Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Voetbal Nationaal | Internationaal
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 4 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 15-05-2020, 01:59   #11281
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Ik ben het eens met de uitspraak die duidelijk werd verwoord door de rechter.
Maar waarom nou weer zo’n vinnige reactie?

Vinnig? Ik stel gewoon een vraag...

Ik heb de uitspraak nu gehoord en ik snap de redenatie wel. Maar snap nog steeds dat gegoochel met die enquête niet...
Oud 15-05-2020, 09:34   #11282
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Of ik het vonnis helemaal had gelezen..
Dat kwam vinnig op mij over, maar jij weet ook wel dat als een rechter alles van tafel veegt dat hij in zijn samenvatting van de uitspraak niet ineens 100% omdraait.
Vandaar dat ik er nogal snel bij was..
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2020, 10:37   #11283
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:
Of ik het vonnis helemaal had gelezen..
Dat kwam vinnig op mij over, maar jij weet ook wel dat als een rechter alles van tafel veegt dat hij in zijn samenvatting van de uitspraak niet ineens 100% omdraait.
Vandaar dat ik er nogal snel bij was..
Op zich had je wel een punt, want de uitspraak was om 19 uur en jij vond het allemaal al prima om 19.07.... ;-)

Ik vond dat wel een beetje snel. Meestal staat er in het geschreven vonnis veel meer nuancering. Na lezen van het hele verhaal kan ook ik niet anders concluderen dat deze rechter een juiste uitspraak heeft gedaan.

Ik blijf van mening dat de KNVB als organisatie wel volledig incompetent heeft gehandeld met die rare optiekeuze van ze...
Oud 15-05-2020, 11:01   #11284
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

KNVB heeft niks geleerd van de hele situatie met ons, vier jaar geleden.
Weer wekken ze verwachtingen door bepaalde woordkeuzes.

Zelden zo’n incompetente organisatie meegemaakt. Ja Twente zelf.
twente 4-ever is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2020, 11:02   #11285
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door wallace
De vierde man krijgt een steriel maanpak aan om de trainers die met Konsumption sprechen de wind uit de zeilen te nemen.

Over spreken met consumptie gesproken...

... gemiddelde eredivisiespelers is net Chico Lama. Die moeten helemaal gedeprogrammeerd worden wat dat betreft, gaat natuurlijk nooit lukken. Met als gevolg dat spelen op kunstgras nog lastiger wordt, want het hield het veld wel lekker nat. Dat soort dingen, hopelijk heeft de KNVB het allemaal goed doordacht.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2020, 11:20   #11286
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Op zich had je wel een punt, want de uitspraak was om 19 uur en jij vond het allemaal al prima om 19.07.... ;-)

Ik vond dat wel een beetje snel. Meestal staat er in het geschreven vonnis veel meer nuancering. Na lezen van het hele verhaal kan ook ik niet anders concluderen dat deze rechter een juiste uitspraak heeft gedaan.

Ik blijf van mening dat de KNVB als organisatie wel volledig incompetent heeft gehandeld met die rare optiekeuze van ze...

Nogmaals, de rechter had op dat moment al zoveel gezegd dat de uitspraak volgens mij niet anders kon zijn.
En ach, hier worden zo vaak te snel conclusies getrokken..
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2020, 11:30   #11287
reemzz
Enschede, Voetbalbolwerk
reemzz's Avatar

Stadion:102
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Over spreken met consumptie gesproken...

... gemiddelde eredivisiespelers is net Chico Lama. Die moeten helemaal gedeprogrammeerd worden wat dat betreft, gaat natuurlijk nooit lukken. Met als gevolg dat spelen op kunstgras nog lastiger wordt, want het hield het veld wel lekker nat. Dat soort dingen, hopelijk heeft de KNVB het allemaal goed doordacht.

Gelukkig maken de meeste kunstgrasvelden plaats voor natuurgras.

ADO en VVV zijn inmiddels al bezig, ook PEC had beloofd bij handhaving over te stappen en Sparta gaf vorig seizoen aan ook over te willen gaan vanaf 2020.

Blijven volgens mij alleen Emmen en die paupers uit Almelo over die hun competitievervalsing nog graag in stand houden.
reemzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-05-2020, 11:48   #11288
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:
Nogmaals, de rechter had op dat moment al zoveel gezegd dat de uitspraak volgens mij niet anders kon zijn.
En ach, hier worden zo vaak te snel conclusies getrokken..

En bedankt! Valt bij mij nog wel mee normaal gesproken. Er is echter 1 dossier....
Oud 21-05-2020, 10:54   #11289
Rik1982
Registered User

Thomas Letsch zou de volgende trainer van Vitesse worden. Ook uit de Red Bull-school. Interessante keuzes maken ze daar.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2020, 11:19   #11290
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Thomas Letsch zou de volgende trainer van Vitesse worden. Ook uit de Red Bull-school. Interessante keuzes maken ze daar.

Pas jij maar op.
Oud 09-06-2020, 14:23   #11291
Administrator
Registered User

https://www.bsiderats.nl/nieuws/mon...trekken-bij-nac

Nog een contract tot 2021. Best aardige voetballer en kerel (lijkt me). Gun hem een leuke andere club. Iig geen aanwinst voor ons, m.i. ook niet voor de breedte.

TOEVOEGING: Beste Paul, in dat geval ga ik ervan uit dat je de duur van je aanstelling ook zult beperken tot de strikt noodzakelijke termijn omdat je je daarna zelf toch overbodig hebt gemaakt....

NOOIT MEER DIKKE AFKOOPSOMMEN VOOR NIET-SPELERS! (Van Leeuwen, Verbeek, Hake, Van Halst, Schreuder enz enz… WANBELEID!!)
Administrator is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 09-06-2020, 14:48   #11292
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door Administrator
https://www.bsiderats.nl/nieuws/mon...trekken-bij-nac

Nog een contract tot 2021. Best aardige voetballer en kerel (lijkt me). Gun hem een leuke andere club. Iig geen aanwinst voor ons, m.i. ook niet voor de breedte.

Die is gewoon te duur voor NAC...en inderdaad, geen aanwinst voor ons.
Mastho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-06-2020, 19:09   #11293
Hotbossie
Registered User

Wanneer gaan ze bij de KNVB die achterlijke NON-EU salaris eisen eens aanpassen?
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-06-2020, 19:38   #11294
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Wanneer gaan ze bij de KNVB die achterlijke NON-EU salaris eisen eens aanpassen?

Is niet van toepassing op de Spanjaard Nacho Monsalve, maar dat terzijde.
Wel met je eens dat het een waanzinnige regel is.
Mastho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-06-2020, 19:42   #11295
fctpassie
Registered User

Citaat:

Is geen (of niet alleen een) KNVB regel. Alle non-EU expats moeten 150% (dat was het percentage geloof ik?) van het gemiddelde verdienen.
Oud 09-06-2020, 19:46   #11296
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Citaat:

Mee eens, nu zorg je ervoor dat alleen de bovenste 5/6 clubs spelers van buiten de EU kunnen halen. Ik snap enigzins wel de redenatie erachter om minder spelers van buiten de EU in de eredivisie te hebben maar bedenk dan een regeling die niet de facto discrimineert op basis van financiële middelen. Hanteer de grens van 150% van het gemiddelde salaris bijvoorbeeld niet over de gehele eredivisie maar per club of laat elke club een maximaal aantal van bijvoorbeeld 3 spelers van buiten de EU in de selectie opnemen.
Oud 09-06-2020, 19:48   #11297
Polka
...
Polka's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Steve_McClaren
Mee eens, nu zorg je ervoor dat alleen de bovenste 5/6 clubs spelers van buiten de EU kunnen halen. Ik snap enigzins wel de redenatie erachter om minder spelers van buiten de EU in de eredivisie te hebben maar bedenk dan een regeling die niet de facto discrimineert op basis van financiële middelen. Hanteer de grens van 150% van het gemiddelde salaris bijvoorbeeld niet over de gehele eredivisie maar per club of laat elke club een maximaal aantal van bijvoorbeeld 3 spelers van buiten de EU in de selectie opnemen.

Prima oplossingen.
Je wilt toch ook dat de Eredivisie sterker wint in het geheel om onder andere te kunnen concurreren met andere competities. Dan heb je simpelweg betere spelers nodig.
Oud 09-06-2020, 22:19   #11298
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door fctpassie
Is geen (of niet alleen een) KNVB regel. Alle non-EU expats moeten 150% (dat was het percentage geloof ik?) van het gemiddelde verdienen.

Volgens mij is dat aan de bond. In Belgie ligt die lat veel lager en gelden andere regels mbt investeerders. Kan me herinneren dat hier ooit een heel groot stuk over in de NYT stond.
Oud 10-06-2020, 02:11   #11299
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Polka
Prima oplossingen.
Je wilt toch ook dat de Eredivisie sterker wint in het geheel om onder andere te kunnen concurreren met andere competities. Dan heb je simpelweg betere spelers nodig.

Wil je nog meer buitenlandse meuk? Er worden nu al spelers uit de meest vreemde oorden gehaald die niets beter zijn dan wat bij ons in de Hoofdklasse loopt. Lekker zelf opleiden zoals we dat in Nederland altijd gedaan hebben en alleen de pareltjes uit het buitenland halen.
Oud 10-06-2020, 13:17   #11300
Beek
5e man

Stadion:666
Citaat:

BLM MODUS, vieze racist, BLM MODUS OUT
Oud 12-06-2020, 13:05   #11301
reemzz
Enschede, Voetbalbolwerk
reemzz's Avatar

Stadion:102
Citaat:
Origineel gepost door Tubantia
De Zwollenaren hebben de knoop door kunnen hakken met dank aan de compensatieregeling. Met die drie ton, die wordt verstrekt vanuit het potje van de Europese inkomsten van Nederlandse clubs voor het onderhoud van de velden, kan PEC Zwolle bovendien een groot deel van het nieuwe veld in het stadion bekostigen.

,,Met deze transitie zetten we een reuzenstap in het verder professionaliseren van het topsportklimaat bij de club", vertelt Jeroen van Leeuwen, algemeen manager bij PEC. ,,Het complexe proces heeft ruim een jaar in beslag genomen, want het is meer dan alleen even een veld vervangen. Ik ben dan ook oprecht blij dat het gelukt is en dat we op de zeer korte termijn met de werkzaamheden beginnen. De verwachting is, dat het nieuwe speelveld over ongeveer acht weken bespeelbaar is.”

Ook PEC Zwolle nu definitief over naar natuurgras. Mooie stap.
reemzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2020, 13:13   #11302
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door reemzz
Ook PEC Zwolle nu definitief over naar natuurgras. Mooie stap.

Dat veld was ook echt een ramp. Het kunstgras was zelfs vergeeld door de droogte..
Oud 12-06-2020, 13:14   #11303
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Vanavond meer over dit gewichtige thema bij Binnenkant Proost als Zwolle kenner Bertus van Losser er vuistdiep in duiken gaat,
Oud 12-06-2020, 17:00   #11304
Rik1982
Registered User

De Premier League teams gaan met het black lives matter logo voetballen i.p.v. spelersnamen. Maak ervan wat u wilt.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2020, 17:07   #11305
Virgil
Registered User

Citaat:
De Premier League teams gaan met het black lives matter logo voetballen i.p.v. spelersnamen. Maak ervan wat u wilt.

Ik maak er knettergek van. Stelletje racisten. All lives matter.
Oud 12-06-2020, 17:32   #11306
Jan Willem
Registered User

Citaat:

Dom, waarom niet een algemene stellingname tegen racisme zoals UEFA gebruikt, waarom je specifiek associëren met zo'n club? Krijgen ze vroeg of laat spijt van.
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-06-2020, 21:00   #11307
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Beek
BLM MODUS, vieze racist, BLM MODUS OUT

Oud 13-06-2020, 21:22   #11308
Met het nr 8 ..
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Polka
Prima oplossingen.

Met welke andere competities dan, Polka?
Oud 14-06-2020, 09:45   #11309
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Wil je nog meer buitenlandse meuk? Er worden nu al spelers uit de meest vreemde oorden gehaald die niets beter zijn dan wat bij ons in de Hoofdklasse loopt. Lekker zelf opleiden zoals we dat in Nederland altijd gedaan hebben en alleen de pareltjes uit het buitenland halen.

Voetballertjes opleiden volgens jaren-80 normen (een enkele club daargelaten) heeft in deze tijd niet veel zin meer als je met de (sub)top mee wilt doen.
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-06-2020, 11:36   #11310
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Superkip
Voetballertjes opleiden volgens jaren-80 normen (een enkele club daargelaten) heeft in deze tijd niet veel zin meer als je met de (sub)top mee wilt doen.

Oneens. Natuurlijk zullen de grootste talenten snel weggekaapt worden. Maar in de categorie daaronder kun je ook zat prima spelers opleiden. Bovendien is bijv. Willem II er niet echt slechter van geworden dat Frenkie de Jong naar ajax is gegaan...

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Chattopic passie1985 Stamtafel | Chit-chat 1680 08-08-2011 18:37
De rest van het voetbalnieuws - deel 3 Arjan Voetbal Nationaal | Internationaal 4441 17-07-2010 13:15
Frits, wat is jouw moment van de dag? Tukkeroo Stamtafel | Chit-chat 6691 16-06-2010 19:12
De rest van het voetbalnieuws - deel 2 ARJAN Voetbal Nationaal | Internationaal 960 25-03-2009 22:53
De rest van het voetbalnieuws Erwin Voetbal Nationaal | Internationaal 4342 12-01-2009 11:44