Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Geruchten | Roddels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 3.50 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 01-12-2012, 09:31   #211
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Achterhöker
Hmm. Zelf snap ik niet waarom. Ik denk dat als Twente de begrotingen gaat maken met voorspelling dat je elk jaar kampioen wordt, we een groot probleem hebben.

Tuurlijk wil elke supporter het maximale, en joop dus ook. Maar gelukkig lijkt het alsof hij en de andere beleidsmensen de knop ook nog op zakelijk kunnen zetten. Voetbal is immers big business.
Ik denk dat het vooral te maken heeft met het hoge verwachtingspatroon. Een patroon dat voornamelijk gebaseerd is op emoties. Gelukkig hebben we altijd nog onze waakhond Joop die de Twentse nuchterheid wel met zich meedraagt.
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-12-2012, 11:03   #212
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Stadion:135
Citaat:
Origineel gepost door roepiroepivogel
Alstublieft hey.Hoezo moeilijk te verteren.Op dit moment mag je best je gal spuwen over het dramatische spel met een selectie die top 2 waardig is.Ja, ook met de blessures van Chadli en Bjelland ben je nog beter dan 16 andere teams.Het ergste is nog dat die Brama na afloop tegen PEC heel droog opmerkt dat we misschien wel geen topploeg zijn.Je bent nog altijd beter dan PEC.Hierin zie je meteen waar de schoen wringt.Die jongens hebben totaal geen zelfvertrouwen.Ingegeven door McClaren die doet alsof elke tegenstander 3 Messi's in de aanval hebben lopen.Om te huilen.
Als je nu eens gewoon de kwaliteiten van het elftal benut en laat zien dat je wilt scoren en winnen, dan ben je al een heel eind.Mocht je met strijdlust verliezen van een tegenstander die beter is, heb ik er vrede mee.Niet na weer een zaadpot zoals tegen PEC, waar je met moeite en laf voetbal 2-2 speelt.
Zelfvertrouwen zal er wel zijn bij sommigen, maar zelfkritiek is daarintegen een ander verhaal. Brama is knap arrogant geworden voor de camera's, en dat terwijl hij diegene is die vertragend werkt op het middenveld.

Brama is de Brama van 5 jaar en langer terug gebleven. Hij heeft zich totaal niet ontwikkeld en hij is niet "moderner" geworden. Kortom, hij is de stofzuiger gebleven van weleer. Het is echter wel zo, dat als je met een dergelijke stofzuiger speelt, afspeelmogelijkheden nodig hebt zodat het spel niet teveel vertraagd, en een aanvallende voortzetting krijgen.

Daarop komt Janssen (ook) niet uit de verf omdat hij al diep begint te lopen zodra Brama de bal heeft maar vervolgens niet aangespeeld wordt. Ook Fer is zo'n type speler die al diepgang zoekt zodra Brama de bal heeft. Als je dus met "lopers" wilt spelen, dan heb je Tadic, Chadli of Djuricic nodig op de positie van Wout. Wil je persé met Wout spelen als stofzuiger, dan heb je links en rechts van Wout Chadli en Tadic nodig, die het spel wel kunnen verdelen voor hem en vanuit stilstand een voorwaartse actie kunnen maken.

Theo en Perez waren ideaal aan Wout's weerzijden. Theo kon de bal meters ver bij een aanvaller op de stropdas leggen, en Perez was vooral slim in de passing over de grond.

Mijn coclusie is dus: Speel je met Wout op het middenveld, dan moet je Fer en Janssen achterwege laten, en als de andere middenvelders kiezen voor Chadli en Tadic. Co zag het destijds dus wel goed in dat opzicht. Co hield Fer en Janssen als lopers op de bank omdat Brama dan wél speelde....
Murphy_8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-12-2012, 11:19   #213
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door Murphy_8
Lap text....

Drs. Murpje weer met zijn zaterdagmorgen portie open deuren inschoppen.
Hoe zo is Brama arrogant dan?
Oud 01-12-2012, 11:25   #214
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door TheSweet
Drs. Murpje weer met zijn zaterdagmorgen portie open deuren inschoppen.
Hoe zo is Brama arrogant dan?
Als je komt met teksten alszijnde: "Wij zijn nog geen topploeg en supporters verwachten teveel", dan sluit je je ogen voor de realiteit. Oké...arrogant is het verkeerde woord.

FC Twente heeft wel degelijk mogelijkheden om serieus voor het kampioenschap te gaan. Als je daarnaast spelers haalt als Tadic en waarschijnlijk in de winterstop Djuricic, dan leg je als club zijnde de lat zelf hoger, en het verwachtingspatroon van de supporters ook imo....
Oud 01-12-2012, 11:37   #215
DNNY
Registered User

Stadion:103
Citaat:
Als je komt met teksten alszijnde: "Wij zijn nog geen topploeg en supporters verwachten teveel", dan sluit je je ogen voor de realiteit. Oké...arrogant is het verkeerde woord.

FC Twente heeft wel degelijk mogelijkheden om serieus voor het kampioenschap te gaan. Als je daarnaast spelers haalt als Tadic en waarschijnlijk in de winterstop Djuricic, dan leg je als club zijnde de lat zelf hoger, en het verwachtingspatroon van de supporters ook imo....

Waarschijnlijk Djuriric? Wat is de bron?
DNNY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-12-2012, 11:41   #216
Simba
Red is the color
Simba's Avatar

Stadion:geen
DH misschien?
Staat hier in dit topic.
Simba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-12-2012, 12:15   #217
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door DNNY
Waarschijnlijk Djuriric? Wat is de bron?
Mijn bron is bij sommigen bekend....de kans is erg groot dat Djuricic in de winter de overstap maakt naar FC Twente....
Oud 01-12-2012, 12:51   #218
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Zelfvertrouwen zal er wel zijn bij sommigen, maar zelfkritiek is daarintegen een ander verhaal. Brama is knap arrogant geworden voor de camera's, en dat terwijl hij diegene is die vertragend werkt op het middenveld.

Brama is de Brama van 5 jaar en langer terug gebleven. Hij heeft zich totaal niet ontwikkeld en hij is niet "moderner" geworden. Kortom, hij is de stofzuiger gebleven van weleer. Het is echter wel zo, dat als je met een dergelijke stofzuiger speelt, afspeelmogelijkheden nodig hebt zodat het spel niet teveel vertraagd, en een aanvallende voortzetting krijgen.

Daarop komt Janssen (ook) niet uit de verf omdat hij al diep begint te lopen zodra Brama de bal heeft maar vervolgens niet aangespeeld wordt. Ook Fer is zo'n type speler die al diepgang zoekt zodra Brama de bal heeft. Als je dus met "lopers" wilt spelen, dan heb je Tadic, Chadli of Djuricic nodig op de positie van Wout. Wil je persé met Wout spelen als stofzuiger, dan heb je links en rechts van Wout Chadli en Tadic nodig, die het spel wel kunnen verdelen voor hem en vanuit stilstand een voorwaartse actie kunnen maken.

Theo en Perez waren ideaal aan Wout's weerzijden. Theo kon de bal meters ver bij een aanvaller op de stropdas leggen, en Perez was vooral slim in de passing over de grond.

Mijn coclusie is dus: Speel je met Wout op het middenveld, dan moet je Fer en Janssen achterwege laten, en als de andere middenvelders kiezen voor Chadli en Tadic. Co zag het destijds dus wel goed in dat opzicht. Co hield Fer en Janssen als lopers op de bank omdat Brama dan wél speelde....

Ik heb niet gezegd dat die arrogant is.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-12-2012, 12:53   #219
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Mijn bron is bij sommigen bekend....de kans is erg groot dat Djuricic in de winter de overstap maakt naar FC Twente....

Als je het niet erg vindt, wacht ik toch DH af.Is trouwens nu ook makkelijk zeggen, daar meerdere kanalen erover beginnen.Lees Omroep Friesland.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-12-2012, 12:59   #220
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Als je het niet erg vindt, wacht ik toch DH af.Is trouwens nu ook makkelijk zeggen, daar meerdere kanalen erover beginnen.Lees Omroep Friesland.
TAZ en Eddy waren al op de hoogte dat FC Twente serieus met Djuricic aan de gang zouden gaan. DH bevestigde het even later op dit forum
Oud 01-12-2012, 13:48   #221
Beek
5e man

Stadion:666
Citaat:
Zonnebloem, vergeef me.Dat wist ik niet.Echt, sorry.Hoe kan ik mijn eerdere reactie nu hebben geplaatst.

We hebben 5x gelijk gespeeld de laatste wedstrijden.Het spel wordt met de week slechter.Op dit moment missen we alleen nog Chadli.Bjelland is er al langer uit.Dat is wat mij zorgen baart.Iedereen was het er in het begin over eens dat we een topselectie voor Nederlandse begrippen hebben en dat is nog steeds zo.Ik ben alleen van mening dat het spel dramatisch is, terwijl de tegenstanders nu ook niet echt overlopen van kwaliteit.Je kunt gelijkspelen bij Vitesse, dit seizoen niet eens zo slecht gezien de kwaliteiten van Vitesse, maar speel dan om te winnen.Dat mis ik.Het is los zand.Al maanden zo en wordt steeds erger.
Met een fitte Chadli heb je meer mogelijkheden, maar het kan niet alleen aan Chadli liggen.En begin niet over Fer, want toen Fer geblesseerd was, stond Chadli er nog in.

Je reactie doet me denken aan iemand die een lekke band heeft, maar toch door blijft fietsen.Mensen om je heen, wijzen je erop dat je band langzaam leegloopt omdat het ventieltje een beetje los zit, maar jij blijft doorfietsen, met als gevolg dat je band echt leegloopt en door anderen wordt ingehaald.Je kunt ook even van strategie veranderen en afstappen en je ventiel dichtdraaien.Dan kun je zo weer verder fietsen.Geen probleem.

Wat een verhaal, he?

Schitterend verwoordt, de huidige FC in een notedop.Hier kan echt geen Bill Cheswick of hoe die gast ook heet tegenop
Beek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-12-2012, 14:36   #222
bertgeitz
Bertisback

Citaat:
Zonnebloem, vergeef me.Dat wist ik niet.Echt, sorry.Hoe kan ik mijn eerdere reactie nu hebben geplaatst.

We hebben 5x gelijk gespeeld de laatste wedstrijden.Het spel wordt met de week slechter.Op dit moment missen we alleen nog Chadli.Bjelland is er al langer uit.Dat is wat mij zorgen baart.Iedereen was het er in het begin over eens dat we een topselectie voor Nederlandse begrippen hebben en dat is nog steeds zo.Ik ben alleen van mening dat het spel dramatisch is, terwijl de tegenstanders nu ook niet echt overlopen van kwaliteit.Je kunt gelijkspelen bij Vitesse, dit seizoen niet eens zo slecht gezien de kwaliteiten van Vitesse, maar speel dan om te winnen.Dat mis ik.Het is los zand.Al maanden zo en wordt steeds erger.
Met een fitte Chadli heb je meer mogelijkheden, maar het kan niet alleen aan Chadli liggen.En begin niet over Fer, want toen Fer geblesseerd was, stond Chadli er nog in.

Je reactie doet me denken aan iemand die een lekke band heeft, maar toch door blijft fietsen.Mensen om je heen, wijzen je erop dat je band langzaam leegloopt omdat het ventieltje een beetje los zit, maar jij blijft doorfietsen, met als gevolg dat je band echt leegloopt en door anderen wordt ingehaald.Je kunt ook even van strategie veranderen en afstappen en je ventiel dichtdraaien.Dan kun je zo weer verder fietsen.Geen probleem.

Wat een verhaal, he?

Prima verhaal. Geen speld tussen te krijgen.
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-12-2012, 12:49   #223
Beldmah
#8 Leroy Fer
Beldmah's Avatar

Stadion:
Wat wordt er dan met onze engelse vriend gedaan, aangezien die een contract voor nog een jaar heeft na dit seizoen?

Zou het ontzettend toejuichen. Vind dit een uitstekende keus.
Beldmah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-12-2012, 12:57   #224
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Alsof de man die nu in Alkmaar wordt verguisd hier nu ineens de grote verlosser is? Die hork zet de verhoudingen in de selectie en de staf in no-time weer op scherp. Net nu Steve de ellende van Adriaanse heeft weggemasseerd. Waan vd dag is er niks bij. Steve mooi z'n contract laten uitdienen.
Oud 03-12-2012, 13:11   #225
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Coyote
Alsof de man die nu in Alkmaar wordt verguisd hier nu ineens de grote verlosser is? Die hork zet de verhoudingen in de selectie en de staf in no-time weer op scherp. Net nu Steve de ellende van Adriaanse heeft weggemasseerd. Waan vd dag is er niks bij. Steve mooi z'n contract laten uitdienen.
Wat ik persoonlijk mis bij Steve is lef. Automatismen zijn er nog (steeds) niet, en de ploeg lijkt inspiratie- en doelloos over het veld te lopen.

Nu Fer terug is zie je de inbreng van Fer v.w.b. het vooruit denken en spelen. Met Chadli erbij zal het ook weer beter worden, en dat is Steve's geluk.

Vond jij het bijvoorbeeld nodig dat Steve besloot om Wisgerhof te brengen voor Janssen? Zelf had ik het idee dat juist Pelupessy nu minuten had kunnen maken tegen ADO. Een 4 mans verdediging tegenover 1 of 2 aanvallers van ADO? Dat is en blijft m.i. het grote manco bij Steve....het continue met 4 verdedigers willen spelen, daar waar zelfs mogelijkheden liggen om meer jeugd de kans te geven.

Gert-Jan durft wel met lef te spelen, en verliest de jeugd niet uit het oog. Nu klaagt Steve weer over te weinig creativiteit op het middenveld, en moet er dus gekocht worden.

Ook ik zou de komst van Djuricic toejuichen, maar ook ben ik van mening dat Steve de aanwezige creativiteit niet ten volle gebruikt. Spelers als Chadli en Tadic zou ik vanuit het middenveld laten spelen, want nu krijgen zij ook de opdracht om naar binnen te knijpen vanaf de vleugels, waarop het dus behoorlijk druk wordt in en rondom de zestien van de tegenstander...
Oud 03-12-2012, 13:31   #226
Rudi Assauer
Registered User
Rudi Assauer's Avatar

Verbeek wordt wel met de wedstrijd goedkoper om af te kopen haha.
Oud 03-12-2012, 14:26   #227
East Ham
Registered User

Steve haalt op dit moment beduidend meer rendement uit de selectie dan Verbeek uit zijn team in Alkmaar.
Een ploeg als AZ met dit materiaal moet toch minimaal in de top zeven spelen. Natuurlijk is dit een momentopname en kunnen we in mei pas de balans opmaken. Maar feit is wel dat hier redelijk wat kortzichtige members zitten die bij het minste of geringste in paniek raken.
East Ham is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-12-2012, 14:30   #228
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door East Ham
Steve haalt op dit moment beduidend meer rendement uit de selectie dan Verbeek uit zijn team in Alkmaar.
Een ploeg als AZ met dit materiaal moet toch minimaal in de top zeven spelen. Natuurlijk is dit een momentopname en kunnen we in mei pas de balans opmaken. Maar feit is wel dat hier redelijk wat kortzichtige members zitten die bij het minste of geringste in paniek raken.
Sluit jij je ogen maar East Ham....daar ben je zo goed in.

Verbeek haalt meer rendement uit deze selectie dan Steve, daar ben ik van overtuigd. Jij kunt goed appels met peren vergelijken qua kwaliteit op het veld. Bij Alkmaar is het armoedig, waarop je Gert-Jan weinig kunt verwijten. Ondanks de tegenvallende resultaten en zwaar gebrek aan kwaliteit in Alkmaar, weet hij zijn ploeg toch aardig aan het voetballen te krijgen keer op keer.
Oud 03-12-2012, 14:38   #229
DNNY
Registered User

Stadion:103
Citaat:

Van DH hoorde ik na dit seizoen. Verder niks van gelezen. Maar als ik Djuriric zie spelen,kan het goed zijn dat die met zijn gedachten al in een ander shirt speelt. Echt bagger wat die laat zien.
Tis wel een speler die tussen Chadli en Tadic helemaal kan opbloeien.
Ik vind in het algemeen dat Twente een creatieve middenvelder moet zoeken. En het liefst deze winter. Je hebt hem toch nodig.
Daar mag Twente wel in investeren. Al dacht ik dat je met Gutierrez al zo'n speler had. Volgens mij had die minstens zo waardevol als djuriric kunnen zijn.Als ik kijk naar het aantal doelpunten,assists.
DNNY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-12-2012, 16:17   #230
East Ham
Registered User

Citaat:
Sluit jij je ogen maar East Ham....daar ben je zo goed in.

Verbeek haalt meer rendement uit deze selectie dan Steve, daar ben ik van overtuigd. Jij kunt goed appels met peren vergelijken qua kwaliteit op het veld. Bij Alkmaar is het armoedig, waarop je Gert-Jan weinig kunt verwijten. Ondanks de tegenvallende resultaten en zwaar gebrek aan kwaliteit in Alkmaar, weet hij zijn ploeg toch aardig aan het voetballen te krijgen keer op keer.

Hou me persoonlijk liever bij de feiten. De ranglijst liegt niet en AZ heeft weliswaar geen topselectie maar je wil toch niet zeggen dat ploegen als RKC, Heracles en een NEC meer kwaliteit hebben dan AZ.
We kunnen Verbeek wel als de verlosser willen bestempelen, maar feit is dat hij nog maar weinig succesen heeft gehad in zijn trainersloopbaan.

Ga ervan uit dat McClaren het seizoen afmaakt en wellicht ook volgend seizoen gewoon bij ons werkzaam is als hoofdtrainer.
East Ham is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-12-2012, 16:19   #231
bertgeitz
Bertisback

AZ heeft gewoon veel kwaliteit ingeleverd en daarbij missen ze Martens ook al lange tijd.
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-12-2012, 16:41   #232
michel1987
Registered User
michel1987's Avatar

Stadion:126
Citaat:
Origineel gepost door DNNY
Van DH hoorde ik na dit seizoen. Verder niks van gelezen. Maar als ik Djuriric zie spelen,kan het goed zijn dat die met zijn gedachten al in een ander shirt speelt. Echt bagger wat die laat zien.
Tis wel een speler die tussen Chadli en Tadic helemaal kan opbloeien.
Ik vind in het algemeen dat Twente een creatieve middenvelder moet zoeken. En het liefst deze winter. Je hebt hem toch nodig.
Daar mag Twente wel in investeren. Al dacht ik dat je met Gutierrez al zo'n speler had. Volgens mij had die minstens zo waardevol als djuriric kunnen zijn.Als ik kijk naar het aantal doelpunten,assists.

Djuricic hoeft niet te wennen aan het land, de omgeving, de competitie, speelstijl etc. Guitierrez wel, is ook logisch, maar dat maakt wel dat hij nog te traag is in de balbehandeling en meer pingelt dan effectief is.

Ik pleit er voor om Tadic een keer op 10 te zetten. Links Chadli, rechts Gyasi en gaan!
Oud 03-12-2012, 17:12   #233
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Hou me persoonlijk liever bij de feiten. De ranglijst liegt niet en AZ heeft weliswaar geen topselectie maar je wil toch niet zeggen dat ploegen als RKC, Heracles en een NEC meer kwaliteit hebben dan AZ.
We kunnen Verbeek wel als de verlosser willen bestempelen, maar feit is dat hij nog maar weinig succesen heeft gehad in zijn trainersloopbaan.

Ga ervan uit dat McClaren het seizoen afmaakt en wellicht ook volgend seizoen gewoon bij ons werkzaam is als hoofdtrainer.

2 jaar geleden heeft Munsterman duidelijk enkele doelstellingen naar buiten gebracht. Subtop Europese clubs, doorstroming van minimaal 2 jeugdspelers, eindigen bij de eerste 4 in de competitie en bij de eerste vier van de beker. Steve heeft dat helaas in 2012 geen van alle behaald. Misschien nu eentje, bij de winterstop bij de eerste 4.

Plaats 6 was dus ook bijzonder slecht, eigenlijk een dieptepunt! Gelukkig heb je de Fair-Play nog. En als we naar de trainersloopbaan van Steve bekijken dan heeft deze veel meer dieptepunten dan hoogte punten. Steve heeft het geluk dat hij trainer was van een team met Ruiz. Die kans heeft Verbeek nooit gehad. Ik denk alleen dat Verbeek dan niet voor een zak geld kiest
Oud 03-12-2012, 17:18   #234
boon
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door michel1987
Djuricic hoeft niet te wennen aan het land, de omgeving, de competitie, speelstijl etc. Guitierrez wel, is ook logisch, maar dat maakt wel dat hij nog te traag is in de balbehandeling en meer pingelt dan effectief is.

Ik pleit er voor om Tadic een keer op 10 te zetten. Links Chadli, rechts Gyasi en gaan!

Mee eens.. en ondertussen ook Guitierrez minuten geven.
Uiteindelijk kunnen chadli, tadic en guitierrez met elkaar van positie wisselen.. ideaal!
Oud 04-12-2012, 01:47   #235
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:

AZ heeft dermate veel kwaliteit verloren, dat zij m.i. zeer zeker als gelijke kunnen worden gezien van de clubs die jij noemt.

Verbeek heeft met Heracles behoorlijke resultaten weten te behalen, en zo ook met AZ in zijn eerste jaar, toen hij nog wel over kwaliteit kon beschikken. Verbeek staat voor attractief en aanvallend voetbal, en dat hij weinig successen heeft gekend, heeft m.i. meer met de kwaliteiten te maken waar hij mee heeft gewerkt.

Ik zou Verbeek graag aan het werk zien bij FC Twente met deze selectie. Je kunt veel van Verbeek zeggen, zo ook dat hij zich als een hork kan gedragen. Alleen is het wel zo dat Verbeek van eigen kracht uit gaat en niet naar de tegenstander kijkt. Daarnaast is Verbeek een op en top voetbaldier, en zal hij m.i. niet snel voor het grote geld kiezen zoals Steve wel heeft gedaan na zijn succes met FC Twente -lees behalen van het kampioenschap-.

Steve zit maar om 1 reden bij FC Twente, en dat is om zijn trainers-c.v. weer een positieve boost te kunnen geven. Steve heeft alleen de pech dat hij niet meer over Perez, Janssen, Blaise en Bryan kan beschikken....

Ik moet het allemaal nog maar zien waar FC Twente staat aan het einde van dit seizoen onder leiding van Steve....
Oud 04-12-2012, 02:22   #236
De Lifter
Registered User

Ik zie Verbeek hier graag komen over 2 jaar. Lijkt me een prima trainer voor ons. Toch is ook Verbeek geen tovenaar. Kijk voor de aardigheid maar eens op het forum van AZ. Ze zijn hem liever kwijt dan rijk, en dat met argumenten die we hier gebruiken voor Steve.
De Lifter is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-12-2012, 10:27   #237
boon
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door De Lifter
Ik zie Verbeek hier graag komen over 2 jaar. Lijkt me een prima trainer voor ons. Toch is ook Verbeek geen tovenaar. Kijk voor de aardigheid maar eens op het forum van AZ. Ze zijn hem liever kwijt dan rijk, en dat met argumenten die we hier gebruiken voor Steve.

En zo gaat het dus.. als het goed gaat is men lyrisch, gaat het slecht dan moet de trainer oprotten.
Oud 04-12-2012, 11:10   #238
ThunderFCT
Scream & Shout!
ThunderFCT's Avatar

Stadion:104
Als je Verbeek gaat halen, moet je niet alleen McClaren eruit schoppen, maar ook het hele technische hart en dan Verbeek een Carte Blanche geven. Alleen dan zou hij kunnen renderen. Anders wordt het Adriaanse all over again, want Verbeek is net zo'n hork die het binnen de kortste keren aan de stok heeft met de technische hart.

We kunnen wel allemaal over onze Engelsman vallen, maar was het technische hart niet aangesteld om de voetbalcultuur te bewaken binnen Twente? Dan falen die eigenlijk nog harder dan McClaren, want dit is niet de eerste trainer die blijkbaar niet het spel wil spelen dat Twente voor ogen heeft en wat doen ze eraan?

Begrijp me niet verkeerd, is vind ook dat McClaren veel te schijterig speelt en veel te laat wisselt en dan ook nog op een onbegrijpelijk manier. Maar we staan wel weer bovenaan in de competitie. In de EL heb je ook het geluk/de scheidsen niet mee gehad. De beker is het enige wat je McClaren persoonlijk kan aanrekenen.
Oud 04-12-2012, 11:19   #239
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Duo Verbeek-Paus. Al twettert die laatste nu ook, hoorde ik gister. Da's minder fraai.
Oud 04-12-2012, 11:28   #240
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door ThunderFCT
Als je Verbeek gaat halen, moet je niet alleen McClaren eruit schoppen, maar ook het hele technische hart en dan Verbeek een Carte Blanche geven. Alleen dan zou hij kunnen renderen. Anders wordt het Adriaanse all over again, want Verbeek is net zo'n hork die het binnen de kortste keren aan de stok heeft met de technische hart.

We kunnen wel allemaal over onze Engelsman vallen, maar was het technische hart niet aangesteld om de voetbalcultuur te bewaken binnen Twente? Dan falen die eigenlijk nog harder dan McClaren, want dit is niet de eerste trainer die blijkbaar niet het spel wil spelen dat Twente voor ogen heeft en wat doen ze eraan?

Begrijp me niet verkeerd, is vind ook dat McClaren veel te schijterig speelt en veel te laat wisselt en dan ook nog op een onbegrijpelijk manier. Maar we staan wel weer bovenaan in de competitie. In de EL heb je ook het geluk/de scheidsen niet mee gehad. De beker is het enige wat je McClaren persoonlijk kan aanrekenen.
Ik kan me goed vinden in je betoog. Ook de assistenten zullen idd het veld moeten ruimen als Steve vertrekt. Zij denken net zo laf als Steve zelf, en daardoor konden zij ook niet met Co door één deur. Ik zou derhalve graag Kluivert en Youri als assistenten zien naast Verbeek.

Dat FCT bovenaan staat is natuurlijk super, maar het spel van FC Twente oogt te fragiel, en daarnaast lijkt de "voor elkaar door het vuur gaan" mentalitiet volkomen verdwenen te zijn. Willem Janssen zei middels de media dat hij zou proberen door het vuur te gaan voor de trainer? Proberen??? Je doet iets, of je doet iets niets, maar als je letterlijk zegt dat je het probeert, dan schort het toch echt aan werklust en/of vertrouwen in de trainer.

We hebben ook duidelijk de inbreng van Fer kunnen zien, die de boel op sleeptouw neemt en aanjaagt. Dat betekent m.i. dus dat de rest eigenlijk niet echt kan renderen zonder Fer en dat is schandalig. Ook is FC Twente te afhankelijk (geworden) van Tadic en Chadli.

De kracht van FCT was altijd het team...maar al langere tijd is er al geen sprake meer van een "team gevoel". Spelers gaan niet meer met volle overtuiging voor elkaar door het vuur, maar dat is mijn mening.
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
FC Twente - PSV 2-2 (2011/12, Speelronde 11) Theachterhoek Eredivisie / Eerste Divisie 945 29-11-2011 15:23
Fred Rutten voor twee jaar naar Schalke 04 Miller Laatste Nieuws 2456 23-04-2008 23:11
Gert-Jan V. voor de veiligheidscommissie! Tiroler Voetbal Nationaal | Internationaal 4 17-08-2005 22:25