Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Supporters
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 23-06-2015, 12:36   #841
holly
Registered User

Tactiek:Geen
Toto:-
Citaat:
Origineel gepost door HERM
Wat een onzin zeg, inkomsten van een opendag qua merchandising kan FCT niet missen. Het gaat ook om kinderen die het niets interesseert of die pietlut van Schreuder voor de groep staat. Dit mag een ieder voor zichzelf bepalen.

Ow ja, laten we doen alsof er niets aan de hand is. Vrolijk naar de open dag en lekker centjes uitgeven, die vervolgens in de zakken van de investeerders terechtkomen.
Laten we ook nog even de polonaise lopen achter Aldo en alfred aan. Niets aan de hand, gewoon zo doorgaan, "we kunnen nu niet anders".

Wat een gelul. Als je je hier als supporters bij neer legt, dan is de club ten dode opgeschreven. Dan blijft er werkelijk niets van over.
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2015, 12:36   #842
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Die Hard FCT
Bij mijn weten is het nieuwe PVA nog steeds niet geaccepteerd door de KNVB. Ieder meetmoment van de huidige situatie met het oude PVA kan het voortbestaan van Twente in gevaar brengen. We weten als supporters weinig dingen zeker, maar wel dat we met het oude PVA ophouden te bestaan als BVO.

Ik ken ook de verhalen over de lage afkoopsom, maar dat bedrag kan ik zelf in de verste verte niet ophoesten. Mocht er een meetmoment zijn op het oude PVA, kan Twente nu aantonen er alles aan gedaan te hebben, een afkoopsom voor de trainer past daarin niet. Ik zie hem ook liever vandaag dan morgen verdwijnen, nieuw seizoen met een schone lei, maar volgens mij zien er velen niet de evt. negatieve consequenties.

...wederom een typisch voorbeeld van gebrekkige communicatie. Iedere supporter wil daar graag duidelijkheid over hebben, maar die komt niet. Bij mijn weten is het oude PVA ingetrokken en zou het nieuwe PVA allang door de KNVB beoordeeld moeten zijn. Op zich ben ik niet zo bang dat het niet goedgekeurd wordt, of de club zich kan houden aan de doelstellingen die erin genoemd worden lijkt me ook niet zo'n probleem nu men er langer over wil gaan doen om uit categorie 1 te komen, met een voorbehoud...de spoedige verkoop van een aantal spelers....indien de knvb nog geen uitsrpaak heeft gedaan zie ik dat dus als een vorm van coulance richting de club....het wachten tot Luc en Bjelland b.v. de pleiterik hebben gemaakt. Maar goed, de onduidelijkheid richting achterban houdt maar aan. Dan moet je een keuze maken tussen afwachten uit angst dat de boel ploft....of druk blijven zetten in de hoop dat de club in alle geledingen weer normaal gaat doen en oog gaat krijgen voor ook het sportieve verval. Ik kies voor dat laatste. Niemand van ons zal echter keihard tekeergaan indien de club aangeeft op een haar na stervende te zijn. Aldo spreekt dit gisteren wederom keihard tegen, wat we daar ook over mogen denken en welke reden hij ook mag hebben om dat te doen....duidelijkheid, openheid en het serieus nemen van je eigen achterban....daar gaat het om.
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2015, 12:45   #843
Die Hard FCT
Come on Twente
Die Hard FCT's Avatar

Stadion:103
Geloofwaardigheid heeft Aldo met zijn praatjes in het verleden tot aan de situatie van nu allang verloren. Hij praat veel, maar zegt weinig, dat schiet niet op.

De wens voor mij om nu duidelijkheid te verkrijgen van de huidige situatie is groter dan de wens om Schreuder nu te zien vertrekken. Het eerste maakt tenslotte direct duidelijk of het tweede haalbaar is. Die info is dan ook meer waard, dan acties alleen gericht tegen het oprotten van Schreuder. Ik zou acties om dat duidelijk te verkrijgen eerder toejuichen dan het laten opstappen van Schreuder / v.d. Laan
Die Hard FCT is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2015, 12:46   #844
redallover
Registered User

Stadion:105
Aldo vertelde gisteren dat de KNVB het vooruit geschoven heeft, omdat we geen Europees voetbal spelen. Hij verwacht omstreeks 14/07 uitsluitel te krijgen. Voor wat het waard is als hij dat zegt...
Oud 23-06-2015, 12:57   #845
Tukker aan Zee
Registered User
Tukker aan Zee's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Die Hard FCT
Geloofwaardigheid heeft Aldo met zijn praatjes in het verleden tot aan de situatie van nu allang verloren. Hij praat veel, maar zegt weinig, dat schiet niet op.

De wens voor mij om nu duidelijkheid te verkrijgen van de huidige situatie is groter dan de wens om Schreuder nu te zien vertrekken. Het eerste maakt tenslotte direct duidelijk of het tweede haalbaar is. Die info is dan ook meer waard, dan acties alleen gericht tegen het oprotten van Schreuder. Ik zou acties om dat duidelijk te verkrijgen eerder toejuichen dan het laten opstappen van Schreuder / v.d. Laan

...Het een sluit het ander niet uit. Juist door de druk erop te houden op beide fronten wordt de club eerder genoodzaakt om met keiharde info naar buiten te komen. Niets doen betekent voortmodderen, ook op beide fronten.
Tukker aan Zee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2015, 19:08   #846
RedTukker
Registered User
RedTukker's Avatar

Stadion:106
Ik kan maar 1 reden bedenken om toch maar de keutel in te trekken en dat is dat ontslag financieel absoluut niet mogelijk is en een gevaar kan vormen ivm voortbestaan FCT
Dat heeft Aldo echter zelf ontkracht gister.
RedTukker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2015, 19:21   #847
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Stadion:30
Citaat:
Origineel gepost door RedTukker
Ik kan maar 1 reden bedenken om toch maar de keutel in te trekken en dat is dat ontslag financieel absoluut niet mogelijk is en een gevaar kan vormen ivm voortbestaan FCT

Misschien was dat wel het beste nieuws van gisteravond.
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2015, 19:32   #848
FCMark
Registered Fan
FCMark's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door RedTukker

Ik vertrouw hem nog altijd niet.
FCMark is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2015, 23:04   #849
twentehart
kloppend rood hart
twentehart's Avatar

Stadion:pp
Citaat:
Origineel gepost door FCMark
Ik vertrouw hem nog altijd niet.

....................
twentehart is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23-06-2015, 23:48   #850
TegenIedereen
Registered User

Stadion:P-R
Citaat:
Origineel gepost door redallover
Aldo vertelde gisteren dat de KNVB het vooruit geschoven heeft, omdat we geen Europees voetbal spelen. Hij verwacht omstreeks 14/07 uitsluitel te krijgen. Voor wat het waard is als hij dat zegt...

Bedenk eens een reden waarom het daarvoor vooruit is geschoven?

Het bestuur wist allang dat er geen geld was voor EL, dus EL voetbal is ook niet meegenomen in de nieuwe PvA. Waarom zal de KNVB dan de datum vooruit schuiven omdat Twente geen EL voetbal speelt
Oud 24-06-2015, 05:22   #851
Redman
Hengeloos Haatkoar
Redman's Avatar

Stadion:27
Citaat:
Origineel gepost door Paddy
Misschien was dat wel het beste nieuws van gisteravond.

Je kunt ook afvragen of er uberhaupt een ander antwoord mogelijk is vanuit zijn positie (denkend aan zijn belangen). Mocht de FC inderdaad niet de financiele middellen hebben om Alfred eruit te gooien (wat zeer aannemelijk is), dan gaat hij dat toch niet in de openbaarheid brengen? “Dat is inderdaad de reden, we kunnen op dit moment geen geld vrijmaken om Alfred te ontslaan. Er moet bijgesprongen worden om salarissen te betalen, de KNVB volgt met argusogen alles wat wij doen en we kunnen zelfs als we RyanAir en zonder bagage vliegen met geen mogelijkheid Europa in. Dus we zitten met handen en voeten gebonden aan Alfred.” (Denk persoonlijk dat de waarheid er niet ver vanaf ligt).

Dit zal hij natuurlijk nooit naar buiten brengen: wat heeft hij dan bereikt? Hij valt Alfred in het openbaar compleet af en gooit daarnaast olie op het inmiddels flink opgestookte supportersvuurtje. Kom op zeg, natuurlijk komt hij met de usual bullshit (“heeft ons vertrouwen”, “alles komt goed”, “natuurlijk niet financieel gedreven”, etc.). Die uitspraak van Aldo zegt helemaal niets over de huidige financiele situatie van de FC; hij staat gewoon met de rug tegen de muur.
Redman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 06:33   #852
DareDevil
Why so serious?
DareDevil's Avatar

Stadion:Ja
Dat Aldo met de rug tegen de muur staat, heeft hijzelf zover laten komen. Pathologisch liegen keer op keer. Als Aldo van meet af aan eerlijk was geweest, dan had hij nu op steun van de supporters kunnen rekenen. Nu heeft hij echter zijn eigen graf gegraven en is het over en uit v.w.b. het vertrouwen in deze man door de achterban.
DareDevil is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 06:41   #853
Dirty Harry
Oi va voi
Dirty Harry's Avatar

Stadion:105
Citaat:
Origineel gepost door Redman
Je kunt ook afvragen of er uberhaupt een ander antwoord mogelijk is vanuit zijn positie (denkend aan zijn belangen). Mocht de FC inderdaad niet de financiele middellen hebben om Alfred eruit te gooien (wat zeer aannemelijk is), dan gaat hij dat toch niet in de openbaarheid brengen? “Dat is inderdaad de reden, we kunnen op dit moment geen geld vrijmaken om Alfred te ontslaan. Er moet bijgesprongen worden om salarissen te betalen, de KNVB volgt met argusogen alles wat wij doen en we kunnen zelfs als we RyanAir en zonder bagage vliegen met geen mogelijkheid Europa in. Dus we zitten met handen en voeten gebonden aan Alfred.” (Denk persoonlijk dat de waarheid er niet ver vanaf ligt).

Dit zal hij natuurlijk nooit naar buiten brengen: wat heeft hij dan bereikt? Hij valt Alfred in het openbaar compleet af en gooit daarnaast olie op het inmiddels flink opgestookte supportersvuurtje. Kom op zeg, natuurlijk komt hij met de usual bullshit (“heeft ons vertrouwen”, “alles komt goed”, “natuurlijk niet financieel gedreven”, etc.). Die uitspraak van Aldo zegt helemaal niets over de huidige financiele situatie van de FC; hij staat gewoon met de rug tegen de muur.

Helemaal mee eens. Met de rug tegen de muur. We kunnen niks als er niemsnd in stapt met miljoenen. Alle acties ten spijt.
Dirty Harry is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 07:55   #854
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Dirty Harry
Helemaal mee eens. Met de rug tegen de muur. We kunnen niks als er niemsnd in stapt met miljoenen. Alle acties ten spijt.

Dan is aldo maandag heel dom geweest.....heel dom of heel slim?
Check your head is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 09:03   #855
Radioheld
Registered User

Stadion:Q
Ik ben wel klaar met de magere communicatie vanuit de club. Maar ben ook wel klaar met het voortdurende geklaag van de supportersverenigingen. Het is tijd voor vakantie en dan zien we begin augustus wel weer verder...
Tjo.
Radioheld is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 09:09   #856
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Radioheld
Ik ben wel klaar met de magere communicatie vanuit de club. Maar ben ook wel klaar met het voortdurende geklaag van de supportersverenigingen. Het is tijd voor vakantie en dan zien we begin augustus wel weer verder...
Tjo.

Denk dat er dan weinig veranderd is, hooguit dat onze topspelers verkocht zijn en dat we nog zitten met Luc en Bjelland.

Ik zie nog aankomen dat deze 2 heren straks gratis weglopen. Ze zullen weg moeten, anders halen we de eisen van het Plan van Aanpak niet vwb inperking van de salariskosten. Als er dus geen club bereid is om geld te betalen, zul je in het ergste geval hun contract moeten ontbinden en dan lopen ze gratis de deur uit.
Oud 24-06-2015, 10:16   #857
Hotbossie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door DareDevil
Dat Aldo met de rug tegen de muur staat, heeft hijzelf zover laten komen. Pathologisch liegen keer op keer. Als Aldo van meet af aan eerlijk was geweest, dan had hij nu op steun van de supporters kunnen rekenen. Nu heeft hij echter zijn eigen graf gegraven en is het over en uit v.w.b. het vertrouwen in deze man door de achterban.

Juist.

Openheid van zaken als de achterban onrustig is, uiterst belangrijk. Maar Aldo en consorten zitten zo diep in de shit dat openheid van zaken (blijkbaar) onmogelijk is.

Supporters ongenadig veel druk op de ketel houden. Aldo behouden, en niet onnodig beledigen, maar wel emotioneel blijven chanteren.

Ik heb trouwens best wel waardering voor het feit dat hij naar zo'n avond gaat. Hij weet donders goed dat hij een leeuwenkuil binnen loopt.

Nou ja, leeuwenkuil....

white-color-admin-welpjes-nest
Hotbossie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 10:37   #858
Aaron
Voetbalkenner
Aaron's Avatar

Categorie 1 is schijnbaar iedereen vergeten . Boven de 50.000 € is toestemming van de KNVB nodig. Zouden die akkoord gaan met een afkoopsom van zeg maar 1 miljoen voor AS? Wat lees ik hier veel onbenulligheden. Denk eerst na voor je iets neerkalkt !!!
Aaron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 10:48   #859
mdewals
HUP FCT
mdewals's Avatar

Stadion:
Citaat:
Origineel gepost door Aaron
Categorie 1 is schijnbaar iedereen vergeten . Boven de 50.000 € is toestemming van de KNVB nodig. Zouden die akkoord gaan met een afkoopsom van zeg maar 1 miljoen voor AS? Wat lees ik hier veel onbenulligheden. Denk eerst na voor je iets neerkalkt !!!

Volgens mij hoef je alleen maar aan te tonen dat je het geld hebt. Zou je Castaignos verkopen en er netto 1 miljoen aan over houden dan mag je in principe die 1 miljoen ook weer uitgeven.

Zal wel niet helemaal zo zwart-wit zijn als ik het nu schets maar zover ik het begreep is het niet dat de KNVB de potentiële uitgave uitgebreid gaat toetsen.
Oud 24-06-2015, 10:49   #860
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Aaron

Wie zegt dat de CLUB Alfred af moet kopen dan? We hebben nogal rijke bestuursleden die deze shit veroorzaakt hebben, laten zij maar dokken!!!! Aldo heeft echt geen toestemming van de KNVB nodig als hij er geld in pompt.
Oud 24-06-2015, 11:00   #861
Forzatwente
You f*king cunt!

Stadion:29
Citaat:
Maar ben ook wel klaar met het voortdurende geklaag van de supportersverenigingen.
Tjo.

Inderdaad, zelfde als de vriendenkring. We hebben geprobeerd de sfeer te verbeteren? HAHAHAHAHA wat een lachertje!!! Hoe dan? De sfeer in het stadion was niet zo goed en daarbij hebben ze overal tegenaan liggen trappen. Zelfde geld voor alle andere supportersverenigingen.

Hoe lang moet het nog duren voor het besef eens komt bij die supportersverenigingen dat Twente gewoon het geld niet heeft. Anders was Schreuder toch al lang en breed weg! Zelfde geld voor de gehele technische staf.
Zo langzamerhand begint het te irriteren dat constant weer 1 supportersvereniging trammelant gaat schoppen als het eindelijk een beetje rustig begint te worden.

Voor de duidelijkheid. Als ik nu een speler was die geen binding had met Twente dan kwam ik van zijn lang zal zijn leven niet naar Twente. Het is 1 grote puinhoop waarvan er maar 1 partij bezig is om het op te lossen. Dat is FC Twente zelf. De supportersverenigingen zijn nu bezig om Twente het laatste zetje te geven en daarmee over de rand te duwen naar nog meer problemen.
Oud 24-06-2015, 11:08   #862
CTV
Registered User
CTV's Avatar

Stadion:121
Citaat:
Origineel gepost door holly
Wie zegt dat de CLUB Alfred af moet kopen dan? We hebben nogal rijke bestuursleden die deze shit veroorzaakt hebben, laten zij maar dokken!!!! Aldo heeft echt geen toestemming van de KNVB nodig als hij er geld in pompt.

Of de KNVB zegt bijvoorbeeld: Aldo, leuk dat je er geld in hebt gepompt, maar we staan de afkoopsom (die wel als transactie van > 50.000 moet worden voorgelegd) niet toe, omdat de liquiditeit nu eindelijk de broodnodige versterking heeft gekregen.... 1 risicofactor minder voor extra puntenaftrek....

Wat ik hiermee wil aangeven, is dat er veel meer factoren spelen dan "even" de trainer afkopen met extern geld. Zo'n afkoopsom komt dan boekhoudkundig onder de salariskosten te staan, waarin al flink in moet worden gesneden... En nee, een externe bijdrage mag daar boekhoudkundig niet op in mindering worden gebracht (is een overige bedrijfsopbrengst of iets dergelijks).
CTV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 11:40   #863
Paddy
Vak 30
Paddy's Avatar

Stadion:30
Citaat:
Tjo.

Ja joh, en anders zien we na de winterstop wel weer verder. Of het seizoen daarop. En anders zien we in 2019 wel verder.

Fijn dat jij vakantie gaat vieren, maar het voetbalseizoen begint volgende week weer op gang te komen.
Paddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 12:21   #864
Ronaldm
Registered User

Citaat:

Volgens mij mag je in de situatie waarin Fc Twente nu zit, niet zomaar een zak extern geld aannemen en die gebruiken als afkoopsom.
Ronaldm is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 12:21   #865
Kneupke
Heya de Keu!
Kneupke's Avatar

Stadion:106
Citaat:
Origineel gepost door Forzatwente
Inderdaad, zelfde als de vriendenkring. We hebben geprobeerd de sfeer te verbeteren? HAHAHAHAHA wat een lachertje!!! Hoe dan? De sfeer in het stadion was niet zo goed en daarbij hebben ze overal tegenaan liggen trappen. Zelfde geld voor alle andere supportersverenigingen.

Hoe lang moet het nog duren voor het besef eens komt bij die supportersverenigingen dat Twente gewoon het geld niet heeft. Anders was Schreuder toch al lang en breed weg! Zelfde geld voor de gehele technische staf.
Zo langzamerhand begint het te irriteren dat constant weer 1 supportersvereniging trammelant gaat schoppen als het eindelijk een beetje rustig begint te worden.

Voor de duidelijkheid. Als ik nu een speler was die geen binding had met Twente dan kwam ik van zijn lang zal zijn leven niet naar Twente. Het is 1 grote puinhoop waarvan er maar 1 partij bezig is om het op te lossen. Dat is FC Twente zelf. De supportersverenigingen zijn nu bezig om Twente het laatste zetje te geven en daarmee over de rand te duwen naar nog meer problemen.

Grapjurk....
Oud 24-06-2015, 12:26   #866
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Ronaldm
Volgens mij mag je in de situatie waarin Fc Twente nu zit, niet zomaar een zak extern geld aannemen en die gebruiken als afkoopsom.

En als je met alfred afspreekt dat hij zelf ontslag neemt en dan van een bijv. Aldo 1 miljoen krijgt dat dan wordt overgemaakt op zijn bankrekening op de kaaiman eilanden?....en btw ze kennen genoeg boekhoudkundige trucjes bij twente
Oud 24-06-2015, 12:44   #867
CTV
Registered User
CTV's Avatar

Stadion:121
Citaat:
Origineel gepost door Check your head
En als je met alfred afspreekt dat hij zelf ontslag neemt en dan van een bijv. Aldo 1 miljoen krijgt dat dan wordt overgemaakt op zijn bankrekening op de kaaiman eilanden?....en btw ze kennen genoeg boekhoudkundige trucjes bij twente

Laten we het maar niet hebben over de uiteindelijke succesrate van die trucjes... Ik zeg: geen financieel onverantwoorde risico's nemen!

PS: Je kunt hierover met Alfred beter geen (mondelinge) afspraken over maken...
CTV is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24-06-2015, 13:25   #868
Hoeve
Twente
Hoeve's Avatar

Stadion:316
Citaat:

Sommige mensen praten over miljoenen net alsof het tientjes zijn. Aldo heeft de laatste maanden met eigen geld de club overeind gehouden. Niet dat ik het beleid van Aldo en anderen goed wil praten. Ook ik vind dat hij voor minimaal 50% debet is aan de financiële malaise waarin we nu zitten. Maar zolang we in categorie 1 zitten en financieel niet in staat zijn om trainers, staf en anderen uit te kopen. Zijn we in mijn opinie gebaad bij rust. Laten we eerst hopen dat het P.V.A goed gekeurd word. En bovendien hebben we nu met Van der Belt iemand die de zaken weer vlot kan trekken.
Oud 24-06-2015, 13:45   #869
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door Hoeve
Sommige mensen praten over miljoenen net alsof het tientjes zijn.

Voor sommige mensen zijn die miljoenen net zoveel voor hun zoals dat voor mij tientjes zijn...zoiets? Ben er een beetje klaar mee....Ze hebben veel geld verdient en daarmee miljoenen. Dat doen ze echt niet door risicoloze investeringen aan te gaan. ...als je een verkeerde keuze maakt dan moet je het risico ook aanvaarden en niet het gepeupel ervoor op laten draaien....lijken de banken wel.

Iets met wie de billen Brand. ....
Oud 24-06-2015, 13:46   #870
Check your head
Registered User
Check your head's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door CTV
Laten we het maar niet hebben over de uiteindelijke succesrate van die trucjes... Ik zeg: geen financieel onverantwoorde risico's nemen!

PS: Je kunt hierover met Alfred beter geen (mondelinge) afspraken over maken...

Daar heb je natuurlijk helemaal gelijk in
Gesloten Onderwerp

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten