Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 2 stemmen, 5.00 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 11-08-2011, 10:30   #3061
Red
to the bone
Red's Avatar

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Enschede-Zuid
waarom hangt er een chinese vlag voor de deur?

vlnr: NL, FC Twente, KNVB, IAA, FIFA en de WK vlag zoals die eruit het gezien bij een NL/BE WK
Oud 15-08-2011, 09:00   #3062
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Skybox voor zakenvrouwen

Tijdens de huldiging van het kampioensteam van de dames van FC Twente kreeg zakenvrouw Marlou Bullens ineens een ingeving. Waarom geen skybox alleen voor ondernemende vrouwen? „En het wordt beslist geen kippenhok.”

De zelfstandig communicatiedeskundige wierp een balletje op bij collega-zakenvrouwen Laura van Strien en Ellen Kuipers. „Ze reageerden meteen enthousiast en gezamenlijk hebben we aangeklopt bij FC Twente. FC Twente is de eerste club met zo’n skybox speciaal voor zakenvrouwen.”

Nadat de drie dames via hun eigen netwerk het idee lanceerden, werden al snel de eerste stoelen in de ’Ladies Biz Box’ gereserveerd. Bullens: „We hebben circa 25 plekken. Een aantal stoelen is al bezet en we zijn nog druk met de acquisitie van de laatste overgebleven plekjes.”

De box had er overigens eigenlijk al moeten zijn, maar door het drama met het ingestorte stadiondak is er sprake van enige vertraging. „Er moet zodoende nog wel het een en ander gebeuren. Zoals het er nu naar uit ziet, kunnen we er in september of oktober gebruik van maken.”

De dames worden zeker niet naar een uithoek van het stadion verbannen, ze krijgen een plek met goed zicht op het veld. Want hoewel de skybox vooral is bedoeld om met relaties naartoe te gaan, hebben de drie wel degelijk hart voor het Twentse voetbal. Bullens: „We komen nu ook al heel regelmatig bij FC Twente over de vloer. We houden van voetbal, maar willen dat straks vooral combineren met zakendoen. Het is overigens niet zo dat in deze box uitsluitend vrouwen mogen komen. Een groot deel van onze cliëntèle bestaat uit mannelijke zakenrelaties.”

Zakelijk

Hoe de skybox eruit gaat zien, is nog onduidelijk, zegt Bullens. „Vrouwelijk, maar zeker geen roze meisjesbox. De inrichting moet zakelijk en multifunctioneel worden. Het wordt geen veredelde kindercrèche. Zelf heb ik drie schatten van kinderen, maar die ga ik heus niet wekelijks meenemen. Wat ons betreft wordt het een box voor zakenvrouwen met pit.”

Telegraaf
Oud 15-08-2011, 11:25   #3063
Windbuuln
Registered User
Windbuuln's Avatar

Stadion:Ja
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Skybox voor zakenvrouwen

Wat ons betreft wordt het een box voor zakenvrouwen met pit.”

Met pit...opgeschoren koppen dus, pittige kapsels. Lesbo's, mannenhaters.

Zal een gezellige boel in die box worden als ze met elkaar gaan optrekken. Menstruatiecycli passen zich aan dan. Als de chocola naar de Pussy Box gaat, weet ik hoe laat het is.

Red is the color.
Windbuuln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-08-2011, 12:03   #3064
TheSweet
Druiventeler
TheSweet's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door Windbuuln

Zal een gezellige boel in die box worden als ze met elkaar gaan optrekken. Menstruatiecycli passen zich aan dan. Als de chocola naar de Pussy Box gaat, weet ik hoe laat het is.

Red is the color.

Je vergeet de mantelpakjes en de Lee Towers zonnebrillen.
Maar goed, als ze maar dokken dan zal het mir wurst zijn.
Oud 15-08-2011, 12:19   #3065
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:

Red is the color.

Wanneer je van MILF's houdt kun je Marlou er wel bij hebben:

Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-08-2011, 13:54   #3066
ihatereferees
Registered User

Wat een oerwoudgeluiden. is dit nu anno 2011.
wees blij dat de dames hun liefde voor Twente op de wijze willen uiten en laat dat sexistische gedrag. Ga je ook zo met je partner om. We zitten niet op de kleuterschool.

Iedere keer weer als ik in de GV ben geniet ik er van dat het supporterslegioen niet alleen bestaat uit jonge mannen. Ik geniet er van als ik in vak P oma met behulp van een stok de trappen zie beklimmen. Dat opa's met hun kleinkinderen niet alleen op de tribune maar ook in vak P zitten.

Dit laat zien dat Twente van het volk is.

Dus wat mij betreft is een skybox voor dames niet ludiek maar een logisch gevolg.
ihatereferees is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15-08-2011, 13:55   #3067
Coyote
Hals und Beinbruch
Coyote's Avatar

Stadion:
Citaat:

Red is the color.

Hehe............
Oud 25-08-2011, 22:13   #3068
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Tiroler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-08-2011, 22:18   #3069
Basco
Tiocfaidh ár Lá
Basco's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door Tiroler

Is er ook al bekend of de poortjes al dit weekend gebruikt kunnen worden?
Oud 25-08-2011, 22:21   #3070
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Basco
Is er ook al bekend of de poortjes al dit weekend gebruikt kunnen worden?

Ik heb er geen verstand van, maar het lijkt mij toch in korte tijd te monteren.
Tiroler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-08-2011, 22:27   #3071
Basco
Tiocfaidh ár Lá
Basco's Avatar

Monteren zal ook het probleem niet zijn, de software aan het draaien krijgen misschien wel (ik meende dat daar het daarom ook zo lang duurde? kan het zo gauw niet terug vinden)
Oud 25-08-2011, 22:35   #3072
Mrhalveliter
YEAAAAAAH BOY!!!
Mrhalveliter's Avatar

Stadion:303
Citaat:
Origineel gepost door ihatereferees
wees blij dat de dames hun liefde voor Twente op de wijze willen uiten en laat dat sexistische gedrag. Ga je ook zo met je partner om. We zitten niet op de kleuterschool.

Iedere keer weer als ik in de GV ben geniet ik er van dat het supporterslegioen niet alleen bestaat uit jonge mannen. Ik geniet er van als ik in vak P oma met behulp van een stok de trappen zie beklimmen. Dat opa's met hun kleinkinderen niet alleen op de tribune maar ook in vak P zitten.

Dus wat mij betreft is een skybox voor dames niet ludiek maar een logisch gevolg.

Maak je niet zo druk man...waarom iedereen niet gewoon door elkaar zoals je zegt...eigen skybox is weer emancipatiedrang naar mijn mening...Ze kunnen ook gewoon een skybox kopen op het trainingscomplex waar de vrouwen spelen...
Of anders gewoon tijdens de wedstrijden van de vrouwen in de GV een andere lenen
Oud 26-08-2011, 00:36   #3073
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Citaat:

haha wat 'n onzin kraam jij uit. Ten eerste zijn deze dames sexistisch omdat ze een box willen alleen bestemd voor een bepaalde sexe. 100 jaar terug in de tijd, eens kijken hoe men (jij?) reageert wanneer een groepje mannen het initiatief neemt bij Twente aan te kloppen voor een box alleen voor mannen.

Daarnaast moeten opa en oma mooi op de lange zijde of op vak D plaatsnemen. Tenzij ze met vuurwerk willen gooien en de klep kapot willen schreeuwen natuurlijk, dan zijn ze overal welkom

(oja; supporterslegioen en het is niet in vakp zitten maar op vakp staan, je weet niet waar je het over hebt joh). Logisch gevolg. Wat volgt, een trappenhuis alleen voor linksdragenden?
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2011, 01:02   #3074
Jan Willem
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Daarnaast moeten opa en oma mooi op de lange zijde of op vak D plaatsnemen. Tenzij ze met vuurwerk willen gooien en de klep kapot willen schreeuwen natuurlijk, dan zijn ze overal welkom

(oja; supporterslegioen en het is niet in vakp zitten maar op vakp staan, je weet niet waar je het over hebt joh).

Kijk aan, je bent er eentje van de inner circle, je weet hoe je dingen moet zeggen. Je zou een nieuw, eigen forum moeten starten alleen toegankelijk voor mensen die aan jouw voorkeuren voldoen, dan word je ook niet meer zo teleurgesteld. Wat een ergernis moet het zijn om elke dag de onzin van al die nepfans weer te moeten lezen! FC Twente maatschappelijk breed gedragen your ass, 't is alleen voor de echt'n, de rest lult wel maar weet er niks van.

Los van dat alles een goede nachtrust toegewenst
Jan Willem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2011, 10:35   #3075
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Dank je ik heb prima geslapen. Maak je om mij geen zorgen, hoewel ik mij, zoals je terecht constateerd, soms zeker mag ergeren aan al die nepfans, zoals jij ze noemt. Een forum met slechts gelijkgestemden over bepaalde zaken is inderdaad wenselijk. Hoewel er hier ook zat komen waarvan ik de mening graag mag horen. Tja dan moet je sommige figuren op de koop toenemen. Soms zeg ik er wat van, soms druk ik op de negeerknop. Het is net het echte leven...
Oud 26-08-2011, 10:52   #3076
NAJ
Registered User

Stadion:P
Citaat:
Origineel gepost door Basco
Monteren zal ook het probleem niet zijn, de software aan het draaien krijgen misschien wel (ik meende dat daar het daarom ook zo lang duurde? kan het zo gauw niet terug vinden)

Had idd te maken met software die helemaal omgegooid moest worden.
Oud 26-08-2011, 12:16   #3077
ihatereferees
Registered User

Reactie op Joep Meloen

Je doet je naam eer aan met jouw reactie, wat een bekrompen geest moet jij hebben.

Jij die op vak P STAAT moet dan ook beter weten. Ik heb zelf een jaarkaart in vak P en als ik dan om me heen kijk zie ik ouders met kleine kinderen, oudere mensen ( ja opa's en oma') en veel vrouwen. Dat is mijns inziens een heel ander beeld van vak P dan jij hebt.

Daarnaast vindt ik de opmerking over een box voor alleen mannen een beetje vreemd, kom je daarmee uit de kast?

Ik heb in mijn eerdere stukje alleen maar aan willen geven dat het voetbal niet alleen voor mannen is, maar dat voetbal van het volk is en het volk bestaat nu eenmaal uit mannetjes en vrouwtjes. Dat deze laatste groep zich binnen de sociale gemeenschap een steeds meer gelijkwaardige plaats weet te veroveren hoort bij deze tijd.
Dat zij daarbij laten merken dat ook zij een band hebben met onze FC is toch alleen maar mooi. IOk begrijp niet wat jij daar op tegen hebt ( of ben jij jaloers dat jij geen skybox kunt betalen)

p.s.

Ik hoop voor jou dat jij jouw levenlang onder een mannelijke baas mag werken, anders zou jij het nog weleens heel moeilijk kunnen krijgen. Je leeft nog in de tijd van Freud en het patriarchale.
Trek je berenvel uit en pas je aan aan het hier en nu.
Oud 26-08-2011, 12:39   #3078
GVS
Registered User

Goed lezen is ook moeilijk! Waar zegt Joep dat er geen vrouwen in het stadion mogen komen? Ben je ook zo principieel als er skybox voor alleen scheidsrechters komt?
GVS is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2011, 12:41   #3079
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Nog een fotootje van Paul Schabbink (weet iemand trouwens of het beton op de 2e ring, waar de stoeltjes ontbreken, ook beschadigd is?):
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2011, 12:43   #3080
Arjan
.
Arjan's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tukkers Delight
Nog een fotootje van Paul Schabbink (weet iemand trouwens of het beton op de 2e ring, waar de stoeltjes ontbreken, ook beschadigd is?):

Die 3 lijnen van boven naar beneden zullen te maken hebben met het flexibele uitvak. Waarom de bovenkant van dat vak leeg is is mij niet bekend.

The Man | The Goals
Arjan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2011, 12:54   #3081
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Citaat:

Sexistisch is iets wanneer er een onderscheid wordt tussen mannen en vrouwen, zoals een skybox voor alleen mannen of alleen voor vrouwen. Daar ben ik op tegen. Gaat dit jou al boven de pet? Dat blijkt al uit jouw 2 bovenstaande reacties. In dat geval zul jij wel altijd in je apepakkie blijven leven en voel ik mij niet geroepen op jouw overige aantijgingen in te gaan.
Oud 26-08-2011, 12:57   #3082
reuvje
Tja,en nu ....?
reuvje's Avatar

Citaat:
Sexistisch is iets wanneer er een onderscheid wordt tussen mannen en vrouwen, zoals een skybox voor alleen mannen of alleen voor vrouwen. Daar ben ik op tegen. Gaat dit jou al boven de pet? Dat blijkt al uit jouw 2 bovenstaande reacties. In dat geval zul jij wel altijd in je apepakkie blijven leven en voel ik mij niet geroepen op jouw overige aantijgingen in te gaan.

Pas op wat je zegt, want is het pakje van een mannetjes aap of van een vrouwtjes aap??

Een gezond kind heeft 1000 wensen, een ziek kind maar 1.
reuvje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2011, 12:58   #3083
reuvje
Tja,en nu ....?
reuvje's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door GVS
Goed lezen is ook moeilijk! Waar zegt Joep dat er geen vrouwen in het stadion mogen komen? Ben je ook zo principieel als er skybox voor alleen scheidsrechters komt?

Tuurlijk mogen er vrouwen komen, iemand moet bier inschenken, hamburgers bakken en de boel schoonmaken na het voetbal......

Een gezond kind heeft 1000 wensen, een ziek kind maar 1.
reuvje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26-08-2011, 14:56   #3084
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Nou Jan willem je ziet het; ik hoef geen nieuw forum op te richten. Misschien iets voor jou en ihatereferees?

ON: wanneer beginnen ze aan het beton op de 1e ring (daar waar opa's en oma's prima kunnen zitten)?
Oud 26-08-2011, 15:33   #3085
ihatereferees
Registered User

Reactie op joep meloen

Jouw volgen gaat me inderdaad boven de pet. Wie begint er over opa's en oma's aan de lange zijde behalve als ze de klep open willen trekken en wie liet zich zich puberaal uit over het bericht van de zaken vrouwen.

Maar dit zal wel aan mij liggen dus je krijgt van mij een dikke GELIJK en wees daar gelukkig mee
Oud 26-08-2011, 15:33   #3086
boon
Registered User

Citaat:
Reactie op Joep Meloen

Je doet je naam eer aan met jouw reactie, wat een bekrompen geest moet jij hebben.

Jij die op vak P STAAT moet dan ook beter weten. Ik heb zelf een jaarkaart in vak P en als ik dan om me heen kijk zie ik ouders met kleine kinderen, oudere mensen ( ja opa's en oma') en veel vrouwen. Dat is mijns inziens een heel ander beeld van vak P dan jij hebt.

Daarnaast vindt ik de opmerking over een box voor alleen mannen een beetje vreemd, kom je daarmee uit de kast?

Ik heb in mijn eerdere stukje alleen maar aan willen geven dat het voetbal niet alleen voor mannen is, maar dat voetbal van het volk is en het volk bestaat nu eenmaal uit mannetjes en vrouwtjes. Dat deze laatste groep zich binnen de sociale gemeenschap een steeds meer gelijkwaardige plaats weet te veroveren hoort bij deze tijd.
Dat zij daarbij laten merken dat ook zij een band hebben met onze FC is toch alleen maar mooi. IOk begrijp niet wat jij daar op tegen hebt ( of ben jij jaloers dat jij geen skybox kunt betalen)

p.s.

Ik hoop voor jou dat jij jouw levenlang onder een mannelijke baas mag werken, anders zou jij het nog weleens heel moeilijk kunnen krijgen. Je leeft nog in de tijd van Freud en het patriarchale.

HALELUJA! AMEN!

btw hoe meer ladies hoe meer fun
Oud 26-08-2011, 15:36   #3087
boon
Registered User

Citaat:

Kom op man, kan jou het nou schelen of vrouwen zich in een hokje willen laten stoppen. Ik zeg vooruit met de geit.

ps kippen? je kan beter vrouwen houden.
Oud 26-08-2011, 16:16   #3088
BFTE
is Singing Bryan Ruiz!
BFTE's Avatar

Stadion:121
Tijd voor een nieuw topic: hier kan verder worden gepost over de huidige uitbreiding van het stadion
BFTE is offline   Met citaat antwoorden
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
De Grolsch Veste Mastho Bestuur | Beleid 8162 04-06-2008 09:50
Waarschijnlijk overname Grolsch!! Mister_TB Stamtafel | Chit-chat 16 20-11-2007 18:06
Grolsch stersponsor GLANERBRUG Laatste Nieuws 21 30-10-2004 18:59
Grolsch verlengt contract met Ajax pepper Voetbal Nationaal | Internationaal 13 10-05-2004 19:50