Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 05-04-2013, 17:18   #331
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door DNNY
Heb je daar nog reacties over terug gekregen? Over je suggesties?

Ja. Meer dan dat zelfs.
Tiroler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-04-2013, 18:10   #332
DNNY
Registered User

Stadion:103
Citaat:
Origineel gepost door Tiroler
Ja. Meer dan dat zelfs.

Dat is fijn om te horen. Ook positief dat deze uitzending live te beluisteren is.
DNNY is offline   Met citaat antwoorden
Oud 05-04-2013, 19:15   #333
DNNY
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Haldamir
Eén ding is wel duidelijk v.w.b. een discussie met de beleidsbepalers, hoe meer mensen vragen stellen, des te moeilijker lult Joop of wie dan ook zich eruit. Eén man alleen kan idd niet veel bereiken op zo'n avond, dan wordt je al snel met een politiek correct media-antwoord afgescheept. Als meer mensen moeilijke vragen gaan stellen, dan zul je zien dat zelfs Joop en Lok peentjes gaan zweten.

Ik zou niet de intentie hebben om Joop aan het zweten te krijgen. Dan ga je voorbij aan het doel.
En mijn doel is niet anders dan dat van Joop denk ik. Namelijk een beter,groter,gezonder FC Twente.
Oud 06-04-2013, 14:17   #334
Redman
Hengeloos Haatkoar
Redman's Avatar

Stadion:27
Citaat:
Maar goed,dat was niet de reden om niet te gaan. Dat had ik al aangegeven,en je geeft goede redenen aan om wel te gaan.
Verbaal ben ik zeker niet bang om te worden afgebluft,maar wat je zegt,ik heb geen idee hoe dat voor een microfoon en een volle zaal is.

Bedankt voor je antwoord en voor je inhoudelijke reactie. Mijn bedoeling is echt niet om mensen ervan te overtuigen dat ze iets moeten. Maar het is gewoon een feit dat de supporter zulke avonden maakt of breekt. Hoe meer goede vragenstellers met de juiste voorbereiding, hoe beter.

Citaat:
Ik zou niet de intentie hebben om Joop aan het zweten te krijgen. Dan ga je voorbij aan het doel. En mijn doel is niet anders dan dat van Joop denk ik. Namelijk een beter,groter,gezonder FC Twente.

Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
vind alles prima, alleen raar dat je alleen een mening mag hebben als je naar een supporters avond gaat. Ik zie het verband niet.

Wie suggereert dit verband dan? Over dooddoeners gesproken... Ik zie graag de quote voorbijkomen.

Ik heb alleen maar aangegeven dat ik hoop dat alle mensen met onderbouwde kritiek de dialoog opzoeken. De club heeft supporters met constructieve feedback de afgelopen 10 jaar juist omarmd, ook de snijdende kritiek in de jaren na het bijna-faillissement. Oneindig anoniem zagen op het internet en de dialoog ontwijken als die op een presenteerblaadje wordt aangediend, dat begrijp ik niet. Wel 20 uur/week op internet mensen bekritiseren (tot schaamteloos afkraken toe) die zich niet of nauwelijks kunnen verdedigen, maar niet naar een supportersavond die ene keer per seizoen. Wat is dan je doel? Nogmaals, ik verplicht helemaal niemand; ik begrijp enkel je prioriteiten niet. Tenminste, als je de club vooruit wil helpen en echt zo overtuigd bent van je eigen gelijk en ideeën. That's all. Maar genoeg erover gezeverd van mijn kant. Over en sluit.
Redman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-04-2013, 15:07   #335
Tiroler
Registered User
Tiroler's Avatar

Stadion:
Wie kunnen we noteren voor dinsdag?

Ik verhoog mijn bod inmiddels tot 50 euro voor critici die geen geld zouden hebben om te komen.

Voor een ieder die geld en tijd heeft en een keer de beleidsbepalers de waarheid wil zeggen, het kan nu...niet gaan is vooral je waffel houden tot de volgende avond.

Sneu.
Tiroler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-04-2013, 14:35   #336
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Leuk antwoord, maar erg zwak.

Als jij en anderen gelijk hebben met bepaalde kritiek, ga er dan vooral heen om FCT sterker te maken.

Of krijgen we twee weken radiostilte en dan lopende het jaar weer gezeik, gevolgd door twee weken radiostilte?

Zie het als het forum, maar dan met impact.

Hoe gaaf is het dat je gewoon face to face kritiek kunt uiten en het wellicht nog invloed heeft ook. Dat is toch vele malen effectiever en efficiënter dan hier al je tijd in stoppen?

Dus nogmaals, waarom zou je niet gaan?

Nogmaals, waarom zou ik wel gaan? Ik heb op bepaalde vlakken klaarblijkelijk een andere visie dan onze voorzitter, maar dat is toch nog geen reden om zo'n avond te bezoeken? Er verandert namelijk niets door. Jij denkt misschien van wel en daar verschillen we dan van mening.

Onze voorzitter heeft een bepaalde visie waar hij met FC Twente naar toe wil. Hij hanteert daarvoor zijn eigen manier van werken en daar gelooft hij in. Dat heeft hem ook altijd een sterke voorzitter gemaakt. Niets mis mee dus. Op zo'n avond zal hij deze visie hooguit toelichten, maar deze visie zal door de vragen en opmerkingen van supporters echt niet worden bijgesteld. En dat hoeft ook niet, want als je de balans van Munsterman opstelt dan staan er onder de streep veel meer successen dan nederlagen.

Desondanks kan ik het als 'beste stuurman aan wal' op bepaalde vlakken toch wel oneens zijn met onze Joop? Maar als ik mijn kritiek op zo'n avond niet ga inruilen voor een glaasje sinas en een Twentesticker dan mag ik van jou hier nooit meer iets negatiefs neerpleuren? Koek koek...
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-04-2013, 14:42   #337
Twentet
Registered User
Twentet's Avatar

Citaat:
Wie kunnen we noteren voor dinsdag?

Ik verhoog mijn bod inmiddels tot 50 euro voor critici die geen geld zouden hebben om te komen.

Voor een ieder die geld en tijd heeft en een keer de beleidsbepalers de waarheid wil zeggen, het kan nu...niet gaan is vooral je waffel houden tot de volgende avond.

Sneu.

Sorry, ik ga niet, maar ik ben dan ook veel te positief over onze mooie club. Complimenten deel ik wel aan mijn vrouw uit.
Oud 08-04-2013, 15:47   #338
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Ik ga ook niet.

Randzaken voor supporters en stadionzaken, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen om daar op zo'n avond verbeteringen en suggesties voor aan te dragen.

Wat betreft voetbaltechnische zaken en beleidsmatige zaken: daarvan weet ik wel zeker dat ze bij Twente er meer kaas van gegeten hebben dan wij allemaal bij elkaar.
Ze zullen heus zelf ook wel gezien hebben dat er het een en ander aan mankeerde het afgelopen anderhalf jaar. En ook wát er aan mankeerde.
Daar hoef ik niemand van de beleidsbepalers voor aan te spreken.

Morgen dus mooi Champions League kijken.
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-04-2013, 16:51   #339
Frans
Bij gebrek aan beter!
Frans's Avatar

Pfff Billy. Jammer. Stop je dan ook andere members de les te lezen?
Oud 08-04-2013, 16:57   #340
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Frans
Pfff Billy. Jammer. Stop je dan ook andere members de les te lezen?

Mensen die puur vanuit hun onderbuikgevoel hier reageren bedoel je ?
Daar zal ik inderdaad toch tegen blijven ageren.

Het runnen van een club vereist namelijk lange termijn politiek en niet het waan-van-de-dag-idealisme dat menigeen hier aanhangt nu we een tijdje een stuk minder presteren.

Ben ervan overtuigd dat de beleidsbepalers de boel weer op de rit krijgen zonder de hele club over de kop te gooien zoals sommigen hier graag zouden zien.
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Oud 08-04-2013, 17:34   #341
Wyatt
Banned
Wyatt's Avatar

Stadion:29
Iedereen mag gelukkig zelf weten wat ie doet maar het is natuurlijk wel laf als hier dagelijks kritiek hebt en je durft dat niet rechtstreeks te melden aan degenen die het aangaat...
Wyatt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-04-2013, 17:35   #342
Hugo
Anti handrem & controle

Citaat:
Origineel gepost door Billy
Mensen die puur vanuit hun onderbuikgevoel hier reageren bedoel je ?
Daar zal ik inderdaad toch tegen blijven ageren.

Het runnen van een club vereist namelijk lange termijn politiek en niet het waan-van-de-dag-idealisme dat menigeen hier aanhangt nu we een tijdje een stuk minder presteren.

Ben ervan overtuigd dat de beleidsbepalers de boel weer op de rit krijgen zonder de hele club over de kop te gooien zoals sommigen hier graag zouden zien.

Net zoals jij ervan overtuigd was dat de resultaten en het goede voetbal onder McClaren weer terug zouden keren?
Hugo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-04-2013, 18:29   #343
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Hugo
Net zoals jij ervan overtuigd was dat de resultaten en het goede voetbal onder McClaren weer terug zouden keren?

Ik heb inderdaad meer vertrouwen in mensen die de club en de lange termijn bewaken dan een trainer die met de kont in de 16-meter wil voetballen. Dus in dat opzicht heb ik me schromelijk vergist in de 2e periode van McClaren.

Maar vertel eens Hugo, jij denkt ook dat het beter gaat als je Munsterman, de TS, de scouting en 80% van het elftal eruit flikkert ?

Dan gaat het vanaf moment 1 lopen als een tierelier, zonder dat we een terugslag krijgen ? Uiteraard krijgen we niet te maken met schorsingen en blessures van onze bepalende spelers ?

Laten we vooral de mensen die ons gered hebben van het faillisement, en die ons naar het kampioenschap hebben gestuwd er gewoon respectloos uitflikkeren zoals een Wallace, Robbert en nog een paar dag in dag uit hier uit hun toestenbord laten rollen.

Of kies je er voor om Munsterman de kans te geven om de veranderingen door te voeren die nodig zijn om er weer bovenop te komen ? Die man zal (samen met de rest van de leiding) toch écht wel in de gaten hebben dat er een en ander moet veranderen, denk je niet ?

Elke topclub heeft weleens een langere periode van 1 of 2 seizoenen dat het voor geen meter draait. En dan zijn wij nog geeneens een topclub.

Laatst aangepast door Billy : 08-04-2013 om 18:33.
Oud 08-04-2013, 19:28   #344
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Origineel gepost door Wyatt
Iedereen mag gelukkig zelf weten wat ie doet maar het is natuurlijk wel laf als hier dagelijks kritiek hebt en je durft dat niet rechtstreeks te melden aan degenen die het aangaat...

Waarom? Leg eens uit Wyatt. Lees aub mijn reactie op deze stelling een paar posts hierboven eens en vertel eens waarom je perse meteen naar zo'n avond moet als je op een bepaald vlak een andere mening hebt dan onze beleidsbepalers?

Ga jij ook naar Den Haag als je vindt dat de we geen koningshuis meer nodig hebben?

Laatst aangepast door hannibal : 08-04-2013 om 19:31.
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-04-2013, 19:34   #345
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door Billy
Ik ga ook niet.

Randzaken voor supporters en stadionzaken, daar kan ik me nog wel wat bij voorstellen om daar op zo'n avond verbeteringen en suggesties voor aan te dragen.

Wat betreft voetbaltechnische zaken en beleidsmatige zaken: daarvan weet ik wel zeker dat ze bij Twente er meer kaas van gegeten hebben dan wij allemaal bij elkaar.
Ze zullen heus zelf ook wel gezien hebben dat er het een en ander aan mankeerde het afgelopen anderhalf jaar. En ook wát er aan mankeerde.
Daar hoef ik niemand van de beleidsbepalers voor aan te spreken.

Morgen dus mooi Champions League kijken.

Als jij niet gaat, wie moet er dan naar de kloten interruptie-microfeun stampen als mijn schare volgelingen één van de 37 aan de verbeelding niks overlatende en door mij op enorme flipover-vellen beschreven kritiekpunten onder de aandacht brengt, uiteen zet, fundeert, onderbouwd en koppelt aan verstrekkende conclusies ?! Komt alles weer op de schouders neer van Diekman Kearlke ? Als je op zo'n meeting geen vruchtbare discussie krijgt maar alles ontaardt in een éénrichtingsverkeersshow van de kritisch realistische alliantie, wordt het gewoon een verlengstuk van dit forum. Denk niet dat Tiroler daar erg vrolijk van zal worden. Laat je president maar in de steek ! Krijgen de clowns eindelijk hun piste voor een rechtstreekse steunbetuiging, blijven ze thuis...Ga morgen diepgaand afwegen of de massale opkomst nog wel zin heeft op deze manier. Beter luisteren we maar weer naar de marketingtechnische dooddoeners via Radio FC Twente. Zo krijgt het forum alweer geen porem. Bah.
Oud 08-04-2013, 19:40   #346
Wyatt
Banned
Wyatt's Avatar

Stadion:29
Citaat:
Origineel gepost door hannibal
Waarom? Leg eens uit Wyatt. Lees aub mijn reactie op deze stelling een paar posts hierboven eens en vertel eens waarom je perse meteen naar zo'n avond moet als je op een bepaald vlak een andere mening hebt dan onze beleidsbepalers?

Ga jij ook naar Den Haag als je vindt dat de we geen koningshuis meer nodig hebben?

Ik zeg niet dat je moet gaan alleen omdat je een andere mening hebt.

Maar als het je zo hoog zit dat je je er elke dag op een forum over uit moet spreken lijkt mij zo'n avond de uitgelezen mogelijkheid om je hart te luchten.

En bovendien wel zo eerlijk tegenover de betrokkenen die zich hier niet kunnen verdedigen.
Wyatt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-04-2013, 13:09   #347
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Zo, mijn vragen zijn de deur uit. Ben benieuwd.....

Twente heeft nogal wat sterkhouders, goalscorers zien vertrekken de afgelopen twee jaar en aan het trainersfront ging niet alles zoals gepland. Het team maakt al geruime tijd de indruk zoekende te zijn en was soms geen schim meer van wat het eens was en qua potentie nog steeds is.

De selectie zal worden ingekrompen voor het komend seizoen. Wat betekent dit voor de sportieve doelstellingen die Twente zich voor de komende jaren stelt ? Wat is de sportieve ambitie ?

In het verlengde hiervan de vraag; wat is de belangrijkste doelstelling die de nieuwe trainer van FC Twente meekrijgt ? Is het aanstellen van een Technisch Directeur een serieuze optie ?
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-04-2013, 13:22   #348
DNNY
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
Zo, mijn vragen zijn de deur uit. Ben benieuwd.....

Twente heeft nogal wat sterkhouders, goalscorers zien vertrekken de afgelopen twee jaar en aan het trainersfront ging niet alles zoals gepland. Het team maakt al geruime tijd de indruk zoekende te zijn en was soms geen schim meer van wat het eens was en qua potentie nog steeds is.

De selectie zal worden ingekrompen voor het komend seizoen. Wat betekent dit voor de sportieve doelstellingen die Twente zich voor de komende jaren stelt ? Wat is de sportieve ambitie ?

In het verlengde hiervan de vraag; wat is de belangrijkste doelstelling die de nieuwe trainer van FC Twente meekrijgt ? Is het aanstellen van een Technisch Directeur een serieuze optie ?

Sportieve doelstellingen zullen hetzelfde blijven. Top 4 en mee willen doen om de titel.Aantrekkelijk voetbal,proberen jeugd in te passen.
Niets anders dan voorgaande jaren.
Op de TD vraag kan ik je geen antwoord geven dus dat horen we van Joop
Maar ik wil wel stellen dat er maar verrekte weinig kandidaten zijn voor een dergelijke functie.
Persoonlijk vind ik een breed gedragen oordeel via het technisch hart ook beter. Of het technisch hart uit vakbekwame mensen bestaat,is een andere vraag.
Ze zijn wel vakbekwaam,maar op het gebied van spelers scouting heb ik daar wel een lichte twijfel over.

Laatst aangepast door DNNY : 09-04-2013 om 13:25.
Oud 09-04-2013, 13:24   #349
Haldamir
...i eneth nín
Haldamir's Avatar

Stadion:Roof
Vanavond maar even Radio oost erop zetten
Haldamir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-04-2013, 13:25   #350
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Haldamir
Vanavond maar even Radio oost erop zetten

Heh? Jij was toch een supportersavond fetisjist ? Ik dacht dat jij altijd levend aanwezig was....
Oud 09-04-2013, 13:29   #351
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Sportieve doelstellingen zullen hetzelfde blijven. Top 4 en mee willen doen om de titel.Aantrekkelijk voetbal,proberen jeugd in te passen.
Niets anders dan voorgaande jaren.
Op de TD vraag kan ik je geen antwoord geven dus dat horen we van Joop
Maar ik wil wel stellen dat er maar verrekte weinig kandidaten zijn voor een dergelijke functie.
Persoonlijk vind ik een breed gedragen oordeel via het technisch hart ook beter. Of het technisch hart uit vakbekwame mensen bestaat,is een andere vraag.
Ze zijn wel vakbekwaam,maar op het gebied van spelers scouting heb ik daar wel een lichte twijfel over.

Joop had het ooit ook over aansluiting bij de Europese subtop of zoiets, het duidelijk uitspreken van ambities kan veelzeggend zijn.
Oud 09-04-2013, 15:49   #352
Twente Insite
Registered User
Twente Insite's Avatar

Gaat er überhaubt ook maar iemand heen vanavond?
Oud 09-04-2013, 16:06   #353
neuenhaus
Tegen ja-knikkers!

Stadion:Fox
Citaat:
Origineel gepost door FCTwenteNU
Gaat er überhaubt ook maar iemand heen vanavond?

Vanavond van de partij, samen met TwenteTrots.

Eventuele vragen wil ik wel stellen vanavond...
neuenhaus is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 09-04-2013, 16:56   #354
Jerry89
Registered User

Stadion:307
Citaat:
Origineel gepost door neuenhaus
Vanavond van de partij, samen met TwenteTrots.

Eventuele vragen wil ik wel stellen vanavond...

Vragen of er nog goede versterkingen komen deze zomer, en of ze de boel nog een keer gaan dicht bouwen, de grachten bedoel ik dan hè. En als ze zo'n standaard antwoord geven moet je maar doorzeuren
Jerry89 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-04-2013, 17:55   #355
DNNY
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
Joop had het ooit ook over aansluiting bij de Europese subtop of zoiets, het duidelijk uitspreken van ambities kan veelzeggend zijn.

Klopt. Dat kwam kort na het Schalke Echec. Een beetje mooi weer nieuws.
Ik ga er vanuit dat die ambities er nog steeds zijn,maar ik kan zonder inbreng van Joop hier wel verkondigen dat we daar pas aan mogen denken wanneer de U-vorm voltooid is.
Pas dan kun je je echt als topclub vestigen en hoeven we achter Ajax niet meer bang te zijn voor Europese subtoppers als Benfica.
Niet dat je die zo dan oprolt,maar de kansen worden dan meer 50/50.
Dus zolang wij onze jeugdspelers na een goed seizoen alweer verpatsen(ola),hoeven we daar nog niet aan te denken.
Maar het is een goede vraag!
Oud 09-04-2013, 17:59   #356
DNNY
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Jerry89
Vragen of er nog goede versterkingen komen deze zomer, en of ze de boel nog een keer gaan dicht bouwen, de grachten bedoel ik dan hè. En als ze zo'n standaard antwoord geven moet je maar doorzeuren

Die eerste vraag hoef je niet te stellen.Wat is een goede versterking? En worden we daardoor sterker als een Chadli/Fer en Douglas vertrekken?
Die vraag kan Joop je niet goed beantwoorden denk ik. Hooguit kan die je een bepaald verwachtingspatroon geven.
Lijkt me niet goed.
Maar die 2de vraag is zeer interessant. Ik zie de grachten ook graag dicht worden gegooid. Eventueel met ruimte eronder voor de fanatieke grachtelingen
Maar extra capaciteit en sfeerverhoging staat bij mij voorop.
Oud 09-04-2013, 18:00   #357
Ivo82
Semi-actief

Stadion:312
Citaat:
Klopt. Dat kwam kort na het Schalke Echec. Een beetje mooi weer nieuws.
Ik ga er vanuit dat die ambities er nog steeds zijn,maar ik kan zonder inbreng van Joop hier wel verkondigen dat we daar pas aan mogen denken wanneer de U-vorm voltooid is.
Pas dan kun je je echt als topclub vestigen en hoeven we achter Ajax niet meer bang te zijn voor Europese subtoppers als Benfica.
Niet dat je die zo dan oprolt,maar de kansen worden dan meer 50/50.
Dus zolang wij onze jeugdspelers na een goed seizoen alweer verpatsen(ola),hoeven we daar nog niet aan te denken.
Maar het is een goede vraag!

Die U-vorm is voltooid toch? Of zijn er plannen om eerst de grachten in een U-vorm dicht te mikken? Of bedoel je gewoon die hele 2e ring afmaken (en dat stukkie 3e ring wat er best lekker uit ziet op de tekeningen )
Ivo82 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 09-04-2013, 18:09   #358
DNNY
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ivo82
Die U-vorm is voltooid toch? Of zijn er plannen om eerst de grachten in een U-vorm dicht te mikken? Of bedoel je gewoon die hele 2e ring afmaken (en dat stukkie 3e ring wat er best lekker uit ziet op de tekeningen )

Heel scherp De O-vorm bedoelde ik dus. En ja,met die Gaudini boog,of wat is het.
Misschien in een iets ander ontwerp,maar ik vind het prachtig een 3de ring.
Dat geeft een stadion net dat beetje Europese alure.
Oud 09-04-2013, 19:00   #359
m-twente enschede
Come on Twente
m-twente enschede's Avatar

Stadion:305
Laat eerst de sfeer in het stadion beter worden.
Oud 09-04-2013, 19:42   #360
Utop
Junior Senior
Utop's Avatar

Stadion:31
We zijn begonnen. Live te horen op Enschede FM.
Utop is offline   Met citaat antwoorden
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Programma Eredivisie 2013-2014 Billy Eredivisie / Eerste Divisie 184 29-04-2018 16:32
Hele fijne feestdagen Simba Stamtafel | Chit-chat 187 02-01-2016 01:35
Strijd voor plaatsen EL jpd90 Eredivisie / Eerste Divisie 1044 05-05-2012 11:21
Supportersavond fcte Supporters 84 14-04-2005 00:36