Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 24 stemmen, 4.42 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 22-07-2013, 19:39   #3601
Beek
5e man

Stadion:666
Tactiek:Geen
Toto:-
Joop was kort geleden heel duidelijk in een interview over het wel en wee van de FCT.
``Als er mensen zijn die het beter kunnen of weten...be my quest en ik stap vrijwillig op``

Tot op heden nog geen nieuws op dat gebied
Beek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 19:40   #3602
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door eddy35
Als jij het in de maling nemen van je achterban goed vindt wel ja

Kijk, daar was ik al bang voor: Nu ga je op basis van informatie die door niemand te controleren en voor niemand toegankelijk is beweren dat Munsterman de supporters in de maling heeft genomen. Het heeft er de schijn van dat je opzettelijk mensen uit de organisatie probeert te beschadigen zonder dat daar enige grond voor is.
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 19:41   #3603
hogelander
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Beek
Joop was kort geleden heel duidelijk in een interview over het wel en wee van de FCT.
``Als er mensen zijn die het beter kunnen of weten...be my quest en ik stap vrijwillig op``

En er is ook nog niemand op dit forum die een serieuze suggestie heeft gedaan voor een opvolger.
hogelander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 19:42   #3604
Frank
Registered User

Stadion:104
Citaat:
Origineel gepost door Tukkers Delight
Kijk, daar was ik al bang voor: Nu ga je op basis van informatie die door niemand te controleren en voor niemand toegankelijk is beweren dat Munsterman de supporters in de maling heeft genomen. Het heeft er de schijn van dat je opzettelijk mensen uit de organisatie probeert te beschadigen zonder dat daar enige grond voor is.

Hoe wil je het dan anders noemen ?
Frank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 19:43   #3605
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door hogelander
Je bent wel erg naief bezig Eddy. Als je Twente door de scheepsjongens van Bontekoe zou laten besturen waren we snel dat sympathieke goudeerlijke clubje in de middenmoot van de Jupiler.

Ik hecht er toch ook geen waardeoordeel aan! Ik zeg gewoon dat als Groningen het bod van Twente had geaccepteerd Twente een probleem had gehad.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 19:46   #3606
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:

Die zijn er ook vast niet.
Joop heeft jarenlang de wind mee gehad en is wat mij betreft onze beste voorzitter ooit.
De laatste 2 jaar blijkt Joop ook gewoon een mens en maakt hij (en zijn team) ook aanwijsbare fouten.
Dat is helemaal niet erg als het maar weer z.s.m. de goede kant op gaat.
Tevens moet Joop zelf ook niet zo in de war raken van kritiek. Gebruik het juist als motivatie/inspiratie i.p.v. dat geirriteerde terug snauwen.
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 19:47   #3607
eddy35
Registered User

Citaat:

In elke organisatie zijn er mensen die lullen, uit de schoolklappen. Heeft niets met het bewust beschadigen van mensen te maken.
Dat sommige dingen niet helemaal overeen komen met jouw ideaalbeeld is iets waar ik niets aan kan doen.
Oud 22-07-2013, 19:48   #3608
Ad uit Houten
Geen lid meer.
Ad uit Houten's Avatar

Stadion:
Citaat:
Ik hecht er toch ook geen waardeoordeel aan! Ik zeg gewoon dat als Groningen het bod van Twente had geaccepteerd Twente een probleem had gehad.

Wat kan dat nou helemaal voor een probleem geweest zijn? Je haalt een speler binnen met statiegeld en dan zijn er wel bonafide investeerders die willen financieren.
Oud 22-07-2013, 19:50   #3609
Militair11
Communitate Valemus
Militair11's Avatar

Stadion:125
Citaat:
Origineel gepost door Ad uit Houten
Wat kan dat nou helemaal voor een probleem geweest zijn? Je haalt een speler binnen met statiegeld en dan zijn er wel bonafide investeerders die willen financieren.

Of je betaalt, zoals gebruikelijk is, in termijnen...wat is dan idd het probleem?
Oud 22-07-2013, 19:51   #3610
eddy35
Registered User

Citaat:
Dat doe je dus wel!

Nogmaals.............. Als Groningen het bod van Twente op Tadic had geaccepteerd had Twente een probleem gehad. Was die kans groot? Nee............. Munsterman wist donders goed dat Groningen niet meer zou verkopen.
Waarom dan dat bod?............... gewoon om de supporters en sponsoren te laten zien dat ze toch nog geprobeerd hadden een opvolger voor Ruiz te halen.
Is dat een beetje de boel in de maling nemen? Natuurlijk!!! Is dat erg? Ach............ bij een club besturen hoort ook een beetje toneel.
Oud 22-07-2013, 19:53   #3611
CTV
Registered User
CTV's Avatar

Stadion:121
Citaat:

Pas op met deze quote.. die gaat nu alweer een eigen leven leiden.

In dat artikel gaf Joop aan dat een aantal andere commissarissen wel eens hun stoel beschikbaar zouden stellen als het gezaag blijft aanhouden, niet Joop Zelf!
CTV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 19:58   #3612
Frank
Registered User

Citaat:
Ik ben voorzichtig, Eddy veroordelen betekent dat je al zijn forumvriendjes en de Servische maffia op je dak krijgt.

Het gaat, wat mij betreft, helemaal niet om Eddy. Het gaat om het feit dat Munsterman eerst zegt dat er pas na een transfer van Chadli geïnvesteerd kan worden, en op het moment dat Chadli verkocht wordt er niks mogelijk is. Ik vind dat minachting na je supporters.
Oud 22-07-2013, 19:59   #3613
Beek
5e man

Stadion:666
ik heb hem dan ook uit tweede hand
Beek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 20:02   #3614
Ad uit Houten
Geen lid meer.
Ad uit Houten's Avatar

Stadion:
Citaat:
Nogmaals.............. Als Groningen het bod van Twente op Tadic had geaccepteerd had Twente een probleem gehad. Was die kans groot? Nee............. Munsterman wist donders goed dat Groningen niet meer zou verkopen.
Waarom dan dat bod?............... gewoon om de supporters en sponsoren te laten zien dat ze toch nog geprobeerd hadden een opvolger voor Ruiz te halen.
Is dat een beetje de boel in de maling nemen? Natuurlijk!!! Is dat erg? Ach............ bij een club besturen hoort ook een beetje toneel.

Daar je geen bewijs hebt, is dit pure speculatie. Net zo speculatief als beweren dat als Tadic toen was gekomen we championsleaque hadden gehaald, en de miljoenen terugverdiend.
Oud 22-07-2013, 20:03   #3615
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Frank
Het gaat, wat mij betreft, helemaal niet om Eddy. Het gaat om het feit dat Munsterman eerst zegt dat er pas na een transfer van Chadli geïnvesteerd kan worden, en op het moment dat Chadli verkocht wordt er niks mogelijk is. Ik vind dat minachting na je supporters.

Ook weer zo'n uitspraak die een eigen leven dreigt te gaan leiden, dat is niet wat er door Joop gezegd is.
Oud 22-07-2013, 20:06   #3616
deejee
Registered User

Citaat:

Dat laatste is zeker waar. Je moet de andere clubs niet teveel in je kaart laten kijken. Voor de rest zijn het oude koeien die je rustig in de sloot kunt laten.
deejee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 20:09   #3617
Frank
Registered User

Citaat:
Ook weer zo'n uitspraak die een eigen leven dreigt te gaan leiden, dat is niet wat er door Joop gezegd is.

Heeft Munsterman niet gezegd dat (deels) het transfer bedrag van Chadli gebruikt wordt om spelers te halen ?
Oud 22-07-2013, 20:11   #3618
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Frank
Heeft Munsterman niet gezegd dat (deels) het transfer bedrag van Chadli gebruikt wordt om spelers te halen ?

Nee, hij heeft niet gezegd dat er niet geinvesteerd wordt, sterker nog: Men is op dit moment met verschillende spelers en clubs in onderhandeling.
Oud 22-07-2013, 21:02   #3619
Bankzitter
Registered User
Bankzitter's Avatar

Stadion:Nee
Hij heeft toch alleen gezegd dat van te geld van chadli en fer geen vervangers komen want die zijn er al. Dus als Tadic vervanger is voor chadli en op links gaat spelen kan er best een goede rechtsbuiten gehaald worden. Ook een nieuwe spits zou geen vervanging voor een van die twee zijn zelfde geld voor een linksback dat is ook geen vervanger voor chadli of fer. Dus an nog genoeg komen. Heb echter wel mijn voorkeur, laat makienok en mokhtar maar komen heb je straks prima voorhoede.
Bankzitter is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 21:43   #3620
Viswinkel
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Nee, hij heeft niet gezegd dat er niet geinvesteerd wordt, sterker nog: Men is op dit moment met verschillende spelers en clubs in onderhandeling.

Positief als ik ben, ga ik er voor mijn eigen plezier maar van uit dat jij gelijk hebt.
Viswinkel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 22:53   #3621
Carlos
Uut Twente
Carlos's Avatar

Stadion:000
Ze hoeven de lonen van Chadli, Fer, Douglas', Buylikin, Landzaat, Buylikin, Cabral, Fernandes. Nu toch ook niet meer te betalen. En daar is niet veel voor terug gekomen behalve Ebicilio en Stevens. Er dus ruimte over in de begroting!?,
Carlos is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 23:08   #3622
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Stadion:30
Citaat:

Zo'n opmerking valt in dezelfde categorie als die van Mark Rutte, "als de overzeese eilanden uit het koninkrijk willen, dan hoeven ze maar te bellen". Klinkt stoer, maar iedereen weet dat het zo niet werkt.
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 23:11   #3623
Sanchez Torres
Registered User

Stadion:315
Een uur geleden geplaatst!
Interview Joop op Fc Twente TV

En nu ophouden met zeiken!
Sanchez Torres is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 23:37   #3624
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Sanchez Torres

Whisfull thinking.
En ze denken ook nog dat het helpt.
Dat ze invloed hebben...
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-07-2013, 23:40   #3625
Sanchez Torres
Registered User

Stadion:315
Gaat het toch helemaal niet om. Joop vertelt hier hoe het zit.
Sanchez Torres is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-07-2013, 07:09   #3626
E.Pinksterbloem
Registered User

Tuurlk en morgen is het weer anders.
E.Pinksterbloem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-07-2013, 07:12   #3627
Tubbig
Enemy of the state

Stadion:-
Citaat:
Gaat het toch helemaal niet om. Joop vertelt hier hoe het zit.

Het wordt hem te heet onder de poten...en dan geeft ie toe...geen ruggengraat...
Oud 23-07-2013, 07:55   #3628
Militair11
Communitate Valemus
Militair11's Avatar

Stadion:125
Citaat:
Origineel gepost door Tubbig
Het wordt hem te heet onder de poten...en dan geeft ie toe...geen ruggengraat...

Je kunt ook alles negatief belichten...pfff...
Oud 23-07-2013, 08:17   #3629
Vak23
Registered User
Vak23's Avatar

Stadion:ja
Dit is in ieder geval een duidelijk interview, waarbij we de oude Joop een beetje terug zien.
Vak23 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-07-2013, 08:33   #3630
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Citaat:

Mooi stukje crowd control vanuit Twente.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
Sparta Rotterdam - FC Twente Tommasi Eredivisie / Eerste Divisie 545 24-02-2009 21:27
Eredivisie: Seizoen 2007-2008 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 246 17-08-2007 13:02
Competitiestart 15/08 enschede65 Eredivisie / Eerste Divisie 72 09-07-2004 06:54