Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Voetbal Nationaal | Internationaal
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 31-10-2009, 17:34   #661
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door TheSweet
De KNVB heeft niets te zeggen over wie de eigenaar is/wordt van een BVO.

De KNVB heeft zeer zeker het laatste woord over de nieuwe eigenaar.

Een nieuwe eigenaar moet aan bepaalde voorwaarden voldoen.
Zo mag hij bijvoorbeeld geen banden hebben met andere clubs.
Daarom heeft de KNVB de overname van MVV door die Turk (nog) niet gekeurd. Die had al banden met meerdere clubs.
Oud 31-10-2009, 17:44   #662
Mister_TB
*****istrator
Mister_TB's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door mdewals
De KNVB heeft zeer zeker het laatste woord over de nieuwe eigenaar.

Inderdaad, dit staat op de site van AZ:

ALKMAAR- DSB Bank keert definitief niet meer terug op de shirts van AZ. Dat zijn bestuur en directie van AZ overeengekomen met de curatoren van DSB Bank. De komende weken worden tevens alle uitingen van DSB Bank in en rondom het stadion verwijderd.

Een aantal grote partijen heeft reeds belangstelling getoond voor het hoofdsponsorschap van AZ. De club is op zoek naar een kandidaat die interesse heeft in een hoofdsponsorschap voor meerdere seizoenen. Een deel van de meeropbrengst die een nieuwe sponsorovereenkomst oplevert, komt ten goede aan de curatoren.

Lening
De lening van 14 miljoen euro die AZ heeft open staan aan DSB Beheer, is niet vervroegd opeisbaar door de curatoren van DSB Beheer. De Alkmaarders betalen de lening af over een periode van tien jaar. De curatoren respecteren die betalingsafspraak.

Aandelen:
Tevens gaan de curatoren van DSB Beheer voorlopig niet in gesprek met partijen die geïnteresseerd zijn in de aandelen van AZ. Dat gebeurt pas als de hele situatie bij DSB Beheer in kaart is gebracht. Sowieso hebben de curatoren bij verkoop van de aandelen toestemming nodig van de Raad van Commissarissen van AZ en de licentiecommissie van de KNVB.

Gerbrands: ‘Duidelijkheid en rust voor AZ’
Directeur Algemene Zaken Toon Gerbrands is tevreden met de ontwikkelingen: “AZ heeft een constructief gesprek gehad met de curatoren en daaruit is een aantal beslissingen voortgekomen waar de club erg blij mee is. Op belangrijke gebieden weten we nu waar we aan toe zijn. Het is mooi dat we op zoek kunnen naar een nieuwe hoofdsponsor en de lening niet vervroegd opeisbaar is. AZ heeft voor dit seizoen een sluitende begroting, we kunnen ons weer helemaal richten op onze sportieve doelen. Als er nieuwe ontwikkelingen zijn, treden we weer naar buiten.”

http://www.az.nl/index.php?id=27
Mister_TB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-10-2009, 17:56   #663
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Slimme zet van Gazprom. Buurdorp Bergen (eigenlijk op de grens Bergen - Alkmaar) is in beeld voor de opslag van een enorme hoeveelheid gas in de grond en wat politieke massage kan dan geen kwaad, want het volk is zwaar tegen.
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-10-2009, 18:56   #664
fct_nero
Registered User

In nederland is het zo dat je geen aandelen in een andere club mag hebben dus valt GAZPROM al weg.
fct_nero is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-10-2009, 19:36   #665
Mister_TB
*****istrator
Mister_TB's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door fct_nero
In nederland is het zo dat je geen aandelen in een andere club mag hebben dus valt GAZPROM al weg.

Ja of ze maken even een ander bedrijf aan zonder banden met GAZPROM en daarmee kopen ze AZ... vervolgens financieren ze dat bedrijf via GAZPROM. Hoe gaat de KNVB daar ooit achterkomen, waar een wil is is een weg. Het gaat ze uiteindelijk om de naam op het shirt en de goodfeeling kweken onder de bevolking, niet wie uiteindelijk eigenaar van de aandelen is. Echter ben ik bang dat ze, zodra ze hebben wat ze willen AZ weer als een baksteen laten vallen. En dat is weer slecht voor het NL voetbal...
Mister_TB is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-11-2009, 01:04   #666
jacques
Posimist
jacques's Avatar

Stadion:EL12
Toon Gerbrands meldde vanavond, dat alle bedrijven die in de media zijn verschenen, NIET in beeld zijn. Maarre Toon heeft wel meer (halve) (on-) waarheden geponeerd de laatste weken.
Oud 01-11-2009, 14:03   #667
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Mister_TB
Ja of ze maken even een ander bedrijf aan zonder banden met GAZPROM en daarmee kopen ze AZ... vervolgens financieren ze dat bedrijf via GAZPROM. Hoe gaat de KNVB daar ooit achterkomen, waar een wil is is een weg. Het gaat ze uiteindelijk om de naam op het shirt en de goodfeeling kweken onder de bevolking, niet wie uiteindelijk eigenaar van de aandelen is. Echter ben ik bang dat ze, zodra ze hebben wat ze willen AZ weer als een baksteen laten vallen. En dat is weer slecht voor het NL voetbal...

De KNVB gaat echt wel iets verder kijken dan het visite-kaartje van de koper hoor.

Daarnaast lijkt mij dit klinkklare onzin.Een Nederlandse club is totaal niet interessant als uithangbord in Europa.
Er moet op Europees gebied erg veel gebeuren voordat een Nederlandse club weer echt structureel bovenin mee kan draaien in de Champions League.

Als Gazprom een uithandbord wil in Europa kunnen ze beter Schalke overnemen.

En als ze het puur doen om in de omgeving een gasopslag te bouwen dan is het een korte termijn investering en dat is al helemaal niet in het belang van AZ.
Oud 19-11-2009, 15:58   #668
mlk
Registered User

Stadion:33
Extra kapitaalinjectie voor ABN Amro-Fortis
AMSTERDAM - De Nederlandse overheid gaat nog eens €3 miljard extra uittrekken voor de integratie van ABN Amro en Fortis. Dat heeft minister Bos van Financiën vandaag bekendgemaakt

Bos blijft een vreemd spel aan het spelen! Was het niet zo dat deze banken injecties kregen ivm de credietcrisis in tegenstelling tot de DSB of behoord dit ook nog tot de crisis...
Oud 19-11-2009, 17:40   #669
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door mlk
Extra kapitaalinjectie voor ABN Amro-Fortis
AMSTERDAM - De Nederlandse overheid gaat nog eens €3 miljard extra uittrekken voor de integratie van ABN Amro en Fortis. Dat heeft minister Bos van Financiën vandaag bekendgemaakt

Bos blijft een vreemd spel aan het spelen! Was het niet zo dat deze banken injecties kregen ivm de credietcrisis in tegenstelling tot de DSB of behoord dit ook nog tot de crisis...

Lees het hele stuk eens. Het is niet zozeer om de bank overeind te houden.

Tevens heeft Bos destijds al uitgelegd waarom een ABN wel en de DSB geen geld kreeg.

De ABN en oa ING kwamen in de problemen door de economische situatie terwijl de DSB voornamelijk door eigen handelen het vertrouwen van de klanten verloor.
Oud 19-11-2009, 17:47   #670
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door mdewals
De ABN en oa ING kwamen in de problemen door de economische situatie terwijl de DSB voornamelijk door eigen handelen het vertrouwen van de klanten verloor.

Oneens, oneens, oneens. ABN kwam in de problemen door zijn eigen aandeelhouders die het onderste uit de kan wilden hebben en door Rijkman (what's in a name) Groenink die voor zijn eigen hoogste bonus ging. Begin steeds meer symphatie te krijgen voor DSB. Bos daarentegen regelt nu vast zijn commissariaatjes voor als hij straks kansloos wordt weggestemd. Slimme rechtse rakker, die Bos...!!!
Oud 19-11-2009, 18:00   #671
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Oneens, oneens, oneens. ABN kwam in de problemen door zijn eigen aandeelhouders die het onderste uit de kan wilden hebben en door Rijkman (what's in a name) Groenink die voor zijn eigen hoogste bonus ging. Begin steeds meer symphatie te krijgen voor DSB. Bos daarentegen regelt nu vast zijn commissariaatjes voor als hij straks kansloos wordt weggestemd. Slimme rechtse rakker, die Bos...!!!

Ik denk dat hij gewoon de nieuwe voorzitter van AZ wil worden.

DSB was gewoon 'too small to stay'. Benieuwd wanneer Lakeman beveiliging nodig zal hebben...
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-12-2009, 12:31   #672
biermo
Registered User
biermo's Avatar

Kandidaat-kopers AZ schrikken van financiële ellende

Van onze Telesportredactie
ALKMAAR - Minimaal twee partijen, die interesse hadden om AZ over te nemen, zijn nogal geschrokken van de financiële cijfers die ze van de voetbalclub onder ogen kregen. "Er dreigt al vanaf januari een groot probleem, omdat de club niet over genoeg liquide middelen beschikt", zegt één van de betrokken partijen.

Foto: Fotopersburo Dijkstra Het is inmiddels duidelijk dat de financiële huishouding verre van op orde is. Rondom de curatoren spreekt men van een 'spaghetti van privé- en zakelijke belangen', die door elkaar lopen bij de afwikkeling van het DSB-faillissement. De club dreigt als er helemaal niets gebeurt op een miljoenendebacle af te koersen.

AZ wordt het grootste hoofdpijndossier genoemd bij de afwikkeling van het faillissement van DSB-beheer. De aandelen van AZ liggen momenteel bij de curatoren. Twee jaar geleden werd er al een financieel controleur aangewezen, die duidelijk maakte dat er niet zomaar met potjes geschoven kon worden. Hij wilde een ordelijk inzicht in wat er inkwam en uitging. Scheringa was namelijk ook privé altijd in beeld om financieel redding te brengen.

Dat vangnet is nu weg, maar inmiddels heeft de hele zaak ook de interesse van de fiscus getrokken. De geïnteresseerde kopers is het inmiddels ook duidelijk geworden, dat er diverse lijken uit de kast kunnen vallen bij AZ. Grote bron van zorg is verder ook de grote waardevermindering van de AZ-selectie. De club kan op korte termijn gedwongen worden te verkopen.

AZ werkt dit seizoen met een begroting van 40 miljoen euro. Met dalende inkomsten uit onder meer shirtreclame zou de begroting voor volgend seizoen wel eens kunnen zakken naar een bedrag tussen de 20 en 25 miljoen euro.
biermo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-12-2009, 12:38   #673
jore64
Veur Elkoar,met Elkoar
jore64's Avatar

Maakt niet uit het schijnt dat Az een goede Advocaat aan heeft getrokken.
Van mij mag die nepclub nog liever gisteren als vandaag uit elkaar vallen.
Laat ze maar een openbare verkoop houden,kunnen ze de opbrengst mooi in Haarlem storten,een club die qua historie meer verdiend als deze botoxclub.

When you know the chairman (and his ambitions) of the club, you think it is possible to win the championsleague.-Steve McClaren-
jore64 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-03-2010, 20:23   #674
bruintje
Registered User
bruintje's Avatar

Stadion:
Citaat:
AZ neemt afscheid van Dirk Scheringa

05-03-2010 | Door: ANP

ALKMAAR (ANP) - AZ neemt volgende week zaterdag voor het begin van de thuiswedstrijd tegen RKC Waalwijk afscheid van Dirk Scheringa. Publiek, sponsors en medewerkers gaan de vertrokken voorzitter dan bedanken voor de bewezen diensten, zo meldde de club vrijdag.

Scheringa was zestien jaar voorzitter van AZ. Hij vertrok in oktober van het afgelopen jaar, als gevolg van het faillissement van zijn bank DSB.

toch mooi dat ze deze man een publiek afscheid geven. ze zullen wel extra hard de klappers gaan gebruiken. spontaan klappen kennen ze daar niet volgens mij.

Als je vandaag niets verandert, is morgen alles hetzelfde als gisteren.

Relativeren is een kunst
bruintje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-03-2010, 20:34   #675
fctenschede
YOU'LL NEVER WALK ALONE
fctenschede's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door bruintje
toch mooi dat ze deze man een publiek afscheid geven. ze zullen wel extra hard de klappers gaan gebruiken. spontaan klappen kennen ze daar niet volgens mij.

Het zal weer letterlijk een gekkenhuis worden.... Klappervee
fctenschede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-03-2010, 20:35   #676
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door bruintje

hij heeft az naar de top gebracht maar ook een hoop ellende. Gewoon weer naar de 1e divisie en 90% publiek weer naar de arena.
Oud 06-03-2010, 23:46   #677
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
wel slim dat ze RKC uitkiezen. Grotere kans dat ze winnen
Oud 16-06-2016, 23:30   #678
Grifo
Forza AZ!

Stadion:VakW
Citaat:
Origineel gepost door jore64
Maakt niet uit het schijnt dat Az een goede Advocaat aan heeft getrokken.
Van mij mag die nepclub nog liever gisteren als vandaag uit elkaar vallen.
Laat ze maar een openbare verkoop houden,kunnen ze de opbrengst mooi in Haarlem storten,een club die qua historie meer verdiend als deze botoxclub.

Het is vanwege reacties als deze dat veel mensen uit de omgeving van Alkmaar nu ook niet zo begaan zijn met de situatie van Twente. Een dergelijke situatie kent alleen maar verliezers. Gelukkig las ik ook een aantal realistische, positieve berichten in deze thread. Gelukkig ook kwam mijn club er weer bovenop, zonder suikeroom die zijn geld verdiende met mensen uitknijpen.

Indien FC Twente na het beroep verder beroep gaat aantekenen (bijv nav kort geding), dan zal het ook met mijn sympathie gedaan zijn. Nu al wordt de Graafschap meegezogen in het spel/strijd rondom Twente en zou dat zomaar ook gevolgen kunnen hebben voor hun voortbestaan. Veel reacties op het forum hier zijn in de trant van 'als de knvb de zaak wint, trekken we met procedures de hele Eredivisie erin mee'. Dat lijkt me toch ook niet de bedoeling.

Nogmaals ik gun niet dat Twente failliet zou gaan, ik vond de degradatie eigenlijk al te zwaar gestraft. Met het behoud van tv-gelden had Jacobs door de zure maar niet volledig uit de lucht gegrepen appel heen moeten bijten en beter kunnen werken aan overleving in de JL. Ik hoop dat Twente niet verloren gaat en misschien besluit de beroepscommissie anders dan de LC. Met een achterban als die van Twente is het bestaansrecht er ook zeker wel. Maar de gunfactor blijft helaas niet ten koste van alles bestaan. Ik hoop dat het anti-gevoel tegen de rest van de clubs snel verdwijnt, Twente na maandag evt haar wonden likt en jullie een stabiele toekomst tegemoet kunnen zien, net zoals toen bij AZ ook gelukt is.

Sterkte.

Laatst aangepast door Grifo : 16-06-2016 om 23:33.
Grifo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-06-2016, 01:00   #679
emtec
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Grifo
Het is vanwege reacties als deze dat veel mensen uit de omgeving van Alkmaar nu ook niet zo begaan zijn met de situatie van Twente. Een dergelijke situatie kent alleen maar verliezers. Gelukkig las ik ook een aantal realistische, positieve berichten in deze thread. Gelukkig ook kwam mijn club er weer bovenop, zonder suikeroom die zijn geld verdiende met mensen uitknijpen.

Indien FC Twente na het beroep verder beroep gaat aantekenen (bijv nav kort geding), dan zal het ook met mijn sympathie gedaan zijn. Nu al wordt de Graafschap meegezogen in het spel/strijd rondom Twente en zou dat zomaar ook gevolgen kunnen hebben voor hun voortbestaan. Veel reacties op het forum hier zijn in de trant van 'als de knvb de zaak wint, trekken we met procedures de hele Eredivisie erin mee'. Dat lijkt me toch ook niet de bedoeling.

Nogmaals ik gun niet dat Twente failliet zou gaan, ik vond de degradatie eigenlijk al te zwaar gestraft. Met het behoud van tv-gelden had Jacobs door de zure maar niet volledig uit de lucht gegrepen appel heen moeten bijten en beter kunnen werken aan overleving in de JL. Ik hoop dat Twente niet verloren gaat en misschien besluit de beroepscommissie anders dan de LC. Met een achterban als die van Twente is het bestaansrecht er ook zeker wel. Maar de gunfactor blijft helaas niet ten koste van alles bestaan. Ik hoop dat het anti-gevoel tegen de rest van de clubs snel verdwijnt, Twente na maandag evt haar wonden likt en jullie een stabiele toekomst tegemoet kunnen zien, net zoals toen bij AZ ook gelukt is.

Sterkte.

Mensen ( ook bij Twente ) die hun plezier halen uit het falen van anderen zijn sowieso sukkels. Al die lozers van andere clubs die je ziet reageren dat ze Twente graag failliet zien gaan zitten morgen weer achterop de vuilniswagen waarna ze gaan genieten van hun niet-bestaande sociale contacten.
De Graafschap moet gewoon een begroting en plan baseren op het feit dat ze aankomend seizoen Jupiler League spelen en de bij Eredivisie is alles mooi meegenomen.
Waarom zou FC Twente niet hard terug mogen slaan in het nadeel van andere clubs nu gebleken is dat het allemaal egoïstische hyena's zijn ? Daarnaast zijn er regels die dat toestaan en mag Twente elke strohalm aangrijpen om haar gelijk te willen halen. Met de mentaliteit van de clubs in de Eredivisie is trouwens meteen het failliet getekend van de competitie aangezien een sterke competitie zich had getekend door solidariteit en een gemeenschappelijk belang. Ook wel treurig om te zien dat ' jouw solidariteit ' dan ook ineens gedaan is. Als Twente gebruikt maakt van de mogelijkheden die de regels haar bieden dan verdwijnt jouw ' sympathie ' . Als andere clubs en KNVB gewoon wat eerder duidelijk waren geweest dan had FC Twente misschien ook wat makkelijker deze besluiten geaccepteerd. Nu Hebben ze Twente maandenlang aan het lijntje gehouden, moesten ze onrealistische doelen behalen die behaald zijn, moesten we wurgakkoorden afsluiten met de ECV en als stank voor dank keihard gestraft.
Dankje de koekoek maar ik ga nog liever failliet dan dat ik nog langer als speelbal gebruikt wordt door allerlei vervelende figuren.
emtec is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-06-2016, 07:12   #680
ihatereferees
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door emtec
Mensen ( ook bij Twente ) die hun plezier halen uit het falen van anderen zijn sowieso sukkels. Al die lozers van andere clubs die je ziet reageren dat ze Twente graag failliet zien gaan zitten morgen weer achterop de vuilniswagen waarna ze gaan genieten van hun niet-bestaande sociale contacten.
De Graafschap moet gewoon een begroting en plan baseren op het feit dat ze aankomend seizoen Jupiler League spelen en de bij Eredivisie is alles mooi meegenomen.
Waarom zou FC Twente niet hard terug mogen slaan in het nadeel van andere clubs nu gebleken is dat het allemaal egoïstische hyena's zijn ? Daarnaast zijn er regels die dat toestaan en mag Twente elke strohalm aangrijpen om haar gelijk te willen halen. Met de mentaliteit van de clubs in de Eredivisie is trouwens meteen het failliet getekend van de competitie aangezien een sterke competitie zich had getekend door solidariteit en een gemeenschappelijk belang. Ook wel treurig om te zien dat ' jouw solidariteit ' dan ook ineens gedaan is. Als Twente gebruikt maakt van de mogelijkheden die de regels haar bieden dan verdwijnt jouw ' sympathie ' . Als andere clubs en KNVB gewoon wat eerder duidelijk waren geweest dan had FC Twente misschien ook wat makkelijker deze besluiten geaccepteerd. Nu Hebben ze Twente maandenlang aan het lijntje gehouden, moesten ze onrealistische doelen behalen die behaald zijn, moesten we wurgakkoorden afsluiten met de ECV en als stank voor dank keihard gestraft.
Dankje de koekoek maar ik ga nog liever failliet dan dat ik nog langer als speelbal gebruikt wordt door allerlei vervelende figuren.

100% mee eens.
Het laat zich goed merken dat alles er aan gelegen is om Twente failliet te laten gaan. Eerst het voorstel om Twente zelf te laten beslissen om te degraderen, daarna het middels chantage opleggen van een boete/tegemoet koming aan de andere ED clubs anders is het over en sluiten, dan de beslissing van de LC, degraderen, dan weer voorstellen van je mag in de ED blijven maar dan wel ten koste van ( de tv gelden). Hoe kun je van een club die op het randje staat nog eens vragen om van miljoenen af te zien.

Het lijkt wel of iedereen bang is voor de sportieve kwaliteiten van Twente en nu de kans ziet om daar voor eens en altijd af te zijn.
ihatereferees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-06-2016, 08:58   #681
deejee
Registered User

De hele toestand is geescaleerd door het gebrek aan leiding bij de KNVB. Ze hadden direct duidelijk moeten maken aan iedereen dat er maar 1 instantie gaat over het bestraffen van delicten en dat dat de KNVB is.

Ze hadden duidelijk moeten maken dat schoon schip maken ook echt schoon schip betekend. Als je schoon schip maakt is het duidelijk dat er nog de nodige vuiligheid boven water komt. Dan moet je niet direct je koers veranderen.

Het doel van de KNVB had moeten zijn het voortbestaan van FC Twente als belangrijke club in de Nederlandse voetbalcultuur. Daarvoor had het de regie moeten nemen in het overleg wat betreft steun van de gemeente en het bedrijfsleven in Twente.

Ze hadden de ECV direct terug moeten fluiten in het streven naar compensatie. In de eerste plaats omdat het onmogelijk is vast te stellen in hoeverre er schade is geleden en vooral omdat de ECV niet gaat over straffen van collegaclubs.

Zoals het nu gegaan is wijst de ene instantie van bureauhengsten naar de andere en moet er uiteindelijk een besluit komen aan de hand van strikte regeltjes. Dat de baby daardoor met het badwater weggesmeten wordt maakt voor die passanten niet uit, zolang het hun baantje maar niet raakt.

Onder Henk Kesler was dit nooit zo gelopen en niet omdat hij voor FC Twente is, maar omdat die een beter benul heeft van wat belangrijk is op de lange termijn en daar zijn handelen op aanpast.
deejee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-06-2016, 09:06   #682
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Ieder weldenkend mens wenst geen andere club het graf in. Ook niet onze club waar bestuurlijk toch heel veel is misgegaan. Omdat je weet dat er supporters achter zitten die er meestal niks aan kunnen doen.

En de fase dat alles werd goedgepraat wat er hier gebeurde is allang voorbij, Grifo. Al heeft die nog best lang geduurd, maar de propaganda van onze narcist die loog er ook niet om natuurlijk. Dus vergeef ons, wij wisten echt niet beter. Je krijgt een Tukker niet snel enthousiast, maar als we het eenmaal zijn dan zijn we ook niet meer te houden.

Maar je moet toegeven dat wat er nu jegens ons gebeurt van een ongekende schaal is. En men redeneert alsof wij de schuld van zo ongeveer alles zijn wat er de laatste jaren in het Nederlandse voetbal heeft plaatsgevonden. Terwijl wij aan straffen echt bizar hoog zijn gestraft, het is ongekend. En nog is het niet genoeg, wij moeten niet drie keer, maar vier zelfs vijf keer voor hetzelfde delict worden gestraft. En een rechter staat dit nog toe ook. En solidariteit is een vies woord geworden. Ik kan je melden daarvan wordt je erg opstandig.

Maar in ieder geval bedankt voor je steun en goede reactie, ik hoop dat we snel weer in het veld tegenover elkaar staan en dat het weer over VOETBAL mag gaan...

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
FC Groningen aan de rand van financiële afgrond Toetsie Laatste Nieuws 15 30-03-2009 19:17
Let op! Nieuwe situatie Supportershome Vak-P GILZO Supporters 127 21-02-2009 23:43
Financiële gevolgen CL krovandehoeve Europese wedstrijden 71 19-06-2008 23:51
Bespreek hier BVO's met financiële problemen IJsbeer Voetbal Nationaal | Internationaal 34 19-02-2007 16:26
De FC Twente financiele ideeenbus!! Epiwood Supporters 51 25-04-2003 14:13