Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Geruchten | Roddels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 9 stemmen, 4.78 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 02-09-2017, 12:54   #1
Epiwood
The Slugger
Epiwood's Avatar

Stadion:110
Tactiek:Geen
Toto:-
Een nieuw en vers topic om over onze potentiele nieuwe verdedigers te praten.

De reden van dit nieuwe topic kun je hier lezen.

Deel 4 is hier nog door te lezen.

En voor mensen die nog willen lezen over welke verdedigers er 'vroeger' werd gesproken:
Deel 3
Deel 2
Deel 1
Epiwood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 02-09-2017, 13:17   #2
Tys
Registered User

Ehizibue (PEC Zwolle) heeft z'n aflopende contract met 2 jaar verlengd.

Zag in hem een potentiële kandidaat om Ter Avest na dit seizoen te vervangen.
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-11-2017, 10:42   #3
Administrator
Registered User

https://www.transfermarkt.de/mees-d.../spieler/315254

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=317097

Mees de Wit is in genade aangenomen bij Jong Ajax. De negentienjarige linksback werd enkele weken geleden door trainer Michael Reiziger uit de selectie van de Amsterdamse beloften gezet, maar maakt inmiddels weer deel uit van de groep, zo laat zaakwaarnemer Stefano van Delden weten.

De Wit trainde sinds eind oktober apart van de rest van de selectie van Jong Ajax, maar de belangenbehartiger van de jongeling liet toen al direct weten dat zijn verwijdering niets te maken had met zijn 'gedrag of instelling'. De buitenspeler is in het bezit van een aflopend contract in Amsterdam, waardoor bij de club de vrees groeit dat hij zijn zinnen heeft gezet op een transfervrij vertrek in de zomer.

"Tegen Eindhoven werd hij buiten de wedstrijdselectie gelaten omdat ik als zaakwaarnemer in gesprek zou zijn geweest met andere clubs. Ik denk dat Ajax daarin één lijn moet trekken, anders hou je geen spelers meer over", zegt Van Delden in gesprek met Ajax Showtiem. "Mees heeft een clausule in zijn contract staan dat hij te allen tijde transfervrij mag vertrekken. Al zou ik hem hebben aangeboden bij andere clubs, wat niet zo is, dan is dat gewoon mijn werk en mijn volste recht gezien de opgenomen clausule."

De Wit is afkomstig uit de jeugdopleiding van Ajax en doorliep nagenoeg alle mogelijke jeugdelftallen. Dit seizoen kwam hij in de Jupiler League vijfmaal in actie namens de beloften, waarvan tweemaal als basisspeler. "Ondanks dat het er nu naar uitziet dat hij weinig speelminuten gaat krijgen, wil Mees Ajax door de voordeur verlaten. Waarom ze bovengenoemde hebben gebruikt als reden, daar ben ik heel benieuwd naar", besluit zijn zaakwaarnemer.
--------

Niet wat voor ons?
Is overigens volgens het nieuwsbericht een linksback maar volgens Transfermarkt een linksbuiten..
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-11-2017, 10:43   #4
Rik1982
Registered User

Is een linksbuiten inderdaad, en van het flegmatieke soort.
Rik1982 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20-11-2017, 16:52   #5
Kleinsman
Registered User

Jesper Verlaat, zoon van, na dit seizoen transfervrij. 21 jaar basisspeler bij Werder Bremen 2, fysiek zeer sterk. Zit tegen het 1e aan, maar concurrentie is groot.
Kleinsman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-11-2017, 20:28   #6
vak103
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kleinsman
Jesper Verlaat, zoon van, na dit seizoen transfervrij. 21 jaar basisspeler bij Werder Bremen 2, fysiek zeer sterk. Zit tegen het 1e aan, maar concurrentie is groot.

heb je wel enig idee wat die gasten daar verdienen in Duitsland? 2e liga nog meer dan hier de gemiddelde ere divisie speler. Dus die komt niet.
vak103 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-11-2017, 20:34   #7
neuenhaus
Tegen ja-knikkers!

Stadion:Fox
Citaat:

Lijkt me sterk dat hij volgend seizoen in de Jupiler league zou willen voetballen
neuenhaus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 20-11-2017, 21:10   #8
tukkeRoel
-
tukkeRoel's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door vak103
heb je wel enig idee wat die gasten daar verdienen in Duitsland? 2e liga nog meer dan hier de gemiddelde ere divisie speler. Dus die komt niet.

Werder Bremen 2 speelt in de 3. Liga. Dat is dus gewoon haalbaar.
tukkeRoel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 01:36   #9
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:

Zijn we straks van 'knotje' af (Van der Lely), krijgen we dit:

https://www.google.nl/imgres?imgurl...XFrD_oQ_B0IfTAK
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 01:38   #10
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Jesper Verlaat is wel 1.92 meter. Als hij ook nog echt kan verdedigen, dan moeten we hem en zijn privékapper maar een contract geven. We moeten wat!
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 07:25   #11
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Is Douglas echt geen optie meer? Of zo'n Mihaylov?

Willen die echt niet voor 4 ton per jaar weer omhoog krabbelen in Enschede?
Tiroler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 09:23   #12
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Tiroler
Is Douglas echt geen optie meer? Of zo'n Mihaylov?

Willen die echt niet voor 4 ton per jaar weer omhoog krabbelen in Enschede?

Douglas was hier sowieso graag.
Zeker in Hengelo, ja je verzint het niet
Maar pols die sloper, hij wil vast wa. Huur'm
Een terrorist in de defensie ipv 4 wijven....
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 10:14   #13
BVA
Registered User

Stadion:Nee
Ze gaan zijn contract verscheuren bij Sporting. Jan: bellen! en regel ut!
BVA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 12:39   #14
Rik1982
Registered User

Denk dat velen er na een maandje wel van genezen zijn, mocht hij hier daadwerkelijk terugkomen.
Oud 21-11-2017, 12:45   #15
BVA
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Denk dat velen er na een maandje wel van genezen zijn, mocht hij hier daadwerkelijk terugkomen.

Tja, het is toch de vijver waarin wij moeten vissen. Wat dan in zijn voordeel spreekt is dat hij de club kent, nederlands spreekt en groot en sterk ik. En snel. Lijkt mij dat een Douglas nog makkelijk op het niveau in NL mee moet kunnen.

Zolang ze maar niet weer een paar snotneuzen van 19-21 jaar gaan halen (huren), daar hebben we er al genoeg van. Der is ervaring achterin nodig.
Oud 21-11-2017, 12:55   #16
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door BVA
Tja, het is toch de vijver waarin wij moeten vissen. Wat dan in zijn voordeel spreekt is dat hij de club kent, nederlands spreekt en groot en sterk ik. En snel. Lijkt mij dat een Douglas nog makkelijk op het niveau in NL mee moet kunnen.

Zolang ze maar niet weer een paar snotneuzen van 19-21 jaar gaan halen (huren), daar hebben we er al genoeg van. Der is ervaring achterin nodig.

Thesker heeft ervaring, toch zou ik hem zo ruilen voor Andersen. Bij AZ is het alleen maar beter gegaan sinds Hatzidiakos Vlaar en v. Eijden heeft vervangen. En bij een club als Red Bull is het juist beleid om geen jongens van boven de 24 aan te trekken, zijn ze relatief succesvol mee. Marvin Compper van 32 is daar in de pikorde achter een ventje van 18 en een van 19 geschoven. Ik geloof kortom niet zo echt in het hele ervaringsverhaal. Kwaliteit moet leidend zijn.

Een goede Douglas is een geweldenaar voor je ploeg, maar een goede Douglas is er volgens mij sinds zijn 22e/23e o.i.d niet meer geweest. Werd op een gegeven moment gepasseerd door Bengtsson hier omdat hij er met de pet naar gooide en heeft sindsdien eigenlijk vrijwel overal gefaald.

Als dat het niveau is dat hij nu nog meebrengt mogen ze hem van mij wel houden in Portugal. Hij is in ieder geval niet op topniveau, want dan had hij daar gewoon een basisplek. Dan doe mij maar een jonge hond die wel door roeien en ruiten wil gaan. Een top-Douglas is altijd welkom, maar ik heb er weinig hoop op.
Oud 21-11-2017, 13:10   #17
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Meteen Uvini of Rajkovic erbij pakken. Daar kun je de doodstrijd wel mee aan. Dan staat er weer wat. Lam, Jensen en Maher ervoor, Assaidi, Johansson en Adjen op kop, en we kunnen weer gas geven. Zo moeilijk en onbetaalbaar is het allemaal niet. Doorpakken en overleven en next.
Oud 21-11-2017, 14:41   #18
jorginho
Registered User

Stadion:305
Citaat:

Na een maand al? Dan is hij pas op 23% van zijn herstel naar wedstrijdfit!
jorginho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 15:08   #19
HB81-Mobile
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Meteen Uvini of Rajkovic erbij pakken. Daar kun je de doodstrijd wel mee aan. Dan staat er weer wat. Lam, Jensen en Maher ervoor, Assaidi, Johansson en Adjen op kop, en we kunnen weer gas geven. Zo moeilijk en onbetaalbaar is het allemaal niet. Doorpakken en overleven en next.

Jan vroeg me net of hij jouw pinpas mag lenen........

Gewoon met dit elftal verder gaan. Behoudend spelen en zorgen dat Avest en Vuckic fit worden, dat Jensen en Lely hun vorm van vorig seizoen krijgen. Zorgen dat Thesker zich volledig focused op z'n studie Schnürsenkel-der-Schuhe-binden.

Mocht Maher een optie zijn, dan absoluut doen.
HB81-Mobile is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 15:25   #20
BVA
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door HB81-Mobile
Jan vroeg me net of hij jouw pinpas mag lenen........

Gewoon met dit elftal verder gaan. Behoudend spelen en zorgen dat Avest en Vuckic fit worden, dat Jensen en Lely hun vorm van vorig seizoen krijgen. Zorgen dat Thesker zich volledig focused op z'n studie Schnürsenkel-der-Schuhe-binden.

Mocht Maher een optie zijn, dan absoluut doen.

Als er in de winterstop geen ruimte is voor versterkingen zeg ik doen, maar als er ook maar iets ruimte is moet je versterkingen halen.
Oud 21-11-2017, 17:36   #21
fcternie
Registered User
fcternie's Avatar

Citaat:
Thesker heeft ervaring, toch zou ik hem zo ruilen voor Andersen. Bij AZ is het alleen maar beter gegaan sinds Hatzidiakos Vlaar en v. Eijden heeft vervangen. En bij een club als Red Bull is het juist beleid om geen jongens van boven de 24 aan te trekken, zijn ze relatief succesvol mee. Marvin Compper van 32 is daar in de pikorde achter een ventje van 18 en een van 19 geschoven. Ik geloof kortom niet zo echt in het hele ervaringsverhaal. Kwaliteit moet leidend zijn.

Een goede Douglas is een geweldenaar voor je ploeg, maar een goede Douglas is er volgens mij sinds zijn 22e/23e o.i.d niet meer geweest. Werd op een gegeven moment gepasseerd door Bengtsson hier omdat hij er met de pet naar gooide en heeft sindsdien eigenlijk vrijwel overal gefaald.

Als dat het niveau is dat hij nu nog meebrengt mogen ze hem van mij wel houden in Portugal. Hij is in ieder geval niet op topniveau, want dan had hij daar gewoon een basisplek. Dan doe mij maar een jonge hond die wel door roeien en ruiten wil gaan. Een top-Douglas is altijd welkom, maar ik heb er weinig hoop op.

Nee is daar niet op topniveau,

maar als ie voor sporting dan geen basisplek heeft wil dat nog niet zeggen dat ie voor de eredivisie geen aanwinst zou zijn voor een ploeg als Twente, heb je het niveau sporting wel eens gezien, zelfs Ruiz is daar niet goed genoeg, ik geef je op een briefje dat en Ruiz en Douglas beiden 3 x zo goed zijn als wat er bij ons rondloopt op die betreffende posities.
fcternie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21-11-2017, 17:57   #22
BVA
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door fcternie
Nee is daar niet op topniveau,

maar als ie voor sporting dan geen basisplek heeft wil dat nog niet zeggen dat ie voor de eredivisie geen aanwinst zou zijn voor een ploeg als Twente, heb je het niveau sporting wel eens gezien, zelfs Ruiz is daar niet goed genoeg, ik geef je op een briefje dat en Ruiz en Douglas beiden 3 x zo goed zijn als wat er bij ons rondloopt op die betreffende posities.

Idd, dat is wat ik ook bedoelde. Er wel van uitgaande dat Douglas gewoon fit is.
Oud 22-11-2017, 00:14   #23
92643
Registered User
92643's Avatar

Douglas op 70% is nog altijd een veel betere speler dan niet-eredivisiewaardige spelers als Thesker en Bijen.
Oud 24-11-2017, 15:32   #24
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Van Halst nou al naar de zaakwaarnemer van Douglas gebeld ?
29 jaar .........kan nog zat een jaar of 4-5 mee.
Oud 24-11-2017, 16:39   #25
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door JACKYLL
Van Halst nou al naar de zaakwaarnemer van Douglas gebeld ?
29 jaar .........kan nog zat een jaar of 4-5 mee.

Zal nog wel een nieuwe lever in getransplanteerd moeten worden, maar daarna is hij good to go.
Oud 24-11-2017, 17:24   #26
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door jorginho
Na een maand al? Dan is hij pas op 23% van zijn herstel naar wedstrijdfit!

Douglas is altijd fit.
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-11-2017, 23:59   #27
C. Nielsen
Registered User
C. Nielsen's Avatar

Stadion:
Zelfs Douglas van nu met een houten poot is nog beter dan wat er nu loopt. Peetje Bijen en Stefan Thesker jonge jonge wat een prutsers. Zouden bij geen enkele BVO een contract krijgen maar bij ons gewoon basisklanten.
C. Nielsen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-11-2017, 00:11   #28
BVA
Registered User

Douglas, Maher en een aanvaller met individuele klasse en scorend vermogen. Dat moet er zekers bijkomen.
Oud 25-11-2017, 00:13   #29
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Citaat:
Origineel gepost door BVA
Douglas, Maher en een aanvaller met individuele klasse en scorend vermogen. Dat moet er zekers bijkomen.

Vast en zeker..........zonder een kwaliteitsimpuls spelen we volgend jaar in Volendam en Velzen.
Oud 25-11-2017, 00:15   #30
C. Nielsen
Registered User
C. Nielsen's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door JACKYLL
Vast en zeker..........zonder een kwaliteitsimpuls spelen we volgend jaar in Volendam en Velzen.

Was dat maar waar, ben bang dat we volgend jaar helemaal niks meer spelen. Degradatie is einde FCT.
C. Nielsen is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Verdedigers (Centraal topic) - deel 4 Epiwood Geruchten | Roddels 6787 02-09-2017 13:11
Middenvelders (Centraal topic) - deel 6 Epiwood Geruchten | Roddels 6476 02-09-2017 13:08
Aanvallers (Centraal topic) -deel 6 Epiwood Geruchten | Roddels 8182 20-12-2013 02:05
Aanvallers (Centraal topic) - deel 2 Basco Geruchten | Roddels 4381 25-03-2009 23:10