Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Europese wedstrijden
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 09-11-2012, 09:10   #271
krienspen
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Funky
ach joh, jij je gelijk. Het was een topavond en de sfeer was de hele wedstrijd fantastisch. Bij thuiskomst werd me gezegd dat op rtl7 werd gezegd dat het muis- en muisstil was op de tribune, maar het zal vast zo zijn dat ik teveel op mijn mobiel heb gekeken tijdens de wedstrijd en niets mee heb gekregen.

Dan heb je die mobiel van je nog op zomertijd staan, fantast. Om 22:30 zat ik met ruim 20.000 nog in de Veste...
krienspen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:14   #272
Hugo
Anti handrem & controle

Citaat:
Origineel gepost door firmavw
Uiteraard hebben jullie gelijk dat je flauw word van een tikkie breedt en terug.Maar als iedereen op het middenveld in de mandekking staat is het moeilijk om te spelen.

Natuurlijk zijn er diverse redenen voor: Dramatisch positiespel; geen of te weinig beweging zonder bal; te weinig druk op de tegenstander zetten; niet doordekken van centrale verdedigers om een man-meer situatie op het middenveld te verkrijgen; geen diepgaande backs die de verdedigende stellingen durven te verlaten; een aanvoerder die er zichtbaar van geniet de 'vrije man achterin' te vinden.

Dit is allemaal te herleiden naar aan angstige technische staf die de verkeerde spelers opstelt, het verkeerde systeem hanteert en na een dramatisch einde in April en Mei ook dit seizoen na 20 wedstrijden nog steeds niet in geslaagd is enigszins herkenbaar en verzorgd voetbal te spelen.
Hugo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:26   #273
kingpin
Registered User

Na er is een nachtje over te hebben geslapen...
Wat een droevige passieloze pot weer gisteren.
Ga dan de laatste 20 minuten opportunistisch spelen met Bulykin in de spits maar zelfs dan blijft het een troosteloos heen en weer geschuif.
En ook niemand die zich eens kwaad maakt in het veld. Ja Tadic een paar keer met wat geagiteerde gebaartjes maar daar had je voor de rest ook geen kloten aan.

Beker en Europa zijn al weggegeven hopelijk dat het seizoen niet als een nachtkaars uitgaat.
kingpin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:42   #274
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door mdewals
Dan dien ik een klacht in bij RTL..Heb thuis moeten kijken en tot ongeveer de laatste 20 minuten klonk het enorm tam in het stadion.....
Wou hier al gaan klagen en vragen waarom het publiek er niet zo achter is gaan staan als zondag.

In het stadion ervaarde ik dat ook zo.
Totaal geen Europacup sfeertje en dat was vooral te herleiden naar wat je op het veld zag: Levante wou niet, de scheids werkte niet mee en Twente zelf wou eigenlijk ook niet.
Pas in de laatste fase bij enkele scheidsrechterlijke beslissinigen en irritant gedrag bij de Spanjaarden begon het publiek zich te roeren maar uiteindelijk hebben we volgens mij geen kans gehad in 90min voetbal?
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 09:46   #275
Beldmah
#8 Leroy Fer
Beldmah's Avatar

Stadion:
dikke zaadpot zeg ..
Beldmah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:01   #276
Tukkerrein
Vak-P Nijmegen
Tukkerrein's Avatar

Ai, zie net de samenvatting. Was een nog veel dikkere handsbal dan ik in het stadion zag. In de Europa league zit het ons iet mee dit seizoen, dat is iets wat zeker is. Jammer dat het daarvan af moet hangen echter...
Oud 09-11-2012, 10:07   #277
Tukker Red
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door mdewals
Dan dien ik een klacht in bij RTL..Heb thuis moeten kijken en tot ongeveer de laatste 20 minuten klonk het enorm tam in het stadion.....
Wou hier al gaan klagen en vragen waarom het publiek er niet zo achter is gaan staan als zondag.

En ik dien een klacht in over de klagers die thuis kijken in plaats van in het stadion...........
Tukker Red is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:08   #278
DNNY
Registered User

Stadion:103
Citaat:
Origineel gepost door Flapkoe
Dat klopt dan houd je niet veel over.
Bjeiland missen we ook nog steeds trouwens.
PSV zat vanavond in hetzelfde schuitje.

Bjelland mis ik niet als ik naar Bengtsson kijk. Speelt uitstekend naar mijn mening. BEtrouwbaar. Dat heeft Bjelland nog niet laten zien.
Ik mis creativiteit. Ik mis een groeiende Gutierrez die nu zo verpest wordt dat het niks meer met hem wordt als die niet gauw speelt.
Ik mis een trainer die met een wissel een wedstrijd kan doen omkeren.
Verder heb ik gemist hoe belangrijk onze bank is.
Liever 4 extra topspelers + eigen jeugd ipv 20 spelers van gemiddeld eredivisieniveau waar Denbosch nog niet eens wakker van ligt.
En ik mis de volle overtuiging van een topploeg die een gemankeerd veteranen elftal in eigen huis eventjes de wil oplegt. Dat kan ook niet met ons lome middenveld.
Kwa inzet hebben die jongens het redelijk gedaan,beter kunnen ze gewoon niet. Dus ja,persoonlijk was ik er vol voor gegaan in onze laatste kans en meteen Felipe opgesteld.
JAnssen had ik rust gegeven na zijn pot tegen Feyenoord. Maar beperkte spelers hebben bij Twente nooit rust nodig,alleen de belangrijke lijkt het wel.
DNNY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:10   #279
holly
Registered User

Zaaddodende pot voetbal, tegen een stel irritante Spanjaarden en wederom een dramatische scheids!!

Voor de wedstrijd hoor je in de interviews dat ze er vol voor zullen gaan en dat de supporters er weer vol achter moeten gaan staan. De eerste 10 minuten stonden de supporters er vol achter, maar er is geen wisselwerking met de spelers. Saai voetbal, achterin rondtikken, weinig tot geen druk naar voren.

Dit was ongeveer de laatste kans om nog door te gaan in de EL, dan moet je dat uitstralen. Volle bak naar voren en kansen afdwingen. Natuurlijk loop je dan af en toe in een counter, maar tegen deze zwakke ploeg had je dan ook 10 kansen kunnen creeeren!!

Het is allemaal te statisch, te voorspelbaar en vooral te traag. Achterin rondtikken is af en toe best goed, maar doe dat dan 2 tempo's hoger, zodat de tegenstander moe wordt. Zoals we gisteren speelde was het voor evante makkelijk om alles bij te benen.

Daarnaast snap ik niet waarom Tadic niet op links stond en Cabral op rechts. Tadic vind ik op links gewoon beter en Cabral speelde toch bij Feyenoord altijd op rechts? Castaignos moet echt aan z'n techniek en aannames gaan werken, bijna alle ballen schieten van z'n voet.

Cabral had af en toe een leuke actie, maar zijn voorzetten kwamen op zak hoogte. Bengtsson speelde echt weer heel sterk en is al 4 weken lang onze beste man, petje af.

Brama ging weer naast Douglas en Bengtsson spelen en dat is meteen 1 van de grootste problemen. Hij maakt geen ruimte voor inschuivende mensen en dus is het makkelijk te verdedigen. Als Brama 10 tot 15 meter dieper gaat voetballen, dan moet Janssen ook door en kan Douglas of Bengtsson beter inschuiven.

Ik kan bij McClaren nooit eens een verrassende tactiek ontdekken en dat vind ik toch wel dramatisch. Altijd maar 4 man achterin, met een vrije man er achter. Je moest winnen gisteren en je weet dat Levante achteruit gaat hangen, durf dan eens met 3 verdedigers te spelen en bijvoorbeeld Schilder daar net voor als inschuivende man. Iedere tegenstander weet een half jaar van tevoren al hoe we spelen, alleen de poppetjes kunnen soms wisselen.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:12   #280
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Tukker Red
En ik dien een klacht in over de klagers die thuis kijken in plaats van in het stadion...........

poe poe....stoer hoor internethoolie.....

Ik heb tenminste een jaarkaart. Jij zo te zien niet.
Er zijn tientallen redenen waarom iemand er niet bij kon zijn gisteren en ik ben jou zeer zeker geen verklaring schuldig waarom ik er niet was.
Oud 09-11-2012, 10:23   #281
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Het probleem is hetzelfde als vorig seizoen. Geen creativiteit op het middenveld. En als de helft van de creativiteit voorin dan ook nog ontbreekt dan wordt het lastig. Niemand die een actie kan maken om zichzelf of een ander vrij te spelen in het geval van een beperkte ruimte (inzakkende tegenstander).

Werklust en inzet was er wel gister. Als die ook nog wegvalt dan krijg je een seizoeneinde zoals vorig jaar. Ook met Fer erbij heb je niet zo'n type hoewel hij met zijn kracht soms ook wel het verschil kan maken.

Maar én Schilder én Janssen én Brama op een middenveld is gewoon too much of the same...
Oud 09-11-2012, 10:36   #282
robibione
Registered User

Stadion:Nee
Zolang Brama, Janssen en Schilder op het middenveld spelen wordt het niks. Laat dan Tadic eens op 10 spelen en zet daar Gutierrez, Janssen of Schilder naast. Maar iig geen Brama, die vertraagt het hele spel. Onbegrijpelijk dat die Engelse paljas dat zelf nog niet in de gaten heeft.
robibione is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:37   #283
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Het probleem is hetzelfde als vorig seizoen. Geen creativiteit op het middenveld. En als de helft van de creativiteit voorin dan ook nog ontbreekt dan wordt het lastig. Niemand die een actie kan maken om zichzelf of een ander vrij te spelen in het geval van een beperkte ruimte (inzakkende tegenstander).

Werklust en inzet was er wel gister. Als die ook nog wegvalt dan krijg je een seizoeneinde zoals vorig jaar. Ook met Fer erbij heb je niet zo'n type hoewel hij met zijn kracht soms ook wel het verschil kan maken.

Maar én Schilder én Janssen én Brama op een middenveld is gewoon too much of the same...

Klopt, als janssen het spel moet gaan maken, helaas gaat niet lukken. Schilder komt gewoon tekort op het middenveld qua balbehandeling en snelheid. Tweede helft komt Guiterrez erin, echter had dan naast of iets voor Brama moeten spelen ( waar Janssen stond) daar kan hij het spel maken niet met de kont in de 16. Vind echt onbegrijpelijk dat de technische staf dat niet ziet....
Oud 09-11-2012, 10:37   #284
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky

Creativiteit zit op de bank, Gutierrez moet eens wat meer speeltijd krijgen om zich te bewijzen. Janssen heb je tegen een inzakkende tegenstander niets aan, geen ruimte voor zijn loopacties.

Wat mij zorgen baart is het positiespel van Twente. Te weinig spelers die mee doen, doorbewegen en alles in een te laag tempo. en paar keer versnellen ze iets en dan krijg je direct kansen, vooral die kans van Rosales. In die aanval zat tempo, verrassing en overtuiging. Voor de rest is het vaak risicoloos, voorspelbaar en saai.

Twente (McClaren) is aan het afbreken, wat we de jaren er voor opgebouwd hebben. Goed positiespel, tempo maken en een tegenstander kapot spelen. Verder vooral in de eigen Veste een tegenstander opjagen en druk zetten, dat mis ik bijna altijd de laatste maanden. Alleen tegen Feyenoord gebeurde dit goed.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:39   #285
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door DNNY
Bjelland mis ik niet als ik naar Bengtsson kijk. Speelt uitstekend naar mijn mening. BEtrouwbaar. Dat heeft Bjelland nog niet laten zien.
Ik mis creativiteit. Ik mis een groeiende Gutierrez die nu zo verpest wordt dat het niks meer met hem wordt als die niet gauw speelt.
Ik mis een trainer die met een wissel een wedstrijd kan doen omkeren.
Verder heb ik gemist hoe belangrijk onze bank is.
Liever 4 extra topspelers + eigen jeugd ipv 20 spelers van gemiddeld eredivisieniveau waar Denbosch nog niet eens wakker van ligt.
En ik mis de volle overtuiging van een topploeg die een gemankeerd veteranen elftal in eigen huis eventjes de wil oplegt. Dat kan ook niet met ons lome middenveld.
Kwa inzet hebben die jongens het redelijk gedaan,beter kunnen ze gewoon niet. Dus ja,persoonlijk was ik er vol voor gegaan in onze laatste kans en meteen Felipe opgesteld.
JAnssen had ik rust gegeven na zijn pot tegen Feyenoord. Maar beperkte spelers hebben bij Twente nooit rust nodig,alleen de belangrijke lijkt het wel.

Je gaat nog heel veel plezier beleven aan Bjelland. En hij is bovendien een belangrijke schakel in het voetballende deel van het team. Daarnaast een persoonlijkheid en daarvan kunnen we er wel een paar gebruiken.

Tadic zwaar onvoldoende op het hakballetje na. En dan blijft er een elftal over met veel jonge of ondersteunende en dienende spelers over. Een team dat niet in staat is om twee a drie keer per week er helemaal voor te gaan.
McClaren haalt wel zijn gelijk. Bij PSV en Ajax is het niet anders. Je ziet zelfs journalisten langzaam bijdraaien van hun opportunistische geblaat.

Net nog even de samenvatting gekeken, kansen waren er best wel. Een beetje geluk helpt om over het dode moment te komen en de Spanjaarden uit hun stellingen te krijgen. En een scheidsrechter die weet hoe hij een handsbal moet interpreteren. Helaas geen van dat alle en dan blijft er ondanks de goede bedoelingen en een goede basisplaats van Cabral een saaie pot over. En dan is € 35,- best veel geld. Maar goed, we hebben het Europees ook wel eens beter gehad.

Twente krijgt in deze poule niet helemaal wat het verdiend en dat kost ze waarschijnlijk één of twee miljoen. Mocht men niet doorgaan en die kans is groot dan kan wel de focus op de competitie gelegd worden. En hopelijk de mogelijkheid om met een fitte selectie genoeg uren aan trainen te besteden.
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:42   #286
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Was typisch zo’n wedstrijd die je tien keer kunt spelen zonder tot scoren te komen.
Op papier werd de sterkste opstelling de wei in gestuurd (niemand werd op de bank gehouden uit voorzorg), zelfs een aanvallende wissel Bulykin voor Schilder…een tegenstander die door zijn defensieve speelwijze de technische tekortkomingen van ons middenveld blootlegt en spelers die bij fases toch wat minder gaven dan afgelopen zondag zonder dat een Chadli het verschil kon maken….tsja…om dat nu in de schoenen van de trainer te schuiven ?…..Het zal wel….
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:44   #287
kip met kop
Registered User
kip met kop's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door holly
Zaaddodende pot voetbal, tegen een stel irritante Spanjaarden en wederom een dramatische scheids!!

Voor de wedstrijd hoor je in de interviews dat ze er vol voor zullen gaan en dat de supporters er weer vol achter moeten gaan staan. De eerste 10 minuten stonden de supporters er vol achter, maar er is geen wisselwerking met de spelers. Saai voetbal, achterin rondtikken, weinig tot geen druk naar voren.

Dit was ongeveer de laatste kans om nog door te gaan in de EL, dan moet je dat uitstralen. Volle bak naar voren en kansen afdwingen. Natuurlijk loop je dan af en toe in een counter, maar tegen deze zwakke ploeg had je dan ook 10 kansen kunnen creeeren!!

Het is allemaal te statisch, te voorspelbaar en vooral te traag. Achterin rondtikken is af en toe best goed, maar doe dat dan 2 tempo's hoger, zodat de tegenstander moe wordt. Zoals we gisteren speelde was het voor evante makkelijk om alles bij te benen.

Daarnaast snap ik niet waarom Tadic niet op links stond en Cabral op rechts. Tadic vind ik op links gewoon beter en Cabral speelde toch bij Feyenoord altijd op rechts? Castaignos moet echt aan z'n techniek en aannames gaan werken, bijna alle ballen schieten van z'n voet.

Cabral had af en toe een leuke actie, maar zijn voorzetten kwamen op zak hoogte. Bengtsson speelde echt weer heel sterk en is al 4 weken lang onze beste man, petje af.

Brama ging weer naast Douglas en Bengtsson spelen en dat is meteen 1 van de grootste problemen. Hij maakt geen ruimte voor inschuivende mensen en dus is het makkelijk te verdedigen. Als Brama 10 tot 15 meter dieper gaat voetballen, dan moet Janssen ook door en kan Douglas of Bengtsson beter inschuiven.

Ik kan bij McClaren nooit eens een verrassende tactiek ontdekken en dat vind ik toch wel dramatisch. Altijd maar 4 man achterin, met een vrije man er achter. Je moest winnen gisteren en je weet dat Levante achteruit gaat hangen, durf dan eens met 3 verdedigers te spelen en bijvoorbeeld Schilder daar net voor als inschuivende man. Iedere tegenstander weet een half jaar van tevoren al hoe we spelen, alleen de poppetjes kunnen soms wisselen.

Helemaal mee eens, en t ergste is, dat bij het slecht georganiseerde maar opportunistische voetbal van t laatste kwartier, waar ze eigenlijk een half uur eerder mee hadden moeten beginnen, ze de meeste kansen afdwingen. Ze kunnen t dus wel, alleen het duurt veel te lang voordat ze wat laten zien. Hou druk op dat samengedrukte Spaanse groepje, creeer chaos en maak gebruik van een breekijzer als Bulykin en iemand die nog een steekpass kan verzorgen als Guitierrez. Maar nee, op de MC manier "in control" heen en weer schuiven en breien. En dan achteraf krokodilletranen: "we zijn gefrustreerd"! Zorg dan gewoon dat je scoort, kansen zat gehad in t eerste kwartier, maar dan zakt t weer in als t niet gelijk lukt.
T gaat m zo niet worden met deze trainer en zijn speelstijl als een zak hooi .
kip met kop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:51   #288
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
een tegenstander die door zijn defensieve speelwijze de technische tekortkomingen van ons middenveld blootlegt en spelers die bij fases toch wat minder gaven dan afgelopen zondag zonder dat een Chadli het verschil kon maken….tsja…om dat nu in de schoenen van de trainer te schuiven ?…..Het zal wel….

Tja als de opstelling staat kan de trainer de kwaliteiten van de spelers niet beter maken, dat klopt. Echter je kunt toch wel vooraf bedenken dat Levante defensief gaat voetballen... je kunt ook bedenken als trainer dat je dan weinig tot niets aan een Janssen hebt. Je kunt als trainer ook bedenken dat je creativiteit nodig hebt. Je kunt ook als trainer bedenken dat je d.m.v. positiewisselingen voorin nog eenigsinds verrassend kan overkomen.....
En je kunt natuurlijk ook vasthouden aan je vaste 11 met dito tactisch concept...
Oud 09-11-2012, 10:52   #289
kip met kop
Registered User
kip met kop's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door supertukker
Pluspunten van vanavond waren Carbral, Bengtson en vak p!

Voor mij MOTM Rosales, de enige die aanwijsbaar geweldig naar voren speelde, veel duels won en steeds beter Theo met de lange pass begint te evenaren. (Ik had nooit gedacht dit ooit te schrijven, maar t valt me niet tegen!).
kip met kop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 10:54   #290
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door holly

Steve heeft gewoon dat tactisch inzicht niet en zal dat ook nooit krijgen. Ik heb hem ook amper kunnen betrappen op logische wissels en tactisch slimme omzettingen op momenten dat de wedstrijd daar om vroeg. Ook straalt er een bepaalde lamlendigheid van het team af, die steeds meer begint te lijken op de periode van eind vorig jaar.
Verder ben ik het met je eens dat het een oeverloos gebrei en getik is achterin en er met een veel te laag tempo wordt gespeeld.

Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt, maar met deze trainer/technische staf heb ik er nog weinig vertrouwen in...
GoldenGoal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:07   #291
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Origineel gepost door jeroenm
pfff....Brama: "We vonden wel aardig de vrije man achterin"

Onvoorstelbaar toch; alsof dat een prestatie was. Er stonden ook alleen maar vrije mensen achterin Wout! Levante had alles op eigen helft staan en gaf pas druk bij de middenvelders. Stevie Wonder had op eigen helft nog negentig minuten lang de vrije man kunnen vinden.

Wout en Steve hebben die ´clean sheet´ zo heilig verklaard dat ze zelf niet meer doorhebben wat voor een onzin ze er eigenlijk over uitkramen. Dat Wout zich na elke wedstrijd weer moet voorstellen aan zijn voorste linie doordat ze negentig minuten lang alleen zijn rug hebben gezien, baart niemand zorgen. Sterker nog, ik verdenk Wout en Steve ervan om elke behaalde clean sheet op te hangen in de kleedkamer opdat de speler die uit pure opwinding het eerst de nul vol weet te ejaculeren een basisplaats wint in de eerstvolgende wedstrijd. Boyata is het blijkbaar gelukt om een keer de grote nul op het scorebord in het stadion te vullen waardoor hij zelfs drie potjes mocht meedoen...

Maar zonder gekheid, een verdedigende middenvelder als Brama heeft in wedstrijden zoals gisteren alleen maar nut als je daarvoor een middenvelder zet die een vrije rol heeft. Die dus diep gaat, tussen de linies opduikt en zorgt voor onvoorspelbaarheid. Nu stel je Brama op met daarnaast nog twee middenvelders zonder enige creativiteit. Het is een beetje als een vangnet plaatsen onder een trapeze die toch niet gebruikt wordt.

Je kan het Brama zelf niet eens kwalijk nemen, want hij doet het enige waar hij goed in is, namelijk hard werken. In wedstrijden zoals tegen Levante win je daar alleen de oorlog niet mee.
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:13   #292
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Stadion:30
Citaat:
Origineel gepost door T.aalbers
Sfeer was juist in de tweede helft heel erg goed. Vak-P ging er ouderwets vol achter staan. Het mag ook wel eens gezegd worden dat het volume van 19.500 trouwe supporters het volume van 30.000 supporters flink overtrof. Wat dat betreft mogen die 11.500 vaker wegblijven.
Zelfs na de wedstrijd ging het gezang ondanks deze zaadwedstrijd gewoon door.
Top vak-P !!!

Het volume komt altijd vooral van de Vak P-kant. Als jij zegt dat het volume gisteren dat van een normale wedstrijd overtrof dan zeg je eigenlijk dat de vaste Vak P'ers die er gisteren niet waren vaker weg mogen blijven en hun plek afstaan aan diegenen die er gisteren voor in de plaats stonden.
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:23   #293
Ehood
Registered User
Ehood's Avatar

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door GoldenGoal
Steve heeft gewoon dat tactisch inzicht niet en zal dat ook nooit krijgen. Ik heb hem ook amper kunnen betrappen op logische wissels en tactisch slimme omzettingen op momenten dat de wedstrijd daar om vroeg. Ook straalt er een bepaalde lamlendigheid van het team af, die steeds meer begint te lijken op de periode van eind vorig jaar.
Verder ben ik het met je eens dat het een oeverloos gebrei en getik is achterin en er met een veel te laag tempo wordt gespeeld.

Ik hoop dat het uiteindelijk allemaal goed komt, maar met deze trainer/technische staf heb ik er nog weinig vertrouwen in...

Ze hebben in ieder geval alles gegeven aldus McClaren?!
Ehood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:40   #294
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Dat het voetbaltechnisch werkelijk armzalige Twente de ranglijst gewoon aanvoert in de competitie is bijna onvoorstelbaar en zegt alles over het stuitend zwakke niveau van het Nederlandse clubvoetbal. Ons middenveld past bij een club als NEC of Zwolle, er-zit-helemaal-niks-in. Kleurloze werkers zonder hersens, die elk tempo moeten drukken om door een waardeloze baltechniek en bedroevend lage handelingssnelheid niet in gigantisch veel balverlies te vervallen...triest om naar te kijken. Brama, Janssen en Schilder, hoe kun je dit kansloze trio maar blijven opstellen ?!? Alleen als Joop Djuricic haalt in de winterstop lijkt een ommekeer ten goede nog mogelijk. Wat een verschrikkelijk armoedig, snurkerig en kansloos schijtbakkevoetbal...
Oud 09-11-2012, 11:44   #295
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ehood
Ze hebben in ieder geval alles gegeven aldus McClaren?!

De enige die echt alles heeft gegeven is mijns inziens Bengtsson (en misschien Douglas)...
Oud 09-11-2012, 11:46   #296
Carlos
Uut Twente
Carlos's Avatar

Stadion:000
Citaat:
Origineel gepost door GoldenGoal

Ik ben het volledig met je eens. Een aanvaller voor een middenvelder maar dan niemand doorschuiven naar het middenveld, onbegrijpelijk. Na het invallen van Bulykin was het voetbal eruit door een slechte veldbeztting. Steve is een schijtlijster. Haal verdomme een verdediger eruit of zet Douglas' in de spits.

Dat Bengston wekelijks uitblinker is zegt iets over de rest van de spelers!!
Carlos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:49   #297
Sheets
Registered User

Stadion:Nee
............het afzakken naar de zesde plaats in de competitie kan beginnen. Beker vergeven, EL vergeven.......nu de competitie nog.
Sheets is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:51   #298
Twente Insite
Registered User
Twente Insite's Avatar

Twente Insite is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-11-2012, 11:53   #299
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Sheets
............het afzakken naar de zesde plaats in de competitie kan beginnen. Beker vergeven, EL vergeven.......nu de competitie nog.

Nou ja zal wel mee vallen, het niveau in Nederland ontstijgt Twente niet ....
Zondag weten we weer meer.
Oud 09-11-2012, 12:33   #300
Ferron
Registered User
Ferron's Avatar

Stadion:134
[QUOTE=Paddy]Het volume komt altijd vooral van de Vak P-kant. Als jij zegt dat het volume gisteren dat van een normale wedstrijd overtrof dan zeg je eigenlijk dat de vaste Vak P'ers die er gisteren niet waren vaker weg mogen blijven en hun plek afstaan aan diegenen die er gisteren voor in de plaats stonden.[/QUOTE]

In dat geval vind ik nóg knapper dat Vak-P een ouderwets goede sfeer maakte mét nieuwe aanwas (die we ook hoognodig hebben!).
Ik heb in ieder geval in het stadion, vanuit vak 110, zo goed mogelijk meegeschreeuwd en gezongen, deed iedereen dat maar wat vaker!
Ferron is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
FC Twente in voetbalprogramma's op TV / internet Robbie T Supporters 16053 Gisteren 23:08
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
Competitieprogramma 2009/2010 (Definitief) bartjan Eredivisie / Eerste Divisie 181 21-07-2009 18:22
Eredivisie: Seizoen 2007-2008 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 246 17-08-2007 13:02
Competitiestart 15/08 enschede65 Eredivisie / Eerste Divisie 72 09-07-2004 06:54