Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 7 stemmen, 4.86 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 20-06-2015, 10:08   #4921
Beek
5e man

Stadion:666
Tactiek:Geen
Toto:-
Ik zal er eens een anekdote uit de oude doos uitgooien, ooit was er eens een
loop (voetbalclub) waar iedereen aan mee moest doen van de B jeugd ofzo, het scheen destijds een nogal prestitieuse dingetje te zijn onder de wat oudere spelers en leden en maargoed ik (wij) als rebelse pubers hadden daar uiteraard geen zin in.
Zon enorme bal en ex beroepsmilitair was trainer van de eerste selectie en die pushte dat enorm al weken(maanden) van te voren met extra trainingen, duurlopen etc etc waar de ideaaltjes allemaal trouw aan meededen (vooral een groepje oudere spelers en selectie spelers) en in het speciaal 1 lievelingetje die ook nog eens (jaja) bij selectie van FCT speelde en in het eerste en die bokaal al 4x op rij had gewonnen en nu dat ding wel ff voor de 5e keer zou winnen, en zich ook helemaal de tering trainde voor die loop met die groep en het mannetje was van die club, maar 1 ding zat al niet lekker op die club en dat was dat ik hem al met voetballen dik de baas was als puberig aso(in hun ogen) op de trainingen die we soms gezamenlijk hadden.
Anyway lang verhaal kort, ik trainde er niet voor, wou niet meedoen en had schijt aan die gevestigde kliek, plus het was op maandagochtend(1 of andere feestdag) en mijn standaard zondag zag er altijd zo uit, smorgens zelf voetballen=zuipen kantine, smiddags FCT=zuipen Zuid Eschmarke daarna Moskito plus happy houre=coma zuipen en ik rookte/blowde ook nog als een stoomtrain, dus daar stonden we dan met een mega kater en slecht voelend smorgens vroeg na amper wat uren slaap met maar 1 doel zo snel mogelijk de kantine weer in om te zuipen, maar tijdens het lopen werd ik halfkotsend ergens kwaad om ofzo dat ik ineens het gevoel kreeg van doorlopen doorlopen en nog eens doorlopen hoe slecht en zeer ook alles deed en dan kom je ineens in een soort zweverige loop en ja ik won gewoon die loop (15km of 10km), ik had ineens alleen de ideale prof nog voor me en die haalde ik gewoon ver voor het einde in met mijn slungelige lichaam en in hun ogen aso lange haar
En dat soort types kijken dus alleen naar het vet gehalte etc ipv hoe goed is iemand, omdat ze ergens in hun jeugd of leven te kijk zijn gezet door iemand die gewoon beter is zonder ervoor te hoeven trainen
TAZ kom er maar in
Oud 20-06-2015, 10:12   #4922
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Beek
loop (voetbalclub) waar iedereen aan mee moest doen van de B jeugd ofzo, het scheen destijds een nogal prestitieuse dingetje te zijn onder de wat oudere spelers en leden en maargoed ik (wij) als rebelse pubers hadden daar uiteraard geen zin in.
Zon enorme bal en ex beroepsmilitair was trainer van de eerste selectie en die pushte dat enorm al weken(maanden) van te voren met extra trainingen, duurlopen etc etc waar de ideaaltjes allemaal trouw aan meededen (vooral een groepje oudere spelers en selectie spelers) en in het speciaal 1 lievelingetje die ook nog eens (jaja) bij selectie van FCT speelde en in het eerste en die bokaal al 4x op rij had gewonnen en nu dat ding wel ff voor de 5e keer zou winnen, en zich ook helemaal de tering trainde voor die loop met die groep en het mannetje was van die club, maar 1 ding zat al niet lekker op die club en dat was dat ik hem al met voetballen dik de baas was als puberig aso(in hun ogen) op de trainingen die we soms gezamenlijk hadden.
Anyway lang verhaal kort, ik trainde er niet voor, wou niet meedoen en had schijt aan die gevestigde kliek, plus het was op maandagochtend(1 of andere feestdag) en mijn standaard zondag zag er altijd zo uit, smorgens zelf voetballen=zuipen kantine, smiddags FCT=zuipen Zuid Eschmarke daarna Moskito plus happy houre=coma zuipen en ik rookte/blowde ook nog als een stoomtrain, dus daar stonden we dan met een mega kater en slecht voelend smorgens vroeg na amper wat uren slaap met maar 1 doel zo snel mogelijk de kantine weer in om te zuipen, maar tijdens het lopen werd ik halfkotsend ergens kwaad om ofzo dat ik ineens het gevoel kreeg van doorlopen doorlopen en nog eens doorlopen hoe slecht en zeer ook alles deed en dan kom je ineens in een soort zweverige loop en ja ik won gewoon die loop (15km of 10km), ik had ineens alleen de ideale prof nog voor me en die haalde ik gewoon ver voor het einde in met mijn slungelige lichaam en in hun ogen aso lange haar
En dat soort types kijken dus alleen naar het vet gehalte etc ipv hoe goed is iemand, omdat ze ergens in hun jeugd of leven te kijk zijn gezet door iemand die gewoon beter is zonder ervoor te hoeven trainen
TAZ kom er maar in

Klinkt ook wa een beetje als mijn jeugd....maar ik ben ook geen profvoetballer geworden. Jij?
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 10:26   #4923
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door hannibal
Organisatorisch klopt het inderdaad ook van geen kant, maar dat is weer een andere discussie.

@Rik; Ik snap jouw stelling mbt de topsportmentaliteit. Mijn punt is ook zeker niet dat je de betere spelers overal maar mee weg moet laten komen. Hoe je de discipline aanhaalt en hoe je een individu prikkelt of bestraft hoeft echter niet per definitie zwart-wit te zijn. Flexibiliteit en creativiteit horen ook bij goed leiderschap...

De fout is gewoon dat ze het zover hebben laten komen. Op het moment dat je het zover hebt laten komen moet je echter wel ingrijpen. Maar ik vraag me af of er niet veel eerder ingegrepen had kunnen worden. En hoe bijv. het POP van zo'n speler er dan uitziet en hoe betrokken ze hem erbij hebben gemaakt.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 11:10   #4924
Elenthril
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Beek
TAZ kom er maar in

Beek, dit riekt naar doping. Toch niet stiekem een blowtje tegen de pijn zo vlak voor de start?
Mooi verhaal!
Elenthril is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 13:11   #4925
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
De fout is gewoon dat ze het zover hebben laten komen. Op het moment dat je het zover hebt laten komen moet je echter wel ingrijpen. Maar ik vraag me af of er niet veel eerder ingegrepen had kunnen worden. En hoe bijv. het POP van zo'n speler er dan uitziet en hoe betrokken ze hem erbij hebben gemaakt.

Aangaande Corona,

Volgens mij heeft hij gewoon het lichaamstype dat makkelijk van mesopmorph naar endomorph gaat als hij even niet regulier traint. Iemand die makkelijk aankomt, maar ook makkelijk verliest.

Bilal lijkt me ook iemand die erg op moet letten.

Aangaande het topsportklimaat.

Je wist dat het verloren was toen Schreuder besloot niet op trainingskamp te gaan. Kalkoen, vrouw en kinderen ipv Club. Geheel verkeerde instelling.
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 13:27   #4926
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door Check your head
Hoe je iemand prikkelt is idd per individu verschillend. Dat maakt het ook zo lastig om een goed leider te zijn

Maar even terugkomen op je accountants verhaal....Jij hebt liever iemand om 2 uur thuiszitten als hij zijn target maar gehaald heeft. Ik zou zijn targets bijstellen en hem daar uiteindelijk ook voor belonen....

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Bij Twente gaat dat helaas niet op.
Ola en Promes waren twee spelers die elke dag al om 2 uur thuis konden zitten en hun target haalden, bovendien voor relatief weinig geld. Twente kon de sportieve targets bijstellen (waar het uiteindelijk om gaat met voetbal) en beide daar uiteindelijk ook voor belonen....
Een Ola en een Promes (twee spelers waar geen transfer gelden voor betaald werden) werden na hun doorbraak direct weer verkocht.
Korte termijn gedachte en een gedachte waar alleen investeerders over denken en dromen

Maar waar die 23 miljoen naar toe zijn gegaan (en dan heb ik het nog maar alleen over deze twee jeugdspelers)

Laatst aangepast door TegenIedereen : 20-06-2015 om 13:31.
TegenIedereen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 13:44   #4927
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in. Bij Twente gaat dat helaas niet op.
Ola en Promes waren twee spelers die elke dag al om 2 uur thuis konden zitten en hun target haalden, bovendien voor relatief weinig geld. Twente kon de sportieve targets bijstellen (waar het uiteindelijk om gaat met voetbal) en beide daar uiteindelijk ook voor belonen....
Een Ola en een Promes (twee spelers waar geen transfer gelden voor betaald werden) werden na hun doorbraak direct weer verkocht.
Korte termijn gedachte en een gedachte waar alleen investeerders over denken en dromen

Maar waar die 23 miljoen naar toe zijn gegaan (en dan heb ik het nog maar alleen over deze twee jeugdspelers)

Bewonderenswaardig hoe je dit ook weer richting een post over investeerders hebt weten te draaien .
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 13:56   #4928
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Bewonderenswaardig hoe je dit ook weer richting een post over investeerders hebt weten te draaien .

Ach ja dat achterbakse achterkamertjes politiek bij Twente zit mij in ieder geval behoorlijk dwars. Helemaal als je bekijkt hoe onnodig onze clubje nu aan de rand van de afgrond staat.
Oud 20-06-2015, 14:30   #4929
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Maar even terugkomen op je accountants verhaal....Jij hebt liever iemand om 2 uur thuiszitten als hij zijn target maar gehaald heeft. Ik zou zijn targets bijstellen en hem daar uiteindelijk ook voor belonen....

Ik heb gelukkig nooit accountants hoeven motiveren.

Als je iemand wil demotiveren dan moet je vooral zijn targets tussentijds naar boven bijstellen. Moet je nooit doen! Een target is een target en als iemand jouw target haalt dan hoort daar beloning bij. Je kan het wel weer interessant maken om ver over dat target te gaan om zo de persoon in kwestie te prikkelen. Ook bij het vaststellen van de nieuwe targets heb je zeker een punt; die moet je dan weer wat ambitieuzer vaststellen zodat je toch weer meer uit die persoon haalt.

Hem straffen en tijdelijk buitenspel zetten omdat hij eigenlijk meer kan, is dan echter weer demotiverend en schaadt zowel de organisatie als de ontwikkeling van het individu. Geldt naar mijn mening ook voor je meest getalenteerde voetballers...

Laatst aangepast door hannibal : 20-06-2015 om 14:33.
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 15:25   #4930
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door hannibal
Ik heb gelukkig nooit accountants hoeven motiveren.

Als je iemand wil demotiveren dan moet je vooral zijn targets tussentijds naar boven bijstellen. Moet je nooit doen! Een target is een target en als iemand jouw target haalt dan hoort daar beloning bij. Je kan het wel weer interessant maken om ver over dat target te gaan om zo de persoon in kwestie te prikkelen. Ook bij het vaststellen van de nieuwe targets heb je zeker een punt; die moet je dan weer wat ambitieuzer vaststellen zodat je toch weer meer uit die persoon haalt.

Hem straffen en tijdelijk buitenspel zetten omdat hij eigenlijk meer kan, is dan echter weer demotiverend en schaadt zowel de organisatie als de ontwikkeling van het individu. Geldt naar mijn mening ook voor je meest getalenteerde voetballers...

In het bedrijfsleven werkt het mi idd anders dan bij topsporters. Maar bij ambitieuze werknemers maak je ook plannen....mochten ze te goed zijn voor hun huidige functie ga je ook kijken waar ze beter passen. Maar je hebt gelijk dat je tussentijds zomaar de targets niet moet verhogen maar zoals gezegd ik zie dat bij topsporters anders.

Bij een topsporter moet de target zijn alles uit jezelf halen. Leven voor je sport. Vaak heb je ook te maken met jonge talenten waarbij je grotendeels nog gevormd moet worden...Dit vormen gebeurt dus bij de club en dat moet goed begeleid worden...als daar maatregelen voor nodig zijn dat is dat zo. Het komt een beetje neer op mijn 22 of 12 verhaal die ik eerder poste.

Belangrijkste is dat je ziet dat niet iedereen hetzelfde is en dus dezelfde maatregelen zullen werken.
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 15:51   #4931
Beek
5e man

Stadion:666
Citaat:
Klinkt ook wa een beetje als mijn jeugd....maar ik ben ook geen profvoetballer geworden. Jij?

Nee, in mijn jeugd betaalde een Fc Gutersloh vlak over de grens beter dan alles in de eredivisie minus de top 3, wat zeg ik Phenix met wijlen sponsor W. Haasewinkel betaalde nog beter in de 2e klasse TVB

En Elenthril bedankt
Oud 20-06-2015, 22:59   #4932
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Ja, mooi stukkie..
Oud 20-06-2015, 23:38   #4933
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Bazzie
Dat heb jij helemaal goed. Alfred keek niet eens om naar Corona. mede door Corona zelf kwam hij weer terug bij het 1e. Jansen heeft een hele belangrijke rol gespeeld in de begeleiding van Corona. om nou de hele TS een pluim veren in hun reet te steken gaat mij te ver.

Vraag me altijd af waar dit soort verhalen vandaan komen. Werk je bij Twente, of sta je wekelijks op het trainingscentrum? Of heb je het 'van horen zeggen'? Of schud je het uit je mouw?
Oud 20-06-2015, 23:41   #4934
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Vraag me altijd af waar dit soort verhalen vandaan komen. Werk je bij Twente, of sta je wekelijks op het trainingscentrum? Of heb je het 'van horen zeggen'? Of schud je het uit je mouw?

Nee helaas voor jouw aannames. Interview met Corona heeft overal gestaan. Hier een deel:

Jesús Corona begon dit seizoen bij de beloften. De Mexicaan leefde niet als een prof en werd door de technische staf teruggezet naar Jong FC Twente. Inmiddels heeft hij het licht gezien.

"Mijn ogen zijn geopend en ik heb gemerkt dat hier andere dingen van een voetballer worden gevraagd dan in Mexico, waar ik nooit gepusht ben hierin", vertelt de Mexicaan in FC Twente Inside. "Deze zomer hebben Michel Jansen en fysiek trainer Jan-Willem Teunissen veel voor mij betekend en mij intensief begeleid. Mijn fysieke gesteldheid is sterk verbeterd en het voelde goed dat zij altijd vertrouwen in mij hebben gehad."
tukker1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 23:52   #4935
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door tukker1968
Nee helaas voor jouw aannames. Interview met Corona heeft overal gestaan. Hier een deel:

Jesús Corona begon dit seizoen bij de beloften. De Mexicaan leefde niet als een prof en werd door de technische staf teruggezet naar Jong FC Twente. Inmiddels heeft hij het licht gezien.

"Mijn ogen zijn geopend en ik heb gemerkt dat hier andere dingen van een voetballer worden gevraagd dan in Mexico, waar ik nooit gepusht ben hierin", vertelt de Mexicaan in FC Twente Inside. "Deze zomer hebben Michel Jansen en fysiek trainer Jan-Willem Teunissen veel voor mij betekend en mij intensief begeleid. Mijn fysieke gesteldheid is sterk verbeterd en het voelde goed dat zij altijd vertrouwen in mij hebben gehad."

Hier haal ik niet uit dat Schreuder niet naar hem omgekeken heeft hoor.
Oud 21-06-2015, 09:00   #4936
jorginho
Registered User

Stadion:305
Citaat:

Hier staat inderdaad nergens dat Schreuder niet omkeek naar Corona.
Er staat alleen wie er in ieder geval wél intensief gewerkt hebben.
jorginho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 09:24   #4937
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Hier haal ik niet uit dat Schreuder niet naar hem omgekeken heeft hoor.

Klopt,

Ik lees hier dat Schreuder (waarschijnlijk) opdacht heeft gegeven aan Jansen en de fysiek trainer om extra focus op Corona te leggen.
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 10:29   #4938
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door jorginho
Hier staat inderdaad nergens dat Schreuder niet omkeek naar Corona.
Er staat alleen wie er in ieder geval wél intensief gewerkt hebben.

nee, er staat ook niet bij dat sinterklaas niet naar hem omkeek, ging mij om de belachelijke en onterechte reactie van Virgil tov Bazzie
Oud 21-06-2015, 11:45   #4939
holly
Registered User

Ach ja. Ieder zn eigen mening. Maar ik zou een Corona, die wellicht wat te zwaar is, altijd opstellen. Vooral gezien de eventuele vervangers die er anders in staan. Daarnaast verzaakt dat mannetje nooit en heeft hij een over mijn lijk mentaliteit in de wedstrijden. En dat is het belangrijkste.

Vroeger had je vaak vedettes die op de training weinig uitvoerden (bijv Cruijff), maar in de wedstrijd maakten ze dan het verschil. Tja, het is maar net wat je wilt. Corona kan in mijn ogen ook elke wedstrijd beslissend zijn, MITS GOED GEBRUIKT!!! En dat is helaas het probleem met koning Alfred
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 11:57   #4940
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Do I need to say more?

Jij zegt helemaal niks. Schreuder en Janssen hebben zich allebei bekommerd. Alleen Jansen begeleidt de individuele speler met wat ´probleempjes´ wat intensiever. Dat is ook zijn taak als assistent. Schreuder houdt het grote geheel in de gaten. Corona zelf maar de complete TS heeft er voor gezorgd dat hij nu een volwaardig international van Mexico is die de show steelt op de copa.
Dirty Harry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 12:05   #4941
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
Jij zegt helemaal niks. Schreuder en Janssen hebben zich allebei bekommerd. Alleen Jansen begeleidt de individuele speler met wat ´probleempjes´ wat intensiever. Dat is ook zijn taak als assistent. Schreuder houdt het grote geheel in de gaten. Corona zelf maar de complete TS heeft er voor gezorgd dat hij nu een volwaardig international van Mexico is die de show steelt op de copa.

Dat is zo
Een geweldige 10e plaats met waardeloos kutvoetbal met weinig inzet. Thuis slechter spelen dan uit.
De Veste angst zit nog steeds in de groep door de terughoudende speelstijl Steve en Alfredje.

Hup Alfred, ga zo door met het grote geheel De club wordt steeds kleiner met onze Alfred
Oud 21-06-2015, 12:16   #4942
barrysnijboon
Registered User

Citaat:

Glibber glibber, spartel spartel, draai draai.
Kwal.
barrysnijboon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 12:39   #4943
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door barrysnijboon
Glibber glibber, spartel spartel, draai draai.
Kwal.

Wat lul jij hier nou weer dom dan? Het gaat hier toch over Corona? Dat heeft de TS gewoon goed gedaan. Staat helemaal los van het kutvoetbal.
Dirty Harry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 12:49   #4944
barrysnijboon
Registered User

Citaat:
Wat lul jij hier nou weer dom dan? Het gaat hier toch over Corona? Dat heeft de TS gewoon goed gedaan. Staat helemaal los van het kutvoetbal.

Corona speelt goed ONDANKS onze vreselijk slechte TS.
Kun je nagaan hoe ie had gespeeld met een goede TS.
Jij probeert de publieke opinie te beïnvloeden wat betreft Schreuder met dit soort doorzichtige opzetjes.
Maar Schreuder gaat, Aldo gaat en de rest van de slijmerige Munsterman kliek gaat ook, inclusief jij.
barrysnijboon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 12:49   #4945
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Dat is zo
Een geweldige 10e plaats met waardeloos kutvoetbal met weinig inzet. Thuis slechter spelen dan uit.
De Veste angst zit nog steeds in de groep door de terughoudende speelstijl Steve en Alfredje.

Hup Alfred, ga zo door met het grote geheel De club wordt steeds kleiner met onze Alfred

Zou het verhaal van DH nog eens goed lezen ,dan begrijp je hem beter ......
Hij heeft het over Corona en niet over het hele elftal.

Geldt ook voor barry ......
Oud 21-06-2015, 12:53   #4946
jorginho
Registered User

Citaat:
nee, er staat ook niet bij dat sinterklaas niet naar hem omkeek, ging mij om de belachelijke en onterechte reactie van Virgil tov Bazzie

Virgil stelt een vraag. Niks onterecht en belachelijk aan.
Oud 21-06-2015, 13:11   #4947
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:

Wat een kul... Die jongen is als een van de grootste Mexicaanse talenten en met het meeste tromgeroffel uit de clubhistorie uit Zuid-Amerika weggetrokken en nu is het aan onze TS te danken dat deze jongen een redelijk seizoen draait en dit voortzet op internationaal niveau??

Als Mokhtar zijn niveau van Zwolle nou eens zou overtreffen of als ter Avest na zijn debuut een steeds hoger niveau had gehaald dan waren dat allemaal complimentjes aan onze TS waard geweest. Grote talenten als Ziyech en Corona zouden bij elke andere subtopper ook gewoon doorgroeien en uitblinken tussen middelmaat...
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 13:21   #4948
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door jorginho
Virgil stelt een vraag. Niks onterecht en belachelijk aan.

Misschien moet je de hele post eens lezen
Oud 21-06-2015, 13:26   #4949
zweedsok
Registered User

Citaat:

Harry je legt op een zeer pijnlijke manier de onkunde van schreuder en Co bloot. Het is toch te gek dat je Corona en andere talenten ( zyech, mokotjo) niet kan laten renderen in het team van Twente. Je praat over eredivisie niveau.... Dit alleen door die verachtelijke doctrine van schreuder en zijn visie op voetbal.....
Oud 21-06-2015, 16:38   #4950
jorginho
Registered User

Citaat:
Misschien moet je de hele post eens lezen

Deze?

"Vraag me altijd af waar dit soort verhalen vandaan komen. Werk je bij Twente, of sta je wekelijks op het trainingscentrum? Of heb je het 'van horen zeggen'? Of schud je het uit je mouw?"

Daar is niks mis mee toch? Een paar vragen. Dat is alles.
Maar goed, we dwalen af...
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Manuel Sánchez Torres all time hero! Epiwood Oud spelers / medewerkers 50 06-02-2017 00:12