Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Geruchten | Roddels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 3.50 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 18-01-2013, 16:09   #511
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door East Ham
Heeft niets met geloven te maken, is simpelweg een feit!

Wil jij de selectie die Co vorig jaar ter beschikking had in begin augustus vergelijken met de geweldige selectie die Steve nu vanaf augustus ter beschikking heeft?

Je bent niet wijs man!
Oud 18-01-2013, 16:17   #512
Tukkerrein
Vak-P Nijmegen
Tukkerrein's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Bovendien komt een verrotte houding zoals jij omschrijft altijd van twee kanten en vooral niet alleen van één persoon met zoveel ervaren voetbal knowhow.
Inmiddels geeft Co af en toe weer colleges.

Verbeek heeft al helemaal geen last van grootheidswaanzin. Verbeek is in tegenstelling tot Steve nuchter.

Wat een boel onzin zeg...
Oud 18-01-2013, 17:03   #513
East Ham
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Wil jij de selectie die Co vorig jaar ter beschikking had in begin augustus vergelijken met de geweldige selectie die Steve nu vanaf augustus ter beschikking heeft?

Je bent niet wijs man!

Volgens mij weet je niet waar we het over hebben. Lees het eerst eens even terug en reageer dan opnieuw.
East Ham is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-01-2013, 17:12   #514
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

De ineenstorting in de tweede helft kwam over als een mentaal probleem, niet als een fysiek probleem. Wedstrijden genoeg waarin het team wel hard werkte maar dramatisch speelde. Neem NAC thuis met in de slotseconden de gelijkmaker, dat was puur dommigheid (ik zie nu nog Fer klooien bij de cornervlag). Excelsior uit werd dan wel nipt gewonnen maar was het inhoudsloos voetbal. Graafschap uit idem. Ado uit was dramatisch nog wel tegen een B-elftal. VVV uit was de complete organisatie weg. AZ uit was er juist wel mentale kracht en daardoor een punt. Het voert te ver om alle wedstrijden door te nemen maar fysiek leek het allemaal redelijk in orde. Dat maakte het eigenlijk des te erger.

Dus nee, dit kan je Co niet verwijten. Bovendien waren de meest dramatische wedstrijden in maart-april. Toen had Steve de groep lang genoeg onder zijn hoede.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-01-2013, 17:16   #515
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Volgens mij weet je niet waar we het over hebben. Lees het eerst eens even terug en reageer dan opnieuw.

Oke het conditionele kunnen we op Co zijn conto schrijven. Co was inderdaad geen trainingsbeest.
Maar 2e seizoenshelft zat er mentaal ook veel niet goed. Wellicht was dat een nog groter probleem zeker als je op een gegeven moment zelfs kansloos van een RKC of VVV verliest.
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-01-2013, 17:53   #516
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Goed zo. Maar sommige mensen bljken een zeer selectief geheugen te hebben. Fysiek was het zo erg niet ten opzichte van de tegenstanders. Mentaal was het een zooitje. Helemaal bij een voorsprong kwam er zóveel angst in het team dat zelfs degradatiekandidaten het spel in de Veste moesten en mochten maken. En Steve naast de lijn maar schreeuwen wat geen speler begreep en de armgebaren om aan te geven dat iedreen terug moest. Dieptepunt natuurlijk die corner voor Vak P een klein kwartier voor tijd tegen NAC. Het slechtste team dat NAC in decenia op het veld had staan. Steve had toen al het veld af moeten lopen om zijn gezicht nooit meer te laten zien.

Frank de Boer heeft ook gezegd dat hij niet gelooft in een te zware belasting maar wel in het komen van een flow. Deze opvatting heeft hem geen windeieren gelegd aangezien hij al 2x op rij kampioen is geworden juist omdat zijn team in een flow van winnen en zelfvertrouwen zat. Twente zat daar ook even in maar dat heeft Steve er vakkundig uitgehaald.
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-01-2013, 09:57   #517
Beldmah
#8 Leroy Fer
Beldmah's Avatar

Stadion:
Word het contract dan ontbonden van McClaren of wat doen ze met hem?

Ik hoop zeer dat Verbeek hier tekent. Ik heb wel vertrouwen in hem.
Beldmah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 16:31   #518
foekje1
Registered User

Wanneer komt deze man harry? Pfff vandaag weer wat eentactiek
foekje1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 17:27   #519
side24
Registered User
side24's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door foekje1
Wanneer komt deze man harry? Pfff vandaag weer wat eentactiek

Ik wil hem nu wel ophalen!
side24 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 17:31   #520
edovana
Registered User
edovana's Avatar

Stadion:-
Ik ben voor, halen die Verbeek!!!
edovana is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 18:25   #521
twentse bikkels
Registered User

Makkelijk hoor om steeds de trainer aan te spreken. Fer gaf duidelijk aan dat de trainer in de rust niet tevreden was. Geef maar de coach de schuld, maar het ligt toch echt aan de huidige spelersgroep, die te weinig vertrouwen heeft om dominant te spelen en maar steeds teruglopen. Gaat Verbeek niet veranderen. Zet stoch, n kufo, arnautovic en tiote er in en je ziet dat we afjagen en dominant willen spelen. We hebben op dit moment ander type spelers kwa mentaliteit en dus kwaliteit.
twentse bikkels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 18:31   #522
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door twentse bikkels
Makkelijk hoor om steeds de trainer aan te spreken. Fer gaf duidelijk aan dat de trainer in de rust niet tevreden was. Geef maar de coach de schuld, maar het ligt toch echt aan de huidige spelersgroep, die te weinig vertrouwen heeft om dominant te spelen en maar steeds teruglopen. Gaat Verbeek niet veranderen. Zet stoch, n kufo, arnautovic en tiote er in en je ziet dat we afjagen en dominant willen spelen. We hebben op dit moment ander type spelers kwa mentaliteit en dus kwaliteit.

Het is een mix van beide, maar een trainer is verantwoordelijk voor de speelwijze en de opstelling. Als de trainer in elke wedstrijd, ongeacht de tegenstander, er steeds voor kiest om een defensieve, verdedigende tactiek te hanteren, dan is hij er ook verantwoordelijk voor als het niet loopt met een elftal. Daarnaast heb je volgens mij bij dit Twente ook niet de persoonlijkheden in het elftal zitten die af en toe een schijt aan de trainer hebben en gewoon zelf de speelwijze bepalen....
Oud 27-01-2013, 19:14   #523
tukkertina
Registered User
tukkertina's Avatar

Stadion:126
Citaat:
Origineel gepost door GoldenGoal
Het is een mix van beide, maar een trainer is verantwoordelijk voor de speelwijze en de opstelling. Als de trainer in elke wedstrijd, ongeacht de tegenstander, er steeds voor kiest om een defensieve, verdedigende tactiek te hanteren, dan is hij er ook verantwoordelijk voor als het niet loopt met een elftal. Daarnaast heb je volgens mij bij dit Twente ook niet de persoonlijkheden in het elftal zitten die af en toe een schijt aan de trainer hebben en gewoon zelf de speelwijze bepalen....
Dat denk ik ook,en volgens Kenneth Perez ook !
tukkertina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 19:36   #524
axelf
Registered User

donder toch op met mc claren! klote strategie!!
axelf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 19:36   #525
Markie
Registered User

Citaat:

Inderdaad wanneer je geen spits hebt voetbal je met 10 man.
Wat dat betrft doet Mc het niet slecht.
Markie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 19:59   #526
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door Markie

Ik heb er alleen met Verbeek wel vertrouwen in dat hij Castaignos goed kan laten voetballen... Zie het Altidore verhaal.
tukkeRoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2013, 22:24   #527
Bella Roma
Registered User

Stadion:322
Verbeek te gast in studio voetbal
Bella Roma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2013, 00:53   #528
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Zijn sterkste opmerking na de vraag "op wie zet jij je geld" ik houd mijn geld wel in de zak. Het is dit jaar werkelijk mickey mouse op de nl velden. Het ergste daarbij is dat de grootste oorzaak de mentaliteit is.
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2013, 03:01   #529
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:

Grote onzin.McClaren is de man die de strategie bepaald en niemand anders.Hij is gewoon een coach die NIET wil verliezen.Winnen komt op de 2 plaats.Luister eens naar Perez.Normaal doe ik nooit veel uit op analisten, echter in deze wel daar Perez zelf onder McClaren getraind heeft.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.

Laatst aangepast door roepiroepivogel : 28-01-2013 om 03:10.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2013, 03:04   #530
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Markie

Dan moet je hem niet opstellen.Daar ben je toch trainer voor?Dus.......

Oud 28-01-2013, 03:09   #531
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Citaat:
Verwacht ook dat Steve weg gaat. Wordt hij geen kampioen dat moet hij waarschijnlijk weg. Worden we wel kampioen dan wil hij zelf naar een grotere competitie.
Jammer want hij is een garantie voor een goede klassering. Jammer dat sommige "supporters" dat niet willen zien en blind de media achterna lopen.

Doe eens ff normaal man.Wat een blinde paarden heb je ook op het forum.Schelden mag dan niet, ik bied dan nu meteen mijn excuses aan, maar wat een gelul zeg.Blind de media achterna lopen.Waarom zien mensen het niet of willen het niet zien?Ben je bang dat je anders als een kuddedier gezien wordt?Het bewijs ligt op straat, je kijkt er elke week naar.

Oud 28-01-2013, 03:17   #532
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door East Ham[U
]Die terugval op het eind van het seizoen had te maken met de lamlendige voorbereiding van Adriaanse. Is toch algemeen bekend![/U]
Je kunt trouwens sowieso een trainer die halverwege het seizoen instapt niet afrekenen aan het eind van de competitie.

Je zult zien dat FCT dit jaar geen terugval gaat krijgen en tot de laatste wedstrijden blijft meedoen om het kampioenschap.
Of we het gaan worden is een ander verhaal, zal spannend worden!

Wat dacht je toen je dit schreef.Laat ik eens gek doen?Laten zien dat ik TEGEN de publieke opinie in durf te gaan?Want stel je voor.Soms kun je dan beter niets zeggen.Ik weet niet wat McClaren met sommigen doet, maar het is tenenkrommend.Het is net alsof die mensen het gewoon echt niet zien.
Dan heb je het over een terugval.Het is één grote terugval.Je had al zoveel punten voor kunnen staan.Jammer is dat juist.Maar goed, we hebben een puntje.Normaal tegen Feyenoord uit niet eens zo slecht.

Oud 28-01-2013, 13:09   #533
driepkottel
Registered User

Hoop vurig dat hij onze club gaat trainen vanaf komende zomer, altijd uitgaan vanuit eigen kracht/filosofie hoe sterk ook de opponent, met druk naar voren ipv tactisch en " boring" gegoochel met als doel " clean sheets" pfffffffffff .

Jonge gasten ontwikkelen zich prima onder hem, hij geeft team goede drive en we kunnen wel weer wat branie en opleving gebruiken.... bezoek aan slaapboulevard is momenteel nog minder slaapverwekkend dan een match van onze trots helaas
Oud 28-01-2013, 13:13   #534
Achterhöker
Achterhoek, beste hoek

Citaat:
Origineel gepost door roepiroepivogel
Wat dacht je toen je dit schreef.Laat ik eens gek doen?Laten zien dat ik TEGEN de publieke opinie in durf te gaan?Want stel je voor.Soms kun je dan beter niets zeggen.Ik weet niet wat McClaren met sommigen doet, maar het is tenenkrommend.Het is net alsof die mensen het gewoon echt niet zien.
Dan heb je het over een terugval.Het is één grote terugval.Je had al zoveel punten voor kunnen staan.Jammer is dat juist.Maar goed, we hebben een puntje.Normaal tegen Feyenoord uit niet eens zo slecht.

En je had ook zoveel punten achter kunnen staan. De bal is rond, en het is 11 tegen 11.

Mensen mogen het toch niet met je eens zijn?
Achterhöker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2013, 13:24   #535
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Stadion:135
Citaat:
Origineel gepost door roepiroepivogel
Doe eens ff normaal man.Wat een blinde paarden heb je ook op het forum.Schelden mag dan niet, ik bied dan nu meteen mijn excuses aan, maar wat een gelul zeg.Blind de media achterna lopen.Waarom zien mensen het niet of willen het niet zien?Ben je bang dat je anders als een kuddedier gezien wordt?Het bewijs ligt op straat, je kijkt er elke week naar.
Dat heet scorebord / teletekst journalistiek...gewoon met oogkleppen naar de stand op de ranglijst kijken en zaadwedstrijden voor lief nemen....
Murphy_8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2013, 13:28   #536
Redboy
Registered User

Stadion:120
Gert jan Verbeek,wat een stumperds hier hem als trainer mooi weer degradatie voetbal. Triest.
Oud 28-01-2013, 13:30   #537
FCTRuud
Registered User

Goede trainer, maar denk geen goede combinatie bij FC Twente.
Verbeek trekt zich van niemand wat aan...dus ook niet van de heer Munsterman.
Oud 28-01-2013, 13:39   #538
Beldmah
#8 Leroy Fer
Beldmah's Avatar

Stadion:
Liever vandaag nog dan morgen.
Beldmah is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2013, 13:45   #539
Neede-Radicals
Registered User
Neede-Radicals's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Murphy_8
Dat heet scorebord / teletekst journalistiek...gewoon met oogkleppen naar de stand op de ranglijst kijken en zaadwedstrijden voor lief nemen....

En weet je wat, als we na 34 wedstrijden op die 1e plek staan interesseert me dat geen ene ruk dat we allemaal zaadwedstrijden hebben gespeeld..
Neede-Radicals is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2013, 13:53   #540
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door FCTRuud
Goede trainer, maar denk geen goede combinatie bij FC Twente.
Verbeek trekt zich van niemand wat aan...dus ook niet van de heer Munsterman.

Die situatie heb je altijd met Munsterman

Maakt niet uit of het Verbeek, Co of Preudje heet.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
FC Twente - PSV 2-2 (2011/12, Speelronde 11) Theachterhoek Eredivisie / Eerste Divisie 945 29-11-2011 15:23
Fred Rutten voor twee jaar naar Schalke 04 Miller Laatste Nieuws 2456 23-04-2008 23:11
Gert-Jan V. voor de veiligheidscommissie! Tiroler Voetbal Nationaal | Internationaal 4 17-08-2005 22:25