Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 31-01-2009, 15:11   #151
Marcos #14
Ultras Vak-P
Marcos #14's Avatar

Stadion:P
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Tekkelkamp
bij heerenveen is het toch ook niet opeens leeg nu het iets minder gaat?

Heb ik iets gemist, gaat het zo slecht bij heerenveen dan? willen ze kampioen worden ofzo?
Marcos #14 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 15:51   #152
OBELIX
Registered User

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door jacques
Ik deel je mening volledig. Wil wel eens zien als een eens een mindere periode komt of iedereen (dus ook m.n de sponsoren) dan nog zo fanatiek is. Een half-volle Veste veroorzaakt al gauw een sfeerloos decor en kunnen de oude stoeltjes weer gemonteerd worden.

Een groot uitgebreid stadion zorgt juist voor veel inkomsten en daarmee betere prestaties. En hoe beter de prestaties, hoe voller het stadion.
Oud 31-01-2009, 15:58   #153
Patje
helemaal idioot van FCT
Patje's Avatar

Stadion:soms
Als FC Twente echt jaarlijks mee wil gaan doen om de prijzen in NL, dan moet dat stadion echt groter ( mijn inziens richting die 36500). Ja de laatste jaren doen we redelijke wijs mee, maar nog niet om de prijzen. Groter stadion is meer aanzien en inkomsten, meer inkomsten betekent de beste spelers behouden of betere spelers kopen. Volgens mij kan zo'n stadion makkelijk vol. goede reclame en merchandise in een grote regio.
Oud 31-01-2009, 16:52   #154
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Patje
Als FC Twente echt jaarlijks mee wil gaan doen om de prijzen in NL, dan moet dat stadion echt groter ( mijn inziens richting die 36500). Ja de laatste jaren doen we redelijke wijs mee, maar nog niet om de prijzen. Groter stadion is meer aanzien en inkomsten, meer inkomsten betekent de beste spelers behouden of betere spelers kopen. Volgens mij kan zo'n stadion makkelijk vol. goede reclame en merchandise in een grote regio.

Volgens berekeningen (o.a. de UT) zitten we ook nog niet aan onze top en kunnen we nog meer uit ons achterland halen!
Die U-vorm maakt het stadion in iedergeval meer af incl een betere akoestik!
En 30.000 moeten we zeker kunnen halen
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 16:59   #155
Mika65
streng doch rechtvaardig

Stadion:309
Citaat:
Origineel gepost door Marcos #14
Heb ik iets gemist, gaat het zo slecht bij heerenveen dan? willen ze kampioen worden ofzo?

Ja, dat willen ze.
Ik maak me er geen zorgen over dat de huidige Veste in mindere tijden leeg komt te staan, maar als je gaat uitbreiden naar 32.000 plaatsen, dan krijg je in tegenstelling tot nu, allemaal nieuwe fans op de tribune, meer dagjesmensen dan echte supporters, voor wie de grens om een keer niet te gaan veel makkelijker wordt overschreden. De huidige generatie nieuwe supporters heeft denk ik gemiddeld wel 3 a 4 jaar op de wachtlijst gestaan.
Maarja, het gaat er nu om om zo snel mogelijk uit te breiden naar 32.000 en die seizoenskaarten te verkopen. Of de mensen dan ook daadwerkelijk massaal naar het stadion komen of toch vaak wegblijven is van later zorg.
Mika65 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 17:25   #156
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Mika65
Ja, dat willen ze.
Ik maak me er geen zorgen over dat de huidige Veste in mindere tijden leeg komt te staan, maar als je gaat uitbreiden naar 32.000 plaatsen, dan krijg je in tegenstelling tot nu, allemaal nieuwe fans op de tribune, meer dagjesmensen dan echte supporters, voor wie de grens om een keer niet te gaan veel makkelijker wordt overschreden. De huidige generatie nieuwe supporters heeft denk ik gemiddeld wel 3 a 4 jaar op de wachtlijst gestaan.
Maarja, het gaat er nu om om zo snel mogelijk uit te breiden naar 32.000 en die seizoenskaarten te verkopen. Of de mensen dan ook daadwerkelijk massaal naar het stadion komen of toch vaak wegblijven is van later zorg.

Onderschat niet de potentiele "nieuwe" supporters. Supporters die eigenlijk nog niet echt naar het stadion gaan en bij een eerste keer wel "geïnfecteerd" kunnen worden. Ik zie in mijn hele omgeving dat er steeds meer mensen wel eens meewillen naar Twente. Nu ze het eenmaal bevalt willen ze steeds vaker. Fanatiek zijn ze ook.

Niet iedereen zal dus een dagjespersoon zijn.
Oud 31-01-2009, 17:53   #157
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Twentet
Onderschat niet de potentiele "nieuwe" supporters. Supporters die eigenlijk nog niet echt naar het stadion gaan en bij een eerste keer wel "geïnfecteerd" kunnen worden. Ik zie in mijn hele omgeving dat er steeds meer mensen wel eens meewillen naar Twente. Nu ze het eenmaal bevalt willen ze steeds vaker. Fanatiek zijn ze ook.

Niet iedereen zal dus een dagjespersoon zijn.

Kijk en dat is zekers zo...In de laatste jaren van het Dieman zette dit al in!
Zo onzettend veel voorbeelden die na een 1e keer FCT totaal verkocht waren door vooral de sfeer e.d.!
Zoveel voetballiefhebbers die in het verleden gewoon in de kantine bij hun amateurclub bleven zitten of langs de lijn gingen luisteren maar nu helemaal verkocht zijn en die-hard FCT-supporter zijn!
Er zijn nog zoveel ''thuisblijvers'' die in potentie een Twente supporter zijn
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 18:11   #158
FCTWENGELO
KEUKENKAMPIOEN
FCTWENGELO's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Zoveel voetballiefhebbers die in het verleden gewoon in de kantine bij hun amateurclub bleven zitten of langs de lijn gingen luisteren maar nu helemaal verkocht zijn en die-hard FCT-supporter zijn!

Dan moeten we maar eens langs de deur gaan bij die mensen om ze proberen te bekeren. (lees buh-keren) Voor de analfabeten onder ons.
FCTWENGELO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 18:36   #159
FCT Soasel
FcT Soasel
FCT Soasel's Avatar

Stadion:0
Citaat:
Origineel gepost door bruintje
Gevaarlijke uitspraak. Stel dat men het vind tegenvallen?
Maar goed, wel fijn dat de fanshop ook haar intrek neemt in de nieuwe Veste.

????
Zou mij een zorg zijn dat iemand het tegenvalt.... Ik vind het mooi geworden en ik koester die mening
Oud 31-01-2009, 18:41   #160
Wortelprei
Registered User
Wortelprei's Avatar

Stadion:306
Hoe gaat Twente het oplossen met de ingangen voor de tribunes van de 1e ring als de tribunes tot het veld worden doorgetrokken. Dit zal betekenen dat er extra 'gates' zullen komen waardoor er een nieuwe omloop zal worden gevormd. Zal deze op de begane grond worden geplaatst op een hoogte van 4/5 meter aangezien ze de gates in het midden zullen maken. Ik heb trouwens ook het idee als de tribunes zullen worden doorgetrokken tot aan het veld dat het veld dan te hoog ligt. Wat denken jullie?
Oud 31-01-2009, 18:54   #161
Rik1983
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Kijk en dat is zekers zo...In de laatste jaren van het Dieman zette dit al in!
Zo onzettend veel voorbeelden die na een 1e keer FCT totaal verkocht waren door vooral de sfeer e.d.!

Zo zal het grootste deel van de huidige supporters er ook gekomen zijn(incl. mezelf). Ben 1 x in het diekman geweest, jaren gewacht tot ik oud genoeg was om nog eens zelf heen te kunnen. In het Arke Stadion uiteindelijk gegaan, en nooit meer wat anders gewild. Ik denk dat je voor mij zo willekeurig duizenden anderen in kunt vullen die het ook zo ervaren hebben.
Rik1983 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 19:01   #162
Robbie T
Trots
Robbie T's Avatar

Stadion:101
Citaat:
Origineel gepost door Wortelprei
Hoe gaat Twente het oplossen met de ingangen voor de tribunes van de 1e ring als de tribunes tot het veld worden doorgetrokken. Dit zal betekenen dat er extra 'gates' zullen komen waardoor er een nieuwe omloop zal worden gevormd. Zal deze op de begane grond worden geplaatst op een hoogte van 4/5 meter aangezien ze de gates in het midden zullen maken. Ik heb trouwens ook het idee als de tribunes zullen worden doorgetrokken tot aan het veld dat het veld dan te hoog ligt. Wat denken jullie?

Als het goed is komen er dan inderdaad gaten in de tribune. Net zoals het nu op de 2e ring en hoofdtribune ook gebeurd. En ga er wel vanuit dat er dan inderdaad een omloop komt. Het veld ligt op dat moment niet meer te hoog, want op het moment dat de tribunes worden doorgetrokken zal het veld ook worden verlaagd.
Oud 31-01-2009, 20:08   #163
Wortelprei
Registered User
Wortelprei's Avatar

Stadion:306
Citaat:
Origineel gepost door Robbie T
Als het goed is komen er dan inderdaad gaten in de tribune. Net zoals het nu op de 2e ring en hoofdtribune ook gebeurd. En ga er wel vanuit dat er dan inderdaad een omloop komt. Het veld ligt op dat moment niet meer te hoog, want op het moment dat de tribunes worden doorgetrokken zal het veld ook worden verlaagd.

Oke Mooi zal zijn als ook alle onderste hoeken worden dicht gebouwd. Wat ook zal gaan gebeuren. Ik zou niet weten hoe ze het gaan oplossen met het home van P, denk dat het allemaal net kan..
Oud 31-01-2009, 20:43   #164
vloerkleed
Tweemaal zullen wij?
vloerkleed's Avatar

Stadion:307
Citaat:
Origineel gepost door Wortelprei
Oke Mooi zal zijn als ook alle onderste hoeken worden dicht gebouwd. Wat ook zal gaan gebeuren. Ik zou niet weten hoe ze het gaan oplossen met het home van P, denk dat het allemaal net kan..

misschien doen ze het net zo als bij heracles
dat je nog voor het veld en de tribune langs kan lopen.

maar denk dat je dan niet heel erg dicht aan hetveld komt te zitten.
Volgens de media lag het aan de druk van De Kuip, maar daar ben ik het niet mee eens.’ We geloven hem. Alleen al omdat twintigduizend Tukkers tegen de Amsterdammers veel meer kabaal maken dan vijftigduizend Rotterdammers tijdens een hete Europacupavond.
vloerkleed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 20:44   #165
vloerkleed
Tweemaal zullen wij?
vloerkleed's Avatar

Stadion:307
hoor nu net dat het veld in de arena er als een biljartlaken bij ligt en dat dat komt door die groeilampen.
hopelijk gaat dit ook werken bij ons
Volgens de media lag het aan de druk van De Kuip, maar daar ben ik het niet mee eens.’ We geloven hem. Alleen al omdat twintigduizend Tukkers tegen de Amsterdammers veel meer kabaal maken dan vijftigduizend Rotterdammers tijdens een hete Europacupavond.
vloerkleed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 21:35   #166
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Tekkelkamp H'veen kan volgende week al 2e staan dus iets vaker op 819 kijken eer je met mooie uitspraken komt!

On topic: Ik denk dat Joop vooral naar de sponsoring uit de staatskas kijkt en dáárom dat WK ook graag hier ziet komen(naast het zien van 'Enschede' als speelstad in alle WK-voetbal-boekjes)..
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 21:37   #167
Arjan
.
Arjan's Avatar

Stadion:105
En nu weer over onze eigen grolsch veste a.u.b.
Arjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-01-2009, 22:32   #168
Proudtukker
Registered User

We gaan naar 44.000 en dat is gemakkelijk mogelijk. Want maar 4% van de Enschedese bevolking gaat regelmatig naar het stadion terwijl dat in andere steden 9% is. Daar zit dus nog rek genoeg. En een stadion van 44.000 met een bezettingsgraad van 90% is natuurlijk prima. Dat halen ze in Barcelona niet bijvoorbeeld. Dan kunnen inderdaad dagjesmensen die af en toe komen er ook nog bij in. Dan wordt het voor hen misschien weer leuk om naar voetbal te gaan. Oh ja, dan moeten ze die clubcard nog wel afschaffen. Zo'n ding hebben ze ook nergens in de wereld!!!! Waar ik ook kom, als ik een wedstrijdje mee wil pakken in Frankrijk of Italie of Spanje overal kom ik zo binnen. Alleen in Nederland niet.
Proudtukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-02-2009, 01:00   #169
Weus!
FC Twente Loyal
Weus!'s Avatar

Stadion:29
In Engeland gelden die dingen ook voor bepaalde wedstrijden.
Maar dan ben je volgens mij lid van zo'n club en kun je daarom kaarten halen.
Wij konden voor 2 jaar terug geen kaarten krijgen voor Charlton-Spurs omdat we geen cc hadden. Toen heeft een vrouw, die kaarten voor een uitwedstrijd kwam halen, met haar cc's kaarten voor ons gekocht.
Ook daar hebben ze dus een dergelijk systeem. Dit geldt overigens alleen voor wedstrijden waarbij men ''iets'' verwacht.

Vorig weekend ''gewoon'' via de telefoon kaarten voor Watford-Crystal Palace kunnen bestellen. (en daar ging nog een en ander het veld op)
Weus! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-02-2009, 10:57   #170
Joey
Registered User

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door Weus!
Vorig weekend ''gewoon'' via de telefoon kaarten voor Watford-Crystal Palace kunnen bestellen. (en daar ging nog een en ander het veld op)

Vertel eens...
Joey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2009, 00:57   #171
Tekkelkamp
Enschede
Tekkelkamp's Avatar

[QUOTE=Joep Meloen]Tekkelkamp H'veen kan volgende week al 2e staan dus iets vaker op 819 kijken eer je met mooie uitspraken komt[QUOTE]

soory, mijn voorbeeld was misschien niet helemaal goed gekozen, maar wat ik bedoel is dat het vast niet 1,2,3 leeg is als het een seizoen minder gaat.
Tekkelkamp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2009, 08:06   #172
Bertishere
Twentsch Staatsburger
Bertishere's Avatar

Stadion:Epi
Misschien al eerder gepost, maar waar is toch die grote lege ruimte voor bestemd achter vak-p. Het mooie is dat je hier zowel vanuit vak-p als vanaf de trap naar de omloop in kan. Lijkt me toch een mooie spot voor een supportershome.
Bertishere is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2009, 08:53   #173
E.Pinksterbloem
Registered User

Ik vind die warmtestralers echt keigaaf
E.Pinksterbloem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2009, 09:04   #174
Jordy
ULTRAS VAK-P
Jordy's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Bertishere
Misschien al eerder gepost, maar waar is toch die grote lege ruimte voor bestemd achter vak-p. Het mooie is dat je hier zowel vanuit vak-p als vanaf de trap naar de omloop in kan. Lijkt me toch een mooie spot voor een supportershome.

Of de nieuwe kantoren van Joop en consorten
Oud 03-02-2009, 09:50   #175
passie1985
fuck de commercie

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door Jordy
Of de nieuwe kantoren van Joop en consorten

zit ik bij oe in het vak welke rij zit ie trouwens jordy ik rij 18 sinds aankomende woensdag..... voor half jaar en daarna voor altijd uiteraad...
passie1985 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2009, 11:16   #176
Tekkelkamp
Enschede
Tekkelkamp's Avatar

die ruimtes zijn voor bedrijfs/groeps-, feesten, uitjes, enz. je kunt deze ruimte huren en een wedstrijd bezoeken. Er is plaats voor 125 personen geloof ik.
Tekkelkamp is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2009, 12:07   #177
t0mmyb0y199
Registered User

Waar komt het CIOS dan te zitten, ik dacht dat die daar ook in kwamen?
t0mmyb0y199 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2009, 12:09   #178
Rudi Assauer
Registered User
Rudi Assauer's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door t0mmyb0y199
Waar komt het CIOS dan te zitten, ik dacht dat die daar ook in kwamen?

als het goed is in het gedeelte onder de korte zijde 2de ring, dat moet nog volgebouwd worden.
Rudi Assauer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 03-02-2009, 12:54   #179
Jordy
ULTRAS VAK-P
Jordy's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door passie1985
zit ik bij oe in het vak welke rij zit ie trouwens jordy ik rij 18 sinds aankomende woensdag..... voor half jaar en daarna voor altijd uiteraad...

Dan ga ik maar een verzoek tot overplaatsing indienen.
Naar mijn weten is die ruimte speciaal bedoeld voor dubbelhalterdagen
Oud 03-02-2009, 13:17   #180
Bertishere
Twentsch Staatsburger
Bertishere's Avatar

Stadion:Epi
Is ook een mooie uitleg- en schilderruimte voor sfeerakties, scheelt ook weer in het sjouwen met die dingen.
Bertishere is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
De Grolsch Veste - deel 2 Basco Bestuur | Beleid 5551 11-01-2009 17:31
Grolsch Veste afgekeurd voor UEFA-cup? Repelsteeltje Geruchten | Roddels 115 11-09-2008 13:27
Wilfred Gene in grolsch veste?? mdewals Geruchten | Roddels 4 17-06-2008 13:00