Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 6 stemmen, 4.50 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 17-02-2020, 13:31   #15901
Maggi
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Pfff de wave door de grolsch veste.
Maggi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 13:38   #15902
Rik1982
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Maggi
Pfff de wave door de grolsch veste.

Moneten op de bank. Die wedstrijd zal me worst zijn.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 14:07   #15903
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TDFC
HET NEDERLANDS ELFTAL SPEELT 28 MEI EEN OEFENWEDSTRIJD IN DE GROLSCH VESTE TEGEN GRIEKENLAND - Dat is toch wel heel mooi!

Erg leuk! Leuke vulling voor een Donderdag avond
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 14:54   #15904
Beek
5e man

Stadion:666
leuk voor de studenten en Grieken in de regio
Oud 17-02-2020, 17:43   #15905
Carlo
One life, live it!

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Dat van mij was ook een column... ;-)

Maar dat uitgerekend iemand van Vitesse dat doet was bij mij de druppel. Iets met zonder zonden en 1e steen....

Laat lekker gaan. Wij gaan er weer toe doen. Prima deze aandacht. Dat er iedere wedstrijd een kleine 30.000 man zit weten ze allemaal hoor.

En die column past prima bij dit forum. Negatieve ondertoon, dat lees je hier standaard.
Carlo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 18:40   #15906
Johnnie Walker
Supporter
Johnnie Walker's Avatar

Die Van Roosmalen is het type dat kamagra slikt voor hij naar het stadion gaat zodat hij kan zeggen dat hij een stijve van Vitesse krijgt.
Johnnie Walker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 19:31   #15907
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Johnnie Walker
Die Van Roosmalen is het type dat kamagra slikt voor hij naar het stadion gaat zodat hij kan zeggen dat hij een stijve van Vitesse krijgt.

Ik moest Kamagra googlen….. blij dat ik het moest
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 20:28   #15908
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Heerlijk toch dat verzuurde stukje van die Van Roosmalen die heeft daar gewoon een hele werkdag in gestoken. Dan heb je pas verloren van het leven
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 20:32   #15909
Maggi
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door sjans
Heerlijk toch dat verzuurde stukje van die Van Roosmalen die heeft daar gewoon een hele werkdag in gestoken. Dan heb je pas verloren van het leven

Ik vond het eigenlijk wel oprecht vermakelijk. Het is volgens mij ook wel de juiste weergave van hoe de meeste nederlanders ons nog steeds zien.
Oud 17-02-2020, 20:35   #15910
Ties
Registered User
Ties's Avatar

Stadion:307
Ik vond hem ook wel goed, zoals bijna al zijn columns eigenlijk.
Ties is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17-02-2020, 22:41   #15911
Jordan
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ricky
Dat van mij was ook een column... ;-)

Maar dat uitgerekend iemand van Vitesse dat doet was bij mij de druppel. Iets met zonder zonden en 1e steen....

You got me there...
Jordan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 00:37   #15912
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ties
Ik vond hem ook wel goed, zoals bijna al zijn columns eigenlijk.

Ik vind het een zwakke column, Niet omdat hij kritisch is over FCT, daar was alle reden toe. Hij typeert zonder ondebouwing en zonder humor. Lijkt er op dat hij in tijdnood zat en daarom maar met dit is gekomen. Die beelden uit 2010 hebben ook totaal geen relatie met zijn verhaal. Echt heel matige column.
Gozermans is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 16:06   #15913
Mastho
Давай, давай!
Mastho's Avatar

Stadion:ja
Ach, mooi stukje cynisme, nu wordt onze club een keer te grazen genomen. Lachen toch. Je bent pas zielig als je dit serieus neemt. Beetje zelfspot doet een mens goed.
Mastho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18-02-2020, 17:36   #15914
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Citaat:
Origineel gepost door Mastho
Ach, mooi stukje cynisme, nu wordt onze club een keer te grazen genomen. Lachen toch. Je bent pas zielig als je dit serieus neemt. Beetje zelfspot doet een mens goed.

Het was te voor de hand liggend, weinig origineel. Vanmiddag in de auto ook weer een hele slappe column van Van Roosmalen over Dreetje en Sneetje (zelfbedacht), ook erg goedkoop en te voor de hand liggend...

... hij lijkt het kwijt c.q. hij kan een frequentie van elke dag leuk zijn niet aan. Geeft niet, hebben meer mensen last van.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-02-2020, 07:41   #15915
WirSindWiederDa
Registered User

Ik zie net dat stukje van Driessen https://twitter.com/twentefans/stat...3905472512?s=21.
De kerel slaat ook volledig maar dan ook maar volledig de plank mis. En die vale kut snor ook weer. Wat een minachting naar ons als supporters. Maar enfin.......
Het is echt het halve verhaal. Vanwege de commotie, door ons supporters opgepakt/ gefilterd en geventileerd is de bal WEL aan het rollen gekomen. Dat is niet de verantwoordelijkheid van GG. En wie die switch in de opstelling bedacht heeft? GG niet anders had hij dit allang eerder gedaan. Ik blijf het een incapabele coach vinden en niet zoals Driesen GG daar de verantwoordelijkheid voor neemt. En het zal best een redelijke selectie zijn goed genoeg voor de middenmoot. Maar ik blijf erbij dat de man die nu op het veld staat daarbij geholpen moet worden. Hopelijk was de opstelling tegen AZ Mssn door toedoen van een ander? En wil onze vrolijke babbelaar GG zich toch wat coöperatiever opstellen? Ik ben benieuwd. Ik bekijk het per wedstrijd en laat me verrassen.
WirSindWiederDa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-02-2020, 13:03   #15916
Virgil
Registered User

Driessen heeft gewoon gelijk. Het is krankzinnig wat er gebeurt. Compleet doorgeslagen.
Oud 20-02-2020, 13:20   #15917
Maggi
Registered User

Je had Sjoerd Mossou moeten zien in Natafelen afgelopen maandag. Volgens hem denken wij dat we op dit moment nog steeds de 4e of 5e club van Nederland zijn. En hij zei nog wel meer rare dingen.
Oud 20-02-2020, 13:36   #15918
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Het zwaar overtrokken gezeik over Teddy vindt zijn oorsprong in de window. De leu maar jammeren over te weinig aanwinsten.
Van Leeuwen heeft een logische verklaring gegeven, hij wil kwaliteit in plaats van meuk.
Alsof we op een nieuwe Fred Friday zitten te wachten, nou dan.
Trumpee en Lang zijn zichtbare versterkingen. De rest is ditmaal niet gelukt. Dat gebeurt. Kijk eens naar Den Haag waar adviseur Jol alleen nog maar kan hopen en bidden dat het goed afloopt met dat ouwe elftal van ADO.

Met Selahi, Julio, Menig om er drie te noemen heeft RedTed spöllers gehaald die op termijn weer bakken geld opleveren.
Contracten met Roemeratoe en Bosch zijn opengebroken. Er wordt heus hard gewerkt achter de schermen.
En dan moet je helaas een icoon hebben lopen die de zaak intern ook nog eens frustreert.
Heb toch gvdimme eens wat geduld. Voetbal is geen fabrieksproduct dat met een druk op de knop uit een machine rolt.
Oud 20-02-2020, 13:58   #15919
Birdie fc t
Registered User
Birdie fc t's Avatar

Stadion:trr
Citaat:
Origineel gepost door wallace
Het zwaar overtrokken gezeik over Teddy vindt zijn oorsprong in de window. De leu maar jammeren over te weinig aanwinsten.
Van Leeuwen heeft een logische verklaring gegeven, hij wil kwaliteit in plaats van meuk.
Trumpee en Lang zijn zichtbare versterkingen. De rest is ditmaal niet gelukt. Dat gebeurt. Kijk eens naar Den Haag waar adviseur Jol alleen nog maar kan hopen en bidden dat het goed afloopt met dat ouwe elftal van ADO.

Met Selahi, Julio, Menig om er drie te noemen heeft RedTed spöllers gehaald die op termijn weer bakken geld opleveren.
Contracten met Roemeratoe en Bosch zijn opengebroken. Er wordt heus hard gewerkt achter de schermen.
En dan moet je helaas een icoon hebben lopen die de zaak intern ook nog eens frustreert.
Heb toch gvdimme eens wat geduld. Voetbal is geen fabrieksproduct dat met een druk op de knop uit een machine rolt.

altijd positief blijven
Oud 20-02-2020, 15:09   #15920
Virgil
Registered User

Citaat:
Je had Sjoerd Mossou moeten zien in Natafelen afgelopen maandag. Volgens hem denken wij dat we op dit moment nog steeds de 4e of 5e club van Nederland zijn. En hij zei nog wel meer rare dingen.

Dat denken velen hier toch ook? De verwachtingen zijn toch ook abnormaal hoog? Het is een Godswonder dat we nog steeds bestaan en dan wordt er verwacht dat alles binnen 2 jaar weer op topniveau is. Waanzin.
Oud 20-02-2020, 15:10   #15921
Virgil
Registered User

Citaat:

Hear, hear.
Oud 20-02-2020, 15:44   #15922
bossie
Registered User

Citaat:

Ja ik zat me ook ontzettend aan te storen aan hem en Martijn Krabbendam. Totaal niet op de hoogte en het zelf negatief invullen over Twente.
bossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-02-2020, 15:48   #15923
Administrator
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Dat denken velen hier toch ook? De verwachtingen zijn toch ook abnormaal hoog? Het is een Godswonder dat we nog steeds bestaan en dan wordt er verwacht dat alles binnen 2 jaar weer op topniveau is. Waanzin.

Topniveau verwacht nu nog niemand. Maar de verwachtingen en gedachten gaan uiteraard wel weer naar een plekje in de subtop.
Tsja, is dit waanzin??
Eerlijk gezegd denk ik dat je met een kundige technische staf dit seizoen al een heel eind was gekomen. En de vervolgstappen die je daarna weet te maken hangt m.i. vooral af van hoe snel je spelers hoe duur weet te verkopen.
Kortom, het kan snel gaan...
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-02-2020, 15:59   #15924
bertgeitz
Bertisback

Stadion:Nee
Citaat:

Alleen jij zegt er een ding niet bij: Dat het voetbal vaak niet om aan te gluren is. Ik vind helemaal niet dat Twente nu al 4e of 5e moet worden. Wat ik wel verwacht van een club als Twente dat er zeker in thuiswedstrijden meer mag worden verwacht qua voetbal. Wat ik verwacht van een club als Twente dat er na paar jaar nog steeds geen normaal beleid is. Wat ik verwacht van een club als Twente dat na aantal jaren de organisatie nu eens beter wordt. En ga zo maar door. Maar dat ontbreekt nu al jaren een goede visie. Waarom wordt er geen commerciele man aangetrokken die geld binnenhaalt? Denk dat Twente nu wel eens klaar is met alleen bezuinigen. Er moet eens nagedacht worden hoe kan begroting weer omhoog zodat selectie beter wordt. En waarom kunnen kleinere clubs wel goede spelers halen en Twente niet. Kortom er is nog veel te veel mis maar daar hoor ik jou niet over.
bertgeitz is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20-02-2020, 16:03   #15925
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:

Alleen heel erg jammer dat van Leeuwen hier (zo goed als) geen bemoeienis mee heeft gehad...zijn 'm eigenlijk op een presenteerblaadje aangeboden.
Oud 20-02-2020, 16:06   #15926
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Alleen heel erg jammer dat van Leeuwen hier (zo goed als) geen bemoeienis mee heeft gehad...zijn 'm eigenlijk op een presenteerblaadje aangeboden.

Afgezien van de vraag of dat klopt, wat niemand hier met zekerheid kan beantwoorden, is hij eindverantwoordelijk dus gaan de credits ook naar hem.

Alles wat misgaat wordt hem ook aangerekend ook al kan hij er geen kloten aan doen.
Oud 20-02-2020, 16:07   #15927
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:

Top. Dat tekent de echte leidinggevende. Teddy is een uitgelezen directeur met talloze lijntjes in de voetballerij en een scala aan connecties.
Gooit wat posities de welt in, delegeert hier en daar een taakje en ze komen vanzelf bij hem. Zo werkt dat. Heers en verdeel. Trump is er baas mee geworden. Dat jij dat weer niet begrijpt. Ongelooflijk.
Oud 20-02-2020, 16:12   #15928
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Citaat:
Afgezien van de vraag of dat klopt, wat niemand hier met zekerheid kan beantwoorden, is hij eindverantwoordelijk dus gaan de credits ook naar hem.

Alles wat misgaat wordt hem ook aangerekend ook al kan hij er geen kloten aan doen.

Anders: '...met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid...', ofwel: neem maar van mij aan dat dat klopt.

Maar als je zegt dat v. Leeuwen als eindverantwoordelijke de credits moet krijgen bij positieve zaken (ook al heeft hij er weinig of geen invloed op gehad), dan geldt dat omgekeerd toch ook? M.a.w.: als hij er geen kloten aan kan doen dan is hij ook eindverantwoordelijk en dient ie daar op afgerekend te worden.
Oud 20-02-2020, 16:16   #15929
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Citaat:
Top. Dat tekent de echte leidinggevende. Teddy is een uitgelezen directeur met talloze lijntjes in de voetballerij en een scala aan connecties.
Gooit wat posities de welt in, delegeert hier en daar een taakje en ze komen vanzelf bij hem. Zo werkt dat. Heers en verdeel. Trump is er baas mee geworden. Dat jij dat weer niet begrijpt. Ongelooflijk.

Ik begrijp veel meer dan jij kunt bevatten.
En natuurlijk, omdat Ted in z'n luie stoel met de benen op het bureau een beetje met z'n telefoon speelt stuurt ten Hag een Lang richting Twente...jaja...
Oud 20-02-2020, 16:26   #15930
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Ik begrijp veel meer dan jij kunt bevatten.
En natuurlijk, omdat Ted in z'n luie stoel met de benen op het bureau een beetje met z'n telefoon speelt stuurt ten Hag een Lang richting Twente...jaja...

O wacht, dus het kost ons NIKS, Lang ? Of zou daar nog een beetje om onderhandelt moeten worden ?
Of zou Olifantman dat gemanaged hebben ?
Laat me niet lachen. Teddy kent overal de WEG. Wordt door de verkeersregelaar bij het Etihad begroet, de toiletdame in het Nou Camp stuurt hem een kerstkaart, enz.
Van Leeuwen is naar Japan geweest voor Keito, zag wedstrijden in Afrika, doorkruiste Peru en Chili voor de club...luie reet.

Knettergek. Ondankbare roddelwijven. Volgers van Dreetjen en Sneetjen.

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Voetbal liederen Epiwood Voetbal Nationaal | Internationaal 1 23-02-2011 16:38
Engels voetbal 03/04 Tijs84 Voetbal Nationaal | Internationaal 23 25-09-2003 12:34
Opmerkelijke voetbal berichten Lanni Voetbal Nationaal | Internationaal 3 10-07-2003 20:43
Regering wil meer live voetbal op tv Frank Voetbal Nationaal | Internationaal 1 04-07-2003 07:20