Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 27-01-2012, 13:07   #631
Platjes
Tukker 4 Life
Platjes's Avatar

Stadion:P29
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door spieker
De formulieren die aanstaande zondag worden uitgedeeld zijn voor mensen die van Vak-P af willen.

Leg je de ook een paar neer bij FC Twente zelf, misschien willen zij ook wel van Vak-P af.......

Zonder gekheid, goede zaak dat er op deze manier gekeken wordt naar de mogelijkheden om P gevuld te krijgen en alles bij elkaar te krijgen... Ik vul m zelf echter niet in

Twentse nuchterheid hoort niet thuis in de Grolsch Veste!!
Platjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2012, 14:07   #632
Jasper11
Registered User

Stadion:305
Ik ben benieuwd hoeveel hem er nou werkelijk invullen.
Jasper11 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2012, 14:14   #633
zweedsok
Registered User

Is er ooit al eens geopperd om een sta-vak te maken achter het doel. Zie voorbeeld Dortmund?
Oud 27-01-2012, 15:03   #634
Mister_TB
*****istrator
Mister_TB's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Is er ooit al eens geopperd om een sta-vak te maken achter het doel. Zie voorbeeld Dortmund?

Hier is een aantal jaren al over gesproken, dit mag niet volgens de regels van de Uefa of KNVB...

Bij NAC is al enige jaren een 'proef' met sta-vakken. Ik ken een aantal gasten die daar elke wedstrijd staan. Dit bevalt ze uitermate goed.

Helaas hebben ze nooit meer iets van de 'proef' vernomen.
Oud 27-01-2012, 16:25   #635
Ryan
El Vigo

Stadion:306
Citaat:
Origineel gepost door Mister_TB
Hier is een aantal jaren al over gesproken, dit mag niet volgens de regels van de Uefa of KNVB...
.

Dit is volgens mij niet waar.....

Op dit moment is het ouderwetse sta-vak verboden. Er zijn wel bepaalde regels waardoor je een sta-vak mogelijk kan maken.....

Ik heb laatst een docu gezien over Borussia Dortmund waarin ze precies uitleggen waarom ''hun'' sta-vak is goedgekeurd door de Uefa. Kon deze helaas niet zo snel vinden op Youtube....
Het ging er vooral om dat de stoelen waren geintegreerd in het beton, tevens was er op elke rij een soort van veiligheidshekje gemaakt....
Oud 27-01-2012, 16:49   #636
Borne305
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ryan
Ik heb laatst een docu gezien over Borussia Dortmund waarin ze precies uitleggen waarom ''hun'' sta-vak is goedgekeurd door de Uefa. Kon deze helaas niet zo snel vinden op Youtube....
Het ging er vooral om dat de stoelen waren geintegreerd in het beton, tevens was er op elke rij een soort van veiligheidshekje gemaakt....

Denk dat je deze bedoeld:
Borne305 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2012, 17:15   #637
muis
AANPASSEN OF OPROTTEN
muis's Avatar

Stadion:304
Ik zou zeggen doen.. Gewoon p en de ring daarboven en
muis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2012, 17:38   #638
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Waarom dat? 80% op de 2de ring hoor je de laatste tijd niet meer...
Oud 27-01-2012, 17:45   #639
Ryan
El Vigo

Stadion:306
Citaat:
Origineel gepost door Borne305
Denk dat je deze bedoeld:

Juist dat was hem ....
Oud 27-01-2012, 23:31   #640
Sven
"Niks mis mee ouwe reus!"
Sven's Avatar

Stadion:25
Citaat:
Origineel gepost door Orpheus
Sven, ik weet niet wat het is met jou de laatste tijd. Het is net of je serieus genomen wordt.

Ik snap er zelf ook niets meer van.. Wat doe ik fout?
Doet me wel bijzonder goed dat er mensen zijn die mijn berichten nog serieus nemen!

Zal mezelf verplichten voortaan minstens één sarcasme-aangevende smiley er bij te plaatsen, ondanks dat ik deze happende forumleden best wel kan waarderen eigenlijk
Oud 27-01-2012, 23:54   #641
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Platjes
Leg je de ook een paar neer bij FC Twente zelf, misschien willen zij ook wel van Vak-P af.......

Zonder gekheid, goede zaak dat er op deze manier gekeken wordt naar de mogelijkheden om P gevuld te krijgen en alles bij elkaar te krijgen... Ik vul m zelf echter niet in

nee dat doe ik wel voor jou! Elke keer dat gelebber van je als je langs mij heen moet! Aanranding, lastig vallen. Bah!
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-01-2012, 23:57   #642
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door BEJO
ik ben een aantal jaren geleden van 28 naar (nu) 102 gegaan, en zit daar nu al zeker 5 jaar met een groep op stoeltjes, die eigenlijk niet van ons zijn, we hebben allemaal kaarten van 102 , maar niet naast elkaar,

er heeft nooit ook maar iemand gezeten, en twente heeft nooit willen meewerken aan het ruilen van plaatsen, sinds kort zitten er op ""mijn"" plek telkens mensen, die wel de seizoenskaart hebben, maar niet de eigenaar van die 2 plaatsen waar wij altijd zitten.
Blijkt dat de eigenaar gaat verkassen naar de overkant, dus ik kan volgend seizoen fluiten naar die plekken,

maw, ik zou graag willen ruilen, maar idd wel binnen het vak, ik wil eigenijk gewoon 2 rijen omhoog, waar NOOIT IEMAND ZIT.

hoe moeilijk kan het zijn?

ik sta al 14 jaar op vak 28/108 maar heb een jaarkaart voor 32/102
En zo weet ik dat er wel meer niet op de plek van hun jaarkaart staan maar wel er al jaren staan.

Gewoon blijven staan waar je staat

Mag hopen dat de nieuwe mensen wel een beetje geschiedenis over P mee krijgen? En niet denken dat t een of andere carnavalsvereniging is!
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2012, 00:26   #643
suithz
Registered User
suithz's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ryan
Dit is volgens mij niet waar.....

Op dit moment is het ouderwetse sta-vak verboden. Er zijn wel bepaalde regels waardoor je een sta-vak mogelijk kan maken.....

Niet alleen b.d. volgens mij.Er zijn er zat clubs in Nederland met een staan tribune. Nou moet ik wel zeggen dat onze tribunes vrij stijl zijn t.o.v. de tribunes in het Diekman. Dus of het een heel goed idee is moet ik nog maar zien.
suithz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2012, 00:58   #644
muis
AANPASSEN OF OPROTTEN
muis's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door suithz
Niet alleen b.d. volgens mij.Er zijn er zat clubs in Nederland met een staan tribune. Nou moet ik wel zeggen dat onze tribunes vrij stijl zijn t.o.v. de tribunes in het Diekman. Dus of het een heel goed idee is moet ik nog maar zien.

Waar je kunt zitten kun je ook staan..
muis is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2012, 02:52   #645
Borne305
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door suithz
Nou moet ik wel zeggen dat onze tribunes vrij stijl zijn t.o.v. de tribunes in het Diekman. Dus of het een heel goed idee is moet ik nog maar zien.

Als het ze (KNVB, UEFA, Twente) echt om de veiligheid zou gaan, zou men het staan nu ook niet gedogen. Het staan met die stoeltjes ervoor lijkt me namelijk gevaarlijker (struikelen e.d.) dan wanneer je een vak zonder stoeltjes en met hekken hebt.
Ik weet dat de kans niet groot is, maar het zou echt geweldig zijn als er stavakken gecreëerd zouden worden. Twente moet hierin gewoon het voortouw nemen t.o.v. andere clubs. Gewoon stoeltjes eruit, doorbouwen tot aan het veld en intimideren die tegenstander !
Borne305 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2012, 11:25   #646
paddlezzz
kiekn wat wot !!!
paddlezzz's Avatar

Stadion:104
Heb in al de 14 jaar mijn stoeltje niet gezien.
Op de trap met de Losserclan.....
Oud 28-01-2012, 14:13   #647
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door vakkie-p
ik sta al 14 jaar op vak 28/108 maar heb een jaarkaart voor 32/102
En zo weet ik dat er wel meer niet op de plek van hun jaarkaart staan maar wel er al jaren staan.

Gewoon blijven staan waar je staat

Mag hopen dat de nieuwe mensen wel een beetje geschiedenis over P mee krijgen? En niet denken dat t een of andere carnavalsvereniging is!

Misschien dat er wel wat ouwe P'ers terugkomen. Zijn er aardig wat naar boven gegaan bij de eerste verbouwing.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28-01-2012, 16:40   #648
makumadness
Against Mod€rn Football
makumadness's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Misschien dat er wel wat ouwe P'ers terugkomen. Zijn er aardig wat naar boven gegaan bij de eerste verbouwing.

Als er ruimte is, weet ik zeker dat er minimaal 2 oude P-ers terugkomen. Diekman-oldschool, dus over die geschiedenis van P zit het wel goed..... :-)

http://twitter.com/makkele
makumadness is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2012, 00:12   #649
BEJO
Registered User

Citaat:
Als het ze (KNVB, UEFA, Twente) echt om de veiligheid zou gaan, zou men het staan nu ook niet gedogen. Het staan met die stoeltjes ervoor lijkt me namelijk gevaarlijker (struikelen e.d.) dan wanneer je een vak zonder stoeltjes en met hekken hebt.
Ik weet dat de kans niet groot is, maar het zou echt geweldig zijn als er stavakken gecreëerd zouden worden. Twente moet hierin gewoon het voortouw nemen t.o.v. andere clubs. Gewoon stoeltjes eruit, doorbouwen tot aan het veld en intimideren die tegenstander !

heeft de B side ook geen sta vakken, leek wel zo op tv???
Lijkt me dat er wel animo voor zal zijn, maar denk niet meer dan 2 a 3 vakken
BEJO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2012, 00:41   #650
T.aalbers
Registered User

Volgens mij hebben ze in de Bundesliga van die systemen waar sta-vakken gecreeerd kunnen worden en voor internationale wedstrijden CL-EL in no time het vak voorzien kan worden met stoeltjes.
T.aalbers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2012, 01:41   #651
Ties
Registered User
Ties's Avatar

Stadion:307
Citaat:
Origineel gepost door Jasper11
Ik ben benieuwd hoeveel hem er nou werkelijk invullen.

Ben ik ook benieuwd naar, zullen toch veel mensen zijn die denken van waarom met ik verhuizen, stoa hier al jaren prima.. En dat is hun goed recht. Denk alleen dat het aantal mensen dat naar P wil verhuizen vele maten groter zal zijn dan het aantal dat er uit wil. Maar het begint steeds meer op die gezapige F side te lijken, waar de helft al zit tijdens de wedstrijd Als ik dan terugdenk aan wedstrijden in het arke stadion, waar het niet uitmaakte wie er op bezoek kwam, het was elke wedstrijd een hel..
Ties is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2012, 03:22   #652
patrickje93
Registered User

Stadion:P
Morgen flyeren, ben ook heel benieuwd.. KWW dus!
Oud 29-01-2012, 11:48   #653
Nacional
Registered User

Stadion:Ja
Citaat:
Origineel gepost door Ties
Ben ik ook benieuwd naar, zullen toch veel mensen zijn die denken van waarom met ik verhuizen, stoa hier al jaren prima.. En dat is hun goed recht. Denk alleen dat het aantal mensen dat naar P wil verhuizen vele maten groter zal zijn dan het aantal dat er uit wil. Maar het begint steeds meer op die gezapige F side te lijken, waar de helft al zit tijdens de wedstrijd Als ik dan terugdenk aan wedstrijden in het arke stadion, waar het niet uitmaakte wie er op bezoek kwam, het was elke wedstrijd een hel..

Komt vanzelf weer iets nieuws...is het gevolg van de tijd !
Nacional is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2012, 12:00   #654
Rik1982
Registered User

Zou wel lekker zijn, gewoon vanaf begin wedstrijd gefluit, gejouw bij elke actie van de tegenstander, gejuich bij elke goed ingezette sliding. D'r met 30.000 man bovenop als er eens tegen je gefloten wordt. Zou nog een stuk lekkerder zijn dan toen het met 13.000 man gebeurde. Maar misschien is dat ook iets dat moet groeien, dat begane. Je zat toen wel met 13.000 man die met de club opstond en er weer mee naar bed ging, zal wss tijd kosten voordat dat met de 30.000 die er nu zit ook zo is.
Oud 29-01-2012, 12:25   #655
spauska
Registered User

Citaat:

sta vakken zijn niet verboden ofzo.. er is destijds wel over gesproken, nadeel is dat je zoals Schalke heeft een systeem moet hebben dat de stoeltjes er met een europese wedstrijd snel in kunt zetten.. Heracles heeft bijvoorbeeld wel een sta vak, maar ja die spelen nooit Europees...
spauska is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2012, 12:34   #656
Bertishere
Twentsch Staatsburger
Bertishere's Avatar

Stadion:Epi
Citaat:
Zou wel lekker zijn, gewoon vanaf begin wedstrijd gefluit, gejouw bij elke actie van de tegenstander, gejuich bij elke goed ingezette sliding. D'r met 30.000 man bovenop als er eens tegen je gefloten wordt. Zou nog een stuk lekkerder zijn dan toen het met 13.000 man gebeurde. Maar misschien is dat ook iets dat moet groeien, dat begane. Je zat toen wel met 13.000 man die met de club opstond en er weer mee naar bed ging, zal wss tijd kosten voordat dat met de 30.000 die er nu zit ook zo is.

Helemaal mee eens. Heb de indruk dat die 13.000 man met elkaar net zoveel lawaai maakten als die 30.000 nu. Niks ten nadele van onze nieuwe seizoenkaarthouders hoor, die moeten er nog in komen.
Vind trouwens wel het een-tweetje tussen de vak-P zijde en de vak-D zijde wel een stuk indrukwekkender geworden!

Laten we er een WALL OF SOUND van maken vanaf nu. De twaalfde man moet opstaan. Daarmee kunnen we wedstrijden winnen. Dat is al eens gebeurt (bijv. de legendarische wedstrijd tegen Schalke 04).
Oud 30-01-2012, 02:51   #657
misspoker
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ties
Maar het begint steeds meer op die gezapige F side te lijken, waar de helft al zit tijdens de wedstrijd Als ik dan terugdenk aan wedstrijden in het arke stadion, waar het niet uitmaakte wie er op bezoek kwam, het was elke wedstrijd een hel..

De KNVB is aan de winnende hand helaas, 28,500 robotten zijn er al nu in de Veste! Lijkt verdorie of ze live tv zitten te kijken in de Veste die mensen, alhoewel als ik een uitwedstrijd van fct thuis zie live, ik wel scheld, tier, opspring, juich . Maarja ben ook niet 1 van die robots he.
En dat omdat je voor van alles nu zo snel een jarenlang stadionverbod krijgt. Fakkeltje, gooien met een biertje, orders van stewards niet opvolgen, spreekkoren hup staken de wedstrijd, en ook die megaboetes voor de club werken niet echt mee om nog sfeer te maken, dat kan daarom fct niet meer gedogen. Het zal NOOIT meer worden zoals "vroeger", die goede oude tijd (Diekman), zelfs in de 1e paar jaren Arke was de sfeer nog top ondanks de lage rang waar we ons toen bevonden of moet ik zeggen mede dankzij de lage rang toen? Want als je mee draait in de top, wordt je door de knvb super streng in de gaten gehouden, zitten met een vergrootglas voor de tv volgens mij, zien we een fakkel op de tribune, yeahhhhhhhhhhh weer 20 mille verdiend aan twente, denken ze dan.

Laatst aangepast door misspoker : 30-01-2012 om 02:55.
misspoker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13-03-2012, 19:40   #658
Rik1982
Registered User

FC Twente organiseert jaarlijks een supportersavond in De Grolsch Veste. Het doel van de avond is om supporters te informeren en hen de kans te geven vragen te stellen aan vertegenwoordigers van de club. Komende maandag, 19 maart, staat vanaf 19.30 uur de supportersavond van dit jaar in de Arke Lounge van het stadion gepland. De zaal is geopend vanaf 19.00 uur.

Ook zal de selectie vertegenwoordigd zijn en neemt de trainer met enkele spelers deel aan het gesprek en zullen zij vragen over voetbaltechnische zaken beantwoorden. U kunt uw vragen stellen op de avond zelf, maar het is ook mogelijk deze in te sturen via media@fctwente. Een selectie van deze ingestuurde vragen zal worden gesteld tijdens de supportersavond.

Gratis toegang
De supportersavond is voor iedereen gratis toegankelijk. De zaal is open vanaf 19.00 uur, de start van de avond is om 19.30 uur.

Als je als supporters aan de overkant wat wilt zou je dus eigenlijk hier massaal op af moeten komen
Oud 14-03-2012, 00:44   #659
FCTWENTEX1
Supporter
FCTWENTEX1's Avatar

Stadion:106
Citaat:
FC Twente organiseert jaarlijks een supportersavond in De Grolsch Veste. Het doel van de avond is om supporters te informeren en hen de kans te geven vragen te stellen aan vertegenwoordigers van de club. Komende maandag, 19 maart, staat vanaf 19.30 uur de supportersavond van dit jaar in de Arke Lounge van het stadion gepland. De zaal is geopend vanaf 19.00 uur.

Ook zal de selectie vertegenwoordigd zijn en neemt de trainer met enkele spelers deel aan het gesprek en zullen zij vragen over voetbaltechnische zaken beantwoorden. U kunt uw vragen stellen op de avond zelf, maar het is ook mogelijk deze in te sturen via media@fctwente. Een selectie van deze ingestuurde vragen zal worden gesteld tijdens de supportersavond.

Gratis toegang
De supportersavond is voor iedereen gratis toegankelijk. De zaal is open vanaf 19.00 uur, de start van de avond is om 19.30 uur.

Als je als supporters aan de overkant wat wilt zou je dus eigenlijk hier massaal op af moeten komen

Aanwezig
FCTWENTEX1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-03-2012, 08:51   #660
Freij001
Registered User

Wat sommigen hier schrijven, klopt helemaal. Als het even tegenzit, dan zie je iedereen mopperen en afgeven en als het een goede pot is, wordt het aardig gewoontjes gevonden, Het fanatisme is de afgelopen tijd er flink van afgegaan. Als het publiek weer volop support geeft en duidelijk aanwezig blijkt te zijn zou je toch wat 'los' kunnen maken om wel die o zo belangrijke punten binnen te halen. Stel nou als er een orkaan geluid door het stadion was gegaan tegen Excelsior, Vitesse, Heracels, dan hadden we er echt meer punten aan overgehouden, ben ik van overtuigd. Iedereen laat het nu maar gebeuren en dat begint al aardig bij jezelf. Als je eens een opleving krijgt van d'ran, dan beginnen omstanders al te snauwen van 'Doe eens normaal man!', als je dat zo nodig wil doen, ga dan in 'P' staan. (Alhoewel 'P' het ook af en toe erbij laat zitten, het fanatisme is weggeëpt. Dus aan iedereen het verzoek in de loodzware competitie sloteinde als 1 blok achter Twente tegaan staan en juist vocaal te ondersteunen ook als het effe tegenzit.
Freij001 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken