Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Geruchten | Roddels
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 04-06-2008, 09:56   #1
Basco
Tiocfaidh ár Lá
Basco's Avatar

Stadion:105
Tactiek:Geen
Toto:-
Een vers topic om over potentiële nieuwe aanvallers voor FC Twente te praten.

Alle suggesties uit het vorige topic kun je nog hier nalezen.

Over het nut van een deel 2 kun je hier lezen.
Oud 04-06-2008, 10:00   #2
Tys
Registered User

Om maar meteen met een nieuwtje te komen:

Blaise NKufo staat in de (serieuze) belangstelling van het Griekse Aris Saloniki.

Bron: http://www.sport-fm.gr/article/133350
---
Zou Tamuz daarom pas eind deze week bekend maken of hij kiest tussen FC Twente of Club Brugge?
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 10:00   #3
bakfiets
Kappen/draaien
bakfiets's Avatar

Stadion:bank
Citaat:
Origineel gepost door Basco
Een vers topic om over potentiële nieuwe aanvallers voor FC Twente te praten.

Alle suggesties uit het vorige topic kun je nog hier nalezen.

Over het nut van een deel 2 kun je hier lezen.

Je bent aardig met de voorjaarsschoonmaak bezig.
Oud 04-06-2008, 10:10   #4
paddlezzz
kiekn wat wot !!!
paddlezzz's Avatar

Stadion:104
Citaat:
Origineel gepost door Tijs84

Blaise NKufo staat in de (serieuze) belangstelling van het Griekse Aris Saloniki.

---
Zou Tamuz daarom pas eind deze week bekend maken of hij kiest tussen FC Twente of Club Brugge?

Νκούφο ole
Oud 04-06-2008, 10:20   #5
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Kufo blijft gewoon...
Oud 04-06-2008, 10:30   #6
FCTDRIENE
bommetje plons
FCTDRIENE's Avatar

bron: http://www.sport-fm.gr/article/133350

Ja erg duidelijk stukje.
FCTDRIENE is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 11:06   #7
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Citaat:

---

Stukje uit de google vertaling:
Dit is de Zwitserse Senter Fortis Tvente, Bleiz Nkoufo, die werd de tweede scorer in de Nederlandse competitie en aangeboden aan de groep van Thessaloniki. De speler werd geboren 33 jaar in Congo, maar heeft de Zwitserse nationaliteit, en vochten vele jaren in dat land.
Oud 04-06-2008, 11:14   #8
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Komkommertijd? Blaise gaat echt niet, hooguit volgend jaar naar en of andere warme zandbak.
twente 4-ever is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 11:17   #9
Gosselkoop
Weekend fan

Stadion:102
Citaat:

---

Kan me voorstellen dat hij weg zou gaan maar zeker niet naar een club als Aris Saloniki. Heeft het veels te veel naar zijn zin hier in Twente.
Oud 04-06-2008, 11:35   #10
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Geld vergoedt veel, maar denk ook wel dat kufoe blijft....
Oud 04-06-2008, 11:39   #11
VanTheMan
Kufo Ole!
VanTheMan's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
Geld vergoedt veel, maar denk ook wel dat kufoe blijft....

Twente heeft meer geld dan Aris, onze begroting is denk ik wel anderhalf keer zo groot dan die van Aris.

Bovendien zijn ze al hun geld aan het spenderen aan Konstantinou van Olympiakos dus lijkt me erg sterk dat Kufo daar heen zal gaan (tenzij die transfer niet doorgaat). Ik lees trouwens op andere site's ook dat Aris heeft bevestigd dat Kufo is aangeboden aan hun..

Laatst aangepast door VanTheMan : 04-06-2008 om 11:46.
VanTheMan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 11:51   #12
Tys
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door VanTheMan
Twente heeft meer geld dan Aris, onze begroting is denk ik wel anderhalf keer zo groot dan die van Aris.

Ik lees trouwens op andere site's ook dat Aris heeft bevestigd dat Kufo is aangeboden aan hun..

Zegt niet altijd wat. Toen Kennedy nog bij Hammerby speelde, zat half Europa achter hem aan en koos voor een avontuur in Griekenland bij suptopper Iraklis. Wat inderdaad wel vreemd is dat de woorden 'aangeboden aan' steeds terugkomt
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 12:04   #13
TukkerRox
Registered User

Stadion:
Hm, geloof er niks van, Kufo blijft gewoon nog een jaar!
TukkerRox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 12:14   #14
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Wat inderdaad wel vreemd is dat de woorden 'aangeboden aan' steeds terugkomt

Ligt dat niet aan het vertaalprogramma dat zaken te letterlijk neemt? Helemaal bij vertalingen uit het Grieks is dit zeer tricky...
Oud 04-06-2008, 12:24   #15
TukkeR_89
Registered User
TukkeR_89's Avatar

Stadion:
FC Zwolle contracteert spits Kleizen
FC Zwolle heeft Marcel Kleizen voor één seizoen vastgelegd, met een optie voor een tweede jaar. De 22-jarige spits speelde sinds zomer 2007 al op huurbasis voor de club uit de Jupiler League.

Kleizen stond onder contract bij FC Twente. De aanvaller speelde het afgelopen seizoen 26 competitieduels voor FC Zwolle. Hij liet daarin zeven keer het net bollen.
Oud 04-06-2008, 13:13   #16
knolletje21
Registered User

n kufo wil met twente naar champions league
knolletje21 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 13:18   #17
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Citaat:

---

"Ο παίκτης θεωρείται χαρισματικός γκολτζής, αφού στα πέντε χρόνια που αγωνίζεται στην Ολλανδία, έχει πετύχει 86 γκολ σε 160 συμμετοχές. Ειδικότερα, τη σεζόν που τελείωσε, μόνο ο «ασταμάτητος» Χούντελαρ κατάφερε να βάλει περισσότερα από τα 22 γκολ του Νκούφο, o oποίος βοήθησε τα μέγιστα την Τβέντε να πάρει τη δεύτερη θέση, που οδηγεί στα προκριματικά του επόμενου Τσάμπιονς Λιγκ. Παλαιότερα έχει αγωνιστεί στις Λωζάνη, Ιβερτόν, Γκρασχόπερς, Λουκέρνη, Λουγκάνο, Εσαλέν και Μάιντζ. Πάντως, η περίπτωσή του θεωρείται αρκετά δύσκολη, καθώς η ομάδα του θέλει να τον διατηρήσει στο δυναμικό της."

In deze paragraaf staat dat Kufo in vijf jaar tijd 86 goals heeft gescoord in 160 wedstrijden en dat afgelopen seizoen alleen Huntelaar (Χούντελαρ ) meer ballen erin heeft gelegd dan de 22 van Kufo afgelopen seizoen. Ook wordt vermeld dat hij een belangrijke bijdrage had in het bereiken van de tweede plaats met Twente, die leidt naar de voorrondes van de Champions League (Τσάμπιονς Λιγκ ). De laatste zin is echter het belangrijkst: Πάντως, η περίπτωσή του θεωρείται αρκετά δύσκολη, καθώς η ομάδα του θέλει να τον διατηρήσει στο δυναμικό της betekent geloof ik zoiets als: het zal allemaal moeilijk worden, want het team wil hem voor de club behouden.

Maar dit is allemaal op basis van m'n Oud-Grieks dat ik al zeven jaar niet meer gepraktiseerd heb (en bovendien sterk afwijkt van het Nieuw-Grieks), dus vergeef me dat een letterlijke vertaling er niet inzit.

Laatst aangepast door Enrico : 04-06-2008 om 13:20.
Enrico is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 13:36   #18
Thijba
Registered User

Stadion:22
Citaat:
Origineel gepost door Enrico
"Ο παίκτης θεωρείται χαρισματικός γκολτζής, αφού στα πέντε χρόνια που αγωνίζεται στην Ολλανδία, έχει πετύχει 86 γκολ σε 160 συμμετοχές. Ειδικότερα, τη σεζόν που τελείωσε, μόνο ο «ασταμάτητος» Χούντελαρ κατάφερε να βάλει περισσότερα από τα 22 γκολ του Νκούφο, o oποίος βοήθησε τα μέγιστα την Τβέντε να πάρει τη δεύτερη θέση, που οδηγεί στα προκριματικά του επόμενου Τσάμπιονς Λιγκ. Παλαιότερα έχει αγωνιστεί στις Λωζάνη, Ιβερτόν, Γκρασχόπερς, Λουκέρνη, Λουγκάνο, Εσαλέν και Μάιντζ. Πάντως, η περίπτωσή του θεωρείται αρκετά δύσκολη, καθώς η ομάδα του θέλει να τον διατηρήσει στο δυναμικό της."

In deze paragraaf staat dat Kufo in vijf jaar tijd 86 goals heeft gescoord in 160 wedstrijden en dat afgelopen seizoen alleen Huntelaar (Χούντελαρ ) meer ballen erin heeft gelegd dan de 22 van Kufo afgelopen seizoen. Ook wordt vermeld dat hij een belangrijke bijdrage had in het bereiken van de tweede plaats met Twente, die leidt naar de voorrondes van de Champions League (Τσάμπιονς Λιγκ ). De laatste zin is echter het belangrijkst: Πάντως, η περίπτωσή του θεωρείται αρκετά δύσκολη, καθώς η ομάδα του θέλει να τον διατηρήσει στο δυναμικό της betekent geloof ik zoiets als: het zal allemaal moeilijk worden, want het team wil hem voor de club behouden.

Maar dit is allemaal op basis van m'n Oud-Grieks dat ik al zeven jaar niet meer gepraktiseerd heb (en bovendien sterk afwijkt van het Nieuw-Grieks), dus vergeef me dat een letterlijke vertaling er niet inzit.

Nou die laatste zin kan wel eens kloppen hahaha
Bovendien verwacht ik niet dat hij FCT veruild voor zo'n club!!
Dan zal er echt iets beters (sportief en/of financieel) op zijn pad moeten komen!!
Hij heeft het EK niet voor niets opgeofferd voor de FCT!!
Voorlopig heeft hij maar 2 doelen:
1) Hopen dat FCT de VCL doorkomt, zodat hij ook mee kan spelen in de CL.
2) Het record van Jan Jeuring verbeteren
Oud 04-06-2008, 13:48   #19
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door Enrico

Chapeau, chapeau, die vertaling! Ik neem alles terug wat ik in het topic Forum-niveau heb gezegd. Ik had het zelf al lastig bij jouw handtekening, aangezien het 20 jaar geleden is dat ik in Latijn ben onderwezen...

Maar gaat het juist niet mis als je uit dergelijke talen letterlijk vertaalt? Ik heb altijd geleerd dat de vertaling een intepretatie moet zijn middels een gedegen kennis van de (toenmalige) maatschappelijke achtergronden en invloeden van de mythologie...

Laatst aangepast door Ricky : 04-06-2008 om 13:50.
Ricky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 13:58   #20
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Chapeau, chapeau, die vertaling! Ik neem alles terug wat ik in het topic Forum-niveau heb gezegd. Ik had het zelf al lastig bij jouw handtekening, aangezien het 20 jaar geleden is dat ik in Latijn ben onderwezen...

Tja... ik weet ook niet wat er staat. (vrij naar H. Finkers)

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Maar gaat het juist niet mis als je uit dergelijke talen letterlijk vertaalt? Ik heb altijd geleerd dat de vertaling een intepretatie moet zijn middels een gedegen kennis van de (toenmalige) maatschappelijke achtergronden en invloeden van de mythologie...

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het bij mij meer is: welke steekwoorden kan ik er uithalen en hoe maak ik daarvan een logisch verhaal. Alle naamvallen en verschillende werkwoordsvormen, die ben ik lichtelijk vergeten. Veel mythologische invloeden bestaan er echter niet meer in het hedendaagse Grieks. Dus zeker uit de media is het redelijk rechttoe rechtaan en zou je in principe redelijk letterlijk moeten kunnen vertalen.
Oud 04-06-2008, 18:07   #21
stefark
Registered User
stefark's Avatar

Stadion:303
Samaras misschien ook aantrekkelijk voor ons? Weet niet of hij haalbaar is.
stefark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 20:14   #22
Twente92
Registered User

'Ook Ajax zou Toto Tamuz willen'

Toto Tamuz heeft de clubs voor het uitzoeken. Nadat Club Brugge en FC Twente belangstellingen hebben getoond, laat ook Ajax weten hem er graag bij te willen hebben. De Amsterdammers zien in hem de opvolger van de waarschijnlijk vertrekkende Klaas-Jan Huntelaar, die waarschijnlijk een dezer dagen naar Juventus of Real Madrid zal vertrekken.

De Isräelische speler zou in ieder geval graag willen vertrekken bij zijn huidige club, Beitar Jeruzalem. Eerder hadden Everton en Glasgow Rangers hem in de gaten gehouden voor een wellichte versterking. Ook Wegner heeft de scouts van Arsenal opdracht gegeven de jongeling eens uitvoerig te volgen.

Ondanks de grote interesse in Tamuz, lijkt hij toch voor Ajax te gaan kiezen. De speler, die het afgelopen seizoen nog actief was op het EK - 21, heeft Ajax nog erg hoog zitten ondanks het mislopen van de Champions League. De vraagprijs van Beitar Jeruzalem is 1 miljoen euro. Verder zou Ajax volgens het weekblad Voetbal International ook nog steeds Danny Koevermans (PSV) en Marcus Berg (FC Groningen) volgen. Echter de keuze van de Amsterdammers lijkt op deze Tamuz te vallen.

Bron: v-bal
Weet niet hoe betrouwbaar het bericht is, maar wou het toch eem melden.
Daaronder staat nog wel een reactie van ene pollypluk die het volgende meld:
deze week word mclaren gepresenteerd en die wil koste wat kost toto aan de selectie toevoegen en minimaal nog twee erveren voetballers om het vertrek van engelaar en karim op te vangen
warschijnlijk maar is nog niet zeker gaat n, kufo ook weg

Maar daar geloof ik geen zak van, want Kufo wil hier graag topscorer aller tijden worden
Twente92 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 20:21   #23
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Stadion:103
Logisch Ajax gaat nu gekoppeld worden aan spelers die of Groningen, Twente of Heerenveen wil hebben. Anders moeten ze over een paar jaar ze daar weer weghalen voor x maal het aankoopbedrag van een van deze clubs.
Die Hard FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 20:22   #24
vakkie-p
Registered User
vakkie-p's Avatar

kufo is 3 wedstrijden geschorst, vandaar dat ze in mijn ogen versterking zoeken. Maar ook met t oog op de toekomst. Kufo is ook de jongste niet meer en zal toch een goeie vervanger moeten komen voor hem.
vakkie-p is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 20:30   #25
Twente92
Registered User

Als je alleen kijkt naar welke clubs er belangstelling voor hem hebben dan zou je zeggen dat het een goed spelertje moet zijn. Als je kijkt naar de filmpjes op youtube dan is het wel een heel andere speler dan Kufo. Dus lijkt me sterk als ze hem halen als vervanger van Kufo.
Twente92 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 20:41   #26
Thijba
Registered User

Stadion:22
Citaat:
Origineel gepost door Polman
'Ook Ajax zou Toto Tamuz willen'

Toto Tamuz heeft de clubs voor het uitzoeken. Nadat Club Brugge en FC Twente belangstellingen hebben getoond, laat ook Ajax weten hem er graag bij te willen hebben. De Amsterdammers zien in hem de opvolger van de waarschijnlijk vertrekkende Klaas-Jan Huntelaar, die waarschijnlijk een dezer dagen naar Juventus of Real Madrid zal vertrekken.

De Isräelische speler zou in ieder geval graag willen vertrekken bij zijn huidige club, Beitar Jeruzalem. Eerder hadden Everton en Glasgow Rangers hem in de gaten gehouden voor een wellichte versterking. Ook Wegner heeft de scouts van Arsenal opdracht gegeven de jongeling eens uitvoerig te volgen.

Ondanks de grote interesse in Tamuz, lijkt hij toch voor Ajax te gaan kiezen. De speler, die het afgelopen seizoen nog actief was op het EK - 21, heeft Ajax nog erg hoog zitten ondanks het mislopen van de Champions League. De vraagprijs van Beitar Jeruzalem is 1 miljoen euro. Verder zou Ajax volgens het weekblad Voetbal International ook nog steeds Danny Koevermans (PSV) en Marcus Berg (FC Groningen) volgen. Echter de keuze van de Amsterdammers lijkt op deze Tamuz te vallen.

Bron: v-bal
Weet niet hoe betrouwbaar het bericht is, maar wou het toch eem melden.
Daaronder staat nog wel een reactie van ene pollypluk die het volgende meld:
deze week word mclaren gepresenteerd en die wil koste wat kost toto aan de selectie toevoegen en minimaal nog twee erveren voetballers om het vertrek van engelaar en karim op te vangen
warschijnlijk maar is nog niet zeker gaat n, kufo ook weg

Maar daar geloof ik geen zak van, want Kufo wil hier graag topscorer aller tijden worden

Lijkt mij erg laag 1 miljoen zou die andere speler dan 7 miljoen moeten kosten?? Volgens "bronnen" binnen FCT zou men nml. 8 miljoen moeten betalen voor beiden!!!
Oud 04-06-2008, 20:48   #27
Orpheus
Bananeneter
Orpheus's Avatar

Stadion:Dak
Citaat:
Origineel gepost door Polman
Als je alleen kijkt naar welke clubs er belangstelling voor hem hebben dan zou je zeggen dat het een goed spelertje moet zijn. Als je kijkt naar de filmpjes op youtube dan is het wel een heel andere speler dan Kufo. Dus lijkt me sterk als ze hem halen als vervanger van Kufo.

Misschien wil McClaren 4-4-2 gaan spelen...Kufo samen met Toto Tamuz. Denneboom en Arnautovic op de bank. Huysegems links op het middenveld en Elia rechts.
Orpheus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 20:49   #28
reemzz
Enschede, Voetbalbolwerk
reemzz's Avatar

Stadion:102
Citaat:

---

Twentesport.com meldt dat Beitar Jeruzalem ook een oogje heeft op onze spits
reemzz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 20:50   #29
Mrkela'76
FCT ' 82
Mrkela'76's Avatar

Stadion:29
Maar twentesport.com meldt tevens dat twente niet meewerkt aan een overgang.
Mrkela'76 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-06-2008, 21:05   #30
Enrico
Registered User
Enrico's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door reemzz
Twentesport.com meldt dat Beitar Jeruzalem ook een oogje heeft op onze spits

Er wordt overal en nergens elkaar nagepraat... Iedere speler waarmee Twente in verband wordt gebracht, die wil Ajax ook opeens, want ze zien hoe erg ze zich met Douglas in de vingers hebben gesneden. Nou, die kl*tej*den moeten niet denken dat ons scoutingsapparaat een verlengstuk is van hun club. Verschrikkelijk tendentieus bericht trouwens, met die regel 'Ondanks de grote interesse in Tamuz, lijkt hij toch voor Ajax te gaan kiezen. De speler, die het afgelopen seizoen nog actief was op het EK - 21, heeft Ajax nog erg hoog zitten ondanks het mislopen van de Champions League.' Uit de zin blijkt nergens dat hij ook maar iets over Ajax heeft gezegd, bleeeeegh. Tamuz hier op an, wiej hebt Tjempjens Liek-voetbal, dat hebt zee nich in Amsterdam.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Statistieken, reeksen e.d. Fawkes Supporters 933 08-04-2019 21:38
Competitieprogramma 2008/2009 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 240 09-03-2009 17:42
FC Twente - Ajax _enschede_ Eredivisie / Eerste Divisie 729 13-03-2007 23:39
Martin van Geel nieuwe technisch directeur Ajax Mak88 Voetbal Nationaal | Internationaal 5 21-06-2005 18:09
Plageman zoekt linksback/half Mastho Geruchten | Roddels 495 16-01-2005 16:04