Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Spelers en Technische staf > Technische Zaken
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 16-02-2020, 15:45   #1441
Hotbossie
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door tukker99
Misschien heeft Garcia voor het eerst geluisterd naar Ted. weet jij het ?

Technisch Directeur moet zich niet bemoeien met de opstelling of tactiek. Ted is een journalist, wellicht makelaar maar absoluut geen trainer.

Albert Ferer.
Garcia

Blunders van formaat.

Tijdens Ted 1.0. Reuring in de kleedkamer. Reuring op het kantoor. Ted 2.0, same shit.

Als crisismanager wellicht uitstekend, maar het jaar na zijn vertrek ontstaat er een vacuüm vanwege gebrek aan fundament. Zie FCT na vertrek. Zie Esjberg na vertrek.

De RVC is gewaarschuwd, pas op voor dat Ted Vacuüm. Na het vertrek van Ted kan Garcia daarom ook niet blijven, potentiële loyaliteitskliekjes, potentiële machtsstrijd, want Garcia is het zoontje van de de baas, onaantastbaar totdat de baas vertrokken is.
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16-02-2020, 15:59   #1442
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Technisch Directeur moet zich niet bemoeien met de opstelling of tactiek. Ted is een journalist, wellicht makelaar maar absoluut geen trainer.

Albert Ferer.
Garcia

Blunders van formaat.

Tijdens Ted 1.0. Reuring in de kleedkamer. Reuring op het kantoor. Ted 2.0, same shit.

Als crisismanager wellicht uitstekend, maar het jaar na zijn vertrek ontstaat er een vacuüm vanwege gebrek aan fundament. Zie FCT na vertrek. Zie Esjberg na vertrek.

De RVC is gewaarschuwd, pas op voor dat Ted Vacuüm. Na het vertrek van Ted kan Garcia daarom ook niet blijven, potentiële loyaliteitskliekjes, potentiële machtsstrijd, want Garcia is het zoontje van de de baas, onaantastbaar totdat de baas vertrokken is.

1 van je betere posts. Reëel gevaar dat vacuüm.
Oud 16-02-2020, 16:09   #1443
tukker99
A Red Heart
tukker99's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:

Albert Ferer.
Garcia

Blunders van formaat.

TD haalt de spelers met een idee. Als trainer niet weet wat ie ermee moet doen is communicatie een vereiste.
Oud 16-02-2020, 16:11   #1444
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door tukker99
TD haalt de spelers met een idee. Als trainer niet weet wat ie ermee moet doen is communicatie een vereiste.

En voor zover ik het kan bekijken is communiceren niet een van Tedje’s specialiteiten....
Oud 16-02-2020, 17:04   #1445
tukker99
A Red Heart
tukker99's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
En voor zover ik het kan bekijken is communiceren niet een van Tedje’s specialiteiten....

al kunnen mensen veel zeggen in een paar minuten en er zijn ook mensen die net zoveel zeggen maar dan zijn we 6 maanden verder.
Oud 18-02-2020, 09:03   #1446
valderama
regenbogenjonnie
valderama's Avatar

Stadion:314
Als onze trainer de komende wedstrijd ook het team normaal neer zet (dus bijv. geen linksback op rechtshalf) en nu niet teveel gaat veranderen, dan heeft hij mogelijk toch nog enig lerend vermogen. Ben benieuwd.
Oud 18-02-2020, 11:50   #1447
Redpower
Aanpass`n of Oprott`n!!!!
Redpower's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door valderama
Als onze trainer de komende wedstrijd ook het team normaal neer zet (dus bijv. geen linksback op rechtshalf) en nu niet teveel gaat veranderen, dan heeft hij mogelijk toch nog enig lerend vermogen. Ben benieuwd.

Ik geloof helemaal niet dat GG de opstelling tegen AZ heeft bedacht...
Redpower is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 12:02   #1448
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Als ik 34 kansen krijg, doe ik het ook wel een keer goed.
Oud 18-02-2020, 12:08   #1449
Rik1982
Registered User

Citaat:

Ik zie er nog steeds een potentiële toptrainer in. Bepaalde dingen in het spel die we dit seizoen gezien hebben waren top. Maar het gerommel met opstellingen moet hij afleren en hoe je omgaat met een kleedkamer moet hij leren. Plus z'n talen natuurlijk. Moet hij overigens lekker ergens anders gaan doen.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 13:07   #1450
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Als ik 34 kansen krijg, doe ik het ook wel een keer goed.

Dat betwijfel ik....
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 13:14   #1451
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Check your head
Dat betwijfel ik....

Haha... I've set myself up there
Oud 18-02-2020, 13:28   #1452
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Ik zie er nog steeds een potentiële toptrainer in. Bepaalde dingen in het spel die we dit seizoen gezien hebben waren top. Maar het gerommel met opstellingen moet hij afleren en hoe je omgaat met een kleedkamer moet hij leren. Plus z'n talen natuurlijk. Moet hij overigens lekker ergens anders gaan doen.

Toptrainer gaat wel heel hard. Wat mij wel aan hem bevalt is toch een vorm van onverstoorbaarheid. Noem het koppigheid icm. onwetendheid, hij is 36, jonger dan de meesten van ons, hij blijft onder moeilijke omstandigheden zichzelf en redelijk rustig hebben we gezien.
Het is niet zijn bedoeling om populair te worden, hij durft beslissingen te nemen. Die pakken tot op heden nog niet best uit, maar kennelijk geniet hij desondanks toch de volle support van selectie en staf. Je hoort niemand over zijn aanpak en karakter klagen. Wel even de communicatie bijspijkeren.

Ik ben geen voorstander van ontslag. We snoeien te snel hier, geef iets eens de kans om tot wasdom te komen. Wie weet hoe hij zich ontwikkeld, jonge trainers hebben kansen en tijd nodig.

Zelfde geldt voor Van Leeuwen, houd hem aan voor het transferbeleid en benoem een innovator voor de lange termijn en de opleiding.
Splits de functie van TD op, waarom niet. Zet er een manager Ontwikkeling en Visie naast of boven, weet ik het. Teddy zal naar een cursus Sociale Contacten Onderhouden moeten, begrijp ik.
Teddy kent de WEG in Europa, dat is erg waardevol. Ik bedoel: waarom op een vacüum speculeren, kies eens voor de langere termijn, verander de zaken geleidelijk, bouwen doe je niet in een jaar.

Beloon handhaving met minimaal nog een seizoen en breidt je organisatie stapsgewijs uit. Er zijn net wat talenten vastgelegd, een paar goede spöllers zijn er volgend seizoen ook nog en gaan wss. transfermiljoenen binnen komen voor Drommel en Aitor en wellicht anderen.

Massa ontslag betekent weer nieuwe onrust en maanden van aanpassing en zoeken. Het moet hier maar eens een tijdje rustig worden. Gedegen, zware voorbereiding afwerken, sterk concept neerzetten en het publiek vermaken op een manier die lijkt op zaterdag jl.
Oud 18-02-2020, 13:42   #1453
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Toptrainer gaat wel heel hard. Wat mij wel aan hem bevalt is toch een vorm van onverstoorbaarheid. Noem het koppigheid icm. onwetendheid, hij is 36, jonger dan de meesten van ons, hij blijft onder moeilijke omstandigheden zichzelf en redelijk rustig hebben we gezien.
Het is niet zijn bedoeling om populair te worden, hij durft beslissingen te nemen. Die pakken tot op heden nog niet best uit, maar kennelijk geniet hij desondanks toch de volle support van selectie en staf. Je hoort niemand over zijn aanpak en karakter klagen. Wel even de communicatie bijspijkeren.

Ik ben geen voorstander van ontslag. We snoeien te snel hier, geef iets eens de kans om tot wasdom te komen. Wie weet hoe hij zich ontwikkeld, jonge trainers hebben kansen en tijd nodig.

Zelfde geldt voor Van Leeuwen, houd hem aan voor het transferbeleid en benoem een innovator voor de lange termijn en de opleiding.
Splits de functie van TD op, waarom niet. Zet er een manager Ontwikkeling en Visie naast of boven, weet ik het. Teddy zal naar een cursus Sociale Contacten Onderhouden moeten, begrijp ik.
Teddy kent de WEG in Europa, dat is erg waardevol. Ik bedoel: waarom op een vacüum speculeren, kies eens voor de langere termijn, verander de zaken geleidelijk, bouwen doe je niet in een jaar.

Beloon handhaving met minimaal nog een seizoen en breidt je organisatie stapsgewijs uit. Er zijn net wat talenten vastgelegd, een paar goede spöllers zijn er volgend seizoen ook nog en gaan wss. transfermiljoenen binnen komen voor Drommel en Aitor en wellicht anderen.

Massa ontslag betekent weer nieuwe onrust en maanden van aanpassing en zoeken. Het moet hier maar eens een tijdje rustig worden. Gedegen, zware voorbereiding afwerken, sterk concept neerzetten en het publiek vermaken op een manier die lijkt op zaterdag jl.

WTF!! Account gehackt?
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 14:18   #1454
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Citaat:
Origineel gepost door Check your head
WTF!! Account gehackt?

... Successupporter ...
Oud 18-02-2020, 14:50   #1455
zweedsok
Registered User

Haha die Wallace ineens weer teruggekeerd bij de wetenden.... de rest weet niets, kijken niet verder dan hun sjaaltje en petje... welkom terug, waar kennis en gezond verstand gewaardeerd worden....
Oud 18-02-2020, 15:14   #1456
Ricky
Zeikerd forever...
Ricky's Avatar

Stadion:312
Citaat:

Wat is er anders dan wat ik al maanden (en eigenlijk vanaf 2017) roep? Aangevuld met het streven naar 100% eigen opleiding (desnoods met minder teams)....

Zullen we het samen verder invullen?
Oud 18-02-2020, 15:20   #1457
JJDW
Boss

Ontslag zou ook niet aanbevelen, is echt net nodig. Handhaving is het doel en dat gaat we lukken. Maar dan, verlengen? hmm. Of hij moet nu echt bijna alles gaan winnen.

En.....Ron Jans is weer op de markt, hehe.
JJDW is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 16:01   #1458
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Wat is er anders dan wat ik al maanden (en eigenlijk vanaf 2017) roep? Aangevuld met het streven naar 100% eigen opleiding (desnoods met minder teams)....

Zullen we het samen verder invullen?

Klopt Ricky, die credits verdien je. We moeten stoppen met de hele toko telkens overhoop te sodemieteren. De invloed van een trainer is beperkt, zaterdag ging de knop collectief om, op het veld en kwamen er onvermoede krachten vrij.
Er zit nog leven in. Angst werd omgezet in daden en inzet.
En voor leu die ineens om Ron Jans gaan janken : past hier niet. Deugdominee. Lauwe leraar. Meer people manager dan tactisch brein. D'66 hoofd. Elektrisch rijder. Simpele oefenmeester van de oale stempel. Dan liever Garcia.
Oud 18-02-2020, 16:05   #1459
Hotbossie
Registered User

Citaat:

Tot wasdom komen.….Ja joh. Rijbewijs net 2 dagen. Daar staat een F1 wagen, redt oe d'r met.

Wil je AUB je andere persoonlijkheid weer tevoorschijn toveren, die zegt echt veeeeel en veeel zinnigere dingen.

Club stond met de tenen bij de afgrond, afgrond door hemzelf en Ted gegraven door stupiditeit en onvolwassenheid. Als het dubbeltje de andere kant op was gevallen dan hadden we chaoot poëet Wallace gelezen die door geen dwangbuis in toom gehouden kan worden. Wat 1 leuk potje al niet teweeg brengt.
Oud 18-02-2020, 16:13   #1460
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Tot wasdom komen.….Ja joh. Rijbewijs net 2 dagen. Daar staat een F1 wagen, redt oe d'r met.

Wil je AUB je andere persoonlijkheid weer tevoorschijn toveren, die zegt echt veeeeel en veeel zinnigere dingen.

Club stond met de tenen bij de afgrond, afgrond door hemzelf en Ted gegraven door stupiditeit en onvolwassenheid. Als het dubbeltje de andere kant op was gevallen dan hadden we chaoot poëet Wallace gelezen die door geen dwangbuis in toom gehouden kan worden. Wat 1 leuk potje al niet teweeg brengt.

De crisis is voorlopig bezworen. Clubbelang staat voorop, Teddy heeft de groep hard toegesproken en opnieuw rendement afgedwongen. We moeten vedan. Punten pakken. Nu de staf en de TD eruit schoppen gaat 'm niet worden.
De spöllers zullen zondag bestendiging moeten laten zien. De speelwijze en vooral de instelling mag nu niet meer afwijken van die tegen AZ.
Oud 18-02-2020, 16:44   #1461
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke

Daarom alleen al is het bizar dat hij in de managementteam kan zitten. Onze Technisch directeur, ongelooflijk....
Oud 18-02-2020, 17:39   #1462
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Klopt Ricky, die credits verdien je. We moeten stoppen met de hele toko telkens overhoop te sodemieteren. De invloed van een trainer is beperkt, zaterdag ging de knop collectief om, op het veld en kwamen er onvermoede krachten vrij.
Er zit nog leven in. Angst werd omgezet in daden en inzet.
En voor leu die ineens om Ron Jans gaan janken : past hier niet. Deugdominee. Lauwe leraar. Meer people manager dan tactisch brein. D'66 hoofd. Elektrisch rijder. Simpele oefenmeester van de oale stempel. Dan liever Garcia.

Als Hyballa het goed blijft doen bij NAC, dan nemen we die.

'n Betke pit, doar hoal ik wa van.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 19:05   #1463
asjbakkie
ontringt
asjbakkie's Avatar

Stadion:snik
Citaat:
De crisis is voorlopig bezworen. Clubbelang staat voorop, Teddy heeft de groep hard toegesproken en opnieuw rendement afgedwongen. We moeten vedan. Punten pakken. Nu de staf en de TD eruit schoppen gaat 'm niet worden.
De spöllers zullen zondag bestendiging moeten laten zien. De speelwijze en vooral de instelling mag nu niet meer afwijken van die tegen AZ.

Teveel coronaatjes gedronken vannacht?
Oud 18-02-2020, 21:36   #1464
holly
Registered User

Hoezo ontslag? Het contract van GG loopt toch af na dit seizoen? Dus tja, dan kun je er probleemloos van af. Heeft wel wat dingen die aanspreken, maar nog teveel dingen die ondermaats zijn. Ik denk niet dat we hem in onze situatie nodig hebben.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-02-2020, 11:40   #1465
Koen
Registered User

Stadion:107
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Ik zie er nog steeds een potentiële toptrainer in.

Na de eerste paar wedstrijden had ik het idee dat ik het aanvankelijk verkeerd had gezien. Twente speelde voetbal dat het publiek graag wil zien en behaalde er ook het nodige succes mee.

Het is me nog steeds niet duidelijk waarom we van deze speelwijze af zijn gestapt, om het in te ruilen voor een veel minder leuke en minder succesvolle spelopvatting. Nog verbazingwekkender vind ik dat we daar vervolgens dan ook krampachtig aan vast bleven houden, ondanks het steeds slechtere voetbal.

Vooral dit alles, in combinatie met zijn presentatie en gebrek aan verbale capaciteiten, maakt het dat hij in mijn optiek nooit een toptrainer zal kunnen worden. Garcia lijkt me gewoon te star in zijn opvattingen, die volgens mij uberhaubt ook niet altijd even logisch zijn.
Koen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-02-2020, 12:10   #1466
onceatukker
Registered User
onceatukker's Avatar

Citaat:

Aan de rohypnol?
Oud 19-02-2020, 12:22   #1467
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Koen
Na de eerste paar wedstrijden had ik het idee dat ik het aanvankelijk verkeerd had gezien. Twente speelde voetbal dat het publiek graag wil zien en behaalde er ook het nodige succes mee.

Het is me nog steeds niet duidelijk waarom we van deze speelwijze af zijn gestapt, om het in te ruilen voor een veel minder leuke en minder succesvolle spelopvatting. Nog verbazingwekkender vind ik dat we daar vervolgens dan ook krampachtig aan vast bleven houden, ondanks het steeds slechtere voetbal.

Vooral dit alles, in combinatie met zijn presentatie en gebrek aan verbale capaciteiten, maakt het dat hij in mijn optiek nooit een toptrainer zal kunnen worden. Garcia lijkt me gewoon te star in zijn opvattingen, die volgens mij uberhaubt ook niet altijd even logisch zijn.

Het verval trad in met de rentree van Wout Brama.
Hij eiste een veel compacter speelstijl teneinde zijn zwakke punten te kunnen maskeren. Garcia liet zich beïnvloeden, een horde idioten op het foorm vond het ook allemaal veel te aanvallend en daar gingen we. Inkakken maar, niet meer voetballen en we gleden ver af.

Zie je het verband niet ? Er is afscheid genomen van Brama en zijn kwalijke invloed en de spirit is terug.

Voetbal is simpel. Garcia zal nooit meer van zijn lijn afwijken en Twente komt eraan. Zonder Brama natuurlijk, die kan om meerdere redenen echt niet meer.
Oud 19-02-2020, 12:36   #1468
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Het verval trad in met de rentree van Wout Brama.
Hij eiste een veel compacter speelstijl teneinde zijn zwakke punten te kunnen maskeren. Garcia liet zich beïnvloeden, een horde idioten op het foorm vond het ook allemaal veel te aanvallend en daar gingen we. Inkakken maar, niet meer voetballen en we gleden ver af.

Zie je het verband niet ? Er is afscheid genomen van Brama en zijn kwalijke invloed en de spirit is terug.

Voetbal is simpel. Garcia zal nooit meer van zijn lijn afwijken en Twente komt eraan. Zonder Brama natuurlijk, die kan om meerdere redenen echt niet meer.

Je gaat wel aan een paar punten voorbij. Garcia heeft er bewust voor gekozen om onze technisch niet overbedeelde spelers te laten opbouwen vanaf de eigen keeper. Dan krijg je tiki-taka voetbal tussen Bijen, Schenk en Busquets, met alle gevaren voor jezelf van dien. Idiote gedachte geweest, hopelijk stappen we daar definitief vanaf. Zal zeker ook niet Brama's idee zijn geweest.

Dan is er verder helemaal niks mis met compact spelen, zeker niet in de omschakeling. We hebben legio wedstrijden gespeeld dat de tegenstander ons voorbij liep alsof onze spelers pylonnen waren op de reuzenslalom. Dat was met een beetje meer Brama niet gebeurd.

Laat onverlet dat ik nu ook niet met Brama zou spelen. Kan hij zelf ook best accepteren, als je tenminste kiest voor middenvelders die meer brengen. Bij Busquets is dat vaak niet het geval geweest, Roemeratoe is paar keer door het ijs gezakt en Espinosa word je ook niet vrolijk van, al speelt die op een andere positie natuurlijk. Nu hij kiest voor Aburjania als loper, Selahi als bijter en Busquets voor controle, lijkt het redelijk in balans. Bosch mag er wat mij betreft ook in voor één van de genoemde drie.

Lang verhaal kort: dat Twente eerste seizoenshelft waardeloos voetbalde ook met Brama erbij, dat lag misschien voor een klein deel aan Brama zelf maar voor het overgrote deel aan ons warhoofd op de bank en de door hem bedachte merkwaardige opstellingen en idiote spelopvatting.
Oud 19-02-2020, 12:47   #1469
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Koen

Trainer zijn van FC Twente is geen leer/werk traject. Twente is de 4de club van Nederland en er zitten iedere thuiswedstrijd 26.000 mensen in het stadion, de druk is groot dus ga er maar aan staan!
Dan wordt er door Ted een totaal onervaren trainer aangesteld die ook nog eens een persoonlijke vriend is. Duidelijk dat daar vraagtekens bij geplaatsts kunnen worden.

Ik vind dat een trainer in zichzelf moet investeren. Mijn vriend in Belgrado is begonnen met jeugd, toen hoofdtrainer 2de divisie, gepromoveerd en club uitgebouwd tot subtopper, daarna Servische beker gewonnen, vervolgens topclub in Cyprus en subtopper in Griekenland.
Tijdens deze periode werden ook constant stages ingelast bij Europese topclubs zoals Bayern, Chelsea en Juventus.
Toen kreeg hij de kans terug te keren naar Rode Ster. Hij was er ook klaar voor en is niet voor niets de meest succesvolle trainer geworden in de recente geschiedenis van de club.

Je moet een trainer toch kunnen beoordelen op zijn werk? Twente hoeft ook geen toptrainer aan te trekken, het mag best iemand zijn die nog nooit op dit niveau gewerkt heeft. Maar ik wil wel graag zien wat hij op een lager niveau heeft bereikt, wat heeft hij organisatorisch neergezet? Hoe laat hij zijn teams spelen? Hoe zijn zijn communicatieve vaardigheden? Niemand kan dat bij GG beoordelen, hij had nog nooit zelfstandig gewerkt.
Ik vind het ook t.o.v GG onverantwoordelijk, op deze manier kan zijn carriere nu al ernstig beschadigd worden. Soms heb ik medelijden met hem, het lijkt alsof hij geen idee heeft wat hij aan het doen is.

Mijn advies aan GG........ ga eerst goed Engels leren!
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19-02-2020, 13:04   #1470
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door eddy35

Mijn advies aan GG........ ga eerst goed Engels leren!

Lijkt mij een misvatting dat GG wel een succes wordt als dat wat in zijn hoofd zit er wat beter uit komt...

... ben bang dat het in zijn hoofd gewoon een chaos is. Paella. Gentse Waterzooi, maar dan op zijn Uruguayaans.

Garcia kan geen twee zinnen uitstotteren of hij laat non verbaal, door optrekken wenkbrauwen en het als een trekpop ophalen van zijn schouders, merken dat hij het zelf allemaal ook niet weet.
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Puntenaftrek Toetsie Laatste Nieuws 464 20-04-2015 02:16
Competitieschema 2010-11 Bella Roma Eredivisie / Eerste Divisie 208 15-07-2010 16:34
Competitieprogramma 2008/2009 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 240 09-03-2009 17:42
FC Twente op de transfermarkt Eitje Bestuur | Beleid 10 17-01-2009 11:41
Utrecht - FC Twente 1-3 B.A.D. Eredivisie / Eerste Divisie 325 28-04-2006 20:32