Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 01-06-2009, 22:23   #871
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door hogelander
Precies. Hoe hadden wij hier gereageerd als McClaren Ten Hag eruit had geflikkerd en zijn eigen assistenten had meegenomen?

Het verschil is dat bij PSV de assistenten al aangegeven hadden weg te gaan voordat Rutten werd aangesteld. Dus jouw voorbeeld gaat zowiezo niet op.
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2009, 22:29   #872
hogelander
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Billy
Het verschil is dat bij PSV de assistenten al aangegeven hadden weg te gaan voordat Rutten werd aangesteld. Dus jouw voorbeeld gaat zowiezo niet op.

Ok maar dan nog. Feit is dat het veel makkelijker is om Rutten af te schieten als de resultaten tegenvallen als hij zelf veel nieuwe spelers binnenbrengt en zijn eigen trainersstaf aanstelt. Een slimme trainer doet aan risicospreiding. Zie Hiddink. Die zorgt er altijd voor dat hij mensen om zich heenheeft die al veel krediet hebben bij de lokale media, de supporters en de club/het land zelf.
hogelander is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-06-2009, 22:39   #873
enschede noord
Bijna weekend.....

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door hogelander
Overigens vind ik het ook behoorlijk dom van Rutten om zich met Twente mensen te omringen bij PSV. Zie Van Gaal bij Barcelona of Rutten zelf bij Schalke. Hoe meer je je met oude bekenden omringt, des te sneller wordt je afgeschoten bij enigszins teleurstellende resultaten, niet alleen door de media, en door de fans, maar ook bij spelers en trainers die er al zaten voor Rutten. Als PSV na vier maanden zesde of zo staat begint het gezeik daar al, let maar op. Wat dat betreft kan hij heeeeeel veel van Hiddink leren. Die is wel slim wat dat betreft.

Ben het hier helemaal mee eens. Het is niet altijd verstandig om spelers waar je in het verleden mee gewerkt hebt overal mee heen te nemen. Maar goed misschien pakt het ook wel goed uit..?? Dommer is het om de 'blauwdruk' uit zijn FCT periode te gebruiken en die proberen nu toe te passen bij PSV (bij Schalke is dit dus falikant mislukt). Rutten staat erom bekend dat ie een erg achterdochtig/argwanend mens is. Hij heeft een beperkt groepje vertrouwelingen. En die heeft ie het liefst om zich heen (kijk naar de Mulder/Eykelkamp). Nu probeert ie Ten Hag mee te krijgen. Ook helemaal niets mis mee. Alleen roep dan niet bij elke gelegenheid dat je FCT zo'n geweldige club vindt. Want Rutten weet als geen ander dat Ten Hag toch een belangrijk iemand is binnen de technische staf van FCT. We kunnen er uren over door blijven zeiken, maar voor Munsterman is Ten Hag de rode draad binnen de technische staf, zoals Van Halst dat is op commercieel gebied. Munsterman had de illusie met een aantal vaste mensen om zich heen de club blijvend naar een hoger nivo te tillen in enkele jaren. Eerst liet Rutten hem vallen en nu Ten Hag. Ik denk dat dat heel hard aankomt.....en dat voor Ten Hag wel duidelijk is dat er in de toekomst voor hem geen plek meer is bij FCT als ie daadwerkelijk gaat.
Ik heb het al eerder gepost. Maar het gaat niet om zomaar een 'assistent trainertje', zoals sommigen hier suggereren. Deze man is op de hoogte van alle interesse van FCT in allerlei spelers over de hele wereld, hij kent alle scoutingsrapporten. Is als beste geïnformeerd over a.s. transfers, welke kosten er mee gemoeid zijn, inhoudelijke contractgegevens, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Hier kan Rutten, met behulp van de hoogst-onbetrouwbare Jan Reker gretig ge(mis-)bruik van maken. En hiermee komen plannen van FCT behoorlijk in gevaar. Dat is de enige reden waarom het vertrek van Ten Hag absoluut onaangenaam (zeer zachtjes uitgedrukt) is. En het erge is dat de heer F.R. dit ook weet. En dan zijn liefde voor FCT uitspreken.....................Daar zou ik het schaamrood van op mijn kaken krijgen !!
Dat er interesse is voor spelers van FCT vanuit het PSV kamp is een ander verhaal. Vervelend, maar de realiteit. We kunnen dat ook opvatten als een compliment. We brengen tegenwoordig zoveel goed 'verkoopbare'spelers op de markt....Nog niet zo lang geleden bestond de selectie van FCT voor 95% uit niet-verkoopbare spelers....
Oud 02-06-2009, 00:05   #874
Patje
helemaal idioot van FCT
Patje's Avatar

Stadion:soms
Misschien heb ik door het mooie weer en iets teveel wijn wat gemist hoor, maar is het al zeker dat ten hag weggaat??
Oud 02-06-2009, 00:10   #875
jacques
Posimist
jacques's Avatar

Stadion:EL12
Citaat:
Origineel gepost door Patje
Misschien heb ik door het mooie weer en iets teveel wijn wat gemist hoor, maar is het al zeker dat ten hag weggaat??
Nee Patje, niets is nog zeker .... en wees blij dat je die wijntjes niet hebt gemist
jacques is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 00:56   #876
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Stadion:135
Citaat:
Origineel gepost door enschede noord
Ik heb het al eerder gepost. Maar het gaat niet om zomaar een 'assistent trainertje', zoals sommigen hier suggereren. Deze man is op de hoogte van alle interesse van FCT in allerlei spelers over de hele wereld, hij kent alle scoutingsrapporten. Is als beste geïnformeerd over a.s. transfers, welke kosten er mee gemoeid zijn, inhoudelijke contractgegevens, en zo kan ik nog wel even doorgaan. Hier kan Rutten, met behulp van de hoogst-onbetrouwbare Jan Reker gretig ge(mis-)bruik van maken. En hiermee komen plannen van FCT behoorlijk in gevaar. Dat is de enige reden waarom het vertrek van Ten Hag absoluut onaangenaam (zeer zachtjes uitgedrukt) is. En het erge is dat de heer F.R. dit ook weet. En dan zijn liefde voor FCT uitspreken.....................Daar zou ik het schaamrood van op mijn kaken krijgen !!
Mooi gesproken enschede noord Ik kan me hier helemaal in vinden aangezien ik het (ook) als verraad zie wanneer Erik naar PSV gaat met alle wetenschap die hij dan meeneemt!
Murphy_8 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 01:07   #877
Huttenklaos
't vrös oe op 'n emmer
Huttenklaos's Avatar

Stadion:
Eerst zien, dan geloven. Er zullen heel wat mensen hun woorden moeten intrekken als Erik ten Hag gewoon bij Twente blijft. En volgens mij doet hij dat. Erik is wel verstandig.
Oud 02-06-2009, 06:53   #878
Tys
Registered User

Stadion:
Volgens Munsterman is Alfred Schreuder NIET de opvolger van Erik ten Hag.
'De afspraak over een terugkeer was één jaar geleden al bekend. Wij willen voor het 1ste en 2e elftal 5 mensen aan het werk hebben. Dat zijn Steve McClaren, Erik ten Hag, Kees van Wonderen, Alfred Schreuder en Cees Lok.'

TCT
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 06:57   #879
APP
Registered User

Paar dagen niet op het forum geweest maar er is nog niets veranderd. Veel mensen met een rode bril die in paniek zijn en zelfs complottheorieën bedenken. Misschien is 1van deze forumleden Fred Rutten zelf wel om de supporters tegen elkaar op te stoken......
Oud 02-06-2009, 08:20   #880
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door APP
Paar dagen niet op het forum geweest maar er is nog niets veranderd. Veel mensen met een rode bril die in paniek zijn en zelfs complottheorieën bedenken. Misschien is 1van deze forumleden Fred Rutten zelf wel om de supporters tegen elkaar op te stoken......
Gelul want waarom ontkracht Erik dit verhaal dan niet middels fctwente.nl? Dit verhaal klopt gewoon voor een heel groot percentage.
Oud 02-06-2009, 08:58   #881
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door Murphy_8
Gelul want waarom ontkracht Erik dit verhaal dan niet middels fctwente.nl? Dit verhaal klopt gewoon voor een heel groot percentage.

sinds waneer worden er geruchten ontkracht dan op .nl? Daar komen alleen definitieve zaken.
Oud 02-06-2009, 09:24   #882
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door TheSweet
sinds waneer worden er geruchten ontkracht dan op .nl? Daar komen alleen definitieve zaken.
Okey...ware het niet dat dit "gerucht" al langer de ronde doet...zo ook in de media. Erik hoeft alleen maar te zeggen...Ik blijf bij FCT. De lucht is dan in één keer opgeklaard en is er rust in de tent.
Oud 02-06-2009, 09:34   #883
Foxalert
Registered User
Foxalert's Avatar

Citaat:
Okey...ware het niet dat dit "gerucht" al langer de ronde doet...zo ook in de media. Erik hoeft alleen maar te zeggen...Ik blijf bij FCT. De lucht is dan in één keer opgeklaard en is er rust in de tent.

En dat doet hij niet dus er speelt genoeg omtrent meneer ten Hag.

Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
Foxalert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 09:58   #884
driepkottel
Registered User

Hoorde deze week dat Ten hag en Munsterman met ruzie uit elkaar gingen voordat Ten hag op vakantie ging
De teneur in artikel in TC Tubantia vanochtend biedt ook niet echt hoop op langer verblijf van ten Hag.

Laatst aangepast door driepkottel : 02-06-2009 om 10:00.
driepkottel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 10:10   #885
Boca Qatar
Registered User

Citaat:
Mooi gesproken enschede noord Ik kan me hier helemaal in vinden aangezien ik het (ook) als verraad zie wanneer Erik naar PSV gaat met alle wetenschap die hij dan meeneemt!

Emotionele prietpraat.

Jaren geleden gebeurde precies hetzelfde met Hans van der Zee, superscout van PSV. Ging naar Ajax en nam z'n hele handel mee. Zo gaat dat in de top! Iedereen is vervangbaar en ook Ten Hag.

Ten hag; gefeliciteerd met je nieuwe aanstelling bij PSV! En kom over een paar jaar gerijpt terug als hoofdtrainer van FCT (misschien kun je dan ook een paar scoutingsrapportjes van PSV meenemen )
Boca Qatar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 10:14   #886
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door FCTWENTE2001
Emotionele prietpraat.

Jaren geleden gebeurde precies hetzelfde met Hans van der Zee, superscout van PSV. Ging naar Ajax en nam z'n hele handel mee. Zo gaat dat in de top! Iedereen is vervangbaar en ook Ten Hag.

Ten hag; gefeliciteerd met je nieuwe aanstelling bij PSV! En kom over een paar jaar gerijpt terug als hoofdtrainer van FCT (misschien kun je dan ook een paar scoutingsrapportjes van PSV meenemen )

die zijn de laatste jaartjes niet zo veel waard meer
Oud 02-06-2009, 10:16   #887
Nijverdal89
Reds Only
Nijverdal89's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door TheSweet
die zijn de laatste jaartjes niet zo veel waard meer

is dat zo?
volgens mij gaan 99% van die rapporten over onze spelers
Oud 02-06-2009, 10:19   #888
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
kom over een paar jaar gerijpt terug als hoofdtrainer van FCT (misschien kun je dan ook een paar scoutingsrapportjes van PSV meenemen )
Wanneer hij daadwerkelijk gaat dan zal hij niet terug komen zolang Joop hier voorzitter is....ga daar maar vanuit. Van mij hoeft hij dan ook niet terug te komen want nogmaals....wat kan Rutten hem meer leren dan Mc Claren
Oud 02-06-2009, 10:32   #889
martin
30jr fctwente
martin's Avatar

Stadion:27
FORUMLEDEN we zitten hier allemaal te praten over een eventueel vertrek van erik ten hag,als hij dat wil houden we er toch niks aan,iedere grootmacht in het betaalde voetbal probeert een directe concurent te verzwakken,in ons geval fc.twente.
Maar we moeten elkaar niet gek liggen maken,er zal heus wel een ander komen.
Zo gaat het met het elftal ook twente heeft op dit moment niet het geld om de hele selectie bij elkaar te houden en daar moeten we ons bij neer leggen hoe zuur dit ook is.
ik had het ook liever anders gezien.
martin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 10:34   #890
Fawkes
Brisingr raudhr!
Fawkes's Avatar

Stadion:
Zoals Utop al diverse malen in het topic heeft aangegeven: privé-perikelen gaarne niet op het forum.
Fawkes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 10:39   #891
Toetsie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Fawkes
Zoals Utop al diverse malen in het topic heeft aangegeven: privé-perikelen gaarne niet op het forum.

Terechte opmerking, mijns inziens. Alleen is het probleem hier dat de prive-perikelen van betrekking zijn op een zakelijke deal. Dan doen ze toch ter zake? Ik hoef overigens niet de hele huishouding van Erik te weten.
Toetsie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 11:00   #892
Boca Qatar
Registered User

Citaat:
Dan zul je velen van ons op je ban-list moeten (gaan) zetten. Wanneer jij niet wilt of kunt zien waar Rutten mee bezig is dan heb jij in dit geval een dikke plaat voor je kop! Rutten wil FCT kapot maken...zo zie ik het!

Wie heeft hier nu een plaat voor de kop?!

Wat een zin...."Rutten wil FCT kapot maken"....de beste man is ereburger van Enschede geworden en heeft ons de laatste beker gegeven.

Hij moet een standbeeld krijgen voor de Grolsch Veste! ZO ZIE IK HET!!
Boca Qatar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 11:48   #893
Murphy_8
Red to the Bone
Murphy_8's Avatar

Citaat:
Dat zal (nu) dus nooit gebeuren. Wellicht kun je een kaarsje voor aansteken?
Oud 02-06-2009, 12:11   #894
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

Citaat:

Wat een zin...."Rutten wil FCT kapot maken"....de beste man is ereburger van Enschede geworden en heeft ons de laatste beker gegeven.

En als iedereen dat wel vond zou hij op zijn minst toch ook in de schildering bij het spoor verwerkd zijn?
Kerel mag eerder zijn medaille terug geven want een ere burger van Enschede maakt de plaatselijke club niet zwakker. ZO ZIE IK HET
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 12:32   #895
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:

Doe McClaren dan ook maar een standbeeld...een nog grotere wat mij betreft aangezien ik de prestatie dit jaar groter vind dan bijvoorbeeld het jaar 2001 met Fred... Dit jaar Europees heel goed jaar! Een geweldige 2e plek in de competitie incl. v.CL en de bekerfinale met het verschil dat in het jaar van Fred Sander Boschker de beker binnenhaalde (standbeeld voor Sander?) en dit jaar niet...

Maar waarom zou Fred een standbeeld moeten??? Hij heeft gewoon zijn werk goed gedaan in ruil voor een flink salaris... Op enig clubliefde kan ik hem nu ff niet betrappen met notabene een speldje van de stad Enschede op de borst!

Nee de 1e die nu in aanmerking komt voor een standbeeld is Joop...DAT is clubliefde!
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 12:47   #896
vieze4
Registered User

Stadion:310
Citaat:
Origineel gepost door vakkie-p
En als iedereen dat wel vond zou hij op zijn minst toch ook in de schildering bij het spoor verwerkd zijn?
Kerel mag eerder zijn medaille terug geven want een ere burger van Enschede maakt de plaatselijke club niet zwakker. ZO ZIE IK HET

Wat ben je toch lekker fel vandaag.
vieze4 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 12:47   #897
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door vieze4
Wat ben je toch lekker fel vandaag.

weekendje Markelo.....goed uitgerust
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 13:27   #898
robogo
since 1971
robogo's Avatar

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door vakkie-p
weekendje Markelo.....goed uitgerust

haha terug naar de prehistorie...
uitrusten op de parkeerplaats van Goor. was het gezellig?
robogo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 17:24   #899
Edwin_Borne
Offline kan altijd nog...

Stadion:Nee
Waarom spreekt iedereen hier over het verraad van Ten Hag en niet over dat van Rini Coolen?
Edwin_Borne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-06-2009, 17:27   #900
driepkottel
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Edwin_Borne
Waarom spreekt iedereen hier over het verraad van Ten Hag en niet over dat van Rini Coolen?

haha grappenmaker
Ik vind hem goed gevonden

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
El Ahmadi bij Feyenoord TheStone Voetbal Nationaal | Internationaal 1586 02-08-2008 00:04
Erik ten Hag robogo De Selectie 16 26-06-2008 11:28
Erik ten Hag opvolger Rutten! Nummer006 Geruchten | Roddels 67 19-06-2008 13:28
FcTwente geintereseerd in Erik Gerets Corky Geruchten | Roddels 38 09-02-2004 20:42
Erik Meijer ???? buks Geruchten | Roddels 25 26-03-2003 12:24