Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 6 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 20-06-2013, 22:05   #8221
bertgeitz
Bertisback

Stadion:Nee
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Wat een gezeur over het stadion. Dat was toch gewoon nodig?? In 2001 zagen we de potentie van onze FC door de bekerfinale maar we deden er vervolgens niks mee, integendeel.
Later heeft Joop EINDELIJK het grote potentieel wel benut door de prachtige Veste te bouwen met het grote succes binnen en buiten het veld in zijn kielzog.
Ook de activiteiten op maatschappelijk vlak heeft meerdere doelen en 1 er van is het draagvlak van de FC vergroten. Wie zegt overigens dat het zoveel kost?? Wie kent de bedragen? Het levert ook zoveel meer op vaak niet tastbaar in geld.
En mensen die denken dat Twente het FBK stadion enkel en alleen voor de vrouwen wil snapt het niet. Dat was bedoelt voor alle 11tallen. Tevens ontlast je het veld in de Veste. En de wens tot een volwaardig 2e veld naast de Veste bestaat al heeeeel lang. Nu deedt de mogelijkheid met het FBK zich voor. Was een prima plan.

En ik lees steeds dat men zich met de core business moet bezig houden maar sla de tabelletjes erop na en Twente heeft de laatste jaren het meeste geld uitgegeven op de transfermarkt naast PSV. Joop heeft wel degelijk veel in het 1e gestoken, wellicht juist teveel.
Het is pas 2 jr. terug echt fout gegaan na het aantrekken van Steve (op vele vlakken) en met het aantrekken van een stel onnodige hier niet passende en dure spelers. Tevens is volgens mij de loonschaal te hoog geweest. Nee een trainer, een stel spelers en het technische hart (scouts) moeten het boetekleed aantrekken. Naar mijn idee ziet men die dingen nu binnen Twente ook wel.

Jawel maar Joop zegt er is geen geld maar waar komt dat geld dan vandaan om zo'n 2e stadion over te nemen? Weer een lening erbij? Je moet in deze tijden gewoon goed op je geld letten. We hebben geen rijke eigenaar gelukkig die dat ff uit zijn portemonnee haalt. Ik zeg alleen het hoofdprodukt is het eerste elftal. Gaat dat nu al 2 jaar achter elkaar slecht dan verlies je veel goodwill bij sponsoren en supporters vooral omdat het voetbal niet om aan te kijken was. En dan kan je niet in een keer zeggen we gaan het op de eigen jeugd gooien want dat werkt ook niet in een keer. Als je elk seizoen 1 of 2 spelers uit de eigen jeugd bij de selectie krijgt en die dan doorbreken dan doe je het al heel goed. Verder het terughalen van Steve is inderdaad verkeerd geweest. Heb je gelijk in. En het aankoopbeleid is ook al paar jaar niet goed te noemen. Er zijn wat dat betreft veel risico's genomen en fouten gemaakt.
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:06   #8222
enschede noord
Bijna weekend.....

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door DR.PIK
Gezeik van succes supporters Twente is goed bezig en natuurlijk zijn er fouten gemaakt maar 7 jaar geleden waren wij niks en nu zeikt men over plaats 6 word er scheit ziek van.

Nee Pikkie....de meesten zeiken niet over plaats 6......maar om het schijtvoetbal van de laatste anderhalf jaar !!! Beter lezen !!
Oud 20-06-2013, 22:06   #8223
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door Poldertukker
Nee tuurlijk niet joh. We halen geld uit allerlei lange-termijn-projecten en met die drie of vier miljoen gaan we één speler halen. Wat eigenlijk wel veel is voor die ene speler, maar ja, we zijn in ieder geval dan wel AZ te snel af.

Ondertussen wordt de selectie daarmee niet ingekrompen, zijn er meer salariskosten, hebben we teveel spelers voor dezelfde positie en is er geen ruimte voor de jeugd om door te stromen. Och... tsja... precies de fouten die de afgelopen jaren ook gemaakt zijn. De beloften spelen voor een paar 100 toeschouwers weliswaar in de Eerste divisie, maar op een veld dat eigenlijk niet eens hoofdklasse-waardig is. Maar ja, op de korte termijn zijn we toch in ieder geval AZ te snel af geweest!!!!

Ach ja, spelers eerst verkopen, zodat je transfergelden en vrijgekomen salarisposten kan besteden aan nieuwe spelers... Wat een achterlijk beleid!

Slaat helemaal nergens op wat je nu er neerkalkt.
Oud 20-06-2013, 22:08   #8224
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Gezeik van succes supporters Twente is goed bezig en natuurlijk zijn er fouten gemaakt maar 7 jaar geleden waren wij niks en nu zeikt men over plaats 6 word er scheit ziek van.

Maar op spelers/trainers kun jij ook flink zeiken
Zo is Mihaylov toch je favoriet betreft dit seizoen
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:19   #8225
twentse bikkels
Registered User

Ook in het interview in vi. De eerste selectie moet binnen 3 jaar voor 50% bestaan uit zelf opgeleide spelers. Minimaal.
Prachtig voornemen van Joop & co maar is dat realistisch en lukt het dan nog om elk jaar Europeesch voetbal te halen? Voor een club met de uitstraling van Ajax, Feyenoord al moeilijk te realiseren, maar Twente doet het gewoon even. Zeg gewoon dat je sombere tijden voor Twente ziet en geef gewoon eerlijk toe dat de insteek eigen opgeleide spelers voortkomt uit armoede. Wees een vent en geef aan gegokt en verloren.
twentse bikkels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:20   #8226
DR.PIK
NEVER BE CLEVER
DR.PIK's Avatar

Citaat:
Maar op spelers/trainers kun jij ook flink zeiken
Zo is Mihaylov toch je favoriet betreft dit seizoen
Mihaylov is een hoerejong als ik 2 weken ga trainen ben ik beter dan hem.
Maar dat gezeik over Joop ben ik zat.

LIEVER EIGENWIJS DAN HELEMAAL GEEN EIGEN MENING

THE GOOD THE BAD THE UGLY
DR.PIK is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:21   #8227
Poldertukker
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door bertgeitz
Jawel maar Joop zegt er is geen geld maar waar komt dat geld dan vandaan om zo'n 2e stadion over te nemen? Weer een lening erbij? Je moet in deze tijden gewoon goed op je geld letten. We hebben geen rijke eigenaar gelukkig die dat ff uit zijn portemonnee haalt. Ik zeg alleen het hoofdprodukt is het eerste elftal. Gaat dat nu al 2 jaar achter elkaar slecht dan verlies je veel goodwill bij sponsoren en supporters vooral omdat het voetbal niet om aan te kijken was. En dan kan je niet in een keer zeggen we gaan het op de eigen jeugd gooien want dat werkt ook niet in een keer. Als je elk seizoen 1 of 2 spelers uit de eigen jeugd bij de selectie krijgt en die dan doorbreken dan doe je het al heel goed. Verder het terughalen van Steve is inderdaad verkeerd geweest. Heb je gelijk in. En het aankoopbeleid is ook al paar jaar niet goed te noemen. Er zijn wat dat betreft veel risico's genomen en fouten gemaakt.

1. Wie zegt dat er geen geld is voor een (klein) stadion op de trainingsaccommodatie? Heb je de precieze quote hiervoor?
2. Er is een paar jaar veel geld in de eerste selectie gestopt en het gaat de laatste twee jaar slecht. Oplossing: allerlei projecten en lange-termijn-zaken schrappen en nog meer geld in de eerste selectie stoppen. Lijkt mij persoonlijk juist het domste wat je kunt doen. De keuze tussen een extra stadion of een extra middenvelder is volgens mij simpel.
3. Er is niemand die zegt dat er nu 100% moet worden ingezet op eigen jeugd.
4. 'Joop' zegt ieder jaar er is geen geld, en ieder jaar bleek er toch geld te zijn. Lijkt meer een onderhandelingstactiek te zijn dan echt een feit. Een feit is wel dat de selectie te groot is, en er dus eerst flink ingekrompen dient te worden voordat er (gericht) enkele aankopen gedaan kunnen worden. Het zou mooi zijn als je voor 1 juli je selectie op orde hebt, maar de praktijk wijst uit dat dat vrijwel geen enkele ploeg lukt. De kwaliteit van de eerste selectie hangt volgens mij ook echt niet op een Gudelj of Wuijtens, dat soort spelers zijn in juli ook nog wel te krijgen.
Poldertukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:23   #8228
Kevin1586
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door bertgeitz

Dat is toch precies wat Joop zegt?
Er zijn teveel risico's genomen en fouten gemaakt met dure spelers, dus doen ze dat niet meer. Prima. Het gaat niet zozeer om de fouten die je maakt, maar hoe je daar mee omgaat. Leren van je fouten en verder gaan.

Verder nog twee punten die niet direct op jouw verhaal betrekking hebben, maar wel voor dit topic gelden:

1. Wat is de noodzaak om spelers te halen voor er spelers verkocht zijn?
Alleen Douglas is weg, dit kan worden opgevangen met Bengtsson, Bjelland (volgens mij vorig jaar al de beoogde opvolger van Douglas), Wisgerhof, Roseler en misschien nog wat jeugdspelers. Op het vertrek van Fer is geanticipeerd met het aantrekken van Ebecilio, op het vertrek van Michaylov is geanticipeerd met het aantrekken van Stevens. Verder wordt er hier en daar wat opgeschoond qua salariskosten en krijgt talent een kans zich te bewijzen. Geen rare, overbodige aankopen.

Met deze selectie doe je gewoon mee om Europees voetbal. Wellicht ben je geen favoriet voor de titel, prima, maar mag je dat verwachten na 2jaar 6e? Er staat gewoon qua kwaliteit een prima elftal waar Twente gewoon top 5 mee gaat spelen.

2. Opzetten van de jeugdopleiding en structuur van de club is nu eenmaal niet gratis.
Natuurlijk is er veel geld gestoken in achteraf slechte aankopen. En natuurlijk hou je geld over als je netjes alle transferuitgaven van de transferinkomsten aftrekt. Bedenk echter wel dat Twente niet alleen qua stadion, maar ook qua faciliteiten een hele inhaalslag met de top heeft moeten maken. Trainingscomplex, stadion, jeugdopleiding. Dit komt er niet van de ene op de andere dag, daarin moet je investeren. Dat geld moet op de lange termijn terugverdiend worden. De consequentie is nu 2 jaar zesde, het gevolg is wel dat de structuur van de club goed lijkt te staan. Liever dit dan het Heerenveen gejojo door korte termijn investeringen.
Oud 20-06-2013, 22:23   #8229
DR.PIK
NEVER BE CLEVER
DR.PIK's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door twentse bikkels
Ook in het interview in vi. De eerste selectie moet binnen 3 jaar voor 50% bestaan uit zelf opgeleide spelers. Minimaal.
Prachtig voornemen van Joop & co maar is dat realistisch en lukt het dan nog om elk jaar Europeesch voetbal te halen? Voor een club met de uitstraling van Ajax, Feyenoord al moeilijk te realiseren, maar Twente doet het gewoon even. Zeg gewoon dat je sombere tijden voor Twente ziet en geef gewoon eerlijk toe dat de insteek eigen opgeleide spelers voortkomt uit armoede. Wees een vent en geef aan gegokt en verloren.
Ik word liever 6 de met een echt vecht team dan elk jaar Europees.
Vroeger werd Europacup halen nog geviert nu niet als wij het niet halen zit iedereen te zeiken. BAH

Oud 20-06-2013, 22:34   #8230
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Mihaylov is een hoerejong als ik 2 weken ga trainen ben ik beter dan hem.
Maar dat gezeik over Joop ben ik zat.

Zei hij lekker ongenuanceerd

Spelers en trainers zijn ''slechts'' overbetaalde passanten en die moet je kritisch volgen. Als ze niet alles voor de club geven mogen ze van mij part hard worden aangepakt.
Betreft Joop is dat anders. Het is een Twente man en onze grootste voorzitter ooit. Foutloos is hij zeker ook niet maar sommigen slaan echt door in het gezeik op Joop.
Oud 20-06-2013, 22:36   #8231
hogelander
Registered User

Citaat:
Ach ja, spelers eerst verkopen, zodat je transfergelden en vrijgekomen salarisposten kan besteden aan nieuwe spelers... Wat een achterlijk beleid!

In welke graftombe heb jij sinds het Bosmanarrest gezeten? Twente kan niet anders dan spelers verkopen. Dat houdt ons financieel overeind. Voetbal op zich is geen rendabele business. Ook al zuipen we ons bij iedere thuiswedstrijd helemaal te pletter en verkoopt de club iedere business seat en iedere seizoenskaart, dan nog kan het niet uit. We MOETEN spelers verkopen.

Overigens, spelers willen over het algemeen zelf hier weg.
hogelander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:36   #8232
twentse bikkels
Registered User

DR. Pik, ik ben geen successupporter, dus of we elk jaar Europeesch spelen zal me een worst wezen. Ook ik heb in het Diekman hoogte en dieptepunten mee gemaakt. Tot nu toe geloofde ik veel van wat Munsterman zei, maar het interview heeft mij sterk aan het twijfelen gebracht. Munsterman liegt de boel bij elkaar. Waarom doet hij dit? Frustratie, iets anders? Ik ben over het interview boos. Hij brengt onze club en zichzelf in diskrediet.
Oud 20-06-2013, 22:37   #8233
hogelander
Registered User

Citaat:
Ik word liever 6 de met een echt vecht team dan elk jaar Europees.
Vroeger werd Europacup halen nog geviert nu niet als wij het niet halen zit iedereen te zeiken. BAH

Mee eens Dr. Pik. Ik mag 't nich heurn.
Oud 20-06-2013, 22:38   #8234
Wyatt
Banned
Wyatt's Avatar

Stadion:29
Citaat:
DR. Pik, ik ben geen successupporter, dus of we elk jaar Europeesch spelen zal me een worst wezen. Ook ik heb in het Diekman hoogte en dieptepunten mee gemaakt. Tot nu toe geloofde ik veel van wat Munsterman zei, maar het interview heeft mij sterk aan het twijfelen gebracht. Munsterman liegt de boel bij elkaar. Waarom doet hij dit? Frustratie, iets anders? Ik ben over het interview boos. Hij brengt onze club en zichzelf in diskrediet.

Supporters zoals jij brengen de club in diskrediet. Munsterman heeft onze club een kampioensschaal gebracht.
Wyatt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:39   #8235
Redwine
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door enschede noord
Eigenlijk is het triest gesteld met de club...er zijn maar drie á vier spelers waar wat aan te verdienen is......daar hangt alles vanaf qua samenstelling van de 1e selectie voor de komende seizoenen. Er zijn, zoals je terecht al stelt Bert, heel veel spelers die eigenlijk weg moeten. Moeten....omdat ze geen enkele toegevoegde waarde hebben.
De selectie is onevenwichtig.......dat moet als eerste gerepareerd worden. Dat is het vlaggenschip van de club, daar worden de supporters enthousiast voor....
Maar nee, Joop houdt zich bezig met allerlei leuke projectjes...tennisverenigingen die de naam FC Twente moeten krijgen, scoren in de wijk, maatschappelijke betrokkenheid...en niet te vergeten dat vrouwenvoetbal.....
Alle eerdere uitgesproken ambities zijn, zonder er een woord aan vuil te maken, overboord gegooid......althans zo lijkt het....
Het is met Twente een beetje zoals mijn jongste zoon een paar jaar terug riep over mijn iets te corpulente schoonmoeder.......'oma is verkeerd gegroeid....' Dat is wat met Twente ook is gebeurd......

Je staat in je kritiek niet alleen:
www.youtube.com/watch?v=pEGpwRM-IpE
...
Redwine is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:40   #8236
Poldertukker
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door hogelander
In welke graftombe heb jij sinds het Bosmanarrest gezeten? Twente kan niet anders dan spelers verkopen. Dat houdt ons financieel overeind. Voetbal op zich is geen rendabele business. Ook al zuipen we ons bij iedere thuiswedstrijd helemaal te pletter en verkoopt de club iedere business seat en iedere seizoenskaart, dan nog kan het niet uit. We MOETEN spelers verkopen.

Overigens, spelers willen over het algemeen zelf hier weg.

Misschien de post eerst even goed lezen en in deze lopende discussie interpreteren.

Laatst aangepast door Poldertukker : 20-06-2013 om 22:47.
Poldertukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:41   #8237
hogelander
Registered User

Citaat:

Waar liegt hij precies over naar jouw mening?
Oud 20-06-2013, 22:42   #8238
hogelander
Registered User

Citaat:
Misschien de post eerst even goed lezen en in deze lopen discussie interpreteren.

Sorry, ik zit het net terug te lezen. Te snel gereageerd.
Oud 20-06-2013, 22:43   #8239
enschede noord
Bijna weekend.....

Stadion:
Citaat:

In grote lijnen mee eens.......Joop's moves zijn nog lastiger te volgen dan de danspasjes van wijlen Michael Jackson.......
Vervolgens verdedigd hij het voor onbepaalde tijd aanstellen van het technisch trio, door ze te vergelijken met de Rolling Stones...Ze zijn niet veul bijzonders...maar samen zijn ze goed...!!!
Joop wordt er niet geloofwaardiger op.....helaas...
Ook ik vind het kijken naar een enthousiast hardwerkend team belangrijker dan het resultaat. Voor mij hoeft Twente geen kampioen te worden, ik zit helemaal niet te wachten op deelname aan dat Europa League gedoe.
Ik wil gewoon anderhalf uur vermaakt worden, de longen uit het lijf schreeuwen, juichen en janken...maar op de weg naar huis al weer verlangen naar de volgende wedstrijd.Daar heb ik een SCC voor..!
Oud 20-06-2013, 22:45   #8240
hogelander
Registered User

Citaat:

Alsof Feyenoord en Ajax toegeven dat hun focus op jeugd een gedwongen keus is. Wat is dat toch met Twente supporters dat ze verwachten dat hun voorzitter een soort van misdienaar is.
Oud 20-06-2013, 22:46   #8241
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Ook al zuipen we ons bij iedere thuiswedstrijd helemaal te pletter dan nog kan het niet uit. We MOETEN spelers verkopen.

En dat zeg je nu pas na al die jaren overtollig bier

Pfff deze opmerking had mij vele godvergeten AA club sessies kunnen besparen.

(en ik maar denken dat IK Ruiz bij elkaar had gezopen voor Joop...niet dus)

Laatst aangepast door RedTukker : 20-06-2013 om 22:49.
Oud 20-06-2013, 22:49   #8242
hogelander
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door enschede noord
In grote lijnen mee eens.......Joop's moves zijn nog lastiger te volgen dan de danspasjes van wijlen Michael Jackson.......
Vervolgens verdedigd hij het voor onbepaalde tijd aanstellen van het technisch trio, door ze te vergelijken met de Rolling Stones...Ze zijn niet veul bijzonders...maar samen zijn ze goed...!!!
Joop wordt er niet geloofwaardiger op.....helaas...
Ook ik vind het kijken naar een enthousiast hardwerkend team belangrijker dan het resultaat. Voor mij hoeft Twente geen kampioen te worden, ik zit helemaal niet te wachten op deelname aan dat Europa League gedoe.
Ik wil gewoon anderhalf uur vermaakt worden, de longen uit het lijf schreeuwen, juichen en janken...maar op de weg naar huis al weer verlangen naar de volgende wedstrijd.Daar heb ik een SCC voor..!

Kom op zeg. Je hebt geen theaterabonnement. Je bent supporter door dik en dun en accepteert dat het waarschijnlijk 9 van de 10 keer ruk is. Je staat er niet voor het vermaak maar voor de club.

Of ben ik nou heel erg old skool.
Oud 20-06-2013, 22:52   #8243
twentse bikkels
Registered User

Begrijpend lezen en kijken of je het dan nog snapt. Lees het interview nog eens nauwkeurig door en vraag je bijvoorbeeld af of het logisch is om tot het laatste moment te onderhandelen met een speler en daarna te zeggen dat je hem overbodig vond om aan te trekken. Klinkt niet heel oprecht of vind je het een goed verhaal?
Oud 20-06-2013, 22:52   #8244
Jan Bakker
Zo ist!!
Jan Bakker's Avatar

Stadion:P
Citaat:
Kom op zeg. Je hebt geen theaterabonnement. Je bent supporter door dik en dun en accepteert dat het waarschijnlijk 9 van de 10 keer ruk is. Je staat er niet voor het vermaak maar voor de club.

Ie bent gewoon supporter,de meesten hier zijn analist.....
@Dr.Pik: Weer een keertje verdwaald,moet niet gekker worden
Oud 20-06-2013, 22:54   #8245
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:

Mhoaw wel een kleine nuance: als er met maximale inzet uit het materiaal het maximale wordt geperst dan neem ik kloten voetbal voor lief en is de drang tot steunen zelfs groter.

Als ik het gevoel heb dat trainers of spelers niet alles voor de club geven spuw ik mijn gal daarover hier of in de kroeg. Let op: tijdens wedstrijden steun ik altijd onvoorwaardelijk.
Oud 20-06-2013, 22:54   #8246
veeken
Registered User
veeken's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Wyatt
Supporters zoals jij brengen de club in diskrediet. Munsterman heeft onze club een kampioensschaal gebracht.

Ja en wat zijn we er mee opgeschoten? Het is alleen maar bergafwaarts gegaan Joop zij ooit Working on a Dream , hij heeft zijn droom gehad en nu slaat hij behoorlijk door. Het is een goede zakenman maar heeft absoluut geen voetbal verstand . Hij moet gewoon een goede technisch directeur aanstellen , en niet die debielen wat hem adviseerden die miskopen te halen , Lok , Bleuming, Schreuder , Mulder , er uit met die zooi , die hebben Joop aangespoord om bepaalde spelers te halen en aangezien hij geen verstand van het voetbal heeft kocht hij ze op hun advies. Dus eruit met die hele technische staf, technisch directeur zien te vinden als bv een Martin van Geel, Marcel Brands, in ieder geval iemand met voetbal verstand. En Joop mag de financieen afhandelen wantdat kan hij wel goed.
veeken is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:56   #8247
DR.PIK
NEVER BE CLEVER
DR.PIK's Avatar

Citaat:
Zei hij lekker ongenuanceerd

Spelers en trainers zijn ''slechts'' overbetaalde passanten en die moet je kritisch volgen. Als ze niet alles voor de club geven mogen ze van mij part hard worden aangepakt.
Betreft Joop is dat anders. Het is een Twente man en onze grootste voorzitter ooit. Foutloos is hij zeker ook niet maar sommigen slaan echt door in het gezeik op Joop.
Joop is zeker niet foutloos maar inderdaad een van de grootste voorzitters veel zgn supporters liepen blind achter Joop aan maar nu het wat minder gaat lees ik veel VI commentaar mens heb eens een eigen mening.

Oud 20-06-2013, 22:56   #8248
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Citaat:

Amen !
Zo is het maar net.

Uiteraard is mooi voetbal mooi meegenomen, maar ook na 2 x een zesde plaats ga ik nog steeds graag naar de Veste. Gewoon omdat Twente mijn club is. No matter what !
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2013, 22:58   #8249
hogelander
Registered User

Citaat:
Begrijpend lezen en kijken of je het dan nog snapt. Lees het interview nog eens nauwkeurig door en vraag je bijvoorbeeld af of het logisch is om tot het laatste moment te onderhandelen met een speler en daarna te zeggen dat je hem overbodig vond om aan te trekken. Klinkt niet heel oprecht of vind je het een goed verhaal?

Of het oprecht is of een goed verhaal doet er niet toe, dat is mijn punt. Munsterman is een onbezoldigd voorzitter die de club uit het moeras heeft getrokken en kampioen heeft gemaakt en nog nooit bewust iets gedaan heeft in het nadeel van de club.Het is een emotioneel mens die vaak de nodige bullshit uitkraamt, maar uit die emotie is een heel mooie droom voortgekomen die nog realiteit geworden is ook. Verdient die man je wantrouwen? Ik vind persoonlijk van niet.

Als jij een betere voorzitter weet die zich voor niks uit de naad wil werken voor Twente houd ik me aanbevolen, maar ik durf hier te beweren dat een betere niet te vinden is. Over Munsterman hebben onze toekomstige kleinkinderen het over vijftig jaar nog.
Oud 20-06-2013, 22:58   #8250
DR.PIK
NEVER BE CLEVER
DR.PIK's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door veeken
Ja en wat zijn we er mee opgeschoten? Het is alleen maar bergafwaarts gegaan Joop zij ooit Working on a Dream , hij heeft zijn droom gehad en nu slaat hij behoorlijk door. Het is een goede zakenman maar heeft absoluut geen voetbal verstand . Hij moet gewoon een goede technisch directeur aanstellen , en niet die debielen wat hem adviseerden die miskopen te halen , Lok , Bleuming, Schreuder , Mulder , er uit met die zooi , die hebben Joop aangespoord om bepaalde spelers te halen en aangezien hij geen verstand van het voetbal heeft kocht hij ze op hun advies. Dus eruit met die hele technische staf, technisch directeur zien te vinden als bv een Martin van Geel, Marcel Brands, in ieder geval iemand met voetbal verstand. En Joop mag de financieen afhandelen wantdat kan hij wel goed.
Bergafwaarts wat kan mij dat verrekken die ene keer kampioen heb ik 35 jaar opgewacht als dat alles is kan ik gelukkig sterven.

Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
FC Twente en de financiën Henkie Penkie Bestuur | Beleid 33902 Gisteren 15:58
6. Wout Brama FCTRuud De Selectie 6036 09-07-2020 12:25
Joop Munsterman nieuwe Voorzitter... Krammetje Bestuur | Beleid 61 13-03-2004 18:11