Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > De Selectie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 4.33 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 02-02-2020, 13:03   #5311
Rik1982
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Kleinsman
Onzin, hij is het probleem voor de trainer omdat hij wel zijn mond los trekt, die alleen brave ja knikkers in toom kan houden en niet tegen kritiek kan.

Brama als controleur is nog steeds 2 klassen beter dan Bosch, Roemeratoe, Busquets. Daarnaast erg intelligent in zijn spel.

Dat eerste weet ik niet, dat tweede ben ik gebaseerd op zijn spel dit seizoen gewoon met je oneens. Hij kon het echt niet meer aflopen en dan houdt het snel op. Wat er verder achter de schermen allemaal gebeurd is heb ik geen weet van.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 13:54   #5312
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Onzin, hij is het probleem voor de trainer omdat hij wel zijn mond los trekt, die alleen brave ja knikkers in toom kan houden en niet tegen kritiek kan.

Brama als controleur is nog steeds 2 klassen beter dan Bosch, Roemeratoe, Busquets. Daarnaast erg intelligent in zijn spel.

Je bent niet wijs en aantoonbaar bevoordeeld of aantoonbaar niet eerlijk. Beetje last van sentimenten van 10 jaar geleden.....

Twente verliest met grote cijfers wanneer Brama staat opgesteld. Zet de punten en tegendoelpunten vanaf het begin vd competitie wedstrijd na wedstrijd op een rij.
Het is zoals Rik zegt, Brama kan het niet belopen en met afstand de minst snelle speler bij Twente en misschien wel de eredivisie.

Brama heeft Twente afgelopen seizoen in de KKD op sleeptouw genomen en op het einde geblesseerd afgehaakt. Hij is niet op dat niveau teruggekomen en of het eredivisie niveau is na zijn blessure te hoog gegrepen.

Jammer voor Brama, vooral omdat Twente zijn club is. Iedereen gunt Brama meer, maar blijf aub realistisch/ eerlijk....
Oud 02-02-2020, 13:58   #5313
erikvak109
fct immortelle

Stadion:109
Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Je bent niet wijs en aantoonbaar bevoordeeld of aantoonbaar niet eerlijk. Beetje last van sentimenten van 10 jaar geleden.....

Twente verliest met grote cijfers wanneer Brama staat opgesteld. Zet de punten en tegendoelpunten vanaf het begin vd competitie wedstrijd na wedstrijd op een rij.
Het is zoals Rik zegt, Brama kan het niet belopen en met afstand de minst snelle speler bij Twente en misschien wel de eredivisie.

Brama heeft Twente afgelopen seizoen in de KKD op sleeptouw genomen en op het einde geblesseerd afgehaakt. Hij is niet op dat niveau teruggekomen en of het eredivisie niveau is na zijn blessure te hoog gegrepen.

Jammer voor Brama, vooral omdat Twente zijn club is. Iedereen gunt Brama meer, maar blijf aub realistisch/ eerlijk....
Dan nog zet je niet zo'n speler op de tribune. Als invaller kan hij nog best mee.
erikvak109 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 14:00   #5314
erikvak109
fct immortelle

Stadion:109
Citaat:
Origineel gepost door wittekanu
Brama is zeker niet onze zwakste schakel. hij speelt altijd met zijn verstand (en daar heeft hij voor voetbalbegrippen best veel van). Als GG besluit om anderen op 6 te zetten is dat uiteraard zijn goed recht en ergens kan ik daar ook wel in mee gaan. Brama wordt niet meer beter, Busqets/Roemeratoe wel.
Om hem alleen zo klein te maken en houden door hem niet eens op de bank te zetten vind ik echt niet slim. Hij kan prima 10 min voor tijd het veld nog inkomen en daar zichzelf nuttig maken met al zijn ervaring.
Dat bedoel ik. Hij laat ook andere spelers voor 1 minuut invallen. Berggreen b.v.
erikvak109 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 14:08   #5315
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door erikvak109
Dan nog zet je niet zo'n speler op de tribune. Als invaller kan hij nog best mee.

Misschien stelt hij wel eisen. Weet jij veel. Misschien heeft hij Garcia een pofferd gegeven. Weet jij veel. Misschien schijt hji stiekem in de hoed van Teddy. Weet jij veel.
Éën ding weet ik wel: voor dit Twente heeft hij op het veld geen toegevoegde waarde meer. Ook niet als invaller. Er zijn al teveel zessen.
Oud 02-02-2020, 14:08   #5316
TegenIedereen
Registered User

En vergeet Smith vorig jaar niet.
Dat lees ik ook nergens. Een gemis dit jaar en zonder Smith stelde het middenveld vorig jaar ook niets voor.....

Busquets is voor Smith gekomen en dan praat je al over een gigantische kwaliteitsverschil......
Oud 02-02-2020, 14:15   #5317
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Dat lees ik ook nergens. Een gemis dit jaar en zonder Smith stelde het middenveld vorig jaar ook niets voor.....

Busquets is voor Smith gekomen en dan praat je al over een gigantische kwaliteitsverschil......

Busquets heeft geen drive. Wat is dat een tegenvaller. Totaal niet bepalend. De grote incoming deals deze zomer - Busquets en Nakamura - zijn feitelijk de grootste afknappers.
Oud 02-02-2020, 14:25   #5318
Beek
5e man

Stadion:666
Citaat:
Origineel gepost door wallace
Brama gedraagt zich als een soort Mark van Bommel. Stoken onder de sponsors en onder de buitenwacht onrust creëren, een clubman onwaardig. Deze persoonlijke frustratie kunnen we nu zeker niet gebruiken. Respecteer de beslissing en zoniet: lever je contract in.

Ego's maken deze cloebe kapot. Het gaat alleen maar om Wout Brama. Niet belangrijk.
Nog los van het functioneren van Garcia, dat natuurlijk niet jofel is.

Je weet wiens schuld dat is he
Oud 02-02-2020, 14:29   #5319
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:

Ook die jonge Smith kreeg een beste terugval.
janpunne is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 14:38   #5320
Foxalert
Registered User
Foxalert's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Ook die jonge Smith kreeg een beste terugval.

Bracht aan het begin van het seizoen veel meer dan verwacht en bracht aan het einde bijna niets meer. Seizoen misschien net te lang voor zo'n knaap. Beschikt over voldoende kwaliteit om uit te groeien tot een goede speler. Had hem er graag nog een jaartje bij gehad.
Foxalert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 14:50   #5321
holly
Registered User

Schijnbaar ondermijnt hij het gezag van de trainer en dat vinden trainers niet leuk. Dan moet een trainer keuzes maken en dat heeft hij gedaan voor het team.
Sneu en lullig voor Brama, maar zolang we niet precies weten war er is, kun je er weinig over zeggen. Wat je wel kunt zien is dat het voetbal nog steeds slecht is, maar we geven lang niet meer zoveel ruimte weg, ook op het middenveld niet.

We moeten het er maar mee doen. De punten zijn nu ff belangrijker dan Brama
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 16:12   #5322
Foxalert
Registered User
Foxalert's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door holly
Schijnbaar ondermijnt hij het gezag van de trainer en dat vinden trainers niet leuk. Dan moet een trainer keuzes maken en dat heeft hij gedaan voor het team.
Sneu en lullig voor Brama, maar zolang we niet precies weten war er is, kun je er weinig over zeggen. Wat je wel kunt zien is dat het voetbal nog steeds slecht is, maar we geven lang niet meer zoveel ruimte weg, ook op het middenveld niet.

ALS dat het geval is, is dat niet lullig voor Brama. Dan gaat hij zelf over de scheef. Zou niet de eerste keer zijn. Adriaanse weet er alles van. Allemaal koffiedik kijken. Belangrijk is dat Garcia duidelijkheid schept. Dan kan je dit hoofdstuk afsluiten. Of je het nu eens bent met de keuze of niet.
Foxalert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 16:21   #5323
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door holly

100% met je eens Holly
Oud 02-02-2020, 16:25   #5324
Jan Willem
Registered User

Het kan natuurlijk ook goed zo zijn dat zowel Brama als Garcia denkt in het belang van de club te handelen, zonder stiekeme plannetjes om er zelf beter van te worden. Menig dictator spreekt op zijn sterfbed in volle overtuiging dat hij altijd alles deed voor zijn land en volk..
Hoe er hier kant wordt gekozen zonder dat we details (of zelfs de hoofdzaak) weten, lijkt me een gevalletje onderbuikgevoel.
Jan Willem is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 19:42   #5325
vak-p maniac
Wij Tegen Iedereen
vak-p maniac's Avatar

Citaat:

Het enigste wat ie nog kan is op het juiste moment een overtreding maken... moet ie ook wel, want hij is altijd te laat. Bosch heeft nu al meer ballen naar voren gespeeld dan Brama in z’n hele carrière.
vak-p maniac is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-02-2020, 19:43   #5326
D'r bie doan
Registered User
D'r bie doan's Avatar

FC Twente is definitief zijn gezicht verloren. Dat je een passant als García García zo'n beslissing laat nemen, is tekenend voor de huidige organisatie. Ik kan mij niet meer identificeren met deze club, alleen met de supporters en de sponsors. Bah Bah Bah, vooral als ik dan dat filmpje bekijk van een paar pagina's terug dan doet mij dit pijn. Verkoop de club maar en geef sponsors hun zuur verdiende centen terug want de club is niet meer rood maar kleurloos..
Oud 02-02-2020, 20:06   #5327
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door D'r bie doan
FC Twente is definitief zijn gezicht verloren. Dat je een passant als García García zo'n beslissing laat nemen, is tekenend voor de huidige organisatie. Ik kan mij niet meer identificeren met deze club, alleen met de supporters en de sponsors. Bah Bah Bah, vooral als ik dan dat filmpje bekijk van een paar pagina's terug dan doet mij dit pijn. Verkoop de club maar en geef sponsors hun zuur verdiende centen terug want de club is niet meer rood maar kleurloos..

Hoe indentificeer jij je met de sponsors? Als Grolsch zo'n groot deel van je leven is zou ik je adviseren om eens langs de huisarts te gaan.
Oud 02-02-2020, 20:23   #5328
zweedsok
Registered User

Ach Brama, inpakken en wegwezen... een zelf benoemt leider die geen leiderschapskwaliteiten heeft. Prima waterdrager verder, buste bij de ingang en zelf naar de uitgang.....
Oud 03-02-2020, 10:00   #5329
JJDW
Boss

Statistisch gezien is het beter om Brama buiten de selectie te houden. Nu zijn we 3 wedstrijden ongeslagen. Elke wedstrijd met Wout in basis ging verloren, met uitzondering van ADO (0-0). Vanaf het moment dat hij bij de selectie kwam ging het totaal mis. Zal natuurlijk toeval zijn, maar met Wout er bij is het in ieder geval niet beter geworden.
JJDW is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2020, 10:06   #5330
Beek
5e man

Stadion:666
Ben geen Brama fan, maar kiezen tussen GGG of Brama is helemaal geen vraag voor mij, opzouten met GGG
Oud 05-02-2020, 10:48   #5331
holly
Registered User

https://www.twenteinsite.nl/cziomme...beschermen.html

Hier kon Cziommer wel eens gelijk aan hebben. Wel vind ik dat GG gewoon aan moet geven waarom Brama er niet bij zit, dan is het einde discussie. Het voetbal dat Brama beheerst, staat denk ik haaks op de gedachte die GG heeft over voetbal.
Dan heb je hem dus niet nodig op dit moment, zelfs niet op de bank. Dat is het goed recht van een trainer, maar spreek dit dan ook gewoon uit.

Ik ben het gezeur over clubicoon, jongen van de streek, ervaring etc wel zat nu. GG heeft z'n redenen en hij doet er alles aan om de punten binnen te harken. Nog wel met af en toe domme keuzes en wat geluk, maar na de winterstop 5 punten en zeker veel minder open huis. Dat dit geen enkele garantie is voor de komende wedstrijden mag duidelijk zijn.
Oud 05-02-2020, 10:59   #5332
reemzz
Enschede, Voetbalbolwerk
reemzz's Avatar

Stadion:102
Ik zou het begrijpen, mits we dynamisch spelen. Wat Busquets doet, kan Brama ook, en misschien wel beter. Wie beeldmateriaal heeft van de laatste volle sprint van Busquets, graag delen. In dit lauwe elftal zit helemaal geen diepgang en dynamiek, dus aan de 'dynamische speelstijl' kan het niet liggen...
reemzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-02-2020, 11:43   #5333
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door reemzz
Ik zou het begrijpen, mits we dynamisch spelen. Wat Busquets doet, kan Brama ook, en misschien wel beter. Wie beeldmateriaal heeft van de laatste volle sprint van Busquets, graag delen. In dit lauwe elftal zit helemaal geen diepgang en dynamiek, dus aan de 'dynamische speelstijl' kan het niet liggen...

Tja, schijnbaar loopt die Busquets dan op de 1 of andere manier toch slimmer of zo. Want we worden niet veel meer overlopen op het middenveld. Als je de wedstrijd tegen RKC terug kijkt, dan zie je wel direct het probleem met Brama. Staat vaak in een zone, pakt geen man op en komt snelheid tekort.

Eens dat het spel zeker dynamischer moet. Maar een trainer is niet gek lijkt me, als hij de ervaring van Brama nodig zou hebben, zou hij deze wel gebruiken lijkt me. De relatie tussen beide is volgens mij sinds begin vh seizoen al niet best en toen heeft Brama wat dingen in de media gezegd en eigenlijk z'n plekje opgeëist. Dit heeft nooit goed gewerkt, zeker niet toen hij op links- en rechtshalf speelde.

We moeten het er maar mee doen. Brama weet ook donders goed dat een trainer niet de club is. Hij wordt prima gewaardeerd binnen de hele club, alleen sportief gezien is er even geen plek voor hem. Daar zal hij als slimme jongen wel boven staan lijkt me.
Oud 05-02-2020, 12:28   #5334
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door reemzz

Brama en Busquets vergelijken slaat als een lul in de pudding.
Oud 05-02-2020, 13:28   #5335
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Brama en Busquets vergelijken slaat als een lul in de pudding.

Je kunt inderdaad geen een speler met elkaar vergelijken. Daarnaast is voetbal een teamsport op het veld. Je moet met elf man op het veld resultaten halen. Dit spreekt betreft doelpunten en punten in zijn nadeel en als je dan gaat roepen dat de trainert niet goedwies is.........
Oud 05-02-2020, 13:39   #5336
FCTmossink
Registered User
FCTmossink's Avatar

1 punt met Brama in 6 wedstrijden. En daarmee is alles gezegd.
FCTmossink is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 05-02-2020, 14:28   #5337
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door FCTmossink
1 punt met Brama in 6 wedstrijden. En daarmee is alles gezegd.

Zo is 't wa. Waarom de inkakker dan nog langer bij de selectie houden ?

Garcia had hem in de winterstop eerlijk moeten zeggen dat het over en sluiten is. Had hij nog een leuke Regionalliga cloebe kunnen opzoeken.
Oud 05-02-2020, 14:31   #5338
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Zo is 't wa. Waarom de inkakker dan nog langer bij de selectie houden ?

Garcia had hem in de winterstop eerlijk moeten zeggen dat het over en sluiten is. Had hij nog een leuke Regionalliga cloebe kunnen opzoeken.

Of een managementfunctie bij die club uit Hengelo waar Joop bij betrokken is, volgens hem is Brama erg geschikt hiervoor
Jan Willem is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 05-02-2020, 14:45   #5339
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Of een managementfunctie bij die club uit Hengelo waar Joop bij betrokken is, volgens hem is Brama erg geschikt hiervoor

Als ik Brama was dan had ik uitgesproken dat ik niet blij was met deze uitspraken van omeJ!
Oud 05-02-2020, 16:55   #5340
Administrator
Registered User

Toch is het bijzonder dat je een "beef" hebt met iemand. Hem op de tribune zet maar hem wel hele (trainings)dagen om je heen laat lopen. Daarom maakt het dan toch ook niet zoveel uit om hem op de bank plaats te laten nemen lijkt me. Eigenlijk zou je dan kunnen stellen dat het enkel om ondermijning vanaf de bank tijdens wedstrijd gaat ofzo.

Laatst aangepast door Administrator : 05-02-2020 om 16:57.
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Speler van het seizoen m-twente enschede De Selectie 170 20-12-2011 12:23
Brama Jungle Jim International Section 1 17-05-2010 09:27
Wout Brama uitgevallen bij olympisch elftal Lisette Laatste Nieuws 20 22-05-2006 19:04
Brama wellicht naar Schalke'04? Tijs84 Geruchten | Roddels 5 05-11-2005 01:35
Brama wellicht naar PSV De bron Geruchten | Roddels 10 26-09-2005 16:38