Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > Tweede Elftal | Jeugd
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29-06-2020, 10:52   #2551
Opledingsman
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Volgens mij is er aardig wat onduidelijkheid ontstaan: er lijken 2 Pieter-Bas-'en op dit forum actief te zijn. Eén daarvan ben ik en ja, ben jarenlang actief geweest bij Losser op technisch gebied.

De andere Pieter-Bas ken ik niet, ik denk eerlijk gezegd ook niet dat hij echt zo heet. Het account is aangemaakt nadat ik me een tijdje geleden voor het eerst op dit forum heb gemeld en een aantal posts heb geplaatst.

ON TOPIC: ik heb geen inhoudelijke mening over de beide ex-NEC-mannen die bij FCT/Heracles de scepter gaan zwaaien, sterker nog: veel slechter dan het de laatste jaren gaat kan bijna niet. Ben wel nieuwsgierig naar hoe ze het denken te gaan inrichten/organiseren.
Opledingsman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-06-2020, 11:33   #2552
twente
Registered User
twente's Avatar

Stadion:305
Snap er niet veel meer van hier. Teveel nieuwe namen..
Oud 29-06-2020, 12:51   #2553
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FCTmossink
Als ik het goed begrijp is Opledingsman Pieter Bas per Losser. Hotbossie pakt Opledingsman/Pieter Bas aan onder zijn tweede account Pieter Bas. Logisch toch?

Oi...... Ik heb maar 1 account. Nou ja, een aantal gehad in 't verleden... maar daar komt altijd een vorm van HB in terug. (reden, verhuizingen/werk of andere email).
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Duitse (jeugd)spelers bij Twente Tijs84 De Selectie 19 19-02-2009 19:48
Heracles Almelo - FC Twente 3-0 TukkerMania Eredivisie / Eerste Divisie 1088 25-08-2006 12:29
Wedstrijdschema HCE 2003/2004 TukkerMania Eredivisie / Eerste Divisie 44 27-07-2003 11:57
'FC Twente kansloos op de transfermarkt Storm Bestuur | Beleid 17 07-07-2003 10:26
Column : Eindelijk lente in Twente? Mastho Bestuur | Beleid 3 14-05-2003 23:17