Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 14-05-2011, 12:26   #4021
Tys
Registered User

Stadion:
Tactiek:Geen
Toto:-
Schmier-Attacke auf Arnautovics Haus

Das Haus der Familie Arnautovic in Bremen-Oberneuland wurde in der Nacht auf Freitag von Unbekannten beschmiert.

Marko Arnautovic kommt aus den Negativ-Schlagzeilen einfach nicht mehr heraus. Für den neuesten Vorfall kann das österreichische Enfant terrible allerdings herzlich wenig.

Wie das deutsche Online-Portal bild.de am späten Freitagabend berichtete, wurde das gemeinsame Haus der Familie Arnautovic in Bremen-Oberneuland das Zielobjekt einer "Graffiti-Attacke". Am Zaun des Hauses schrieben bisher noch unbekannte Täter "Juicebuffer" (Saftpuffer).

Auch das Lokal des Bruders von Marko Arnautovic, Danijel, wurde mit schmutzigen Botschaften besudelt. Danijel Arnautovic äußerste sich gegenüber der Bild-Zeitung: "Ich weiß nicht, wer es war. Ich habe sofort die Polizei eingeschaltet."

Zurück im Kader

Aus der sportlichen Sicht gibt es endlich wieder einen Anlass für Freude für den 22-Jährigen. Der im letzten Bundesliga-Spiel gegen Borussia Dortmund suspendierte Wiener kehrte am Freitag in den Werder-Kader zurück.

Dass der österreichische Offensiv-Spieler in Kaiserslautern von Beginn an stürmen darf, liegt allerdings an der personellen Misere der Norddeutschen. Ihnen fehlt im Auswärtsspiel wegen eines Muskelfaserrisses unter anderem Torjäger Nummer eins Claudio Pizarro.

Bron: http://kurier.at/sport/fussball/2102058.php
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-05-2011, 22:08   #4022
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Arnautovic deelt klappen uit in nachtclub (AD.nl)
© reuters

Marko Arnautovic is dit weekeinde weer betrokken geweest bij een opstootje. Het enfant terrible van Werder Bremen kreeg het tijdens een avondje uit aan de stok met een andere discobezoeker.

De spits uit Oostenrijk, die door de bondscoach van het land werd gepasseerd voor de komende EK-kwalificatie-interlands, zou daarbij enkele rake klappen hebben uitgedeeld. Bij de vechtpartij waren zeven personen betrokken, zo meldt Welt Online.

Namens Werder Bremen probeert trainer Thomas Schaaf de ernst van de situatie wat af te zwakken. 'Marko heeft me opgezocht om de situatie uit te leggen. Het was geen groot incident, hij handelde op de juiste manier", aldus Schaaf, die dit seizoen diverse malen hard uithaalde naar de onprofessionele Arnautovic, die eerder uitkwam voor FC Twente.

Arnautovic werd al eerder door Werder Bremen geschorst omdat hij een paar dagen voor een wedstrijd diep in de nacht in een nachtclub werd gesignaleerd.
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-05-2011, 10:57   #4023
Jordy
ULTRAS VAK-P
Jordy's Avatar

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Billy
Arnautovic deelt klappen uit in nachtclub (AD.nl)
© reuters

Marko Arnautovic is dit weekeinde weer betrokken geweest bij een opstootje. Het enfant terrible van Werder Bremen kreeg het tijdens een avondje uit aan de stok met een andere discobezoeker.

De spits uit Oostenrijk, die door de bondscoach van het land werd gepasseerd voor de komende EK-kwalificatie-interlands, zou daarbij enkele rake klappen hebben uitgedeeld. Bij de vechtpartij waren zeven personen betrokken, zo meldt Welt Online.

Namens Werder Bremen probeert trainer Thomas Schaaf de ernst van de situatie wat af te zwakken. 'Marko heeft me opgezocht om de situatie uit te leggen. Het was geen groot incident, hij handelde op de juiste manier", aldus Schaaf, die dit seizoen diverse malen hard uithaalde naar de onprofessionele Arnautovic, die eerder uitkwam voor FC Twente.

Arnautovic werd al eerder door Werder Bremen geschorst omdat hij een paar dagen voor een wedstrijd diep in de nacht in een nachtclub werd gesignaleerd.

Sensatiejournalistiek....
Oud 27-05-2011, 20:10   #4024
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Kicker schrijft vandaag dat Arnautovic ondanks zijn gedrag in Bremen in de belangstelling van Villarreal zou staan.
Oud 27-05-2011, 20:19   #4025
Rik1982
Registered User

Als ze hem in een huisje in Villarreal planten en buiten wedstrijddagen een enkelband omdoen kan dat prima werken...
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-05-2011, 20:24   #4026
pinksta
Skaver
pinksta's Avatar

Stadion:Nee
Mocht hij naar Spanje verkassen, hebben wij dan nog recht op een percentage van de verkoop?
Oud 04-07-2011, 13:02   #4027
Erwin
02-05-2010
Erwin's Avatar

Stadion:30
Voetbalzone

Probleemkind Arnautovic kent spijt: ‘Ik zat fout en wil veranderen’
Maandag, 4 juli 2011 om 12:54
De voetbalkwaliteiten van Marko Arnautovic staan buiten kijf. De aanvaller van Werder Bremen heeft in de afgelopen jaren aangetond over meer dan genoeg talent te beschikken om uit te groeien tot één van de beste spelers van de wereld. De Oostenrijker kent echter nogal wat problemen wat betreft zijn discipline. Dat is ook de hoofdreden geweest dat de afgelopen twee seizoenen niet helemaal soepel verliepen.

Toen Internazionale hem in 2009 huurde van FC Twente, leek het begin van een topcarrière in aantocht. Het ging onder José Mourinho echter helemaal mis; hij moest het doen met slechts drie invalbeurten en had om de haverklap ruzie. Werder Bremen gunde hem afgelopen seizoen een kans en kocht hem voor ruim zes miljoen euro, maar ook in Duitsland stelde hij teleur. In 25 duels scoorde hij slechts drie keer.
En dat was mede te danken aan de vele conflicten die Arnautovic had met de technische staf, ploeggenoten en de media. Ook buiten het veld kwam de Oostenrijker negatief in het nieuws, nadat hij betrokken was bij een vechtpartij in een nachtclub. De 22-jarige aanvaller kent echter spijt. “Er is de afgelopen maanden veel over me geschreven. En het klopt helemaal: ik zat dit seizoen gewoon fout. Dit is allemaal mijn schuld. Maar ik beloof bij deze dat ik maar al te graag wil veranderen”, zo liet hij weten in Kicker.
Oud 04-07-2011, 15:13   #4028
Takkie
Registered User
Takkie's Avatar

Stadion:Nee
Toch jammer dat sommige spelers helemaal de weg kwijtraken. Hij had gewoon nog een paar jaar bij Twente moeten blijven. Toen ie ineens naar Inter ging dacht ie dat ie het ff zou gaan maken maar het liep anders helaas en sommige spelers herpakken zich en andere niet.
Marko Arnautovic is nu een beetje de Mounir El Hamdaoui van Werder aan het worden hehe.
Takkie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-07-2011, 15:14   #4029
BasDenekamp
FCT <3
BasDenekamp's Avatar

Dit zij arnautovic al een keer eerder,
Toch hoop ik dat hij zich nu wel aan zijn woord houdt,
Bij twente vond ik hem een geweldige voetballer wat was dat toen nog prachtig met Elia en Arnautovic op de vleugels.
BasDenekamp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-07-2011, 16:21   #4030
Jasper11
Registered User

Stadion:305
Gedoemd om te mislukken.
Mannetje gaat toch wel weer de fout in op welke manier dan ook.
Jasper11 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-07-2011, 16:22   #4031
T.aalbers
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door BasDenekamp
Dit zij arnautovic al een keer eerder,
Toch hoop ik dat hij zich nu wel aan zijn woord houdt,
Bij twente vond ik hem een geweldige voetballer wat was dat toen nog prachtig met Elia en Arnautovic op de vleugels.

Ik ben het eens dat Arnautovic sowiezo nog één jaar langer had moeten blijven. Hij was soms briljant maar dan zag je hem zo twee wedstrijden helemaal niet. Dat past bij jonge talenten. Hartstikke grillig in hun vorm. Een jaartje extra bij Twente, dan was hij veel stabieler geworden.
T.aalbers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-07-2011, 16:26   #4032
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door T.aalbers
Een jaartje extra bij Twente, dan was hij veel stabieler geworden.

Zulke jongens zullen nooit stabiel worden.
Oud 04-07-2011, 16:48   #4033
T.aalbers
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Zulke jongens zullen nooit stabiel worden.

In zijn voetbalniveau bedoel ik vooral. Het zal idd, altijd wel een ongeleid projectiel blijven. Of na een jaartje of 30. Dan realiseert hij zich pas wat voor een kansen hij heeft laten liggen.
T.aalbers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-07-2011, 19:12   #4034
rutgerlam
Registered User

Misschien goed moment om hem terug te halen. Hij is niet heel aardig geweest tegenover Twente maar daar lopen er wel meer van. Misschien kan Adriaanse zijn arrogantie wel in bedwang houden en dan heb je echt een topper in de aanval.

Maargoed, wie die arrogantie in bedwang kan houden verdiend misschien direct wel de Rinus Michels Award.
rutgerlam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-07-2011, 19:42   #4035
DR.PIK
NEVER BE CLEVER
DR.PIK's Avatar

Stadion:106
Deze eikel is niet meer te redden dit is de 1000en 40 ste x dat hij beterschap belooft.
Is nie wat en word ook nooit meer wat.

LIEVER EIGENWIJS DAN HELEMAAL GEEN EIGEN MENING

THE GOOD THE BAD THE UGLY
DR.PIK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-07-2011, 20:53   #4036
LIQUIDO
Registered User

Stadion:-
Gevalletje van "net"niet door zijn eigen onkunde.. desalnietemin was het een geweldige speler voor twentsche begrippen...
Oud 04-07-2011, 21:38   #4037
hogelander
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door rutgerlam
Misschien goed moment om hem terug te halen.

Die gaat echt niet meer voetballen voor een Twente salaris. Binnenkort in de woestijn te zien ben ik bang.
hogelander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-07-2011, 21:50   #4038
Bonstrov
Registered User

Ik denk dat hij zich ook wel een beetje te goed voelt voor Twente.
Bonstrov is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-07-2011, 22:58   #4039
rutgerlam
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door hogelander
Die gaat echt niet meer voetballen voor een Twente salaris.

Zit wat in...
Is het bekend hoeveel hij daar krijgt?
rutgerlam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-07-2011, 23:52   #4040
Redalert67
Oostfront

Citaat:
Origineel gepost door Bonstrov
Ik denk dat hij zich ook wel een beetje te goed voelt voor Twente.

Ik denk dat Twente zich te goed moet voelen. Waarom zouden wij naar een speler willen kijken die onze mooie club niet goed genoeg vond? Als ik klapvee wil wezen, ga ik wel op de tribune bij lingo in Aalsmeer zitten. Hebben wij zelf nog principes of niet?
Oud 06-07-2011, 08:33   #4041
Bonstrov
Registered User

Redalert, je hebt gelijk hoor. We moeten ook kijken naar mentaliteit wanneer een speler willen aantrekken. Behalve voetballen moeten de spelers ook in hun hoofd de zaken op orde hebben. Wat ik bedoelde is dat dit niet de waarheid van Arnautovic is. Ik zit zelf ook niet te wachten op zo'n speler.
Oud 06-07-2011, 08:47   #4042
Golden
Registered User
Golden's Avatar

Stadion:310
Citaat:
Origineel gepost door Bonstrov
Redalert, je hebt gelijk hoor. We moeten ook kijken naar mentaliteit wanneer een speler willen aantrekken. Behalve voetballen moeten de spelers ook in hun hoofd de zaken op orde hebben. Wat ik bedoelde is dat dit niet de waarheid van Arnautovic is. Ik zit zelf ook niet te wachten op zo'n speler.

Die speler waar jij niet op zat te wachten heeft onze club wel mooi 6,5 miljoen euro opgeleverd.
Oud 06-07-2011, 08:55   #4043
Bonstrov
Registered User

En daar ben ik nog steeds heel blij mee.
Oud 06-07-2011, 19:16   #4044
DR.PIK
NEVER BE CLEVER
DR.PIK's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Golden
Die speler waar jij niet op zat te wachten heeft onze club wel mooi 6,5 miljoen euro opgeleverd.
En dat is ook het enige wat hij goed gedaan heeft de laatste 5 jaar.

LIEVER EIGENWIJS DAN HELEMAAL GEEN EIGEN MENING

THE GOOD THE BAD THE UGLY
DR.PIK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-07-2011, 14:37   #4045
Tys
Registered User

Stadion:
Arnautovics Liebe für "Tattoos und Silikon"

"Außerdem muss sie mich selbstverständlich so nehmen, wie ich bin", verlangt der Werder-Legionar.

Auf Marko Arnautovic ist Verlass, zumindest abseits des Spielfelds. Dem Seitenblicke Magazin hat der Werder-Legionär tiefe Einblicke gewährt und seine Traumfrau beschrieben: "Sie muss tätowiert sein, das steht bei mir an erster Stelle. Und schwarze Haare und Silikonbrüste haben." Noch bemerkenswerter der Nachsatz: "Außerdem muss sie mich selbstverständlich so nehmen, wie ich bin."

Kein Wunder, dass seine aktuelle Freundin nicht die große Liebe ist - zwar kann sie mit Silikonbrüsten aufwarten, ist allerdings blond.

Wenig überraschend gibt Arnautovic sein mehr oder weniger schwer verdientes Geld für "schnelle Autos und coole Kleidung" aus. Er besitzt "zwei Porsche und einen Audi R8" und hat eine "begehbare Garderobe und allein über 80 Paar Schuhe".

Bron: Kurier.at
----
Dus...
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-07-2011, 14:44   #4046
kikker
Gast

Citaat:
Origineel gepost door Tijs84
Arnautovics Liebe für "Tattoos und Silikon"

"Außerdem muss sie mich selbstverständlich so nehmen, wie ich bin", verlangt der Werder-Legionar.

Auf Marko Arnautovic ist Verlass, zumindest abseits des Spielfelds. Dem Seitenblicke Magazin hat der Werder-Legionär tiefe Einblicke gewährt und seine Traumfrau beschrieben: "Sie muss tätowiert sein, das steht bei mir an erster Stelle. Und schwarze Haare und Silikonbrüste haben." Noch bemerkenswerter der Nachsatz: "Außerdem muss sie mich selbstverständlich so nehmen, wie ich bin."

Kein Wunder, dass seine aktuelle Freundin nicht die große Liebe ist - zwar kann sie mit Silikonbrüsten aufwarten, ist allerdings blond.

Wenig überraschend gibt Arnautovic sein mehr oder weniger schwer verdientes Geld für "schnelle Autos und coole Kleidung" aus. Er besitzt "zwei Porsche und einen Audi R8" und hat eine "begehbare Garderobe und allein über 80 Paar Schuhe".

Bron: Kurier.at
----
Dus...

Siliconen??? In plaats van een vriendin met grote tieten zeg je gewoon, ik wil er eentje met siliconen borsten???

Wat is dit voor iets raars? Dat kan niemand toch willen?
  Met citaat antwoorden
Oud 13-07-2011, 14:57   #4047
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door kikker
Siliconen??? In plaats van een vriendin met grote tieten zeg je gewoon, ik wil er eentje met siliconen borsten???

Wat is dit voor iets raars? Dat kan niemand toch willen?

Tja, blijkbaar dus wel. Arnautovic heeft een hoog "Oh Oh Cherso"-gehalte, daar zijn ze er ook gek op.
Mastho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-07-2011, 15:06   #4048
tukkerproud
ultras vak-p
tukkerproud's Avatar

Stadion:29
Gelukkig voor hem lopen er genoeg van zulke ééncellige dames op de wereld, die zich graag laten ballen door film/sport sterretjes met te veel geld. Lieft het kwakje uit condoom bij zich naar binnenwerken om rest van hun leventje ook veilig te stellen voor inkomen die je achter de kassa niet ophaalt. Misschien is LA Galaxy wat voor hem, plastic fantastic genoeg in die omgeving!
Oud 13-07-2011, 16:04   #4049
Orpheus
Bananeneter
Orpheus's Avatar

Stadion:Dak
Die jongen is echt gestoord. Maar zijn huidige vriendin heeft dit dus allemaal niet? Is ze ook mooi klaar mee dan. Kan zich de komende vakantie mooi laten verbouwen.
Orpheus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-07-2011, 16:28   #4050
IJsbeer
Registered User

Ik voor zie hem een toekomst in Griekenland of Turkije als voetballer..

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Eljero Elia Erwin Oud spelers / medewerkers 1413 Gisteren 23:45
Marko Arnautović mishie International Section 26 20-11-2009 12:20
Marko Arnautović (deel 1) Erwin Oud spelers / medewerkers 494 07-07-2009 15:26
Marko Arnautović naar...? Fawkes Geruchten | Roddels 5880 27-06-2009 14:36
Europese top volgt Marko Arnautović trotsoptwente Geruchten | Roddels 1 27-12-2008 22:09