Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 7 stemmen, 4.57 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 20-06-2015, 19:42   #13051
zweedsok
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door vak103
dus geen alternatief nog? Wessels koopt het stadion?? utopie, gebeurt niet. Een bestuur heb je ook nog niet alleen een nieuwe t.s., maar ja je hebt eerst een nieuw bestuur nodig (en sponsor , die is er ook nog niet) dus wordt het gewoon slikken van wat er nu gebeurd. Weinig keus. Maandagavond vriendenkring bijeenkomst, misschien hebben die een alternatief voor wat de bestuursfuncties betreft.

Dat jij geen alternatieven ziet, betekend niet dat er geen alternatieven zijn...
Oud 20-06-2015, 19:48   #13052
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
dus geen alternatief nog? Wessels koopt het stadion?? utopie, gebeurt niet. Een bestuur heb je ook nog niet alleen een nieuwe t.s., maar ja je hebt eerst een nieuw bestuur nodig (en sponsor , die is er ook nog niet) dus wordt het gewoon slikken van wat er nu gebeurd. Weinig keus. Maandagavond vriendenkring bijeenkomst, misschien hebben die een alternatief voor wat de bestuursfuncties betreft.

Als Aldo bekent maakt dat hij eruit stapt en waarom hij wil stoppen dan staan er alweer andere mensen klaar.
De sponsor gaat weg ja, heb je ook gehoord waarom?
Oud 20-06-2015, 21:55   #13053
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door tukker1968
de reactie van Bosvelt heeft hier al een paar keer gestaan
En zoals FCT zelf aangeeft geen financiële mogelijkheden meer, stond hier ook al

sorry, niet gezien
vak103 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 21:55   #13054
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Dat jij geen alternatieven ziet, betekend niet dat er geen alternatieven zijn...

noem ze dan bij naam als je denkt dat ze er zijn
Oud 20-06-2015, 21:56   #13055
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen

Als Aldo bekent maakt dat hij eruit stapt en waarom hij wil stoppen dan staan er alweer andere mensen klaar.
De sponsor gaat weg ja, heb je ook gehoord waarom?

sponsor heeft financiele problemen en pakt de problemen van twente aan om ermee te stoppen
Oud 20-06-2015, 22:03   #13056
zweedsok
Registered User

Citaat:
sponsor heeft financiele problemen en pakt de problemen van twente aan om ermee te stoppen

Gek eigenlijk hebben hetzelfde finaciele beleid/ gedachte goed...... Je verwacht het niet....
Oud 20-06-2015, 22:10   #13057
Scudetto85
Registered User

Citaat:
schreuder weg, van de laan weg ok, maar kom met een alternatief. Wie??

Henk Kessler Preses

Rutten Hoofdcoach + 'En Sportif' rechterhand Ted van Leeuwen

Beiden direct beschikbaar en walgen van de vele onkunde cq gepruts
Scudetto85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 22:14   #13058
Scudetto85
Registered User

Citaat:

Die 'dikke van Ksimo' vond de catering anders maar verrekte goed en heeft van zijn fanatieke dietiste flink op zijn flikker gekregen
Scudetto85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 22:32   #13059
Velve Boys
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Scudetto85
Henk Kessler Preses

Rutten Hoofdcoach + 'En Sportif' rechterhand Ted van Leeuwen

Beiden direct beschikbaar en walgen van de vele onkunde cq gepruts

En vergeet Wessels niet
Velve Boys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 23:37   #13060
TegenIedereen
Registered User

Citaat:

Ja dat klopt maar deels natuurlijk.
De negatieve aandacht van de media, zoals kranten en televisie rond de club Twente, voor 75% bewust veroorzaakt door het bestuur en 25 % veroorzaakt door Schreuder +TS speelt natuurlijk ook mee. Terechte en schandalige boetes en ongekende hoeveelheid punten aftrek.

Er zit natuurlijk geen sponsor in Nederland te wachten op zoveel zelf veroorzaakte domme negativiteit. Ik wist zeker dat jij dat vooral even zou weglaten.

Laatst aangepast door TegenIedereen : 20-06-2015 om 23:39.
TegenIedereen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-06-2015, 23:45   #13061
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door STK53
Ik zou graag een poll zien met als vraag of je graag wilt dat Twente overleeft. Of is het belangrijker dat je je eigen frustratie kunt afreageren en desnoods zonder club de rest van je leven ingaat? Er zijn mensen hier die het nog steeds niet snappen: Twente sterft als je nu volslagen idioot gaat doen in financieel opzicht. Stil zitten als je geknipt wordt.

Eens.

Heb het idee dat de meesten hier denken dat als je maar hard genoeg schreeuwt dat dat de problemen vanzelf wel opgelost worden.

Zonder enige kennis van zaken van alles eisen, maar niet over concrete oplossingen nadenken. Komt op mij niet echt heel snugger over.
Oud 21-06-2015, 00:41   #13062
Cavalo
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Eens.

Heb het idee dat de meesten hier denken dat als je maar hard genoeg schreeuwt dat dat de problemen vanzelf wel opgelost worden.

Zonder enige kennis van zaken van alles eisen, maar niet over concrete oplossingen nadenken. Komt op mij niet echt heel snugger over.

Supporters zijn hun geloof kwijt geraakt in het zooitje dat schijnbaar de problemen moeten oplossen die ze mede zelf hebben veroorzaakt. Is dat zo raar dan? Doen ze op wat voor een manier dan aan klantenbinding en/of zijn ze bezig met het herstel van vertrouwen?
de club blijft ziek als er niets aan de veroorzakers van het ziek zijn word gedaan, ook genezers nemen risico's bij het genezingsproces al houd dat in dat de patiënt kan komen te overlijden... Met gezwellen die de club van binnenuit uithollen en daardoor de levenssappen ontnemen, is de club op de lange baan toch ten dode opgeschreven..
Cavalo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 00:45   #13063
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Citaat:
Eens.

Jouw constante herhalingen en gebrek aan kunde om andermans posts te lezen anders ook niet.

Je komt hier dagelijks om op anderen te mopperen maar bent niet bereid/in staat om inhoud van wat anderen schrijven tot je te nemen, getuige je postgedrag. Zo te zien heb je die behoefte of intentie ook niet (meer).

Dus misschien iets minder hoog van de toren blazen vanaf nu met dergelijke denigrerende teksten van je.

Laatst aangepast door Joep Meloen : 21-06-2015 om 00:47.
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 03:20   #13064
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Cavalo
Supporters zijn hun geloof kwijt geraakt in het zooitje dat schijnbaar de problemen moeten oplossen die ze mede zelf hebben veroorzaakt. Is dat zo raar dan? Doen ze op wat voor een manier dan aan klantenbinding en/of zijn ze bezig met het herstel van vertrouwen?
de club blijft ziek als er niets aan de veroorzakers van het ziek zijn word gedaan, ook genezers nemen risico's bij het genezingsproces al houd dat in dat de patiënt kan komen te overlijden... Met gezwellen die de club van binnenuit uithollen en daardoor de levenssappen ontnemen, is de club op de lange baan toch ten dode opgeschreven..

Hoewel ik het volledig met je eens ben dat het vertrouwen in vd Laan en Schreuder weg is, zijn de problemen niet plotseling opgelost als die twee vertrekken. Sterker nog, ik denk dat je de club verder in de (financiele) shit brengt als je een vertrek forceert. Dramatische uitspraken over gezwellen en levenssappen zetten geen zoden aan de dijk en brengen geen oplossingen.
Oud 21-06-2015, 03:33   #13065
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Jouw constante herhalingen en gebrek aan kunde om andermans posts te lezen anders ook niet.

Je komt hier dagelijks om op anderen te mopperen maar bent niet bereid/in staat om inhoud van wat anderen schrijven tot je te nemen, getuige je postgedrag. Zo te zien heb je die behoefte of intentie ook niet (meer).

Dus misschien iets minder hoog van de toren blazen vanaf nu met dergelijke denigrerende teksten van je.

Oh, de denigrerende teksten mogen hier alleen over vd Laan en Schreuder gaan? Die forumregel heb ik even gemist denk ik. En zolang ik van niemand hier stucturele oplossingen lees kan ik mijn mening helaas niet veranderen. Ik zou heel graag willen lezen wie de afkoopsom van Schreuder gaat betalen en wie de nieuwe voorzitter gaat worden want ik wil ze ook graag weg hebben. Maar niemand schijnt dat te weten. Ik heb altijd geleerd dat je je oude schoenen niet weg moet gooien voordat je nieuwe hebt. Hier wil men eerst mensen wegjagen en dan maar kijken wie het op gaat lossen. En dat vind ik dom. Denigrerend he?
Oud 21-06-2015, 08:25   #13066
rataplan
Registered User
rataplan's Avatar

Citaat:
Oh, de denigrerende teksten mogen hier alleen over vd Laan en Schreuder gaan? Die forumregel heb ik even gemist denk ik. En zolang ik van niemand hier stucturele oplossingen lees kan ik mijn mening helaas niet veranderen. Ik zou heel graag willen lezen wie de afkoopsom van Schreuder gaat betalen en wie de nieuwe voorzitter gaat worden want ik wil ze ook graag weg hebben. Maar niemand schijnt dat te weten. Ik heb altijd geleerd dat je je oude schoenen niet weg moet gooien voordat je nieuwe hebt. Hier wil men eerst mensen wegjagen en dan maar kijken wie het op gaat lossen. En dat vind ik dom. Denigrerend he?

Tja, ik kan begrijpen dat er enigszins geïrriteerd gereageerd wordt op je posts, maar je hebt uiteraard een punt. Alleen maar roepen dat het anders moet lost niets op.

Ik heb al een aantal keren gepost m.b.t. het direct investeren van supporters in de club (als betalend lid van een vereniging), maar daar nauwelijks reacties op gehad. Voorbeelden als Antwerp FC in Belgie, Wimbledon FC en FC United of Manchester, Shamrock Rovers in Ierland, maar ook de 50+1 regeling in Duitsland laten zien dat het anders kan. Daar investeren de supporters direct in hun eigen club.

Het verbaasd me dat ik dit soort initiatief niet zie ontstaan bij Twente. Volgens mij heeft een weekje geleden er nog een stukje over in de media gestaan, maar daar hoor je niets meer over.

Jammer, want alleen roepen zonder gefundeerde oplossingen aan te dragen helpt inderdaad niet echt. Blijft staan dat ook ik vind dat ze er bij Twente een zooitje van hebben gemaakt en dat het de verantwoordelijken zou sieren als ze daar hun conclusies uit trekken.
rataplan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 09:09   #13067
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Eens.

Forum, wanneer ga je de definitie nu eens opzoeken?

Je denigrerende houding ten opzichte van anderen is je failsafe. Jij hebt namelijk ook niets te melden, niets nieuws, niets insightful behalve dan dat jij te kennen geeft zonder slag of stoot te aanvaarden hetgeen voorgeschoteld door de media en Aldo.

Liever de progressieve, innovatieve en actieve houding van FORUM-leden die hypothetische oplossingen aandragen, hoe onmogelijk of onrealistisch dan ook, dan jouw laffe, gemakzuchtige en arrogante houding.
Hotbossie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 09:27   #13068
Markie
Registered User

Citaat:
Eens.

Markie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 09:33   #13069
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Markie

Veel duimen voor een pot-verwijt-de-ketel-poster.

Het is makkelijk dergelijke onzin te reopen. Virgin is nooit echt redelijk in zijn kritiek. Zijn posts ook zonder kennis, zonder insider info, en onderbouwing enkel op basis van wat er in de media staat, en dan nog wonderbaarlijk vaak naast de pot pissen.

Het zou een saai forum zijn als ieder zou stellen

Accepteer de situatie, vertrouw op Aldo. Geef Schreuder nog een kans, het gaat beter worden. Het heeft tijd nodig.

Laatst aangepast door Hotbossie : 21-06-2015 om 09:36.
Oud 21-06-2015, 09:51   #13070
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door rataplan
Tja, ik kan begrijpen dat er enigszins geïrriteerd gereageerd wordt op je posts, maar je hebt uiteraard een punt. Alleen maar roepen dat het anders moet lost niets op.

Ik heb al een aantal keren gepost m.b.t. het direct investeren van supporters in de club (als betalend lid van een vereniging), maar daar nauwelijks reacties op gehad. Voorbeelden als Antwerp FC in Belgie, Wimbledon FC en FC United of Manchester, Shamrock Rovers in Ierland, maar ook de 50+1 regeling in Duitsland laten zien dat het anders kan. Daar investeren de supporters direct in hun eigen club.

Het verbaasd me dat ik dit soort initiatief niet zie ontstaan bij Twente. Volgens mij heeft een weekje geleden er nog een stukje over in de media gestaan, maar daar hoor je niets meer over.

Jammer, want alleen roepen zonder gefundeerde oplossingen aan te dragen helpt inderdaad niet echt. Blijft staan dat ook ik vind dat ze er bij Twente een zooitje van hebben gemaakt en dat het de verantwoordelijken zou sieren als ze daar hun conclusies uit trekken.

Er zijn vaak genoeg oplossingen aangedragen, daar reageert hij niet op. En de volgende dag gaat ie weer verder met nuilen. Zo doorzichtig als de pest. Joep Meloen heeft helemaal gelijk als hij zegt dat Virgil hier geen enkele post leest. Of hij pikt er alleen de stukjes uit waar hij eens flink op kan zeiken.
Rik1982 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 10:03   #13071
rataplan
Registered User
rataplan's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Er zijn vaak genoeg oplossingen aangedragen, daar reageert hij niet op. En de volgende dag gaat ie weer verder met nuilen. Zo doorzichtig als de pest. Joep Meloen heeft helemaal gelijk als hij zegt dat Virgil hier geen enkele post leest. Of hij pikt er alleen de stukjes uit waar hij eens flink op kan zeiken.

OK, maar nu reageer je via mij weer naar hem. Het heen en weer roepen wie gelijk heeft geloof ik nu wel, maar ga dan ook eens inhoudelijk in op het andere deel van mijn post. Google nou eens op wat er bij de door mijn genoemde clubs is gebeurd en kijk eens wat het 50+1 principe in Duitsland (en Zweden) inhoud en reageer daar dan eens op.

Het actief investeren en dus onderdeel uitmaken van een club zet toch meer zoden aan de dijk dan het alleen maar roepen dat het anders moet? Dat is volgens mij ook zijn punt en omdat dat niet opgepakt wordt gaat hij lopen treiteren...et, etc.
Oud 21-06-2015, 10:12   #13072
Rik1982
Registered User

Citaat:
OK, maar nu reageer je via mij weer naar hem. Het heen en weer roepen wie gelijk heeft geloof ik nu wel, maar ga dan ook eens inhoudelijk in op het andere deel van mijn post. Google nou eens op wat er bij de door mijn genoemde clubs is gebeurd en kijk eens wat het 50+1 principe in Duitsland (en Zweden) inhoud en reageer daar dan eens op.

Het actief investeren en dus onderdeel uitmaken van een club zet toch meer zoden aan de dijk dan het alleen maar roepen dat het anders moet? Dat is volgens mij ook zijn punt en omdat dat niet opgepakt wordt gaat hij lopen treiteren...et, etc.

Zou meteen lid worden, maar ik heb niet de knowhow of het netwerk om iets dergelijks op te zetten. Net zoals ik meteen bij zou dragen aan een inzamelingsactie met als hoofddoel Schreuder op straat te gooien.
Rik1982 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 10:22   #13073
rataplan
Registered User
rataplan's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Zou meteen lid worden, maar ik heb niet de knowhow of het netwerk om iets dergelijks op te zetten. Net zoals ik meteen bij zou dragen aan een inzamelingsactie met als hoofddoel Schreuder op straat te gooien.

Check, ik verbaas me er alleen over dat dit niet vanuit (een van de) de supportersverenigingen wordt voorgesteld. Als de tijd er ooit rijp voor was dan is dat nu wel.

Door de zooi die er van gemaakt is door zowel bestuur, TS als ook de spelersgroep zelf, had ik verwacht dat er initiatief ondernomen zou worden waarbij de supporters meer zeggenschap zouden krijgen.

Ik zou zo'n initiatief direct (financieel) ondersteunen en me daardoor meer betrokken Twentesupporter voelen dan ooit.
Oud 21-06-2015, 10:59   #13074
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Yup, fair is fair.

Van alles aangedragen en geroepen heeft Rataplan, in mijn ogen, het beste plan.

Probleem is.... daar zitten de huidige bobo's niet op te wachten. Het is ook meerdere malen aangedragen in de media, maar heeft geen discussie bewerkstelligd.

Rataplan, misschien dat je data kunt verzamelen, success stories highlighten, een klein verslagje maken en dit projecteren op Twente. Dit vervolgens aan columnisten/media voorleggen....

En hopen dat er iemand mee aan de haal gaat?
Oud 21-06-2015, 11:09   #13075
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Walllace column
Woede, wanhoop en walging
http://fctwente.blog.nl/wallace/201...lging#more-5360
tukker1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 11:57   #13076
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Eens.

Heb het idee dat de meesten hier denken dat als je maar hard genoeg schreeuwt dat a)dat de problemen vanzelf wel opgelost worden.

b)Zonder enige kennis van zaken van alles eisen, maar niet over concrete oplossingen nadenken. Komt op mij niet echt heel snugger over.

a)Dat de problemen vanzelf wel opgelost worden
Het is toch zo dat het bestuur niet de begaande blunders openbaar maakt. Dan kunnen anderen er ook niet over oordelen of zelfs sturing aan geven. Feit is dat Twente op de rand van de afgrond is gebracht door de trainert, TS en vooral 90% door het bestuur. En daar stopt de wetenschap van de buitenwacht.

b) maar niet over concrete oplossingen nadenken
Vertel eens hoe je dat nu moet doen zonder enige kennis van zaken

Laatst aangepast door TegenIedereen : 21-06-2015 om 12:00.
TegenIedereen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 12:02   #13077
zweedsok
Registered User

Citaat:
Walllace column

Tja briljant, niets meer en niets minder....
Oud 21-06-2015, 12:06   #13078
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:

Dat staat eraan te komen.
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 12:08   #13079
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Walllace column

Ik mag zijn stukjes graag lezen. Maar inderdaad de kloof tussen supporters en het bestuur+TS wordt groter en groter.
Oud 21-06-2015, 12:09   #13080
fct
Registered User

Citaat:
Walllace column

gaap, gaap.
fct is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Voetbal liederen Epiwood Voetbal Nationaal | Internationaal 1 23-02-2011 16:38
Engels voetbal 03/04 Tijs84 Voetbal Nationaal | Internationaal 23 25-09-2003 12:34
Opmerkelijke voetbal berichten Lanni Voetbal Nationaal | Internationaal 3 10-07-2003 20:43
Regering wil meer live voetbal op tv Frank Voetbal Nationaal | Internationaal 1 04-07-2003 07:20