Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 6 stemmen, 4.50 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 15-02-2020, 14:06   #15871
Stroe
Twentse Ros
Stroe's Avatar

Stadion:Nee
Tactiek:Geen
Toto:-
Wat een zwak optreden van van Wissing bij VI. In de Oosttribune wist hij hij het allemaal zo zeker wat de uitlatingen van Bosker en consorten betrof. Gisteravond ''bijna'' niets van teruggehoord......liet zich totaal inpakken door Derksen....
Stroe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2020, 17:00   #15872
Twente65
Registered User

Stadion:107
Citaat:
Origineel gepost door Stroe
Wat een zwak optreden van van Wissing bij VI. In de Oosttribune wist hij hij het allemaal zo zeker wat de uitlatingen van Bosker en consorten betrof. Gisteravond ''bijna'' niets van teruggehoord......liet zich totaal inpakken door Derksen....

Je hebt er ook helemaal niets aan om daar te zitten. De 3 heren hebben zich totaal niet ingelezen, maar weten wel exact te vertellen hoe het moet.
Twente65 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2020, 17:02   #15873
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Twente65
Je hebt er ook helemaal niets aan om daar te zitten. De 3 heren hebben zich totaal niet ingelezen, maar weten wel exact te vertellen hoe het moet.

Lijkt me precies het podium voor van Wissing dus.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2020, 17:03   #15874
Jordan
Registered User

Dat weet je toch als je daar gaat zitten.

Je wordt eerst belachelijk gemaakt door Gijp, omdat je vier uur in de auto zit om over nobody Wout Brama te komen praten. Dat is de voorzet waarop Derksen kan zeggen dat Brama niks voorstelt en geen recht van spreken heeft. Daarna gaan ze schijtlollig nog een kwartier door met praten over een onderwerp dat het bespreken niet waard is (ze steken Van Wissing hiermee nog meer de gek aan).

Uiteindelijk wordt het weer in de selectie opnemen benoemd als een fout, maar daar praten ze snel overheen. En zo maaien ze Van Wissing het gras voor de voeten weg. Boschker wordt als authentieke anti-held neergezet en Ted (maatje van Derksen) blijft volledig uit de wind.

Die mannen zijn zo ervaren, geslepen en ingespeeld op elkaar. Het is een grote propagandamachine voor vriendjespolitiek. Waarom denk je dat Bruggink steeds de lul is? Omdat die uurtjes afsnoept van de omzet van vriendje Mario Been en nog wat anderen.
Jordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2020, 17:10   #15875
WirSindWiederDa
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door GoldenGoal
Prachtig en treffend stuk van LtV in de Tubantia:

https://www.tubantia.nl/dossier-opi...cialsharing_web

Mwoaahhhh............ op zich heeft hij wel een punt. Heb altijd het idee dat ie zich moet profileren als 'echt' medium tov. de mening van de fans hier. Dit terwijl de fans hier ook echt zinnige dingen zeggen.
Maar hijs wel ok, zegt wel zinnige dingen.
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-02-2020, 17:17   #15876
valderama
regenbogenjonnie
valderama's Avatar

Stadion:314
Citaat:
Origineel gepost door Jordan

Je wordt eerst belachelijk gemaakt door Gijp, omdat je vier uur in de auto zit om over nobody Wout Brama te komen praten. Dat is de voorzet waarop Derksen kan zeggen dat Brama niks voorstelt en geen recht van spreken heeft. Daarna gaan ze schijtlollig nog een kwartier door met praten over een onderwerp dat het bespreken niet waard is (ze steken Van Wissing hiermee nog meer de gek aan).

Uiteindelijk wordt het weer in de selectie opnemen benoemd als een fout, maar daar praten ze snel overheen. En zo maaien ze Van Wissing het gras voor de voeten weg. Boschker wordt als authentieke anti-held neergezet en Ted (maatje van Derksen) blijft volledig uit de wind.

Die mannen zijn zo ervaren, geslepen en ingespeeld op elkaar. Het is een grote propagandamachine voor vriendjespolitiek. Waarom denk je dat Bruggink steeds de lul is? Omdat die uurtjes afsnoept van de omzet van vriendje Mario Been en nog wat anderen.

Geen woord van gelogen.

Dat vooringenomen zooitje is het kijken niet meer waard.
Oud 16-02-2020, 00:30   #15877
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door valderama
Geen woord van gelogen.

Dat vooringenomen zooitje is het kijken niet meer waard.

Daarom kijk ik al jaren niet meer...inhoudsloos gewauwel van een (bijna) seniele Derksen en een van der Gijp die alleen maar kan giechelen om z’n eigen quasi grapjes.
Oud 16-02-2020, 11:11   #15878
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Daarom kijk ik al jaren niet meer...inhoudsloos gewauwel van een (bijna) seniele Derksen en een van der Gijp die alleen maar kan giechelen om z’n eigen quasi grapjes.

En ze maken van die extreem fascistische opmerkingen, je weet zelf. Nee, dan kijk je als linkse Guttmensch met een deugknobbel veel beter naar DWDD.
Oud 16-02-2020, 11:59   #15879
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door wallace
En ze maken van die extreem fascistische opmerkingen, je weet zelf. Nee, dan kijk je als linkse Guttmensch met een deugknobbel veel beter naar DWDD.

Wederom (voor de zoveelste keer) verrassend hoe jij altijd weer iemand in een bepaald hoekje weet te plaatsen zonder dat je de persoon in kwestie kent.
Daarom nog maar een keer, tot jouw verbazing waarschijnlijk: die deugknobbel valt in de praktijk erg mee denk ik, een "links Guttmensch" ben ik ook niet en DWDD kijk ik al jaren niet meer. Echt waar...
Oud 16-02-2020, 12:26   #15880
wouTukker
Trézéguet
wouTukker's Avatar

Citaat:

Inderdaad, goed verwoord.
En maar blijven roepen dat ze het enige onafhankelijke programma zijn..
wouTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 12:52   #15881
Beek
5e man

Stadion:666
Wissink had gewoon moeten zeggen tegen Gijp, euh sorry wie is Carlo de Leeuw, dat mag in dat programma en wordt ook gewaardeerd, heerlijk toch
Oud 16-02-2020, 13:05   #15882
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Beste show op de televee. Lekker plat, politiek incorrect, veel bierdrinkers aan de bar,
discriminerend waar het kan, vrouwonvriendelijk, homofoob en ook nog wat over voetbal. Top.
Oud 16-02-2020, 13:50   #15883
Hotbossie
Registered User

VI heeft hetzelfde probleem als Leon & Fardau. Veel te veel tijd/ruimte om te vullen. Dat hele programma, zoals al die waardeloze stukjes en vlogjes, moet gevuld worden met nonsense, zoals het Lieve Mona gehalte van ons blinde Watchertje.

Die column van Ten Voorde begint met zowel schrijnde arrogantie als knulligheid. Het is overduidelijk dat 75% van de inspiratie van bobonboy hier wegkomt, en daar deelt hij dan een verwijfd sneertje naar uit. Voor de rest, in woord en schrift, loopt hij al een seizoen lang op eieren, en een scherpe voetbal technische analyse hoef je ook al niet te verwachten. Die hele Heracles vs Twente dynamiek met Fardau slaat nergens op.

Zowel Tubantia als FCT hebben een kans gemist. Die Wes Beuvink schreef kort, helder, krachtig en intelligent. Hoe die gozer bij Groningen is beland is mij een raadsel, iemand heeft daar in het noorden goed op lopen letten?
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 15:15   #15884
Tys
Registered User

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
VI heeft hetzelfde probleem als Leon & Fardau. Veel te veel tijd/ruimte om te vullen. Dat hele programma, zoals al die waardeloze stukjes en vlogjes, moet gevuld worden met nonsense, zoals het Lieve Mona gehalte van ons blinde Watchertje.

Die column van Ten Voorde begint met zowel schrijnde arrogantie als knulligheid. Het is overduidelijk dat 75% van de inspiratie van bobonboy hier wegkomt, en daar deelt hij dan een verwijfd sneertje naar uit. Voor de rest, in woord en schrift, loopt hij al een seizoen lang op eieren, en een scherpe voetbal technische analyse hoef je ook al niet te verwachten. Die hele Heracles vs Twente dynamiek met Fardau slaat nergens op.

Zowel Tubantia als FCT hebben een kans gemist. Die Wes Beuvink schreef kort, helder, krachtig en intelligent. Hoe die gozer bij Groningen is beland is mij een raadsel, iemand heeft daar in het noorden goed op lopen letten?

Mark-Jan Fledderus kent hem uit zijn tijd bij Heracles.
De Almeloërs werken samen SciSports waar Beuvink werkzaam was. Fledderus heeft dat onthouden en toen hij TD werd in Groningen, Beuvink gelijk wist vast te leggen.
Tys is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 00:46   #15885
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Marcel van Roosmalen deed een 'leuk stukje'over Fc Twente in Studio Voetbal. Slecht geïnformeerd stukje ook. Daar krijgt hij geld voor. Belastinggeld. Van u en van mij. Niet van Marcel zelf, die betaald geen belasting door allerlei regelingen. Marcel is supporter van Vitesse. Samen met nog 14 anderen. Ik stop mijn betoog met dit feit.
Oud 17-02-2020, 00:51   #15886
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Marcel van Roosmalen deed een 'leuk stukje'over Fc Twente in Studio Voetbal. Slecht geïnformeerd stukje ook. Daar krijgt hij geld voor. Belastinggeld. Van u en van mij. Niet van Marcel zelf, die betaald geen belasting door allerlei regelingen. Marcel is supporter van Vitesse. Samen met nog 14 anderen. Ik stop mijn betoog met dit feit.

Het is jaloezie. Vitesse krijgt die sporthal nog niet eens half vol en wij hebben elke veertien dagen een volle hut met zo'n 27.000 toeschouwers.

Vitesse is een bodemloos gat waar louche Russen de laatste jaren in totaal 150 miljoen in hebben geplempt. Zo bont heeft Twente het nog niet gemaakt.

Gewoon Bryan Linssen daar komende zomer weghalen, zal hem leren.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 00:53   #15887
T.aalbers
Registered User

Citaat:

Dat was echt een bagger stuk. Het "lollig" doen en FCT naar beneden trappen of een quasi leuke manier. Erg goedkoop scoren..
T.aalbers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 00:59   #15888
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Ha ha… geschreven in Roosmalen stijl.
Oud 17-02-2020, 01:39   #15889
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:
Ha ha… geschreven in Roosmalen stijl.
Normaal kan ik hem goed hebben maar kom niet aan mijn clubje....grrrr
Oud 17-02-2020, 01:40   #15890
Jordan
Registered User

Citaat:

Dat is een column en geen journalistiek stuk. Gaat niet om feiten, maar om hoe hij die twee spandoeken in het absurde trekt totdat alles en iedereen Twente is. Niet druk om maken.
Oud 17-02-2020, 01:42   #15891
Jordan
Registered User

Citaat:
Normaal kan ik hem goed hebben maar kom niet aan mijn clubje....grrrr

Hij trapte Van de Sar een maand of wat geleden wel vast in de hoek. Als ie je echt hebben moet dan voel je hem wel. Toen was ie echt boos.
Oud 17-02-2020, 01:58   #15892
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Dat is een column en geen journalistiek stuk. Gaat niet om feiten, maar om hoe hij die twee spandoeken in het absurde trekt totdat alles en iedereen Twente is. Niet druk om maken.

Linkje ? ….
Oud 17-02-2020, 02:04   #15893
Jordan
Registered User

Wat ik veel interessanter vond was Theo. Die had gebeld met Brama en Boschker.

Brama: Ben hier vorig jaar gekomen om de club te helpen. Mooi jaar gehad. Dat ik dit jaar niet zoveel speel, dat is geen ramp.

Boschker: ik ben met die supporters gaan praten, omdat ik het belang van de club voor ogen had. Dat heb ik niet goed aangepakt en daar heb ik achteraf spijt van.

Daarnaast had Theo het nog over dat je wel eens dingen van horen zeggen voor waar aanneemt. En dat als iemand echt een splijtzwam is dat je hem bij de groep weghoudt.

Laatst aangepast door Jordan : 17-02-2020 om 02:06.
Oud 17-02-2020, 02:14   #15894
Jordan
Registered User

Citaat:
Linkje ? ….

https://nos.nl/video/2323398-korte-...-fc-twente.html

“Alles waar fout gaat is ook FC Twente. Daarom past Ted van Leeuwen daar zo goed.”
Oud 17-02-2020, 02:52   #15895
Hotbossie
Registered User

Citaat:
https://nos.nl/video/2323398-korte-...-fc-twente.html

“Alles waar fout gaat is ook FC Twente. Daarom past Ted van Leeuwen daar zo goed.”

Spot on van Roosmalen. Als je de capaciteit hebt om even je rode bril af te zetten. En inderdaad, die laatste zin was treffend (tenzij het cynisch was en ik dat niet door heb)
Oud 17-02-2020, 08:39   #15896
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Citaat:

Dat van mij was ook een column... ;-)

Maar dat uitgerekend iemand van Vitesse dat doet was bij mij de druppel. Iets met zonder zonden en 1e steen....
Oud 17-02-2020, 10:16   #15897
Beek
5e man

Stadion:666
Theo Janssen dat is ook FCTwente
Oud 17-02-2020, 11:14   #15898
bossie
Registered User

Vanavond gaat Ted zijn gram halen via Johan Derksen, daar kun je van opaan.
bossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 11:16   #15899
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door bossie
Vanavond gaat Ted zijn gram halen via Johan Derksen, daar kun je van opaan.

Veronica Inside moet je gewoon via YouTube kijken, dan ben je binnen 10 minuten klaar.
Oud 17-02-2020, 13:19   #15900
TDFC
Registered User

HET NEDERLANDS ELFTAL SPEELT 28 MEI EEN OEFENWEDSTRIJD IN DE GROLSCH VESTE TEGEN GRIEKENLAND - Dat is toch wel heel mooi!
TDFC is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Voetbal liederen Epiwood Voetbal Nationaal | Internationaal 1 23-02-2011 16:38
Engels voetbal 03/04 Tijs84 Voetbal Nationaal | Internationaal 23 25-09-2003 12:34
Opmerkelijke voetbal berichten Lanni Voetbal Nationaal | Internationaal 3 10-07-2003 20:43
Regering wil meer live voetbal op tv Frank Voetbal Nationaal | Internationaal 1 04-07-2003 07:20