Enkele post bekijken
Oud 04-02-2014, 17:02   #40
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Tactiek:
Toto:
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Het gaat niet om die rijkelijk beloonde profspeler maar om optimale resultaten te kunnen halen als club. Daar is de hersteltijd nu te kort voor. Dat kun je slap gelul vinden, maar dat is gewoon een goed onderzocht feit. Of je iemand nou twee knaken betaald of anderhalf miljoen dat verandert niks aan de hersteltijd. Door die hersteltijd niet in acht te nemen kun je de tweede keer dus fysiek niet zo presteren als de eerste.

M.i. teken je daarvoor als je als club Europees wilt spelen, en stel je je d'r maar op in door bijv. een brede selectie samen te stellen of puntverlies in de competitie voor lief te nemen. Pluspunt is dat je waardevolle ervaring opdoet die je later weer punten op kan leveren.

Ik blijf het gewoon slap gelul vinden. 2 wedstrijden in de week moet geen probleem zijn voor een profspeler. Van die gedachte krijgt niemand mij af.
Woensdag/donderdag een pot en zaterdag/zondag een pot: wat is het probleem??
En meestal hebben je concurrent clubs zo een beetje hetzelfde schema.

Spelers werken overigens tegenwoordig in optimale omstandigheden om van een wedstrijd snel te kunnen herstellen.
Kreeg ik maar van die heerlijke hersteldagen na een dag pokkeln

Maar nogmaals: het moderne voetbal gaat al te vaak voorbij aan het primaire doel: die supporters. Van maandag een speeldag maken is echt een brug te ver behalve voor FOX kijkers als bertgeitz.

RedTukker is offline   Met citaat antwoorden