Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Eredivisie / Eerste Divisie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 24-02-2014, 17:30   #631
Adamo Baretti
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Meneer Pelle doet zo'n beetje allesfout. Punt 1 heb je als aanvoerder een voorbeeldfunctie. Dan zegt ie, dat hij geen spijt heeft en als klap op de vuurpijl zegt ie dat ie zich op het veld beheerste om daarmee schorsing te voorkomen? Dus m.a.w. anders had hij deze scheidsrechter vernielt? Wat een aandachtstrekker. Hij kan een rondreis gaan boeken, want dit gaat een hele vette schorsing worden.
Adamo Baretti is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 17:32   #632
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Hahahaha Van Hanegem zet ook zijn eierdop op nu 2 Tukkers eens wat tegengas hebben gegeven (was mij ontgaan maar zat ook in het stadion)

Van Hanegem hekelt ex-Tukkers bij FOX: ''Compleet ongeloofwaardig''

Willem van Hanegem keek zondagmiddag thuis voor de buis hoe Feyenoord punten verspeelde op bezoek bij FC Twente. Het clubicoon stoorde zich aan de 'roodgekleurde' analysten bij FOX Sports.
"Ik erger me echt wekelijks blauw aan de verslaggeving en de becommentariëring bij FOX Eredivisie. Bij FC Twente - Feyenoord analyseren twee ex-spelers van Twente (Van Halst en Bruggink, red.) en die vinden dat Castaignos geen buitenspel stond. Dat is compleet ongeloofwaardig", aldus een kritische Van Hanegem over de betaalzender.
"De meeste mensen bij FOX, ik zei het al eerder, hebben óf een voorkeur voor en betrokkenheid bij Ajax, en wat er over blijft heeft een verleden bij Twente of gewoon een zwak voor die club", vervolgt De Kromme verbaasd. "Vind je het gek dat het slecht gaat bij die zender? Nou, ik niet. Mensen willen gewoon niet belazerd worden", meent hij.
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 17:44   #633
92643
Registered User
92643's Avatar

ik heb nog steeds het gevoel dat we gisteren gewonnen hebben.. bizar eigenlijk na zo'n matige pot met slechts een punt als resultaat.
Oud 24-02-2014, 18:07   #634
fctwentehengelo
Registered User

Stadion:104
Hahahaha heerlijk toch ! Jarenlang zijn ze bevoordeeld in dat verrottende hok van hun. Nu is de wereld te klein voor de calimero's .
fctwentehengelo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 18:55   #635
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Sven
Wedstrijd net eens teruggekeken, prachtig. Punt tegen Feyenoord kan niet onverdiend genoeg zijn!

Zeker qua initiatief en spelbeeld.
Maar volgens mij hadden wij veruit de beste en meeste kansen.
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 19:03   #636
Norry
Registered User

Stadion:303
Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Ja maar we zijn hier niet gek.
Bij die 2-2 weigeren ze bij FOX een rechte lijn te trekken en ook eens vanuit Mulder zijn perspectief beelden te tonen wat ze normaliter wel doen.
Daaruit blijkt dat het volgens KNVB richtlijnen een terecht doelpunt is.

Bij die 0-1 van Pelle loopt Immers op exact dezelfde manier ''buitenspel'' maar ook daar zien we niks van.

En kan mij een elleboog van Pelle herinneren waar we niks van terug zien maar wel de elleboog van Bjelland tig x herhalen.

's Avond bij Studio Voetbal was het niet anders maar dat is al helemaal geen verrassing meer.

Hypocriet en selectieve verontwaardiging vanuit het Westen. Zielig hoor.....

Plus dat die Koeman meteen loopt te schreeuwen en rood wil zien voor Bjelland. Naar ventje
Norry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 19:04   #637
jtwente
Registered User
jtwente's Avatar

Citaat:
Hahahaha Van Hanegem zet ook zijn eierdop op nu 2 Tukkers eens wat tegengas hebben gegeven (was mij ontgaan maar zat ook in het stadion)

Willem van Hanegem keek zondagmiddag thuis voor de buis hoe Feyenoord punten verspeelde op bezoek bij FC Twente. Het clubicoon stoorde zich aan de 'roodgekleurde' analysten bij FOX Sports.
"Ik erger me echt wekelijks blauw aan de verslaggeving en de becommentariëring bij FOX Eredivisie. Bij FC Twente - Feyenoord analyseren twee ex-spelers van Twente (Van Halst en Bruggink, red.) en die vinden dat Castaignos geen buitenspel stond. Dat is compleet ongeloofwaardig", aldus een kritische Van Hanegem over de betaalzender.
"De meeste mensen bij FOX, ik zei het al eerder, hebben óf een voorkeur voor en betrokkenheid bij Ajax, en wat er over blijft heeft een verleden bij Twente of gewoon een zwak voor die club", vervolgt De Kromme verbaasd. "Vind je het gek dat het slecht gaat bij die zender? Nou, ik niet. Mensen willen gewoon niet belazerd worden", meent hij.

Mensen die van voetbal houden hebben een clubvoorkeur lijkt me toch?
jtwente is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 19:15   #638
Beek
5e man

Stadion:666
Had die seniele achterbakse schijnheilige hond van een van haanengem maar naar studio voetbal moeten kijken, daar zat die geadopteerde brabo marokkaan feyemoord optehemelen tot de met, met een zachte G.. oja srry Bonfire werkt daar, leert ze daar de galop zeker
Oud 24-02-2014, 19:50   #639
Sheets
Registered User

Stadion:Nee
Het is dat Borven net naast schoot op het laatst.......anders hadden we gewonnen met 3-2. Wat een mazzel hebben die havenarbeiders toch weer.
Sheets is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 20:04   #640
oatmoske online
Registered User

Citaat:
Ja maar we zijn hier niet gek.
Bij die 2-2 weigeren ze bij FOX een rechte lijn te trekken en ook eens vanuit Mulder zijn perspectief beelden te tonen wat ze normaliter wel doen.
Daaruit blijkt dat het volgens KNVB richtlijnen een terecht doelpunt is.

Bij die 0-1 van Pelle loopt Immers op exact dezelfde manier ''buitenspel'' maar ook daar zien we niks van.

En kan mij een elleboog van Pelle herinneren waar we niks van terug zien maar wel de elleboog van Bjelland tig x herhalen.

's Avond bij Studio Voetbal was het niet anders maar dat is al helemaal geen verrassing meer.

Hypocriet en selectieve verontwaardiging vanuit het Westen. Zielig hoor.....

En als Mulder iets pro-twente - of beter geformuleerd, iets neutraals - wil zeggen, wordt hij afgekapt door Jack met een heel zuur "dat heb je zeker van Youri". Hartstikke gek daar bij de NOS.
oatmoske online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 20:05   #641
Sanchez Torres
Registered User

Stadion:315
Hebben jullie op Twentefans gezien dat Immers veel nadrukkelijker en hinderlijker buitenspel stond bij de goal van Pelle? Mooie foto hiervan op twentefans
Sanchez Torres is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 20:06   #642
oatmoske online
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Norry
Plus dat die Koeman meteen loopt te schreeuwen en rood wil zien voor Bjelland. Naar ventje

Dat heb ik niet meegekregen. Zat op Pelle te letten, die maakte een bewuste elleboog in de actie waar Bjelland geel kreeg. Pelle had iig rood mogen hebben.
oatmoske online is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 20:16   #643
Twentemarc
Met gestrekt been
Twentemarc's Avatar

Stadion:103
Feyenoord is zelf dus gewoon gematst door de scheidsrechter, alleen zijn ze dit keer minder gematst dan normaal dus gaan ze janken.
Oud 24-02-2014, 20:30   #644
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Kijk kijk...steun uit wel heel onverwachte hoek wat mij betreft:
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2698...uitenspel.dhtml
Oud 24-02-2014, 20:36   #645
Booth8
Registered User

Buiten alle hectiek valt me wel op dat we een heel fit team hebben. Gisteren voor de zoveelste keer spelers van de tegenpartij eraf met kramp. En wat dat buitenspel betreft stond Immers bij de eerste goal in een vergelijkbare positie als Castaignos .
Booth8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 20:42   #646
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Booth8
Buiten alle hectiek valt me wel op dat we een heel fit team hebben. Gisteren voor de zoveelste keer spelers van de tegenpartij eraf met kramp. En wat dat buitenspel betreft stond Immers bij de eerste goal in een vergelijkbare positie als Castaignos .

Uhuh...Immers staat/loopt precies voor Marsman, terwijl Castaignos een paar meter naast dan wel schuin voor Mulder staat.
Oud 24-02-2014, 20:56   #647
Booth8
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Uhuh...Immers staat/loopt precies voor Marsman, terwijl Castaignos een paar meter naast dan wel schuin voor Mulder staat.

Gaat mij niet om een paar centimeters of decimeters maar het feit dat je daar niemand over hoort.
Booth8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 20:58   #648
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Haha nou begint die lullo van een Luinge zich ook in de discussie te mengen en meent dat het WEL buitenspel was.
Wat een zielige trieste vertoning is dit aan het worden.
Oud 24-02-2014, 20:58   #649
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Helemaal mee eens hoor, was vergeten dat er aan toe te voegen....
Oud 24-02-2014, 21:00   #650
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Kijk dat ze bij Feyenoord allemaal keihard janken en calimero spelen snap ik nog. Ze hebben daar in Rotterdam nou eenmaal niet genoeg hersencellen om te relativeren en zaken vanuit meerdere perspectieven te bekijken. Maar dat de media zo subjectief en selectief is vind ik toch wel schandalig en bedroevend. De voetbaljournalistiek en media is door en door verrot. Oprotten van de publieke omroep met die troep!
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 21:05   #651
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

De discussie gaat de hele tijd over de vraag of Castaignos Mulder hinderde. Raar, want dat boeit helemaal niet. Castaignos stond namelijk niet buitenspel maar op lijn met de verdediger. Goed gezien door de grensrechter. Jammer dat hij bij de 2-0 miste dat Immers buitenspel stond. Maar hé, daar doen wij niet moeilijk over.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 21:09   #652
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Gozermans
De discussie gaat de hele tijd over de vraag of Castaignos Mulder hinderde. Raar, want dat boeit helemaal niet. Castaignos stond namelijk niet buitenspel maar op lijn met de verdediger. Goed gezien door de grensrechter. Jammer dat hij bij de 2-0 miste dat Immers buitenspel stond. Maar hé, daar doen wij niet moeilijk over.

Zowel FOX als de NOS vertikken het gewoon om een rechte lijn te trekken daar waar ze die techniek wel hebben.
Volgens mij stond Luc inderdaad op 1 lijn
Oud 24-02-2014, 21:16   #653
Jan Willem
Registered User

Deze foto van de website van VI heeft als onderschrift "Feyenoord-doelman Erwin Mulder moet de grootste moeite doen om de baan van de bal te volgen".
Afgaand op deze foto zou je zeggen dat hij meer last heeft van Mathijsen dan van Castaignos!

En wat het buitenspel staan van Castaignos betreft, Jan Mulder deed gisteren in Studio Voetbal een poging om het aan te kaarten, maar dat was aan dovemansoren gericht. Ze gebruikten een foto met een hoek van pakweg 45 graden op de buitenspellijn, daarop stond Castaignos inderdaad meer naar links dan de verdediger...

Laten we dit moment wegstrepen tegen de identieke situatie van Immers bij de goal van Pellè, dan blijft het moment van Marsman en het Feyenoord-overwicht voor 70 minuten, hebben we alsnog onterecht een punt gehaald.
Niet minder blij mee
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 21:19   #654
Cavalo
Registered User

Citaat:

Nee meneer van Hanegem, Boskamp, Kraay jr. en u in het verleden hebben/hadden een duidelijke voorkeur voor Feyenoord bij VI tv. Vandaar dat het programma ook duidelijk inboet aan kijkcijfers en populariteit, mensen laten zich immers niet graag voor de gek houden..
Cavalo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 21:36   #655
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem

Deze foto van de website van VI heeft als onderschrift "Feyenoord-doelman Erwin Mulder moet de grootste moeite doen om de baan van de bal te volgen".
Afgaand op deze foto zou je zeggen dat hij meer last heeft van Mathijsen dan van Castaignos!

En wat het buitenspel staan van Castaignos betreft, Jan Mulder deed gisteren in Studio Voetbal een poging om het aan te kaarten, maar dat was aan dovemansoren gericht. Ze gebruikten een foto met een hoek van pakweg 45 graden op de buitenspellijn, daarop stond Castaignos inderdaad meer naar links dan de verdediger...

Laten we dit moment wegstrepen tegen de identieke situatie van Immers bij de goal van Pellè, dan blijft het moment van Marsman en het Feyenoord-overwicht voor 70 minuten, hebben we alsnog onterecht een punt gehaald.
Niet minder blij mee

Goed omschreven Jan-Willem ... ook met de foto erbij. Mulder Sr. was zeker niet verkeerd en stelde een juiste vraag. Schijnbaar is er teveel respect voor Koeman. Maar was Feyenooit Twente geweest dan hadden wij ook allemaal de haren rechtop gehad. Al met al ... een mooie 2-2 die niet kan worden teruggedraaid!
Oud 24-02-2014, 21:37   #656
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Citaat:
Haha nou begint die lullo van een Luinge zich ook in de discussie te mengen en meent dat het WEL buitenspel was.
Wat een zielige trieste vertoning is dit aan het worden.
Die is vergeten zich in te schrijven voor de bijscholingen.
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 21:42   #657
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Elenthril
Precies. En als die rotterdammers nou eens niet om de haverklap met zgn kramp (toppunt CLassie die een brancard laat aanrukken) op de grond waren gaan liggen, of als die Mulder niet elke keer een minuut voor een doeltrap had proberen te nemen, was hen dat gelijkspel bespaard gebleven. Verdiende loon. Niet meer niet minder

dat Mulder tijd neemt zou Marsman ook doen, alleen de scheids bepaald hoe lang het mag duren. Ook blessure behandelingen, waarom werden die niet gelijknaar de kant gestuurd, alleen maar kramp
vak103 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 21:49   #658
Twentemarc
Met gestrekt been
Twentemarc's Avatar

Stadion:103
Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Niet minder blij mee

Kun je wat mij betreft afstrepen tegenover het feit dat wij meer kansen hebben gehad. Blijft alleen dat penaltymoment over... Ach ja, dat heb je wel eens. Alleen is dat volk dat niet gewend, dat ze niet alles meekrijgen.
Oud 24-02-2014, 21:53   #659
hogelander
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door asjbakkie
Goed omschreven Jan-Willem ... ook met de foto erbij. Mulder Sr. was zeker niet verkeerd en stelde een juiste vraag. Schijnbaar is er teveel respect voor Koeman. Maar was Feyenooit Twente geweest dan hadden wij ook allemaal de haren rechtop gehad. Al met al ... een mooie 2-2 die niet kan worden teruggedraaid!

Het verschil is dat als Twente (of iedere andere club buiten Ajax en Feyenoord) genaaid wordt door de scheidsrechters, niemand maar dan ook niemand in de media het erover heeft. Roda, die hebben pas echt reden tot klagen. Is dat ooit besproken? Nee.

Moet ook wel lachen om het gebrek aan verontwaardiging om Pelle. Kan me nog heel goed herinneren hoe Douglas werd afgeslacht. Het is allemaal wel heel erg doorzichtig.

Maar goed, begin al die Twente haat in Rotterdam eigenlijk wel lekker te vinden. Ze ergeren zich meer aan ons dan aan de Amsterdammers tegenwoordig
hogelander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-02-2014, 23:35   #660
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Het schijnt dat, nadat alle lijntjes en rasters getrokken zijn, de hiel van Castaignos buitenspel stond, waar hebben we het over? Dat is met het blote oog niet eens waar te nemen.

En niemand die ook maar een klein vraagteken zet bij de goal van Pelle.
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Feyenoord - FC Twente 0-0 FCT2310 Eredivisie / Eerste Divisie 953 29-01-2013 20:44
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
% wedstrijden bezocht Die Hard FCT Supporters 203 01-06-2012 22:07
Feyenoord - FC Twente Erwin Eredivisie / Eerste Divisie 1723 06-09-2009 21:35
Jong Twente ~nathalie Tweede Elftal | Jeugd 1552 02-06-2008 07:12