Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Overig > Stamtafel | Chit-chat
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 5 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 31-05-2020, 21:15   #17191
Virgil
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door asjbakkie
Aldus doctorandus (Dr, PhD, MsC, PT, MT) Wyhattie!

Voel je je aangesproken?
Oud 31-05-2020, 21:20   #17192
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Virgil
The United States of America will be designating ANTIFA as a Terrorist Organization.

Go Trump!

Mooi, mag van mij, maar dat wel wordt lastig want het is geen ‘organisatie‘, meer een zootje ongeregeld.
En dan ook meteen de hele KKK, al die neo-nazi groeperingen en de anti regerings milities meenemen. Allemaal van hetzelfde laken een pak.
Oud 31-05-2020, 21:25   #17193
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Mooi, mag van mij, maar dat wel wordt lastig want het is geen ‘organisatie‘, meer een zootje ongeregeld.
En dan ook meteen de hele KKK, al die neo-nazi groeperingen en de anti regerings milities meenemen. Allemaal van hetzelfde laken een pak.

Erg fijn dat het van jou mag. Ik zal het doorgeven aan Donald
Oud 31-05-2020, 22:10   #17194
Hotbossie
Registered User

Citaat:
The United States of America will be designating ANTIFA as a Terrorist Organization.

Go Trump!

Zo mooi dit, van die mensen die Go Trump roepen maar niet weten waar ze het over hebben. Schreeuwers houden van schreeuwers. Schreeuwers gaan nogal snel op hun muil.

Het begint al met ANTIFA als groep, is het dat wel? Volgens mij is ANTIFA een verzamelnaam voor verschillende groepen, is dus helemaal geen beweging. Ten tweede kan Trump volgens mij een inheemse groep niet als terrorist labelen, want dat zou de grondwet schenden, en is dat label voorbehouden aan buitenlandse groepen.

Trump en de republikeinen weten dat ze het moeilijk gaan krijgen in November, grijpen nu alles aan en maken zaken schaamteloos politiek.

Trump zal de boeken ingaan als de meest incompetente politicus aller tijden.

Laatst aangepast door Hotbossie : 31-05-2020 om 22:12.
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2020, 22:30   #17195
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Citaat:
Erg fijn dat het van jou mag. Ik zal het doorgeven aan Donald

Hoeft niet hoor, bij nader inzien. Trump roeptoetert maar wat, zoals gebruikelijk. Veel geschreeuw, en dat is het dan ook wel. Dus bespaar je de moeite.
Oud 31-05-2020, 23:24   #17196
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Zo mooi dit, van die mensen die Go Trump roepen maar niet weten waar ze het over hebben. Schreeuwers houden van schreeuwers. Schreeuwers gaan nogal snel op hun muil.

Het begint al met ANTIFA als groep, is het dat wel? Volgens mij is ANTIFA een verzamelnaam voor verschillende groepen, is dus helemaal geen beweging. Ten tweede kan Trump volgens mij een inheemse groep niet als terrorist labelen, want dat zou de grondwet schenden, en is dat label voorbehouden aan buitenlandse groepen.

Trump en de republikeinen weten dat ze het moeilijk gaan krijgen in November, grijpen nu alles aan en maken zaken schaamteloos politiek.

Trump zal de boeken ingaan als de meest incompetente politicus aller tijden.

Trump een politicus Als hij een politicus was, zou hij nooit gekozen zijn. Amerikanen zijn net als Europeanen klaar met politici. Trump is een daadkrachtige, mega succesvol zakenman die walgt van politieke mores. The people love him.
Oud 31-05-2020, 23:51   #17197
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Nuchtere-Tukker
Daar wordt al jaren aan gewerkt. Hydrazine zal wellicht vervangen gaan worden door hydroxylammoniumnitraat. Dit is een ionische vloeistof, ofwel een gesmolten zoutverbinding, waarbij de moleculen een positieve of negatieve lading hebben, zodat de verbindingen de vloeistof meer stabiel maken. Deze brandstof zal zorgen dat raketten/ruimtevaartuigen goedkoper, groener, sneller en veiliger zullen zijn.

Overigens...Mocht het doel van Musk slagen, een kolonie buiten de aarde stichten, dan zal het op de langere termijn wellicht kansen kunnen bieden mbt overbevolking van de aarde en daarmee ook de co2 uitstoot. Uiteraard zijn er aan de andere kant ook allerlei bezwaren en gevaren. Ik vind het in elk geval buitengewoon interessant om te volgen. Bij de plannen van Musk moet ik steeds denken aan het boek ‘waren de goden kosmonauten’ van Erich von Däniken.

Ik zal het boek eens lezen, kende het nog niet. Thanks daarvoor!

Tja het groene van hydroxylammoniumnitraat heb ik mijn twijfels nog wel bij. Beetje zoals nucleaire energie, ook groen. Tenminste groener dan de middelen van nu. Ik schaar het in dezelfde categorie.....idd geld in steken en verder ontwikkelen en dan bedoel ik in beide. Zelf wel voorstander van nucleaire energie mits verder ontwikkeld, maar dat zou jou wel tegen het zere been aan schoppen....

Los van bovenstaande was mijn reactie natuurlijk een dolletje en de waarheid is dat hetgeen wat hij deed haaks staat op wat hij voor zelf voor staat met zijn elektrische groene shit. Los van natuurlijk de herbruikbare raketonderdelen ...pfoi gaaf hoor hoe het 1ste onderdeel rechtop land op het schip en ook weer bruikbaar is voor toekomstige missies. De ruimte is mi ook de toekomst van de mens. Daar kan ik mij ook goed vinden in de filosofie van musk.
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 00:32   #17198
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Trump een politicus Als hij een politicus was, zou hij nooit gekozen zijn. Amerikanen zijn net als Europeanen klaar met politici. Trump is een daadkrachtige, mega succesvol zakenman die walgt van politieke mores. The people love him.

Het is maar goed dat jij niet in 1920 geboren bent....
Oud 01-06-2020, 07:03   #17199
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Citaat:

SOME people love him...door dat vreemde en belachelijke systeem daar is ie, ondanks 3 miljoen stemmers minder dan Clinton, president geworden. Niet dat Clinton nou zo’n geweldige kandidaat was...maar toch.

Overigens: heb nog gezocht naar die opgepakte ‘white supremacists’ maar niet zo 1,2,3 terug kunnen vinden in de brei aan nieuws. Was volgens mij de burgemeester van Minneapolis die daar melding van maakte. Hij had het in ieder geval over lieden van extreem links (antifa dus, en niet de Radicale Left waarmee Trump de Democraten bedoelt), white supremacists en zelfs drugsbendes/kartels die allemaal op een of andere manier belang hebben bij chaos.
Oud 01-06-2020, 09:21   #17200
Beek
5e man

Stadion:666
Oud 01-06-2020, 09:40   #17201
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Overal waar gedemonstreerd wordt kruipen beroepsmobs onder de straatstenen vandaan om het zuivere motief te verdoezelen.

En dan zit er bij Shownieuws zo'n geschminke doos, die zegt; 'Het gaat om de boodschap, maar Trump veroordeelt vooral de rellen. Daar kan ik zo boos van worden. Die...doen...er...helemaal...niet...toe´
Oud 01-06-2020, 11:33   #17202
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Beek

Ja daar zie je gewoon ter plekke iemand gelynched worden. Te ziek voor woorden. Het loopt helemaal uit de klauwen daar en de trump admin zal eerder olie op het vuur gooien dan dat ze het weten te blussen. Maar hey, MAGA!
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 12:19   #17203
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door sjans
Ja daar zie je gewoon ter plekke iemand gelynched worden. Te ziek voor woorden. Het loopt helemaal uit de klauwen daar en de trump admin zal eerder olie op het vuur gooien dan dat ze het weten te blussen. Maar hey, MAGA!

Trump zal uiteindelijk doen wat elke president zou doen; de straten leeg vegen.

ALLES wat hij zegt wordt immers toch verkeerd uitgelegd. Properties en businesses dienen beschermd te worden. Dat gaat niet meer lukken met mooie woorden. De wilden en gekken beheersen de steden.

Misschien dat clown Obama, die het racisme ook niet aanpakte, toch nog iets kan ritselen door op een brandende wagen te stappen en te roepen; 'Stop. We shall overcome !'
Oud 01-06-2020, 12:48   #17204
FCTmossink
Registered User
FCTmossink's Avatar

En anders Claudia de Breij maar inschakelen. Zijn we daar ook vanaf.
FCTmossink is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 13:51   #17205
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Trump zal uiteindelijk doen wat elke president zou doen; de straten leeg vegen.!'

Jij kijkt te veel COPS op SBS6. Elke vorm van realisme, logica en basiskennis is aan jou verloren gegaan. Het is wonderbaarlijk.

Het eerste wat een echte president doet is de natie aanspreken via de TV. Het eerste wat Trump doet is een radicale Sheriff quoten met z'n Lootin Shootin Twitter geneuzel.
Oud 01-06-2020, 13:57   #17206
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Jij kijkt te veel COPS op SBS6. Elke vorm van realisme, logica en basiskennis is aan jou verloren gegaan. Het is wonderbaarlijk.

Het eerste wat een echte president doet is de natie aanspreken via de TV. Het eerste wat Trump doet is een radicale Sheriff quoten met z'n Lootin Shootin Twitter geneuzel.

They'd better listen to the bullit
Then democratic sympathetic bullshit
Oud 01-06-2020, 14:14   #17207
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FCTmossink
En anders Claudia de Breij maar inschakelen. Zijn we daar ook vanaf.

Beste voorstel wat ik hier in tijden gelezen heb
Oud 01-06-2020, 18:04   #17208
fctwentehengelo
Registered User

Stadion:104
Mocht er over twee weken geen nieuwe uitbraak zijn in Nederland neem ik aan dat we gewoon weer naar het stadion kunnen?
https://mobile.twitter.com/ADnl/sta...478183605043202
Oud 01-06-2020, 19:12   #17209
Maggi
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door fctwentehengelo
Mocht er over twee weken geen nieuwe uitbraak zijn in Nederland neem ik aan dat we gewoon weer naar het stadion kunnen?
https://mobile.twitter.com/ADnl/sta...478183605043202

Halsema vindt het té belangrijk om het te stoppen. Laat haar dat eens uitleggen aan de mensen uit de zorg. Ongekend dit.
Maggi is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 19:20   #17210
fctwentehengelo
Registered User

Dit gaat sowieso nog een flinke staart krijgen. Verkoop dit maar eens aan alle ondernemers etc.
Oud 01-06-2020, 19:27   #17211
Elenthril
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Maggi
Halsema vindt het té belangrijk om het te stoppen. Laat haar dat eens uitleggen aan de mensen uit de zorg. Ongekend dit.

Aftredenswaardig
Elenthril is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 19:31   #17212
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Je bent natuurlijk geen Guttmensch als je hier de BOA's op afjaagt. Staat in politiek correct opzicht ook niet lekker inclusief...nee, heel begrijpelijk allemaal.
Oud 01-06-2020, 19:38   #17213
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Halsema, nu al de slechtste, slapste en meest politieke c.q. partijdige burgemeester van Amsterdam ooit.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 19:44   #17214
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Op RTL4 wordt winkels plunderen gewoon gepresenteerd als 'demonstreren'.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 19:53   #17215
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Wat moet een wijf op de Dam tegenover duizenden mensen, pratend, in Amerikaans Engels, vertellen tegen de mensen die daar staan voor een totaal andere reden?
Oud 01-06-2020, 21:28   #17216
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door fctwentehengelo
Dit gaat sowieso nog een flinke staart krijgen. Verkoop dit maar eens aan alle ondernemers etc.

Zet haar beslissing maar tegenover deze uiterste: https://youtu.be/yx1V6aCDNNE

Ze doen maar wat, volkomen willekeur....kut overheid
Oud 01-06-2020, 22:06   #17217
Ties
Registered User
Ties's Avatar

Stadion:307
Als het Ajax-supporters waren geweest had ze ongetwijfeld de ME en het waterkanon ingezet, totaal ongeschikte burgemeester!
Ties is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 22:30   #17218
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Ties
Als het Ajax-supporters waren geweest had ze ongetwijfeld de ME en het waterkanon ingezet, totaal ongeschikte burgemeester!

Tja het recht om te demonstreren weegt wel wat zwaarder dan een supportersfeesje of een terrasbezoekje. Zij, en de veiligheidsdriehoek zijn gewoon verrast door de grote getalen waardoor afstand houden niet meer mogelijk werd. Dan kan je ingrijpen, wat de risico's op verspreiding op dat moment vast niet meer minder maakte. Het ligt dus wel wat genuanceerder en ik durf te wedden dat de mensen die om haar aftreden roepen het sowieso al niet zo op hebben met haar als (GL) burgemeester.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2020, 22:33   #17219
FC Twente Loyal
Wij zijn Twente!

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Zet haar beslissing maar tegenover deze uiterste: https://youtu.be/yx1V6aCDNNE

Ze doen maar wat, volkomen willekeur....kut overheid

Wtf is dit dan joh?
Als ze bij mij komen moet ik daarna zeker mee. Wat een volk!
Oud 01-06-2020, 22:40   #17220
fctwentehengelo
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door sjans
Tja het recht om te demonstreren weegt wel wat zwaarder dan een supportersfeesje of een terrasbezoekje. Zij, en de veiligheidsdriehoek zijn gewoon verrast door de grote getalen waardoor afstand houden niet meer mogelijk werd. Dan kan je ingrijpen, wat de risico's op verspreiding op dat moment vast niet meer minder maakte. Het ligt dus wel wat genuanceerder en ik durf te wedden dat de mensen die om haar aftreden roepen het sowieso al niet zo op hebben met haar als (GL) burgemeester.

Amsterdam hangt vol met duizenden camera’s. Toen er 1000 man stond had je gemakkelijk de wegen naar de Dam kunnen sluiten. Laat ze desnoods op andere pleinen verspreid demonstreren. Dit is pure provocatie en een dikke middelvinger naar de rest van NL.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
@t the moment Knijn Stamtafel | Chit-chat 14 21-04-2020 20:31
Jouw eerste wedstrijd? Rik1983 Oud spelers / medewerkers 257 11-12-2014 23:36
Frits, wat is jouw moment van de dag? Tukkeroo Stamtafel | Chit-chat 6691 16-06-2010 19:12
Jouw hulp gevraagd richardor Gastenforum 20 06-04-2009 18:50
Finale... Hoe was jouw dag? Tiroler KNVB Beker 59 10-12-2004 13:14