Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 24 stemmen, 4.42 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 06-05-2020, 11:48   #33571
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Beter verander je je naam in Vak 25 Huilie. Man, man, man, het is toch volkomen logisch dat de huurlingen nu teruggaan naar hun club? En wacht gewoon lekker af wat er bij gaat komen. Zeurzak.

Ik trek liever te vroeg aan de bel dan te laat, that's it. Noem het betrokkenheid.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 14:22   #33572
FC Twente Loyal
Wij zijn Twente!

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Ik trek liever te vroeg aan de bel dan te laat, that's it. Noem het betrokkenheid.

Doe je dat alleen hier of bel je met de club?
Als je alleen hier aan de bel trekt heeft dat geen enkele zin. Dat weet je toch wel?
Oud 06-05-2020, 14:32   #33573
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Stadion:105
Citaat:

Iedereen is hier betrokken en dat is goed natuurlijk maar op voorhand al zaken afschieten heeft niks met betrokkenheid te maken. Wacht nu gewoon even af wie er als trainer en TD komen.
jankees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 14:34   #33574
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FC Twente Loyal
Doe je dat alleen hier of bel je met de club?
Als je alleen hier aan de bel trekt heeft dat geen enkele zin. Dat weet je toch wel?

Ik weet zeker dat in ieder geval Ten Voorde en Wagenaar regelmatig hier koekeloeren om te kijken wat er allemaal speelt.

Ik verwacht mede daarom dat Fred Grim binnenkort wel aan het lijstje kandidaten voor Twente van de TCT zal worden toegevoegd, is gewoon een kwestie van vaak zijn naam noemen. En dat Groenendijk en Erwin Koeman worden afgebeld met als reden 'u is een onvoldoende inspirerende persoonlijkheid'.

En wat denk je dat al die 55 kantoorklerkjes van Twente de hele dag doen? Die bezoeken dit forum natuurlijk ook. En zo komt zo'n naam dan toch via het koffieapparaat uiteindelijk bij Van der Kraan terecht. Zo werkt het gewoon, dat weet jij toch ook wel.
Oud 06-05-2020, 14:34   #33575
Noobie
Número 10
Noobie's Avatar

Stadion:135
Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Ik ben benieuwd naar de jaarrekening 2019/2020. Duurt nog even. Maar als je de vorige jaarrekening naleest ben ik erg benieuwd naar het 'spaarpotje'. Je weet zelf ook dat dit niet kan en dat ze dit ook niet hebben. Snap je er wel iets van? Dit is voorsorteren op de toekomst. Daar ben ik het dan weer wel mee eens...

Er scheen deze winter ook geld te zijn voor eventuele transfers, die zijn er niet gekomen. Dus wellicht dat potje? Zal voornamelijk uit sponsorgeld bestaan denk ik.
Noobie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 15:18   #33576
Administrator
Registered User

Citaat:
En wat denk je dat al die 55 kantoorklerkjes van Twente de hele dag doen? Die bezoeken dit forum natuurlijk ook. En zo komt zo'n naam dan toch via het koffieapparaat uiteindelijk bij Van der Kraan terecht. Zo werkt het gewoon, dat weet jij toch ook wel.

Als dat het geval is schat ik zo in dat Ted een eigen Senseo op kantoor heeft/had, wat jij Eddy?
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 16:38   #33577
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door Noobie
Er scheen deze winter ook geld te zijn voor eventuele transfers, die zijn er niet gekomen. Dus wellicht dat potje? Zal voornamelijk uit sponsorgeld bestaan denk ik.

Volgens mij zijn er twee spelers gehuurd die zeker niet gratis waren. Maar dat is mijn punt ook helemaal niet: het gaat erom (zeker voor onze club in onze specifieke situatie) dat je kunt aantonen dat je er alles aan hebt gedaan om zuinig te doen en zelfs met het extra potje en deze zuinigheid erbij schieten we 2 miljoen in de min. Dus aub even dokken: verzekering. Ajax. KNVB. Regering. Uefa. En wie alles nog meer van het geld af wil....
Oud 06-05-2020, 18:38   #33578
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Beter verander je je naam in Vak 25 Huilie. Man, man, man, het is toch volkomen logisch dat de huurlingen nu teruggaan naar hun club? En wacht gewoon lekker af wat er bij gaat komen. Zeurzak.

Valt dit ook onder zeuren?
Oud 06-05-2020, 20:43   #33579
TegenIedereen
Registered User

Betaald voetbal vanaf 1 september zonder publiek. Pfff
Benieuwd hoe de KNVB gaat reageren.

Nou vd Kraan, hoe ga je of wil je dit aanpakken?
Oud 06-05-2020, 21:26   #33580
Knaapje
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Betaald voetbal vanaf 1 september zonder publiek. Pfff
Benieuwd hoe de KNVB gaat reageren.

Nou vd Kraan, hoe ga je of wil je dit aanpakken?

Toch niet zo moeilijk. Je speelt tot 2021 zonder publiek en dit heeft geen poep met 1.5m geneuzel te maken maar met de druk op het ov lariekoek. Enige wat je kan doen is exposure op de tribune verkopen zoals spandoeken en banners om de inkomstenderving enigszins te reduceren.

Vd kraan kan ook geen ijzer met handen breken
Knaapje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 23:10   #33581
bertgeitz
Bertisback

Stadion:Nee
Ben ik nu de enige die voetbal zonder publiek is helemaal niks vindt? Dan lijkt het net of je naar oefenwedstrijden zit te kijken die in het geheim worden gespeeld. Ben dan ook benieuwd bijvoorbeeld naar een clubs als Feyenoord die vaak thuis de steun heeft van het publiek en scheidsrechter) en daardoor vaak de winst pakken of die dan nog even sterk zijn. Als straks Bundesliga weer begint zonder publiek ga ik eens kijken of niveau dat stuk lager is dan met publiek. Denk dat juist met veel publiek wedstrijden veel beter zijn
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 23:26   #33582
T.aalbers
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door bertgeitz
Ben ik nu de enige die voetbal zonder publiek is helemaal niks vindt? Dan lijkt het net of je naar oefenwedstrijden zit te kijken die in het geheim worden gespeeld. Ben dan ook benieuwd bijvoorbeeld naar een clubs als Feyenoord die vaak thuis de steun heeft van het publiek en scheidsrechter) en daardoor vaak de winst pakken of die dan nog even sterk zijn. Als straks Bundesliga weer begint zonder publiek ga ik eens kijken of niveau dat stuk lager is dan met publiek. Denk dat juist met veel publiek wedstrijden veel beter zijn

Tuurlijk niet, dit vindt (bijna) iedereen. Maar beter naar een zielloos, sfeerloos, leeg, schouwspel kijken dan naar helemaal niets... Iets is beter dan niets in dit geval. Maar je hebt gelijk.. het is kil, misschien ipv van commentaar een vette soundtrack eronder...
T.aalbers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 23:51   #33583
Vak 25 Hoelie
Registered User

In een stadion met zo'n 30.000 toeschouwerscapaciteit zou het toch mogelijk moeten zijn om in ieder geval 5.000 toeschouwers toe te laten met een paar plekken om zich heen. Familieleden mogen naast elkaar zitten.

Ik stel voor dat de 5.000 grootste zoepers worden afgevaardigd, dan hoop ik op een 80/20-effect (oftewel katjelam weer noar hoes, doe je plicht, drink voor Volk en Vaderland!).
Oud 07-05-2020, 07:56   #33584
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Knaapje
Toch niet zo moeilijk. Je speelt tot 2021 zonder publiek en dit heeft geen poep met 1.5m geneuzel te maken maar met de druk op het ov lariekoek. Enige wat je kan doen is exposure op de tribune verkopen zoals spandoeken en banners om de inkomstenderving enigszins te reduceren.

Vd kraan kan ook geen ijzer met handen breken

Vandaar ook de normale vraag.

Er loopt maar 1 persoon met verantwoordelijkheid rond en dat is vd Kraan.

Misschien in samenwerking met Fox een eigen streaming dienst met live voetbal + eigen regionale stadion reclame naar enkel de seizoenkaarthouders......

Broodje beenham met bier laten bezorgen tijdens de wedstrijd..
Oud 07-05-2020, 08:45   #33585
Knaapje
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Vandaar ook de normale vraag.

Er loopt maar 1 persoon met verantwoordelijkheid rond en dat is vd Kraan.

Misschien in samenwerking met Fox een eigen streaming dienst met live voetbal + eigen regionale stadion reclame naar enkel de seizoenkaarthouders......

Broodje beenham met bier laten bezorgen tijdens de wedstrijd..

Precies je moet denken in kansen. Een minuut ledboarding kost ongeveer €7500 afhankelijk hoeveel je inkoopt. Dit is ook berekend op de zichtbaarheid en TV cijfers. Wanneer twente thuis speelt en de hele achterban zit voor de tv dan neemt die waarde juist TOE! Lees je mee Behrens.. Kortom je kan nu op de diekmantribune rustig reclamedoeken verkopen zoals bij Oss en Den Bosch maar dan voor €100 000 per wedstrijd die continue prominent in beeld komen. Daarbij mocht er een mogelijkheid zijn om een hele kleine groep binnen te laten dan moet je juist vanuit noaberschap de ouderen en zwakkeren laten gaan. Als club komt die beloning later altijd terug. Kortom Twente moet en kan een commercieel plan maken waardoor de inkomsten derving binnen de perken kan blijven maargoed ik ben ook niet de commercieel manager...
Knaapje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 09:26   #33586
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Knaapje
Precies je moet denken in kansen. Een minuut ledboarding kost ongeveer €7500 afhankelijk hoeveel je inkoopt. Dit is ook berekend op de zichtbaarheid en TV cijfers. Wanneer twente thuis speelt en de hele achterban zit voor de tv dan neemt die waarde juist TOE! Lees je mee Behrens.. Kortom je kan nu op de diekmantribune rustig reclamedoeken verkopen zoals bij Oss en Den Bosch maar dan voor €100 000 per wedstrijd die continue prominent in beeld komen. Daarbij mocht er een mogelijkheid zijn om een hele kleine groep binnen te laten dan moet je juist vanuit noaberschap de ouderen en zwakkeren laten gaan. Als club komt die beloning later altijd terug. Kortom Twente moet en kan een commercieel plan maken waardoor de inkomsten derving binnen de perken kan blijven maargoed ik ben ook niet de commercieel manager...

Ik denk niet dat Foxsports daar akkoord mee gaat, wel leuk bedacht.
tukkeRoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 09:38   #33587
zweedsok
Registered User

Jongens beperkt denken allemaal.... je verdeeld het stadion in 100 vakken. Per vak maak je een kroeg . Per kroeg mogen er 100 mensen aanwezig zijn. Op 1,5 meter afstand... en klaar redelijk vol stadion....
Laat je de afzonderlijke vakken ook nog sponsoren....
Oud 07-05-2020, 10:21   #33588
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Jongens beperkt denken allemaal.... je verdeeld het stadion in 100 vakken. Per vak maak je een kroeg . Per kroeg mogen er 100 mensen aanwezig zijn. Op 1,5 meter afstand... en klaar redelijk vol stadion....

Goede optie!!!!!
Ik ben voor.............
.......... en ik zou ook nog wel bereid zijn om voor die pils wat meer te moeten betalen.
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 11:13   #33589
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
We drukken het Stadionteam geen bladbloazers meer, maar enorme desinfectie kanonnen in de poten en laten ze de hele toko benevelen tijdens de wedstrijd.
Helpt altijd iets. Alleen krijgt het bier dan een smerige afdronk, een vervelende bijwerking.
Naar de hoeren moeten met mondkapje en kontlapje, hoe gaat dat uitpakken ?

Tering. dit.anderhalve.leven.
Oud 07-05-2020, 11:19   #33590
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
We drukken het Stadionteam geen bladbloazers meer, maar enorme desinfectie kanonnen in de poten en laten ze de hele toko benevelen tijdens de wedstrijd.
Helpt altijd iets. Alleen krijgt het bier dan een smerige afdronk, een vervelende bijwerking.
Naar de hoeren moeten met mondkapje en kontlapje, hoe gaat dat uitpakken ?

Tering. dit.anderhalve.leven.

gniffel gniffel........
allen de leu die een biercomsumptie van anderhoalve meter moocht in de Veste.
Verplicht ne anderhoalve meter test vanteveurn anders koomp ie dr nich in!!!!!!!!!!
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 13:34   #33591
TegenIedereen
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door tukkeRoel
Ik denk niet dat Foxsports daar akkoord mee gaat, wel leuk bedacht.

Waarom niet? Kom op zeg...............

Enkel de thuiswedstrijden en enkel voor de seizoenkaarthouder die altijd op het moment van voetbal NIET naar Fox kijken.

Misschien kan Fox er zelfs een combideal uithalen.
Oud 07-05-2020, 13:35   #33592
TegenIedereen
Registered User

Citaat:

Slecht idee. Je kunt geen kant op met een meter bier in je hand.............
Oud 07-05-2020, 14:18   #33593
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Citaat:

Dat gaat natuurlijk nooit werken, een groot deel, al helemaal als ze alcohol op hebben, zal zich nooit aan de 1,5 meter afstand houden.
Oud 07-05-2020, 14:37   #33594
Polka
...
Polka's Avatar

Vandaag hebben werkgeversorganisatie FBO, spelersvakbonden VVCS en ProProf en vakvereniging Coaches Betaald Voetbal (CBV) een historisch akkoord bereikt over een pakket aan noodmaatregelen voor het betaald voetbal. Dit ter beperking van de negatieve gevolgen van de Covid-19 pandemie. Ook de ECV, CED en KNVB ondersteunen de maatregelen.

https://fbo.nl/2020/05/07/uniek-akk...etaald-voetbal/
Oud 20-05-2020, 16:38   #33595
Kahaes
Registered User

Begreep vandaag dat KNVB bezig is om de aanvraag voor steunpakket betaald voetbal op te stellen en daarna bij de overheid in te dienen.
Een van de bepalingen/voorwaarden zal zijn dat transferwinsten van een club deze zomer verrekend worden met de te ontvangen overheidssteun.
Dat is dan voor twente toch een beetje jammer. Houden we dus mogelijk niets over aan drommel, ziyech, corona etc.
Begreep overigens dat top 4 waarschijnlijk zal afzien van overheidssteun.
Kahaes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-05-2020, 21:40   #33596
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Kahaes
Begreep vandaag dat KNVB bezig is om de aanvraag voor steunpakket betaald voetbal op te stellen en daarna bij de overheid in te dienen.
Een van de bepalingen/voorwaarden zal zijn dat transferwinsten van een club deze zomer verrekend worden met de te ontvangen overheidssteun.
Dat is dan voor twente toch een beetje jammer. Houden we dus mogelijk niets over aan drommel, ziyech, corona etc.
Begreep overigens dat top 4 waarschijnlijk zal afzien van overheidssteun.

Twente zit wat betreft het leveren van een tegenprestatie voor het ontvangen van overheidssteun sowieso al in een slechtere positie dan de meeste andere clubs. Er zal, naast blijkbaar het afromen van transferwinsten, ook bezuinigd moeten worden. Maar waar kan Twente nu nog (drastisch) bezuinigen? Vorig jaar is er al over de hele linie bezuinigd...geen idee waar er nu nog geld weg te halen is zonder dat de toch al uitgeklede organisatie helemaal kopje onder gaat...
Oud 22-05-2020, 09:54   #33597
zweedsok
Registered User

En door naar de volgende bezuinigingsronde....
Oud 22-05-2020, 09:58   #33598
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:

Geen idee welk punt je probeert te maken, maar hier kan Twente vrij weinig aan doen. De hele voetballerij moet de tering naar de nering zetten, had je verwacht dat Twente er aan zou ontkomen?
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-05-2020, 10:38   #33599
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Het is goed dat ze het in beeld hebben en brengen. Dat is al beter dan paar jaar geleden. De KNVB moet nu aan de bak met alle clubs om plannen te maken om deze crisis door te komen....
Oud 22-05-2020, 10:54   #33600
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Ik zal je iets vertellen.... ik zie ons door deze crisis nog wel 3de op de ranglijst staan in 2 jaar tijd.

De kracht van Twente hebben we afgelopen jaren gezien. We weten wat we kunnen, we weten waar we toe in staat zijn en ergens weten we ook wel dat de regio FCT niet laat vallen.

Ergens denk ik dat een beetje zakenman nu in gaat stappen, 10 miljoen overbruggen, 10 miljoen investeren, en je kunt de club weer naar glorietijd stuwen. Ben je weer 100 miljoen waard.

Ik weet niet waarom, ik zie het ergens allemaal positief in. Alleen al dat we in Coronatijd aan Corona verdienen, hoe geniaal is deze fucking club?
Hotbossie is nu online   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
Sparta Rotterdam - FC Twente Tommasi Eredivisie / Eerste Divisie 545 24-02-2009 21:27
Eredivisie: Seizoen 2007-2008 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 246 17-08-2007 13:02
Competitiestart 15/08 enschede65 Eredivisie / Eerste Divisie 72 09-07-2004 06:54