Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 06-10-2008, 13:36   #1
eddy35
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Omdat het laatste contact met Spira Grujic al weer een week geleden was en Gavrancic wel wat zag in Nederland vroeg hij of ik wat e-mailtjes naar mogelijke clubs wilde versturen.
Voor spelers buiten de EU geldt een minimum salaris van +/- 450.000 EURO dus komen er niet al te veel clubs in aanmerking. Toch maar even gemaild naar Ajax, die waren toch op zoek naar een centrale verdediger.
In de mail nummer vermeld waarmee rechtstreeks contact kan worden gemaakt in Belgrado zodat ik er buiten kan blijven.
Twee dagen na het versturen van e-mail gaat de telefoon in Servie : "Met Danny Blind !`
Er volgde een leuk gesprek waarin Blind ons bedankte voor de tip. De technische staf had er over gesproken maar Ajax was meer op zoek naar een CV die door kon schuiven naar het middenveld en geen typische mandekker als Gavrancic. Hij zou het waarderen als we ook in de toekomst weer aan Ajax zouden denken als we weer wat hadden.
Er werd nadien nog wat gesproken over Sulejmani en andere zaken die met voetbal te maken hadden.
Na het telefoontje werd ik gelijk gebeld en ik was verbaasd door de mate van professionaliteit waarmee Ajax een dergelijke tip behandelt. Zo zul je inderdaad de volgende keer niet twijfelen voordat je Ajax tipt.

En Twente ? Zoals ik al melde nam Twente onmiddellijk contact op via Grujic.
Na het tippen nam men niet de moeite om opnieuw contact met ons op te nemen, niet om te bedanken of om even de stand van zaken te melden.
Ook als men afziet van Gavrancic, en daar zijn best wel redenen voor te bedenken, dan nog zou het Twente sieren om dat even persoonlijk te melden.
Ik ben een Twente supporter en als ik opnieuw een tip heb zal ik het niet nalaten maar als Twente met alle tipgevers zo omgaat getuigt dat niet echt van professionaliteit.
In de toekomst zou er weer een interessante speler voorbij kunnen komen en het zou jammer zijn dat je die mis loopt omdat je je netwerk ( en dat zijn tipgevers ) niet goed onderhoudt.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-10-2008, 13:42   #2
Errie
100% Tukker
Errie's Avatar

Stadion:107
Moet hiervoor een nieuw topic geopend worden...
Oud 06-10-2008, 13:42   #3
Markfct
Registered User

Stadion:29
Waarom tip je in godsnaam Ajax?
Markfct is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-10-2008, 13:45   #4
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Markfct
Waarom tip je in godsnaam Ajax?

Omdat dat mij gevraagd werd door Goran. Ik had trouwens niet verwacht serieus antwoord te krijgen
Oud 06-10-2008, 13:46   #5
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Errie
Moet hiervoor een nieuw topic geopend worden...

Onder welke topic had ik dit dan moeten schrijven ?
Oud 06-10-2008, 13:49   #6
IJsbeer
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door eddy35
Omdat het laatste contact met Spira Grujic al weer een week geleden was en Gavrancic wel wat zag in Nederland vroeg hij of ik wat e-mailtjes naar mogelijke clubs wilde versturen.
Voor spelers buiten de EU geldt een minimum salaris van +/- 450.000 EURO dus komen er niet al te veel clubs in aanmerking. Toch maar even gemaild naar Ajax, die waren toch op zoek naar een centrale verdediger.
In de mail nummer vermeld waarmee rechtstreeks contact kan worden gemaakt in Belgrado zodat ik er buiten kan blijven.
Twee dagen na het versturen van e-mail gaat de telefoon in Servie : "Met Danny Blind !`
Er volgde een leuk gesprek waarin Blind ons bedankte voor de tip. De technische staf had er over gesproken maar Ajax was meer op zoek naar een CV die door kon schuiven naar het middenveld en geen typische mandekker als Gavrancic. Hij zou het waarderen als we ook in de toekomst weer aan Ajax zouden denken als we weer wat hadden.
Er werd nadien nog wat gesproken over Sulejmani en andere zaken die met voetbal te maken hadden.
Na het telefoontje werd ik gelijk gebeld en ik was verbaasd door de mate van professionaliteit waarmee Ajax een dergelijke tip behandelt. Zo zul je inderdaad de volgende keer niet twijfelen voordat je Ajax tipt.

En Twente ? Zoals ik al melde nam Twente onmiddellijk contact op via Grujic.
Na het tippen nam men niet de moeite om opnieuw contact met ons op te nemen, niet om te bedanken of om even de stand van zaken te melden.
Ook als men afziet van Gavrancic, en daar zijn best wel redenen voor te bedenken, dan nog zou het Twente sieren om dat even persoonlijk te melden.
Ik ben een Twente supporter en als ik opnieuw een tip heb zal ik het niet nalaten maar als Twente met alle tipgevers zo omgaat getuigt dat niet echt van professionaliteit.In de toekomst zou er weer een interessante speler voorbij kunnen komen en het zou jammer zijn dat je die mis loopt omdat je je netwerk ( en dat zijn tipgevers ) niet goed onderhoudt.

Gaat het om jou ego?? Goed werk hoor van je dat je Twente getipt hebt (ik bedoel dit niet cynsisch) maar kun je dat niet rechtstreeks met Twente communiceren ipv hier je ongenoegen te uiten?

Ach en Ajax, die zijn radeloos, als ik een mail stuur dat in tora bora een spits is die met scherp schiet zullen ze waarschijnlijk ook bellen.
Oud 06-10-2008, 13:57   #7
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door IJsbeer
Gaat het om jou ego?? Goed werk hoor van je dat je Twente getipt hebt (ik bedoel dit niet cynsisch) maar kun je dat niet rechtstreeks met Twente communiceren ipv hier je ongenoegen te uiten?

Ach en Ajax, die zijn radeloos, als ik een mail stuur dat in tora bora een spits is die met scherp schiet zullen ze waarschijnlijk ook bellen.

Zo'n reactie had ik wel verwacht en daarom heb ik ook getwijfeld of ik dit topic wel zou openen.
Ik vind het gewoon geen goede zaak dat je zo omgaat met tipgevers, een club als Twente moet het daar vaak van hebben. Als dat structureel zo gebeurd is dat niet goed.
Vind jij dat ik Twente moet bellen en moet vragen waarom ze niets meer van zich laten horen? Daar heb ik echt geen zin in........is ook een beetje de omgekeerde wereld.
Oud 06-10-2008, 14:04   #8
IJsbeer
Registered User

Citaat:
Zo'n reactie had ik wel verwacht en daarom heb ik ook getwijfeld of ik dit topic wel zou openen.
Ik vind het gewoon geen goede zaak dat je zo omgaat met tipgevers, een club als Twente moet het daar vaak van hebben. Als dat structureel zo gebeurd is dat niet goed.
Vind jij dat ik Twente moet bellen en moet vragen waarom ze niets meer van zich laten horen? Daar heb ik echt geen zin in........is ook een beetje de omgekeerde wereld.

Als ik een klacht, op of aanmerking heb over een instelling of organisatie bel of schrijf ik wel zelf. Want met zulke kritieken hoop ik dat een organisatie daar zijn of haar voordeel mee doet.
Oud 06-10-2008, 14:05   #9
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:

Geen idee of je dat moet doen, ik weet wel dat je met dit topic ook geen hol opschiet. Wat verwacht je dat we zeggen dan ??
P.Zonnebloem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-10-2008, 14:14   #10
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door P.Zonnebloem
Geen idee of je dat moet doen, ik weet wel dat je met dit topic ook geen hol opschiet. Wat verwacht je dat we zeggen dan ??

Dat weet ik niet ! Je kunt zeggen wat je wilt :-)

Dit staat onder bestuur en beleid en het onderhouden van je netwerk is beleid.
Ik wilde gewoon even aangeven dat een topclub ( en dat is Ajax in Nederland toch echt ) ook op het gebied van het afhandelen van tips gewoon professioneler te werk gaat.
Ze hadden ook een kort mailtje kunnen sturen maar Blind belt persoonlijk en dat geeft de indruk dat een tip gewaardeerd wordt.

Dat verschil wilde ik gewoon even aangeven.
Oud 06-10-2008, 14:16   #11
Markfct
Registered User

Stadion:29
Nou dat heb je bij deze gedaan. En nu?
Markfct is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-10-2008, 14:17   #12
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Markfct
Nou dat heb je bij deze gedaan. En nu?

Nu gaan we weer over tot de orde van de dag
Oud 06-10-2008, 14:18   #13
Jordy
ULTRAS VAK-P
Jordy's Avatar

Stadion:P
Dit topic heet professionaliteit... hoe professioneel ben je bezig als je als tipgever hier een partijtje loopt te lekken?
Oud 06-10-2008, 14:21   #14
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Jordy1983
Dit topic heet professionaliteit... hoe professioneel ben je bezig als je als tipgever hier een partijtje loopt te lekken?

Ik ben geen prof

Ik heb ook geen netwerk dus soms moet je een beetje lekken.
Oud 06-10-2008, 14:26   #15
Jordy
ULTRAS VAK-P
Jordy's Avatar

Stadion:P
Citaat:
Ik ben geen prof

Ik heb ook geen netwerk dus soms moet je een beetje lekken.

Dat je uberhaupt Ajax tipt is al "zum kotsen".
Oud 06-10-2008, 14:33   #16
JPM
Why so...
JPM's Avatar

Stadion:104
Dit topic gaat al binnen vijftien posts nergens meer over, vandaar een slotje.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan