Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 08-11-2011, 14:18   #1321
kybow
Registered User

Stadion:307
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door DNNY
Voor de tegenstander wordt het nu ook lastiger kiezen bij de tos.Aftrap of kiezen op welke helft ze willen beginnen.
De thuisploeg speelt de 2de helft altijd het liefst naar de fanatieke zijde toe.
De Graafschap dacht voordeel te halen door te wisselen van kant ..maar kwam in de 2de helft bedrogen uit

Aftrap of helft kiezen? Het is geen pupillenvoetbal he

Enige wat je te zeggen hebt wanneer je de tos wint is aan welke kant je wilt beginnen, niks meer niks minder.
kybow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 14:27   #1322
Tibob
Registered User
Tibob's Avatar

Stadion:U
Citaat:
Origineel gepost door Weus!
Als Twente nou eens zorgt dat de meest fanatieke supporters bij de poorten L en O naar binnen gaan heb je nergens meer last van. De mensen die nu op 101 t/m 104 zitten moeten eens gaan nadenken of ze het wel zo leuk vinden op VAk-P.

Hoewel +1 voor je lef, vindt ik dit wel een kansloze uitspraak. Die jongens hebben hun plekje in het stadion verdiend. Dacht je dat ze hun plekje gaan afstaan aan een stel snotneuzen die zo nodig moeten zingen? Na 15 jaar op hetzelfde plekje te hebben gestaan? Denk het niet. Beter ook van niet trouwens.

Beter is het als de nieuwe generatie zelf een eigen plek in het stadion inneemt en vanaf daar iets nieuws op poten zet. Tegen psv viel het mee, maar afgelopen zondag klonk het toch behoorlijk hard van de nieuwe kant. Als dat een beetje verenigd wordt heb je met P en U (?) net als vroeger weer iets unieks. Alleen nu is het ietsje massaler, met wellicht de potentie om in de topwedstrijden uit te groeien als de heksenketel die we in Parijs gehoord hebben.

Wat nou 12e man? 13e man zul je bedoelen
Tibob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 14:31   #1323
Nijverdal89
Reds Only
Nijverdal89's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door Tibob
Hoewel +1 voor je lef, vindt ik dit wel een kansloze uitspraak. Die jongens hebben hun plekje in het stadion verdiend. Dacht je dat ze hun plekje gaan afstaan aan een stel snotneuzen die zo nodig moeten zingen? Na 15 jaar op hetzelfde plekje te hebben gestaan? Denk het niet. Beter ook van niet trouwens.

Beter is het als de nieuwe generatie zelf een eigen plek in het stadion inneemt en vanaf daar iets nieuws op poten zet. Tegen psv viel het mee, maar afgelopen zondag klonk het toch behoorlijk hard van de nieuwe kant. Als dat een beetje verenigd wordt heb je met P en U (?) net als vroeger weer iets unieks. Alleen nu is het ietsje massaler, met wellicht de potentie om in de topwedstrijden uit te groeien als de heksenketel die we in Parijs gehoord hebben.

Wat nou 12e man? 13e man zul je bedoelen

Met alle respect, maar dan moet er nog heeeeeel veel veranderen.
Dat was echt een compleet gekkenhuis, tot de dag van vandaag nog veel respect voor die gasten. ( op de tribune dan )
Oud 08-11-2011, 14:48   #1324
muis
AANPASSEN OF OPROTTEN
muis's Avatar

Stadion:304
over dat biergooien op de tweede ring, daar was bij de eerste nieuwbouw ook al sprake van, dus daar moet twente niet zo over zeuren,

wat betreft sfeervak, denk alleen dat je als je een sfeervak creeërt op de nieuwe zijde, je wel het effect krijgt dat als P wat wil inzetten, en net een beetje doorkomt, de andere zijde, weer wat anders gaat inzetten, dat is het enige nadeel.

misschien dan ook maar een trommelaar, naar 323 verhuizen dan? als je toch echt een sfeervak wil hebben moet die er ook in..
Trouwens dat lijkt me ook wa mooi baantje:P
muis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 14:50   #1325
Tibob
Registered User
Tibob's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Nijverdal89
Met alle respect, maar dan moet er nog heeeeeel veel veranderen.
Dat was echt een compleet gekkenhuis, tot de dag van vandaag nog veel respect voor die gasten. ( op de tribune dan )

Twee keer eens... Maar heb het over potentie he?
Maar w'at een intimiderende sfeer was dat daar. Wie weet hoe het in de toekomst zal gaan hier...
Oud 08-11-2011, 14:51   #1326
Nijverdal89
Reds Only
Nijverdal89's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door muis
over dat biergooien op de tweede ring, daar was bij de eerste nieuwbouw ook al sprake van, dus daar moet twente niet zo over zeuren,

wat betreft sfeervak, denk alleen dat je als je een sfeervak creeërt op de nieuwe zijde, je wel het effect krijgt dat als P wat wil inzetten, en net een beetje doorkomt, de andere zijde, weer wat anders gaat inzetten, dat is het enige nadeel.

misschien dan ook maar een trommelaar, naar 323 verhuizen dan? als je toch echt een sfeervak wil hebben moet die er ook in..

Och, ik herinneren me mijn eerste wedstrijd in het stadion nog wel. Was nog in het Arke stadion, had ook direcht een kaartje voor P.
Bier kopen was toen dikke onzin, als er gescoord werd draaide je je gewoon om en trok je je bek los, had je zo 2 halve liters in je mik. Niks aan het handje verder, gewoon blije gezichten en wat bier minder in de glazen.

Nu is het een van de meest besproken zaken, en dat komt naar mijn idee echt alleen door mongolen die volle glazen met opzet naar voren pleuren.
Iedereen weet toch dat in een vol vak, met fanatieke gasten die bier drinken, er wel eens wat verloren kan gaan in het enthousiasme.
Oud 08-11-2011, 14:52   #1327
Tibob
Registered User
Tibob's Avatar

Citaat:

Nou wat let je?
Voor een tientje ben je de man!

l

http://www.bol.com/nl/p/speelgoed/b...7133/index.html
Oud 08-11-2011, 14:54   #1328
Nijverdal89
Reds Only
Nijverdal89's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tibob
Twee keer eens... Maar heb het over potentie he?
Maar w'at een intimiderende sfeer was dat daar. Wie weet hoe het in de toekomst zal gaan hier...

Ja ok, de potentie ligt er misschien. Alhoewel ik gok dat we toch een paar algerijnen te kort komen (of wat waren dat voor messentrekkers daar)
Oud 08-11-2011, 14:57   #1329
DNNY
Registered User

Stadion:103
Citaat:
Origineel gepost door kybow
Aftrap of helft kiezen? Het is geen pupillenvoetbal he

Enige wat je te zeggen hebt wanneer je de tos wint is aan welke kant je wilt beginnen, niks meer niks minder.

Dus wie mag als eerste aftrappen? Wie bepaald dat?
DNNY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 14:59   #1330
Rik1982
Registered User

Citaat:

D'r zit een verschil tussen bier kwijtraken doordat er een goal valt en iedereen als een dolle over elkaar heen springt, en het doelbewust volle glazen naar beneden gooien. Dat laatste mogen ze wat mij betreft meteen aanpakken met een stadionverbod.

Citaat:

Lijkt me juist heerlijk. Chaos, tegen elkaar in schreeuwende supporters, van elke kant ongeorganiseerd kabaal. Geweldig. Voor synchroon zingen e.d. kun je beter naar het theater gaan.

Citaat:

Wat mij aangaat schaffen ze die trommels meteen af. Merk het bij mij in de buurt ook steeds. Op 303 beginnen er wat te schreeuwen, op 306 weer wat anders. Die trommel trekt z'n eigen plan en rammelt er wat tussendoor, en gedaan is het met het kabaal. Begin d'r steeds meer de schurft aan te krijgen eerlijk gezegd.
Rik1982 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 15:02   #1331
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Vergeet niet dat alleen 28 en 29 vak P waren en 30 ook erg fanatiek is. Volgens mij zijn 31 en 32 altijd al behoorlijk lauw geweest en dat zal nu 15 jaar later vast alleen maar rustiger zijn geworden daar. Dit zijn duidelijk geen sfeervakken, hoewel ze wel de 'privileges' van VakP hebben.

Sfeervakken aan beide kanten kan hardstikke leuk zijn, in het Diekman was dat geen enkel probleem.
Bij ajax was de opkomst van 410 de ondergang van Zuid (F-side) wat sfeermaken betreft. Nu ze zijn verhuisd naar boven de F side gaat het daar weer veel beter.

Het punt dat ik probeer te maken is dat een heel vak met medewerking van de club is verhuisd en dus ook de mensen die daar misschien sinds de opening van de Arena al zaten, allemaal zijn vertrokken om plaats te maken.

Zoiets kan dus gewoon wel wanneer de club mee wil werken. Een goede sfeer scheelt je zo 4 punten per seizoen (uit de lucht gegrepen schatting door Joep Meloen). Twente weet nu van de situatie en zij moeten nu de verantwoordelijkheid nemen dit goed gestalte te geven. Deze nieuwe sfeermakers moet de club omarmen, niet de kop indrukken.
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 15:05   #1332
Butro
Registered User
Butro's Avatar

Stadion:106
Twente had gelijk al sfeervakken moeten aanwijzen voor de 2e ring...
Nu krijg je alleen maar gezeik!
Butro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 15:06   #1333
Mrkela'76
FCT ' 82
Mrkela'76's Avatar

Stadion:29
Citaat:

Er is toch wel 1 van de 685 stewards of 1 van de tientallen camera's die dit biergooien waarneemt en de mensen er op aan kan spreken ?
Oud 08-11-2011, 15:06   #1334
Foxalert
Registered User
Foxalert's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Butro
Twente had gelijk al sfeervakken moeten aanwijzen voor de 2e ring...
Nu krijg je alleen maar gezeik!

Dat is één ding wat zeker is. Helemaal kijkend naar het lage verloop binnen Vak-P.
Foxalert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 15:06   #1335
vedette001
Registered User

Op de 2de ring zijn 302 tot 308 sfeervakken! Ze moeten alleen voor het nieuwe gedeelte nog sfeervakken aanwijzen!
vedette001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 15:08   #1336
muis
AANPASSEN OF OPROTTEN
muis's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
D'r zit een verschil tussen bier kwijtraken doordat er een goal valt en iedereen als een dolle over elkaar heen springt, en het doelbewust volle glazen naar beneden gooien. Dat laatste mogen ze wat mij betreft meteen aanpakken met een stadionverbod.

Lijkt me juist heerlijk. Chaos, tegen elkaar in schreeuwende supporters, van elke kant ongeorganiseerd kabaal. Geweldig. Voor synchroon zingen e.d. kun je beter naar het theater gaan.

Wat mij aangaat schaffen ze die trommels meteen af. Merk het bij mij in de buurt ook steeds. Op 303 beginnen er wat te schreeuwen, op 306 weer wat anders. Die trommel trekt z'n eigen plan en rammelt er wat tussendoor, en gedaan is het met het kabaal. Begin d'r steeds meer de schurft aan te krijgen eerlijk gezegd.

ja dat kereltje zit bij mij in't vak, die vind ik ook irritant, zelfde dat hij als het ffkes stil is en P wat in probeert te zetten, direct met SIEG! begint..

maar ja heb aan de ene kant toch wel weer respect, nu nog in de maat en de juiste dingen inzetten dan mag die van mij gerust blijve staan
Oud 08-11-2011, 15:11   #1337
muis
AANPASSEN OF OPROTTEN
muis's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door vedette001
Op de 2de ring zijn 302 tot 308 sfeervakken! Ze moeten alleen voor het nieuwe gedeelte nog sfeervakken aanwijzen!

deze zijn nooit aangewezen, het was gewoon vanzelf sprekend dat 304 en 305 stonden daar, omdat daar toch redelijk een nieuwe generatie zit, nooit 1 steward gezeurd van zitten, terwijl het toch wel op de ingang staat, later kwamen daar 303 en 306 ook bij,

alleen sommige toch ouderen die er waren begonnen te zeuren, maar zeggen nu allemaal, als ze eenmaal op de lange zijde hebben gezeten, dit hier (korte zijde) is vele malen beter.. dus:P
Oud 08-11-2011, 15:11   #1338
Tibob
Registered User
Tibob's Avatar

Is een heimorgel met voorgeprogrammeerd ritme niet iets?
Oud 08-11-2011, 15:19   #1339
DNNY
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Vergeet niet dat alleen 28 en 29 vak P waren en 30 ook erg fanatiek is. Volgens mij zijn 31 en 32 altijd al behoorlijk lauw geweest en dat zal nu 15 jaar later vast alleen maar rustiger zijn geworden daar. Dit zijn duidelijk geen sfeervakken, hoewel ze wel de 'privileges' van VakP hebben.

Sfeervakken aan beide kanten kan hardstikke leuk zijn, in het Diekman was dat geen enkel probleem.
Bij ajax was de opkomst van 410 de ondergang van Zuid (F-side) wat sfeermaken betreft. Nu ze zijn verhuisd naar boven de F side gaat het daar weer veel beter.

Het punt dat ik probeer te maken is dat een heel vak met medewerking van de club is verhuisd en dus ook de mensen die daar misschien sinds de opening van de Arena al zaten, allemaal zijn vertrokken om plaats te maken.

Zoiets kan dus gewoon wel wanneer de club mee wil werken. Een goede sfeer scheelt je zo 4 punten per seizoen (uit de lucht gegrepen schatting door Joep Meloen). Twente weet nu van de situatie en zij moeten nu de verantwoordelijkheid nemen dit goed gestalte te geven. Deze nieuwe sfeermakers moet de club omarmen, niet de kop indrukken.

Ik denk dat in het hart van VAk P ook genoeg staan die niet zingen. Ga jij hun maar lekker verhuizen
Nu spreek je over mijn vak. Dat is niet zo fanatiek als 28/29 nee..maar doet vaak genoeg mee. Alleen zijn wij geen marionetjes wat met elk achterlijk lied meezingt.
Voor mij zitten een paar ouderen...die zingen niet altijd mee met hash coke en pillen of Ajax moet dood en AZ moet kapot..maar moet je ze daarom verhuizen?
Dan verhuis er ook maar een aantal uit 28/29. Genoeg vaste kern gezien tegen Odense wat de kaken stijf op elkaar hield.
En dat is altjid al zo geweest. Vak P is niet alleen ultras(sfeermakers) Dat zit er gewoon bij in.
Maar zelfs die wat ouderen voor mij..leven bloedfanatiek met een wedstrijd mee. Moet je die verplichten om te zingen? Hahaha...Dat maakt iedereen zelf uit..waar die dan ook zit.
Oud 08-11-2011, 15:33   #1340
kybow
Registered User

Citaat:
Dus wie mag als eerste aftrappen? Wie bepaald dat?

Degene die de tos verliest, is toch wel algemeen bekend dacht ik zo?
kybow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 16:04   #1341
ADHD-tje
Registered User
ADHD-tje's Avatar

Stadion:320
Citaat:

Hehe, heb nog twee vrijwilligers in de aanbieding uit 320/321 die hier al over spreken vanaf de aanbieding SCC

Kom er maar in Caarels
ADHD-tje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 17:13   #1342
misspoker
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Foxalert
Dat is één ding wat zeker is. Helemaal kijkend naar het lage verloop binnen Vak-P.

Vind je? Ik heb vanaf het begin een jaarkaart in de GV op vakp, maar verbaas me er elke wedstrijd weer over hoeveel kinderen er staan van rond de 16 jaar! Hoe komen die aan een jaarkaart op P dan als er zo,n laag verloop is volgens jou?
misspoker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 17:30   #1343
FCTWENTEX1
Supporter
FCTWENTEX1's Avatar

Mijn idee is nu, ik wou graag een grote handtekeningen aktie starten, met iedereen die graag wil staan en sfeer maken, nouja, handtekening. Natuurlijk met naam erbij, als er genoeg mensen zijn graag dat zouden willen, kan ik een brief naar Twente sturen. Met dat handtekening zetten wou ik graag tijdends de eerst volgende thuiswedstrijd bij de ingang van de vakken 119 tm 125, en de vakken 319 tm 124 met een paar mensen, die me graag hiermee willen werken, om namen vragen. Als Twente daar mee eens is, zouden ze alle mensen die graag sfeer willen maken in 1, of misschien zelfs 2 vakken zetten. Wat vinden jullie hiervan?
Hoop dat er wat aan gedaan wordt, sfeer aan 2 kanten is natuurlijk prachtig.
FCTWENTEX1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 18:41   #1344
DR.PIK
NEVER BE CLEVER
DR.PIK's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door misspoker
Vind je? Ik heb vanaf het begin een jaarkaart in de GV op vakp, maar verbaas me er elke wedstrijd weer over hoeveel kinderen er staan van rond de 16 jaar! Hoe komen die aan een jaarkaart op P dan als er zo,n laag verloop is volgens jou?
Van vader op zoon.

LIEVER EIGENWIJS DAN HELEMAAL GEEN EIGEN MENING

THE GOOD THE BAD THE UGLY
DR.PIK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 18:45   #1345
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Citaat:
Ik denk dat in het hart van VAk P ook genoeg staan die niet zingen. Ga jij hun maar lekker verhuizen
Nu spreek je over mijn vak. Dat is niet zo fanatiek als 28/29 nee..maar doet vaak genoeg mee. Alleen zijn wij geen marionetjes wat met elk achterlijk lied meezingt.
Voor mij zitten een paar ouderen...die zingen niet altijd mee met hash coke en pillen of Ajax moet dood en AZ moet kapot..maar moet je ze daarom verhuizen?
Dan verhuis er ook maar een aantal uit 28/29. Genoeg vaste kern gezien tegen Odense wat de kaken stijf op elkaar hield.
En dat is altjid al zo geweest. Vak P is niet alleen ultras(sfeermakers) Dat zit er gewoon bij in.
Maar zelfs die wat ouderen voor mij..leven bloedfanatiek met een wedstrijd mee. Moet je die verplichten om te zingen? Hahaha...Dat maakt iedereen zelf uit..waar die dan ook zit.

Als je nog eens leest zul je zien dat ik niet inga op de vraag in welk vak er mensen zouden moeten verhuizen. Ik heb daar misschien wel ideeen over maar die heb ik hier nog niet gedeeld.
Jouw aanname dat ik vind dat vak 31 en 32 moet verhuizen is in dit stadium dan ook niet correct.
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 18:58   #1346
Foxalert
Registered User
Foxalert's Avatar

Citaat:

Geen idee. Bij ons onderin 105 zie ik af en toe wel een nieuw gezicht maar dat is meestal iemand die gaat op een kaartje van een kennis die niet kan.

Voorin bij 104 en 106 eigenlijk hetzelfde.
Foxalert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-11-2011, 20:04   #1347
DNNY
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door kybow
Degene die de tos verliest, is toch wel algemeen bekend dacht ik zo?

Is voor mij nieuw. Weet niet beter of diegene die de tos wint die mag kiezen. Tja...dat ik dat niet weet....vind ik van mezelf merkwaardig haha..
Oud 08-11-2011, 20:10   #1348
DNNY
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Als je nog eens leest zul je zien dat ik niet inga op de vraag in welk vak er mensen zouden moeten verhuizen. Ik heb daar misschien wel ideeen over maar die heb ik hier nog niet gedeeld.
Jouw aanname dat ik vind dat vak 31 en 32 moet verhuizen is in dit stadium dan ook niet correct.

Ok dan. Ik denk dat de mensen niet voor niets in die vakken zitten. Die verhuizen dus niet zo snel.
Ik blijf erbij..maak een vak vrij aan de overkant waar mensen graag staan. Voor de sfeer beter als het verdeeld zit. Twente kan hier gewoon niet omheen.
Oud 08-11-2011, 20:57   #1349
ThunderFCT
Scream & Shout!
ThunderFCT's Avatar

Stadion:104
Citaat:

Hoop dat het verloop dan nog even doorzet. Sta op de wachtlijst voor een plekkie in vak p en hoop binnen een paar jaar toch echt een kaart te hebben. Mischien dat ik meer kans maak, mochten de grachten volgebouwd worden.
Oud 08-11-2011, 23:55   #1350
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

Citaat:

haha idd zitten zat lui die echt niet verhuizen voor paar broekies die niks met p hebben, niet eens de reden van oprichten weten.
Richt je eigen p anders op maar hou op met dat gezeik dat mensen die niet zingen daar wegmoeten of ga t ze persoonlijk vertellen!
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Heineken in de Grolsch Veste? beuk Bestuur | Beleid 102 15-08-2012 18:38
Kesler pleit voor bekerfinale in Grolsch Veste (1 april) Wortelprei Laatste Nieuws 37 03-04-2010 00:37
FC Utrecht - FC Twente 0-0 B.A.D. Eredivisie / Eerste Divisie 1610 20-01-2010 09:35
Nederland - Japan in De Grolsch Veste Tijs84 Laatste Nieuws 614 09-09-2009 10:16