Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Geruchten | Roddels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 30-05-2009, 18:31   #751
Giejie
Registered User
Giejie's Avatar

Tactiek:Geen
Toto:-
even een beetje offtopic, maar in mijn ogen is het systeem niet heilig. Mochten we geen geschikte buitenspelers hebben, en wel de spelers voor een 4-4-2 systeem, spelen wij wat mijn part 4-4-2. Je moet het systeem aanpassen zodat spelers het beste renderen, niet de spelers aanpassen aan het systeem, zodat ze onwennig en onbeholpen lopen te ballen.
Dat soort fratsen doen ze maar in amsterdam, waar ze jaren in het "heilige" 4-3-3 gewerkt hebben zonder buitenspelers die potten konden breken.
Giejie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-05-2009, 18:33   #752
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Stadion:135
Nilsson deed het altijd uitstekend vanaf de linker-flank bij Heerenveen. Voor 1,5 miljoen zal hij m.i. absoluut geen miskoop zijn. Het is daarbij belangrijk om een brede en goede selectie te hebben. Vergeet niet dat Twente (wederom) veel (belangrijke) wedstrijden gaat spelen...Europees inbegrepen.
Murphy_8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-05-2009, 18:34   #753
lambal
Registered User

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Vak28
Welke andere toppers lopen hier nu volgend seizoen dan nog in de voorhoede?
Met het vertrek van Elia en Arnautovic heb je gewoon 2 belangrijke krachten verloren, althans het lijkt erop dat we die gaan verliezen. Nilsson zie ik echt niet als een versterking.

Dat vind ik trouwens ook van Cisse. Heb hem afgelopen wedstrijd gezien tegen Cambuur en ik heb hem weinig gezien met soms dom balverlies. Kon zich niet echt onderscheiden. Hij heeft dit natuurlijk al wel gedaan dit seizoen. En als hij dat ook nog een uitspraak doet over dat hij niet bij Twente past en liever bij Feyemoord gaat ballen, mag de beste bananenplukker van mij naar Rotjeknor.

Zoek eens verder, en dat hoeft helemaal niet in Engeland. Spelers zijn daar misschien wel bekend met Steve, maar de salarissen zijn gewoon veel te gortig.

ik heb vertrouwen in onze FC, dat er volgend seizoen gewoon weer toppers staan. Zou niet weten waarom dan nilson niet als één van onze buitenspelers kan spelen, om eerder genoemde argumenten. Én hij is niet duur
lambal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-05-2009, 18:36   #754
Vak28
Unregistered User

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door lambal
ik heb vertrouwen in onze FC, dat er volgend seizoen gewoon weer toppers staan. Zou niet weten waarom dan nilson niet als één van onze buitenspelers kan spelen, om eerder genoemde argumenten. Én hij is niet duur

Oh, en ze moeten dus allemaal een zacht prijsje hebben? Als dat lukt is het heel fijn, maar voor Elia krijgen we al een dikke 10 miljoen, en dat zelfde bedrag zal Joop ook wel voor Marko willen. En daar kun je toch een behoorlijke vervanger voor kopen. Goedkope spelers zijn altijd meegenomen.
Vak28 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-05-2009, 18:39   #755
Giejie
Registered User
Giejie's Avatar

wanneer clubs weten wat twente heeft gevangen voor arnautovic en elia, worden de prijzen snel minder zacht vrees ik
Oud 30-05-2009, 18:46   #756
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Giejie
wanneer clubs weten wat twente heeft gevangen voor arnautovic en elia, worden de prijzen snel minder zacht vrees ik
Precies en daarom zal Twente dergelijke prijzen altijd binnenkamers houden en de media gewoon laten "gokken" en speculeren over deze prijzen.
Oud 30-05-2009, 18:48   #757
Giejie
Registered User
Giejie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Murphy_8
Precies en daarom zal Twente dergelijke prijzen altijd binnenkamers houden en de media gewoon laten "gokken" en speculeren over deze prijzen.

helaas moeten er 2 partijen zijn die prijzen binnenkamers houden en zijn globale bedragen vrij snel bekend. De verkopende partij is ook niet dom natuurlijk betreft schattingen...
Oud 30-05-2009, 18:48   #758
Arjan
.
Arjan's Avatar

Stadion:105
Citaat:

Misschien duurt het daarom wel zo lang met Marko..
Arjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-05-2009, 18:56   #759
Giejie
Registered User
Giejie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door ARJAN
Misschien duurt het daarom wel zo lang met Marko..

goed punt, goed punt...

maar toch acht ik de verkopende partij niet zo naief...
Oud 30-05-2009, 19:00   #760
lambal
Registered User

Stadion:
Citaat:
Oh, en ze moeten dus allemaal een zacht prijsje hebben? Als dat lukt is het heel fijn, maar voor Elia krijgen we al een dikke 10 miljoen, en dat zelfde bedrag zal Joop ook wel voor Marko willen. En daar kun je toch een behoorlijke vervanger voor kopen. Goedkope spelers zijn altijd meegenomen.

Al van mening veranderd dus?
maar zonder gekheid, denk niet dat joop die 11 miljoen die je dan overhoudt meteen wil uitgeven aan 2 vervangers? dan is 1,5 miljoen toch een mooi bedrag voor een speler met de capaciteiten van Nilson?

Laatst aangepast door lambal : 30-05-2009 om 19:04.
lambal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30-05-2009, 22:58   #761
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Andy vd Meyde werd uitgebreid uitgelicht in de Telegraaf. Is transfervrij en heeft volgens het artikel wat meer rust in zijn leven gevonden na zware eerste jaren van zijn dochtertje.

Ik weet dat het niet de ideale schoonzoon is (was?) en dat hij ook nog wel eens geblesseerd is geweest, maar transfervrij kun je best een gokje wagen. Dan heb je een brede bezetting op de rechtervleugel.
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2009, 09:21   #762
Vak28
Unregistered User

Citaat:
Origineel gepost door lambal
Al van mening veranderd dus?
maar zonder gekheid, denk niet dat joop die 11 miljoen die je dan overhoudt meteen wil uitgeven aan 2 vervangers? dan is 1,5 miljoen toch een mooi bedrag voor een speler met de capaciteiten van Nilson?

En wat als je Nilson eens vergelijkt met de vertrekkende speler, in dit geval Elia? Juist, dan kom je al snel tot de conclusie dat Elia vele malen beter is. Op snelheid, in de kleine ruimte, technisch, verdedigt heel goed mee.
Okee, dan word het ook lastig om een waardige vervanger te halen, maar ik geloof echt wel dat er beter dan Nilson is op de transfermarkt. Dan maar iets meer betalen voor een speler die het niveau van Twente echt aankan of omhoog kan tillen.
Oud 31-05-2009, 09:43   #763
tenschede
Registered User

Citaat:
En wat als je Nilson eens vergelijkt met de vertrekkende speler, in dit geval Elia? Juist, dan kom je al snel tot de conclusie dat Elia vele malen beter is. Op snelheid, in de kleine ruimte, technisch, verdedigt heel goed mee.
Okee, dan word het ook lastig om een waardige vervanger te halen, maar ik geloof echt wel dat er beter dan Nilson is op de transfermarkt. Dan maar iets meer betalen voor een speler die het niveau van Twente echt aankan of omhoog kan tillen.

Moet ik toch heel eerlijk zijn en zeggen dat Nilson toch echt wel het niveau van twente aan kan. En hij is veel doelgerichter heeft een betere voorzet, alleen op de actie verliest hij het van Elia (meeverdedigen is bij te leren).
Oud 31-05-2009, 09:46   #764
Patje
helemaal idioot van FCT
Patje's Avatar

Stadion:soms
Ik snap niet waarom er in niet meer in de tsjechische competitie gekeken wordt zoals vb:

http://www.transfermarkt.de/de/spie...los/profil.html of
http://www.transfermarkt.de/de/spie...ric/profil.html

Minder duur en misschien wel net zo goed.
Oud 31-05-2009, 10:09   #765
Vak28
Unregistered User

Citaat:
Origineel gepost door tenschede
Moet ik toch heel eerlijk zijn en zeggen dat Nilson toch echt wel het niveau van twente aan kan. En hij is veel doelgerichter heeft een betere voorzet, alleen op de actie verliest hij het van Elia (meeverdedigen is bij te leren).

Dat ben ik toch echt niet met je eens. En ik vond dat hij ook helemaal niet zo opviel bij Vitesse. In zo'n team moet je dat toch lukken.

Hij verliest het dus op de actie van Elia. En was dit nou juist niet het wapen van Eljero? Uit het niks 1,2 soms 3 tegenstanders het bos in sturen met een fraaie actie en vervolgens op snelheid er langs.

Betere voorzet? Je herinnert je toch nog wel de perfect gegeven bal in de bekerfinale op Hersi?
Oud 31-05-2009, 10:36   #766
tenschede
Registered User

Ja hoor die herinner ik wel, maar ik herinner ook al die ballen die nergens op leken. En als je maar 5 assists levert als pure buitenspeler vind ik dat niet bijzonder veel. Als je ziet dat hij er netzoveel heeft als Stam, en die geeft toch beduidend minder voorzetten.

En ik vind hem gewoon goed genoeg voor Twente, maar daar heeft natuurlijk ieder zijn eigen mening over.
Oud 31-05-2009, 10:40   #767
benji
mercurius '83
benji's Avatar

Stadion:
Citaat:
Dat ben ik toch echt niet met je eens. En ik vond dat hij ook helemaal niet zo opviel bij Vitesse. In zo'n team moet je dat toch lukken.

Hij verliest het dus op de actie van Elia. En was dit nou juist niet het wapen van Eljero? Uit het niks 1,2 soms 3 tegenstanders het bos in sturen met een fraaie actie en vervolgens op snelheid er langs.

Betere voorzet? Je herinnert je toch nog wel de perfect gegeven bal in de bekerfinale op Hersi?

Sorry maar dan weet ik niet meer wat Nilson nog meer moest doen bij Vitesse om er bij dat zooitje er boven uit te stijgen. Kan mij de wedstrijden tegen Feyenoord en Ajax nog herinneren in Arnhem waarin hij zo goed als in zijn eentje de verdedigingen bezig hield en voor veel dreiging zorgde.
Op het punt van meeverdedigen heb je wel een punt, maar dat is inderdaad aan te leren. Ik zeg hier niet mee dat hij beter is dan Elia, want die was op een gegeven moment van uitzondelijke klasse. Maar toch wel een speler die er gelijk kan staan en ook nog de internationale ervaring heeft die er straks word gevraagd in de VCL. Zeker wanneer hij voor een zacht prijsje kan worden gehaald een welkome versterking e/o voor de breedte.
Oud 31-05-2009, 10:44   #768
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
helaas moeten er 2 partijen zijn die prijzen binnenkamers houden en zijn globale bedragen vrij snel bekend. De verkopende partij is ook niet dom natuurlijk betreft schattingen...
Klopt...maar daar kun je met de kopende partij afspraken over maken en eventueel vast laten leggen dat zij zwijgplicht hebben betreffende het aankoop bedrag!
--------------------------------------------------------------------------
Wat betreft Andy v.d. Meyde: Laat maar komen, mits een prestratie contract!
Wat betreft Nilsson: Absolute meerwaarde...al dan niet voor de breedte. Hij verdedigd wellicht (nog) te weinig mee maar dat kan hij leren. Zijn voorzetten zijn daarentegen beter dan van Elia.

Laatst aangepast door Murphy_8 : 31-05-2009 om 10:50.
Oud 31-05-2009, 10:47   #769
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Patje
Ik snap niet waarom er in niet meer in de tsjechische competitie gekeken wordt zoals vb:

http://www.transfermarkt.de/de/spie...los/profil.html of
http://www.transfermarkt.de/de/spie...ric/profil.html

Minder duur en misschien wel net zo goed.

Ooit die gasten zien spelen behalve op je PC game??
Oud 31-05-2009, 15:50   #770
Patje
helemaal idioot van FCT
Patje's Avatar

Stadion:soms
PC game doe ik niet aan, misschien mijn zoontjes wel. anyway ja dat heb ik. Mijn schoonfamilie is tsjechisch en dan kijk ik verplicht tsjechisch voetbal op de sateliet en die 2 vielen mij dit seizoen op.
Oud 31-05-2009, 16:18   #771
tsunami
Ron Burgundy
tsunami's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Patje

Volgens mij heeft Papadopulos al eens in de belangstelling gestaan van Twente. Hij voetbalde toen nog bij Leverkusen en voelde zich te groot voor Twente. Laat hem nu ook maar weg blijven
Oud 31-05-2009, 16:32   #772
robibione
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door FCT1968
Andy vd Meyde werd uitgebreid uitgelicht in de Telegraaf. Is transfervrij en heeft volgens het artikel wat meer rust in zijn leven gevonden na zware eerste jaren van zijn dochtertje.

Ik weet dat het niet de ideale schoonzoon is (was?) en dat hij ook nog wel eens geblesseerd is geweest, maar transfervrij kun je best een gokje wagen. Dan heb je een brede bezetting op de rechtervleugel.

VdM laat maar mooi in Engeland blijven. Dat is een speler die niks toevoegt aan ons team. Is in 3 jaar tijd amper aan spelen toegekomen en dat heeft alles met zijn mentaliteit te maken.
robibione is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2009, 16:43   #773
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door robibione
VdM laat maar mooi in Engeland blijven. Dat is een speler die niks toevoegt aan ons team. Is in 3 jaar tijd amper aan spelen toegekomen en dat heeft alles met zijn mentaliteit te maken.

In zijn tijd hier heb ik anders flink van hem genoten! Ook daarna in zijn Ajax tijd was hij goed en verdiende zo een transfer naar Inter!
Of hij het nu nog kan is de vraag maar dat hij het kan heeft hij al laten zien!
Hij is met zijn 29 nog jong zat en blijkens het intervieuw heeft hij wel de honger...
Zal niet de 1e keer zijn dat een speler hier weer opleeft...
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2009, 17:09   #774
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Citaat:
Origineel gepost door letsgetserious
v/d Meyde halen ,1 seizoen met optie.Is transfervrij en heeft een fijne tijd hier gehad.Die wil laten zien dat hij het nog kan.

Je doet je naam geen eer aan zelden zulke onzin gelezen hier

Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
In zijn tijd hier heb ik anders flink van hem genoten! Ook daarna in zijn Ajax tijd was hij goed en verdiende zo een transfer naar Inter!
Of hij het nu nog kan is de vraag maar dat hij het kan heeft hij al laten zien!
Hij is met zijn 29 nog jong zat en blijkens het intervieuw heeft hij wel de honger...
Zal niet de 1e keer zijn dat een speler hier weer opleeft...

Ja noem nog eens een oud twente speler dan die het bij terugkomst aardig deed?
Als ik ff snel nadenk kom ik afgelopen jaren bij Oude Kamphuis, Pahlplatz en Gakhokidze...
Wat 'n feest
(ok ten hag en berthil was aardig)
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2009, 17:17   #775
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen

Als ik ff snel nadenk kom ik afgelopen jaren bij Oude Kamphuis, Pahlplatz en Gakhokidze...
Wat 'n feest

Tja het lijkt wel vloeken in de kerk als we het over Van de Meyde hebben...
Ik geef alleen aan dat hij zeker een zeer goede periode in zijn loopbaan heeft gehad bij ons en Ajax incl. Ned11tal! Zijn laatste periode volg ik niet en die is blijkbaar niet best...anderzijds is hij nog maar 29 en zal hij het toch nog wel kunnen??? En zijn instelling weten ze hier wel raad mee!
Maar goed een speler halen die direct al zo weinig krediet bij het publiek heeft zal niet verstandig zijn...
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2009, 21:41   #776
VAKdrienulvijf
Registered User

Ook al gaan Arnautovic en Elia weg ik heb het volste vertrouwen in Joop dat hij dan fatsoenlijke aankopen doet. En dan ook weer een goed team neerzet voor komend seizoen.
VAKdrienulvijf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2009, 22:49   #777
Busces
Registered User

Stadion:25
Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen

Wat 'n feest

Boschker en Heubach hebben het ook aardig gedaan bij hun terugkeer.
Busces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 31-05-2009, 23:05   #778
tsunami
Ron Burgundy
tsunami's Avatar

David Odonkor van Real Betis misschien wat voor Twente?
Oud 31-05-2009, 23:39   #779
FCTWENGELO
KEUKENKAMPIOEN
FCTWENGELO's Avatar

Is dat die Duutsert ?
FCTWENGELO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2009, 02:56   #780
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Tja het lijkt wel vloeken in de kerk als we het over Van de Meyde hebben...
Ik geef alleen aan dat hij zeker een zeer goede periode in zijn loopbaan heeft gehad bij ons en Ajax incl. Ned11tal! Zijn laatste periode volg ik niet en die is blijkbaar niet best...anderzijds is hij nog maar 29 en zal hij het toch nog wel kunnen??? En zijn instelling weten ze hier wel raad mee!
Maar goed een speler halen die direct al zo weinig krediet bij het publiek heeft zal niet verstandig zijn...

'Moyes is een waardeloze vent die me probeerde kapot te maken, maar dat is hem dus echt niet gelukt, hè. Schrijf me nog niet af.'

Die Moyes toch; heeft uiteindelijk zijn twee grote doelen voor dit seizoen (cup winnen en Andy kapot maken) dus niet gehaald

Ik heb niks tegen de beste man maar hij kan met zijn waanideeen, rolexjes, fancy cars en dierentuin beter uit Twente blijven, maar dat is mijn bescheiden mening..
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Aanvallers (Centraal topic) - deel 2 Basco Geruchten | Roddels 4381 25-03-2009 23:10
De Grolsch Veste - deel 2 Basco Bestuur | Beleid 5551 11-01-2009 17:31
Het centrale "Is ... niet wat voor Twente" topic deel 4 Basco Geruchten | Roddels 3408 09-02-2007 12:13