Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Eredivisie / Eerste Divisie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 25-01-2013, 12:34   #301
Beldmah
#8 Leroy Fer
Beldmah's Avatar

Stadion:
Tactiek:Geen
Toto:-
Volgens Jeroen Kapteijns is de kans groot dat Willem Janssen vanaf rechts begint a.s. Zondag.

Het zal toch wat zijn..
Beldmah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 12:39   #302
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Beldmah
Volgens Jeroen Kapteijns is de kans groot dat Willem Janssen vanaf rechts begint a.s. Zondag.

Het zal toch wat zijn..

Zou goed kunnen, Gutiérrez speelde, net als Bulykin, Braafheid, Cabral en Gyasi, gisteren mee met de beloften tegen Cambuur, de kans dat hij dan zondag in de basis start is klein, misschien een invalbeurt?
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 12:39   #303
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door hopmania
Kijk die foto dan o denk castanios zo doe je dat dus met die bal

Zucht......
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 12:40   #304
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:

Het zal toch wat zijn..

Laten we hopen dat het brilletje van Jeroentje een beetje beslagen was door zijn bekertje wame choco en dat hij dit verkeerd gezien heeft. Willem Janssen is voor twente een bruikbare breedtespeler voor het middenveld, maar op rechts heeft hij mij nog nooit kunnen overtuigen...
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 12:42   #305
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Kun je zelf niet een mening geven? Leg de spelers dan eens naast elkaar Billy.
Ik zal ff eerlijk zijn: Janssen is zeker niet mijn favo speler. Maar Gyasi en Cabral vallen ook erg tegen vooralsnog. Gutierrez is geblesseerd dus ja dan zou ik Janssen kunnen voorstellen.
Bij fitheid zou ik het voorlopig met Gutierrez proberen op rechts zoals Ruiz die rol ook invulde.

Ehm... dat is toch ook juist mijn punt

Ik probeer juist de post van OlafW, waar ik op reageer, een beetje tegengas te geven aan zijn aversie t.o,v. Willem Janssen.
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 12:43   #306
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door hannibal
Laten we hopen dat het brilletje van Jeroentje een beetje beslagen was door zijn bekertje wame choco en dat hij dit verkeerd gezien heeft. Willem Janssen is voor twente een bruikbare breedtespeler voor het middenveld, maar op rechts heeft hij mij nog nooit kunnen overtuigen...

Als je Janssen dan op stelt dan kun je hem beter op een plek zetten waar hij diep kan gaan en zo min mogelijk hoeft deel te nemen aan het positiespel, persoonlijk zie ik hem liever op rechts dan op het middenveld en Gyasi/Cabral hebben daar ook niet kunnen overtuigen.

Ik betrap mezelf erop dat ik af en toe Bajrami mis, die hadden we goed kunnen gebruiken in wedstrijden als deze.
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 13:11   #307
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Origineel gepost door Tukkers Delight
Als je Janssen dan op stelt dan kun je hem beter op een plek zetten waar hij diep kan gaan en zo min mogelijk hoeft deel te nemen aan het positiespel, persoonlijk zie ik hem liever op rechts dan op het middenveld en Gyasi/Cabral hebben daar ook niet kunnen overtuigen.

Ik betrap mezelf erop dat ik af en toe Bajrami mis, die hadden we goed kunnen gebruiken in wedstrijden als deze.

Diepgaan vanuit de as is een hele andere kwaliteit dan je man passeren op de vleugel en dat laatste zie ik Janssen gewoon niet doen.

Het is inderdaad wel grappig dat een vaak verguisde Bajrami nu ineens gemist wordt. Ik betrapte mezelf er laatst ook op hoor. Het maakt wel weer duidelijk hoe lastig het is voor Twente om een evenwichtige selectie samen te stellen. Waar we in het verleden wel eens krap in de middenvelders zaten maar zesenveertig vleugelspelers hadden, zitten nu Landzaat, Janssen en Guttiérrez als middenvelder op de bank en zijn jongelingen Cabral en Gyasi de enige alternatieve vleugelspelers...
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 13:19   #308
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Nou kan me herinneren dat we in het kampioenselftal maar 1 wissel hadden op t middenveld en dat was Tiote
Oud 25-01-2013, 13:22   #309
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:

Maar Janssen loopt als een dwaze steeds tegen de voorhoede aan en Brama blijft continu bij de verdediging hangen. Blijft er voor Feijenoord weer lekker veel gaten over op het middenveld om lekker te gaan voetballen.
Oud 25-01-2013, 13:27   #310
ThunderFCT
Scream & Shout!
ThunderFCT's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Origineel gepost door Gozermans
Heren, heren, laat mij het verlossende woord spreken. Na raadpleging van mijn kristallen bol kan ik meedelen dat Twente na een uitslag van 1-2 met drie punten de Kuip zal verlaten. Hoe dat tot stand komt is nog ongewis maar ik gok op 1-0 uit een onterechte penalty, de gelijkmaker vlak na rust en de winnende in de 86e minuut door Castaignos.

Mijn glazen bol ziet het toch iets anders.

88ste minuut: Stand is 2-2 en nog steeds is er niets te zeggen over wie de winnaar gaat worden van de pot. Nadat Immers weer eens de bal verspeeld, wordt deze door Brama aan Fer meegegeven. Deze geeft een splijtende pass op Castaignos en zet hem alleen voor de keeper. Het thuispubliek begint te schreeuwen en te tieren en even lijkt het erop dat hij zijn oude vorm niet te boven komt en de bal in de handen van de keeper gaat spelen. Echter vlak voordat Mulder de bal kan pakken, zorgt hij met een briljant lobje voor de 2-3. Het thuispubliek gaat door het lint en breekt de kuip af. Uitsupporters vrezen even voor hun leven, maar gelukkig kunnen die ongeschonden terug richting de bussen en feest vieren op de weg terug. De 3 punten zijn binnen.

En toen werd ik wakker.......

Heb zin aan zondag!
Oud 25-01-2013, 13:28   #311
tJIMMOH
Registered User

Graziano Pellè heeft vandaag de training bij Feyenoord eerder verlaten. De Italiaanse spits zocht met hamstringklachten de kleedkamer op, meldt Edward van Cuilenborg op Twitter. Het is nog onduidelijk of dat gevolgen heeft voor het meespelen tegen FC Twente aanstaande zondag.
tJIMMOH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 13:29   #312
zweedsok
Registered User

Citaat:

Het zal toch wat zijn..

Op zich niet zo'n gekke keus. Moet Twente wel initiatief houden.
Indi moet achter Janssen aan lopen en niet andersom. En voorin veel wisselen dan met Tadic en Chadli... Oh en de bal moet dan wel sneller naar voren ipv balletje breed.
Oud 25-01-2013, 13:30   #313
m-twente enschede
Come on Twente

Citaat:
Origineel gepost door tJIMMOH
Graziano Pellè heeft vandaag de training bij Feyenoord eerder verlaten. De Italiaanse spits zocht met hamstringklachten de kleedkamer op, meldt Edward van Cuilenborg op Twitter. Het is nog onduidelijk of dat gevolgen heeft voor het meespelen tegen FC Twente aanstaande zondag.

Die doet gewoon mee.
Oud 25-01-2013, 13:31   #314
m-twente enschede
Come on Twente

Tukker' Tadic: 'Het gaat lastig worden tegen Feyenoord'
25/01/2013 12:10

FC Twente wordt zondagmiddag door Feyenoord in de Kuip ontvangen. Aanvaller Dusan Tadic verwacht een zware wedstrijd, maar heeft vertrouwen. De Servische Tukker is samen met Luc Castaignos topscorer van de Enschedese club.

'Het gaat lastig worden tegen Feyenoord', vertelt Tadic aan Voetbal International. 'Het is een goed team, met een prachtig stadion. Daarnaast staan de supporters er ook. Ronald Koeman is een geschikte coach en Feyenoord weet bijna elke kans te verzilveren.'

De aanvaller denkt niet dat de wedstrijd tegen de Rotterdammers van cruciaal belang is voor de strijd om het kampioenschap. 'We moeten er dus voor zorgen dat ze niet scoren en daar gaan wij alles aan doen. Elke wedstrijd is belangrijk, het maakt niet uit welke. Maar wij denken niet aan verliezen.'

Twente staat momenteel één punt voor op PSV (veertig punten), aangezien de ploeg van trainer Steve McClaren gelijkspeelde tegen RKC Waalwijk toen de Eindhovenaren van PEC Zwolle verloren (1-3). Ook Ajax heeft veertig punten. (Joost Hofman)

VI

Als Tadic het zelfde denk als Steve dan wordt het 1-0 voor Feyenoord.
Oud 25-01-2013, 13:34   #315
tJIMMOH
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door m-twente enschede

FC Twente wordt zondagmiddag door Feyenoord in de Kuip ontvangen. Aanvaller Dusan Tadic verwacht een zware wedstrijd, maar heeft vertrouwen. De Servische Tukker is samen met Luc Castaignos topscorer van de Enschedese club.

'Het gaat lastig worden tegen Feyenoord', vertelt Tadic aan Voetbal International. 'Het is een goed team, met een prachtig stadion. Daarnaast staan de supporters er ook. Ronald Koeman is een geschikte coach en Feyenoord weet bijna elke kans te verzilveren.'

De aanvaller denkt niet dat de wedstrijd tegen de Rotterdammers van cruciaal belang is voor de strijd om het kampioenschap. 'We moeten er dus voor zorgen dat ze niet scoren en daar gaan wij alles aan doen. Elke wedstrijd is belangrijk, het maakt niet uit welke. Maar wij denken niet aan verliezen.'

Twente staat momenteel één punt voor op PSV (veertig punten), aangezien de ploeg van trainer Steve McClaren gelijkspeelde tegen RKC Waalwijk toen de Eindhovenaren van PEC Zwolle verloren (1-3). Ook Ajax heeft veertig punten. (Joost Hofman)

VI

Wordt je toch niet goed van ? Ze hebben nu al poep in de broek. Ga toch gewoon van je eigen kracht uit en vol op de aanval man mocht je dan snel op voorsprong komen kun je nog altijd je tactiek aanpassen.
tJIMMOH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 13:35   #316
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Op zich niet zo'n gekke keus. Moet Twente wel initiatief houden.
Indi moet achter Janssen aan lopen en niet andersom. En voorin veel wisselen dan met Tadic en Chadli... Oh en de bal moet dan wel sneller naar voren ipv balletje breed.

Twente moet initiatief houden Als dat zo was begin je natuurlijk nooit met de grootste garantie op balverlies, ofwel Willem Janssen. Met Janssen als rechtsbuiten speel je dus 100 % reaktie-voetbal, zoals altijd en wordt het lange, blinde halen richting Mathijsen, waar Janssen vervolgens mee in de sprint moet zien te raken. Maw. de verfijnde voetbalvisie van Steve McClaren wordt zondag nog verder verdiept...
Oud 25-01-2013, 13:38   #317
TegenIedereen
Registered User

Citaat:

VI

Het is duidelijk dat Steve ondanks zijn beloften niet gaat veranderen. Hoezo we moeten meer goals maken? Steve kan nog niet eens zijn team kansen laten afdwingen tegen een RKC.
Ondanks alles staat hij met dit kutvoetbal nog bovenaan.
Oud 25-01-2013, 13:39   #318
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Als Janssen start, zal hij wel op het middenveld staan en Tadic op rechts. Dan wordt het inderdaad gewoon reactievoetbal, maar dat is niet zo verrassend met McClaren.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 13:50   #319
Kuierdroad
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever
Als Janssen start, zal hij wel op het middenveld staan en Tadic op rechts. Dan wordt het inderdaad gewoon reactievoetbal, maar dat is niet zo verrassend met McClaren.

Waar komt het idee dat Janssen zal starten vandaan? Heb het zelf niet meegekregen, maar hoop toch van harte dat hij op de bank blijft.
Gutierezz is toch ook weer fit? Liever dat hij start.
Maar goed de teksten zeggen al weer genoeg, ondanks dat het heel jammer is dat Tadic nu ook zulke teksten naar buiten brengt, het wordt weer verdedigen.
Waarom zegt men niet "we moeten er alles aan doen om te scoren'
Dat is de gewenste verandering die menig supporter wil.
Niet willen voetbal wordt meestal beloond met dat beroemde deksel.
Oud 25-01-2013, 13:53   #320
Patrick 070
Sinds 1965
Patrick 070's Avatar

Stadion:soms
Citaat:

Hehe, wie had dat gedacht
Patrick 070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 13:54   #321
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Twente moet initiatief houden Als dat zo was begin je natuurlijk nooit met de grootste garantie op balverlies, ofwel Willem Janssen. Met Janssen als rechtsbuiten speel je dus 100 % reaktie-voetbal, zoals altijd en wordt het lange, blinde halen richting Mathijsen, waar Janssen vervolgens mee in de sprint moet zien te raken. Maw. de verfijnde voetbalvisie van Steve McClaren wordt zondag nog verder verdiept...

Vind van niet. Welk alternatief heb je verder voor rechtsbuiten?
Gaat om de uitvoering. Laar die Indi maar acher Janssen aanlopen, is al een doel op zich. Hoeft hij geen bal voor vast te houden. En eens kijken of chadli en tadic een beetje peper in hun reet hebben.
Gewoon een 0-3 overwinning voor FcT..... onvervalst... hup Twente.
Oud 25-01-2013, 13:55   #322
Patrick 070
Sinds 1965
Patrick 070's Avatar

Stadion:soms
Citaat:
Origineel gepost door Kuierdroad
Maar goed de teksten zeggen al weer genoeg, ondanks dat het heel jammer is dat Tadic nu ook zulke teksten naar buiten brengt, het wordt weer verdedigen.
Waarom zegt men niet "we moeten er alles aan doen om te scoren'

Nee joh, ze strooien zand in de ogen van de Feyenoorders, brengen ze op een dwaalspoor. Twente klapt er vanaf de aftrap vol in en walst over die Rotterdammers heen joh. Heb er zin in.
Patrick 070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 13:56   #323
Beek
5e man

Stadion:666
Jansen pakt standaard geel na een duidelijke domme overtreding en gaat daar dan ook nog tegen in met zijn verongelijkte handbal hoofd.
Had je al weinig aan hem , dan is het daarna wel helemaal over met Wilhelm, en helemaal in de Kuip waar de scheids standaard in het voordeel van die havenboeren fluit
Beek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 14:06   #324
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door Beek
Jansen pakt standaard geel na een duidelijke domme overtreding en gaat daar dan ook nog tegen in met zijn verongelijkte handbal hoofd.
Had je al weinig aan hem , dan is het daarna wel helemaal over met Wilhelm, en helemaal in de Kuip waar de scheids standaard in het voordeel van die havenboeren fluit

Helemaal mee eens.
Oud 25-01-2013, 14:06   #325
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Vind van niet. Welk alternatief heb je verder voor rechtsbuiten?
Gaat om de uitvoering. Laar die Indi maar acher Janssen aanlopen, is al een doel op zich. Hoeft hij geen bal voor vast te houden. En eens kijken of chadli en tadic een beetje peper in hun reet hebben.
Gewoon een 0-3 overwinning voor FcT..... onvervalst... hup Twente.

Tuurlijk dat laatst gaat gebeuren 0-3. Maar ik denk met de speelwijze van Steve dat Janssen meer achter Indi moet aanlopen dan andersom. Nul-Tactiek van de trainer.
Oud 25-01-2013, 14:09   #326
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Nou kan me herinneren dat we in het kampioenselftal maar 1 wissel hadden op t middenveld en dat was Tiote

En het mooiste van Tiote is dat je hem op elke positie kan neerzetten. Man wat mis ik deze buffel.
Oud 25-01-2013, 14:13   #327
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Beek

Handbalhoofd = altijd+10.
Oud 25-01-2013, 14:16   #328
TegenIedereen
Registered User

Citaat:

VI

Eigenlijk dus net zo voetballen als tegen Ajax en PSV uit
Oud 25-01-2013, 14:18   #329
Kuierdroad
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Patrick 070
Nee joh, ze strooien zand in de ogen van de Feyenoorders, brengen ze op een dwaalspoor. Twente klapt er vanaf de aftrap vol in en walst over die Rotterdammers heen joh. Heb er zin in.

Mooi stukje optimisme! Het moet ook kunnen, maar hoe haal je het dan in je harses om met Janssen op rechtsbuiten te beginnen, dan wordt het niet wat.
Of met Gabral/Gyasi of met Gutierezz, en dan is het mogelijk om er op de klappen.
*edit: of Höllscher
Oud 25-01-2013, 14:20   #330
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Tuurlijk dat laatst gaat gebeuren 0-3. Maar ik denk met de speelwijze van Steve dat Janssen meer achter Indi moet aanlopen dan andersom. Nul-Tactiek van de trainer.

stiekum ben ik er ook bang voor, maar goed tegen beter weten in dan maar.
Voor dit weekend eenmaal de naieve, positive supporter uithangen.
dus hup steve, hup twente en hup handbalhoofd Janssen

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
% wedstrijden bezocht Die Hard FCT Supporters 203 01-06-2012 22:07
Feyenoord - FC Twente Erwin Eredivisie / Eerste Divisie 1723 06-09-2009 21:35
Jong Twente ~nathalie Tweede Elftal | Jeugd 1552 02-06-2008 07:12