Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 16-07-2019, 14:07   #1
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Tactiek:Geen
Toto:-
Oud 16-07-2019, 14:09   #2
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Stadion:ja
Citaat:
16 juli 2019
Te midden van grote concurrentie, is FC Twente erin geslaagd het Japanse toptalent Keito Nakamura van Gamba Osaka aan te trekken. De aanvallend ingestelde speler wordt op 28 juli 19 jaar. FC Twente huurt hem voor twee jaar met de mogelijkheid hem definitief over te nemen. Gamba heeft bedongen dat Keito op de 21ste nog de belangrijke wedstrijd tegen Nagoya Grampus Eight speelt. Daarna neemt hij het vliegtuig naar Nederland.

Keito Nakamura heeft ervoor gekozen met nummer 13 op het shirt te spelen. Vanuit Japan reageert hij enthousiast op zijn overgang naar Enschede. "Ik kijk erg uit naar FC Twente. De club, de fans, de passie, de sfeer in het stadion. De beelden die ik via internet kreeg, gaven me het gevoel: ja, dat is zo'n speciale club, ik wil daarheen."

"Ook het technisch plan sprak me aan. De manier waarop FC Twente wil spelen, hoe ze het team en de spelers individueel willen ontwikkelen, heeft me enthousiast gemaakt. Die gaven me het gevoel: daar werken ze serieus, dit is een geschikte club waarin ik mijn carrière in Europa start. Hiervan wil ik deel van uitmaken. Ik beloof iedereen dat ik mijn uiterste best zal doen en alles zal geven aan FC Twente en zijn fans. Ik kan nauwelijks wachten tot de dag dat ik aankom.”

Technisch directeur Ted van Leeuwen is in zijn nopjes met de komst van Nakamura. “Keito is een van de allergrootste talenten van Japan. Technisch vaardig, heeft een opmerkelijke spelintelligentie voor iemand van zijn leeftijd en kan op alle vijf aanvallende posities uit de voeten.
Keito past perfect in ons spelsysteem. Een fijne speler ook voor het publiek. Het mag een klein wonder genoemd worden dat we met onze bescheiden financiële middelen erin geslaagd zijn deze kwaliteit aan te trekken. We zijn Keito erkentelijk voor het vertrouwen dat hij in ons heeft.”

Een stunt! We hebben echt een geweldige TD, hoe je het ook went of keert. Hij weet het mooi te verkopen natuurlijk, maar dit is wel bijzonder hoor.
Mooi, mooi!
Mastho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 14:10   #3
TDFC
Registered User

Dit is wel een hoe maak je andere mensen jaloers artikel hahah. Iemand helemaal de hemel in prijzen
TDFC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 14:12   #4
Virgil
Registered User

ようこそ圭人

..............
Oud 16-07-2019, 14:13   #5
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Snel een Japanstalige website regelen. Alle tienermeisje in Japan willen Keito volgen!!! De shirts met nummer 13 zullen overal verkrijgbaar zijn, van Sapporo in het noorden tot Okinawa in het zuiden!
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 14:14   #6
holly
Registered User

Topper in de dop als we de verhalen mogen geloven!! Hopelijk komt het er uit bij Twente, zorgen dat zo'n jongen zich snel thuis voelt.

2 jaar huur + optie tot koop, dan heb je als TD volgens mij een hele goede deal gedaan!! Chapeau Ted
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 14:14   #7
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Eerste twee seizoenkaarten zijn verkocht vanwege zijn komst
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 14:16   #8
MarTukker4Ever
Registered User

Geweldige aankoop, kunnen we toch nog clubs als Groningen af troeven he? Zal het eerste jaar wel backup zijn, zodat ie er volgend jaar vanaf het begin kan staan. Zeer benieuwd naar deze jongen!
MarTukker4Ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 14:18   #9
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Al ken ik helemaal niets van deze jongen en ga ik er dan ook geen waardeoordeel over vellen, het is wel een knappe aankoop als de concurrentie zo hoog is als beschreven.
Ik hoop dat die bij ons gaat slagen! Welkom Keito!
Oud 16-07-2019, 14:19   #10
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Coyote

Oftwel: "We got him!"

https://www.youtube.com/watch?v=S02BHmWPZNs

Laatst aangepast door Vak 25 Hoelie : 16-07-2019 om 14:25.
Oud 16-07-2019, 14:21   #11
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door MarTukker4Ever
Geweldige aankoop, kunnen we toch nog clubs als Groningen af troeven he? Zal het eerste jaar wel backup zijn, zodat ie er volgend jaar vanaf het begin kan staan. Zeer benieuwd naar deze jongen!

Zeer verrassend inderdaad, echt een enorme stunt!
Oud 16-07-2019, 14:22   #12
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Hij heeft een brutale bek. Straalt zelfovertuiging uit, zie je niet snel bij geelhuiden. Had Honda ook. Kump good.
Oud 16-07-2019, 14:24   #13
holly
Registered User

Citaat:

Als hij echt zo goed is, zie ik hem gewoon als basisspeler straks. Wellicht in het begin wat aanpassingsproblemen en dus invaller. Maar gezien de positieve geluiden zou dit 1 van onze toppers moeten zijn/worden. Dus voor de leeuwen er mee
Oud 16-07-2019, 14:28   #14
Beek
5e man

Stadion:666
Dus Ted gewoon via Ted-Mobile terwijl die varkens met een delegatie waren afgereisd naar Japan
Oud 16-07-2019, 14:28   #15
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Hij heeft een brutale bek. Straalt zelfovertuiging uit, zie je niet snel bij geelhuiden. Had Honda ook. Kump good.

En hij maakt een eigenzinnige keuze. Naar Groningen gaan was makkelijke weg. Eindelijk weer eens een voetballer in de spits (of er vlak achter, als er nog een echte spits bij komt)!
Oud 16-07-2019, 14:30   #16
MarTukker4Ever
Registered User

Volgens iemand met meer verstand van deze jongen dan ons -

Een leergierig, avontuurlijk type. Hij geeft een ‘beschermde omgeving’ op voor het ‘onbekende’. Zijn kans van slagen bij FC Twente hangt in hoge mate af van de opvang door de club, zijn coaches, zijn medespelers vooral. Hij kwam uit voor alle vertegenwoordigende jeugdelftallen.

Aan de werklust, de prestatiedrang en de trainingsijver van een jonge Japanse prof hoeft niet te worden getwijfeld. En voetballen, dat kán hij. Gun hem de tijd om te wennen ‘aan de kleedkamercultuur’. Die is in Enschede hoe dan ook volstrekt anders dan in Osaka.
MarTukker4Ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 14:33   #17
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:

Een leergierig, avontuurlijk type. Hij geeft een ‘beschermde omgeving’ op voor het ‘onbekende’. Zijn kans van slagen bij FC Twente hangt in hoge mate af van de opvang door de club, zijn coaches, zijn medespelers vooral. Hij kwam uit voor alle vertegenwoordigende jeugdelftallen.

Aan de werklust, de prestatiedrang en de trainingsijver van een jonge Japanse prof hoeft niet te worden getwijfeld. En voetballen, dat kán hij. Gun hem de tijd om te wennen ‘aan de kleedkamercultuur’. Die is in Enschede hoe dan ook volstrekt anders dan in Osaka.

Dat laatste klopt. De Enschede kleedkamer cultuur wordt al jaren bepaalt door de nietsontziende gangmakers en grootmuilen Bijen en Lely... mijn god.
Oud 16-07-2019, 14:33   #18
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:

Ach ja, de tijd van de fopdrol is voorbij. En qua tattoos loopt Twente ook niet voorop. Prima keuze voor hem!
Oud 16-07-2019, 14:35   #19
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Ach ja, de tijd van de fopdrol is voorbij. En qua tattoos loopt Twente ook niet voorop. Prima keuze voor hem!

De laatste spöller die een klein windje liet tijdens het geluidloos drinken van de thee was Andy van der Meyde. En dat is even terug.
Oud 16-07-2019, 14:35   #20
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Twentet
Al ken ik helemaal niets van deze jongen en ga ik er dan ook geen waardeoordeel over vellen, het is wel een knappe aankoop als de concurrentie zo hoog is als beschreven.
Ik hoop dat die bij ons gaat slagen! Welkom Keito!

Japanners zijn altijd gedreven mannetjes, die doen er alles aan om te slagen. Ik ken de speler ook niet maar ik heb hier wel een goed gevoel over.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 14:42   #21
holly
Registered User

Net even een paar beelden gezien. Geweldig gevoel voor ruimte, altijd aanspeelbaar. Techniek en snelheid ook prima. Dan komt het dus vooral aan op de begeleiding binnen Twente. Zorg dat die jongen zich thuis voelt en snel kan wennen hier.

Dit wordt de sensatie van de Eredivisie...... hoop ik
Oud 16-07-2019, 14:43   #22
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
De laatste spöller die een klein windje liet tijdens het geluidloos drinken van de thee was Andy van der Meyde. En dat is even terug.

Ach ja, ooons Andy, die kon FC Twente ay ay ay ay schetend ten gehore brengen.
Oud 16-07-2019, 14:51   #23
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Ik denk dat Papasan Ted connecties heeft bij de Yakuza....

Ben benieuwd.
Oud 16-07-2019, 15:09   #24
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Beek
Dus Ted gewoon via Ted-Mobile terwijl die varkens met een delegatie waren afgereisd naar Japan

Dat is inderdaad helemaal lekker. Dat die varkens nog eens worden afgetroefd, wat zal dat pijn doen bij die Groningers - een topper in de dop die wordt weggekaapt door de gevallen reus Twente, die geen cent heeft om de reet te krabben en stapje voor stapje uit het dal kruipt....

Verschil tussen een gepokt en gemazelde Ted en zo'n groentje als Fledderrederederus.
Oud 16-07-2019, 15:18   #25
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Toch even gekeken op het forum van die varkens en die zijn me een partij zuur. Heerlijk.
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 15:31   #26
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Johnnie Walker
Toch even gekeken op het forum van die varkens en die zijn me een partij zuur. Heerlijk.

"Staat dat hoeren Twente niet onder curatele ofzo? Die kunnen gewoon weer naar hartelust dure Japanners halen alsof er nooit wat gebeurd is? Je zult zien hoor dat die Nakamura de revelatie van het seizoen wordt en voor 18 miljoen weggaat. Zijn ze meteen uit de problemen daar. Ik zou zeggen, meteen met Twente thuis z’n beide benen breken zodat ze er helemaal niks aan hebben."

Een ander varken wenst hem toe dat hij in de laatste wedstrijd nog een kruisbandje afscheurt...

... teken dat ze erg jaloers inderdaad. Los van Nakamura weten ze dat we hun zo weer voorbij gaan. Lekker!
Oud 16-07-2019, 15:51   #27
Ademilson
Registered User

Hello! He would be a great dribbler & I hope your coaching staff will fix he's shooting skills and defensive duel's. He needs to improve some shooting accuracy and defensive positioning tackle etc.. Thanks!
https://youtu.be/WVe2o5hwTtg?t=25
Ademilson is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 16:09   #28
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door holly
Net even een paar beelden gezien. Geweldig gevoel voor ruimte, altijd aanspeelbaar. Techniek en snelheid ook prima. Dan komt het dus vooral aan op de begeleiding binnen Twente. Zorg dat die jongen zich thuis voelt en snel kan wennen hier.

Dit wordt de sensatie van de Eredivisie...... hoop ik

Heeft de bal als aan een elastiekje..prachtig om te zien.
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-07-2019, 16:21   #29
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ademilson
Hello! He would be a great dribbler & I hope your coaching staff will fix he's shooting skills and defensive duel's. He needs to improve some shooting accuracy and defensive positioning tackle etc.. Thanks!
https://youtu.be/WVe2o5hwTtg?t=25

Welcome to our forum, Ademilson!
Many thanks for the insights. What is his best position in your opinion?

Would you say he is one of Japan's biggest offensive talents or is that exaggerated? Do you know if Keito speaks any English?

We are over the moon with his signature
Oud 16-07-2019, 16:31   #30
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
De commerciële mogelijkheden zijn eindeloos, Twentse beenhamsushi, Twentse anime, Japanse vlaggen met het Twentse ros in het midden hahaha. Ik zou gelijk een bv'tje in Tokyo opzetten om dit te regelen.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Mohammed Allach vertrekt bij FC Twente suomi Laatste Nieuws 252 28-03-2009 10:25
Touma vertrekt naar ... markstorovic Geruchten | Roddels 565 16-07-2007 11:52
FC Groningen - FC Twente 1-1 FC Twente Eredivisie / Eerste Divisie 647 21-03-2007 21:04
Touzani vertrekt richting Aberdeen Tijs84 Laatste Nieuws 277 27-05-2006 14:37
Jochemsen vertrekt naar Fc Zwolle (en Brack ook) Tijs84 Laatste Nieuws 24 25-05-2004 11:14