Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Europese wedstrijden
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 10-05-2015, 10:29   #751
Beek
5e man

Stadion:666
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door JACKYLL
Zit je wel in het goede topic Beek ?

Begrijp je vraag namelijk niet.

Ach ja ik draaf soms door kwa fantasie.
Hard gras zijn de boekjes over de rare dingen bij fietstas en fietstas staat bij mij synoniem voor nep , dus. hardgras word nepgras vergeleken bij een boekje over FCT.
Snap ie het nog
Oud 12-05-2015, 12:06   #752
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Sammy-Kaze
Gek idee; dit threadje wordt ineens nostalgisch en historisch.. #gvd

Voor wat het behalen van een Europees ticket via de fair play competitie wel in ieder geval. Na dit seizoen zit hier namelijk geen europees ticket meer aan vast, maar krijgen de winnaars wat extra moneten om voor bepaalde projecten in te zetten.
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-05-2015, 14:02   #753
Hotbossie
Registered User

Tijd voor een nieuw draadje....

Twente even niet in Europa
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-05-2015, 19:31   #754
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Stadion:30
Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
Voor wat het behalen van een Europees ticket via de fair play competitie wel in ieder geval. Na dit seizoen zit hier namelijk geen europees ticket meer aan vast, maar krijgen de winnaars wat extra moneten om voor bepaalde projecten in te zetten.

Ik weet nog wel een project (#alfrexit) waar wij die moneten voor zouden kunnen inzetten.
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-05-2015, 00:18   #755
Melkmuil
Registered User
Melkmuil's Avatar

Stadion:
F*cking triest dat we niet Europa ingaan als we daar wel recht op hebben. De realiteit is een kouwe trut. Het is niet anders. Bjelland moet even z'n bek houden – okay, het mag duidelijker gecommuniceerd worden aan de spelersgroep, maar Bjelland doet er verstandig aan gewoon te zwijgen. Gerald doet zwaar werk. Heb er respect voor dat hij niet zegt: dikke lul, Joop heeft mij voor de gek gehouden, krijg lekker de vinkentering.
Melkmuil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-05-2015, 07:09   #756
msannes
Mena Muria

Is toch dikke bullshit Barcelona Real Inter allemaal clubs die miljoenen in het rood staan.
msannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-05-2015, 07:17   #757
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door msannes
Is toch dikke bullshit Barcelona Real Inter allemaal clubs die miljoenen in het rood staan.

Gaat blijkbaar om de kasstromen. Al die spelers zijn allemaal gefinancierd door die banken met een zeer gunstige constructie. Zielig maar waar.
Enschede!!
ZenderenFCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-05-2015, 12:20   #758
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door ZenderenFCT
Gaat blijkbaar om de kasstromen. Al die spelers zijn allemaal gefinancierd door die banken met een zeer gunstige constructie. Zielig maar waar.

lees en huiver......

http://www.nrcq.nl/2014/05/24/real-...hulden-te-maken
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-06-2015, 21:14   #759
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Tijd voor een nieuw draadje....

Twente even niet in Europa

twente even niet in Europa?? dat kon nog weleens een tijdje gaan duren. Is de eis weer europees voetbal halen zal iedere trainer en voetballer op een gegeven moment toch alleen voor de punten gaan, want met echt aanvallend voetbal zul je weleens teveel op je bek kunnen gaan. (vooral uitwedstrijden) en dat kun je niet hebben als je hoog wil eindigen. de kwaliteit van de spelers a.s. seizoen is w.s. goed voor plek 9 - 15, zeker als alles op de aanval gaat (moet) .
vak103 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-06-2015, 21:15   #760
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Tripje Budapest gemist dus....
Oud 22-06-2015, 21:18   #761
FCMark
Registered Fan
FCMark's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Tripje Budapest gemist dus....

Die koekhappers ook.
FCMark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 14:34   #762
Rudi Assauer
Registered User
Rudi Assauer's Avatar

Pfff, en al die Afrikanen gaan wel Europa in en wij niet...
Oud 25-06-2015, 15:21   #763
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door vak103
twente even niet in Europa?? dat kon nog weleens een tijdje gaan duren. Is de eis weer europees voetbal halen zal iedere trainer en voetballer op een gegeven moment toch alleen voor de punten gaan, want met echt aanvallend voetbal zul je weleens teveel op je bek kunnen gaan. (vooral uitwedstrijden) en dat kun je niet hebben als je hoog wil eindigen. de kwaliteit van de spelers a.s. seizoen is w.s. goed voor plek 9 - 15, zeker als alles op de aanval gaat (moet) .

Mjoahhh....

In principe, of op papier, hoeft Twente alleen rekening te houden met Ajax, Feyenoord, PSV, Vitesse.

Normaliter kan het zijn eigen spel spelen tegen elke andere tegenstander.

Eerst maar eens kijken welke koeien er in de wei staan volgend seizoen.
Oud 25-06-2015, 23:01   #764
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Dat is wel heel positief na afgelopen seizoen..
Oud 25-06-2015, 23:05   #765
Sammy-Kaze
Registered User
Sammy-Kaze's Avatar

Denk, eerlijk gezegd, dat we AZ en Heerenveen ook wel aan dat rijtje kunnen toevoegen..
Oud 25-06-2015, 23:52   #766
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

AZ heeft het uitstekend gedaan afgelopen seizoen, ik moet nog maar zien wat daar van overblijft. Heerenveen is altijd koffiedik kijken, Vitesse zal weer de halve selectie moeten vervangen, en Twente... tja, wat voor Twente gaan we zien? Met de juiste mensen (staf en spelers) moet Twente altijd voor top 4 gaan, maar zonder de juiste mensen wordt het middenmoot.
Oud 15-12-2015, 20:02   #767
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Dit topic kan voor 3 jaar op slot ..........
Oud 15-12-2015, 20:27   #768
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Zou ik niet doen...de komende drie jaar zwelgen we in nostalgische gevoelens....

Misschien wel pijnlijk op dit moment, maar toch....http://youtu.be/q6ZILbYBN8E
Oud 15-12-2015, 21:39   #769
Radioheld
Registered User

Stadion:Q
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Zou ik niet doen...de komende drie jaar zwelgen we in nostalgische gevoelens....

Snifffff...
Radioheld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-12-2015, 23:34   #770
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke

Ja zeg, wat een wedstrijd was dat. En al die tripjes... ik hou gewoon geld over tegenwoordig.
Oud 16-12-2015, 10:05   #771
Weus!
FC Twente Loyal
Weus!'s Avatar

Stadion:29
Citaat:
Origineel gepost door Paddy
Ja zeg, wat een wedstrijd was dat. En al die tripjes... ik hou gewoon geld over tegenwoordig.

Dat dan weer niet. Ga nu gewoon wat vaker naar Engeland
Weus! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-12-2015, 10:59   #772
Hotbossie
Registered User

De Tukkers mogen daarnaast de komende drie seizoenen niet deelnemen aan

Das dan mooi, komen we iig een heel eind in de beker. Full focus op de competitie (hetzij JPL of Eredivisie) Hoef ik me 3 seizoenen niet te schamen voor een eventuele fair-play plaatsing.

Ik hoop echter wel dat er met regelmaat op Woensdag vriendschappelijke wedstrijden worden geregeld.

Twente moet heel veel spelen, het jonge grut MOET in een 2 wedstrijden per week ritme komen. Alleen een beetje trainen werkt absoluut niet.
Oud 18-12-2015, 01:38   #773
mollie81
Noaber

Stadion:bank
Je gaat voorbij aan het feit dat Twente een pullfactor kwijt is t.o.v. andere middenmoters die wél strijden om Europees voetbal. Als het gaat om het aantrekken van spelers (daargelaten dat de FiFa verder geen transferverbod oplegt) ga je het nu afleggen tegen Groningen, Heerenveen, Utrecht als het gaat om het aantrekken van spelers. Ik denk dat dit verbod nog lang gaat nadreunen...

Citaat:
De Tukkers mogen daarnaast de komende drie seizoenen niet deelnemen aan

Das dan mooi, komen we iig een heel eind in de beker. Full focus op de competitie (hetzij JPL of Eredivisie) Hoef ik me 3 seizoenen niet te schamen voor een eventuele fair-play plaatsing.

Ik hoop echter wel dat er met regelmaat op Woensdag vriendschappelijke wedstrijden worden geregeld.

Twente moet heel veel spelen, het jonge grut MOET in een 2 wedstrijden per week ritme komen. Alleen een beetje trainen werkt absoluut niet.
mollie81 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-12-2015, 11:24   #774
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door mollie81
Je gaat voorbij aan het feit dat Twente een pullfactor kwijt is t.o.v. andere middenmoters die wél strijden om Europees voetbal. Als het gaat om het aantrekken van spelers (daargelaten dat de FiFa verder geen transferverbod oplegt) ga je het nu afleggen tegen Groningen, Heerenveen, Utrecht als het gaat om het aantrekken van spelers. Ik denk dat dit verbod nog lang gaat nadreunen...

Hoe bedoel je nadreunen. Als we de komende 3 seizoenen niet degraderen en enigszins leuk vechtvoetbal te zien krijgen zal mij dat allemaal am arsch lecken. Dan gaan ze toch lekker naar die andere clubs?
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-12-2015, 23:15   #775
mollie81
Noaber

Stadion:bank
Met de meuk die we nu hebben gaan we dat niet voorkomen, vrees ik. En voor vechtvoetbal heb je andere typen spelers nodig dan die we nu hebben, getuige het bedroevende resultaat van vanavond. Die ga je dus niet binnen hengelen als je totaal geen ambitie kunt uitspreken omdat je voor spek en bonen meepruttelt.
mollie81 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-12-2015, 08:11   #776
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Ik geef het 70% kans dat we degraderen, die kans kan verkleinen als we Ziyech verpatsen voor minimal 12 a 15 miljoen pond (en Tapia NOOOIT naar Feyenoord laten gaan). Dan is het aan Ted D' Anaconda om daar iets mee te doen. In serpent Ted heb ik helaas geen vertrouwen.

Pull-factor, sorry, die zijn we al heel lang kwijt en is dus onderdeel van het herstel, weer positiviteit en integriteit uitstralen. Tevens moeten we alles op de jeugd gooien, een voorbeeld aan Feyenoord nemen (zoals Joop had moeten doen, ipv van zijn middelvinger richting iedereen en alles opsteken, karma?). Feyenoord heeft een solide basis, een netwerk van oud-pro's en gedienden die de jeugd boetseren. Als de 2/3de club van NL dit kan, dan kan de 4de club van NL dit ook.

Ik vraag me af, staat er ergens in de regelmenten dat een voetballer een penis moet hebben? In 2016 lijkt het me verstandig dat we onze verdediging vervangen met de vrouwen van FCT-Vrouwen, die zijn een stuk mannelijker (fysiek en mentaal) dan de watjes die wij rond hebben lopen.
Oud 19-12-2015, 08:18   #777
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Met de meuk die we nu hebben gaan we dat niet voorkomen, vrees ik. En voor vechtvoetbal heb je andere typen spelers nodig dan die we nu hebben, getuige het bedroevende resultaat van vanavond. Die ga je dus niet binnen hengelen als je totaal geen ambitie kunt uitspreken omdat je voor spek en bonen meepruttelt.

Het resultaat tegen Vitesse was voorspelbaar, ik heb er vrede mee. Er moet geknokt worden tegen onze directe concurenten.

De ontlading vorige week was mooi, maar als je heel realistisch bent moeten ze zich bij Twente kapot schamen dat je een minimale overwinning viert alsof het 5 Mei 1945 is.

Dus, ontopic.... Europees is voor ons zo verschrikkelijk ver weg dat die verbanning van 3 jaar Europees een smoke-screen is, en Twente dus gigantisch gematst, te meer omdat Europees voor Twente een kostenpost is.
Oud 19-12-2015, 08:51   #778
ihatereferees
Registered User

Citaat:
Ik geef het 70% kans dat we degraderen, die kans kan verkleinen als we Ziyech verpatsen voor minimal 12 a 15 miljoen pond (en Tapia NOOOIT naar Feyenoord laten gaan). Dan is het aan Ted D' Anaconda om daar iets mee te doen. In serpent Ted heb ik helaas geen vertrouwen.

Pull-factor, sorry, die zijn we al heel lang kwijt en is dus onderdeel van het herstel, weer positiviteit en integriteit uitstralen. Tevens moeten we alles op de jeugd gooien, een voorbeeld aan Feyenoord nemen (zoals Joop had moeten doen, ipv van zijn middelvinger richting iedereen en alles opsteken, karma?). Feyenoord heeft een solide basis, een netwerk van oud-pro's en gedienden die de jeugd boetseren. Als de 2/3de club van NL dit kan, dan kan de 4de club van NL dit ook.

Ik vraag me af, staat er ergens in de regelmenten dat een voetballer een penis moet hebben? In 2016 lijkt het me verstandig dat we onze verdediging vervangen met de vrouwen van FCT-Vrouwen, die zijn een stuk mannelijker (fysiek en mentaal) dan de watjes die wij rond hebben lopen.

We kunnen geen voorbeeld aan Fijenoord nemen en waarom niet. In 1 wijk in Rotterdam vindt je meer jeugd en talent dan in heel Overijssel. Er wordt steeds geroepen hoeveel talent er bij Fijenoord wel niet doorbreekt, maar vergeten te kijken naar het aantal talenten dat het daar niet haalt. Dat zijn er vele malen meer dan er bij Twente in de jeugd spelen. Wat daarnaast opvalt is dat Fijenoord talent vaak wel een binding met de club en de stad heeft. Daar bovenop komt natuurlijk de geschiedenis van Fijenoord en de plaats die ze in de algemene rangschikking hebben ( top 3 van Nederland).
ihatereferees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-12-2015, 10:36   #779
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door ihatereferees
We kunnen geen voorbeeld aan Fijenoord nemen en waarom niet. In 1 wijk in Rotterdam vindt je meer jeugd en talent dan in heel Overijssel. Er wordt steeds geroepen hoeveel talent er bij Fijenoord wel niet doorbreekt, maar vergeten te kijken naar het aantal talenten dat het daar niet haalt. Dat zijn er vele malen meer dan er bij Twente in de jeugd spelen. Wat daarnaast opvalt is dat Fijenoord talent vaak wel een binding met de club en de stad heeft. Daar bovenop komt natuurlijk de geschiedenis van Fijenoord en de plaats die ze in de algemene rangschikking hebben ( top 3 van Nederland).

Goed punt. Maar toch oneens.

Ten eerste had Joop moeten leren van de situatie bij Feyenoord destijds. Schoolvoorbeeld geldverkwisten. En Joop doet PRECIES hetzelfde.

Ten tweede, als Twente een stabiele topploeg is, als 4de club van NL, dan kun je gewoon uit meerdere vijvers vissen, en kunnen jongeren uit heel NL de jeugdopleiding doorlopen. Als FCT leeft, dan leeft voetbal onder de jeugd, dan genereer je veel talent.

Natuurlijk, en daar heb je gelijk, werkt het allemaal iets makkelijker als je Amsterdam of Rotterdam als achtertuin hebt. Maar met Enschede, Almelo, Hengelo en de vele dorpen ertussen, moet je genoeg jeugd hebben om er wat van te maken.
Oud 19-12-2015, 11:40   #780
Beek
5e man

Stadion:666
Citaat:
Origineel gepost door ihatereferees

Plus (en dit is niet racistisch bedoeld of wat dan ook) in die gemeentes, waar ook bijv een Ajax dik van profiteert, wonen zoveel alochtoonse jeugd die simpelweg fysiek en atletisch al een dikke voorsprong hebben op de blanke leeftijdsgenoten, vaak kansloos zijn en onder erbarmelijke toestanden hun toevlucht zoeken in voetbal, echt dus 24/7 op straat aan het ballen zijn of ze gaan de bejaardenroof sport in, en natuurlijk brutaler, streetwise , harder etc zijn.

Zon Karsdorp of ter Beek of de Vrij breken er elk jaar wel tig van door bij clubs die er verder niets mee doen Trouwens bij FCT worden bovenstaande allochtoonse voordelen er deskundig uitgescout bij zowel de blanke alsmede alochtoonse talenten, maw die worden weg gescout, hier moet je een soort Bruggink, Phalplatz, of nu ter Averest, Bijen etc zijn.
Liefst niet uit Enschede en verder een ideale skoonzoon zonder strafblad of grote mond

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Competitieschema 2010-11 Bella Roma Eredivisie / Eerste Divisie 208 15-07-2010 16:34
Sparta Rotterdam - FC Twente Tommasi Eredivisie / Eerste Divisie 545 24-02-2009 21:27
Eredivisie: Seizoen 2007-2008 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 246 17-08-2007 13:02
Competitiestart 15/08 enschede65 Eredivisie / Eerste Divisie 72 09-07-2004 06:54