FC Twente Online

FC Twente Online (http://www.fctwente.net/forum/index.php)
-   Overige wedstrijden (http://www.fctwente.net/forum/forumdisplay.php?f=9)
-   -   08-07: Regioselectie - FC Twente 1-7 (http://www.fctwente.net/forum/showthread.php?t=10613)

Krammetje 03-06-2015 16:01

08-07: Regioselectie - FC Twente 1-7

Oefenwedstrijd: Regioselectie - FC Twente

https://www.facebook.com/events/1668762480013699/

Datum: Woensdag 8 juli 2015
Tijdstip: 19:00 uur
Kaartverkoop: Info volgt later

Bryan1994 07-07-2015 09:28

Morgen eerste oefenwedstrijd. Nog lang geen duidelijk over hoe de selectie er uit gaat zien. Dat zullen we ook pas op 1 september weten denk ik.
Doen ze morgen 2 elftallen 45 minuten laten spelen? Daar je heb je niet eens genoeg verdedigers voor op dit moment haha.
Ik denk iets van dit:
Marsman
Ter Avest, Andersen, Katsikas, Schilder
Ziyech, Mokotjo, Ebecilio
Cabral, Oosterwijk, Mokthar

Ander elftal opstellen is moeilijk:
Plattel, Bijen, Bleker, Landwehr, Eghan, Holscher, Van der Heyden, Ntuli, Jensen, Schutte, Da Cruz
Hopelijk krijgen deze spelers allemaal een kans.

ZenderenFCT 07-07-2015 09:44

Citaat:
Origineel gepost door Bryan1994
Morgen eerste oefenwedstrijd. Nog lang geen duidelijk over hoe de selectie er uit gaat zien. Dat zullen we ook pas op 1 september weten denk ik.
Doen ze morgen 2 elftallen 45 minuten laten spelen? Daar je heb je niet eens genoeg verdedigers voor op dit moment haha.
Ik denk iets van dit:
Marsman
Ter Avest, Andersen, Katsikas, Schilder
Ziyech, Mokotjo, Ebecilio
Cabral, Oosterwijk, Mokthar

Ander elftal opstellen is moeilijk:
Plattel, Bijen, Bleker, Landwehr, Eghan, Holscher, Van der Heyden, Ntuli, Jensen, Schutte, Da Cruz
Hopelijk krijgen deze spelers allemaal een kans.

Schreuder treedt gewoon in aan in zijn sterkste elftal, hij wil niet afgaan tegen de Regioselectie.

Hotbossie 07-07-2015 13:57

Citaat:
Origineel gepost door ZenderenFCT
Schreuder treedt gewoon in aan in zijn sterkste elftal, hij wil niet afgaan tegen de Regioselectie.

Fingers crossed! Toi toi toi...

En denk eraan, alles word anders.... tikkie breed, tikkie terug, TIKKIE VOORUIT.....

^O^ ^O^ ^O^ ^O^

janpunne 07-07-2015 14:08

Ik heb ooit regelmatig een "balletje breed" gekocht in een snackbar, jij ook?

ZenderenFCT 07-07-2015 14:29

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie

En denk eraan, alles word anders.... tikkie breed, tikkie terug, TIKKIE VOORUIT.....

^O^ ^O^ ^O^ ^O^

'Spelers hebben tijd nodig om te wennen, maar over enkele maanden wordt alles anders'

Orpheus 07-07-2015 14:39

Citaat:
'Spelers hebben tijd nodig om te wennen, maar over enkele maanden wordt alles anders'

In principe volledig te begrijpen, zeker wanneer de helft van je selectie wordt verkocht. Maar mag toch hopen dat het hem wel duidelijk is geworden dat die excuus-cultuur niet echt meer lekker valt bij de supporters.

Hotbossie 07-07-2015 16:14

Citaat:
Origineel gepost door Orpheus
In principe volledig te begrijpen, zeker wanneer de helft van je selectie wordt verkocht. Maar mag toch hopen dat het hem wel duidelijk is geworden dat die excuus-cultuur niet echt meer lekker valt bij de supporters.

Nee nee.... mijn maag begint alweer pijn te doen.

AUB niet....

Dit jaar weer PRECIES hetzelfde excuus als vorig jaar, ook al VER voor het begin aangedragen. Je voelt het gewoon WEER aankomen.

Toch maar een Rennie fabriek in Enschede neerkwakken..... 30,000 klanten gegarandeerd!

TegenIedereen 07-07-2015 17:33

Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Ik heb ooit regelmatig een "balletje breed" gekocht in een snackbar, jij ook?

Een keer "balletje Schreuder" gekocht. Niet te vreten, dan nog liever een kadaver staaf.

vak103 07-07-2015 18:09

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie

^O^ ^O^ ^O^ ^O^

dus je wilt Schreuder hier alweer op afrekenen?? wanneer stoppen jullie eens met dit negetieve gedoe, blijf komend seizoen lekker thuis en verdwijn hier

JACKYLL 07-07-2015 19:40

Citaat:
Origineel gepost door vak103
dus je wilt Schreuder hier alweer op afrekenen?? wanneer stoppen jullie eens met dit negetieve gedoe, blijf komend seizoen lekker thuis en verdwijn hier

Ach....... U bent familie van Alfred ? Laat hem eerst maar eens wat bewijzen ,voor dat er hier ook maar 1 positief woord over hem wordt gesproken. En of ik thuis blijf of hier verdwijn .......dat maak ik zelf wel uit.

Paddy 07-07-2015 21:06

Morgen begint de ommekeer.

FCMark 07-07-2015 21:11

Citaat:
Origineel gepost door Paddy
Morgen begint de ommekeer.

En als de competitie begint zijn we weer terug bij af.

Dirty Harry 07-07-2015 21:12

Citaat:
Origineel gepost door JACKYLL
Ach....... U bent familie van Alfred ? Laat hem eerst maar eens wat bewijzen ,voor dat er hier ook maar 1 positief woord over hem wordt gesproken. En of ik thuis blijf of hier verdwijn .......dat maak ik zelf wel uit.

Nee, ik ben het gezeur ook meer dan zat. Hij moet nu het tegendeel bewijzen. Laat hem dat dan ook doen.

TegenIedereen 07-07-2015 22:21

Citaat:
Wanneer stoppen jullie eens met dit negetieve gedoe, blijf komend seizoen lekker thuis en verdwijn hier

:D :D
Oplossing was zo simpel :Y
Gelukkig kunnen Aldo, Tedje en Schreuder nog 8 weken volop excuses bedenken. Lijstje zal heel lang worden ^O^

Knaapje 07-07-2015 23:06

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
:D :D
Oplossing was zo simpel :Y
Gelukkig kunnen Aldo, Tedje en Schreuder nog 8 weken volop excuses bedenken. Lijstje zal heel lang worden ^O^

Wat is die simpele oplossing dan aangezien de knvb heeft verboden dat schreuder afgekocht zou worden ivm uitstaande schulden en prioriteiten? Als het allemaal zo makkelijk was hadden we al een licentie gehad.. Maargoed alles is kut en schreuder rot op en aldo tis allemaal kut.. Man man. Wie nu nog niet doorheeft hoe ernstig het ervoor staat en dat schreuder MOET blijven kan beter naar korfbal of handballen gaan.

Paddy 07-07-2015 23:34

Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
Nee, ik ben het gezeur ook meer dan zat. Hij moet nu het tegendeel bewijzen. Laat hem dat dan ook doen.

Hoeveel kansen krijgt ie nog van jou? Nog een paar evaluatiemomentjes verder en we schrijven het jaar 2019.

ZenderenFCT 08-07-2015 06:57

Vanavond komen de supporters wel heel akelig dicht bij Schreuder, als dat maar goed gaat.

Rudi Assauer 08-07-2015 08:16

Hup Alfred!

Dirty Harry 08-07-2015 08:51

Citaat:
Hoeveel kansen krijgt ie nog van jou? Nog een paar evaluatiemomentjes verder en we schrijven het jaar 2019.

MAAR WAT WIL JE ER AAN DOEN???? Dat gezeik begint al weer voordat er een bal heeft gerold. Elke supporter wil hem weg hebben zo wat.. maar hij gaat niet en het geld wat binnenkomt dat er overblijft gaat rechtstreeks in de nieuw te creŽren spelersgroep. We kunnen wel blijven hangen in dat anti schreuder beleid maar daar schiet niemand op dit moment wat mee op!

Rik1982 08-07-2015 08:55

Citaat:
MAAR WAT WIL JE ER AAN DOEN???? Dat gezeik begint al weer voordat er een bal heeft gerold. Elke supporter wil hem weg hebben zo wat.. maar hij gaat niet en het geld wat binnenkomt dat er overblijft gaat rechtstreeks in de nieuw te creŽren spelersgroep. We kunnen wel blijven hangen in dat anti schreuder beleid maar daar schiet niemand op dit moment wat mee op!

Je mag je handen dichtknijpen dat de mensen op dit moment nog naar het stadion komen om te zeiken. Ze kunnen ook gewoon thuis blijven. Die hele nieuwe spelersgroep is me geen fuck waard als er zo'n clown voor staat. Vorig seizoen hadden we prachtige spelers, heb nog nooit zo'n saai seizoen meegemaakt. Heb liever de Sjakie Polak's en Rahim's van nu op het veld staan als dat betekent dat we er een trainer voor krijgen die wel wat laat gebeuren.

ZenderenFCT 08-07-2015 08:58

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Je mag je handen dichtknijpen dat de mensen op dit moment nog naar het stadion komen om te zeiken. Ze kunnen ook gewoon thuis blijven. Die hele nieuwe spelersgroep is me geen fuck waard als er zo'n clown voor staat. Vorig seizoen hadden we prachtige spelers, heb nog nooit zo'n saai seizoen meegemaakt. Heb liever de Sjakie Polak's en Rahim's van nu op het veld staan als dat betekent dat we er een trainer voor krijgen die wel wat laat gebeuren.

Ja, maar Schreuder kan eigenlijk niet tegenvallen volgend jaar.

Staan we in de winterstop 13e dan krijg je dat simpele gelul dat er minder kwaliteit was dan vorig jaar, waar we 10e waren geindigd. Eindigen we in het linkerrijtje, dan heeft Schreuder het geweldig gedaan want de selectie is minder dan vorig jaar.

Kortom, Schreuder is een geweldige trainer... GVD.

Maar heeft hij nou minimaal de helft van zijn salaris ingeleverd? Aangezien hij nu maar 1 functie uitvoert i.p.v. 2.

Hotbossie 08-07-2015 09:09

Citaat:

Lieve 103,

Je positiviteit, siert je.

Helaas ben ik geen dromer maar een realist.

Nog 1 maal

- Vorig jaar, geen lijn, geen automatismen, zelfs ingooien bleek moeilijk. Wat gaat er zo drastisch veranderen dat dit gaat verbeteren?

- Vorig jaar. Excuus: Nieuwe selectie. Dit jaar, een NOG nieuwere selectie. Dus, op basis van vorig jaar (en het jaar ervoor met de abnormale 13 gelijke spelen), is de kans op succes met Alfredo gering? Lijkt me een redelijke aanname.

- Hake. Als Afred een slechte relatie had met Preud, Co en tijdens Jansen zijn stempel wist te drukken. Wat kan Hake dan doen?

- 'Morgen wordt het beter' Alfred heeft een kinderboek gelezen of is een fan van Jolink & st. Claire. Iig, vooralsnog fictie in mijn ogen!

Je mag al het bovenstaande in de wind slaan, wat je niet kunt ontkennen is dat die man bewust een strijd aangaat met een stadion waarin 75%? (of iig de mensen die de sfeer bepalen) hem wantrouwen, en als de eerste wedstrijd verloren gaat er METEEN weer onrust en negativiteit gaat heersen, waardoor de club WEER negatief in het nieuws zal komen.

Hij heeft geen enkel krediet, de collectieve SV zijn duidelijk geweest.... waarom, oh waarom, toch tegen de stroom in roeien? Om zijn gelijk te halen? Voor moneten? Het verstand en de clubliefde, ver te zoeken.

Ik hoop, bid, dat ik het fout heb. Maar zie gewoon geen enkel lichtpuntje.

msannes 08-07-2015 10:13

Hoop dat we de nul kunnen houden.....

Die Hard FCT 08-07-2015 10:41

Citaat:
Origineel gepost door msannes
Hoop dat we de nul kunnen houden.....

Gersom Klok vs Robbert Schilder, ik vraag het mij af ;)
Om even lekker negatief mee te doen

pinksta 08-07-2015 10:51

Komt er ook weer een topic waarin we voorspellingen voor totaal aantal doelpunten in de voorbereiding en de topscorer kunnen doen?

Paddy 08-07-2015 10:52

Citaat:

Het gezeik begint? Nee, het gezeik is nooit gestopt. Het gezeik zal niet stoppen totdat hij is opgetiefd. Als we ons nu achter Schreuder zouden scharen dan zijn we net zo huichelachtig bezig als het management van onze fijne club.

Royalty 08-07-2015 11:02

Citaat:
Ja, maar Schreuder kan eigenlijk niet tegenvallen volgend jaar.

Staan we in de winterstop 13e dan krijg je dat simpele gelul dat er minder kwaliteit was dan vorig jaar, waar we 10e waren geindigd. Eindigen we in het linkerrijtje, dan heeft Schreuder het geweldig gedaan want de selectie is minder dan vorig jaar.

Kortom, Schreuder is een geweldige trainer... GVD.

Maar heeft hij nou minimaal de helft van zijn salaris ingeleverd? Aangezien hij nu maar 1 functie uitvoert i.p.v. 2.

Kans is aanwezig dat we gaan degraderen. Zeker als we spelers als Gutierrez en Corona nog gaan verkopen. Dat lijkt me dan toch wel het einde van Schreuder.

Maar verder eens met je betoog. Hij kan rustig beginnen aan het seizoen, want de verwachtingen binnen de club zijn niet hooggespannen. Zelf verwacht ik met een budget van 33miljoen (en het aantrekken van een ervaren assistent die Schreuder de weg wijst.. ;)) nog altijd een plek bij de eerste 5.

Tubbig 08-07-2015 11:04

Citaat:
Het gezeik begint? Nee, het gezeik is nooit gestopt. Het gezeik zal niet stoppen totdat hij is opgetiefd. Als we ons nu achter Schreuder zouden scharen dan zijn we net zo huichelachtig bezig als het management van onze fijne club.

Amen..........

Mrkela'76 08-07-2015 11:17

Citaat:

Je zegt t zelf al...."elke supporter wil 'm weg hebben"
Nog zo'n jaar betonvoetbal met Schreuder en dan gaan de supporters weg i.p.v. Schreuder.
Persoonlijk heb ik er nogal moeite mee dat ik na jaren voorgelogen te zijn nu onder t mom "nieuw begin" "alle neuzen dezelfde kant op" maar moeten doen of er niks gebeurd is. Dat kan toch niet :? :? :?
We gaan gezellig 1 gratis drankje drinken op de 23e en dan is alles weer ok ....

Alle tijden zijn GMT +2. De tijd is nu 15:04.