Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Stamtafel | Chit-chat
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 5 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 21-05-2020, 11:51   #17041
Hotbossie
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door wallace
Ted Bundy, Charles Manson, David Koresh, Jim Jones, Unabomber...gezworen Democraten.
Tells yer story. Linksgedraaide wacko's van het slag Volkert.

Als ze eens zouden beginnen een stuk zeep te kopen en zich eens wasten.

Mandje Vallen, de hobby van Wallace. Jij bent echt een korfballer.

Ted Bundy, geregistreerd republikein. Maar ach, feiten. Who cares, right?

Koresh, 7th Day afscheiding, zoals Ben Carson, Republikein, zoals veel van de hardcore religieuzen in Amerika. Wat de partij affiliatie was weet ik niet, maar maakt het uit? Neen. 0.0. Want,

Waar je vanaf 3.5 meter nog harder op je bek gaat met je onmeunige hersenkronkels is het willen betittelen van communes met politieke affiliaties, om een halfgaar punt te maken. Deze groepen zetten zich veelal buiten de maatschappij en volgen eigen regels.

Nog idioter is het willen bestempelen van een psychopaat of 3 als 'de schuld van'.
Hotbossie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2020, 11:54   #17042
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
https://www.businessinsider.nl/trum...ional=true&r=US

Ligt allemaal iets subtieler dan ik eerst meldde, maar rednecks met guns tegen antifa-gespuis. Misschien ruimen ze elkaar op.

Die gedachte komt bij mij altijd op als je weer eens hoort dat criminele bendes elkaar hebben lopen afschieten.. maar toch fijner als ze dat niet in woonwijken doen. Kies een weiland..
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2020, 12:00   #17043
Hotbossie
Registered User

Eigenlijk, dit lezende, een vermeend relatief intellectueel persoon die heel veel moeite heeft met de samenleving as we know it, die vanuit isolatie (zolderkamer), en de wazige statements met betrekking tot links/rechts, leest 101% als Wallace.

Citaat:
He was vehemently anti-leftist, arguing that leftism in general was inherently totalitarian.
Leest als Wallace, maar vraag je hem naar rechtse politiek, dan krijg je ook geen duidelijk antwoord

Citaat:
However, he also felt that mainstream conservatives were deluding themselves by opposing leftism yet continuing to support technological and industrial development instead of recognizing the role that he felt they played in leftism's advance.

Dan heb je de opmerkingen van Wallace ober de deugmensch, en de standaard twitter-ballonnetjes, die je zou kunnen herkennen in

Citaat:
In his mind, cultural relativism, political correctness, class warfare, identity politics, and other aspects of modern leftism were all merely symptoms of the problems created by industrial civilization,

Citaat:
the end result of taking away people's connection to the subsistence lifestyle they evolved for and leaving them with only "trivial" matters to focus their attention on. He argued that humanity should overturn industrial civilization and return to a primitive hunter-gatherer society, rejecting the idea that the technology of the modern world could be reformed in any way. This shift should come sooner rather than later, so as to reduce the pain caused by its collapse — if we wait any longer, he argued, we'd enable technological civilization to enslave and murder even more people than such a collapse would harm.

Dit laatste maakt 'm eigenlijk niet links of rechts, maar gewoon maniakaal in denial en all over the place. Hetgeen toch wel een beetje Wallaciaans aanvoelt.
Oud 21-05-2020, 18:17   #17044
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door asjbakkie
Pepperspray en wapenstokken voor BOA's in het openbaar vervoer ... hoezo geen politiestaat?

Ja, die zullen ze ook te pas en onpas tegen willekeurige, onschuldige burgers gaan gebruiken Je slaat steeds meer door.

Het is triest dat ze dat nodig hebben. Ga je liever daar druk om maken.
Oud 21-05-2020, 18:37   #17045
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Maar waarom zou hij..het is toch een ver van zijn bed show.
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-05-2020, 18:49   #17046
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Ja, die zullen ze ook te pas en onpas tegen willekeurige, onschuldige burgers gaan gebruiken Je slaat steeds meer door.

Het is triest dat ze dat nodig hebben. Ga je liever daar druk om maken.

Heb je ooit gezien "als echte supporter" hoe graag de ME z'n stokjes wil (en kan) gebruiken rondom risicowedstrijden?
Waarom zou je deze LOI-opgeleide handhavers zo'n wapen willen geven en laten gebruiken?
Oud 21-05-2020, 18:50   #17047
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Maar waarom zou hij..het is toch een ver van zijn bed show.

Dat zegt je vrouw ook altijd als je op je werk zit!
Oud 21-05-2020, 18:54   #17048
Virgil
Registered User

Citaat:
Heb je ooit gezien "als echte supporter" hoe graag de ME z'n stokjes wil (en kan) gebruiken rondom risicowedstrijden?
Waarom zou je deze LOI-opgeleide handhavers zo'n wapen willen geven en laten gebruiken?

Deze vergelijking slaat als een lul in de pudding. Wat zul jij een kutleven hebben als je zo achterdochtig en angstig bent. Al een schuilkelder gegraven?
Oud 21-05-2020, 19:10   #17049
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Deze vergelijking slaat als een lul in de pudding. Wat zul jij een kutleven hebben als je zo achterdochtig en angstig bent. Al een schuilkelder gegraven?

Ik "angstig"? Ga even alles lekker zitten verdraaien in je eigen straatje!
Oud 21-05-2020, 19:23   #17050
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Citaat:

Ik vind het verbazingwekkend hoe jij tegelijkertijd in Nederland en in Thailand kunt zijn.
Niet dat ik er een big problem van wil maken maar ik ben gewoon nieuwsgierig.
Oud 21-05-2020, 19:31   #17051
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Ik vind het verbazingwekkend hoe jij tegelijkertijd in Nederland en in Thailand kunt zijn.
Niet dat ik er een big problem van wil maken maar ik ben gewoon nieuwsgierig.

Je vraagt je schijnbaar af waarom ik toch zo druk ben met Nederlandse taferelen terwijl ik in Thailand zit?
Oud 21-05-2020, 19:59   #17052
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Onder meer, maar ook het gegeven dat je blijkbaar beter van de situatie hier op de hoogte bent of denkt te zijn dan wij die hier wonen..
Oud 22-05-2020, 07:47   #17053
Virgil
Registered User

Citaat:

Als je zo achterdochtig bent moet je toch ergens bang voor zijn?
Oud 22-05-2020, 08:27   #17054
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Onder meer, maar ook het gegeven dat je blijkbaar beter van de situatie hier op de hoogte bent of denkt te zijn dan wij die hier wonen..

Waaruit maak je op dat ik beter op de hoogte ben?
Deze hele poppenkast is iets dat momenteel wereldwijd aan de gang is. Verder maakt het niet uit waar je woont ... kijken allemaal naar dezelfde personen op dezelfde kanalen.
Daarbij vind ik het interessant hoe men, waar ook ter wereld, hiermee omgaat. Daar heb ik gelukkig een eigen mening in.
En ... het is mijn moederland en moedertaal en ik heb (helaas) maar 1 paspoort ... dus ja, ik trek me de gang van zaken in Nederland absoluut aan!

Ik praat veel met een vriend die op Curacao woont ... daar is de situatie minder erg maar de lockdown veel extremer (geweest) ... daar ontstaan ook automatisch verdachtmakingen en ik vind het leuk om me daar in te verdiepen

En zo zijn er hier ook aparte regeltjes gecreëerd zoals een verbod op verkoop van alcohol (die gelukkig inmiddels ongedaan is gemaakt) ... wereldwijde gekkigheid!
Oud 22-05-2020, 08:30   #17055
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Als je zo achterdochtig bent moet je toch ergens bang voor zijn?

Klopt, dat er (nood)wetten doorheen gedouwd worden welke nooit meer positief veranderd zullen worden. Daar vrees ik voor en dat zou ik spijtig vinden voor de gehele wereldbevolking!
Oud 22-05-2020, 08:46   #17056
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Citaat:
Waaruit maak je op dat ik beter op de hoogte ben?
Deze hele poppenkast is iets dat momenteel wereldwijd aan de gang is. Verder maakt het niet uit waar je woont ... kijken allemaal naar dezelfde personen op dezelfde kanalen.
Daarbij vind ik het interessant hoe men, waar ook ter wereld, hiermee omgaat. Daar heb ik gelukkig een eigen mening in.
En ... het is mijn moederland en moedertaal en ik heb (helaas) maar 1 paspoort ... dus ja, ik trek me de gang van zaken in Nederland absoluut aan!

Ik praat veel met een vriend die op Curacao woont ... daar is de situatie minder erg maar de lockdown veel extremer (geweest) ... daar ontstaan ook automatisch verdachtmakingen en ik vind het leuk om me daar in te verdiepen

En zo zijn er hier ook aparte regeltjes gecreëerd zoals een verbod op verkoop van alcohol (die gelukkig inmiddels ongedaan is gemaakt) ... wereldwijde gekkigheid!

Lees je berichten er maar op na, dan begrijp je misschien waar ik op doelde.
Oud 22-05-2020, 10:16   #17057
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Pepperspray en wapenstokken voor BOA's in het openbaar vervoer ... hoezo geen politiestaat?

Hoe beter je de BOA's en politie bewapend, hoe harder de strijd op straat wordt. Dit is een keiharde feit, waarbij de burger opnieuw slachtoffer wordt. Ook hier kan Nederland gewoon eens simpel over de grens kijken. Wetenschappers en 98% vd academische opgeleide topambtenaren begrijpen dit niet. Ze bevinden zich bijna nooit onder alle soorten burgers.

Er zijn gewoon teveel onzinnige regels (en elke dag verzinnen ze uit pure gemakzucht achter hun achterlijke ambtelijke bureautje regels bij). Er moeten juist veel meer (verdubbeling) vriendelijke handhavers zichtbaar op straat zijn i.p.v. meer wapens en overal dure camera's systemen die binnen een paar jaar verouderd of moeten worden vervangen.

Voorkomen is beter en goedkoper dan achteraf oplossen.
Het is net als in de zorg, meer verzorgingspersoneel. Onderwijs, meer leraren.

Wij burgers moeten gewoon de helft inleveren en meer tevreden zijn met minder. Dit betekent dat de grote multinationals/ banken ook de helft moeten inleveren. Prijzen halveren. Geen stikstof en milieuproblemen.......ohohoh inleveren
Oud 22-05-2020, 10:48   #17058
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Volgens mij krijgen conducteuren en BOA's een vergelijkbare cursus als agenten (althans, dat heb ik me gisteren laten vertellen, weet niet of dit ook klopt).

In ieder geval, hekel ik het concept handhaving. Wil je meer blauw op straat, leidt dan ook mensen als zodanig op, betaal ze fatsoenlijk, en ga geen lagen van autoriteit inpassen. Dan ga je inderdaad naar een politiestaat en een NSB-achtig volk. Het is idioot dat buschauffeurs en conducteuren bevoegdheden moeten hebben. Wat mij betreft maken ze ex-militairen, marechaussee en douane politieagenten.

Ik weet niet wat ik zou doen als ik staande gehouden zou worden door een handhaver, ik weet ook niet wat ik zou doen als ze me aanraken. Ik hoop dat dit NOOIT gaat gebeuren.

Respect my authority!!
Oud 22-05-2020, 12:55   #17059
Virgil
Registered User

Citaat:
Klopt, dat er (nood)wetten doorheen gedouwd worden welke nooit meer positief veranderd zullen worden. Daar vrees ik voor en dat zou ik spijtig vinden voor de gehele wereldbevolking!

De wereldbevolking nog wel Ik zou emigreren als ik jou was... oh wacht
Oud 22-05-2020, 13:56   #17060
roepiroepivogel
sapperdidosio
roepiroepivogel's Avatar

Stadion:ja
Citaat:

Beetje hetzelfde eigenlijk wat jij altijd doet als het over Twente gaat.

RoepieRoepievogels aren't meant to be caged.Their feathers are just to bright.
roepiroepivogel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22-05-2020, 14:17   #17061
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Het is geen JANdemie, het is een PANdemie.
Oud 22-05-2020, 14:30   #17062
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Wetten erdoor ongemerkt sluizen doen ze niet op deze manier Asj. In Amerika bijvoorbeeld doen ze dat s'nachts, zit er een wet in een wet.

Volgens mij worden de besluiten van het kabinet across the board gedragen, van links naar rechts. Volgens mij hebben wij in verhouding tot andere landen een relatief softe lockdown gehad.

Je weet zelf volgens mij wel dat bij SARS destijds mensen dood gingen zoals in Horror-films, op extreem intense wijze. Daarna begon de mondkapjes cultuur een beetje in Azië, daarna hebben we nog MERS gehad en tal van andere uitbraken. Wat verbluffend is, is dat we ziekenhuizen sluiten en zo slecht zijn ingesteld op dergelijke zaken. Wat ik niet helemaal snap is waarom ze geen gesloten ziekenhuis hebben omgetoverd tot Corona/Pandemie noodhospitaal. We hebben er hier toch 2?

In Thailand, 20% van het GDP is gelinkt aan toerisme? Denk dat velen daar kapot gaan. Falangs met barretjes kaduk, guesthouses kaput. Ik denk niet dat de overheid daarop zit te wachten en een of andere wereldwijde conspiracy zal steunen.

Wat er wel eens moet gebeuren is China keihard aanpakken. Die classificatie derde wereldland moet eraf, en wat mij betreft behandelen we dat land zoals we Iran en Rusland behandelen. Chinese bedrijven een hak zetten en export onmogelijk maken, zodat men hier weer kan produceren en 'eerlijke' handel kunnen bedrijven. Niet de onzin van slavernij aldaar toestaan ten behoeven van kutkwaliteit producten hier, zoals kabeltjes die 3 maanden meegaan voor 1 Euro hierheen verzenden voor, terwijl het kabeltje hier wellicht 10 Euro kost maar jaren mee kan.

Planned Obsolescence eens aanpakken, en als dat ten koste gaat van de Chinese bevolking, dat is dan jammer. Tijd dat die mierenhoop eens onder dat communistische juk vandaan komt. Of wij ze nu in die richting drijven of niet, maakt niet uit. De Chinese overheid behandelt eigen volk als labratten, er is iets dat wij kunnen doen dat ze eigen bevolking niet aandoen.
Oud 22-05-2020, 14:54   #17063
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Wetten erdoor ongemerkt sluizen doen ze niet op deze manier Asj. In Amerika bijvoorbeeld doen ze dat s'nachts, zit er een wet in een wet.
.

Kom later terug op de rest van je bericht ... deze wetten zoals 6666 (ja echt) die pasgeleden is aangenomen ... daar gaat mijn alu-hoedje van schitteren ... linkje
Oud 22-05-2020, 15:03   #17064
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Kom later terug op de rest van je bericht ... deze wetten zoals 6666 (ja echt) die pasgeleden is aangenomen ... daar gaat mijn alu-hoedje van schitteren ... linkje

Het staat er zwart op wit, dan is het toch geen conspiracy?

Dat ze je huis uit willen slepen, dat is natuurlijk schandalig en mag absoluut niet voorkomen. Totale inbreuk op privacy en schending van mensenrechten. MAAR.... wij laten google, huawei en als die techbedrijven vrijwillig in onze telefoon. Meer en meer zie ik ads waarover ik enkel gesproken heb. Wij maken daar geen probleem van? Wij leveren ons niet vrijwillig over aan Facebook, je paspoort bevat een chip, je credit card is in essentie ten alle tijden traceerbaar.

Waar je een zilveren hoedje voor nodig hebt, mij een raadsel. We zitten al tot onze oren in misbruik van data. Worden al gemanipuleerd. En als je daar teveel over na gaat denken, dan wordt je Wallace.
Oud 22-05-2020, 16:50   #17065
Virgil
Registered User

Citaat:

Prima wet. Kappen met dat softe gedoe. Hadden wij maar een Trump.

Laatst aangepast door Virgil : 22-05-2020 om 16:58.
Virgil is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 22-05-2020, 16:53   #17066
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door roepiroepivogel
Beetje hetzelfde eigenlijk wat jij altijd doet als het over Twente gaat.

Euh… mocht dat al zo zijn dan is Jan hier op het forum in uitermate goed gezelschap. We kunnen er met z'n allen wat van...
Oud 22-05-2020, 17:02   #17067
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Euh… mocht dat al zo zijn dan is Jan hier op het forum in uitermate goed gezelschap. We kunnen er met z'n allen wat van...

Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Hypocrietievogels ook
Oud 22-05-2020, 17:10   #17068
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Prima wet. Kappen met dat softe gedoe. Hadden wij maar een Trump.

Rutte die jou loopt te vertellen dat je best hydroxychloroquine kunt nemen. Geen probleem. Rutte die Hermina Cornelia Dilling, Izaäk Rutte en Jan Jaap Rutte cruciale posities in de regering geeft, geen probleem. Rutte die na een protest van antifa/pegida, verdomt afstand te nemen van Nazi's, geen probleem. Rutte die in 3 jaar tijd meer dan 15,000 keer liegt, geen probleem. Rutte die naar een mondkapjesfabriek gaat, en geen mondkapje opdoet, geen probleem. Rutte die een tax-cut doorvoert waar voornamelijk de rijken baat bij hebben, geen probleem. Rutten die voor elke politieke tegenstander een 'bijnaam' heeft, geen probleem. Rutte die 100 Tweets per dag de wereld in loop te slingeren, het volk op loopt te ruien vanwege politieke belangen, geen probleem. Rutte die geen charity meer mag runnen van de rechter, zo een... daar zit Virgil op te wachten.

Man man man, wil je graag een Duterte?

Laatst aangepast door Hotbossie : 22-05-2020 om 17:14.
Oud 22-05-2020, 17:25   #17069
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Rutte die jou loopt te vertellen dat je best hydroxychloroquine kunt nemen. Geen probleem. Rutte die Hermina Cornelia Dilling, Izaäk Rutte en Jan Jaap Rutte cruciale posities in de regering geeft, geen probleem. Rutte die na een protest van antifa/pegida, verdomt afstand te nemen van Nazi's, geen probleem. Rutte die in 3 jaar tijd meer dan 15,000 keer liegt, geen probleem. Rutte die naar een mondkapjesfabriek gaat, en geen mondkapje opdoet, geen probleem. Rutte die een tax-cut doorvoert waar voornamelijk de rijken baat bij hebben, geen probleem. Rutten die voor elke politieke tegenstander een 'bijnaam' heeft, geen probleem. Rutte die 100 Tweets per dag de wereld in loop te slingeren, het volk op loopt te ruien vanwege politieke belangen, geen probleem. Rutte die geen charity meer mag runnen van de rechter, zo een... daar zit Virgil op te wachten.

Man man man, wil je graag een Duterte?

Geen probleem. Probleemaanpakkers. Hard nodig. Geen probleem. De politieke veroorzakers van die sociale shit, dat is hét probleem.
De mocro BOA meppers, de mocro homo haters, die door homo Jetten niet bij naam en afkomst benoemd durven te worden. De laffe WEGkijkerij, het policor baantjeskartel... heel groot probleem.
Oud 22-05-2020, 17:29   #17070
FCTmossink
Registered User
FCTmossink's Avatar

Nee in Amerika hebben ze door Trump geen tuig meer op straat.
FCTmossink is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
@t the moment Knijn Stamtafel | Chit-chat 14 21-04-2020 20:31
Jouw eerste wedstrijd? Rik1983 Oud spelers / medewerkers 257 11-12-2014 23:36
Frits, wat is jouw moment van de dag? Tukkeroo Stamtafel | Chit-chat 6691 16-06-2010 19:12
Jouw hulp gevraagd richardor Gastenforum 20 06-04-2009 18:50
Finale... Hoe was jouw dag? Tiroler KNVB Beker 59 10-12-2004 13:14