Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > De Selectie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 3 stemmen, 4.33 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 12-02-2020, 14:15   #5521
BVA
Registered User

Stadion:Nee
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Boschker heeft minder hersencellen dan een garnaal, dat was al bekend maar hij heeft het nog weer eens geëtaleerd.

De club is in tweeën gespleten, dat gaat helemaal fout dit seizoen. En dan wijzen Garcia, Boschker en Tedje straks naar Brama als schuldige, terwijl ze zelf keihard gefaald hebben, op alle fronten.

Maar wat nu? Is er uberhaupt een oplossing? Laten de noabers, RvC, sponsoren etc dit allemaal gebeuren.........want we zitten nu in de snelste trein richting afgrond.

En dan dachten wij misschien wel dat ze er bij Roda of NAC of Ado een teringbende van maakten. De "boschker-tapes"...........
Wat een nieuw kuthoofdstuk
BVA is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 14:24   #5522
Beek
5e man

Stadion:666
jongens jongens wat n brama

Het lijkt wel NÁÁS
Oud 12-02-2020, 14:35   #5523
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door BVA
Maar wat nu? Is er uberhaupt een oplossing? Laten de noabers, RvC, sponsoren etc dit allemaal gebeuren.........want we zitten nu in de snelste trein richting afgrond.

En dan dachten wij misschien wel dat ze er bij Roda of NAC of Ado een teringbende van maakten. De "boschker-tapes"...........
Wat een nieuw kuthoofdstuk

RvC moet ingrijpen. Paul gaat Tedje niet ontslaan en Tedje gaat Garcia niet ontslaan, maar Garcia is gebleken incompetent. En hij weigert een ervaren rechterhand. Die weigering is, zeker gelet op de huidige crisis en het structureel slechte spel, onvergeeflijk. Daarmee heeft hij zelf getoond zijn eigen belangetje te stellen voor dat van de club. Een doodzonde, je bent maar een beginnend trainertje, dat ALLES nog moet leren, dus wie denk je wel dat je bent, warhoofd. Vot d'r met.

Hopelijk gaat Ted dan uit zichzelf ook. Van der Kraan mag nog even blijven, er moet enige continuïteit aanwezig blijven in de leiding.

... verder kan de opvolging niet komen vanuit de technische staf. Hopelijk is er een trainer met ervaring bereid in te stappen: Maurice Steijn wellicht.

Maak verder Arnold Bruggink technisch directeur, interim. In samenspraak met Steijn zou je dan genoeg mans moeten zijn. Kraan kan Bruggink bijstaan bij onderhandelingen.

En verder in het elftal de spelers weer op hun normale plek zetten, psychisch labiele waslappen verwijderen, normale tactiek hanteren en zorgen dat het volk er weer vol achter kan gaan staan.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 14:54   #5524
wouTukker
Trézéguet
wouTukker's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door wallace
Wat wil Wout bereiken ? Er treedt een scheuring op tussen de supporters, waarbij de Brama sympathisanten zich vanzelf verder afkeren van trainer en elftal, terwijl degenen die de onthulling van Boschker geloven, zich onbewust steviger gaan opstellen achter Garcia....

Een onthulling van Boschker? Ik proef alleen maar misplaatste jaloezie.
Jezus, waar zit je dan met je belangen. Heb je godverdomme als enige in de clubhistorie (voor zover ik weet) een speciale afscheidswedstrijd gehad, een fucking standbeeld voor de deur van het stadion staan... En dan kun je het niet hebben dat je negen jaar geleden niet werd toegezongen toen je gepasseerd werd door een talentvolle keeper, terwijl je collega, waarmee je samen nog de grootste successen van de club hebt behaald, nu wel wordt toegezongen terwijl-ie op de tribune zit...

Man man man, met die opmerking heeft Boschker het voorlopig helemaal bij me afgedaan.
wouTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 15:34   #5525
Senyor
Puerto del amigo!
Senyor's Avatar

Stadion:104
En wat nou als Wout vooruit kijkt en ziet wat voor een personen op welke plekken in de club zitten? Dat hij zo cynisch is omdat hij weet dat het dieper zit dan alleen de trainer?
Oud 12-02-2020, 15:40   #5526
Tukker Keesface
"een stukje voetbalgogme"
Tukker Keesface's Avatar

Stadion:Ja
Pfff wat vind ik die opnames stuitend zeg...
Jezus, jezus de communicatie is zo ontzettend slecht....
En de idioot die stiekem de opnames heeft gemaakt mag zich kapot schamen
Oud 12-02-2020, 15:43   #5527
Tukker Keesface
Tukker Keesface's Avatar

Citaat:
Openheid, pannenkoek. Komt nooit vanuit de cloebe, ALLES is en blijft aalt schimmig.
Iedere supporter heeft het recht te weten wat er besproken is. Dat Olifantman ook dit niet kon managen verbaast niemand. FC Twente is een oester. Open die schil.

Mooiste fragment uit de docu van Dijkstra is toch wanneer Olifantman naar hem toe komt voor de persco van Schreuder en vraagt het 'nen betjen rustig an te doon'... Kneuterige prak, boerenbedrog.

Wat is dit een drogreden. Onder het mom van ‘openheid’ stiekem opnames maken van een privégesprek. Dan begrijp je er niks van.
Oud 12-02-2020, 15:48   #5528
f.c.t.1965
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tukker Keesface
Pfff wat vind ik die opnames stuitend zeg...
Jezus, jezus de communicatie is zo ontzettend slecht....
En de idioot die stiekem de opnames heeft gemaakt mag zich kapot schamen

Ik zou me als FC Twente drukker maken om wat er op de opnames te horen is, dan om het feit dát er opnames gemaakt zijn.
f.c.t.1965 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 15:49   #5529
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door BVA
Niks geen nsb'r, weet je uberhaupt wel ECHT wat een nsb'r is???

Als dit niet naar buiten was gekomen, dan was het gewoon door blijven etteren. Je hebt nu gewoon feiten (!) dat de gehele TS incapabel is wat betreft leiding geven en aansturen. Tel daarbij het al maanden slechte voetbal op, geen verbetering (eigenlijk wordt elke speler slechter), geen tactiek (misschien wel op papier, maar daar is in het veld geen fuck van terug te zien), etc. Hoe duidelijker wil je het nog hebben?

Het is echt 1 grote teringbende en misschien zwaar kloten dat dit naar buiten komt, maar wees blij dat dat tenminste gebeurd. Is er nog ergens openheid over in deze club (die compleet naar de vernieling geholpen wordt).

Juist! Altijd dat geheimzinnige gedoe binnenskamers, dat schiet totaal niet op. Nu kun je als club maatregelen treffen. Volledige TS eruit, totaal incompetent. Brama moet maar even dimmen, wordt m ook niet meer.

Daarnaast moet Ted gewoon wegwezen, die presteert ook niet. GG was zijn idee, dus helaas. Waar is Ted trouwens? Erg rustig de laatste tijd.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 15:51   #5530
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door f.c.t.1965
Ik zou me als FC Twente drukker maken om wat er op de opnames te horen is, dan om het feit dát er opnames gemaakt zijn.

Precies dat.
Maar het leidt wel lekker af van de werkelijke pijnpunten natuurlijk...

De crisis en tweespalt is compleet.
Oud 12-02-2020, 15:52   #5531
Jordan
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door bossie
Ik heb Wout hier altijd verdedigd en qua voetbal hoort hij er vind ik ook zeker bij en op dit moment zelfs in de basis maar ik vind wel, als de rest van de groep last van hem heeft dan is de keuze van GG gewoon goed. Maar dan moeten ze hem overhalen te stoppen of naar jong sturen want zo is het een halve maatregel. Hij traint nog mee dus heeft nog invloed.

Als dat echt zo is dan hadden ze hem gelijk op non-actief moeten zetten.
Jordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 15:58   #5532
twentse bikkels
Registered User

Dat iemand van de TS (in dit geval Boschker) zich zo over een speler uitlaat is toch wel lekken van kleedkamer geheimen en daar staat binnen het voetbal NOT DONE op. Normaliter als een speler lekt is die person non grata. Lekt iemand van de TS dan is het fundament van vertrouwen binnen de club volkomen weg.
TD kan niet anders dan ingrijpen (gevolgen voor Garcia en Boschker)
Enige kans om vertrouwen selectie, supporters, investeerders terug te krijgen, want anders is het klaar en het zinkende schip onafkeerbaar.
Ps. Garcia is een lul om Boschker voor het karretje te spannen en te komen met een verklaring inzake afwezigheid Brama bij selectie. Wat een lafbek Ben je Dan.
twentse bikkels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 15:59   #5533
Jordan
Registered User

Citaat:
Inderdaad, nsb’er eerste klas.
Je brengt hier de club zoveel schade mee en dan noem je je supporter. Brama en Bosschker kunnen in de toekomst denk ik nooit meer samenwerken bij Twente.

Als je als lid van de technische staf tegen vijftig supporters gaat roepen dat Wout Brama bewust de groepsprocessen ondermijnt, iets waar heel erg veel aandacht voor is onder supporters en media in heel Nederland, en je denkt dat het dan onder ons blijft, dan ben je volslagen achterlijk.

Dat was ook niet de bedoeling. De bedoeling was dat de supporters vervolgens zijn teksten gekleurd gingen weergeven, zodat er een pro-Brama- en een anti-Bramadiscussie zou ontstaan. Verdeel en heers door karaktermoord.

Helaas heeft iedereen nu zijn teksten letterlijk gehoord. En dat was nou net niet de bedoeling.

Politiek voor beginners.
Jordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 16:03   #5534
Tukker Keesface
Tukker Keesface's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door f.c.t.1965

Volgens mij is zo’n gesprek privé en wordt er van tevoren duidelijk gevraagd het niet op te nemen, dat iemand dat dan toch doet en het zelfs publiekelijk maakt is ronduit onvolwassen en onbeschoft.

En idd de manier waarop Boschker losgaat op Brama... ik heb er bijna geen woorden voor. Stuitend. Veelzeggend wat een chaos het is - García’s onkunde en dan Boschker die de woordvoerder gaat spelen, maar verbaal niet van het meest intellectuele niveau...

Laatst aangepast door Tukker Keesface : 12-02-2020 om 16:08.
Tukker Keesface is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 16:05   #5535
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Volgens mij is zo’n gesprek privé en wordt er van tevoren duidelijk gevraagd het niet op te nemen, dat iemand dat dan toch doet en het zelfs publiekelijk maakt is ronduit onvolwassen en onbeschoft.

En idd de manier waarop Boschker losgaat op Brama... ik heb er bijna geen woorden voor. Stuitend.

Hoezo weet jij dat? Of is dat duidelijk te horen? Heb de opname (nog) niet gehoord nl.
Oud 12-02-2020, 16:08   #5536
BVA
Registered User

Citaat:

En idd de manier waarop Boschker losgaat op Brama... ik heb er bijna geen woorden voor. Stuitend.

O.b.v. het vetgedrukte ga ik er vanuit dat jij er bij was, of heb je dit van iemand die er bij was? Of is het een aanname van jou? Want als er nl van te voren niet gevraagd is dit op te nemen, dan is er niets mis mee. En trouwens.....als je een gesprek aan wilt gaan met de supporters , maar je wilt wel dat het onder de aanwezigen blijft......onder welke steen leef je dan?!?!?
Oud 12-02-2020, 16:10   #5537
BVA
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Hoezo weet jij dat? Of is dat duidelijk te horen? Heb de opname (nog) niet gehoord nl.

Aan de ene kant raad ik het je aan, om de opname te beluisteren, maar aan de andere kant moet je het jezelf misschien besparen. Plaatsvervangende schaamte , stuitend, een twente "icoon" onwaardig...
Oud 12-02-2020, 16:16   #5538
Tukker Keesface
Tukker Keesface's Avatar

Citaat:

Toen ik het opende las ik dit, van 1 van de mensen die er blijkbaar bij was:

Gister bij het gesprek (waarbij ik aanwezig was) is er nog duidelijk gevraagd om het niet op te nemen. Zo jammer dat 1 iemand het dan toch doet, en naar letterlijk iedereen stuurt.

Natuurlijk begrijp ik dat iedereen openheid wil, maar je hebt ook zoiets als vertrouwelijkheid. (Maarja dat ben ik dan hè)
Oud 12-02-2020, 16:31   #5539
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Wat is dit een drogreden. Onder het mom van ‘openheid’ stiekem opnames maken van een privégesprek. Dan begrijp je er niks van.

Hou toch op, man. Er had zomaar een journalist bij kunnen staan. En dan ? Maar niet publiceren ?
Bij Feyenoord, bij PSV, Ajax, over-al staat de media mee te luisteren en krijg je graitis een audiovisuele weerslag in het nieuws van half acht, maar bij het achterlijk elitaire en stiekeme Twente zou een embargo gelden ?
BULLSHIT. Laat de stront er eindelijk maar eens uit komen. Vluchten kan niet meer. Alle lijken verzamelen, trek open die kast !
Oud 12-02-2020, 16:33   #5540
RickTM
Registered User

Stadion:305
Ik vertrouw Wout in ieder geval voor geen cent.

Je kon toch al wekelang zien dat het intern onrustig is. Wout opgehemeld door fans denkt dat hij een soort Messias is geworden. Maar eigenlijk is het nog steeds een matige voetballer die de sfeer nu beïnvloed. Gauw afscheid van nemen.
RickTM is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 16:34   #5541
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
RvC moet ingrijpen. Paul gaat Tedje niet ontslaan en Tedje gaat Garcia niet ontslaan, maar Garcia is gebleken incompetent. En hij weigert een ervaren rechterhand. Die weigering is, zeker gelet op de huidige crisis en het structureel slechte spel, onvergeeflijk. Daarmee heeft hij zelf getoond zijn eigen belangetje te stellen voor dat van de club. Een doodzonde, je bent maar een beginnend trainertje, dat ALLES nog moet leren, dus wie denk je wel dat je bent, warhoofd. Vot d'r met.

Hopelijk gaat Ted dan uit zichzelf ook. Van der Kraan mag nog even blijven, er moet enige continuïteit aanwezig blijven in de leiding.

... verder kan de opvolging niet komen vanuit de technische staf. Hopelijk is er een trainer met ervaring bereid in te stappen: Maurice Steijn wellicht.

Maak verder Arnold Bruggink technisch directeur, interim. In samenspraak met Steijn zou je dan genoeg mans moeten zijn. Kraan kan Bruggink bijstaan bij onderhandelingen.

En verder in het elftal de spelers weer op hun normale plek zetten, psychisch labiele waslappen verwijderen, normale tactiek hanteren en zorgen dat het volk er weer vol achter kan gaan staan.

Arnold ‘fucking’ Bruggink? Based on what?

En Steijn? Waarom zou die hier nu in stappen?
Vrij hoog afbreukrisico zo voor laatste paar potjes.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 16:38   #5542
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Leu die om Steijn roepen. Bannen.
Oud 12-02-2020, 16:39   #5543
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Leu die om Steijn roepen. Bannen.

Dubbele ban riskeer ik graag: André Paus!

Jij nog suggesties?
Oud 12-02-2020, 16:44   #5544
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Louis van Gaal. The dead or the gladioli
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 16:45   #5545
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:

Wel doen. Ontluisterend. Schaamteloos een voormalige goede collega een mes in de rugge stekk'n. En nog een paar keer draaien.

Ontluisterend eveneens de inbreng van Garcia. Brabbelt een paar woordjes. Je ziet hem de schouders ophalen en de wenkbrouwen optrekken. Met daarbij een deerne die in het Twents zegt "je kunt het best hoooaa Garciaaaa, je kunt het best hooaaa, spreeeek ma Neeederlaands!"
Oud 12-02-2020, 16:50   #5546
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door RickTM

Je kon toch al wekelang zien dat het intern onrustig is. Wout opgehemeld door fans denkt dat hij een soort Messias is geworden. Maar eigenlijk is het nog steeds een matige voetballer die de sfeer nu beïnvloed. Gauw afscheid van nemen.

Zal allemaal wel, maar uiteindelijk heeft dat niets te maken met het slechte spel en de waardeloze tactische keuzes van Garcia. Heel makkelijk om nu te doen alsof Brama het probleem is en de supporters. Wát laf en smerig. Leu moeten met pek en veren uit de club getrapt worden.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 16:54   #5547
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door sjans
Zal allemaal wel, maar uiteindelijk heeft dat niets te maken met het slechte spel en de waardeloze tactische keuzes van Garcia. Heel makkelijk om nu te doen alsof Brama het probleem is en de supporters. Wát laf en smerig. Leu moeten met pek en veren uit de club getrapt worden.

Het is het zoveelste excuus.

Garcia bepaalt zelf wie er speelt en wie niet. Gaat helemaal niet om Brama en of hij wel of niet speelt. Veruit meeste supporters snappen dat Brama over zijn houdbaarheidsdatum is of er tegenaan zit.

Gaat wel om de bizarre opstellingen die we voorbij zien komen. De waardeloze tactiek inderdaad en de structureel slappe mentaliteit. Daar is maar één verantwoordelijke voor en die komt niet uit Almelo maar uit Uruguay.
Oud 12-02-2020, 16:55   #5548
fd_88
Altijd pret met ted

Stadion:nvt
Citaat:
Origineel gepost door RickTM

Bullshit. Wout is gewoon de enige die durft te zeggen dat de manier van spelen van GG gewoon naief is voor dit team in deze competitie. De reden dat andere spelers minder gemotiveerd raken door hem is puur omdat ze weten dat wout gelijk heeft, waarom de fuck anders? Dat Wout puur gek doet omdat hij wil spelen slaat nergens op, als dat alles was zou hij niet op de tribune belanden. Er is veel meer mis in de tactiek en spelopvatting, en wout is intern de whistleblower.

De spelers worden gedwongen de bal constant rond te laten gaan en bij iedere foute pass zien ze de tegenstander er direct uit komen en gevaarlijk worden. Om vervolgens in de rust te horen te krijgen dat ze niet intensief genoeg zijn gestart en het niet aan de tactiek ligt. Dát is pas demotiverend voor de spelersgroep.

Daarnaast is wat boschker roept gewoon outright crimineel. Beetje janken dat hij niet wordt toegezongen en wout wel.. man man wat een niveau. Boschker probeert gewoon zijn eigen hachie te redden door all-or-nothing achter garcia te staan, maar sander is nooit een slimme gast geweest zoals wout. Die moet zich bezig houden met keepers trainen, niet met tactiek.

Aan het begin van het seizoen stond ik achter garcia met zijn open voetbal. Maar het heeft gebleken niet te werken met dit team, en hij kan niks bedenken om conservatief te spelen en toch punten te pakken, los van die paar gelukswedstrijden. Dus ik sta gewoon aan de kant van Wout in deze.
fd_88 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 16:58   #5549
fcternie
Registered User
fcternie's Avatar

Citaat:
Ik heb Wout hier altijd verdedigd en qua voetbal hoort hij er vind ik ook zeker bij en op dit moment zelfs in de basis maar ik vind wel, als de rest van de groep last van hem heeft dan is de keuze van GG gewoon goed. Maar dan moeten ze hem overhalen te stoppen of naar jong sturen want zo is het een halve maatregel. Hij traint nog mee dus heeft nog invloed.

Hoe mentaal zwak moeten ze dan zijn om last te hebben van Woutje, als dat die ballerina's al beinvloed en hun prestaties op het veld, dan zijn ze totaal ongeschikt als profvoetballer, en trainer kortom de hele ts,

wat denk je dat een Zlatan, of een Messi of Ronaldo, of dichterbij huis een Tadic Ziyech, het kan bommen of er een speler ontevreden op de tribune zit, en denk jij dat je dat aan hun spel gaat zien?, kom op man

het is 1 grote zielige bende, en Wout is gewoon slachtoffer van de spaanse invasie, en omdat Garcia zijn spaanse vriendjes steeds blijft opstellen ondanks opzichtig FALEN, dat steekt Wout, dus logisch.
fcternie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 17:05   #5550
twentse bikkels
Registered User

Als je niet goed Nederlands en Engels kunt is alles wat een speler zegt over taktiek etc. al een bedreiging, omdat je je communicatief onvoldoende kunt uiten. Is niet het probleem van Brama, maar van Garcia en wellicht ook van Boschker en Niemeyer.
twentse bikkels is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Speler van het seizoen m-twente enschede De Selectie 170 20-12-2011 12:23
Brama Jungle Jim International Section 1 17-05-2010 09:27
Wout Brama uitgevallen bij olympisch elftal Lisette Laatste Nieuws 20 22-05-2006 19:04
Brama wellicht naar Schalke'04? Tijs84 Geruchten | Roddels 5 05-11-2005 01:35
Brama wellicht naar PSV De bron Geruchten | Roddels 10 26-09-2005 16:38