Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 4.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 05-06-2012, 08:18   #5371
kieftdieks
Registered User

Stadion:Nee
Tactiek:Geen
Toto:-
Douglas: “Ik heb persoonlijk contact gehad met Ajax en meteen gezegd dat ik geen interesse heb.”

JUIST!
kieftdieks is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 08:50   #5372
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Die zijn we dus kwijt, alleen per wanneer is nog de vraag...;

'Ik ben de eredivisie ontgroeid'
Uitgegeven: 5 juni 2012 07:53
Laatst gewijzigd: 5 juni 2012 07:53

SÃO PAULO - Als het aan Douglas ligt, heeft hij zijn laatste wedstrijd voor FC Twente gespeeld. Dat vertelt de verdediger in het nieuwe NUsport-magazine.

© ProShotsDoor Daan Dekker

“Ik heb vijf jaar mijn best gedaan voor de club, heb alles gewonnen, de titel, de beker. Het is tijd voor een volgende stap”, zegt de verdediger, wiens contract in Enschede medio 2013 afloopt.

Dit voorjaar kwam naar buiten dat Ajax de speler van FC Twente graag zou willen hebben. Maar een overstap naar Amsterdam ziet Douglas niet zitten. “Ik heb persoonlijk contact gehad met Ajax en meteen gezegd dat ik geen interesse heb.”

“Ik wil naar het buitenland, ben de eredivisie ontgroeid. Ik merkte dit jaar dat het me soms iets te makkelijk afging, dan ga je fouten maken. Ik wil elke week getest worden.”

Newcastle United

Zijn naam werd al in verband gebracht met Newcastle United, maar volgens de genaturaliseerde Nederlander zijn er nog andere gegadigden.

“Vijf clubs hebben interesse, daar zit een grotere club tussen dan Newcastle. Ik kan er nog niks over zeggen, maar ik hoop straks vanuit Brazilië naar mijn nieuwe club te reizen.”

In het nieuwe magazine van NUsport, dat nu in de winkels ligt, online bestelbaar is en op de iPad verkrijgbaar is, staat een uitgebreide reportage met Douglas vanuit het Brazilaanse São Paulo.

De verdediger heeft het daarin onder meer over zijn jeugd in de arme wijk Vila Verde Grande, het hakken van kokosnoten en het Nederlands elftal.

© NUsport/Daan Dekker
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 08:54   #5373
Wyatt
Banned
Wyatt's Avatar

Stadion:29
Citaat:
Dit voorjaar kwam naar buiten dat Ajax de speler van FC Twente graag zou willen hebben. Maar een overstap naar Amsterdam ziet Douglas niet zitten. “Ik heb persoonlijk contact gehad met Ajax en meteen gezegd dat ze m'n bruine reet kunnen likken.”

Mooie keerl die Douglas.
Wyatt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 09:05   #5374
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Wyatt
Mooie keerl die Douglas.

Toch wederom een Amsterdamse poging om na Theo Janssen een van onze andere sterkhouders weg te kapen.
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 09:10   #5375
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Stadion:135
Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
Toch wederom een Amsterdamse poging om na Theo Janssen een van onze andere sterkhouders weg te kapen.
Niets nieuws onder de zon TAZ. Dat deden zij vroeger al, en zullen ze altijd blijven doen c.q. proberen.

Het is toch geweldig, dat Twente tegenwoordig rechtstreeks aan grote clubs in het buitenland verkoopt?

On: Dougie is weg, die zien we niet terug. Daarnaast is het logisch dat Joop hem nu laat gaan, anders loopt hij na dit seizoen gratis weg.

Prachtige kerel overigens die Douglas, altijd strijdvaardig, en slecht tegen zijn verlies kunnen....
Murphy_8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 09:12   #5376
muntdrop28
Registered User

Stadion:31
Citaat:

Kan ze geen ongelijk geven. Aflopend contract, 1 van de sterkste centrale verdedigers in Nederland, prima vervanger voor Vertonghen dus eventueel.

Mooi dat ie aangeeft geen interesse te hebben al heb ik wel mijn twijfels bij zijn uitspraak over het 'ontgroeid zijn van de eredivisie'.
muntdrop28 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 09:26   #5377
Jappelboek
Registered User
Jappelboek's Avatar

Stadion:313
Staan we volgend jaar dus toch weer met Wisgerhof in de basis?...
Jappelboek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 09:28   #5378
Wyatt
Banned
Wyatt's Avatar

Stadion:29
Citaat:
Origineel gepost door Jappelboek
Staan we volgend jaar dus toch weer met Wisgerhof in de basis?...

Niks mis mee.
Wyatt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 09:56   #5379
Sheets
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Die zijn we dus kwijt, alleen per wanneer is nog de vraag...;

'Ik ben de eredivisie ontgroeid'
Uitgegeven: 5 juni 2012 07:53
Laatst gewijzigd: 5 juni 2012 07:53

SÃO PAULO - Als het aan Douglas ligt, heeft hij zijn laatste wedstrijd voor FC Twente gespeeld. Dat vertelt de verdediger in het nieuwe NUsport-magazine.

© ProShotsDoor Daan Dekker

“Ik heb vijf jaar mijn best gedaan voor de club, heb alles gewonnen, de titel, de beker. Het is tijd voor een volgende stap”, zegt de verdediger, wiens contract in Enschede medio 2013 afloopt.

Dit voorjaar kwam naar buiten dat Ajax de speler van FC Twente graag zou willen hebben. Maar een overstap naar Amsterdam ziet Douglas niet zitten. “Ik heb persoonlijk contact gehad met Ajax en meteen gezegd dat ik geen interesse heb.”

“Ik wil naar het buitenland, ben de eredivisie ontgroeid. Ik merkte dit jaar dat het me soms iets te makkelijk afging, dan ga je fouten maken. Ik wil elke week getest worden.”

Newcastle United

Zijn naam werd al in verband gebracht met Newcastle United, maar volgens de genaturaliseerde Nederlander zijn er nog andere gegadigden.

“Vijf clubs hebben interesse, daar zit een grotere club tussen dan Newcastle. Ik kan er nog niks over zeggen, maar ik hoop straks vanuit Brazilië naar mijn nieuwe club te reizen.”

In het nieuwe magazine van NUsport, dat nu in de winkels ligt, online bestelbaar is en op de iPad verkrijgbaar is, staat een uitgebreide reportage met Douglas vanuit het Brazilaanse São Paulo.

De verdediger heeft het daarin onder meer over zijn jeugd in de arme wijk Vila Verde Grande, het hakken van kokosnoten en het Nederlands elftal.

© NUsport/Daan Dekker

Heb geen analyticus dit horen zeggen dit seizoen.......maar het is precies zoals het zit. Dat heeft Douglas zelf goed in de gaten.
Topwedstrijden stond ie er altijd, tegen excelsior was het te vaak gekluts tussen de benen.

Nieuwe uitdaging is hem van harte gegund.
Sheets is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 10:04   #5380
vedette001
Registered User

Stadion:307
Topwedstrijd als kwartfinale beker tegen PSV ?
Als PSV uit? Az uit? Nee, het was een slecht seizoen van meneer Franco Texeira! Ik hoop wel dat hij nog een seizoen blijft!
vedette001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 10:06   #5381
fcmania
Registered User

Hij wil dus al vanaf brazilie naar zijn nieuwe club. Dat houd dus in dank u voor het paspoort en toedelidoki. Die speelt nooit voor oranje.
fcmania is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 10:07   #5382
de boeskoolman
Registered User

Stadion:1
Dan zal er een verdediger bijkomen die er meteen staat, want voor Wisgerhof is er straks geen basisplaats volgens mij.
de boeskoolman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 10:12   #5383
DR.PIK
NEVER BE CLEVER
DR.PIK's Avatar

Stadion:106
Mooi strik derom en weg ermee.
De tweede onruststoker van afgelopen seizoen zijn we (hopelijk) ook kwijt.

LIEVER EIGENWIJS DAN HELEMAAL GEEN EIGEN MENING

THE GOOD THE BAD THE UGLY
DR.PIK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 10:13   #5384
Dwight K. Schrute
ULTRAS VAK-P
Dwight K. Schrute's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door de boeskoolman
Dan zal er een verdediger bijkomen die er meteen staat, want voor Wisgerhof is er straks geen basisplaats volgens mij.

Roseler-Bjelland lijkt me (met wisgerhof en Bengtson als backup) een prima centraal duo.
Oud 05-06-2012, 10:21   #5385
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door fcmania
Hij wil dus al vanaf brazilie naar zijn nieuwe club. Dat houd dus in dank u voor het paspoort en toedelidoki. Die speelt nooit voor oranje.

Daar heeft Twente zelf financieel voordeel bij toch? Volgens mij kan hij door zijn Nederlandse paspoort nu namelijk makkelijker elders in Europa spelen, zonder gedoe met vergunningen.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 10:41   #5386
kikker
Gast

Citaat:

Nah! Wat gek! Het is toch ook een Braziliaan
  Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 10:45   #5387
onceatukker
Registered User
onceatukker's Avatar

Het begint toch wat te worden. Op naar een fris nieuw kampioenselftal.
Oud 05-06-2012, 10:47   #5388
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Bjelland/Wisgerhof gaat 'm niet worden. Moet nog pure mandekker bij.
Oud 05-06-2012, 10:50   #5389
Administrator
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Dwight K. Schrute
Roseler-Bjelland lijkt me (met wisgerhof en Bengtson als backup) een prima centraal duo.

Op zich heb ik (veel) vertrouwen in Roseler en vind ikzelf ook dat je hem gewoon de kans moet geven op die positie. Waar heb je je jeugdopleiding anders voor? Vervolg moet dan overigens wel zijn dat er op je backposities meer pure verdedigende kwaliteit en mogelijk ook ervaring bij moet komen. Met een Verhaegh doe je een goede zet op rechtsback maar of een Buttner danwel Kuiper beiden verdedigend goed genoeg zijn....
Ook moet je verdedigende middenvelderpositie beter worden ingevuld.

Eigenlijk is het net als bij het NLD elftal. Daarin hoorde ik dit weekend een opmerking dat Vlaar voor meer verdedigende zekerheid zorgt dan een Matthijssen op die positie, hetgeen belangrijk is voor de wisselwerking met je onervaren linksback. Hiernaast zorgt van Marwijk met het verdedigende blok op het middenveld voor een ontlasting voor de NLD verdediging die behoorlijk door het ijs zou kunnen zakken wanneer het NLD elftal echt pressie gaat voetballen --> en dat doe je wanneer je meer (vooruit)voetballende spelers centraal/verdedigend op het middenveld posteert.
Maar goed, of dit daadwerkelijk zo is doet niet zo terzake, maar dit is wel hoe ik er ook bij FC Twente tegenaan kijk. Ook daarin moet een bepaalde balans zijn.

Zou Douglas overigens met het naar die club gaan na zijn vakantie niet gewoon bedoelen dat hij daarmee de boel wil afronden waarna zijn transfer eind augustus plaats dient te vinden. Ik kan me na al die moeite niet echt voorstellen dat hij die (in tegenstelling tot het Braziliaanse elftal) kans om voor het NLD elftal uit te komen op 2 maanden laat schieten....
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 10:50   #5390
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door vedette001
Als PSV uit? Az uit? Nee, het was een slecht seizoen van meneer Franco Texeira! Ik hoop wel dat hij nog een seizoen blijft!

Mja......hij liet zich even een beetje gaan...hij had beter die toyboy doormidden moeten trappen in plaats van een tikkie....zeg maar een 20-dubbele beenbreuk.
Oud 05-06-2012, 12:30   #5391
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Wyatt
Niks mis mee.

Precies, toen die terug kwam van blessure ging het meteen beter....
Oud 05-06-2012, 12:37   #5392
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door DR.PIK
Mooi strik derom en weg ermee.
De tweede onruststoker van afgelopen seizoen zijn we (hopelijk) ook kwijt.

Je reageert in het verkeerde topic.
Enschede!!
ZenderenFCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 13:02   #5393
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door vedette001

niet te vergeten Heracles thuis!!!
vak103 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 13:17   #5394
holly
Registered User

Heeft prima gespeeld hier, maar wordt tijd dat hij weg gaat. Daarom liever nu, dan volgend seizoen, want nu krijgen we nog wat geld voor hem.

Heeft dit seizoen toch vaak onder z'n niveau gespeeld en was met zijn foutjes vaak betrokken bij tegengoals. Zoals hij zelf al aan geeft, is hij hier niet altijd scherp meer en is hij toe aan wat nieuws. Dus mooi laten gaan, geld vangen en Bjelland + Roseler in het centrum proberen. Loopt dit niet in de voorbereiding, dan misschien nog een ervaren centrumverdediger halen. Wisgerhof als frisse wissel achter de hand.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 14:02   #5395
jtd10
Registered User

Stadion:Ja
Geweldige speler voor FC Twente, maar hij is hier gewoon uitgekeken en moet de stap omhoog maken. Hopelijk kunnen we er nog een mooi bedrag voor krijgen en hem bedankt wensen voor de laatste 5 jaar.
jtd10 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 14:18   #5396
maartenfct1
Registered user
maartenfct1's Avatar

Stadion:
En hopelijk komt die over een jaartje of 8 nog is terug om zijn carrière hier af te sluiten
maartenfct1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 19:23   #5397
krienspen
Registered User

Ook mooi moment om het geluk elders te zoeken. Douglas bedankt en hopelijk weet Joop hier nog een aardige munt uit te slaan.
krienspen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 19:31   #5398
enschede4ever
Registered User
enschede4ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door krienspen
Ook mooi moment om het geluk elders te zoeken. Douglas bedankt en hopelijk weet Joop hier nog een aardige munt uit te slaan.

Dat is dus het grote probleem aangezien en door jan en alleman verdient moet worden aan die jongen.Daardoor blijft er een dermate laag bedrag over voor FC Twente dat verkoop momenteel helemaal niet interessant is, en waarschijnlijk ook niet word.
enschede4ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 21:20   #5399
fcmania
Registered User

Volgens mij houd twente ook pracktisch geen knaken over aan zijn transfer toch?
fcmania is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-06-2012, 21:32   #5400
JBWR12
Canon shooter
JBWR12's Avatar

Stadion:
Citaat:
Volgens mij houd twente ook pracktisch geen knaken over aan zijn transfer toch?

Hoe kom je daar nou bij?
JBWR12 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Nieuwe stadionsongs & goaltunes - deel 2 Ultras GE Supporters 7266 11-02-2020 10:34
PSV - FC Twente 2-6 Melkmuil Eredivisie / Eerste Divisie 1167 30-07-2012 01:01
Douglas in de winterstop weg? Forza FCT Geruchten | Roddels 158 15-01-2009 12:27
Wij gaan EUROPA in!! Red Nation Europese wedstrijden 811 01-08-2008 12:59
Darl Douglas naar FC Utrecht Corky Geruchten | Roddels 72 01-04-2004 13:02