Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 12 stemmen, 4.67 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 29-09-2013, 22:44   #6361
hogelander
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Hij kan beter het hele weekend gaan klaverjassen...

Een Robbert met dubbel b is meer op zijn plek bij korfbal, schat ik in. Daarin zijn we wereldtoppers!
hogelander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-09-2013, 22:49   #6362
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door bakfiets
Deze individu is ondergeschikt aan het collectief, hij mag niet balen, hij moet lachen, kop omhoog en schouders recht, dat deed hij niet.......kijk de wedstrijd maar terug.

Weet je, ik heb er vrede mee.Het blijft aanmodderen, maar als we gewoon elke week winnen met Luc in de basis, vind ik het prima.Hij is een dissonant en weet dit en straalt dit ook uit.Maar goed, ik ga mijn energie er niet meer insteken.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-09-2013, 23:38   #6363
Glasgow
Registered User

Stadion:Ja
Lijkt me gezien het voetbal van dit elftal dat we maar eens met Tadic in de spits gaan spelen.
Castaignos is en blijft een blinde draver die maar niet beter wordt!!
Op de bank met deze trekpop!!!
Glasgow is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 02:39   #6364
jacques
Posimist
jacques's Avatar

Stadion:EL12
..... edel en langzaam ontspruitend glimmende reuzenzaadsoort, niet te verwarren met een eikel.
Oud 30-09-2013, 09:02   #6365
East Ham
Registered User

Castaignos weer een prima pot vandaag, hikt alleen al een tijdje tegen een doelpunt aan. Dit moet a.s. vrijdag tegen Cambuur dan maar even gebeuren.
East Ham is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 09:16   #6366
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Glasgow
Lijkt me gezien het voetbal van dit elftal dat we maar eens met Tadic in de spits gaan spelen.

Wie dit zegt kun je niet serieus, nemen. Echt dommer dan dom deze opmerking.

Castaignos speelde werkelijk uitstekend gisteren en begint meer en meer een echte kapstok te worden. OK, hij scoort niet, maar we hebben voldoende spelers die een goal kunnen maken. Op deze manier is hij erg waardevol voor dit elftal en komen de doelpunten ook wel vanzelf. Thumbs up for Luc!
Mastho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 09:27   #6367
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Stadion:103
Citaat:
Origineel gepost door Mastho
Castaignos speelde werkelijk uitstekend gisteren en begint meer en meer een echte kapstok te worden. OK, hij scoort niet, maar we hebben voldoende spelers die een goal kunnen maken. Op deze manier is hij erg waardevol voor dit elftal en komen de doelpunten ook wel vanzelf. Thumbs up for Luc!

Inderdaad, speelde absoluut een goede pot gisteren. In tegenstelling tot vorig seizoen, is hij al zoveel slimmer aan het voetballen. Kan blijkbaar wel een bal aannemen, een bal bij zich houden en de bal in de ploeg houden. Zoals hij nu speelt is hij een prima basisspeler en dan komen zijn goals ook vanzelf. Hup Luc!
Die Hard FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 09:49   #6368
Pipe
Registered User

Tja, ben het er wel mee eens dat hij als "kapstok" goed voetbalde, bal op de paal was ook een prima actie. Aan de andere kant als je er Eghan of Tadic neerzet, dan heb je net zo goed een goede kapstok. Maar wel een die zelf een actie kan maken in de kleine ruimte. Koppen kunnen ze alle drie toch niet.
Pipe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 10:02   #6369
Kuierdroad
Registered User

Citaat:

Eens, behoudens een mooie actie, die bal op de paal, heeft die te veel verprutst. Voegt niets toe. Ze het maar eens een paar weken op de bank.
Oud 30-09-2013, 10:13   #6370
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door East Ham
Castaignos weer een prima pot vandaag, hikt alleen al een tijdje tegen een doelpunt aan. Dit moet a.s. vrijdag tegen Cambuur dan maar even gebeuren.

Als hij vanaf de tribunes dezelfde steun krijgt als Corona wordt hij misschien wel over het drempeltje geholpen. Hij zal er niet slechter van worden.
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 10:36   #6371
Glasgow
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Mastho
Wie dit zegt kun je niet serieus, nemen. Echt dommer dan dom deze opmerking.

Jij hoeft mij ook niet serieus te nemen.

voor mij is al weken duidelijk dat we met Castaignos er niet sterker op worden.

De eerste helft ging nog aardig omdat hij meer ruimte kreeg en daardoor in balbezit weet te komen. Hij kan dan de ruimte aan de buitenkant opzoeken.

De 2de helft speelt het speelveld zich af op de helft van Groningen en komt de heer Castaignos hopeloos te kort. Loopt als een idioot de gaten dicht voor anderen, mist de (Basis) techniek. haal hem eruit en plaats bv Tadic in de spits.
Die kan wel een (steek)pass geven weet een bal vast te houden en heeft het intellect om slim te voetballen.
waardoor anderen beter worden en vooral nog gevaarlijker.

Prima dat jij Castaignos loopt te verdedigen maar ik zie dit geheel anders en zie vooral een zeer beperkte voetballer die ook nog eens niet weet te scoren.
Oud 30-09-2013, 10:40   #6372
Glasgow
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FCT1968
Als hij vanaf de tribunes dezelfde steun krijgt als Corona wordt hij misschien wel over het drempeltje geholpen. Hij zal er niet slechter van worden.

De beste man heeft voldoende steun gehad vanaf de tribunes lijkt mij!!!!

Mist gewoon de kwaliteiten en is een dissonant in dit heerlijke elftal vol met rasvoetballers.

Maar het gaat mij om de club niet om dit soort individuen die een mega salaris verdienen en er geen kloten van kunnen!!!
Oud 30-09-2013, 10:42   #6373
driethoes
prutser
driethoes's Avatar

Stadion:0029
Citaat:
Jij hoeft mij ook niet serieus te nemen.

voor mij is al weken duidelijk dat we met Castaignos er niet sterker op worden.

De eerste helft ging nog aardig omdat hij meer ruimte kreeg en daardoor in balbezit weet te komen. Hij kan dan de ruimte aan de buitenkant opzoeken.

De 2de helft speelt het speelveld zich af op de helft van Groningen en komt de heer Castaignos hopeloos te kort. Loopt als een idioot de gaten dicht voor anderen, mist de (Basis) techniek. haal hem eruit en plaats bv Tadic in de spits.
Die kan wel een (steek)pass geven weet een bal vast te houden en heeft het intellect om slim te voetballen.
waardoor anderen beter worden en vooral nog gevaarlijker.

Prima dat jij Castaignos loopt te verdedigen maar ik zie dit geheel anders en zie vooral een zeer beperkte voetballer die ook nog eens niet weet te scoren.

Ga je het ook nog uitleggen? hahahaha,investeerders beginnen te huilen, Die havenarbeider kan er geen ene reet van.
driethoes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 10:45   #6374
driethoes
prutser
driethoes's Avatar

Stadion:0029
Citaat:
Origineel gepost door FCT1968

Hey...forum psygoloog, Al anderhalfjaar bakt hij er niets van, slecht voor mijn humeur om dit soort onbenullen te blijven steunen.
driethoes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 12:19   #6375
Achterhöker
Achterhoek, beste hoek

Citaat:
Origineel gepost door driethoes
Hey...forum psygoloog, Al anderhalfjaar bakt hij er niets van, slecht voor mijn humeur om dit soort onbenullen te blijven steunen.

Dan steun je hem toch niet..?
Achterhöker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 12:40   #6376
Melkmuil
Registered User
Melkmuil's Avatar

Stadion:
Castaignos speelt, op zijn afwerking na, prima! Die aanname, hoe die de bal 'dood legt', heel knap. Het zal hem ook wel steken dat hij ze maar niet weet te maken, maar hij is absoluut geen dissonant in het team. Als het ook bij hem eenmaal gaat lopen, is Twente bijna niet af te stoppen.
Melkmuil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 13:35   #6377
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Melkmuil
Castaignos speelt, op zijn afwerking na, prima! Die aanname, hoe die de bal 'dood legt', heel knap. Het zal hem ook wel steken dat hij ze maar niet weet te maken, maar hij is absoluut geen dissonant in het team. Als het ook bij hem eenmaal gaat lopen, is Twente bijna niet af te stoppen.

Juust, Melkmuil. Prima omschreven.
Mastho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 14:02   #6378
chris15
Forza Fc Twente

Citaat:
Origineel gepost door driethoes

Zegt wie??
chris15 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 18:44   #6379
Wolf
tripping balls
Wolf's Avatar

Stadion:Nee
Ik vind hem ook niet echt veel beter worden. Als je puur naar zijn voetballende inbreng kijkt en niet naar zijn aantal goals, vind ik hem wel redelijk. Niet meer dan dat. Zijn bal aan name is 50/50 maar hij loopt wel slimmer. Zijn overzicht is matig maar zijn passing is voldoende.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 18:48   #6380
Sanchez Torres
Registered User

Stadion:315
Vind hem wel beter worden en bovendien enige speler met diepgang voorin. Aanname is beter geworden, goals gaan komen. Sowieso profiteren andere speler van zijn spel.
Sanchez Torres is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 19:01   #6381
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Als Luc nou ook nog aan de lopende band begint te scoren ,
Bestel dan maar vast de open bus voor eind April begin mei .......
JACKYLL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 20:34   #6382
Jordan
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Wolf
Ik vind hem ook niet echt veel beter worden. Als je puur naar zijn voetballende inbreng kijkt en niet naar zijn aantal goals, vind ik hem wel redelijk. Niet meer dan dat. Zijn bal aan name is 50/50 maar hij loopt wel slimmer. Zijn overzicht is matig maar zijn passing is voldoende.

Hij kon vorig seizoen echt niet meekomen. We hebben een half seizoen met tien man gespeeld. Nu voetbalt hij aardig mee en verzet hij veel werk voor anderen. Een goede teamspeler dus die nog maar af en toe door de ondergrens zakt. Die goals komen wel weer.

Spits is niet de sterkst bezette positie in het team, maar wij hebben andere wapens tegenwoordig, dus we zijn er ook minder afhankelijk van.
Jordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 21:38   #6383
Wolf
tripping balls
Wolf's Avatar

Stadion:Nee
Daar ben ik ook blij mee maar ik wil gewoon een goed draaiend Twente met een goed draaiend Castiagnos zien. Dan komen ze allemaal met knikkende knietjes naar Enschede.
Wolf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-09-2013, 21:39   #6384
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Wat voetbalt deze man goed mee de laatste weken.(Zeker tov vorig seizoen) Enigste grote minpunt is: de GOALS!

En die lage cijfers op deze site slaan ook nergens op.
Oud 30-09-2013, 21:57   #6385
Redalert67
Oostfront

Citaat:
Origineel gepost door hogelander
Een Robbert met dubbel b is meer op zijn plek bij korfbal, schat ik in. Daarin zijn we wereldtoppers!

Aha ik dacht, waar moeten we straks met Robbert Schilder heen als ie weer fit is, maar nu weet ik het.
Oud 01-10-2013, 00:02   #6386
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Melkmuil

Een van de problemen van Castaignos is dat hij stijf rechtsbenig is.
Zondag gelet op de afronding van Eghan? Eerste goal moest met links en ging met links, tweede goal moest met rechts en ging met rechts. Castaignos had die eerste goal van Eghan nooit zo kunnen maken, die had de bal eerst voor z'n rechter moeten leggen en die tijd heb je in de 16 bijna nooit.
Voetballend speelt Castaignos de laatste tijd best wel redelijk, je kunt zien dat daar intensief op getraind wordt.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-10-2013, 08:22   #6387
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door eddy35
Een van de problemen van Castaignos is dat hij stijf rechtsbenig is.
Zondag gelet op de afronding van Eghan? Eerste goal moest met links en ging met links, tweede goal moest met rechts en ging met rechts. Castaignos had die eerste goal van Eghan nooit zo kunnen maken, die had de bal eerst voor z'n rechter moeten leggen en die tijd heb je in de 16 bijna nooit.
Voetballend speelt Castaignos de laatste tijd best wel redelijk, je kunt zien dat daar intensief op getraind wordt.

Dit kun je toch niet zeggen?? Luc is erg gegroeid en hij zorgt er voor dat de rest echt beter gaat spelen!!! Dat hij niets met links kan, een gebrekkige techniek heeft en koppend niet veel kan doet niet terzake.

De rest profiteert van het goede spel van Luc. Zonder Luc zouden Promes, Eghan en Tadic niet kunnen excelleren......................
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-10-2013, 08:33   #6388
McReim
Registered User

Als je Luc eruit haalt zoals afgelopen zondag dan verneemt niemand dat volgens mij

Snap echt niet dat sommigen hem voetballend zondag goed vonden?
Kan mij slechts een enkele actie herinneren, voor de rest wederom veel te weinig gebracht.
McReim is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-10-2013, 09:16   #6389
Administrator
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door holly
Dit kun je toch niet zeggen?? Luc is erg gegroeid en hij zorgt er voor dat de rest echt beter gaat spelen!!! Dat hij niets met links kan, een gebrekkige techniek heeft en koppend niet veel kan doet niet terzake.

De rest profiteert van het goede spel van Luc. Zonder Luc zouden Promes, Eghan en Tadic niet kunnen excelleren......................

Moet je je voorstellen hoe Promes, Eghan en Tadic erop zouden staan als Luc die legio kansen welke door hen mogelijk zijn gemaakt (= assists) zou hebben verzilverd...... Maar nee hoor, Luc heeft ze VERPRUTST waardoor Promes, Eghan en Tadic zijn gedegradeert tot leuke voetballertjes ipv wereldvoetballers....

Ouwehoeren natuurlijk, maar wat een uitspraken ook weer hier... Realiteit compleet uit het oog verloren in de Castaignos discussie.
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-10-2013, 09:39   #6390
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Administrator
Moet je je voorstellen hoe Promes, Eghan en Tadic erop zouden staan als Luc die legio kansen welke door hen mogelijk zijn gemaakt (= assists) zou hebben verzilverd...... Maar nee hoor, Luc heeft ze VERPRUTST waardoor Promes, Eghan en Tadic zijn gedegradeert tot leuke voetballertjes ipv wereldvoetballers....

Ouwehoeren natuurlijk, maar wat een uitspraken ook weer hier... Realiteit compleet uit het oog verloren in de Castaignos discussie.

mijn post was redelijk sarcastisch bedoelt. Sommige members denken dat Luc zo goed is dat de rest kan excelleren. We zijn al blij als hij per wedstrijd 3 ballen aan de voet heeft en af ent oe goed kaatst. Dat hij tegen zwakke tegenstanders niet weet te scoren als topspits in wording wordt hem vergeven, die jongen werkt ook zo hard
holly is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Shadrach Eghan Tys Oud spelers / medewerkers 1233 30-07-2018 11:04
Selectie seizoen 2012-2013 Foxalert De Selectie 1263 05-02-2013 11:57
Vitesse - FC Twente 0-0 FCT2310 Eredivisie / Eerste Divisie 819 14-11-2012 10:07