Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Geruchten | Roddels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 10 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 12-02-2014, 02:07   #2791
Epiwood
The Slugger
Epiwood's Avatar

Stadion:110
Tactiek:Geen
Toto:-
Dream on , als Ziyech niet wil verlengen zal Heerenveen hem zeker in de zomer definitief willen verkopen. Heerenveen is ook een handelshuis. Schitterende voetballer Ziyech, maar ik zie Twente niet > € 5 miljoen uittrekken voor hem. Ook niet als Tadic vertrekt.
Epiwood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2014, 09:27   #2792
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Vergeten wordt voor het gemak of zulke spelers ook naar Twente zouden willen..ik las ergens dat er al grote kapers op de kust liggen.
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2014, 09:31   #2793
Eastenvillage
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Vergeten wordt voor het gemak of zulke spelers ook naar Twente zouden willen..ik las ergens dat er al grote kapers op de kust liggen.

Alleen als er een titel en CL wordt binnengehaald zijn we dan een optie denk ik....
Eastenvillage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2014, 10:14   #2794
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

Stadion:Ja
Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Lagen die ook niet op de kust voor Lachman? Ik doel dan op PSV en HSV. En waar kon Corona ook alweer naartoe, was dat geen Barcelona?

Niet zo bescheiden Jan, want wie zegt dat Ziyech niet naar FC Twente zou willen?

Laatst aangepast door DareDevil : 12-02-2014 om 10:22.
DareDevil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2014, 10:16   #2795
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Eastenvillage
Alleen als er een titel en CL wordt binnengehaald zijn we dan een optie denk ik....
Zou de EL niet voldoende zijn?

Ik zou altijd een serieuze poging wagen als ik FC Twente was, en als je daarnaast de VCL of de CL weet te halen, dan wordt de keuze voor deze speler natuurlijk wel een stuk gemakkelijker. Ook daarom begrijp ik het gebral niet van Jansen voor de camera's; "De doelstelling is een plek bij de eerste 4". Toon en spreek uit dat je een topclub bent, en zeg gewoon dat je voor het kampioenschap gaat. Enerzijds wil FC Twente een topclub zijn, maar anderzijds vooral bescheiden blijven voor de camera's?
Oud 12-02-2014, 10:27   #2796
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door DareDevil
Lagen die ook niet op de kust voor Lachman? Ik doel dan op PSV en HSV. En waar kon Corona ook alweer naartoe, was dat geen Barcelona?

Niet zo bescheiden Jan, want wie zegt dat Ziyech niet naar FC Twente zou willen?

Jaja de zaakwaarnemers schermen met grote clubs...gewoon gezond verstand gebruiken... De spelers geloven het ook nog.. Die zitech leuke voetballer, maar staat net een half seizoen leuk te ballen.. Gekkenhuis.
Oud 12-02-2014, 10:33   #2797
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

Kom op zweedsok, zelfs een blind peerd ziet de potentie van deze knaap nog. Als je die binnen kunt halen, dan ga je er nog winst op maken in sportief en financieel opzicht.
Oud 12-02-2014, 10:43   #2798
Militair11
Communitate Valemus
Militair11's Avatar

Stadion:125
Citaat:
Zou de EL niet voldoende zijn?

Ik zou altijd een serieuze poging wagen als ik FC Twente was, en als je daarnaast de VCL of de CL weet te halen, dan wordt de keuze voor deze speler natuurlijk wel een stuk gemakkelijker. Ook daarom begrijp ik het gebral niet van Jansen voor de camera's; "De doelstelling is een plek bij de eerste 4". Toon en spreek uit dat je een topclub bent, en zeg gewoon dat je voor het kampioenschap gaat. Enerzijds wil FC Twente een topclub zijn, maar anderzijds vooral bescheiden blijven voor de camera's?

Bescheiden? Eerder zelfbescherming, om al die opgeschoten standjes hier niet een te hoog verwachtingspatroon te kunnen geven. Wat is er nu mooier om onverwachts kampieon te worden, zoals in 2010? Ik vind het prima, lekker in de luwte meedoen om de titel, om wellicht op het eind de gelukkigste te kunnen zijn. Maar laten we maar eerst vanavond winnen...
Oud 12-02-2014, 10:56   #2799
deejee
Registered User

Was dat niet AZ die een verschil maakten tussen doelstelling en ambitie.
Doelstelling eerste 4 is niets mis mee, maar ambitie kampioenschap mag je bestuitspreken.
Kom je deze twee weken door zonder puntverlies, dan kun je de blik omhoog gericht houden. Let´s hope so.
deejee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2014, 11:02   #2800
Militair11
Communitate Valemus
Militair11's Avatar

Stadion:125
Op basis van begroting mken wij ook al een paar jaar onderscheidt tussen doelstelling en ambitie haha
Oud 12-02-2014, 11:42   #2801
CEAZ
Since 2004
CEAZ's Avatar

Het uitspreken van een ambitie is enkel interessant voor de media. De media is uit op een stok om mee te slaan wanneer het mis gaat. Wat hebben wij supporters er aan uitspreken van ambities? We willen niet degraderen. We willen kampioen worden. We willen 1000 doelpunten maken. We willen de hele dag broodjes beenham eten. Ja, mag ik hopen ja...

Dat gejengel over uitspreken van ambities is enkel voor de journalisten die morgen weer een verhaaltje moeten typen. Je moet gewoon je uiterste best doen om de volgende wedstrijd te winnen.

Semi-intellectueel gelul over een nietszeggende tekst van een trainer die toch niet de waarheid verteld omdat zijn verhaal weer verdraaid wordt in diezelfde media.

Vot met dat leer.
Oud 12-02-2014, 11:51   #2802
Patrick 070
Sinds 1965
Patrick 070's Avatar

Stadion:soms
Citaat:
Origineel gepost door CEAZ
Het uitspreken van een ambitie is enkel interessant voor de media. De media is uit op een stok om mee te slaan wanneer het mis gaat. Wat hebben wij supporters er aan uitspreken van ambities? We willen niet degraderen. We willen kampioen worden. We willen 1000 doelpunten maken. We willen de hele dag broodjes beenham eten. Ja, mag ik hopen ja...

Dat gejengel over uitspreken van ambities is enkel voor de journalisten die morgen weer een verhaaltje moeten typen. Je moet gewoon je uiterste best doen om de volgende wedstrijd te winnen.

Semi-intellectueel gelul over een nietszeggende tekst van een trainer die toch niet de waarheid verteld omdat zijn verhaal weer verdraaid wordt in diezelfde media.

Vot met dat leer.

Precies, CEAZ. Sommigen hier denken dat Twente van PSV gewonnen had als Jansen in de media had uitgesproken dat Twente kampioen wil worden.
Patrick 070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2014, 12:03   #2803
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Patrick 070
Precies, CEAZ. Sommigen hier denken dat Twente van PSV gewonnen had als Jansen in de media had uitgesproken dat Twente kampioen wil worden.
Wie denken dat dan Patrick?

Waarom zou je niet uitspreken dat je graag kampioen wilt worden en daar ook voor wilt gaan? Zou FC Twente echt zo bang zijn voor de media en die welbekende stok? Volgens mij trekt FC Twente zich niet zoveel aan van de media...of toch wel?
Oud 12-02-2014, 12:49   #2804
Sanchez Torres
Registered User

Stadion:315
Waarom al met een einddoel bezig zijn en de druk onnodig opvoeren.

Alle begrip dat ze van wedstrijd naar wedstrijd leven, zo werden we destijds ook kampioen. Wie moeten ze pleasen door te spreken over een kampioenschap en waarom.
Sanchez Torres is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2014, 13:06   #2805
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Sanchez Torres

Alle begrip dat ze van wedstrijd naar wedstrijd leven, zo werden we destijds ook kampioen. Wie moeten ze pleasen door te spreken over een kampioenschap en waarom.
FC Twente predikt een topclub te zijn, en bij elke topclub horen ambities. Clubs als PSV, Ajax en Feyenoord, daar wil FC Twente zich toch graag mee meten? Die clubs spreken hun ambities uit, en waarom durft FC Twente dat niet, is het gebrek aan lef of de angst om op je bek te vallen? 'Wie niet wil vallen, moet gaan liggen', was dat niet een uitspraak van Munsterman?

Om een topclub te willen zijn, hoort ook het lef om ambities uit te durven spreken, maar dat is mijn mening.
Oud 12-02-2014, 13:09   #2806
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Sanchez Torres

Misschien helpt het wat dat aangaat dat een wereldtopper als Nadal(tennis) niet eens van wedstrijd tot wedstrijd, maar van bal tot bal leeft. Het is ook een van de eerste dingen die je in de verschillende stromingen mentale training tegenkomt overigens. Invloed op het eindresultaat heb je niet, wel op je eigen acties.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2014, 13:40   #2807
Sanchez Torres
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Misschien helpt het wat dat aangaat dat een wereldtopper als Nadal(tennis) niet eens van wedstrijd tot wedstrijd, maar van bal tot bal leeft. Het is ook een van de eerste dingen die je in de verschillende stromingen mentale training tegenkomt overigens. Invloed op het eindresultaat heb je niet, wel op je eigen acties.

Eens Rik.

Die schreeuwerige profileringsdrang brengt ons niets, alleen leuk voor de buitenwacht.
Oud 12-02-2014, 13:42   #2808
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

FC Twente is dus gaan liggen om niet te hoeven vallen. Duidelijk Sanchez Torres

Laten we hopen dat dit geen negatieve invloed heeft op toekomstige middenvelders van een bepaald kaliber.
Oud 12-02-2014, 13:51   #2809
Sanchez Torres
Registered User

Citaat:
FC Twente is dus gaan liggen om niet te hoeven vallen. Duidelijk Sanchez Torres

Laten we hopen dat dit geen negatieve invloed heeft op toekomstige middenvelders van een bepaald kaliber.

Die quote van het liggen is van jou. Jij gaat hier uit van de angst niet te hoeven vallen. Dat is mijn punt zeker niet. Geen onnodige spanning op de groep en een juiste focus op iets waar je nu invloed op hebt vergroot de kans beter te scoren. Precies andersom van wat jij bedoelt.
Oud 12-02-2014, 14:07   #2810
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

Mentale weerbaarheid kan nooit geen kwaad Sanchez.

If you can't handle the pressure etc, etc............
Oud 12-02-2014, 14:18   #2811
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
FC Twente predikt een topclub te zijn, en bij elke topclub horen ambities. Clubs als PSV, Ajax en Feyenoord, daar wil FC Twente zich toch graag mee meten? Die clubs spreken hun ambities uit, en waarom durft FC Twente dat niet, is het gebrek aan lef of de angst om op je bek te vallen? 'Wie niet wil vallen, moet gaan liggen', was dat niet een uitspraak van Munsterman?

Om een topclub te willen zijn, hoort ook het lef om ambities uit te durven spreken, maar dat is mijn mening.

graag bewijzen waaruit blijkt dat Twente zelf predict een topclub te zijn.
Ik heb Joop of Aldo of iemand anders dat namelijk nooit horen roepen.
Oud 12-02-2014, 15:09   #2812
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door mdewals
graag bewijzen waaruit blijkt dat Twente zelf predict een topclub te zijn.
Ik heb Joop of Aldo of iemand anders dat namelijk nooit horen roepen.

Dat heeft die kwal niet. Kans is groot dat hij zo weer anders lult.
Ben het verder met Sanchez Torres eens.
Oud 12-02-2014, 15:41   #2813
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door TheSweet
Dat heeft die kwal niet. Kans is groot dat hij zo weer anders lult.
Ben het verder met Sanchez Torres eens.

misschien vind ie wel dat Twente moet uiten dat ze voor een kampioenschap gaan omdat sommigen Twente een topclub noemen..... In dat geval moet ajax ook uiten dat ze een kutclub zijn omdat best veel Nederlanders ze een kutclub noemen
Oud 15-02-2014, 12:47   #2814
side24
Registered User
side24's Avatar

Gebukt op een boot staan tijdens de jaarlijkse gay (c)anal parade. Das pas druk voelen.....

Wellicht brengt dit vooruitzicht de technische staf aan het denken
side24 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2014, 14:10   #2815
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Ritzmaier staat weer lekker te ballen bij Cambuur.
Mooie combinatie van felheid, techniek, dynamiek, dreiging en scorend vermogen.
Zo'n type kunnen ze wel gebruiken bij PSV. Mooie investering bij Cambuur zo.
Denk dat hij volgend seizoen in de basis speelt bij PSV.
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2014, 14:46   #2816
Jappelboek
Registered User
Jappelboek's Avatar

Stadion:313
Citaat:
Origineel gepost door FCT1968
Ritzmaier staat weer lekker te ballen bij Cambuur.
Mooie combinatie van felheid, techniek, dynamiek, dreiging en scorend vermogen.
Zo'n type kunnen ze wel gebruiken bij PSV. Mooie investering bij Cambuur zo.
Denk dat hij volgend seizoen in de basis speelt bij PSV.

Speelt prima inderdaad, maar in Eindhoven zwemmen ze geloof ik al in de buitenspelers. Zal zo'n vaart niet lopen denk ik.

Ik ben zelf vooral benieuwd naar Ziyech vanmiddag. Kijken hoe hij zich staande houdt tegen Ajax. Opvallend dat er vanuit Amsterdam geen geluiden zijn in de trant van "Ajax geïnteresseerd in Ziyech", "Ajax ziet in Ziyech ideale opvolger Blind". Die aanpak is daar toch vaak gebruikelijk in cruciale wedstrijden..
Jappelboek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2014, 15:02   #2817
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Jappelboek
Speelt prima inderdaad, maar in Eindhoven zwemmen ze geloof ik al in de buitenspelers. Zal zo'n vaart niet lopen denk ik.

Ik ben zelf vooral benieuwd naar Ziyech vanmiddag. Kijken hoe hij zich staande houdt tegen Ajax. Opvallend dat er vanuit Amsterdam geen geluiden zijn in de trant van "Ajax geïnteresseerd in Ziyech", "Ajax ziet in Ziyech ideale opvolger Blind". Die aanpak is daar toch vaak gebruikelijk in cruciale wedstrijden..

Volgens mij vorige week wel gehoord dat Ziyech op het lijstje staat bij Ajax, ik dach in studio voetbal.
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2014, 15:25   #2818
robbert
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Check your head
Volgens mij vorige week wel gehoord dat Ziyech op het lijstje staat bij Ajax, ik dach in studio voetbal.

Deze week nog (om precies te zijn op 14 februari j.l.) heeft Frank de Boer dit in de pers bevestigd tijdens een interview: 'Natuurlijk staat Ziyech op ons lijstje.' Overigens schijnt ook Arsenal interesse te hebben getoond.
robbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2014, 15:34   #2819
crackpinguin
Beter nu dan nooit
crackpinguin's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Check your head

Studio Voetbal neemt alles wat De Boer zegt klakkeloos over. Alles bij die show draait om Ajax.
En ajax zegt het puur om de beste speler van de tegenstander uit te schakelen.

Hoe vaak voor een Twente-Ajax is er wel niet gezegd: 'Ajax heeft interesse in de Jong' of interesse in John, Tadic en ga zo maar door.

Dit is de ajax-manier van tegenstanders uitschakelen
crackpinguin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2014, 15:41   #2820
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door robbert
Deze week nog (om precies te zijn op 14 februari j.l.) heeft Frank de Boer dit in de pers bevestigd tijdens een interview: 'Natuurlijk staat Ziyech op ons lijstje.' Overigens schijnt ook Arsenal interesse te hebben getoond.

Thanks robbert.
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Eljero Elia Erwin Oud spelers / medewerkers 1418 05-07-2020 23:37
Joshua John enschede4ever Oud spelers / medewerkers 1042 15-08-2016 23:46
Aanvallers (Centraal topic) -deel 6 Epiwood Geruchten | Roddels 8182 20-12-2013 02:05
Aanvallers (Centraal topic) - deel 2 Basco Geruchten | Roddels 4381 25-03-2009 23:10
Middenvelders (Centraal topic) Erwin Geruchten | Roddels 2332 04-06-2008 10:01