Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > Wedstrijden FC Twente > Eredivisie / Eerste Divisie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 11-02-2020, 21:40   #31
Ties
Registered User
Ties's Avatar

Stadion:307
Tactiek:Geen
Toto:-
Herhaling van de editie van 2015?
Ties is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11-02-2020, 23:35   #32
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Geen idee, maar je zaterdag net zo speelt als de eerste helft vanavond krijg je ‘m met minimaal 4 doelpunten verschil aan de kloten.
Oud 11-02-2020, 23:43   #33
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Ties
Herhaling van de editie van 2015?

Is dat alweer 5 jaar geleden? En geen kut opgeschoten sindsdien...wat treurig.
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 06:43   #34
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Geen idee, maar je zaterdag net zo speelt als de eerste helft vanavond krijg je ‘m met minimaal 4 doelpunten verschil aan de kloten.

Dacht je nou werkelijk dat we hier een sprankelende pot gingen neerleggen en tot op het bot gemotiveerde spelers krijgen die hier de mouwen opstropen om deze zoveelste opdoffer te vergeten?
Nee opnieuw weggetikt........ kansloos kanslooos. Zo voorspelbaar en voorspelbaar.

Trek de stekker er aub uit (maar dat loop ik Gvd al 3 jaar te verkondigen hier). Parma model volgen. Met nieuwe mensen/ nieuw elan en de oude meuk nooit nooit meer gebruiken. Pas dan heeft een BVO hier kans. Ja of allemaal per direct je Seizoenskaart opzeggen en nooit meer als fan ene grijpstuiver in deze verdorven club steken. Mijn God misschien gaat er dan weer eens wat goeds gebeuren bij deze club.
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 07:26   #35
WirSindWiederDa
Registered User

Overigens zijn we al hard bezig om het Parma model te volgen. We helpen ons zelf wel om zeep op deze manier.
Ik hoop daarom dat we weer degraderen/ miljoenen over de balk smijten/ fans categorisch negeren dan gaat de boel zelf wel naar de kloten.
Ga vooral zo door GGG ......... je bent mijn held!!!!!!!
Oud 12-02-2020, 09:34   #36
Gr@tje1987
PRIDE OF THE EAST
Gr@tje1987's Avatar

Zullen we GG maar even helpen:

Drommel
Troupe, Bijen, Pleguezuelo, Verdonk,
Brama, Bosch
Selahi
Menig, Vuckic, Lang
Oud 12-02-2020, 09:41   #37
msannes
Mena Muria

Citaat:
Origineel gepost door Gr@tje1987

Drommel
Brama, Bosch
Selahi
Menig, Vuckic, Lang

Perfect hieronder de Spaanse versie; Por Espanõl

Drommel
Brama, Bosch
Selahi
Menig, Vuckic, Lang
msannes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 09:49   #38
wouTukker
Trézéguet
wouTukker's Avatar

Nee joh. We hebben nog een gemankeerde centrumverdediger zonder enig voetballend vermogen en met een draaicirkel van een tractor: die kan mooi op linksback. Dan kan onze linksback mooi naar het middenveld, waar-ie totaal niet op z'n plek staat. Wees creatief!
wouTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:06   #39
Radioheld
Registered User

Stadion:Q
Citaat:

Drommel
Brama, Bosch
Selahi
Menig, Vuckic, Lang

Liever Aburjania in plaats van Selahi...
Radioheld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:21   #40
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Verdonk
Vuckic Brama Troupee Bijen Selahi
Schenk Menig Lang Keito Drommel
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:22   #41
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

https://www.tubantia.nl/fc-twente/s...rters~a9154eb3/

Hahahahahaha, mocht hier ook maar een kern van waarheid inzitten (en dan heb ik het niet eens over het Brama gedeelte) dan weet ik eigenlijk als supporter voor dit seizoen wel genoeg.....

Manman, wat een zeldzame nitwits en ego's zeg...
Oud 12-02-2020, 10:25   #42
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Drommel
Troupe, Bijen,Brama,Busquets,Schenk, Pleguezuelo,Aburjania, Verdonk
Bosch
Lang

8 man in de verdediging en hopen dat je er niet meer dan 3 tegen krijgt
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:28   #43
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door GoldenGoal
https://www.tubantia.nl/fc-twente/s...rters~a9154eb3/

Hahahahahaha, mocht hier ook maar een kern van waarheid inzitten (en dan heb ik het niet eens over het Brama gedeelte) dan weet ik eigenlijk als supporter voor dit seizoen wel genoeg.....

Manman, wat een zeldzame nitwits en ego's zeg...

De Brama-kaart trekken wanneer het het beste uitkomt. Supporters zijn te kritisch. Maar zelf presteren, ho maar.
Oud 12-02-2020, 10:40   #44
GoldenGoal
herrlich, Hakkentrick!
GoldenGoal's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Johnnie Walker
De Brama-kaart trekken wanneer het het beste uitkomt. Supporters zijn te kritisch. Maar zelf presteren, ho maar.

Werkelijk stuitend... Hand in eigen boezem is ze totaal vreemd..
Oud 12-02-2020, 10:45   #45
f.c.t.1965
Registered User

Deze teksten alleen al zijn reden genoeg om zaterdag massaal om het vertrek van GG en Ted te eisen. De club gaat naar de kloten en de fans hebben het gedaan. SCHANDALIG!
f.c.t.1965 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 10:55   #46
jtd10
Registered User

Stadion:Ja
Citaat:

Drommel
Brama, Bosch
Selahi
Menig, Vuckic, Lang

Dan speel je dus met een middenveld met 0.0 creativiteit.
Ik heb Selahi dit seizoen nog niet op een goede steekpass kunnen betrappen, Bosch werkt hard maar brengt geen creativiteit en Brama zelfde verhaal.
Tevens met de instelling van Selahi gister en zijn duelkracht was hij echt dramatisch. Ik geef toe hij moest meters bespelen die onmogelijk zijn, maar alsnog doet deze prestatie er niet aan af.
Lang op ‘10’ zetten en Zekhnini/Nakamura (ook allebei slecht, maar beter dan optie hierboven) of Espinoza op ‘10’, enige twee spelers in de selectie op dit moment met creativiteit. Na de wissels gister zag je dat Lang (telkens beginnen op rechts en zwervend naar ‘10’) en Espinoza meer tussen de linie’s gingen spelen en Zekhnini op links, daardoor was de veldbezetting gewoon al veel beter. Ik vond Aburjania ook redelijk invallen, je ziet gewoon dat hij voetballend veel meer brengt dan Busquets.

Kortom Twente kan niet spelen met drie vlakke middenvelders. Kijk maar terug naar de tijden met Brama, Fer en W. Janssen op één middenveld.

Mijn opstelling zou zijn:

Drommel
Troupée - Bijen - Pleguezuelo - Verdonk
Aburjania - Bosch
Lang/Espinoza
Menig - Vuckic - Lang/Nakamura/Zekhnini

Tegen op papier tegenstanders waar meer voetballend gebracht kan worden Espinoza op ‘10’ en andere wedstrijden Lang.
jtd10 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 12:17   #47
Frank
Registered User

Stadion:104
Houd de tribunes maar leeg zaterdag..lamballen.
Frank is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 12:24   #48
TDFC
Registered User

De hele club staat in de brand, de hele TS moet nu weg want het kan zo niet meer, ze zijn hun geloofwaardigheid helemaal kwijt... WANNEER KOMT TWENTE MET EEN REACTIE?
TDFC is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 12:31   #49
Administrator
Registered User

Voor zaterdag as. graag:
Trainer: Steijn, Streppel, desnoods Groenendijk of Stam

Graag zowel Boschker als Brama parkeren tot de zomer wanneer een nieuw technisch plan bedacht is/wordt.
ALLES moet in het teken staan van handhaving. Daar moeten alle "stoorzenders" maar even begrip voor hebben.

Schenk banken.

Verder:

Drommel

Roemeratoe
Bosch - Aburjania
Vuckic

Berggreen - Lang

Menig/Nakamura/Zekhnini voor Berggreen mag ook. Maar dan speel je echt op de counter.

Helaas weinig creativiteit maar enigszins compacter spelen is tegen AZ ook wel noodzaak.

Laatst aangepast door Administrator : 12-02-2020 om 12:34.
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 12:39   #50
jankees
Registered User
jankees's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door TDFC
De hele club staat in de brand, de hele TS moet nu weg want het kan zo niet meer, ze zijn hun geloofwaardigheid helemaal kwijt... WANNEER KOMT TWENTE MET EEN REACTIE?

Zodra de licentie wordt ingeleverd na degradatie vermoed ik. Kansloze bende die het nu voor het zeggen hebben!
jankees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 12:40   #51
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Administrator
Voor zaterdag as. graag:
Trainer: Steijn, Streppel, desnoods Groenendijk of Stam

Graag zowel Boschker als Brama parkeren tot de zomer wanneer een nieuw technisch plan bedacht is/wordt.
ALLES moet in het teken staan van handhaving. Daar moeten alle "stoorzenders" maar even begrip voor hebben.

Schenk banken.

Verder:

Drommel

Roemeratoe
Bosch - Aburjania
Vuckic

Berggreen - Lang

Menig/Nakamura/Zekhnini voor Berggreen mag ook. Maar dan speel je echt op de counter.

Helaas weinig creativiteit maar enigszins compacter spelen is tegen AZ ook wel noodzaak.

Berggreen is geblesseerd. Vuckic heeft in de jeugd altijd spits gespeeld, bij Rangers ook en kan dit afdoende naar mijn mening. Ben er niet rouwig om als hij na dit seizoen vervangen wordt overigens. Nakamura zou ik een soort vrije rol achter de spits geven. Lang en Menig op de flanken. Bosch en Aburjania in blok voor de verdediging. 4-2-3-1 in balbezit met Troupee die Lang overlapt, 4-4-2 bij balverlies met Nakamura en Vuckic in dat voorste blokje van 2 en 2 rijen van 4 erachter.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 14:14   #52
wouTukker
Trézéguet
wouTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Frank
Houd de tribunes maar leeg zaterdag..lamballen.

Die neiging heb ik ook. Feit dat het zo slecht gaat dit seizoen ligt dus allemaal aan Brama en de supporters...
Ik vind het echt respectloos naar de supporters. Al jarenlang kijken we week in, week uit naar afbraakvoetbal, zelfs in een kampioensseizoen op het tweede niveau. Ploegen als MVV en Top Oss kwamen vol vertrouwen op bezoek in de Grolsch Veste en gingen met drie punten op zak weer terug. Als vierde club van Nederland zagen we in eigen huis hoe de jonkies van Ajax ons vernederden. Zeer recent nog spuugt de club de supporters in de bek door zich vrijwillig te laten afslachten in het bekertoernooi door de oermatige selectie van Go Ahead Eagles - voor het oog van ruim twintigduizend mensen, die nog eens een extra, doordeweekse gang naar het stadion maken. En zo kun je nog talloze voorbeelden noemen van de ellendigheid waar we al jaren mee moeten dealen.

Desondanks zit het stadion tweewekelijks gevuld met minstens vijfentwintigduizend supporters, en ook 'randje uitverkocht' is geen zeldzaamheid. Van al die mensen kan niemand zich de laatste goede pot nog heugen, week in week uit maak je weer de gang richting pure bagger. En toch blijven de mensen maar komen, er worden sfeeracties opgezet, geldinzamelingsacties gehouden, noem maar op...

Bij gebrek aan spelers met wie je je als supporter kunt identificeren en actie op het veld, wordt tijdens oersaaie wedstrijden een clubman - die door de club als grof vuil wordt behandeld - af en toe toegezongen. En dan is dát het excuus. Bij gebrek aan enige vorm van zelfreflectie in de technische staf, is het excuus voor de slechte prestaties van dit seizoen het feit dat iemand op de tribune wordt toegezongen. En die man die de supporters toezingen, zou dan verantwoordelijk zijn voor het gebrek aan vertrouwen in de spelersgroep. DAT is dus de verklaring vanuit de club voor de huidige prestaties. Stop er dan maar mee...

Ondanks alle bagger en ellende blijven de supporters maar komen. Al jaren. Maar schijnbaar is dat dus het probleem. Zoek het dan maar uit. Blijf lekker thuis.
wouTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 14:14   #53
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Hoe zuur ook nu alles (Brama (!), GG, het dramatische spel), rest geen andere optie dan nu volle steun verlenen aan dit elftal. Onrust op de tribunes (hoe gerechtvaardigd ook) zal ons enkel dieper in het ravijn drukken. Zie er dan nog maar eens uit te komen. We moeten de kop erbij houden, volle bak erachter dit weekend. Het is onze club, niet die van de passanten. Puur op overlevingsstand.
Oud 12-02-2020, 14:24   #54
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Coyote
Hoe zuur ook nu alles (Brama (!), GG, het dramatische spel), rest geen andere optie dan nu volle steun verlenen aan dit elftal. Onrust op de tribunes (hoe gerechtvaardigd ook) zal ons enkel dieper in het ravijn drukken. Zie er dan nog maar eens uit te komen. We moeten de kop erbij houden, volle bak erachter dit weekend. Het is onze club, niet die van de passanten. Puur op overlevingsstand.

Ik heb het helemaal gehad met deze teringzooi. Als je zo respectloos als TD/ spelers en club naar de supporters doet dan verdien je onze steun ook niet. En denk je nou werkelijk dat we de komende 5 wedstrijden punten pakken? Binnen no time staan we op plek 17. Nee in November/ December hadden we het misschien allemaal nog kunnen keren. Nu is dat helaas te laat. Wen er maar aan. Doek de zooi maar op/ laat de boel maar kapot gaan, onderop beginnen en iedereen hier eruit tyfen die wat met beleid te maken heeft.

Mut der Verzweiflung!!!!!
Oud 12-02-2020, 14:54   #55
C. Nielsen
Registered User
C. Nielsen's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door wouTukker
Die neiging heb ik ook. Feit dat het zo slecht gaat dit seizoen ligt dus allemaal aan Brama en de supporters...
Ik vind het echt respectloos naar de supporters. Al jarenlang kijken we week in, week uit naar afbraakvoetbal, zelfs in een kampioensseizoen op het tweede niveau. Ploegen als MVV en Top Oss kwamen vol vertrouwen op bezoek in de Grolsch Veste en gingen met drie punten op zak weer terug. Als vierde club van Nederland zagen we in eigen huis hoe de jonkies van Ajax ons vernederden. Zeer recent nog spuugt de club de supporters in de bek door zich vrijwillig te laten afslachten in het bekertoernooi door de oermatige selectie van Go Ahead Eagles - voor het oog van ruim twintigduizend mensen, die nog eens een extra, doordeweekse gang naar het stadion maken. En zo kun je nog talloze voorbeelden noemen van de ellendigheid waar we al jaren mee moeten dealen.

Desondanks zit het stadion tweewekelijks gevuld met minstens vijfentwintigduizend supporters, en ook 'randje uitverkocht' is geen zeldzaamheid. Van al die mensen kan niemand zich de laatste goede pot nog heugen, week in week uit maak je weer de gang richting pure bagger. En toch blijven de mensen maar komen, er worden sfeeracties opgezet, geldinzamelingsacties gehouden, noem maar op...

Bij gebrek aan spelers met wie je je als supporter kunt identificeren en actie op het veld, wordt tijdens oersaaie wedstrijden een clubman - die door de club als grof vuil wordt behandeld - af en toe toegezongen. En dan is dát het excuus. Bij gebrek aan enige vorm van zelfreflectie in de technische staf, is het excuus voor de slechte prestaties van dit seizoen het feit dat iemand op de tribune wordt toegezongen. En die man die de supporters toezingen, zou dan verantwoordelijk zijn voor het gebrek aan vertrouwen in de spelersgroep. DAT is dus de verklaring vanuit de club voor de huidige prestaties. Stop er dan maar mee...

Ondanks alle bagger en ellende blijven de supporters maar komen. Al jaren. Maar schijnbaar is dat dus het probleem. Zoek het dan maar uit. Blijf lekker thuis.

Hulde! Zo sta ik er nu ook wel in. Laat ze het rambam krijgen.
C. Nielsen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 15:06   #56
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Ik weiger mij door passanten het stadion uit te laten jagen.
Oud 12-02-2020, 16:08   #57
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Johnnie Walker
Ik weiger mij door passanten het stadion uit te laten jagen.

Maar ze lachen ons wel vierkant uit. Luisteren niet en veel van dat hauataine/ arrogante gedrag. Tis volgens mij de enige manier.

Oh ja Grunn thuis 2001 .............. das ook een optie. In hun broek scheiten moeten ze.........
Oud 12-02-2020, 16:09   #58
twentse bikkels
Registered User

Weet je wat ECHT helpt?
Na gisteravond met de Boschkertape...
EEN LEEG stadion tegen AZ ZONDER supporters
THUISBLIJVEN dus
Het ongenoegen mag wel met een statement gemaakt worden.
Wellicht wordt men dan eindelijk wakker in het bestuur en weet men dat het menes is bij de supporters.
De grootste tegenstander/vijand is de organisatie bij Twente zelf en daar valt niet tegen te supporteren, dat moet een halt worden toegeroepen.
twentse bikkels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12-02-2020, 16:16   #59
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Twente-AZ een paar jaar geleden, ook al zo'n gedenkwaardige avond. Een 'mooi' deja-vu...
Oud 12-02-2020, 16:23   #60
Shadwell Gumbo
Registered User

Domste wat we nu kunnen doen is thuisblijven. Die passanten maakt dat geen reet uit, worden ze niet anders van. Wij zitten bij degradatie echter wederom met de shit.

Directie moet nu daadkracht tonen, lijkt me niet al te lastig. Statement er uit, verantwoordelijken op de vingers tikken, samen zitten, uitspreken en door.

Zaterdag vol d’r op, laat het maar eens zien. Kunnen ze dat niet opbrengen dan is het Exit.
Shadwell Gumbo is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Twente wint beroepzaak en blijft in Eredivisie Toetsie Bestuur | Beleid 8289 25-06-2016 12:06
Puntenaftrek Toetsie Laatste Nieuws 464 20-04-2015 02:16
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
Eredivisie: Seizoen 2007-2008 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 246 17-08-2007 13:02
Competitiestart 15/08 enschede65 Eredivisie / Eerste Divisie 72 09-07-2004 06:54