Terug naar de website
Ga Terug   FC Twente Online > De Club > Oud spelers / medewerkers
Gebruikersnaam
Wachtwoord
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Post's van vandaag Markeer Forums als Gelezen
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp Waardeer Onderwerp Weergave Modus
Oud 04-11-2018, 09:07   #841
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Tactiek:Geen
Toto:-
Ook een goede morgen beste mopperkont.
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2018, 09:33   #842
twentse bikkels
Registered User

Aissaidi is bezig aan zijn laatste contractjaar en als je bekijkt wat Twente er aan gehad heeft...in 2,5 jaar hoeveel basisplaatsen en 90 minuten?
En hij bepaalt wanneer hij weer fit is..en mag de medische staf ook nog wat vinden?
Als die straks fit is ben ik benieuwd hoe lang hij fit blijft, want zijn voetbalkwaliteiten is het probleem niet. Hetzelfde geldt straks voor Vuckic, ook een speler waarvan we straks zeggen in 3 jaar maar x wedstrijden een basisplaats gehad door blessures. Kortom, als ze fit zijn is het telkens de vraag hoe lang ze fit blijven. Per gespeelde wedstrijd dure investeringen geweest en zeker waar dat menig eerste divisieclub de hele selectie kan samenstellen op beide salarissen van Vuckic en Assaidi. Als ik Twente was zou ik de 2e helft van de competitie maar niet te veel rekenen op deze spelers en zeker een goede spits en het liefst ook nog een middenvelder toevoegen aan de selectie.
twentse bikkels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2018, 13:06   #843
Rik1982
Registered User

Dat was sarcastisch, dat hij bepaalt wanneer hij weer fit is. Als je de insiders leest zie je dat hij vorig seizoen juist enorm veel met pijn heeft gespeeld om ons voor degradatie te behoeden. Dat is zijn vorm helaas niet ten goede gekomen. Je kritiek op Assaidi vind ik dus niet terecht. Die doet juist wel zijn best om ons weer van dienst te kunnen zijn en liever vroeger dan later.

Verder hoop ook ik dat ie snel fit is en dat dan doortrekt tot einde seizoen, om eens een open deur in te trappen. Ik zou hem namelijk wel in de spits willen zien. Aitor, Espinosa en Zekhnini er omheen.
Rik1982 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2018, 18:11   #844
janpunne
vak Q
janpunne's Avatar

Stadion:Nee
Citaat:
Origineel gepost door twentse bikkels
Aissaidi is bezig aan zijn laatste contractjaar en als je bekijkt wat Twente er aan gehad heeft...in 2,5 jaar hoeveel basisplaatsen en 90 minuten?
En hij bepaalt wanneer hij weer fit is..en mag de medische staf ook nog wat vinden?

En daarom schreef ik ook i.o. met..
janpunne is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2018, 19:19   #845
STK53
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Rik1982
Dat was sarcastisch, dat hij bepaalt wanneer hij weer fit is. Als je de insiders leest zie je dat hij vorig seizoen juist enorm veel met pijn heeft gespeeld om ons voor degradatie te behoeden. Dat is zijn vorm helaas niet ten goede gekomen. Je kritiek op Assaidi vind ik dus niet terecht. Die doet juist wel zijn best om ons weer van dienst te kunnen zijn en liever vroeger dan later.

Verder hoop ook ik dat ie snel fit is en dat dan doortrekt tot einde seizoen, om eens een open deur in te trappen. Ik zou hem namelijk wel in de spits willen zien. Aitor, Espinosa en Zekhnini er omheen.

Dat zei ik precies 23 minuten geleden tegen mijn vrouw. N.a.v. Nederlaag Gohead.
STK53 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 04-11-2018, 19:32   #846
letsgetserious
Registered User

Stadion:319
Citaat:
Origineel gepost door Rik1982

En met Smith en Brama daar achter.
letsgetserious is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-11-2018, 00:26   #847
GLANERBRUG
Registered User
GLANERBRUG's Avatar

Stadion:28
Wanneer gaat hij in godsnaam weer voetballen? Hij traint nu alweer enkele MAANDEN mee? Begint aardig op werkweigering te lijken. Heeft heeft hij nog iets tegoed voordat hij weer gaat spelen (financieel) Hij revalideert inmiddels al zo lang? Hoe lang traint hij al met de groep mee, zelf gaf hij onlangs in een interview aan nog niet nodig te zijn, bepaald de club cq trainer dat niet? Hop in de wei en rap een beetje!!!! Werken voor je poen!!!!
GLANERBRUG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-11-2018, 00:37   #848
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Na de winterstop.
twente 4-ever is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14-11-2018, 00:50   #849
GLANERBRUG
Registered User
GLANERBRUG's Avatar

Stadion:28
Citaat:
Origineel gepost door twente 4-ever
Na de winterstop.

Kansloos! Moet toch niet mogelijk zijn? Hij traint al zo lang mee, het is verdomme net alsof hij nieuwe kruisbanden heeft of nog erger?
GLANERBRUG is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-11-2018, 02:15   #850
Vak 25 Hoelie
Registered User

Stadion:311
Voorzichtigheidshalve moeten we maar geen rekening houden met de terugkeer van Assaïdi in een Twenteshirt. En wat te denken van Broer Vuckic... in maart schade aan kruisbanden opgelopen, geopereerd en hij zou na een half jaar weer van de partij zijn. Zijn inmiddels al wel acht maanden verder en meneer heeft zich nog niet gemeld op het veld volgens mij.

Meest waardeloos is dat bij sommigen de terugkeer van beide heren nog als een soort wenkend perspectief wordt gezien voor na de winterstop. Hopelijk gelooft Ted niet in sprookjes en is er nog een potje voor een paar fitte spelers.
Vak 25 Hoelie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-11-2018, 07:48   #851
HB81-Mobile
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie
Voorzichtigheidshalve moeten we maar geen rekening houden met de terugkeer van Assaïdi in een Twenteshirt. En wat te denken van Broer Vuckic... in maart schade aan kruisbanden opgelopen, geopereerd en hij zou na een half jaar weer van de partij zijn. Zijn inmiddels al wel acht maanden verder en meneer heeft zich nog niet gemeld op het veld volgens mij.

Meest waardeloos is dat bij sommigen de terugkeer van beide heren nog als een soort wenkend perspectief wordt gezien voor na de winterstop. Hopelijk gelooft Ted niet in sprookjes en is er nog een potje voor een paar fitte spelers.

Laatste strohalm...

Mochten Brama, Vuck, Assad ons over de lijn trekken dan hebben Ted en Marino verdomde veel mazzel gehad.
Oud 14-11-2018, 08:27   #852
twente 4-ever
Registered User
twente 4-ever's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door GLANERBRUG
Kansloos! Moet toch niet mogelijk zijn? Hij traint al zo lang mee, het is verdomme net alsof hij nieuwe kruisbanden heeft of nog erger?

Tja als de medische staf dit aangeeft?!
twente 4-ever is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 14-11-2018, 09:32   #853
holly
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Vak 25 Hoelie

Assaidi zal wel weer aansluiten, maar wat kun je er van verwachten? Lang er uit geweest, hoe wedstrijdfit is zo'n jongen?

Vuckic is dan een nog groter vraagteken. Zware knieblessure en hij moest het al niet hebben van z'n loopvermogen en snelheid. Sommige spelers merk je niets aan na een kruisbandblessure, anderen halen nooit weer hun niveau (Strootman), of raken zo weer geblesseerd (Kuiper, Rendla). Vuckic verwacht ik daarom niks van, daar kunnen we niet op rekenen
holly is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-11-2018, 10:09   #854
Administrator
Registered User

Allemaal bijzonder vreemd dat dit zo lang moet duren.....
Administrator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14-11-2018, 10:16   #855
HB81-Mobile
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door Administrator
Allemaal bijzonder vreemd dat dit zo lang moet duren.....

Tenzij Ted doet wat ie moet doen en pruttel verpatst.

Assaidi speelt 6 wedstrijden en is er 16 geblesseerd. Op kunstgras verhoog je (de kans op) die verhouding?.

Ook Vuckic heeft pees en knie/gewricht blessures. Kunstgras helpt daar niet bij.

Gasten oplappen en verpatsen. Naar zonnige oorden waar het gras groen is en de ondergrond zacht. Win win.

Komt er tussen 3 en de 5 ton vrij aan salaris (naar dikke duim schatting), en kunnen we heel MVV en Volendam toevoegen.
Oud 27-11-2018, 08:40   #856
Polka
...
Polka's Avatar

Bij de Oosttribune op Tv Oost werd gezegd dat Assaidi een terugval heeft of nieuwe pijntjes (weet het niet exact meer). Iemand die dit kan bevestigen?
Oud 27-11-2018, 09:50   #857
holly
Registered User

Het zal ook eens niet. Wat is er dan gvd met die jongen aan de hand? Hier wordt iets verzweeg'n
Oud 27-11-2018, 10:07   #858
tJIMMOH
Registered User

We kunnen ook tot de winterstop hier een slotje op doen, dan hopen we ook niet dat hij eerder gaat voetballen :P!
tJIMMOH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-11-2018, 11:52   #859
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Stadion:roof
Citaat:
Origineel gepost door holly
Het zal ook eens niet. Wat is er dan gvd met die jongen aan de hand? Hier wordt iets verzweeg'n

Twente spaart hem als opgepoetst zilverwerk in de pronkkast. Gaat 100 % pleite in de winterstop en wat ik begrijp en hoor uit de schrale buik van de cloebe zal het gaan om een ruildeal met bijbetaling met Thomas Bruns en Vitesse.

Voor Twente geldt in de wintermaanden maar 1 prio en dat is Boere en Hölscher definitief uit de ploeg en liefst nog een degelijke linksback erbij.

Met een sterke spits en een complementair middenveld wordt FC Twente eind april Küchen Meister. Einfach.
Oud 27-11-2018, 12:49   #860
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door wallace
Twente spaart hem als opgepoetst zilverwerk in de pronkkast. Gaat 100 % pleite in de winterstop en wat ik begrijp en hoor uit de schrale buik van de cloebe zal het gaan om een ruildeal met bijbetaling met Thomas Bruns en Vitesse.

Voor Twente geldt in de wintermaanden maar 1 prio en dat is Boere en Hölscher definitief uit de ploeg en liefst nog een degelijke linksback erbij.

Met een sterke spits en een complementair middenveld wordt FC Twente eind april Küchen Meister. Einfach.

Ik krijg ook steeds meer de indruk dat Twente het zelf niet aandurft om Assaïdi nog hier te laten spelen. Kans is groot dat er weer iets gebeurt en dan heb je én geen speler én geen geld. Nu z.s.m. geld voor hem pakken en er fatsoenlijke spits en allround middenvelder met scorend vermogen voor terughalen inderdaad.

Het is toch allemaal ook niet zo moeilijk?
Oud 27-11-2018, 12:57   #861
holly
Registered User

Citaat:

Bruns? Die gaat toch niet van Vitesse naar de KKD? Overigens heeft hij aan zijn interviews te zien ook geen hoge pet van onze club op. Qua spel en driev misschien geen verkeerde speler, dat terzijde.

De prio's ben ik het helemaal mee eens.
Oud 27-11-2018, 14:17   #862
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door holly
Bruns? Die gaat toch niet van Vitesse naar de KKD? Overigens heeft hij aan zijn interviews te zien ook geen hoge pet van onze club op. Qua spel en driev misschien geen verkeerde speler, dat terzijde.

De prio's ben ik het helemaal mee eens.

Zo denken spöllers niet, die overwegen een financieel bod van een grote cloebe als Twente, strepen voors tegen tegens WEG en maken zich niet zo naar over de League waar ze in zullen acteren. Weleens van uitdaging, challenge eheurt ?

Bruns wil wekelijks aan de bak. In de Eredivise lukt dat even niet, wat is er dan mooier om het bij je eerste liefde opnieuw te proberen ? Met Brama als mooi voorbeeld ?
Misschien komt volgend seizoen Cherry wel terug. Monneten zat. Karim net zo.
Vito Wormgoor wil ook wa.

Laat dat maar aan Tedjen over. Weet overal de WEG.
Oud 27-11-2018, 15:07   #863
Vak 25 Hoelie
Registered User

Citaat:
Zo denken spöllers niet, die overwegen een financieel bod van een grote cloebe als Twente, strepen voors tegen tegens WEG en maken zich niet zo naar over de League waar ze in zullen acteren. Weleens van uitdaging, challenge eheurt ?

Bruns wil wekelijks aan de bak. In de Eredivise lukt dat even niet, wat is er dan mooier om het bij je eerste liefde opnieuw te proberen ? Met Brama als mooi voorbeeld ?
Misschien komt volgend seizoen Cherry wel terug. Monneten zat. Karim net zo.
Vito Wormgoor wil ook wa.

Laat dat maar aan Tedjen over. Weet overal de WEG.

Allemaal mooie perspectieven, mits we in de winterstop nog wat kunnen besteden. Primair aan salaris, transfersommen zullen nog wel niet aan de orde zijn.

Andere concurrenten zullen ook nog wel wat doen. Den Bosch in ieder geval, misschien krijgt NEC steun van Boekhoorn en zijn HEMA. Gelukkig staat NEC op redelijke afstand van ons wankelmoedige zooitje. Go Ahead zal beperkte mogelijkheden hebben maar wie weet vindt Stegeman nog een zoveelste voormalige Heraclied. Bij Sparta hebben ze gelukkig ook geen geldboom in de tuin.

Tot de winterstop op het tandvlees aanhaken en daarna gezwind er van tussen muizen, op naar de titel in mei 2019!
Oud 27-11-2018, 17:28   #864
fcternie
Registered User
fcternie's Avatar

Citaat:

Woon jij in Bruhl??
fcternie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-11-2018, 20:29   #865
RodeLoper
Registered User
RodeLoper's Avatar

Wat doet die kerel hier nog, sjonge jonge. Je hebt er geen reet aan. En als hij dan eindelijk kan voetballen duurt het weer een eeuwigheid voordat hij een hele wedstrijd kan ballen. Maar zo ver zal het vast niet komen, aangezien hij waarschijnlijk weer geblesseerd raakt bij het eerste de beste kunststof sprietje. Wat een teleurstelling dit, maar eigenlijk ook wel weer te verwachten.
RodeLoper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-11-2018, 21:27   #866
wallace
hamishphere
wallace's Avatar

Citaat:
Origineel gepost door fcternie
Woon jij in Bruhl??

Ben jij die gast van Astro TV ?
Oud 27-11-2018, 22:05   #867
JACKYLL
Union -Boobs
JACKYLL's Avatar

Stadion:4711
Citaat:
Origineel gepost door RodeLoper
Wat doet die kerel hier nog, sjonge jonge. Je hebt er geen reet aan. En als hij dan eindelijk kan voetballen duurt het weer een eeuwigheid voordat hij een hele wedstrijd kan ballen. Maar zo ver zal het vast niet komen, aangezien hij waarschijnlijk weer geblesseerd raakt bij het eerste de beste kunststof sprietje. Wat een teleurstelling dit, maar eigenlijk ook wel weer te verwachten.

Afwachten maar ....... een fitte Assaidi kan het verschil maken tussen Kampioen worden of niet,tussen wel of geen promotie.Het is en blijft wel een goede voetballer,als hij zijn niveau weer haalt kan hij het verschil maken.
Oud 27-11-2018, 22:22   #868
sjans
Zachte kern

Stadion:P
Wie is dit ook alweer?
sjans is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-11-2018, 22:23   #869
twentse bikkels
Registered User

Op mannen van glas en porselein hoef je niet te rekenen. Vuckic en Assaidi zijn theoretische aanwinsten, maar ze zijn in de praktijk meestal geblesseerd en een tiental wedstrijden op jaarbasis inzetbaar. Ze kosten aan salaris net zoveel als de hele selectie van een gemiddeld eerste divisieclub en dat geld hadden we goed kunnen gebruiken voor echte aanwinsten, die er wel staan en ons verder hadden geholpen een wedstrijdje of 30 per seizoen.
twentse bikkels is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27-11-2018, 22:51   #870
Markie
Registered User

Citaat:
Origineel gepost door twentse bikkels
Op mannen van glas en porselein hoef je niet te rekenen. Vuckic en Assaidi zijn theoretische aanwinsten, maar ze zijn in de praktijk meestal geblesseerd en een tiental wedstrijden op jaarbasis inzetbaar. Ze kosten aan salaris net zoveel als de hele selectie van een gemiddeld eerste divisieclub en dat geld hadden we goed kunnen gebruiken voor echte aanwinsten, die er wel staan en ons verder hadden geholpen een wedstrijdje of 30 per seizoen.

Helaas de waarheid.
Markie is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Onderwerp Opties Zoek in onderwerp
Zoek in onderwerp:

Uitgebreid Zoeken
Weergave Modus Stem op dit onderwerp:
Stem op dit onderwerp::

Posting Regels
Je mag niet nieuwe onderwerpen maken
Je mag niet reageren op posts
Je mag niet bijlagen posten
Je mag niet jouw posts bewerken

vB code is Aan
Smilies zijn Aan
[IMG] code is Aan
HTML code is Uit
Forumsprong

Soortgelijke onderwerpen
Onderwerp Auteur Forum Reacties Laatste Post
Transferperikelen andere clubs - deel 2 Arjan Voetbal Nationaal | Internationaal 5895 30-06-2020 21:13
Aanvallers (Centraal topic) -deel 6 Epiwood Geruchten | Roddels 8182 20-12-2013 02:05