Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > De Selectie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 4.33 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 12-02-2020, 10:54   #5431
BVA
Registered User

Stadion:Nee
Tactiek:Geen
Toto:-
Feit is trouwens wel dat die maffe spanjool er voor zorgt dat ONZE club wederom het lachertje van de competitie aan het worden is. Niet alleen vanwege het voetbal, maar vooral vanwege zijn aanpak in wat straks de geschiedenis in gaat als "de kwestie Brama" .
BVA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:54   #5432
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Is er vandaag (straf)training?
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:55   #5433
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

FC Hollywood aan het Twentekanaal.

Ik verbijster mij over onze RVC en directie. Het is toch werkelijk niet te geloven hoeveel er kapot gemaakt kan worden binnen deze club, zonder dat het gevolgen heeft? Schop GVD Van Leeuwen en Garcia nou eens de straat op!
Wout is zo ongeveer de enige connectie tussen de club en de (commerciële) achterban. Wout is bijna IEDERE sponsorgelegenheid wel aanwezig. Wout heeft een sterke mening en is af en toe iets te Tukkeriaans, maar het is wel je meest slimme jongen. Wel onderlegd en verstandig. Dat hij nu te kakken wordt gezet door een volledig incapabele technische staf met fucking nobody's is echt ongekend. En dan eindig ik weer bij de directie. Grijp in! En als de directie dat niet doet, waar is onze RVC?

Man man man...
Oud 12-02-2020, 10:55   #5434
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Vermoedelijk een rustdag...om bij te komen van alle emoties.
Oud 12-02-2020, 10:56   #5435
Nacional
Registered User

Stadion:Ja
Citaat:
Origineel gepost door Tys
Resterend seizoen géén Brama meer!

Staf FC Twente laat clubicoon Brama keihard vallen in gesprek met supporters

https://www.tubantia.nl/fc-twente/s...rters~a9154eb3/

Boschker zegt dit dus ook ?....tijd om de kant van Wout te horen.
Straks heeft de TS nog gelijk...
Nacional is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:58   #5436
f.c.t.1965
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Nacional

Al zou t al waar zijn (dat Brama een storende factor is), dan nog geven de prestaties en spelopvatting van de afgelopen maanden (ook zonder Brama) voldoende aanleiding om de TS eruit te gooien. Ze doen maar wat. De club gaat naar de kloten en de fans (en Brama) hebben het gedaan. Omgekeerde wereld. directie/RvC doe iets!
f.c.t.1965 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:58   #5437
JPD_68
Registered User

Stadion:313
Citaat:
Origineel gepost door tukker1968
Brama is waarschijnlijk gewoon eerlijk geweest en daar kan onze Schenk niet tegen. Hij noemt dit ondermijnend. Hoe komt zo'n speler als Schenk anders aan een aanvoerdersband? Had Pusic toch goed gezien
Dit weekend massaal ob-la-di

Heb helemaal geen zin in dit weekend. Heb me redelijk door alle ellende van de afgelopen jaren heengeslagen en altijd vol goede moed geweest. Dit is voor mij het dieptepunt. Als je één van de weinige sterkhouders van je club zo afgeserveerd ziet worden.
Natuurlijk is Wout ondermijnend. Dat kan ook niet anders met zo'n stel prutsers in het elftal en de staf.
JPD_68 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:59   #5438
MarTukker4Ever
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Nacional

Yep zeker, was er gister ook bij en hij zei dat Brama heel hoog zat, maar dat het momenteel gewoon te ver ging.
MarTukker4Ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:00   #5439
Twente65
Registered User

Stadion:107
Citaat:
Origineel gepost door MarTukker4Ever
Yep zeker, was er gister ook bij en hij zei dat Brama heel hoog zat, maar dat het momenteel gewoon te ver ging.

Dat wat te ver ging?
Twente65 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:01   #5440
JPD_68
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Supporter4ever
Absurd dit. Echt absurd. Waar is onze vriend Peters. Want al heeft de TS 100% gelijk. Dit op deze manier brengen is vragen om onrust

Die liep gisteren grinnikend weg nadat GG weer eens onzin had verkondigd bij Fox... dus slijmt lekker mee met de rest.
Oud 12-02-2020, 11:01   #5441
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door jankees
Onze TS laat alleen maar haar versie horen maar een medaille heeft ook een keerzijde. Jammer dat Brama zelf zijn verhaal niet mag/kan doen.

Ik ben iig helemaal klaar met de onkunde die ze iedere week weer laten zien. García gaat ons niet behoeden voor degradatie dus tijd voor een ander voor de groep!!!

Hoezo mag/kan Brama zijn verhaal niet doen? Hij is toch al uitgekakt en als ze zulk soort dingen in de media zouden roepen over mij, dan zou ik juist mijn verhaal vertellen, flikker op zeg.

Of............... zit er een kern van waarheid in en durft Wout zijn verhaal niet te doen?

Laat hij maar eens openheid van zaken geven, niet altijd dat zwijgen en laten sudderen. Het is tijd dat Brama gaat praten, kom maar op.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:08   #5442
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door holly

Of............... zit er een kern van waarheid in en durft Wout zijn verhaal niet te doen?

Ik vermoed dat je hier de spijker op de kop slaat.

Los van al het andere maar als er een kern van waarheid in zit heeft de TS het eigenlijk heel netjes binnenkamer gehouden. Ze hadden clubicoon Brama ook gelijk kunnen afbranden in de media.
Oud 12-02-2020, 11:09   #5443
wittekanu
Registered User

Is er iemand die het audio fragment kan delen dat gister is opgenomen bij het gesprek tussen supporters en TS?
wittekanu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:14   #5444
BVA
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door holly
Hoezo mag/kan Brama zijn verhaal niet doen? Hij is toch al uitgekakt en als ze zulk soort dingen in de media zouden roepen over mij, dan zou ik juist mijn verhaal vertellen, flikker op zeg.

Laat hij maar eens openheid van zaken geven, niet altijd dat zwijgen en laten sudderen. Het is tijd dat Brama gaat praten, kom maar op.

Lastig: Als Brama nu ook zijn bek los trekt, dan wordt het helemaal een moddergooi wedstrijd van jewelste. Maar als die zijn bek houd, terwijl hij niet de "schuldige" is, dan krijgt hij die schuld kaart wel toegewezen....

Lastig hoor. Maar GG had toen hij dit besloot, gelijk openheid van zaken moeten geven. Als er een groot meningsverschil is, obv wat dan ook, dan moet je daar openheid van geven. Je ziet nu wat een ellende het wordt als je dat niet doet. Als GG voor zijn gevoel goeie redenen heeft om Brama er buiten te houden, zijn goed recht. Maar wees eerlijk.

Maar als ik zie wat er nu allemaal gebeurd etc........Dan vermoed ik dat als enige Brama ziet wat er mis gaat, daar zijn bek over los trekt (en dus ook richting medespelers geen blad voor de mond neemt) en dat hij daar nu voor op de vingers wordt getikt door die pikkies. Dat staat ff los van of Brama het nu zelf nog wel kan bijbenen (maar ook daarvoor ben ik geneigd te zeggen dat hij dat beter kan dan die zakken hooi die nu op zijn positie staan). Brama lijkt wel de enige met een echte professionele insteek en hoge eisen. De rest doet maar wat....
Oud 12-02-2020, 11:17   #5445
fct-albergen
Registered User

Kan me heel goed voorstellen dat Brama helemaal gek wordt van alles wat er gaande is. Een trainer die voor de wedstrijd verdomme niet eens kan uitleggen in welke formatie je speelt is toch werkelijk niet te geloven. "Nee, het is geen 5-3-2 nee ook geen 4-4-2 wat het wel is weet ik ook niet, na een paar minuten lopen ze toch overal..." Niet te filmen... waar train je dan de hele week op. Diep en diep triest allemaal.
fct-albergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:17   #5446
BVA
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door mdewals

Los van al het andere maar als er een kern van waarheid in zit heeft de TS het eigenlijk heel netjes binnenkamer gehouden. Ze hadden clubicoon Brama ook gelijk kunnen afbranden in de media.

Hoezo heeft de TS het netjes gedaan? Iedereen met een beetje verstand had in deze tijd mijlenver aan kunnen zien komen dat dit ging rotten. Juist omdat je niet volledig eerlijk en open bent. Dan wordt er van alles bijgehaald, gaan er dingen verzonnen worden etc etc. Juist de TS is hier fout. Als Brama iets doet wat de TS te ver gaat, dan kun je gewoon zonder brama af te branden dat mededelen waarom je hem uit de selectie zet. Maar dan heb je wel gelijk duidelijkheid etc. Nee, lekker hopen dat het wel zou overwaaien.....Ook hier laat de TS zien er geen flikker van te snappen.
Oud 12-02-2020, 11:18   #5447
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Citaat:

Lol! Wat gebeurt er dan gister?
Geen wonder dat Wout er klaar mee is. Zoveel onkunde om hem heen. Een eindverantwoordelijke die in persoon helemaal geen eindverantwoordelijke is. Die niet inspireert, niets spelers leert, die niet enthousiasmeert en geen zelfkritisch vermogen heeft. Die staf is zowaar nog erger. Ik vergeet nooit meer het moment met de wissel bij VVV uit met die kale. Dat zegt alles!

Wout is er gewoon schijtziek van. Dat zou ik ook zijn. Het is de enige voetballer met een empathisch vermogen voor Twente. Daarom trekt die de muil open en probeert hij de koers te veranderen. De rest zit er voor zijn eigen brood, met opportunist Schenk voorop die potverdomme nog aanvoerder is ook. Wat-een-tyfus-zooi!
Oud 12-02-2020, 11:19   #5448
Rik1982
Registered User

Citaat:

Krijg hier zelf een erg smerige smaak van in de bek en dan dit keer niet Garcia, van Leeuwen of wat dan ook. Iets dat voor mij zeker met Brama's historie te maken heeft.

Vorig seizoen heeft hij min of meer de macht gegrepen en dat heeft goed uitgepakt, we zijn gepromoveerd.

In het jaar Adriaanse is er ook gewoon een coupe gepleegd(Brama, Wisgerhof, Schreuder). Dat ging destijds gepaard met een hoop van wat er nu ook gebeurd. Het gebruiken van de plaatselijke pers, het optrommelen van allerlei clubiconen die hun plasje erover deden etc.

Nu zien we hetzelfde gebeuren met betrekking tot Garcia. En dan mag je van mij van Garcia vinden wat je zelf wilt, ik ben zelf geen fan. Maar de karaktermoord die de laatste weken op hem gepleegd is vind ik ook de perken te buiten gaan, clubman of niet(niet dus natuurlijk).

Het is niet omdat Wout een jongen van de club is hij het hier ook maar unilateraal voor het zeggen moet hebben en her en der spelers en trainers kan elimineren. Ted, Garcia eruit, heb er geen moeite meer mee, afhankelijk van wat er voor terug komt. Maar Brama eruit lijkt me op dit moment ook een vereiste, en dan ook zeker geen terugkomst in een andere functie binnen de club.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:19   #5449
Knaapje
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wittekanu
Is er iemand die het audio fragment kan delen dat gister is opgenomen bij het gesprek tussen supporters en TS?

Als je dat hoort dan kan je maar 1 conclusie trekken.. Dat Sander keihard zegt waar het opstaat zegt genoeg. En zo zie je maar weer dat je eerst alle feiten moet weten voordat je emotioneel gaat reageren. Voor mij geen Do Ba Di meer.. en de overeenkomsten met vorige interne irritaties met andere trainers is stuitend.
Knaapje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:20   #5450
tukker1968
Registered User
tukker1968's Avatar

https://www.rtvoost.nl/nieuws/32578...ertrouwen-audio
Boschker haalt uit: ''Jongens spelen mede door cynische Brama zonder vertrouwen''
tukker1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:21   #5451
JPD_68
Registered User

Citaat:

Man, man, man.. openheid van zaken geven is het enige goede dat je kan doen in zo'n situatie en dan niet terloops via een afgedwongen gesprek met de supporters.
Als Wout zo ondermijnend is geweest, beëindig zijn contract dan, geef elkaar een hand en ga ieder je eigen weg.
Dit duidt er meer op dat ze donders goed weten dat het niet goed zit en het willen verzwijgen.
Oud 12-02-2020, 11:21   #5452
BVA
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Twentet
Lol! Wat gebeurt er dan gister?
Geen wonder dat Wout er klaar mee is. Zoveel onkunde om hem heen. Een eindverantwoordelijke die in persoon helemaal geen eindverantwoordelijke is. Die niet inspireert, niets spelers leert, die niet enthousiasmeert en geen zelfkritisch vermogen heeft. Die staf is zowaar nog erger. Ik vergeet nooit meer het moment met de wissel bij VVV uit met die kale. Dat zegt alles!

Wout is er gewoon schijtziek van. Dat zou ik ook zijn. Het is de enige voetballer met een empathisch vermogen voor Twente. Daarom trekt die de muil open en probeert hij de koers te veranderen. De rest zit er voor zijn eigen brood, met opportunist Schenk voorop die potverdomme nog aanvoerder is ook. Wat-een-tyfus-zooi!

Dit is precies de spijker op zijn kop!
Oud 12-02-2020, 11:22   #5453
Bella Roma
Registered User

Stadion:322
Dit alles is precies waarom er een ervaren trainer aangesteld had moeten worden in de zomer, GG kan het niet managen, ondanks de trainerstalenten die hij zeker ook wel heeft. Twente is een grote club, dat vraagt om een trainer die de autoriteit heeft om erboven te staat en wiens beslissingen in alle geledingen worden geaccepteerd.
Bella Roma is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:24   #5454
JPD_68
Registered User

Citaat:
Boschker haalt uit: ''Jongens spelen mede door cynische Brama zonder vertrouwen''

De vinger op de zere plek leggen kan pijnlijk zijn, zeg niet dat Brama gelijk heeft, maar dat er niet goed gevoetbald wordt is een feit. Daar hem de schuld van geven, maak je hem wel erg belangrijk mee en diskwalificeer je je zelf als TS behoorlijk.
Oud 12-02-2020, 11:27   #5455
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Het zijn twee afzonderlijke zaken:
GG in ongeschikt als trainer, en hoort ontslagen te worden.

Brama kan zich niet schikken in zijn rol en hoort uit de selectie gezet te worden.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:27   #5456
BVA
Registered User

Citaat:

Dit zegt mij meer over de hele TS en die andere titjes op het veld. Dus je speelt allemaal zonder vertrouwen, omdat er 1 iemand cynisch is/zou zijn?? Nog lachwekkender dus, dan is de rest totaal ongeschikt voor profvoetbal. En als de TS dit week, en zo erg vind......waarom zetten ze Brama dan niet helemaal uit de selectie???

Je kunt van Brama misschien alles vinden, maar het is gvd de enige die zich het snot voor de ogen werkt. Een goede ervaren TS had die mentaliteit van Wout juist gebruikt. Nee, meneer GG moest Brama zo nodig op een andere positie zetten dan waar hij al zijn hele leven speelt. Om zo aan te tonen dat het klaar is met Brama. Als GG Brama niet geschikt vind voor de 6, mooi dan stelt hij hem daar niet op. Klaar, einde discussie. Maar nee, onze mafklapper zet hem lekker op een totaal andere positie (oh wacht, dat doet hij met meerdere spelers).

Wat een ongelooflijke teringzooi is dit zeg
Oud 12-02-2020, 11:31   #5457
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever
Het zijn twee afzonderlijke zaken:
GG in ongeschikt als trainer, en hoort ontslagen te worden.

Brama kan zich niet schikken in zijn rol en hoort uit de selectie gezet te worden.

Bovenal laat Brama zich weer voor de zoveelste keer kennen. Clubman mijn arsch.

Garcia mag van mij best oprotten, maar Brama hoort inderdaad mee te gaan.
Oud 12-02-2020, 11:37   #5458
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door BVA
Dit zegt mij meer over de hele TS en die andere titjes op het veld. Dus je speelt allemaal zonder vertrouwen, omdat er 1 iemand cynisch is/zou zijn?? Nog lachwekkender dus, dan is de rest totaal ongeschikt voor profvoetbal.

Te makkelijk. We hebben hier al eerder erg talentvolle spelers zien vertrekken omdat ze in de kleedkamer gekleineerd werden(Berghuis, Janssen)(Hoogma, Ziyech). Als een bepalende speler die bovendien een soort van godenstatus bij de achterban heeft het steeds op je voorzien heeft ben je gewoon de sjaak.

Een ervaren TS had hem er inderdaad al bij de eerste tekenen uit moeten flikkeren, maar dan had er precies dezelfde kritiek geweest als dat er nu is. Clubman dit, dat, hoe kun je. Oblidie oblada. Of het had iemand moeten zijn met een gelijksoortige status bij de achterban, maar die zijn er weinig op trainersgebied en al helemaal niet die op dit moment in willen stappen.

Het is inderdaad zwak gehandeld door de TS, maar het is ook tekenend voor de figuur Brama dat ie zich zo gedraagt.
Oud 12-02-2020, 11:39   #5459
Knaapje
Registered User

Er is maar 1 clubman in dit verhaal en dat is Sander. Iemand die wel de handschoen oppakt als het nodig is, zich ondergeschikt maakt voor de club en ook zegt waar het opstaat! Zing hem toe in plaats van Brama en haal hem van het paard. Hopelijk leert Wout er wat van dat je met manipuleren en sfeer verzieken in een team niet kan functioneren en al helemaal niet bij een club als Twente. Zet een ervaren trainer naast GGG en richt je op wat echt belangrijk is: Handhaving!
Knaapje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 11:40   #5460
BVA
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Bovenal laat Brama zich weer voor de zoveelste keer kennen. Clubman mijn arsch.

Garcia mag van mij best oprotten, maar Brama hoort inderdaad mee te gaan.

En als ik Sander zo hoor janken in dat geluidsfragment mag die er ook gelijk achteraan. Net het hele geluidsfragment nog eens goed beluisterd. Man, want een stelletje jankerds die Boschker en GG. Zij maken gvd onderdeel uit van de TS, dus zij horen boven Brama te staan. Als zij dan vinden dat hij een stoorzender is, dan zet je hem uit de selectie. Maar nee, ze laten het aanmodderen. En nu komen de supporters op voor een clubicoon, omdat de TS heeft nagelaten duidelijkheid te scheppen, dan beginnen Boschker en GG nu te janken.

Hoe moeilijk is het nou? Ik hoor Sander alleen maar zeggen dat Wout aangeeft op 6 te willen spelen. Maar GG wil een ander type op 6. Nou, duidelijk toch. Als je dan merkt dat Wout gaat stoken, dan zet je hem er uit. Maar blijkbaar snapt niemand van de TS dat, dat zegt toch genoeg over de TS? Of speelt de TS hier een zielig spelletje, dikken ze de boel aan om lekker zelf buiten schot te blijven?? En dat tenkoste van Wout?
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Speler van het seizoen m-twente enschede De Selectie 170 20-12-2011 12:23
Brama Jungle Jim International Section 1 17-05-2010 09:27
Wout Brama uitgevallen bij olympisch elftal Lisette Laatste Nieuws 20 22-05-2006 19:04
Brama wellicht naar Schalke'04? Tijs84 Geruchten | Roddels 5 05-11-2005 01:35
Brama wellicht naar PSV De bron Geruchten | Roddels 10 26-09-2005 16:38