Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 29-01-2014, 10:41   #811
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Carlo
Als jij bij de Mediamarkt koopt, dan ben je hypocriet of ben je nog steeds het naïve meisje?

http://www.nu.nl/economie/733402/me...et-ss-geld.html

Het feit dat er zaken bestaan die niet door de beugel kunnen, mag nooit een argumentatie vormen om een andere zaak die ook niet door de beugel kan te rechtvaardigen....
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 10:42   #812
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Een ieder die onderzoek doet naar Doyen en Arif en Tamince kan zien dat de term ‘controversieel’ in bijkans iedere reportage voorkomt. Zelfs op websites van “vrije beursjongens” en andere financieel gerichte nieuwsgroepen/sites. Een van de redenen hiervoor is dat men bijkans ieder verzoek voor een interview of toelichting weigert, evenals opheldering over de herkomst van kapitaal.

Hoe dan ook, als ik journalist van de TC TUB was wist ik het wel. Momenteel circuleren er twee verhalen aangaande de Doyen constructie en FC Twente. De ene is afkomstig van het filminterview met Aldo en Joop op FC Twente t.v. waarin een ieder kan horen dat het zou gaan om een risico investering van Doyen in ruil voor een deel van de transferopbrengst van een aantal spelers. Het andere is afkomstig van het NRC interview met Aldo waarin aangegeven wordt dat Twente het verschafte bedrag sowieso terug moet betalen, ergo ; niks risico investering, gewoon ordinair leegplukken en afromen. Welk verhaal is het nu ? Brommetje antrapp’n , pen en papier metnemm’n en licht brengen in deze duisternis heren en dames journalisten. Hoewel ik denk dat Twente zelf binnenkort wel zal komen met een nadere explicatie. De fans hoeven niet van de hoed en de rand te weten, maar deze tegensprekende verhalen verdienen het om opgehelderd te worden.
Oud 29-01-2014, 11:01   #813
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door fluitje
Ik lees hier overal Joop en Aldo zijn niet gek en ' zij kunnen die rekensommetjes die wij hier maken ook maken'. Is het noet gewoon mogelijk dat ze niet gek waren, maar dat de behaalde successen ze naar de bol zijn gestegen. Vroeger hoorde je joop overal zeggen: we nemen geen risico's, dat willen we niet als club, dit was ook nog de insteek in het kampioensjaar. Nu hoor je echter, wie niet wil vallen moet op de grond gaan liggen en worden er dus bewust risico's genomen. Daarnaast heeft dit bestuur bijvoorbeeld al eens voor het snelle geld gekozen via de onbetrouwbare sponsor burrda. Dat geld is nooit gekomen, financiele schade door het niet kunnen verkopen van merchandising wel. Ook de rekencapaciteiten vallen te betwijfelen. Dit bestuur besloot de 'mislukte' twentespits janko met verlies te verkopen. Daar staat tegenover dat ze een spits mislukt bij Inter wel voor meer geld inkopen dan inter heeft betaald. Ook deze som valt niet met elkaar te rijmen, maar het vond wel plaats. De volgende actie is dus nu een contract met een inversteringsgroep waar gewoon erg weinig over bekend is, maar die altijd resulteerd in een schuld (men is niet in staat voor 20 miljoen te verkopen en moet terugbetalen of een lening met onevenredige rente. In dat kader is de naam inversteringsmaatschappij zelfs grappig, gezien bij een inverstering geld steekt in een project waar hij winst uit verwacht, mocht dit onverhoopt niet het geval zijn dan is de inversteerder zijn geld kwijt. Doyen heeft dit risico echter perfect afgedicht, de kans op een dergelijk hoge schukd bij doyen zal zeker meespelen in toekomstige transferonderhandelingen. Ik kan mij goed voorstellen dat twente eerder een bod accepteerd om te voorkomen dat deze miljoenenschuld ontstaan. Dus dan mag doyen juridisch wel onafhankelijk zijn, ze spelen altijd een rol aan de onderhandelingstafel. Dit geld wordt dan vervolgens voor een groot deel gestoken in een tweede stadion voor twee teams waar nauwelijks supporters op afkomen. Geld wat dus direct afkonstig is uit de eerste selectie, maar niet wordt gebruikt om deze selectie op niveau te houden, wat de kans op een kwaliteitsvermindering heel reeel maakt. De enige reden die ik kan bedenken voor dit soort snelle risicovolle deals is of het afbetalen van een ontstane schuld of een bestuur wat grootheidswaanzin heeft gekregen. In beide gevallen gaat er bestuurlijk wat mis wat als het te laat is niet meer met zalvende woorden kan worden opgelost. Dit hele verhaal is niet bedoeld om alleen maar negatief te doen, maar ik denk dat het wel belangrijk is dat ook supporters met een kritische blik kijken naar de zaken die zich voordoen. In plaats van de ogen te sluiten voor deze zaken en te roepen: kijk wat het beleid vroeger heeft opgeleverd, maar dat was een ander beleid.

Daarnaast ook liever nog een totaal onafhankelijke R.v.C die kritisch kijkt.

Door alles binnen boord te houden met achterkamertjes politiek is Twente inmiddels geen club van het volk meer. Waarschijnlijk moeten wij supporters nog even wennen, maar het kan zo zijn dat wij over 5 of 10 jaar als supporters (kudde vee) Sjeik Olie Achmed op boeren klompen een te gekke eigenaar vinden.

Dan maar opnieuw de E. Boys en S.E. samenvoegen tot een clubje.

Laatst aangepast door TegenIedereen : 29-01-2014 om 11:03.
TegenIedereen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 11:52   #814
Pipe
Registered User

Wat ik niet snap is, iedereen met geld teveel wil toch wel 5 miljoen uitlenen met de garantie dat je het gegarandeerd terugkrijgt en met een reële kans op een rendement van tientallen procenten per jaar? Makkelijker kun je het niet verdienen lijkt me.
Pipe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 12:02   #815
Redman
Hengeloos Haatkoar
Redman's Avatar

Stadion:27
Tja, het verschil in beleid is wel opvallend met ruim 3 jaar geleden:

http://www.nusport.nl/eredivisie/23...-boos-knvb.html

TOEN: conservatief begroten (ik kan me de uitspraak van Joop nog herinneren in de VI over het feit dat als een speler morgen z'n been breekt, hij niets meer waard is en dus ook niet op de balans moet staan) versus NU: een lening afsluiten waarbij voor de aflossing wordt gespeculeerd op toekomstige transferopbrengsten.

Afgezien van Doyen, afgezien van de precieze constructies, afgezien van getallen voor en achter de komma. Ik constateer slechts dat dit is een flinke draai is qua beleid, die ik persoonlijk niet zo goed kan plaatsen.
Redman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 12:05   #816
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

Stadion:Ja
Citaat:
Origineel gepost door Redman
Tja, het verschil in beleid is wel opvallend met ruim 3 jaar geleden:

http://www.nusport.nl/eredivisie/23...-boos-knvb.html

TOEN: conservatief begroten (ik kan me de uitspraak van Joop nog herinneren in de VI over het feit dat als een speler morgen z'n been breekt, hij niets meer waard is en dus ook niet op de balans moet staan) versus NU: een lening afsluiten waarbij voor de aflossing wordt gespeculeerd op toekomstige transferopbrengsten.

Afgezien van Doyen, afgezien van de precieze constructies, afgezien van getallen voor en achter de komma. Ik constateer slechts dat dit is een flinke draai is qua beleid, die ik persoonlijk niet zo goed kan plaatsen.
Wen er maar aan
DareDevil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 12:23   #817
Enschede-Zuid
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door Kneupke
Zie twee pagina's terug, post 738...

Ja dat bedoel ik juist. Onevenredig veel aandacht voor dit specifieke onderwerp terwijl er normaal gesproken geen woord over voetbal gerept wordt. Sensatiezoekers zijn het aan het worden. Waar is die krant ook alweer gevestigd? Oh ja, ik weet het al weer...
kan 't zölfde as Twèènte ons schèènk'n.
Enschede-Zuid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 12:37   #818
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Pipe
Wat ik niet snap is, iedereen met geld teveel wil toch wel 5 miljoen uitlenen met de garantie dat je het gegarandeerd terugkrijgt en met een reële kans op een rendement van tientallen procenten per jaar? Makkelijker kun je het niet verdienen lijkt me.

Dat klopt, dankzij de financiële crisis zijn er veel durfinvesteerders die grof geld verdienen. Twente heeft in dit geval niet zoveel keus: Óf men gaat met een partij als Doyen in zee om door te kunnen groeien of minimaal te kunnen consolideren óf men besluit niets te doen en lijdzaam toe te zien hoe andere clubs ons achterhalen en zelfs inhalen.

Zoals ik het zie heeft Twente een deel van de rechten verkocht tegen de huidige marktwaarde, ze hadden natuurlijk nu ook een speler kunnen verkopen en het geld in de trainingsaccommodatie kunnen steken maar dan was dit ten koste gegaan van de kwaliteit van de selectie en hadden we óók naar een eventueel toekomstig rendement kunnen fluiten.

Als ik de posts van DH en fc20_4ever lees ben ik geneigd hen te geloven. Wanneer zij gelijk hebben dan zou het gaan om Promes, Ould Chickh, Eghan, Ebecilio en eventueel Tanda, opgeteld zou een transferwaarde van 20 miljoen (ervan uitgaande dat het inderdaad om ongeveer 5 miljoen en een percentage van 20-30% zou gaan) marktconform zijn, daarbij zijn het allemaal spelers die geen transfersom hebben gekost en dus zeker voor rendement zullen zorgen, het risico is dus minimaal.

Een deel van de economische transferrechten van dure aankopen als Tadic of Castaignos verkopen zou onlogisch zijn, het rendement is, wanneer Doyen meedeelt in de opbrengst, voor Twente dan veel te laag. Corona en Gutièrrez komen niet in aanmerking omdat ze met hulp van investeerders zijn aangetrokken.
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 14:12   #819
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Origineel gepost door Tukkers Delight
Dat klopt, dankzij de financiële crisis zijn er veel durfinvesteerders die grof geld verdienen. Twente heeft in dit geval niet zoveel keus: Óf men gaat met een partij als Doyen in zee om door te kunnen groeien of minimaal te kunnen consolideren óf men besluit niets te doen en lijdzaam toe te zien hoe andere clubs ons achterhalen en zelfs inhalen.

Zoals ik het zie heeft Twente een deel van de rechten verkocht tegen de huidige marktwaarde, ze hadden natuurlijk nu ook een speler kunnen verkopen en het geld in de trainingsaccommodatie kunnen steken maar dan was dit ten koste gegaan van de kwaliteit van de selectie en hadden we óók naar een eventueel toekomstig rendement kunnen fluiten.

Als ik de posts van DH en fc20_4ever lees ben ik geneigd hen te geloven. Wanneer zij gelijk hebben dan zou het gaan om Promes, Ould Chickh, Eghan, Ebecilio en eventueel Tanda, opgeteld zou een transferwaarde van 20 miljoen (ervan uitgaande dat het inderdaad om ongeveer 5 miljoen en een percentage van 20-30% zou gaan) marktconform zijn, daarbij zijn het allemaal spelers die geen transfersom hebben gekost en dus zeker voor rendement zullen zorgen, het risico is dus minimaal.

Een deel van de economische transferrechten van dure aankopen als Tadic of Castaignos verkopen zou onlogisch zijn, het rendement is, wanneer Doyen meedeelt in de opbrengst, voor Twente dan veel te laag. Corona en Gutièrrez komen niet in aanmerking omdat ze met hulp van investeerders zijn aangetrokken.

Ik ben het grotendeels eens met je post hoor, maar toch komt het gedeelte dat ik gemarkeerd heb enigszins onlogisch over. Als Twente een afweging maakt of ze met Doyen in zee wil gaan of niet dan zet men de huidige situatie af tegen een eventuele situatie mét Doyen aan boord. Wat een speler dan ooit heeft gekost is dan helemaal niet relevant voor dit vraagstuk. Los van de boekhoudkundige aspecten heeft het aankoopbedrag van een speler namelijk geen enkele weerslag op zijn eventuele opbrengst. Dus of het risico minimaal is zoals jij zegt, hangt helemaal af van de dagwaarde die nu aan de specifieke spelers hangt.

PS: Jij hebt het steeds over economische rechten, maar dat is niet helemaal juist. Onder economische rechten vallen zaken als merchandise, gebruik van spelersafbeeldingen en dat soort zaken en bij mijn weten heeft Doyen daar geen rechten op verkregen. Het betreft hier m.i. simpelweg een recht op toekomstige (transfer)opbrengsten.
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 14:14   #820
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Billy
Lijkt me niet echt handig om bij het kussen de neus van je partner dicht te drukken, dan loopt hij of zij al snel blauw aan.

Normaal is het ook mond op mond beademing. Dat houdt in het hoofd achterover kantelen, de neus dichtknijpen, of met je wang afsluiten. Maar zeker geen kin-lift zoals op het plaatje. Die gebruik je niet tijdens zo'n sessie.
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 14:31   #821
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Enschede-Zuid
Ja dat bedoel ik juist. Onevenredig veel aandacht voor dit specifieke onderwerp terwijl er normaal gesproken geen woord over voetbal gerept wordt. Sensatiezoekers zijn het aan het worden. Waar is die krant ook alweer gevestigd? Oh ja, ik weet het al weer...

Ik denk dat je het NRC hiermee te kort doet....maar goed, dat is mijn mening.
Oud 29-01-2014, 14:42   #822
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door hannibal
Als Twente een afweging maakt of ze met Doyen in zee wil gaan of niet dan zet men de huidige situatie af tegen een eventuele situatie mét Doyen aan boord. Wat een speler dan ooit heeft gekost is dan helemaal niet relevant voor dit vraagstuk. Los van de boekhoudkundige aspecten heeft het aankoopbedrag van een speler namelijk geen enkele weerslag op zijn eventuele opbrengst. Dus of het risico minimaal is zoals jij zegt, hangt helemaal af van de dagwaarde die nu aan de specifieke spelers hangt.

Waar ik op doel is dat een speler als Castaignos bijvoorbeeld 5 miljoen heeft gekost en komende zomer misschien 10 opbrengt. Het verschil tussen aankoop en verkoop is dan 5 miljoen terwijl er wel 20, 25 of 30% van de totale verkoopprijs (in dit geval 2-3 miljoen) naar Doyen gaat en er dus bruto maar 2 of 3 miljoen voor Twente overblijft.

Daar komt bij dat de bedragen die nu worden genoemd niet in verhouding zijn met de marktwaarde van spelers als Tadic en Castaignos.
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 14:46   #823
CTV
Registered User
CTV's Avatar

Stadion:121
Citaat:
Origineel gepost door hannibal
Ik ben het grotendeels eens met je post hoor, maar toch komt het gedeelte dat ik gemarkeerd heb enigszins onlogisch over. Als Twente een afweging maakt of ze met Doyen in zee wil gaan of niet dan zet men de huidige situatie af tegen een eventuele situatie mét Doyen aan boord. Wat een speler dan ooit heeft gekost is dan helemaal niet relevant voor dit vraagstuk. Los van de boekhoudkundige aspecten heeft het aankoopbedrag van een speler namelijk geen enkele weerslag op zijn eventuele opbrengst. Dus of het risico minimaal is zoals jij zegt, hangt helemaal af van de dagwaarde die nu aan de specifieke spelers hangt.

PS: Jij hebt het steeds over economische rechten, maar dat is niet helemaal juist. Onder economische rechten vallen zaken als merchandise, gebruik van spelersafbeeldingen en dat soort zaken en bij mijn weten heeft Doyen daar geen rechten op verkregen. Het betreft hier m.i. simpelweg een recht op toekomstige (transfer)opbrengsten.

Daarom is het onderzoek van de KNVB ook zo'n wassen neus.

Het enige recht dat Doyen verkrijgt in ruil voor hun lening, is aflossing in een percentage van de transfersom als een van de contractueel besproken spelers voortijdig vertrekt bij Twente. Met daarbij een garantie dat ze minimaal hun inleg terugkrijgen.
CTV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 15:03   #824
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door CTV
Daarom is het onderzoek van de KNVB ook zo'n wassen neus.

?? Uit het interview had ik begrepen dat Joop het doet voorkomen dat de KNVB 100% akkoord was met de constructie.. Blijkbaar toch niet???
Oud 29-01-2014, 15:04   #825
hannibal
I love it when a plan....
hannibal's Avatar

Stadion:Yep
Citaat:
Waar ik op doel is dat een speler als Castaignos bijvoorbeeld 5 miljoen heeft gekost en komende zomer misschien 10 opbrengt. Het verschil tussen aankoop en verkoop is dan 5 miljoen terwijl er wel 20, 25 of 30% van de totale verkoopprijs (in dit geval 2-3 miljoen) naar Doyen gaat en er dus bruto maar 2 of 3 miljoen voor Twente overblijft.

Maar bij het afwegen van voor- en nadelen van deze samenwerking zal Twente toch echt alleen hebben gekeken welk deel van welke potentiële transferwinst ze nu verkopen voor welk bedrag. Wat een speler in het verleden heeft gekost maakt daarbij m.i. niet uit. En daarom snap ik jouw opmerking niet dat het risico minimaal is doordat deze spelers geen transfersom hebben gekost...

Het enige verschil tussen jouw casussen is dat in geval A er tien miljoen aan toekomstige inkomsten te noteren zijn en in geval B 7 miljoen, maar dan heeft Twente al wel een dikke miljoen vooruit gekregen.

Laatst aangepast door hannibal : 29-01-2014 om 15:08.
hannibal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 15:06   #826
Billy
Registered User
Billy's Avatar

Stadion:313
Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
?? Uit het interview had ik begrepen dat Joop het doet voorkomen dat de KNVB 100% akkoord was met de constructie.. Blijkbaar toch niet???

Juist daarom is het ook zo'n wassen neus. De KNVB doet het nu naar buiten toe voorkomen dat ze het gaan onderzoeken, alleen onder druk van de media.

Uiteindelijk zullen ze met de verklaring naar buiten komen dat het voldoet aan de regels. Met een toevoeging dat ze het niet wenselijk vinden.
“Het was geweldig hier mee te doen, oude vrienden weer te zien, maar ik vond ook de reacties van de supporters geweldig! Vandaag heb je echt kunnen zien dat FC Twente de beste fans ter wereld heeft.” (Rahim Ouedragao)
Billy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 15:11   #827
Melkmuil
Registered User
Melkmuil's Avatar

Stadion:
Hoewel ik het een kleine noodgreep acht, denk ik dat Joop en Aldo met het oog op de toekomst verstandig hebben gehandeld (indien de constructie door de KNVB wordt gedoogd natuurlijk). Onderbuikgevoelens, ook de mijne, zeggen dat je dergelijke transferconstructies niet moet willen, omdat (ik denk dat) dit FC Twente eerder geld zal kosten dan opbrengen. Maar de noodzaak was er klaarblijkelijk en de mogelijkheid deed zich voor. Overigens valt het verlies nog wel te overzien, mochten onze groeibriljanten voor minder dan gedacht de deur uitlopen.
Melkmuil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 15:12   #828
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Billy
Juist daarom is het ook zo'n wassen neus. De KNVB doet het nu naar buiten toe voorkomen dat ze het gaan onderzoeken, alleen onder druk van de media.

Uiteindelijk zullen ze met de verklaring naar buiten komen dat het voldoet aan de regels. Met een toevoeging dat ze het niet wenselijk vinden.
Haha! Een politiek zeer correcte verklaring dus!
Oud 29-01-2014, 15:13   #829
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
Een ieder die onderzoek doet naar Doyen en Arif en Tamince kan zien dat de term ‘controversieel’ in bijkans iedere reportage voorkomt. Zelfs op websites van “vrije beursjongens” en andere financieel gerichte nieuwsgroepen/sites. Een van de redenen hiervoor is dat men bijkans ieder verzoek voor een interview of toelichting weigert, evenals opheldering over de herkomst van kapitaal.

Hoe dan ook, als ik journalist van de TC TUB was wist ik het wel. Momenteel circuleren er twee verhalen aangaande de Doyen constructie en FC Twente. De ene is afkomstig van het filminterview met Aldo en Joop op FC Twente t.v. waarin een ieder kan horen dat het zou gaan om een risico investering van Doyen in ruil voor een deel van de transferopbrengst van een aantal spelers. Het andere is afkomstig van het NRC interview met Aldo waarin aangegeven wordt dat Twente het verschafte bedrag sowieso terug moet betalen, ergo ; niks risico investering, gewoon ordinair leegplukken en afromen. Welk verhaal is het nu ? Brommetje antrapp’n , pen en papier metnemm’n en licht brengen in deze duisternis heren en dames journalisten. Hoewel ik denk dat Twente zelf binnenkort wel zal komen met een nadere explicatie. De fans hoeven niet van de hoed en de rand te weten, maar deze tegensprekende verhalen verdienen het om opgehelderd te worden.

Wat is het probleem? Per saldo kost dit geld. Maar het geld is nodig om nieuw geld te genereren. Met geld maak je geld. De beleidsbepalers bij Twente hebben laten zien dat ze heel goed in staat zijn om de club te laten groeien. Tegen de stroom in. Dat er weer reuring in het land is zal dan maar, maar heeft meer te maken met de conservatieve en niet creatieve en niet ondernemende sector.

Supporters die het liever anders zien kunnen ook de portemonnee trekken en een bijv. crowd funding project starten. Maar ik denk dat het wat dat betreft net zoals in de atletiekwereld rond de FBK discussie oorverdovend stil blijft. En hoe zorg je er dan voor dat de mat in de Grolsch Veste ook volgend seizoen bespeelbaar blijft, om maar even iets te noemen?
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 15:14   #830
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:

Daarbij moet je niet vergeten dat Twente nu al 5 miljoen heeft gekregen. Per saldo gaat Doyen er wel op verdienen maar dat is part of the deal. Andere partijen die direct liquiditeit wilden verschaffen waren er immers niet. En zoals hierboven al is opgemerkt doet de aankoopprijs er niet toe omdat potentiële kopers dat niets interesseert, het gaat bij transfers alleen om de actuele marktwaarde. Ter vergelijking: je gaat ook niet een speler die ooit gratis binnen is gekomen onder de marktprijs verkopen. Vergeet dus de aankoopprijs!
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 17:20   #831
zweedsok
Registered User

Waarom gaat iedereen er blind vanuit dat er geen andere partijen zijn dan Doyen ivm geldverstrekking??
Oud 29-01-2014, 17:24   #832
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door FCT1968
Wat is het probleem? Per saldo kost dit geld. Maar het geld is nodig om nieuw geld te genereren. Met geld maak je geld. De beleidsbepalers bij Twente hebben laten zien dat ze heel goed in staat zijn om de club te laten groeien. Tegen de stroom in. Dat er weer reuring in het land is zal dan maar, maar heeft meer te maken met de conservatieve en niet creatieve en niet ondernemende sector.

Supporters die het liever anders zien kunnen ook de portemonnee trekken en een bijv. crowd funding project starten. Maar ik denk dat het wat dat betreft net zoals in de atletiekwereld rond de FBK discussie oorverdovend stil blijft. En hoe zorg je er dan voor dat de mat in de Grolsch Veste ook volgend seizoen bespeelbaar blijft, om maar even iets te noemen?

En daarmee is het uitermate slim te noemen om twee verschillende verhalen de wereld in te helpen ? Juist met dit thema ? Je laatste argument is natuurlijk een dooddoener van jewelste. Iedereen kent zat voorbeelden van verkeerd besteed overheidsgeld bijvoorbeeld, moeten alle critici dan ook maar de portemonnee trekken en zelf zorgdragen voor meer handen in de zorg om maar eens wat te noemen ?
Oud 29-01-2014, 17:29   #833
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Citaat:
Waarom gaat iedereen er blind vanuit dat er geen andere partijen zijn dan Doyen ivm geldverstrekking??
Jij weet er vast wel een paar op te noemen?
Oud 29-01-2014, 17:31   #834
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door janpunne

Nee.. Joop ook niet schijnbaar... 😎
Oud 29-01-2014, 17:33   #835
Viswinkel
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door janpunne

Misschien kunnen de vrienden van Feyenoord bijspringen.
Viswinkel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 17:36   #836
robbert
Registered User

Citaat:

Toen Feijenoord diep in de shit zat en ik geloof €60milj schuld had, was er zo'n havenbaron of zo, die een actie op touw zette en samen met de F-supporters binnen een half jaar €30milj op tafel legde. Is dit voor die €5milj van Doyen niet mogelijk om dat via Dick Wessels cs voor elkaar te krijgen?
robbert is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 17:46   #837
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Is dat nou geen prachtige uitdaging? Bel hem en/of Joop en Aldo.
Oud 29-01-2014, 17:53   #838
FCT1968
Registered User
FCT1968's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Tukker aan Zee
En daarmee is het uitermate slim te noemen om twee verschillende verhalen de wereld in te helpen ? Juist met dit thema ? Je laatste argument is natuurlijk een dooddoener van jewelste. Iedereen kent zat voorbeelden van verkeerd besteed overheidsgeld bijvoorbeeld, moeten alle critici dan ook maar de portemonnee trekken en zelf zorgdragen voor meer handen in de zorg om maar eens wat te noemen ?

Twente heeft uitgebreid gecommuniceerd maar jij wil graag alle ins and outs. Niet terecht.

Vwb het tweede deel. Welkom in 2014. Participatiemaatschappij. Juist in de zorg. Destijds zeer zwak in de FBK discussie. Zgn. sportliefhebbers die van alles willen, maar zelf niets bijdragen. Kritiek leveren is makkelijk op de samenwerking met Doyen, maar alternatieven heb ik (je) niet horen noemen. De handschoen oppakken ook niet... Twente had het liefste ook een suikeroom of supersponsor willen hebben, maar helaas...
FCT1968 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 17:58   #839
Aaron
Voetbalkenner
Aaron's Avatar

Vijf miljoen, dat is het wekelijkse zakgeld van onze vrind Wessels uit Rijssen.
Aaron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29-01-2014, 18:17   #840
zweedsok
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door FCT1968
Twente heeft uitgebreid gecommuniceerd maar jij wil graag alle ins and outs. Niet terecht.

Vwb het tweede deel. Welkom in 2014. Participatiemaatschappij. Juist in de zorg. Destijds zeer zwak in de FBK discussie. Zgn. sportliefhebbers die van alles willen, maar zelf niets bijdragen. Kritiek leveren is makkelijk op de samenwerking met Doyen, maar alternatieven heb ik (je) niet horen noemen. De handschoen oppakken ook niet... Twente had het liefste ook een suikeroom of supersponsor willen hebben, maar helaas...

Wie is in de positie als particulier alternatieven te bieden.. Niemand. Echter dat diskwalificeerd iemand niet om een mening te hebben, danwel te vormen. In jouw gedachtengang kun je nergens meer een mening over hebben. Niet over politiek, sport of andere zaken... Mooi hoor als je een totalitaire dictatuur woont... En daarbij is er genoeg materiaal te vinden op internet om een mening te vormen over Doyen... En heel eerlijk Joop geloof ik ook niet blind op z'n woord. Dit is wat anders dan dat ik twijfel aan de integriteit van Joop. Maar slik niet alles voor zoete koek...

Laatst aangepast door zweedsok : 29-01-2014 om 18:20.
zweedsok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken