Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 07-05-2015, 23:33   #451
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door doffe
Wat zijn nu daadwerkelijk nieuwe feiten, nieuwtjes en of (on)duidelijkheden die naar voren zijn gekomen deze avond? Wat is er nu concreet weggezet?!

Naar mijn idee is er weinig tot niets geen nieuws nav de laatste 10 pagina's in topic 'Twente & de financien'.

Iemand?

Weinig. Wel zijn bepaalde kritiekpunten vanuit supporters kant goed overgekomen
Zeker betreft Schreuder en het sportieve deel.
Dat was ze wel duidelijk volgens eigen zeggen
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2015, 23:34   #452
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Stadion:103
Niet zo specifiek, wel dat de opzet van het scoutingsapparaat totaal niet klopte en vandaar het besluit. Voorlopig andere wijze van scouting en andere opzet voor de toekomst, wanneer er weer geld vrij komt.

Al met al, weinig nieuws vermeld, behalve de contract verlengingen en nieuwe commissarissen. Toch zorgwekkend dat we echt spelers moeten verkopen om volgend seizoen überhaupt het seizoen uit te kunnen voetballen. Wederom hetzelfde hopen en we denken wel te kunnen verkopen, dat denken we tenslotte al vanaf week 1 dat Castaignos tekende. Ik moet het wat dat betreft nog maar zien, de woorden, we laten onze talenten niet te makkelijk gaan, betwijfel ik dan ook ten zeerste. Een bod is zo goed als zeker een accept vanuit Twente.
Die Hard FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2015, 23:35   #453
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door ZenderenFCT
Dat waren mcclaren aankopen, net zoals carney.

Ja is ook zo. Teveel de oren (Joop) naar Mc laten hangen naar mijn idee.
Oud 07-05-2015, 23:39   #454
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Die Hard FCT
Niet zo specifiek, wel dat de opzet van het scoutingsapparaat totaal niet klopte en vandaar het besluit. Voorlopig andere wijze van scouting en andere opzet voor de toekomst, wanneer er weer geld vrij komt.

Al met al, weinig nieuws vermeld, behalve de contract verlengingen en nieuwe commissarissen. Toch zorgwekkend dat we echt spelers moeten verkopen om volgend seizoen überhaupt het seizoen uit te kunnen voetballen. Wederom hetzelfde hopen en we denken wel te kunnen verkopen, dat denken we tenslotte al vanaf week 1 dat Castaignos tekende. Ik moet het wat dat betreft nog maar zien, de woorden, we laten onze talenten niet te makkelijk gaan, betwijfel ik dan ook ten zeerste. Een bod is zo goed als zeker een accept vanuit Twente.

Van den Belt blijft inzetten op top 6.
Veel hangt gewoon af van wat terug komt. Dure meuk moet sowieso weg maar van enkelen vind ik het niet eens erg

Van den Belt gaf aan dat markt veranderd is terwijl Twente tegen die stroom in veel teveel geld betaald voor haar talenten
Hij is ervan overtuigt dat met minder geld er gewoon weer top 6 waardig materiaal komt
Oud 07-05-2015, 23:40   #455
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Stadion:hoi
Nog iets over de Rol van Arjan Hoop gezegd van either side?

Citaat:
Origineel gepost door Paddy
Het standbeeld wordt op 31 juni onthuld.

Staand op een platte kar zeker en dan in één keer in de achteruit en bij de oever van het Twente kanaal hard remmen...

Bedankt voor de updates rt

Laatst aangepast door Joep Meloen : 07-05-2015 om 23:47.
Joep Meloen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 07-05-2015, 23:44   #456
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Van den Belt blijft inzetten op top 6.
Veel hangt gewoon af van wat terug komt. Dure meuk moet sowieso weg maar van enkelen vind ik het niet eens erg

Van den Belt gaf aan dat markt veranderd is terwijl Twente tegen die stroom in veel teveel geld betaald voor haar talenten
Hij is ervan overtuigt dat met minder geld er gewoon weer top 6 waardig materiaal komt

Ik was er, dus weet waar we op in blijven zetten. Dat verhaal is tevens (en dat zul je vast zelf ook weten) al meermaals vermeld. Dat half 2016 verhaal uit de zorgen, dat is toekomst muziek.

Feit is dat we moeten verkopen tot een voor ons onbekend bedrag. Dat kan een bedrag met 6 of wellicht 7 nullen zijn, die transparantie wil men niet geven. Tja dat er interesse is, dat is altijd het geval. Wij willen tenslotte ook wel de betere jongens overnemen van de wat mindere clubs. Of het haalbaar is en concreet kan worden, blijft de vraag.

De afgelopen jaren zijn wij in de transferperiode 'lekker' gemaakt dat we onze grootverdieners wel zouden verkopen. Het eerste PVA zou dan nog lastig zijn, maar wellicht niet zo irreëel als dat het nu overkwam. Met alleen interesse verkopen we geen spelers, dat probeer ik er mee te zeggen, terwijl dat op de korte termijn de grootste noodzaak is van FC Twente en het voortbestaan van de club.
Oud 07-05-2015, 23:44   #457
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Citaat:
Dure meuk moet sowieso weg maar van enkelen vind ik het niet eens erg

Maar dat is het probleem waar DieHard op doelt; die dure meuk kun je niet altijd maar zomaar verkopen. Afgelopen zomer hoopte de club ook zo enorm dat er iemand voor een Luc of een Bengtson langs zou komen.

Hoeveel interesse voor zo'n Luc zou er nou werkelijk zijn? Een Bournemouth of promovendus naar de Bundesliga als je geluk hebt. Kan me niet voorstellen dat clubs als Swansea of WBA bij Luc Castaignos uitkomen...
Oud 07-05-2015, 23:47   #458
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Nee klopt ook. Die onzekerheid gaven ze zelf ook aan. Daarom is het nu eerst verkopen dan zelf kopen
Maar dat er verkocht word brachten ze als zekerheid. Maar wie hebben ze zelf ook nog geen idee van. Liefst Luc en Bjelland
Oud 07-05-2015, 23:50   #459
zweedsok
Registered User

Nog even iets over aldo zelf en zijn rol?
Oud 07-05-2015, 23:54   #460
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Citaat:
Maar dat er verkocht word brachten ze als zekerheid.

Kleine nuance: dat er verkocht moet worden brachten ze als zekerheid. Ze hebben en kunnen geen enkele zekerheid geven dat we ook gaan verkopen, tenslotte was daar nog niets van rond.

Pas als die verkoop / verkopen geregeld zijn zodat er voldoende cash is om het seizoen 2015/2016 te kunnen spelen, is er hoop voor de toekomst. Dat is absoluut eerste prioriteit, daarna volgt wel de invulling / gevolgen voor overige punten binnen Twente. Helaas is het hier wachten op andere partijen en kunnen we ze niet bij de veiling op zeker verkopen.
Oud 07-05-2015, 23:55   #461
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Kleine nuance: dat er verkocht moet worden brachten ze als zekerheid. Ze hebben en kunnen geen enkele zekerheid geven dat we ook gaan verkopen, tenslotte was daar nog niets van rond.

Pas als die verkoop / verkopen geregeld zijn zodat er voldoende cash is om het seizoen 2015/2016 te kunnen spelen, is er hoop voor de toekomst. Dat is absoluut eerste prioriteit, daarna volgt wel de invulling / gevolgen voor overige punten binnen Twente. Helaas is het hier wachten op andere partijen en kunnen we ze niet bij de veiling op zeker verkopen.

Akkoord zo is het gezegd
Oud 07-05-2015, 23:57   #462
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door zweedsok
Nog even iets over aldo zelf en zijn rol?

Dubbel. Complimenten dat hij er zat en de vragen wou beantwoorden, kritiek op de penarie waar wij nu in zitten, twijfel over zijn echte reden om te blijven zitten.

Het gaf mij in elk geval wel de indruk dat Aldo absoluut noodzakelijkerwijs nog wel nodig is bij Twente i.v.m. zijn 'suikeroom' sponsoring.
Oud 08-05-2015, 00:01   #463
eddy35
Registered User

Citaat:
Dubbel. Complimenten dat hij er zat en de vragen wou beantwoorden, kritiek op de penarie waar wij nu in zitten, twijfel over zijn echte reden om te blijven zitten.

Het gaf mij in elk geval wel de indruk dat Aldo absoluut noodzakelijkerwijs nog wel nodig is bij Twente i.v.m. zijn 'suikeroom' sponsoring.

Nu maar hopen dat er zo snel mogelijk wat spelers verkocht kunnen worden, dan kan je in ieder geval weer beleid maken.
eddy35 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-05-2015, 00:21   #464
Joep Meloen
Registered Abuser
Joep Meloen's Avatar

Gelukkig hebben grootverdieners Bjelland en Corona itt Luc het afgelopen seizoen laten zien klaar te zijn voor een stap hogerop en zeker een prima aankoop zullen zijn voor een club die wat geld te besteden heeft.

Kan niet anders dan dat de clubs voor Bjelland in de rij staan...(?)
Oud 08-05-2015, 03:26   #465
Redman
Hengeloos Haatkoar
Redman's Avatar

Stadion:27
Dank voor de update, heren!

Is er nog met Aldo gesproken over de rol van de commissarissen, de beschuldigingen aan het adres van Joop in de Tubantia en eventuele opvolging hiervan? En whatever happened to Gert-Jan Nijweide, nog iets over gezegd? Of werd er gezwegen over de spoken uit het verleden?

[OFF-TOPIC ALARM]
Dat ‘wir haben es nicht gewusst’ artikel van de commissarissen in de TC Tubantia was toch echt puur om persoonlijke straatjes schoon te vegen voor het oog van de buitenwereld... Mijn mening is dat een bestuurder/toezichthouder met een beetje zelfrespect en een gezond portie zelfkritiek alleen zoiets naar buiten kan brengen, als er daadwerkelijk juridische vervolgstappen worden genomen (bijvoorbeeld rondom onbehoorlijk bestuur en aansprakelijkheid). Is je case niet sterk genoeg en blijft het bij wat losse flodders zoals nu het geval is, dan moet je gewoon je beschuldigingen voor je houden, de hand in eigen boezem steken (je hebt gewoon gefaald als toezichthouder) en per direct opflikkeren. Maar de ijdeltuiten zitten er allemaal nog, zelfs nadat ze zichzelf publiekelijk een brevet van overmogen hebben opgespeld met dat jankverhaal. Zum kotsen.

Laatst aangepast door Redman : 08-05-2015 om 03:29.
Redman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-05-2015, 08:13   #466
Virgil
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Joep Meloen
Gelukkig hebben grootverdieners Bjelland en Corona itt Luc het afgelopen seizoen laten zien klaar te zijn voor een stap hogerop en zeker een prima aankoop zullen zijn voor een club die wat geld te besteden heeft.

Kan niet anders dan dat de clubs voor Bjelland in de rij staan...(?)

Jij begint ook een aardige zure vrucht te worden Joepie. Kon je bijdragen altijd waarderen maar je slaat steeds vaker door. Weekje retraite zou je goed doen.
Oud 08-05-2015, 08:23   #467
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Virgil
Jij begint ook een aardige zure vrucht te worden Joepie. Kon je bijdragen altijd waarderen maar je slaat steeds vaker door. Weekje retraite zou je goed doen.

Wat zegt hij verkeerd dan? Klopt toch?
Bjelland en Corona kunnen ze vast wel snel en voor de juiste prijs verkopen. Echter is dat met Luc tot op heden nog niet gelukt. Nu moet hij dan ook echt weg maar of dat zo makkelijk gaat?!? Duimen....
Oud 08-05-2015, 08:30   #468
Elenthril
Registered User

Citaat:
Bjelland en Corona kunnen ze vast wel snel en voor de juiste prijs verkopen. Echter is dat met Luc tot op heden nog niet gelukt. Nu moet hij dan ook echt weg maar of dat zo makkelijk gaat?!? Duimen....

RT, hebben Vdl en vbB nog wat gezegd over eventueel fair play ticket voor EL?
Elenthril is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-05-2015, 08:33   #469
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Elenthril
RT, hebben Vdl en vbB nog wat gezegd over eventueel fair play ticket voor EL?

Ja heeeel veel.
Ging er hard aan toe!!
Redenen om het niet te doen: dure tripjes, zware belasting spelers e.d. Dat gelul
Maar belangrijkste: ivm met KNVB regels/sancties zouden ze teveel risico lopen. Lang verhaal

Dit werd echter totaal niet gepikt kan ik je vertellen.

Laatst aangepast door RedTukker : 08-05-2015 om 08:37.
Oud 08-05-2015, 08:40   #470
Elenthril
Registered User

Citaat:
Ja heeeel veel.
Ging er had aan toe!!
Redenen om het niet te doen: dure tripjes, zware belasting spelers e.d. Dat gelul
Maar belangrijkste: ivm met KNVB regels/sancties zouden ze teveel risico lopen. Lang verhaal

Dit werd echter totaal niet gepikt kan ik je vertellen

Thnx voor de info! Ivm KNVB regels teveel risico?!? Okay. Maar goed dat de beker niet gewonnen is dan ... Je zou vanwege die wanprestatie in de halve finale haast denken dat het opzettelijk was ...
Oud 08-05-2015, 08:42   #471
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Ali Ben Kanali
Domme mensen een handje helpen.............wat betekent dom voor jou? Volgens mij begrijp je dat nog niet

Mensen die context niet begrijpen, in dit geval een reactie op iemand die slim denkt te zijn op neerbuigende wijze, maar duidelijk de functie van een forum niet begrijpt.

Dan wijs ik daar even op.

Begrijpen waarom iemand reageert zoals hij reageert Ali. Wel zo handig.

Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-05-2015, 08:48   #472
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Ja heeeel veel.
Ging er hard aan toe!!

Dit werd echter totaal niet gepikt kan ik je vertellen.

Thanx!

Ik lees hier en daar dat mensen tussen de regels door proeven dat het einde TS is. Of is dat gewoon weer een smoke-screen?

Valt er audio te vinden online?
Oud 08-05-2015, 08:48   #473
Elenthril
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Begrijpen waarom iemand reageert zoals hij reageert Ali. Wel zo handig.

Maar ook zo off- topic en saaii
Oud 08-05-2015, 08:50   #474
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Thnx voor de info! Ivm KNVB regels teveel risico?!? Okay. Maar goed dat de beker niet gewonnen is dan ... Je zou vanwege die wanprestatie in de halve finale haast denken dat het opzettelijk was ...

Oehhhh..... Had ik nog niet aan gedacht.

Dat zou een lijk zijn die ik liever niet uit de kast zou willen hebben, te pijnlijk.
Oud 08-05-2015, 08:53   #475
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Maar ook zo off- topic en saaii

Geen succesvol forum zonder een rebel hier en daar Meneer.

Ik mag dan niet uw voorbeeldige missionair-in-uit-zo-doen-we-het-dagelijks forumlid zijn, maar ik probeer wel altijd enigszins respectvol te blijven.
Oud 08-05-2015, 08:55   #476
Virgil
Registered User

Citaat:

Joep zegt niets verkeerds, maar het gaat mij om de toon en de herhaling
Oud 08-05-2015, 09:03   #477
Vakje28
hey hey
Vakje28's Avatar

Citaat:
Maar goed dat de beker niet gewonnen is dan ... Je zou vanwege die wanprestatie in de halve finale haast denken dat het opzettelijk was ...

Dat had dan in elk geval nog minimaal 2,4 miljoen startgeld opgeleverd... Fair Play voorrondes kosten hoogstwaarschijnlijk alleen maar geld.

edit: en de nodige premies voor de 6 groepswedstrijden, dus een miljoentje extra
Oud 08-05-2015, 09:12   #478
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Soms denk je, dat de shit zo groot is, dat er werkelijk iets gaat veranderen. Foute bankleiding, foute landleiding, foute clubleiding... en toch zie je dan dat op de puinhopen dezelfde foute mensen en structuren terugkomen.

De mensen aan de top zitten aan de top om een reden. Ze bezitten geweldige verdeel- en heerstechnieken, weten wie ze wanneer en hoe moeten inpalmen. Revoluties zijn ook zoooo 20e eeuw. Geen volk dat nog weet hoe dat moet.
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-05-2015, 09:21   #479
Superkip
Registered User
Superkip's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Vakje28
Dat had dan in elk geval nog minimaal 2,4 miljoen startgeld opgeleverd... Fair Play voorrondes kosten hoogstwaarschijnlijk alleen maar geld.

edit: en de nodige premies voor de 6 groepswedstrijden, dus een miljoentje extra

Hoezo ?
Thuiswedstrijden ben je er al.
Uit gewoon 19 ct/km, 4 man in een auto.
Tent mee en 2 gaspitjes, eerst langs de LIDL voor blikken bonen etc.
Op naar Wit Rusland.
Superkip is offline   Met citaat antwoorden
Oud 08-05-2015, 09:21   #480
Eibarge
100 % Tukker
Eibarge's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Hotbossie
Thanx!

Ik lees hier en daar dat mensen tussen de regels door proeven dat het einde TS is. Of is dat gewoon weer een smoke-screen?

Valt er audio te vinden online?

Is maar net wat je horen wilt. Er werd ook een parallel getrokken met Cocu bij PSV en nadrukkelijk vermeldt dat het evaluatiemoment geen bijltjesdag is. Dan ben ik geneigd te denken dat ze gezien de financiële nood en het langlopende contract het nog verder gaan proberen met Alfred.
Eibarge is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken