Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > De Selectie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 4.33 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 11-02-2020, 22:41   #5401
Hotbossie
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Redpower
Gaat niet om de 6, het gaat om de situatie die GG heeft gecreëerd.

Bingo
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-02-2020, 22:41   #5402
zweedsok
Registered User

García of Brama???
Oud 11-02-2020, 22:46   #5403
Jan Willem
Registered User

De logica hier op het forum: García maakt vreemde opstellingen en tactieken, García en Brama hebben mot, dus Brama is de oplossing voor alle problemen.. er zijn gelukkig nog vele andere wegen!
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-02-2020, 22:51   #5404
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Gaat niet om de 6, het gaat om de situatie die GG heeft gecreëerd.

De situatie rond Brama oplossen = punten pakken !

Wat kan mij Brama verrotten ? Wat kan mij Gracia verrotten ? NIKS.
Oud 11-02-2020, 23:05   #5405
Redpower
Aanpass`n of Oprott`n!!!!
Redpower's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door wallace
De situatie rond Brama oplossen = punten pakken !

Wat kan mij Brama verrotten ? Wat kan mij Gracia verrotten ? NIKS.

Zonder Brama was je geen kampioen geworden vorig jaar, beetje respect graag!
Redpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-02-2020, 23:06   #5406
FCTmossink
Registered User
FCTmossink's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
De logica hier op het forum: García maakt vreemde opstellingen en tactieken, García en Brama hebben mot, dus Brama is de oplossing voor alle problemen.. er zijn gelukkig nog vele andere wegen!

Dit precies. We hebben wel grotere problemen dan Wout ik wil tot mijn 40ste in de basis Brama
FCTmossink is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-02-2020, 23:11   #5407
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:

En ? Twente is kapot gegaan aan de zgn. 'gunfactor'. Topvoetbal moet meedogenloos hard zijn. Presteren of doorselecteren. Stop met dat gejank, de club kan over een jaar WEG zijn.
Wat er vorig seizoen gebeurt is telt niet.
Oud 11-02-2020, 23:19   #5408
Redpower
Aanpass`n of Oprott`n!!!!
Redpower's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door wallace
En ? Twente is kapot gegaan aan de zgn. 'gunfactor'. Topvoetbal moet meedogenloos hard zijn. Presteren of doorselecteren. Stop met dat gejank, de club kan over een jaar WEG zijn.
Wat er vorig seizoen gebeurt is telt niet.

Juist historie maakt de club, Epi, Jan, Theo ,Halvar , Sander, dat is Fc Twente, samen met de achterban. Door selecteren met wie? Met jou?
Redpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-02-2020, 23:56   #5409
Rik1982
Registered User

Citaat:

Begin het genuil rondom zijn positie wel enorm moe te worden. Alle respect voor wat hij vorig seizoen heeft gedaan, dit seizoen was ie ook gewoon kut. Dat het team verder niet functioneert heeft andere oorzaken.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 00:01   #5410
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Begin het genuil rondom zijn positie wel enorm moe te worden. Alle respect voor wat hij vorig seizoen heeft gedaan, dit seizoen was ie ook gewoon kut. Dat het team verder niet functioneert heeft andere oorzaken.

Je komt nu wel in een fase van het seizoen dat types als Wout wel weten wat er gevraagd wordt. Die zie ik liever dan Busquets, Espinosa of Verdonk op die positie. Met dit lamlendige zootje ga je het zeker niet redden...
Oud 12-02-2020, 00:05   #5411
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Godsamme, aan die busquets heb je idd helemaal niets. Wat dat betreft is het wel een schande dat zo'n figuur erin staat ipv wout. Of nog beter, Jesse Bosch hoort daar te staan. Maar goed, ik snap het wel, GG kan zich alleen in het spaans verstaanbaar maken dus hij moet wel zoveel mogelijk spanjolen opstellen, die zijn boodschappen weer kunnen vertalen naar de rest.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 00:07   #5412
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door GoldenGoal
Je komt nu wel in een fase van het seizoen dat types als Wout wel weten wat er gevraagd wordt. Die zie ik liever dan Busquets, Espinosa of Verdonk op die positie. Met dit lamlendige zootje ga je het zeker niet redden...

Als hij het niet kan belopen helpt dat je ook geen flikker. Zoals gezegd zijn er andere redenen dat we niet functioneren en zie ik daar ook liever andere oplossingen voor.
Oud 12-02-2020, 00:12   #5413
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Als hij het niet kan belopen helpt dat je ook geen flikker. Zoals gezegd zijn er andere redenen dat we niet functioneren en zie ik daar ook liever andere oplossingen voor.

Wat zie je wel als oplossing dan? Hij kan het inderdaad amper meer belopen, true, maar met zijn andere kwaliteiten is hij wel van toegevoegde waarde op dit moment, in ieder geval ten opzichte van bijna alles wat nu op zijn plek loopt...

Laatst aangepast door GoldenGoal : 12-02-2020 om 00:15.
GoldenGoal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 00:17   #5414
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door GoldenGoal
Wat zie je wel als oplossing dan?

Denk dat het beter is om eerst het probleem eens helder te kijken. Bijna elke speler komt hier binnen, begint goed, zakt enorm weg. Dan gaat er op trainingsgebied iets continu niet goed. Wat dat precies is weet ik niet, want ik ben er niet bij. Maar dat het gebeurd is gewoon duidelijk. Pleguezuelo, Verdonk, Drommel, Busquets, Aitor, Espinosa, Nakamura, Selahi en meer zijn hier gewoon goed begonnen en daarna steeds verder weggezakt.

Als de oorzaak puur de trainer is dan moet de trainer weg en er een vakman voor terug. Als de oorzaak dieper ligt zal er meer uitgerot moeten worden. We hebben wel gewoon een selectie die veel beter kan dan dit, maar het komt er niet uit en dat is al jaren hetzelfde liedje. Denken dat met het opstellen van Brama problemen opgelost worden is heel naïef. Die ging voor de winter gewoon mee in de malaise, vond ik persoonlijk een van de minderen eraf zelfs.
Oud 12-02-2020, 03:00   #5415
Jordan
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FCTmossink
Wout ik wil tot mijn 40ste in de basis Brama

Heeft ie dat gezegd? Wat een arrogante lul, zeg. Zelfoverschatting.
Jordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 05:50   #5416
erikvak109
fct immortelle

Stadion:109
Citaat:
Origineel gepost door Johnnie Walker
Heb je die Busquets vandaag gezien?
Het deed pijn aan de ogen. Wat heb ik slecht geslapen vannacht. Komt niet meer goed dit
erikvak109 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 09:22   #5417
holly
Registered User

Brama is gewoon 1 van de dingen die GG dom aangepakt heeft. Als hij vindt dat Wout qua voetbal eigenlijk niet meer mee kan en daarnaast aan zijn stoelpoten zaagt, of teveel loopt te zeuren, geef dit dan gewoon aan. Dan is dit helder en is het klaar.

Helaas is Brama niet het echte probleem. GG weet totaal niet meer wat hij aan het doen is. Wekelijks de vreemdste formaties, opstellingen, wissels etc. Tactiek??? Geen idee. Het is een grote zooi binnen Twente en dat blijft zich nog steeds vertalen op het veld, iedereen doet maar wat, maar er is geen plan, geen beleid, geen idee. Geen topsportklimaat, spelers hebben geen inhoud, geen passie. Emmen heeft een klotenbudget en ook wel huurspelers, maar die gaan als de brandweer, zeker in eigen huis.

Die assistenten zijn leuk en aardig, maar als de trainer tegen Emmen met zo'n opstelling komt, dan hoek je m als assistent toch neer? Als je als assistenten niets doet en dus achter de trainer blijft staan, terwijl hij zulke keuzes maakt, dan mag de gehele technische staf eruit.

De club is verrot en als je degradeert kun je de hele club wel opdoeken, dit is geen Twente meer.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:16   #5418
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Denk dat het beter is om eerst het probleem eens helder te kijken. Bijna elke speler komt hier binnen, begint goed, zakt enorm weg. Dan gaat er op trainingsgebied iets continu niet goed. Wat dat precies is weet ik niet, want ik ben er niet bij. Maar dat het gebeurd is gewoon duidelijk. Pleguezuelo, Verdonk, Drommel, Busquets, Aitor, Espinosa, Nakamura, Selahi en meer zijn hier gewoon goed begonnen en daarna steeds verder weggezakt.

Als de oorzaak puur de trainer is dan moet de trainer weg en er een vakman voor terug. Als de oorzaak dieper ligt zal er meer uitgerot moeten worden. We hebben wel gewoon een selectie die veel beter kan dan dit, maar het komt er niet uit en dat is al jaren hetzelfde liedje. Denken dat met het opstellen van Brama problemen opgelost worden is heel naïef. Die ging voor de winter gewoon mee in de malaise, vond ik persoonlijk een van de minderen eraf zelfs.

Ik ben het wel met je eens hoor, maar het acute probleem speelt op korte termijn. De organisatie is jaren compleet verrot (ondanks alle kansen om schoon schip te maken en een fatsoenlijke organisatie op poten te zetten), en ondanks dat er 100x beterschap beloofd is, is de organisatie nog steeds een lege huls. Met de huidige organisatie is het ook de komende jaren niet de vraag of, maar de vraag wanneer het compleet mis gaat.. Daar is het beleid inzake het aanstellen van de trainer ook onderdeel van. Ga je de organisatie niet vanaf de top met vakmensen "inrichten", dan blijf je jaren in deze teringzooi bezig.
Maar dit zijn problemen die je niet vandaag op morgen, of binnen een paar weken hebt opgelost.

Het probleem op dit moment is een vrij onevenwichtige selectie, die helemaal met deze trainer, helemaal de mindset niet heeft om degradatievoetbal te spelen. En degradatie dit jaar is vrijwel zeker het einde van de club. Dus er moet op zeer korte termijn iets gebeuren. Daar heb je denk ik ook clubmensen als Wout bij nodig. Hij hoeft van mij niet eens te spelen, maar wat er op dit moment allemaal gebeurd is ook te bizar voor woorden...
Oud 12-02-2020, 10:20   #5419
ActualPSG
Registered User

Of ie er nu in staat of niet: hij moet natuurlijk op z'n minst gewoon op de bank zitten
ActualPSG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:29   #5420
zweedsok
Registered User

Wel heel helder dat de aanvoerder zegt dat Brama de grote dissonant in de groep is, en dit beeld door spelers bevestigd wordt...... als Brama Twente is dan is het probleem van Twente gelijk duidelijk.....
Oud 12-02-2020, 10:33   #5421
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Wel heel helder dat de aanvoerder zegt dat Brama de grote dissonant in de groep is, en dit beeld door spelers bevestigd wordt...... als Brama Twente is dan is het probleem van Twente gelijk duidelijk.....
Schenk zegt dit. De aller aller aller slechtste speler die OOIT in een rood shirt heeft gespeeld. Dan moet je je band inleveren en je contract ook. En lekker bij Barbaros ofzo gaan meehobbelen. Is precies zijn niveau.....
Oud 12-02-2020, 10:34   #5422
Tys
Registered User

Stadion:
Resterend seizoen géén Brama meer!

Staf FC Twente laat clubicoon Brama keihard vallen in gesprek met supporters

https://www.tubantia.nl/fc-twente/s...rters~a9154eb3/
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:39   #5423
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

Brama is waarschijnlijk gewoon eerlijk geweest en daar kan onze Schenk niet tegen. Hij noemt dit ondermijnend. Hoe komt zo'n speler als Schenk anders aan een aanvoerdersband? Had Pusic toch goed gezien
Dit weekend massaal ob-la-di
tukker1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:39   #5424
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Schenk zegt dit. De aller aller aller slechtste speler die OOIT in een rood shirt heeft gespeeld. Dan moet je je band inleveren en je contract ook. En lekker bij Barbaros ofzo gaan meehobbelen. Is precies zijn niveau.....

Volkomen eens, maar wat heeft dit met gedrag Brama te maken??
Oud 12-02-2020, 10:44   #5425
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tys

Triest is het! Supporters moeten niet zo kritisch zijn en achter de ploeg gaan staan? wtf, welke mafketel heeft dit gezegd?

Het geval Brama kun je gewoon niet beoordelen, ik weet niet wat hij allemaal doet en zegt. Wel is het echt heel droevig dat Schenk, een simpele waterdrager die bij GA niet mee kan, onze aanvoerder is en zich met dit soort zaken bemoeid.

Die hele TS is niet capabel, ze zien gewoon niet in dat ze zelf zo giga veel fouten maken. Ze zitten er lekker warmpjes bij, kritiek is uit den boze en zo kunnen ze wel een aantal jaartjes volhouden. Eruit met die mafkezen, Niemeyer, Boschker, die kale, wat is hun toegevoegde waarde? Slappe zakken zijn het!!
Boschker moet lekker alleen de keepers trainen en voor de rest niets!
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:44   #5426
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Volkomen eens, maar wat heeft dit met gedrag Brama te maken??

Ga eens bij een training kijken (als dat al lukt). Ze doen geen kloten....

Diegene met de grootste mond proberen nu de handen schoon te wassen....
Oud 12-02-2020, 10:46   #5427
BVA
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:

Wat is het een ongelooflijk grote teringbende bij onze club. En wie moet je in deze geloven? Brama? De TS? Schenk, een van de grootste onbenullen ooit bij onze club? Ik geloof niemand meer, maar feit is dat ze dit ALLEMAAL niet op een normale manier hebben aangepakt. Als Brama loopt te stoken, in dit belangrijke jaar, dan is het geen icoon meer (kan het me moeilijk voorstellen, maar ja.....wat is de waarheid). Maar dat de TS en ook Schenk hier NU pas mee komen..........lijkt een beetje op een kat in het nauw. Laten we maar een zondebok zoeken, dan komen we er nog "netjes" vanaf.

Wat een teringbende..........ik vrees het ergste (tenzij er nog slechtere elftallen zijn dit seizoen....)
BVA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:49   #5428
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Stadion:105
Onze TS laat alleen maar haar versie horen maar een medaille heeft ook een keerzijde. Jammer dat Brama zelf zijn verhaal niet mag/kan doen.

Ik ben iig helemaal klaar met de onkunde die ze iedere week weer laten zien. García gaat ons niet behoeden voor degradatie dus tijd voor een ander voor de groep!!!
jankees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:54   #5429
Supporter4ever
Registered User

Citaat:

Absurd dit. Echt absurd. Waar is onze vriend Peters. Want al heeft de TS 100% gelijk. Dit op deze manier brengen is vragen om onrust
Supporter4ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:54   #5430
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door jankees
Onze TS laat alleen maar haar versie horen maar een medaille heeft ook een keerzijde. Jammer dat Brama zelf zijn verhaal niet mag/kan doen.

Ik ben iig helemaal klaar met de onkunde die ze iedere week weer laten zien. García gaat ons niet behoeden voor degradatie dus tijd voor een ander voor de groep!!!

Brama moet maar direct beginnen met het schrijven van zijn memoires...en dan beginnen met dit seizoen.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Speler van het seizoen m-twente enschede De Selectie 170 20-12-2011 12:23
Brama Jungle Jim International Section 1 17-05-2010 09:27
Wout Brama uitgevallen bij olympisch elftal Lisette Laatste Nieuws 20 22-05-2006 19:04
Brama wellicht naar Schalke'04? Tijs84 Geruchten | Roddels 5 05-11-2005 01:35
Brama wellicht naar PSV De bron Geruchten | Roddels 10 26-09-2005 16:38