Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > De Selectie
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 17-12-2019, 23:09   #781
Kahaes
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Zit inmiddels met Peet in een volgende fase. Normaal is het ergernis en irritatie bij zoveel gepruts.
Nu is het alleen maar medelijden. Het lijkt me een aardige jongen, die ook vast zijn best doet. Hij kan alleen niet zo goed verdedigen. En het is sneu om te zien dat hij toch zo nu en dan mee moet doen en dan weer af gaat als een gieter.
Kahaes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-12-2019, 23:11   #782
Koen
Registered User

Stadion:107
Citaat:
Origineel gepost door Kahaes
Nu is het alleen maar medelijden. Het lijkt me een aardige jongen, die ook vast zijn best doet. Hij kan alleen niet zo goed verdedigen. En het is sneu om te zien dat hij toch zo nu en dan mee moet doen en dan weer af gaat als een gieter.

Dit inderdaad. Ik heb er oprecht medelijden mee. Verlos hem en ons uit het lijden. Contract ontbinden, per direct. Misschien is tweede niveau Denemarken wat.
Koen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-12-2019, 23:21   #783
holly
Registered User

Idd medelijden met Peet. Had nog opgesteld mogen worden. Kan niet op dit niveau, wat een zenuwpees en slappe zak. Grove fout van de trainer.
Wat doet Latibeaudiere op de trainingen? Niks?
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-12-2019, 09:51   #784
East Ham
Registered User

Contract loopt af.
Lijkt me duidelijk wat de FCT moet doen. Doorselecteren!
East Ham is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-12-2019, 09:57   #785
C. Nielsen
Registered User
C. Nielsen's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door East Ham
Contract loopt af.
Lijkt me duidelijk wat de FCT moet doen. Doorselecteren!

Denk dat hij een opgewaardeerd 3-jarig contract onder de neus krijgt geschoven. Logisch toch
C. Nielsen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-12-2019, 12:36   #786
jimmy65
Registered User

Ik denk serieus dat meerdere spelers onder deze trainer mentaal kapot gemaakt worden.
Ik bedoel: zo'n Bijen heeft ruim 2 jaar eredivisie ervaring. Die zou toch niet meer in de war mogen raken van een fout. Daarbij, ook al vaker een eerder gemeld in dit topic, dient hij ook in zichzelf te investeren ( a la De Vrij destijds bij die kakkerlakken).
Tevens zie ik spelers die echt wel iets kunnen naar bedenkelijke niveaus afzakken. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?
jimmy65 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-12-2019, 13:01   #787
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door jimmy65
Ik denk serieus dat meerdere spelers onder deze trainer mentaal kapot gemaakt worden.
Ik bedoel: zo'n Bijen heeft ruim 2 jaar eredivisie ervaring. Die zou toch niet meer in de war mogen raken van een fout. Daarbij, ook al vaker een eerder gemeld in dit topic, dient hij ook in zichzelf te investeren ( a la De Vrij destijds bij die kakkerlakken).
Tevens zie ik spelers die echt wel iets kunnen naar bedenkelijke niveaus afzakken. Hoe is dit in godsnaam mogelijk?

Ik vermoed o.a. door een trainer die erg onzeker overkomt (en dat waarschijnlijk ook wel is) en dat laat zien door tactiek/opstelling. En daar zijn spelers (sommigen althans) blijkbaar nogal gevoelig voor: waar je mee omgaat wordt je mee besmet...
Oud 18-12-2019, 13:11   #788
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Ik vermoed o.a. door een trainer die erg onzeker overkomt (en dat waarschijnlijk ook wel is) en dat laat zien door tactiek/opstelling. En daar zijn spelers (sommigen althans) blijkbaar nogal gevoelig voor: waar je mee omgaat wordt je mee besmet...

Peet Bijen was onder alle trainers een risicofactor. Die jongen is niet bestand tegen druk. Je had kunnen voorspellen dat hij tegen Vitesse door het ijs zou zakken en al helemaal weer tegen Eagles. Had het hem bespaard. Zoek een mental coach voor hem als je nog iets aan hem wilt hebben.

Peet Bijen is het slachtoffer van een te beschermende opvoeding in een te lieve omgeving zoals die van BWO in Hengelo. Heeft te weinig van zich af hoeven te bijten, is totaal niet streetwise.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-12-2019, 14:12   #789
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Mee eens, maar ik doelde niet alleen op Bijen...
Oud 18-12-2019, 14:52   #790
Bosola
Wie anders?
Bosola's Avatar

Stadion:118
Citaat:
Origineel gepost door jimmy65

Je bedoelt dat hij al eerder 2 jaar in de eredivisie heeft laten zien het niveau niet aan te kunnen.

Deze jongen is inderdaad enorm gevoelig, dat is wel gebleken in de tijd dat hij bij ons is. En ja, je kunt na de fouten tegen Vitesse twee kanten op redeneren: geef je hem als trainer de volgende wedstrijd de kans op het recht te zetten en zet je hem in de basis, of ga je toch de speler beschermen en hem tot aan de winterstop sowieso maar even de bank warm laten houden. Achteraf is het makkelijk praten, maar wetende dat Bijen gewoonweg slecht presteert onder druk, leek het me logisch om hem te banken. Je hebt notabene de aanvoerder van Engeland U20 als back-up! Mijns inziens is het hier de trainer die een fout heeft gemaakt door Bijen op te stellen. Bijen is één van de eersten om door te selecteren in de zomer, met compagnon Schenk als tweede.
Oud 15-02-2020, 23:07   #791
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Je ziet weer een heel andere Bijen, met Plequezuelo naast hem.
Ballen die hij nu uit de lucht neemt, gaan wel weer de goede kant op.
Op deze manier gewoon een bruikbare CV.

Gun het hem ook van harte, eigen jeugd etc.
twente 4-ever is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2020, 23:13   #792
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever

Zwaluw... Zomer.... Rustaagghh.

Kan niet zo zijn dat Peet goed speelt op voorwaarde dat er iemand naast staat die dit faciliteert..
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2020, 23:29   #793
T.aalbers
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door C. Nielsen
Denk dat hij een opgewaardeerd 3-jarig contract onder de neus krijgt geschoven. Logisch toch

Nou, het kan geen kwaad om hem een vernieuwd contract te geven. CV worden pas na hun 25e op hun sterkst, paar kilootjes spiermassa erbij. Wat ervaring. Ik zou hem niet zomaar laten lopen. 2 jarig contract met een niet al te hoog salaris.
T.aalbers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 00:19   #794
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

En toch zie je dat ie nog regelmatig lichtelijk in paniek raakt als er een bal naar ‘m wordt gespeeld. Speelt ook nog veel te vaak breed of naar achteren.
Oud 16-02-2020, 00:28   #795
Twentephd
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Zwaluw... Zomer.... Rustaagghh.

Kan niet zo zijn dat Peet goed speelt op voorwaarde dat er iemand naast staat die dit faciliteert..

Kan wel. Twee spelers die elkaar aanvullen (niet perse dat de een puur en alleen de zwaktes van de ander opvangt), prima. Bijen eigen jeugdspeler, mooi dat hij het goed doet, en het enige wat je nodig hebt is een compatible LCV.

Begin van dit seizoen waren ook werkelijk alle ballen door de lucht naar spits e.d. voor Bijen.
Twentephd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 00:29   #796
Twentephd
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
En toch zie je dat ie nog regelmatig lichtelijk in paniek raakt als er een bal naar ‘m wordt gespeeld. Speelt ook nog veel te vaak breed of naar achteren.

Komt volgens mij omdat die jongen echt een heel fragiel zelfvertrouwen heeft... Best sneu.. Maar komt ook omdat hij geeft om de club en het graag goed wil doen.

Een jongen als Lang doesn't give a fuck, zowel om het maken als fouten als de club waar ' ie voor speelt.
Twentephd is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 12:44   #797
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Twentephd
Komt volgens mij omdat die jongen echt een heel fragiel zelfvertrouwen heeft... Best sneu.. Maar komt ook omdat hij geeft om de club en het graag goed wil doen.

Daar lijkt het inderdaad wel op.. met Joachim Andersen, Slager Gonzales of Pleguezuelo naast hem is hij een redelijke verdediger, met Schenk of andere onruststokers zakt hij door zijn knieën.
Wordt misschien nog wel een lastige keuze komende zomer, als hij dit niveau de rest van het seizoen vasthoudt, is dat dan een speler die je wilt behouden en een nieuw contract aanbieden? Ik zou toch zeggen van niet, omdat het kan verkeren en zijn niveau volledig daarvan afhangt, en het verkeert nogal eens verkeerd bij Twente..
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 12:58   #798
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Jan Willem
Daar lijkt het inderdaad wel op.. met Joachim Andersen, Slager Gonzales of Pleguezuelo naast hem is hij een redelijke verdediger, met Schenk of andere onruststokers zakt hij door zijn knieën.
Wordt misschien nog wel een lastige keuze komende zomer, als hij dit niveau de rest van het seizoen vasthoudt, is dat dan een speler die je wilt behouden en een nieuw contract aanbieden? Ik zou toch zeggen van niet, omdat het kan verkeren en zijn niveau volledig daarvan afhangt, en het verkeert nogal eens verkeerd bij Twente..

Hangt er voor mij helemaal af wat hij wil hebben en wat voor vervanging we zelf kunnen vinden. Pleguezuelo met iemand als Hoogma zou ideaal zijn, als Bijen dan tweede viool wil spelen is dat prima. Als je echter een betere tweede viool kunt krijgen voor niks dan is ie wat mij betreft meteen weg.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 13:00   #799
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Twentephd

Een jongen als Lang doesn't give a fuck, zowel om het maken als fouten als de club waar ' ie voor speelt.

Tja, een fout achterin is ook wel sneller een kapitale fout dan als je voorin een keer een duel verliest of verkeerd opgesteld staat. Wat mij betreft krijgt Bijen een contractverlenging, mits hij niet te veel salaris kost en voor max 2 jaar bijvoorbeeld. Een type als Pleguezuelo ernaast en het is gewoon een degelijke verdediger. Je moet hem alleen niet te veel de bal geven. Dat hij een jongen van de club is maakt ook dat ik hem graag zie blijven, al is kwaliteit natuurlijk altijd doorslaggevend hierin.
sjans is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 13:12   #800
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Dit is dé kans om er eindelijk van af te komen. Nu verlengen betekent weer nieuwe ketsers, hakkel interviews en aanverwante gekkigheid.

Dag Peetken. 't Is fraai zat ewes.
Oud 16-02-2020, 17:04   #801
Patrick 070
Sinds 1965
Patrick 070's Avatar

Stadion:soms
Peet is toe aan een nieuwe stap, raakt de eredivisie ontgroeit. Tijd om na dit seizoen te verkassen, naar de Bundesliga of zo. Schijnt zijn vriendin te verkondigen.
Patrick 070 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 17:20   #802
Rasta
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever

Even de euforie van de onverwachte overwinning parkeren en objectief bekijken, dan zie je nog veel te veel billenknijp momenten. Niet meer dan een 5-je gister.

Laatste jaren té vaak door de ondergrens, dus laat maar rustig gaan deze zomer...
Rasta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 23:36   #803
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Voor iedereen goed als je Bijen nu een mooie transfer kunt laten maken en zelf ook nog wat vangt. Het is absoluut niet iemand waar Twente op kan bouwen. Mag van mij na zijn spelerscarrière iets leuks gaan doen bij Twente, als het maar niets met voetbal te maken heeft.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 23:44   #804
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Contract loopt af.
letsgetserious is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 21-02-2020, 09:45   #805
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door letsgetserious
Contract loopt af.

Sloft gratis naar Düsseldorp.

Next.
Oud 01-03-2020, 00:22   #806
Markie
Registered User

Wat een ongelofelijke slappeling is het ook.
Ga weg en vertoon je nooit meer op een voetbalveld!
Markie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-03-2020, 00:22   #807
fctwentehengelo
Registered User

Stadion:104
Contractverlenging in 3,2,1...
Oud 01-03-2020, 00:28   #808
Markie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door fctwentehengelo
Contractverlenging in 3,2,1...

Nul en Opdonderen!!!!!!
Markie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 01-03-2020, 12:27   #809
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Na een paar duels als kerel vandaag waar als een pubermeisje verdedigend. Wat is dat toch in het brein van deze speler?
Oud 01-03-2020, 13:28   #810
Elenthril
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Na een paar duels als kerel vandaag waar als een pubermeisje verdedigend. Wat is dat toch in het brein van deze speler?

Erger me er kapot aan dat ie na de wedstrijd altijd zo goed weet vertellen waar het mis is gegaan. Grijp toch gewoon in tijdens de wedstrijd man, in plaats van te kijken wat er toch allemaal wel weer niet gebeurd. Slap gelul achteraf
Elenthril is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken