Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Bestuur | Beleid
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardering: Onderwerp waardering: 24 stemmen, 4.42 gemiddeld. Weergave Modus
Oud 24-03-2015, 20:25   #10201
eddy35
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door Slico
Laten we wel zijn, het waren juist niet de dure aankopen die ons de kop kosten hè. Als wel al die aankopen voor 1-2 miljoen die niets brachten, maar wel een dik salaris opstrijkten. Daar zat uiteindelijk de crux naar mijn mening...

Dure aankopen waren wel slecht voor de liquiditeit en leveren op de lange termijn ook minder op dan goed gescoute goedkopere spelers.
eddy35 is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 21:09   #10202
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door eddy35
Dure aankopen waren wel slecht voor de liquiditeit en leveren op de lange termijn ook minder op dan goed gescoute goedkopere spelers.

Dat is absoluut waar, daarnaast is het ook misgegaan op het moment dat Twente overbetaalde spelers voor de bank begon te halen zonder enige potentie voor de eerste 11.(Plet, Bulykin, John, Verhoek etc.) Hier had je beter goedkope getalenteerde spelers uit het scoutingsnetwerk neer kunnen zetten.
Enschede!!
ZenderenFCT is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 21:14   #10203
Slico
Registered User

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door ZenderenFCT
Dat is absoluut waar, daarnaast is het ook misgegaan op het moment dat Twente overbetaalde spelers voor de bank begon te halen zonder enige potentie voor de eerste 11.(Plet, Bulykin, John, Verhoek etc.) Hier had je beter goedkope getalenteerde spelers uit het scoutingsnetwerk neer kunnen zetten.

Precies, als je het uitreken dan hebben dat soort spelers zo ontzettend veel meer gekost dan Ruiz, Tadic, Janko, Fer en Castaignos.

Om nog maar te zwijgen van de positieve vibe die met name Ruiz en Tadic brachten en Twente profiteert nu nog steeds van dat Tadic goed presteert in Engeland.
Slico is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 21:25   #10204
STK53
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
STK heb jij écht zitten wachten tot TD, met zijn even roemruchte als lachwekkende/meelijwekkende opvattingen dat alles aan de knvb lag, terug zou keren in dit topic om deze sputterpoep van je nog eens te herhalen? Joop heeft de fout gemaakt om niet te snappen dat de knvb al die tijd zat te wachten om deze aanvaller op de top 3 neer te sabelen? Dat is idioterie waar ze bij IS nog een puntje aan kunnen zuigen! Hulde. Doe een jurk aan en de straat op met jullie 2!

Vind het fundamenteler als je ingaat op het punt waarom het gaat, namelijk dat de KNVB Twente een jaarlijkse afschrijving aansmeert van 3 miljoen. Los van alle andere domme fouten (scouting en trainerruimte om maloten als Breukers, Verhoek, Cabral, Fernandez, Bengtsson een contract te geven, en nog idioot hoog ook) blijft dit een idioterie dat Twente nu over 5 jaar ca 15 miljoen zogenaamd verlies heeft geleden. Je kunt blijven zeiken over het Twentebestuur, maar dit is een willekeurige KNVB opvatting. Het stadion staat er namelijk nog steeds en over 10 jaar ook nog. Nonsensafschrijvingen.
Maar ga gerust je frustratie, omdat het nu even min gaat, te buiten, als goed Twentenaar ben je immers altijd deemoedig jegens de hogere heren van buitenaf. Daar danken we nog een paar hele mooie parken aan. Munsterman probeerde dat te doorbreken. Hij heeft nu iets verloren ( ik had het kampioenschap niet willen missen, overigens) maar ik steun investeringskeuzes, behalve genoemde.
STK53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 21:27   #10205
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever
Tja Beek, het belachelijk maken van de KNVB en het als onzin en verschil van inzicht afdoen heeft niet geholpen. Laat staan het te laat inleveren van de stukken.

Ze hadden misschien wel een punt maar bij een verschil van inzicht met de KNVB trek je als club altijd aan het kortste eind, toch probeert men het telkens opnieuw, recent nog met de afschrijvingspost van het stadion.

Twente moet zich nu aan het plan van aanpak houden, niet proberen de termijn te verlengen naar drie jaar, niet voor irritatie zorgen bij de KNVB. Het is nu zaak zo snel mogelijk naar categorie 2 te promoveren zodat je weer baas bent in eigen huis.
Tukkers Delight is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 21:33   #10206
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Stadion:30
Citaat:
Origineel gepost door Tukkers Delight
Zoveel heb ik de afgelopen weken niet gepost en Munsterman of andere beleidsbepalers heb ik niet genoemd. Reageer inhoudelijk of reageer gewoon niet, dit leidt nergens toe.

Jij bent toch diegene die Jopie al die jaren de hand boven het hoofd heeft gehouden bij elke dubieuze constructie en elke nieuwe leugen? Ik snap wel dat mensen nu juist op jou reageren. Aan de andere kant ik snap natuurlijk ook dat jij je ook flink genaaid voelt door Joop.
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 21:47   #10207
enschede noord
Bijna weekend.....

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Beek
Zou haast denken van trek de stekker er maar uit en flikker lekker op KNVB met je regeltjes en eufa mafia lik mijn gebleekte ster.
Kampioen geworden en ze bekijken het maar ff, ben het FCT gezeik helemaal zat en nix geen calimero maar heb wel sterk het idee dat FCT als exvoorbeeldclub nu als voorbeeld wordt gebruikt, zo streng waren ze niet voor bijv feyemoord en helemaal voor de niet bestaande club fietstas
leg er lekker veen bom onder zouk zeggen

Twente heeft jarenlang een bijna arrogant gedrag vertoond richting KNVB. Dat begon in de tijd dat Kesler daar voorzitter was. Toen werd Twente natuurlijk altijd gesteund, juist door Kesler.
Na het vertrek van Kesler begon de sores bij Twente. De KNVB heeft daar vaak op gewezen. De rest kennen we.....Twente lapte alles aan hun laars en tja op het moment dat de KNVB (geen Twentse inbreng meer in het bestuur) de tijd rijp zag, pakten ze Twente keihard aan.
In dit verhaal kun je moeiteloos 'Twente' vervangen door 'Munsterman'......

Keihard wordt Twente nu 'teruggepakt' door de KNVB voor de houding van Munsterman jarenlang richting diezelfde KNVB.
Oud 24-03-2015, 21:51   #10208
enschede noord
Bijna weekend.....

Stadion:
Citaat:

We horen nu van alles over de slechte financiën, te dure huishouding. Ik mis in dit verhaal het 'wie is verantwoordelijk voor het vreselijk slechte scouten bij Twente'. Ik bedoel een Zyech, Mokotjo, dat soort spelers hadden zich al in de spotlight gevoetbald. Dat is niet echt scouten.
Maar wie heeft die busladingen exoten en mindere goden uit de Eredivisie in hemelsnaam gescout en bestempeld als 'goed' voor (toen nog) topclub FC Twente....Waarom rollen daar helemaal geen koppen?
Oud 24-03-2015, 21:55   #10209
ZenderenFCT
Twente is onze glorie!
ZenderenFCT's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door enschede noord
We horen nu van alles over de slechte financiën, te dure huishouding. Ik mis in dit verhaal het 'wie is verantwoordelijk voor het vreselijk slechte scouten bij Twente'. Ik bedoel een Zyech, Mokotjo, dat soort spelers hadden zich al in de spotlight gevoetbald. Dat is niet echt scouten.
Maar wie heeft die busladingen exoten en mindere goden uit de Eredivisie in hemelsnaam gescout en bestempeld als 'goed' voor (toen nog) topclub FC Twente....Waarom rollen daar helemaal geen koppen?

Dat hoeft niet perse te maken te hebben met slecht scouten. Talentvolle spelers zijn echt wel voorgedragen, maar het technische hart gaf de voorkeur voor meer bekende spelers.
Enschede!!
ZenderenFCT is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 21:58   #10210
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Paddy
Jij bent toch diegene die Jopie al die jaren de hand boven het hoofd heeft gehouden bij elke dubieuze constructie en elke nieuwe leugen? Ik snap wel dat mensen nu juist op jou reageren. Aan de andere kant ik snap natuurlijk ook dat jij je ook flink genaaid voelt door Joop.

Ik heb een zwak voor Joop omdat hij iets heeft gepresteerd wat uniek was in het voetbal, omdat hij het aandurfde een stadion te bouwen terwijl de hele wereld hem voor gek verklaarde, omdat dit ons de mooiste jaren in de historie van Twente heeft gebracht.

Dat hij nu de club verlaat op een moment dat we financieel aan de afgrond staan is pijnlijk, ik had hem een mooier afscheid gegund. Natuurlijk is hij verantwoordelijk voor dit debacle, hij heeft de mensen aangesteld die blijkbaar niet capabel genoeg waren om de financiën onder controle te houden en de RvC afdoende te rapporteren, misschien was Joop daar ook wel onderdeel van maar ik weet dat hij vooral supporter is en de club nooit moedwillig in deze situatie heeft willen brengen.

Daarbij mis ik de nuance, Joop is voor de supporters de kop van jut maar al die anderen die medeverantwoordelijk waren voor dit beleid zitten nog op hun plek of zijn zelfs opgeschoven in de hierarchie.
Oud 24-03-2015, 22:05   #10211
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:

Schreuder? Lok?

Als ik dan weer lees dat ze naast Ziyech ook nog Toornstra hadden willen halen terwijl ook Kusk en Mokotjo al waren aangetrokken ontgaat me de logica volledig. Tussentijds worden ook nog Engelaar en David gehaald terwijl de posities waar we echt behoefte hadden aan versterking, LB en RB, niet ingevuld worden. Aan het aankoopbeleid van Schreuder is geen touw vast te knopen.

Die rampaankopen in de winterstop destijds waar McClaren niet voor verantwoordelijk beweerde te zijn en Adriaanse nauwelijks verantwoordelijk voor kon zijn zullen wel uit dezelfde koker zijn gekomen, denk ik achteraf. Typische bord-op-schoot-scouting, precies wat er afgelopen zomer is gebeurd.

Laatst aangepast door Tukkers Delight : 24-03-2015 om 22:10.
Oud 24-03-2015, 22:55   #10212
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door ZenderenFCT
Dat hoeft niet perse te maken te hebben met slecht scouten. Talentvolle spelers zijn echt wel voorgedragen, maar het technische hart gaf de voorkeur voor meer bekende spelers.

Typisch vond ik toen wel de reactie van Dirty Harry toen Plet van Heracles gehaald werd. Mijn kritiek was toen dat je een speler haalde die niet de potentie had om basisspeler te worden. Hij reageerde met ...."waar vind je een speler voor die prijs ( 1,5 miljoen ) die het niet erg vindt 2de viool te spelen?" Een speler die dat niet erg vindt moet je helemaal niet willen hebben.
Oud 24-03-2015, 23:03   #10213
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Maar wie heeft die busladingen exoten en mindere goden uit de Eredivisie in hemelsnaam gescout en bestempeld als 'goed' voor (toen nog) topclub FC Twente.

Ik denk dat dat allemaal onder de supervisie van Munsterman (en in mindee mate v.d. Laan) is gegaan. Die zagen gouden bergen....voor een prikje 'exoten' binnenhalen en die na een paar jaar uitblinken voor heel veel geld doorverkopen. We hebben gezien wat daar van is terechtgekomen.
En dan heb ik het nog niet eens over de vele duizenden Twente shirtjes met de opdruk Akram die daar in het Midden Oosten wel even verkocht zouden worden, of over TV rechten....
Oud 24-03-2015, 23:04   #10214
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Gegokt en verloren.
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 23:08   #10215
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

...en vervolgens mooi weer spelen en bedonderen dat het gedrukt staat.
Oud 24-03-2015, 23:13   #10216
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Gegokt en verloren.

Wat word ik moe van dit gelul!!!! Het samenstellen van een selectie is geen gokken!!!! Dat doe je met kennis en ook een beetje met intuitie. Je weegt alles af en probeert een evenwichtig team samen te stellen dat succesvol kan zijn. Je zoekt naar balans tussen technische spelers en werkers, jong en oud, etc..........
Het halen van busladingen vol exoten gaat daar echt niet bij helpen.
Oud 24-03-2015, 23:21   #10217
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:
Wat word ik moe van dit gelul!!!! Het samenstellen van een selectie is geen gokken!!!! Dat doe je met kennis en ook een beetje met intuitie. Je weegt alles af en probeert een evenwichtig team samen te stellen dat succesvol kan zijn. Je zoekt naar balans tussen technische spelers en werkers, jong en oud, etc..........

Het is wel gokken als je wil blijven geloven in de onfeilbaarheid van de huidige RvC, dan hoef je niet te erkennen dat er fouten zijn gemaakt maar dan is het gewoon verkeerd gegokt.
Gokken, het idee alleen al.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-03-2015, 23:22   #10218
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

@Eddy: gelul? Aan je laatste zin te zien ben je het helemaal met Jan eens....
Oud 24-03-2015, 23:26   #10219
Gozermans
Unlimited
Gozermans's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke

Die snap ik niet.
Gozermans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-03-2015, 00:16   #10220
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Kneupke

Ik snap ook niet wat je bedoelt.
Ik probeer duidelijk te maken dat een goed evenwichtig transferbeleid niets te maken heeft met gokken. Die laatste zin slaat daar ook op.
Oud 25-03-2015, 07:11   #10221
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Ik snap jouw en Gozermans wel....had Eddy's laatste zin anders geïnterpreteerd, en niet goed blijkt mij nu (ondanks het vroege tijdstip...).
Oud 25-03-2015, 09:18   #10222
Halvar=debeste
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door STK53
Toch een kanttekening. De KNVB flikt ons wel, in die zin dat Twente jaarlijks ca 3 miljoen moet afschrijven op het stadion. Dat maakt dat over ca 19 jaar de waarde van de Veste op 0 staat. Nonsens natuurlijk. Dan voetballen we er nog steeds. De waarde in het vrije verkeer van een stadion is uiteraard twijfelachtig, maar zo lang Twente er speelt blijft de fysieke waarde staan. Die extra, zware afschrijving drukt jaarlijks zwaar op de begroting. Van het verlies over de afgelopen jaren komt dus een groot deel op het conto van een fictieve balansafboeking, niet zijnde een uitgave. En deze KNVB-regel geldt dus alleen voor Twente, omdat geen enkele andere club zijn eigen stadion financiert.

Niet waar. PSV bezit ook haar eigen stadion en schrijft naar nul af.
Halvar=debeste is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-03-2015, 09:50   #10223
Redman
Hengeloos Haatkoar
Redman's Avatar

Stadion:27
Citaat:
Natuurlijk is hij verantwoordelijk voor dit debacle, hij heeft de mensen aangesteld die blijkbaar niet capabel genoeg waren om de financiën onder controle te houden en de RvC afdoende te rapporteren, misschien was Joop daar ook wel onderdeel van maar ik weet dat hij vooral supporter is en de club nooit moedwillig in deze situatie heeft willen brengen.

Ik waardeer je bijdragen over de financiën, waarbij je niet schroomt de details te onderzoeken en verder te kijken dan de oppervlakte. En natuurlijk heeft Joop Twente tot het onmogelijke gestuwd met zijn ambitie. Maar met bovenstaande opmerking lijk je zijn directe verantwoordelijkheid voor de huidige situatie te bagataliseren.

Joop is primair verantwoordelijk geweest voor het onder controle houden van de financiën, het rapporteren aan de RvC (zichzelf...) en voor het toezicht houden. Punt. Dat hij mensen heeft aangesteld die 'blijkbaar niet capabel waren' is (afgezien van of het waar is) totaal niet relevant en wekt de indruk dat het hem allemaal is overkomen. Niet anderen waren incapabel, maar Joop is incapabel gebleken. Dat is (helaas) de keiharde conclusie.

Zoals hij op de schouders mocht na het kampioenschap, zo liggen nu zijn ballen op het hakblok. En dat hij de club nooit moedwillig in deze situatie heeft willen brengen, dat geloof ik direct. Maar dat wilde niemand binnen het bestuur, de RvC of de club lijkt mij. Echter, deels door het niet-transparante beleid en het schetsen van een gekleurde waarheid met zo nu en dan een keihard leugen zijn we wel in deze situatie terechtgekomen. Niet moedwillig, maar wel door keuzes die heel bewust zijn gemaakt. Het is nu uithuilen en verder gaan. Zwarte pieten heeft allemaal geen zin, maar laten we wel man en paard bij de naam blijven noemen. Joop is geen slachtoffer van incapabele onderdanen, maar heeft gewoon keihard gefaald. Daar zal hij mee moeten leren dealen, maar jij blijkbaar ook.
Redman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-03-2015, 10:16   #10224
wittekanu
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Redman
Ik waardeer je bijdragen over de financiën, waarbij je niet schroomt de details te onderzoeken en verder te kijken dan de oppervlakte. En natuurlijk heeft Joop Twente tot het onmogelijke gestuwd met zijn ambitie. Maar met bovenstaande opmerking lijk je zijn directe verantwoordelijkheid voor de huidige situatie te bagataliseren.

Joop is primair verantwoordelijk geweest voor het onder controle houden van de financiën, het rapporteren aan de RvC (zichzelf...) en voor het toezicht houden. Punt. Dat hij mensen heeft aangesteld die 'blijkbaar niet capabel waren' is (afgezien van of het waar is) totaal niet relevant en wekt de indruk dat het hem allemaal is overkomen. Niet anderen waren incapabel, maar Joop is incapabel gebleken. Dat is (helaas) de keiharde conclusie.

Zoals hij op de schouders mocht na het kampioenschap, zo liggen nu zijn ballen op het hakblok. En dat hij de club nooit moedwillig in deze situatie heeft willen brengen, dat geloof ik direct. Maar dat wilde niemand binnen het bestuur, de RvC of de club lijkt mij. Echter, deels door het niet-transparante beleid en het schetsen van een gekleurde waarheid met zo nu en dan een keihard leugen zijn we wel in deze situatie terechtgekomen. Niet moedwillig, maar wel door keuzes die heel bewust zijn gemaakt. Het is nu uithuilen en verder gaan. Zwarte pieten heeft allemaal geen zin, maar laten we wel man en paard bij de naam blijven noemen. Joop is geen slachtoffer van incapabele onderdanen, maar heeft gewoon keihard gefaald. Daar zal hij mee moeten leren dealen, maar jij blijkbaar ook.

goed geluld!
wittekanu is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-03-2015, 10:28   #10225
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Citaat:

Ja Eddy, ik weet het zo langzamerhand wel.
En weet je, ik wordt hier ook zo moe van..
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-03-2015, 10:44   #10226
Tukkers Delight
Registered User
Tukkers Delight's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Redman

Dat is ook wat ik bedoel, ik kan me hier dus alleen maar bij aansluiten.

Het frappante is dat ik een half jaar geleden volgens mensen met verstand van zaken te negatief was, nu wordt ik van het tegenovergestelde beschuldigd, de waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen.

Ik probeer op dit forum de nuance te vinden, soms in positieve zin maar ook wel degelijk in negatieve zin.
Oud 25-03-2015, 11:07   #10227
holly
Registered User

Citaat:
Dat is ook wat ik bedoel, ik kan me hier dus alleen maar bij aansluiten.

Het frappante is dat ik een half jaar geleden volgens mensen met verstand van zaken te negatief was, nu wordt ik van het tegenovergestelde beschuldigd, de waarheid zal ongetwijfeld ergens in het midden liggen.

Ik probeer op dit forum de nuance te vinden, soms in positieve zin maar ook wel degelijk in negatieve zin.

Dat heb ik eerlijk gezegd nooit zo gezien. Ik vond je altijd nogal positief
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25-03-2015, 11:23   #10228
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:

Deels waar Eddy. Je omschrijft hierboven hoe het zou moeten, net zo toen Rutten hier heeft gewerkt. Maar investeerders beleggen.

Het mag nu toch wel voor iedereen duidelijk zijn dat sinds het kampioenschap alleen de investeerders Munsterman, Aldo, Doyen, etc het samenstellen van de selectie bepaalden met allemaal grote dollar tekens in hun ogen. Tja net als beleggen heb je geen enkele garantie. Wel jammer dat onze club FC Twente nu alleen voor de vaste kosten en dure salarissen en lasten moet opdraaien. De slechte spelers worden aan de club opgehangen en de goede spelers zijn deels of geheel van investeerders. Bijna na de kloten onze club FC Twente en zeker naar de kloten als de aasgieren nu direct hun geld met rente gaan opeisen.
Eigen belangen over de rug van de supporters en de club FC Twente

Openheid en alle cijfers en transfers op tafel. De club is van ons
Oud 25-03-2015, 12:06   #10229
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door janpunne
Ja Eddy, ik weet het zo langzamerhand wel.
En weet je, ik wordt hier ook zo moe van..

Jij wordt moe van de waarheid en blijft wanbeleid maar goed praten met simpele oneliners. Wat maakt het ook uit?!
Oud 25-03-2015, 12:08   #10230
eddy35
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door TegenIedereen
Deels waar Eddy. Je omschrijft hierboven hoe het zou moeten, net zo toen Rutten hier heeft gewerkt. Maar investeerders beleggen.

Het mag nu toch wel voor iedereen duidelijk zijn dat sinds het kampioenschap alleen de investeerders Munsterman, Aldo, Doyen, etc het samenstellen van de selectie bepaalden met allemaal grote dollar tekens in hun ogen. Tja net als beleggen heb je geen enkele garantie. Wel jammer dat onze club FC Twente nu alleen voor de vaste kosten en dure salarissen en lasten moet opdraaien. De slechte spelers worden aan de club opgehangen en de goede spelers zijn deels of geheel van investeerders. Bijna na de kloten onze club FC Twente en zeker naar de kloten als de aasgieren nu direct hun geld met rente gaan opeisen.
Eigen belangen over de rug van de supporters en de club FC Twente

Openheid en alle cijfers en transfers op tafel. De club is van ons

Je hebt helemaal gelijk.
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
2e voorronde EL - 19 en 26 Juli - FC Inter Turku (Finland) PTBAT Europese wedstrijden 980 28-07-2012 20:40
Sparta Rotterdam - FC Twente Tommasi Eredivisie / Eerste Divisie 545 24-02-2009 21:27
Eredivisie: Seizoen 2007-2008 IJsbeer Eredivisie / Eerste Divisie 246 17-08-2007 13:02
Competitiestart 15/08 enschede65 Eredivisie / Eerste Divisie 72 09-07-2004 06:54