Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 06-05-2020, 21:58   #1
Hotbossie
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
10 Miljoen aan inkomsten staan op de tocht. We beginnen met 2 miljoen in de min. Ze zullen ultra creatief moeten worden om geld binnen te slepen. Creativiteit zit in allen, meedenken kan iedereen. Vandaar hier een DENKTANK draadje. Schrijf je suggesties op, denk out of the box.

1) Handtekening Drive Thru (open dag, alle spelers in tentjes op de parkeerplaats, 5 Euro per handtekening, fans rijden langs en krijgen 1 Minuut per speler/coach om een praatje te maken. Dit kan over meerdere dagen gedaan worden en op uitnodiging, bijvoorbeeld per VAK, per uur, per dag)

2) Online Stoeltjes (een online platform om FCT te kijken)

3) Micro Stadionnetjes (In buurten micro stadionnetjes maken, party Tentjes FCT branded verkopen)

4) Grolsch Special Edition. FC Twente bier brouwen, XX ct per biertje naar FCT.

5) Scattered VIP (family) seats. (In de vakken plateaus creëren met comfy seats en butler service).

6) Twentefans en Twenteinsite nu eens fatsoenlijk gebruiken. Peters moet deze jongens benaderen en VOLLEDIGE toegang geven tot het eerste. Laat ze wekelijks profielen schrijven en interviews doen met spelers. Niets is belangrijker dan de ziel van de club levend houden. Er zal een leegte en een disconnect ontstaan die de afdeling marketing FCT onmogelijk kan vullen. We gaan weldra 15 volledig nietszeggende namen krijgen in het eerste en geen enkele vorm van belevenis, de belevenis gaat dus van het stadion naar het virtuele. We hebben de mazzel dat Twentefan en Twenteinsite gerund worden door fans die op zeker willen bijdragen, hun de clicks, FCT de exposure.

7) FCT Open Air Drive-in Cinema. (Op weilanden/parkeerplaatsen etc in de regio grote schermen opzetten en wedstrijden uitzenden).

……………….

Laatst aangepast door Hotbossie : 06-05-2020 om 22:03.
Hotbossie is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 22:33   #2
zweedsok
Registered User

Ppffff Claudia de Breij gevoel 🤢
Oud 06-05-2020, 22:47   #3
RickTM
Registered User

Stadion:305
Knaapje had een mooie in een ander topic:https://www.fctwente.net/page/forum...display.php?f=5
Citaat:
wat je kan doen is exposure op de tribune verkopen zoals spandoeken en banners om de inkomstenderving enigszins te reduceren.
RickTM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 23:11   #4
wittekanu
Registered User

Stadion:Nee
Hoezo Claudia de Breij? Wees blij dat iemand begaan is met hetgeen ons allen bindt en creatief bezig is.
Met name punt 4 vind ik interessant. Ik heb tijdje bij Private label partij gewerkt en daar nog eens afspraak geprobeerd te maken met Van Halst destijds. Je kan FCTwente frisdrank op de markt brengen en bijvoorbeeld ook binnen alle sportverenigingen als kleinverpakking verkopen. Ook hier weer opbrengst voor de FC. Tevens retailverpakking aanbieden via lokale retailers.
wittekanu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 06-05-2020, 23:12   #5
wittekanu
Registered User

6) erg mooi idee, denk dat er genoeg talent is binnen supporterswereld om tot iets moois te komen.
wittekanu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 01:04   #6
Gr.R.
Teletekstsupporter...
Gr.R.'s Avatar

Zolang er geen publiek bij de wedstrijden mag zijn, wil ik wel een t-shirt met Teletekstsupporter. Vooral als de opbrenst naar De FC gaat.

It's far more important...
(Bill Shankley)
Gr.R. is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 06:54   #7
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Gr.R.
Zolang er geen publiek bij de wedstrijden mag zijn, wil ik wel een t-shirt met Teletekstsupporter. Vooral als de opbrenst naar De FC gaat.

Ja... Die is mooi
Oud 07-05-2020, 08:40   #8
Redpower
Aanpass`n of Oprott`n!!!!
Redpower's Avatar

Broodjes beenham verkopen op zaterdag en zondag in de veste, ik rij er voor heen.
Redpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 09:48   #9
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wittekanu
Hoezo Claudia de Breij?

Omdat als Hotbossie iets zegt, je erop moet reageren door de naam Claudia de Breij te noemen, op straffe van een linksche MSM-geïndoctrineerde wegkijkende deugbroeder genoemd te worden door boze-wittemannen-antwoordapparaat.
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 10:15   #10
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Redpower
Broodjes beenham verkopen op zaterdag en zondag in de veste, ik rij er voor heen.

gniffel gniffel............
-BEENHAM TAX
-BEENHAM DRIVE TROUGH

ik zou er spciaal voor naar eanske rijden.
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 10:40   #11
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Via de luidsprekers opgenomen geluiden zoaks zingen en spreekkoren uitzenden van eerdere wedstrijden..
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 10:45   #12
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Via de luidsprekers opgenomen geluiden zoaks zingen en spreekkoren uitzenden van eerdere wedstrijden..

Beetje als een versterkte oproep vanuit de nieuw joodse kant???
Oud 07-05-2020, 11:07   #13
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Dr. Oetker een FC Twente vaccin laten ontwikkelen zodat we een keer verlost raken van die eigenpijpende gekkigheid oet de HotBossie hersenpan.

Laten we eerlijk zijn, zolang we niet lijfelijk in het stadion aanwezig mogen zijn, zal de liefde geleidelijk aan verwateren. ALLES slijt, jonks. Wat je ook verzint om die facade overeind te houden, het waait vanzelf een keer om.

Over drie jaar is het klaar. Gebeurt gewoon. Betaald voetbal wordt nooit meer hetzelfde. Ooit ontdekken we een virtuele sport om bij thuis te blijven, te zuipen en een zekere, gedeelde trots te creëren . Events...dass war einmal. Raarrrrrrrrr.
Oud 07-05-2020, 11:32   #14
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door wallace
Dr. Oetker een FC Twente vaccin laten ontwikkelen zodat we een keer verlost raken van die eigenpijpende gekkigheid oet de HotBossie hersenpan.

Het land moet weer eens gered worden, en onze malle Eppie uit de woestijn staat als altijd vooraan vanuit zijn met de calvinistische paplepel ingegoten verantwoordelijkheidsbesef. Je weet dat er niks van terecht komt, maar ach, je hebt weer eens wat van je laten horen. En je noemt het de Corona Denktank, hilarisch.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 13:19   #15
Beek
5e man

Stadion:666
Allemaal leuk en aardig al dat werk en denken en meeleven met de club, ik zeg als fervent FCT supp vanaf geboorte, ut zal allemaal wel, ik heb de kracht niet meer, sterker nog ik denk er helemaal niet aan, totdat ik hier inlog en bijv dit lees, ik volg het niet eens via het nieuws, WAT IS ER AAN DE HAND MET ME
Oud 07-05-2020, 13:20   #16
Polka
...
Polka's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Beek
Allemaal leuk en aardig al dat werk en denken en meeleven met de club, ik zeg als fervent FCT supp vanaf geboorte, ut zal allemaal wel, ik heb de kracht niet meer, sterker nog ik denk er helemaal niet aan, totdat ik hier inlog en bijv dit lees, ik volg het niet eens via het nieuws, WAT IS ER AAN DE HAND MET ME

'We' zijn teveel murw gebeukt de laatste jaren...
Oud 07-05-2020, 13:38   #17
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Beek

Niets, de ziel is allang vertrokken uit de club. Wat overblijft is een lege huls.
Ten Grave dragen zal het laatste collectieve echte gevoel zijn...de ziel herdacht... de rest is Claudia de Breij.....
Oud 07-05-2020, 13:46   #18
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Helemaal niet verkeerd !

In Duitsland is de drive in bioscoop weer helemaal hip. Kan ook bij Twente en dan kan je ook nog drank en broodjes verkopen (wel even blazen voor je weg rijdt).

Parkeerplaats is ideaal.
Ik zie mooie claxons, een lasershow in de pauze, FCT-Autopaint ...
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 14:15   #19
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Allemaal een middelvinger naar de overheid en, ook als het niet mag, toch naar het stadion komen. Gewoon voor de catering betalen en doen alsof er niets aan de hand is. Wanneer Onno's troepenmacht hier een eind aan wil maken ... met z'n allen ertegenin! 1-seizoenskaart per auto en minimaal 3 passagiers welke van hetzelfde kunnen genieten (zoals Superkip aangeeft) voor een VIP-plaats op de parkeerplaats met verplichte consumpties ... HATSJIKIDEE!!!
Oud 07-05-2020, 14:16   #20
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Superkip
Helemaal niet verkeerd !

In Duitsland is de drive in bioscoop weer helemaal hip. Kan ook bij Twente en dan kan je ook nog drank en broodjes verkopen (wel even blazen voor je weg rijdt).

Parkeerplaats is ideaal.
Ik zie mooie claxons, een lasershow in de pauze, FCT-Autopaint ...

Ik kan het mis hebben maar volgens mij is dat nog steeds verboden in Nederland, zelfs al blijf je in je auto
Oud 07-05-2020, 14:24   #21
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Citaat:
Origineel gepost door Steve_McClaren
Ik kan het mis hebben maar volgens mij is dat nog steeds verboden in Nederland, zelfs al blijf je in je auto

Schijt aan verboden ... lees dit nou dan https://www.nu.nl/voetbal/6049695/k...ciele-klap.html
Oud 07-05-2020, 14:45   #22
Beek
5e man

Stadion:666
verleden week was er een drive in houseparty bij Index op de Pahlplazt, mooi man met zn tweeen in de auto , maargoed moraal van dit zinnetje is Index-Uelsen=Niederlande hmm circa 10km
Oud 07-05-2020, 15:43   #23
Twentephd
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door asjbakkie
Allemaal een middelvinger naar de overheid en, ook als het niet mag, toch naar het stadion komen. Gewoon voor de catering betalen en doen alsof er niets aan de hand is. Wanneer Onno's troepenmacht hier een eind aan wil maken ... met z'n allen ertegenin! 1-seizoenskaart per auto en minimaal 3 passagiers welke van hetzelfde kunnen genieten (zoals Superkip aangeeft) voor een VIP-plaats op de parkeerplaats met verplichte consumpties ... HATSJIKIDEE!!!

Tijd om je aluminium hoedje weer af te doen.
Twentephd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 16:10   #24
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door wittekanu
Hoezo Claudia de Breij? Wees blij dat iemand begaan is met hetgeen ons allen bindt en creatief bezig is.
Met name punt 4 vind ik interessant. Ik heb tijdje bij Private label partij gewerkt en daar nog eens afspraak geprobeerd te maken met Van Halst destijds. Je kan FCTwente frisdrank op de markt brengen en bijvoorbeeld ook binnen alle sportverenigingen als kleinverpakking verkopen. Ook hier weer opbrengst voor de FC. Tevens retailverpakking aanbieden via lokale retailers.

Beetje wat ik al eens heb voorgesteld (in normale omstandigheden) en gepikt van BVB: bekers met afbeelding van de selectiespelers voor € statiegeld. Wil je ze niet dan lever je ze terug in. Maar de meesten sparen de hele selectie bij elkaar in een seizoen. Toch mooi kapitaaltje en veel minder afval.
Oud 07-05-2020, 17:05   #25
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Beetje wat ik al eens heb voorgesteld (in normale omstandigheden) en gepikt van BVB: bekers met afbeelding van de selectiespelers voor € statiegeld. Wil je ze niet dan lever je ze terug in. Maar de meesten sparen de hele selectie bij elkaar in een seizoen. Toch mooi kapitaaltje en veel minder afval.

Een uitstekend idee.
Oud 07-05-2020, 17:54   #26
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Een uitstekend idee.

Ik doe een moord voor een Peet Bijen-beker!
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2020, 17:56   #27
Polka
...
Polka's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Ik doe een moord voor een Peet Bijen-beker!

Om 'm kwijt te raken zeker

Oud 07-05-2020, 19:30   #28
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Twentephd
Tijd om je aluminium hoedje weer af te doen.

Als die goed verkopen....
Oud 07-05-2020, 20:47   #29
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky

Gezien de selectie, zou het eigenlijk een huur beker moeten zijn..
Oud 07-05-2020, 21:37   #30
Steve_McClaren
Groene knuppels

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Een uitstekend idee.

Nu we het toch over goede ideeën hebben, ik zou graag de mogelijkheid zien om via een app op je smartphone bier en snacks te kunnen bestellen en die bij een afhaalraam te kunnen ophalen of het liefste nog dat het bij je stoeltje wordt bezorgd. Dat zou de stadionbeleving nog een stuk beter maken.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Jesús Manuel Corona (FC Porto) CEAZ Oud spelers / medewerkers 6067 24-06-2020 20:47
Chinedu Ede Bryan1994 Oud spelers / medewerkers 655 09-12-2017 14:41
Middenvelders (Centraal topic) - deel 6 Epiwood Geruchten | Roddels 6476 02-09-2017 13:08
Jens Toornstra HERM Geruchten | Roddels 323 15-08-2014 07:27