Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 7 stemmen, 4.57 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 28-09-2009, 12:40   #1
Robbie T
Trots
Robbie T's Avatar

Stadion:101
Tactiek:Geen
Toto:-
Elke maandag is er een pagina lange discussie in het "Twente in de media" topic over het wel of niet besproken worden van Fc Twente in Studio voetbal.

Vervolgens word Vi erbij gehaald en gaat het daar nog even over.

Om dat topic niet een "voetbal praat programma" topic te laten worden, kan er hier over dit soort dingen worden gediscussieerd worden.
Oud 28-09-2009, 12:44   #2
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Ik heb ook actief meegedaan aan deze discussie maar om die plofkop en dat zuigertje nu een eigen topic te geven...
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 12:45   #3
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Krijgt VI er ook één
Oud 28-09-2009, 12:49   #4
Dolly85
Registered User
Dolly85's Avatar

Het is een programma dat zich voornamelijk bezig houdt met randzaken zoals: scheidsrechters, overtredingen en de daarbij horende straffen... Ik wil nieuwtjes, feiten en opmerkelijke analyses zien. Geen standaardverhaaltjes of herhalingen van discussies. Daarom kijk ik liever naar VI. En of dit een zinvol topic is, is niet aan mij om te bepalen...
Dolly85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 12:52   #5
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Dolly85
Het is een programma dat zich voornamelijk bezig houdt met randzaken zoals: scheidsrechters, overtredingen en de daarbij horende straffen... Ik wil nieuwtjes, feiten en opmerkelijke analyses zien. Geen standaardverhaaltjes of herhalingen van discussies. Daarom kijk ik liever naar VI. En of dit een zinvol topic is, is niet aan mij om te bepalen...

Maar je hebt wel gelijk. Driekwart van het gelul in SV is herhaling van hetgeen ze een week eerder ook al verkondigden. Mulder doet wekelijks even snel z'n standaardverhaaltje over Twente. Nee....VI is neutraler met een flinke dosis humor
Oud 28-09-2009, 14:09   #6
Fladzes_FCT
Euh mag dat?
Fladzes_FCT's Avatar

Stadion:306
Vond SV gisteren nog wel meevallen. Twente werd iig even besproken ook al was er nu veel minder aanleiding voor dan vorige week, en dat Adriaanse vervolgens vindt dat Twente niet mee doet om het kampioenschap is hem goed recht.

Ben het wel eens dat VI beter en ook leuker is om naar te kijken.
Nadat De Jong op de rand van het strafschopgebied naar de grond was getrokken, mocht Janssen aanleggen voor een van zijn specialiteiten: de ziedende vrije trap. De neo-international raakte de bal perfect, waardoor Julio Cesar, slechts kon luisteren naar het gesmoorde geluid van zijn ritselende doelnet, waaruit de waterdruppels woest werden weggeslagen.
Fladzes_FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 15:20   #7
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Ik denk dat Adriaanse nog wel eens gelijk kon hebben; in potentie hebben Ajax en PSV natuurlijk veel meer middelen tot hun beschikking en gezien de mogelijkheden zou het allang niet meer zo mogen zijn dat Twente tussen Ajax en PSV staat op de ranglijst. En Ajax heeft best oogstrelende combinaties op de mat neergelegd, naar verhouding meer dan Twente, lijkt het. Ajax vaart echter wel heel erg bij de kwaliteit van Suarez; een team met of zonder die Uruguyaan is een wereld van verschil. Een dergelijke afhankelijkheid kan Ajax nog wel gaan opbreken. Vanuit dat oogpunt is het raar dat Adriaanse meldt dat Twente alleen draait op Nkufo en Perez. Afgezien van het feit dat dat niet zo is (en getuigt van Adriaanses inzicht in het huidige elftal van onze FC), is het opmerkelijk te noemen daar Ajax ook erg afhankelijk is van enkele individuen. Hetzelfde geldt voor PSV: dat leunt ook wel heel erg op de kwaliteiten van Affelay. Maargoed, als Adriaanse Twente niet ziet als kampioenskandidaat, daar kan ik niet van wakker liggen. Ik lig alleen wel dubbel als onze FC lang blijft aanklampen!

Laatst aangepast door Enrico : 28-09-2009 om 15:25.
Enrico is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 15:50   #8
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Citaat:
Origineel gepost door Enrico
Ik denk dat Adriaanse nog wel eens gelijk kon hebben; in potentie hebben Ajax en PSV natuurlijk veel meer middelen tot hun beschikking en gezien de mogelijkheden zou het allang niet meer zo mogen zijn dat Twente tussen Ajax en PSV staat op de ranglijst. En Ajax heeft best oogstrelende combinaties op de mat neergelegd, naar verhouding meer dan Twente, lijkt het. Ajax vaart echter wel heel erg bij de kwaliteit van Suarez; een team met of zonder die Uruguyaan is een wereld van verschil. Een dergelijke afhankelijkheid kan Ajax nog wel gaan opbreken. Vanuit dat oogpunt is het raar dat Adriaanse meldt dat Twente alleen draait op Nkufo en Perez. Afgezien van het feit dat dat niet zo is (en getuigt van Adriaanses inzicht in het huidige elftal van onze FC), is het opmerkelijk te noemen daar Ajax ook erg afhankelijk is van enkele individuen. Hetzelfde geldt voor PSV: dat leunt ook wel heel erg op de kwaliteiten van Affelay. Maargoed, als Adriaanse Twente niet ziet als kampioenskandidaat, daar kan ik niet van wakker liggen. Ik lig alleen wel dubbel als onze FC lang blijft aanklampen!

Nou volgens mij heeft PSV wel meer spelers die tot nu toe belangrijk zijn geweest. Engelaar, Doedelzak en Koevermans.
Oud 28-09-2009, 15:53   #9
Bloodpulse
Registered User
Bloodpulse's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Fladzes_FCT
Vond SV gisteren nog wel meevallen. Twente werd iig even besproken ook al was er nu veel minder aanleiding voor dan vorige week, en dat Adriaanse vervolgens vindt dat Twente niet mee doet om het kampioenschap is hem goed recht.

Zijn goed recht is het wel ja.. Dat neemt niet weg dat ik medelijden met die man heb
Bloodpulse is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 15:55   #10
tukkertje
Registered User
tukkertje's Avatar

Stadion:105
het rare vond ik dat ze de schwalbe van die gast van ADO even extra wouden benadrukken terwijl aan de andere Suarez ook weer een geweldig mooie schwalbe maakt met een tikje op zijn hoofd waar niemand iets over zegt. Voor de rest boeit het me niet zoveel of Twente veel besproken wordt of niet, het is altijd leuk als ze het over onze club hebben maar ze bespreken vaak geen clubs waar het goed draait dus dat mag van mij nog wel even blijven zo! Verder zijn er toch geen nieuwtjes over de club te vermelden en draaien we nog steeds stilletjes mee bovenin!
Oud 28-09-2009, 16:02   #11
Fawkes
Brisingr raudhr!
Fawkes's Avatar

Stadion:
Oud 28-09-2009, 16:02   #12
tukkertje
Registered User
tukkertje's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door Fawkes

pfff hebben ze het alweer over Twente?
Oud 28-09-2009, 16:24   #13
Tr. Bennie
Registered User

Stadion:29
Citaat:
Origineel gepost door Fladzes_FCT

Ik heb het programma niet gezien, maar als hij gezegd heeft dat wij niet meedoen om het kampioenschap, heeft ie ongelijk.
Als ie gezegd heeft dat wij geen kampioen worden heeft ie waarschijnlijk wel gelijk. Helaas.
Toch ben ik (en ik ben absoluut geen voetbalkenner, ik weet amper het verschil tussen een keeper en een spits, ik ben beter in aanmoedigen en bier drinken) er van overtuigd, dat als Twente eenmaal echt begint te draaien, het wel eens raak zijn dit jaar. Maar da's mijn gevoel.

En Co heeft er meer verstand van dan ik, maar dat hebben de meesten hier wel.
Oud 28-09-2009, 16:42   #14
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Fawkes

Wat Wekking zegt over Douglas baart mij nog de meeste zorgen voor dit seizoen. Wanneer hij inderdaad goed verkocht wordt aan een Europese topper dan vraag ik mij af wat Twente zal doen na de winterstop. Anderzijds zit hij ondertussen al langer bij FCT dan velen hadden verwacht. Hij is één van de spelers die ik een grote stap vooruit wel gun. Zie hem, wanneer hij bij een Europese topper speelt, ook nog wel het nationaal elftal van Brazilië halen!
Nu maar hopen dat hij, in de winterstop, aangeeft het seizoen af te willen maken bij Twente dat dan, hopelijk, in de knock-out-fase zit van de EL!
Oud 28-09-2009, 16:44   #15
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door m-twente enschede
Nou volgens mij heeft PSV wel meer spelers die tot nu toe belangrijk zijn geweest. Engelaar, Doedelzak en Koevermans.

Zeker, maar een wedstrijd met Engelaar en Dzsudzsak én Koevermans (tegen Praag) was niet om aan te zien... Afellay is wel heel belangrijk voor dat elftal.
Oud 28-09-2009, 20:21   #16
Giejie
Registered User
Giejie's Avatar

straks vast weer fc twente op tv bij holland sport

Micheal Vorm is er te gast om uit te leggen hoe je penalties tegenhoudt
Giejie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 22:04   #17
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Peter Wekkink zo aan het woord in vi.TV over F.C.Twente (RTL7)
Oud 28-09-2009, 22:05   #18
Dolly85
Registered User
Dolly85's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Peter Wkkink zo aan het woordt

Spannend zeg...
Dolly85 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 22:13   #19
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Dolly85
Spannend zeg...

Ja Dolly heeeeeeel spannend Maar jij mag ook de EO op Ned1 erop zetten.....is wat minder spannend...
Oud 28-09-2009, 22:14   #20
wielie
breekie breekie
wielie's Avatar

Zal ie gaan zeggen dat McClaren bij gaat tekenen....
Oud 28-09-2009, 22:18   #21
bakfiets
Kappen/draaien
bakfiets's Avatar

Stadion:bank
Citaat:
Origineel gepost door wielie
Zal ie gaan zeggen dat McClaren bij gaat tekenen....

Hij gaat uitleggen waarom PSV en Ajax wel op TV komen en Twente niet.
Oud 28-09-2009, 22:25   #22
Ties
Registered User
Ties's Avatar

Stadion:307
Kijk die Wekkink weet waar die over praat! Volgt Twente ook echt op de voet en weet van de brede selectie . Wat een verademing zeg..
Ties is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 22:28   #23
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Zo deze onmeunige veer van Johan D. gaat wel heeeeel diep
Oud 28-09-2009, 22:28   #24
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Haha dit voelt als een goedmakertje voor het feit dat we donderdag niet op tv te zien zijn
Oud 28-09-2009, 22:32   #25
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Hoe luidde die veer van Johan D. ?
En wat zei Wekking allemaal ?

Wekking is trouwens wel een "succes-journalist".
Alleen als het heel goed gaat is ie ook positief, anders zitten er altijd wel negatieve kanten aan zijn verhalen.
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 22:32   #26
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Twentet
Haha dit voelt als een goedmakertje voor het feit dat we donderdag niet op tv te zien zijn

Haha, zei ik ook tegen mijn vader die al helemaal blij was met die kostbare minuutjes. Een vaderhand is snel gevuld.
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-09-2009, 22:32   #27
tukkerproud
ultras vak-p
tukkerproud's Avatar

Stadion:29
v.d. Gijp blijft ook Brama-fan nr. 1 geloof ik!
Derksen snapt verder niks van de uitvak perikkelen, verbouwing niet klaar dus niet ideaal, kan je vertellen dat die kut plastic wand er gewoon in zou blijven zitten! Niks met verbouwing van doen, gewoon uitsupporters wegtimmeren, terwijl je juist daar nog prima zicht had op het veld!

Zodadelijk gelul over europa-league wordt Twente blijkbaar nog even aangehaald..."ruime samenvatting, anders worden ze in Twente boos" Zullen wel weer lading calimero mailtjes zijn binnengekomen.
Oud 28-09-2009, 22:37   #28
jacques
Posimist
jacques's Avatar

Stadion:EL12
Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Zo deze onmeunige veer van Johan D. gaat wel heeeeel diep

Oplagejournalelastiek
Oud 28-09-2009, 22:41   #29
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Billy
Hoe luidde die veer van Johan D. ?
En wat zei Wekking allemaal ?

Wekking is trouwens wel een "succes-journalist".
Alleen als het heel goed gaat is ie ook positief, anders zitten er altijd wel negatieve kanten aan zijn verhalen.

Dat Twente in tegenstelling tot PSV zich niet met valse bescheidenheid naar buiten treed en zich niet continu afzet tegen de randstad.
Twente etaleerd zich in vele facetten als zelfverzekerde topclub vol ambities naar buiten toe zonder valse bescheidenheid en alleen naar zichzelf kijkend! Joop en Mc worden daar o.a. ook ff in meegenomen...
Oud 28-09-2009, 22:46   #30
Sluitpost
Euskera sentimendu
Sluitpost's Avatar

Stadion:318
Citaat:
Origineel gepost door tukkerproud
v.d. Gijp blijft ook Brama-fan nr. 1 geloof ik!
Derksen snapt verder niks van de uitvak perikkelen, verbouwing niet klaar dus niet ideaal, kan je vertellen dat die kut plastic wand er gewoon in zou blijven zitten! Niks met verbouwing van doen, gewoon uitsupporters wegtimmeren, terwijl je juist daar nog prima zicht had op het veld!

Zodadelijk gelul over europa-league wordt Twente blijkbaar nog even aangehaald..."ruime samenvatting, anders worden ze in Twente boos" Zullen wel weer lading calimero mailtjes zijn binnengekomen.

Hoezo? Johan heeft meer dan gelijk in deze. Dat demagogische gelul van die Been, die kletst echt alles wat 'het Legioen' (hoe ze aan die naam zijn gekomen is me een raadsel, maar dat het nu nog steeds gebruikt wordt getuigd van een gebrek aan een spiegel) wil horen. Echt zo ontzettend irritant. Als Verbeek dat had gedaan dan had ie er nog gezeten, want dan had ie bij het bestuur ook wat meer krediet en dus kon ie die ouwe oververdiende slaapverwekkende voetballers eruit kunnen gooien.

zoo.. dat is er uit

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Voetbal liederen Epiwood Voetbal Nationaal | Internationaal 1 23-02-2011 16:38
Engels voetbal 03/04 Tijs84 Voetbal Nationaal | Internationaal 23 25-09-2003 12:34
Opmerkelijke voetbal berichten Lanni Voetbal Nationaal | Internationaal 3 10-07-2003 20:43
Regering wil meer live voetbal op tv Frank Voetbal Nationaal | Internationaal 1 04-07-2003 07:20