Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 09-11-2012, 08:41   #4171
tukkerroelof
Registered User
tukkerroelof's Avatar

Stadion:123
Tactiek:Geen
Toto:-
Hoop toch echt niet zo lang meer !!
tukkerroelof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:07   #4172
Freij001
Registered User

Wat maakt in godsnaam Steve zou fucking goed!? Waarom zijn er nog altijd mensen die deze pannenkoek lopen te verdedigen....Wat is belangrijker ons Twente of passant Steve? Hij heeft al 2 prijzen verprutst en het moet allemaal maar komen van een individuele klasse van een speler, de automatismen zodra ze over de middenlijn zijn, zijn nergens te vinden, ook niet na ruim 20 wedstrijden gespeeld te hebben. Het niet durven te voetballen.....wat maakt Steve in godsnaam zo populair dat velen liever een trouwe supporter afvallen dan onze Steve.....? Ik begrijp er niets meer van, zal ongetwijfeld aan mij liggen, want Stevie heeft ons maar mooi kampioen gemaakt!
Freij001 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:32   #4173
Beldmah
#8 Leroy Fer
Beldmah's Avatar

Stadion:
Gertjan Verbeek kom dr maar in.

Ik ben al mijn vertrouwen kwijt in Steve.
Beldmah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:45   #4174
Ad uit Houten
Geen lid meer.
Ad uit Houten's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door tukkerroelof
Hoop toch echt niet zo lang meer !!

Hoop toch echt tot einde seizoen. Advocaat verloor ook met PSV en Verbeek met AZ.

Trainers kosten veel geld en hebben maar een beperkte invloed.
Dat het tegen F'noord wel kan en tegen Levante niet, bewijst dat het met name aan het team ligt.

Joop houd je kop erbij en schiet niet in paniek.
Oud 09-11-2012, 09:49   #4175
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Ad uit Houten
Hoop toch echt tot einde seizoen. Advocaat verloor ook met PSV en Verbeek met AZ.

Dat het tegen F'noord wel kan en tegen Levante niet, bewijst dat het met name aan het team ligt.

Zonder gelijk over ontslag te praten zien we de laatste (lange) periode geen goed voetbal met uitzondering van Feyenoord thuis.
We staan bovenaan maar als ik het spel zie snap ik daar niks van en maak ik mij zorgen over de komende periode.
Gelukkig komt Fer terug maar het is nog maar afwachten op welk niveau?
Ik had en heb zoveel vertrouwen in dit materiaal maar het loopt gewoon nog niet.
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:51   #4176
East Ham
Registered User

Het grote voordeel is dat we ons vanaf nu kunnen richten op de competitie. Tegen Hannover en Helsingborgh kun je de bepalende spelers rust geven. Kun je mooi enkele talenten + spelers als Breukers en Landzaat minuten geven.
East Ham is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:56   #4177
DNNY
Registered User

Stadion:103
Citaat:

Steve heeft het zichzelf moeilijk gemaakt. Wij liggen eruit door een gebrek aan creativiteit.
In elke wedstrijd zo gebleken. Tegen Hannover gooiden we Landzaat erin nadat we ze hadden kunnen slachten. Tegen Helsingborg was helemaal een lachertje.
Uit Levante en thuis speel je weer met een loom middenveld.
Wat heb je aan JAnssen tegen zo'n tegenstander? Je kunt net zo goed MArti Ten Kate opstellen. Die kan zich ook wel doodlopen.
Brama was zeer zwak.
De enige middenvelder(ook niet goed genoeg) die nog aanspeelbaar was,de bal vroeg en een pass kon geven,werd er afgehaald.
Kun je wel Bulykin brengen,erg gewaagd voor een middenvelder,maar haal dan Janssen eraf ofzo.
Je hebt niks aan 2 spitsen als de bal daar niet komt.
Al 2 jaar is bekend dat je creativiteit mist op het middenveld,en nog steeds op dezelfde manier door blijven modderen.
Niet goed ingekocht blijkbaar. Breukers,Boyata,Cabral allemaal leuk en aardig,maar Twente heeft een 10 nodig.
Gutierrez zou de potentie hebben,maar speelt zo weinig dat die gewoon slechter is geworden.
De inzet was er wel,maar meer dan een hoop gebrei was er niet. Zonder Chadli breek je geen potten. Dat is nu wel duidelijk. Met hem pas als die aan de bal is.
Dat is toch wel armoedig voor de nummer 1 van NEderland.De creativiteit komt af en toe van Tadic en Rosales...
VAn die 2 moest je het gisteren hebben. VEel te weinig om een taaie,maar ook matige ploeg van LEvante te verslaan.
DNNY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:17   #4178
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door DNNY
Zonder Chadli breek je geen potten. Dat is nu wel duidelijk. Met hem pas als die aan de bal is.
Dat is toch wel armoedig voor de nummer 1 van NEderland.De creativiteit komt af en toe van Tadic en Rosales...
VAn die 2 moest je het gisteren hebben. VEel te weinig om een taaie,maar ook matige ploeg van LEvante te verslaan.

Volgens mij had Tadic gisteren ook een ATV-dag.
Dat vind ik nog ergerlijker dan middenvelders die geen creativiteit aan de dag brengen.
Maar dat komt omdat we geen balvaste creatieve middenvelders hebben.
Guitierrez is wel creatief, maar heeft nog steeds veel te veel dodelijk balverlies.
P.Zonnebloem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:33   #4179
bakfiets
Kappen/draaien
bakfiets's Avatar

Stadion:bank
Citaat:
Origineel gepost door P.Zonnebloem
Volgens mij had Tadic gisteren ook een ATV-dag.
Dat vind ik nog ergerlijker dan middenvelders die geen creativiteit aan de dag brengen.
Guitierrez is wel creatief, maar heeft nog steeds veel te veel dodelijk balverlies.

Tja....als je niets doet zoals Janssen en Brama dan kan je ook nooit balverlies hebben, wat een logica meneer zonnebloem
Oud 09-11-2012, 10:34   #4180
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door chris15
Er valt altijd wel wat te klagen.. tuurlijk kan je commentaar hebben over het huidige voetbal maar we staan boven aan. Als we nu in het rechter rijtje hadden gestaan, dan kan ik mij het geklaag wel voorstellen.

Ff de realiteit tot nu toe. 1-2012 tot nu…….Steve McClaren

*Schalke uit………………………..drama, onnodige uitschakeling EL
*Van virtueel koploper tot 6e plaats in de competitie met ontzettend slecht voetbal in de laatste 10 wedstrijden
*Met veel geluk alsnog Europees voetbal via fairplay
*Uit de beker tegen een eerste divisie club
*Poule fase EL, naar 4 wedstrijden tegen niet Europese subtoppers (doelstelling Munsterman) is Twente al uitgeschakeld..........

Gelukkig voor Steve staat Twente met niet al te best voetbal bovenaan, anders was hij nu absoluut eruit gekegeld. Onbegrijpelijk en heel jammer met zijn negatieve spelopvattingen en toch een geweldige brede selectie tot zijn beschikking. Maar Steve heeft het deze week al duidelijk aangegeven dat buitenstaanders hier toch niets van begrijpen
Oud 09-11-2012, 10:46   #4181
zweedsok
Registered User

Citaat:

Guitierrez is een speler die het veld voor zich moet hebben. Niet met de rug naar de goal en een tegenstander gelijk in zijn nek. Ik zou Guitierrez graag op de positie van Brama zien. Inspelen vanuit achter, indraaien, veld voor zich, vrije man zoeken. Creatief, gedurft ect. Heb je gelijk een andere intentie van voetballen.
Oud 09-11-2012, 10:50   #4182
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Creatief, gedurft ect. Heb je gelijk een andere intentie van voetballen.

Dat ben ik met je eens.
Maar de kans dat je dan met 4-5 verliest is ook reëel.
Maar je hebt gelijk dat je dan een leukere pot ziet dan gisteren.
Oud 09-11-2012, 10:50   #4183
Ad uit Houten
Geen lid meer.
Ad uit Houten's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Ff de realiteit tot nu toe. 1-2012 tot nu…….Steve McClaren

*Schalke uit………………………..drama, onnodige uitschakeling EL
*Van virtueel koploper tot 6e plaats in de competitie met ontzettend slecht voetbal in de laatste 10 wedstrijden
*Met veel geluk alsnog Europees voetbal via fairplay
*Uit de beker tegen een eerste divisie club
*Poule fase EL, naar 4 wedstrijden tegen niet Europese subtoppers (doelstelling Munsterman) is Twente al uitgeschakeld..........

Gelukkig voor Steve staat Twente met niet al te best voetbal bovenaan, anders was hij nu absoluut eruit gekegeld. Onbegrijpelijk en heel jammer met zijn negatieve spelopvattingen en toch een geweldige brede selectie tot zijn beschikking. Maar Steve heeft het deze week al duidelijk aangegeven dat buitenstaanders hier toch niets van begrijpen

Zoals eerder gezegd: we hebben niet verloren ondanks de afwezigheid van Bjelland, Chadli en Fer, van de no. 6 van Spanje.
Wij hebben een veel te hoge verwachting van ons team.
En een te lage dunk van de buitenlandse competities.
Oud 09-11-2012, 10:53   #4184
Ivo82
Semi-actief

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen

Even off-topic, het is *na* 4 wedstrijden, niet *naar*... Ik ben er niet op uit om alle spelfouten op dit forum te verbeteren, zeker omdat ik zelf ook niet foutloos ben, maar dit is zo'n onbegrijpelijke dat ik het niet kan laten
Ivo82 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:53   #4185
jerasi
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door bakfiets
Tja....als je niets doet zoals Janssen en Brama dan kan je ook nooit balverlies hebben, wat een logica meneer zonnebloem

En dan nog blinken die twee (vooral Janssen) uit in balverlies ondanks dat ze geen risico in hun spel leggen en vooral balletjes breed geven (vooral Brama). Dan liever Gutierrez die ook nog te veel balverlies heeft maar tenminste vooruit durft te voetballen en wel risico in zijn spel durft te leggen.

Begrijp sowieso waarom die zo vreselijk traag gebracht wordt, A-international, 100+ wedstrijden in de benen en is geen 18/19 jaar meer...gewoon 4/5 wedstrijden laten staan i.p.v. erin/eruit, 10 minuten daar, 15 minuten hier. Geef die jongen nou even wat vertrouwen en laat hem wat wedstrijdritme opdoen.
jerasi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:53   #4186
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Zonder gelijk over ontslag te praten zien we de laatste (lange) periode geen goed voetbal met uitzondering van Feyenoord thuis.
We staan bovenaan maar als ik het spel zie snap ik daar niks van en maak ik mij zorgen over de komende periode.
Gelukkig komt Fer terug maar het is nog maar afwachten op welk niveau?
Ik had en heb zoveel vertrouwen in dit materiaal maar het loopt gewoon nog niet.

He, kijk even bij PSV.
Of nee bij Ajax.
Ik bedoel Feyenoord.
Wat zeg ik nou, AZ.
Nee, die andere A van Almelo.

En dan heb ik het verder nog niet over clubs als Heerenveen, Groningen en Roda JC. Oh ja deed ik toch.

Misschien je verwachtingen wat bijstellen...
Whatever, maakt mij het uit.
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:58   #4187
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door FCT1968
He, kijk even bij PSV.
Of nee bij Ajax.
Ik bedoel Feyenoord.
Wat zeg ik nou, AZ.
Nee, die andere A van Almelo.

En dan heb ik het verder nog niet over clubs als Heerenveen, Groningen en Roda JC. Oh ja deed ik toch.

Misschien je verwachtingen wat bijstellen...
Whatever, maakt mij het uit.

Ja, maar dáár mag je niet naar kijken van ons inmiddels door-en-door-verwende publiek.
Hier moet gewoon alles 100% zijn, en dat 65 wedstrijden per jaar.

Even voor de duidelijkheid; ik heb gisteren óók een baggerpot gezien, waar we, zeker in de eerste helft, met veel meer druk naar voren hadden moeten spelen.

Maar ik zie ook de oorzaken waarom het niet loopt:
* handbalopstelling tegenstander
* een scheids die elk tempo uit de wedstrijd haalt
* het ontbreken van spelers als Fer, Chadli en Bjelland
* de hopeloze vorm van een speler die juist het verschil moet maken (Tadic)
* een Castaignos die nog steeds zoekende is naar het omslagpunt.
* en wij zijn gewoon niet zo goed als iedereen denkt, en tegelijkertijd is Levante niet zo slecht als iedereen denkt.

Laatst aangepast door P.Zonnebloem : 09-11-2012 om 11:03.
Oud 09-11-2012, 11:02   #4188
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Stadion:30
Citaat:
Zoals eerder gezegd: we hebben niet verloren ondanks de afwezigheid van Bjelland, Chadli en Fer, van de no. 6 van Spanje.

Ik zie een tegenstander die echt niet kan voetballen, alleen maar terugzakken. De spaarzame momenten dat Twente het spel versnelde kon je direct de zwakte van de tegenstander zien, maar als je geen kans creeert dan scoor je nooit.

Levante is echt een team waar je met gemak 2x van moet winnen. Ook zonder Fer en Chadli.
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:02   #4189
DNNY
Registered User

Stadion:103
Citaat:
Origineel gepost door bakfiets

Iedereen lijdt balverlies, Brama gisteren ook een paar keer op een gevaarlijke positie.
Die moet de ballen aan hem inleveren en zijn balverlies opvangen,zoals iedereen balverlies lijdt.
Tadic is geen Chadli die de bal bij zich kan houden en ruimte creëerd voor de rest.
Die speelt goed in een goed team,anders heb je er niks aan. Hooguit een hoop frustratie.
Als hij de bal heeft,naar wie moet hij hem spelen? Janssen die je overal en nergens ziet lopen? Die doet er verder ook niks mee,Brama staat te ver terug,Schilder helemaal aan de andere kant.
Hij kan met niemand lekker spelen,alleen met Rosales. Die moet je gelijk langer vastleggen.
Gutierrez moet je laten groeien. Eventueel wisselen,maar ik zou met creativiteit starten. Net als tegen Debosch.
Want wat heeft zo'n speler eraan als die in een panieksituatie het veld in moet komen?
Hij heeft het talent,maar groeit hier niet verder op deze manier. Ik schrok gisteren zelfs van zijn aannames. Die jongen heeft wedstrijden nodig.
DNNY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:04   #4190
P.Zonnebloem
Registered User
P.Zonnebloem's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Paddy
Levante is echt een team waar je met gemak 2x van moet winnen. Ook zonder Fer en Chadli.

Dát bedoel ik..... pure onderschatting van het niveau van de tegenstander en overschatting van onze eigen kwaliteiten.
Oud 09-11-2012, 11:11   #4191
Aaron
Voetbalkenner
Aaron's Avatar

We zijn gewoon TE voorzichtig begonnen.
Als je moet winnen moet je vanaf minuut 1 vol erop en erover gaan.
Mocht je dan gelijk spelen of verliezen heb je er in ieder geval alles aan gedaan.
En kun je met opgeheven hoofd het veld verlaten.
Aaron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:15   #4192
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Dát bedoel ik..... pure onderschatting van het niveau van de tegenstander en overschatting van onze eigen kwaliteiten.

Eens! 10 characters vol
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:17   #4193
100% tukker
Registered User

IK zeg RON JANS Hier op An!
Gratis en voor neits op te halen Joop. Man met ervaring en goede trainer.
Die krijgt Tadic aan het ballen en Cabral en Castagnios. Kom op man er moet meer uit deze spelers te halen zijn.

Zondag verliezen van Vitesse en Exit Steve!!
Ik ben als fan klaar met de speeltstijl van Steve Mcclaren. Zo snel mogelijk verandering op de bank!

Laatst aangepast door 100% tukker : 09-11-2012 om 11:21.
100% tukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:28   #4194
East Ham
Registered User

Met een beetje geluk worden we dit jaar kampioen met Steve. Wat een paniek hier niet te geloven.
East Ham is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:33   #4195
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Aaron
We zijn gewoon TE voorzichtig begonnen.
Als je moet winnen moet je vanaf minuut 1 vol erop en erover gaan.
Mocht je dan gelijk spelen of verliezen heb je er in ieder geval alles aan gedaan.
En kun je met opgeheven hoofd het veld verlaten.

Hmmm denk dat dit het maximale was qua voetbal wat we gisteren gezien hebben. Zeker tegen zo'n verdedigende tegenstander en met zo'n opstelling/tactisch concept. Heb zo'n idee dat er gewoon niet meer inzit.
Oud 09-11-2012, 11:40   #4196
robbert
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door East Ham
Met een beetje geluk worden we dit jaar kampioen met Steve. Wat een paniek hier niet te geloven.

Blijf geloven in sprookjes, hé. Steve kan niks, is niks, wordt niks, snapt niks, enz.
robbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:41   #4197
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Origineel gepost door 100% tukker
Exit Steve!!
Ik ben als fan klaar met de speeltstijl van Steve Mcclaren. Zo snel mogelijk verandering op de bank!

Ssssssssst!! Pas er nu mee op! Dat mag je hier helemaal niet zeggen...

Hup Steve! Hup Steve!
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:46   #4198
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:

Nummer 6 van spanje met 7 invallers, een zaadploeg van hier tot Rossum en daar creëert de weer lamlendige koploper welgeteld 0 kansen tegen. ARMOE
Oud 09-11-2012, 11:53   #4199
100% tukker
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door East Ham

Met een beetje geluk verspelen we straks nog de eerste plaats de komende tijd, als er geen verandering komt.
100% tukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 12:02   #4200
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:

Ik laat alleen de realiteit tot nu toe zien Blijkbaar kan je daar niet tegen.

Ik vond Levante ook gewoon goed spelen gisteren. Maar jij vergeet even te vertellen dat Twente dit seizoen meer heeft aangekocht dan 2* de totale begroting van Levante
De kleinste van de twee profclubs uit Valencia moet jaarlijks rondkomen van 12 miljoen euro.
Hoezo hoge verwachtingen?
Buiten de huidige competitie seizoen heeft Twente dit jaar onder Steve gewoon niet goed gepresteerd. Punt uit!

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
NAC Breda - FC Twente 0-2 (02-05-2010 KAMPIOEN) Fawkes Eredivisie / Eerste Divisie 4123 02-05-2019 12:48
Co per direct weg en McClaren opvolger Dirty Harry Oud spelers / medewerkers 3243 19-02-2013 19:53
Opvolger Steve McClaren Windbuuln Geruchten | Roddels 2216 22-05-2010 14:47
Steve McClaren Nice_One International Section 3 02-05-2010 21:15
McClaren: "grote plannen met FC Twente" Gert79 Laatste Nieuws 4 24-05-2009 16:41